• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 02:37:06 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 02:37:06 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426704
Total Topics: 31710
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 17
Guests: 149
Total: 166
Lykaonia
chris_krkls
marwt
aplos paratiritis
kutsukellis
Nikos Spiliás
kchristoua
simos
mavropan
Yamal
abunchofcells
mitsos753905
Apaugasma
ANDVRONTZOS
andreassifo
tank
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Βιβλιοθήκη - Νησίδες Υπολογιστών (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Λήστεψαν τη νησίδα !!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Go Down Print
Author Topic: Λήστεψαν τη νησίδα !!  (Read 21825 times)
Wanderer
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5230


Othoum Endron Saous


View Profile
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #45 on: June 17, 2007, 00:27:59 am »

Quote from: BOBoMASTORAS on June 17, 2007, 00:05:16 am
Ερώτηση: στην έξοδο κινδύνου από το γενικό τμήμα υπάρχει φύλακας?
Αυτή δεν ανοίγει μόνο από μέσα;
Logged

Preserve and keep us safe this night     *and our innocence made fun of justice*

Once we dreamt of everything
united by our love
There's a place for everyone
so we scream "Liberta"
lars
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 419



View Profile
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #46 on: June 17, 2007, 04:25:42 am »

Quote from: Wanderer on June 16, 2007, 23:10:31 pm
Κάμερες πού στο καλό θα χρησιμεύσουν; Υποτίθεται ότι οι ληστές καλύπτουν με κάτι το πρόπωπό τους.

Ναι, μόνο όταν ξέρουν ότι τους παρακολουθεούν. Τεσπα. Δεν είναι εκεί το θέμα. Με 4-5 φύλακες για όλο το ΑΠΘ δε γίνεται δουλειά. Έχει ξαναναφερθεί το θέμα, όταν είχαν γίνει τα περιστατικά με τους 15χρονους που κλέβανε.
Logged
Johnnie_Walker
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 34


Black Label


View Profile
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #47 on: June 17, 2007, 05:15:34 am »

Θα βοηθήσει. Να το πάνε στη Θέρμη και να αφήσουν αυτόν τον χώρο όπως ακριβώς είναι. Οι αλητήριοι θα κάνουν εδώ οτι είναι να κάνουν και θα μας αφήσουν ήσυχους εμας.
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #48 on: June 17, 2007, 13:19:44 pm »

Quote from: Johnnie_Walker on June 17, 2007, 05:15:34 am
Θα βοηθήσει. Να το πάνε στη Θέρμη και να αφήσουν αυτόν τον χώρο όπως ακριβώς είναι. Οι αλητήριοι θα κάνουν εδώ οτι είναι να κάνουν και θα μας αφήσουν ήσυχους εμας.
Shocked
Μη ρεαλιστικό αυτό που λές...Ασε που είναι του τύπου "βγάζω την ουρά μου απέξω και είμαι ήσυχος"...
Κι ύστερα θέλουμε να δημιουργήσουμε την νοοτροπία στους φοιτητές ότι το Πανεπιστήμιο είναι σπίτι μας...

Όσο γι'αυτό με τη Θέρμη, πολλές μηχανορραφίες έχουν ακουστεί τελευταία...Και φυσικά μόνο για το Πολυτεχνείο, όχι για όλο το ΑΠΘ...
Τεσπα, οφ τόπικ είμαι...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #49 on: June 17, 2007, 13:24:46 pm »

 Cheesy

Ε, ναι βγάζω την ουρά μου έξω και είμαι ήσυχος, ακριβώς! Γιατί κακό είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #50 on: June 17, 2007, 13:35:02 pm »

Quote from: Larry_Flynt on June 17, 2007, 13:24:46 pm
Cheesy

Ε, ναι βγάζω την ουρά μου έξω και είμαι ήσυχος, ακριβώς! Γιατί κακό είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση;

Ε, τι να πω, στο άτομο είναι...Δεν είναι και αναγκαστικό δηλαδή...Απλά όταν θέλουμε να καλυτερέψει μία κατάσταση, π.χ. αυτή του Πανεπιστημίου, καλό είναι να κάνουμε και μεις ό,τι περνάει απ'το χέρι μας...μάθαμε μόνο να ζητάμε μου φαίνεται - όλοι μας - και περιμένουμε το μάννα εξ ουρανού...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #51 on: June 17, 2007, 13:38:23 pm »

Όχι. Απλά να μη βαυκαλιζόμαστε.

Ριζικές αλλαγές δίνουν λύση.

Θα υπάρχει το ΑΠΘ κανονικά, δε θα είναι παρατημένο, θα έχει pc μέσα για να έχει να κλέβουν οι αλητήριοι, να μας αφήσουν να κάνουμε καμια δουλειά.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #52 on: June 17, 2007, 13:45:04 pm »

Quote from: Larry_Flynt on June 17, 2007, 13:38:23 pm
Όχι. Απλά να μη βαυκαλιζόμαστε.

