• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 16:08:52 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 16:08:52 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426689
Total Topics: 31710
Online Today: 200
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 73
Guests: 103
Total: 176
pxanthob
lefterish
mkoutsouk
apapagd
asemas
abiki
Captain
drimagm
oak456
johnmout
angelos
evgeniaz
savvastzan
MikriTulipa
mrotskos
Kv
Apostolos adam
mark
antwnis
pliroforikarios
Notac
Vromofona Kathikia
ioannisfa
Νικηφόρος Πατσιούρας
nikos.a
harischris
kmargaritis
Billyskotsikas
dem05
DimKaratzas
evtrents
Leftor
okatapo
Zoifouka
dimant
DLHERRO
Fotis Roukoutakis
Stathiss
salonikios
Arsen
marilita
Sotirisbikos
stefpapa21
dirac1
chris s
Emilios
fpapat
koulikas
gmout
Fenia04
Spyrtos14
xanthosp
chatzikys
msandr
theodorevic
Louisa
panapasc05
soph553
vpoug
IBOURAS
idchatzi
Nekt
kstavroulis
despoina15
aachmet
vasiliki_m
chris123
Vmous
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 9ο Εξάμηνο > Βιομηχανική Πληροφορική (Moderator: diesel) > [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20 Go Down Print
Author Topic: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο  (Read 39740 times)
feugatos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 49

εχω PSTN να μου απαντατε γρηγορα


View Profile
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #75 on: January 28, 2008, 11:45:21 am »

Δύο είναι οι ερωτήσεις και δεν βλέπω απάντηση:

1ον) Τι εννόει λέγοντας, να βάλλουμε slots στο manual? (DCS)

2ον) Πως αλλάξουμε την σειρά που ανάβουν τα λαμπάκια στο θυγατρικό πρόγραμμα LEAD (ISAGRAF)
Logged
JIM777
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 140

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #76 on: January 28, 2008, 14:10:08 pm »

Για το 2ο απλα αλλαζεις τη σειρα των led(τους δεικτες τους) στο διαγραμμα ροης του lead.Φαινεται χαζο αλλα ετσι το εκανε αυτος στο εργαστηριο.Για το 1ο ιδεα δεν εχω,
Logged
Luminous
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 195



View Profile
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #77 on: January 28, 2008, 14:53:53 pm »

ειναι λιγο κυνικο να το ρωτάω αλλα τωρα με το 3ημερο πενθος για τον μακαριοτατο Χριστόδουλο θα πραγματοποιηθει η εξεταση?
Logged


Don't click here!
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #78 on: January 28, 2008, 14:54:49 pm »

αργία είναι μόνο η Πέμπτη...κι αυτή για τους δημόσιους υπάλληλους
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #79 on: January 28, 2008, 14:57:03 pm »

Λογικά ναι.

Έχω ερώτηση.

Στο DCS, όταν βλέπουμε τις μεταβλητές group1 και group2, ποιες είναι group1 και ποιες 2?

Γιατι στην μια ταμπέλα λέει group1 και σε μια μικρότερη πιο κάτω group2, και στο άλλο σετ μεταβλητών το ίδιο φαινόμενο αλλά αντίστροφα...

Δεν ξέρω αν σε σας φαίνεται έτσι και αν καταλάβατε τι λέω!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
gagas
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 143

λαος παλικαρος λεβεντης!


View Profile
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #80 on: January 28, 2008, 15:48:50 pm »

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ειναι αργια και μαλλον η σχολη θα ειναι κλειστη.ειχαμε εξεταση στα vlsi και μεταφερθηκε την πεμπτη..
Logged

Π.Α.Ο.Κ. και στον ουρανο να επαιζες, θα πεθαινα για να σε δω!
steliosg
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 17


View Profile
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #81 on: January 28, 2008, 16:16:07 pm »

Quote from: Larry_Flynt on January 28, 2008, 14:57:03 pm


Έχω ερώτηση.

Στο DCS, όταν βλέπουμε τις μεταβλητές group1 και group2, ποιες είναι group1 και ποιες 2?

Γιατι στην μια ταμπέλα λέει group1 και σε μια μικρότερη πιο κάτω group2, και στο άλλο σετ μεταβλητών το ίδιο φαινόμενο αλλά αντίστροφα...

Δεν ξέρω αν σε σας φαίνεται έτσι και αν καταλάβατε τι λέω!

Η μεγάλη ταμπέλα που λέει "GROUP 1", ονομάστηκε έτσι αυτόματα απο το DCS όταν έγινε το Display Configuration.Έχει απο κάτω μια μικρότερη που λέει "Group 2" , και αυτό είναι το tag που τις δόθηκε απο αυτόν που τη σχεδίασε. Επίσης δίπλα απο το "Group 2 " λέει "LCU 2" ,και αυτό είναι η περιγραφή που δόθηκε απο το σχεδιαστή. Απεικονίζει δηλαδή κάποιες μεταβλητές του LCU 2 , οι οποίες είναι οι : SM2EP , slot 1 του LCU 2 , SM2FL , SM1FL και SM2FL.
Τα ίδια ισχυούν κατ' αντιστοιχία και για το "GROUP 2", το οποίο έχει ως tag τη λέξη "Group 1" και ως περιγραφή το "LCU 1" ,και απεικονίζει τις μεταβλητές του LCU 1 , που είναι οι : OTMP , slot 1 του LCU 1 , ORRFL , SM1EP και slot 5 του LCU 1.
Ελπίζω να  μη σε μπέρδεψα περισσότερο . Θα καταλάβεις καλύτερα αν παρατηρήσεις το παράθυρο που βγαίνει όταν πατήσεις Configuration->Display Configuration.
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #82 on: January 28, 2008, 16:17:25 pm »

Σωστός!