Ριζικές αλλαγές δίνουν λύση.

Θα υπάρχει το ΑΠΘ κανονικά, δε θα είναι παρατημένο, θα έχει pc μέσα για να έχει να κλέβουν οι αλητήριοι, να μας αφήσουν να κάνουμε καμια δουλειά.

Ρε συ Larry είναι και πρωί και δεν έχω πιει και καφέ...(πρωι, λέμε τώρα)
Τι εννοείς ακριβώς? Να μεταφερθούμε μεν, αλλά να αφήσουμε πίσω το "ΑΠΘ" με μερικούς υπολογιστές για δόλωμα, ώστε να κάνουν και αυτοί του δουλειά τους, αλλά να μη μας ενοχλούν κιόλας??????
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #53 on: June 17, 2007, 13:52:55 pm »

Ακριβώς  Cheesy

Καλα μην το παίρνεις εντελώς σοβάρα κιόλας. Νομίζω οτι υπάρχει χοντρό πρόβλημα και οι συντηρητικές μέθοδοι δεν αποδίδουν. Αστυνομία δε θέλουμε να μπέι άρα είμαστε στο έλεος (καλα και με αστυνομία πάλι στο έλεος θα μασταν... αλλα λέμε τώρα)
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #54 on: June 17, 2007, 14:43:09 pm »

Quote from: Johnnie_Walker on June 17, 2007, 05:15:34 am
Θα βοηθήσει. Να το πάνε στη Θέρμη και να αφήσουν αυτόν τον χώρο όπως ακριβώς είναι. Οι αλητήριοι θα κάνουν εδώ οτι είναι να κάνουν και θα μας αφήσουν ήσυχους εμας.

Σκέψου το πρόβλημα της μετακίνησης των φοιτητών από Ωραιόκαστρο στη Θέρμη Wink
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #55 on: June 17, 2007, 15:32:04 pm »

Δεν πειράζει! Τώρα έχουν πρόβλημα αυτοί από την Περαία και τη Θέρμη. Άλλωστε και τα ΤΕΙ στου διαόλου τη μάνα είναι.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #56 on: June 17, 2007, 15:33:27 pm »

Βασικά το άριστο θα ήταν να ήταν το ΑΠΘ εκεί που είναι το Ανατόλια, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Εκεί που είναι το ΑΠΘ τώρα ο κάθε βρωμιάρης, κακοποιός, πρεζόνης κτλ περνά για να αφήσει το στίγμα του. Μακριά τα αλάνια αυτά δε θα μπορούσαν να φτάσουν, καθότι άποροι και καθυστερημένοι.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
ilovegreece
Guest
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #57 on: June 17, 2007, 15:54:47 pm »

Η καλυτερη λυση ειναι προσληψη εταιριας Security.Τα εξοδα ανα χρονο για αυτο ειναι σιγουρα πολυ λιγοτερα απο τις ζημιες που γινονται σε εναν χρονο.
Logged
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #58 on: June 17, 2007, 16:53:38 pm »

Quote from: BOBoMASTORAS on June 16, 2007, 23:49:51 pm
Ε ναι αν είναι ο άλλος με καφέ στο νέο κτήριο και πρέπει να μπεί στο εργαστήριο για μάθημα τι να τον κάνει το καφέ?

Πάνω σε αυτό που λέει ο Μπάμπης:
Εγώ ρε παιδιά ποτέ δεν κατάλαβα την νοοτροπία του καφέ που επικρατεί στα ελληνικά πανεπιστήμια. Για ποιό λόγο δηλαδή θα πρέπει παντού στο πανεπιστήμιο να κυκλοφορούν φοιτητές με φραπέδες στο χέρι, να παίρνουν τους φραπέδες ακόμη και μέσα στις αίθουσες κοκ.
Νομίζω πως εάν κάποιος θέλει να πιει καφέ, ας έρθει 15 λεπτά νωρίτερα κι ας καθίσει σαν άνθρωπος να τον πιεί στο κυλικείο. Γιατί θα πρέπει να τον κουβαλάει μαζί του όπου σταθεί κι όπου βρεθεί? Κι όταν τελειώσει ο φραπές να τον πετάξει οπουδήποτε εκτός από κάποιον κάδο βρωμίζοντας με τον τρόπο αυτό το σύμπαν?
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Λήστεψαν τη νησίδα !!
« Reply #59 on: June 17, 2007, 17:06:37 pm »

Αφού μάθημα δε γίνεται, πας για καφέ. Απλό είναι  Cheesy

Χωρίς πλάκα αυτό πρέπει να είναι.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...