Εαν λοιπόν με ρωτήσει ποιες είναι μεταβλητές του Group1, ποιο θα κοιτάξω; Τα μεγάλα γράμματα ή το tag?
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
gagas
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 143

λαος παλικαρος λεβεντης!


View Profile
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #83 on: January 28, 2008, 16:33:49 pm »

η εκφραση ΄να βαλουμε slots στο manual' μαλλον ειναι λαθος παιδια..
απαντησεις dcs:
1)σελ.158,σχημα 5.9 αλλαγη των Α και a συμφωνα με τις τιμες που λογικα θα μας δινει
2)διαβαστε σελ 167 και σελ 142-143.θελει απο auto να το αλλαξουμε σε manual και λογικα να βαλουμε τις παραμετρους που δινει κ να πατησουμε 5 φορες το step.πατωντας το historic θα βγουν τα διαγραμματα
3)σελ 138,σχ.4,23 και σελ.163 σχ.5.13α και 5.13β πανω αριστερα.τοποθετηση στις παραμετρους των τιμων που θα δινει(λογικα)
Logged

Π.Α.Ο.Κ. και στον ουρανο να επαιζες, θα πεθαινα για να σε δω!
steliosg
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 17


View Profile
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #84 on: January 28, 2008, 16:45:18 pm »

Quote from: Larry_Flynt on January 28, 2008, 16:17:25 pm
Σωστός!

Εαν λοιπόν με ρωτήσει ποιες είναι μεταβλητές του Group1, ποιο θα κοιτάξω; Τα μεγάλα γράμματα ή το tag?

Έλα ντε! Ελπίζω να το θέσει πιο συγκεκριμένα , πχ. "Ποιες μεταβλητές του LCU 2 απεικονίζονται?" .
Τώρα αν ρωτήσει έτσι ακριβώς όπως το λες , εγώ θα απαντούσα με βάση τα μεγάλα γράμματα , αφού αυτά είναι υποτίθεται η κανονική ονομασία του group μεταβλητών στο Group View Display. (Tα μικρά θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε , απλά έτυχε να δώσει αυτό το tag στο αντίστοιχο Group.)
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #85 on: January 28, 2008, 17:15:30 pm »

Μάλιστα, και γώ αυτό θα κάνω. Ας είναι αυτό το πρόβλημά μας αυριο!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Καλλισθένης
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2479

I'm not insane! My mother had me tested


View Profile WWW
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #86 on: January 28, 2008, 17:55:15 pm »

Quote from: JIM777 on January 28, 2008, 14:10:08 pm
Για το 2ο απλα αλλαζεις τη σειρα των led(τους δεικτες τους) στο διαγραμμα ροης του lead.Φαινεται χαζο αλλα ετσι το εκανε αυτος στο εργαστηριο.Για το 1ο ιδεα δεν εχω,


Μετά την παραπάνω αλλαγή (και γενικά οποιαδήποτε τροποποίηση), τί πρέπει να κάνεις για να τρέξει το αλλαγμένο πρόγραμμα?
Logged

Σούλααααα!!! Τα λέμε!!!
lev
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 98



View Profile
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #87 on: January 28, 2008, 18:01:41 pm »

Βασικά να το αποθηκεύσεις και να τρέξεις το καινούριο.Κι αν δε θες να χαλάσεις το υπάρχον ή να κάθεσαι να το ξαναλλάζεις το κανεις μια αντιγραφή και αλλάζεις το δικό σου.Τουλάχιστον εμείς έτσι το καναμε στο εργαστήριο...
Logged
Καλλισθένης
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2479

I'm not insane! My mother had me tested


View Profile WWW
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #88 on: January 28, 2008, 18:18:53 pm »

Quote from: lev on January 28, 2008, 18:01:41 pm
Βασικά να το αποθηκεύσεις και να τρέξεις το καινούριο.Κι αν δε θες να χαλάσεις το υπάρχον ή να κάθεσαι να το ξαναλλάζεις το κανεις μια αντιγραφή και αλλάζεις το δικό σου.Τουλάχιστον εμείς έτσι το καναμε στο εργαστήριο...

Σωστός, αλλά στην αποθήκευση μου έβγαζε κάτι περίεργα που δεν ήμουν σίγουρος τι να συμπληρώσω... 

Μόλις ξαναδώ που κολλούσα, θα επανέλθω.
Logged

Σούλααααα!!! Τα λέμε!!!
lev
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 98



View Profile
Re: [Βιομηχανική Πληροφ.] Σχετικά με το εργαστήριο
« Reply #89 on: January 28, 2008, 18:26:15 pm »

Αυτά που λέει name,comment,language και style φαντάζομαι λες,ε;;Και μένα 9/10 αυτά μου βγάζει αλλα 2-3 φορες μου έβγαλε μόνο να συμπλήρωσω σε ποιο project θέλω να το αντιγράψω!Τώρα τι διαφορετικό έκανα αυτές τις 2-3 φορες..Θα σε γελάσω!
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...