• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 19:49:30 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 19:49:30 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ποιον πάροχο να επιλέξω?
by Katarameno
[Today at 19:16:50]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[Today at 17:16:08]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by chatzikys
[Today at 16:07:13]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by le papillon
[Today at 15:48:03]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by sg31a
[Today at 11:35:11]

Εργασία στην METLEN, Γνώμ...
by ChrisKaloy-Kakou
[Today at 00:51:50]

Συμβάσεις και εταιρείες
by Nikos_313
[September 16, 2025, 23:02:05 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[September 16, 2025, 22:54:08 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by Katarameno
[September 16, 2025, 19:37:40 pm]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[September 16, 2025, 02:46:49 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[September 16, 2025, 01:08:33 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 15, 2025, 22:10:40 pm]

Users <=22 OR >=222
by Mr Watson
[September 14, 2025, 19:36:18 pm]

[ΑΡΑΓΕ Attack] ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕ...
by Aris★
[September 14, 2025, 14:31:33 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[September 14, 2025, 13:29:36 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by chatzikys
[September 14, 2025, 13:20:18 pm]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Σουλης
[September 14, 2025, 13:00:41 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by okan
[September 14, 2025, 03:20:17 am]

Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Nikolaras
[September 13, 2025, 20:57:09 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by mdimitrig
[September 13, 2025, 17:25:47 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10012
Latest: MichelRiemann
Stats
Total Posts: 1428135
Total Topics: 31767
Online Today: 424
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 38
Guests: 194
Total: 232
cealexop
Nikoletta
ggalamat
Apostolospap
chaniotism
mor
neoklitos
stefanos hios
George_RT
andrpats
ismini.h
vajim
Babis Tsikriktsis
Psycher
apostchris
stefpapa21
agis3
Maria balogianni
alexlabis
TahmKench
Γιώργος Τσανακτσιίης
Anatolim
thomaitheodosiadou
george14
pipitsenko
stavr0s16
tmpadasn
kostas.13v
apapagd
Nekt
Minmaxeng
ntelakis
gkaramp
anastasis34
Mimis2003
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 8ο Εξάμηνο > Μηχανική Λογισμικού Ι (πρώην Τεχνολογία Λογισμικού) > Τεχνολογία Λογισμικού:Εργασίες 2007
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Τεχνολογία Λογισμικού:Εργασίες 2007  (Read 4158 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τεχνολογία Λογισμικού:Εργασίες 2007
« Reply #15 on: July 01, 2007, 17:52:46 pm »

To πρόγραμμα κολλά όταν πάω να κάνω αναφορά :'(
Είναι απίστευτα για πέταμα.

Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τεχνολογία Λογισμικού:Εργασίες 2007
« Reply #16 on: July 01, 2007, 18:32:25 pm »

Τώρα μιλάμε για πρόγραμμα που δεν έχει

1. Undo!!!!!!!!

2. Πατάς enter αντί για apply με το ποντίκι και όχι μόνο δεν κάνει apply, αλλά όταν πατήσεις με το ποντίκι χάνεται η καταχώρηση.

3. Δεν ξέρεις που είναι τα save, δεν τα εμφανίζει πουθενά, δεν έχει φάκελο, τα ψιλοέψαξα και δεν υπάρχουν!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τεχνολογία Λογισμικού:Εργασίες 2007
« Reply #17 on: July 01, 2007, 18:49:03 pm »

Τους users από που τους βάζεις;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τεχνολογία Λογισμικού:Εργασίες 2007
« Reply #18 on: July 02, 2007, 18:57:34 pm »

To πιο άχρηστο πρόγραμμα στον πλανήτη.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
dim
Honoured Member
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 1551


finding emo


View Profile
Re: Τεχνολογία Λογισμικού:Εργασίες 2007
« Reply #19 on: September 24, 2007, 18:34:34 pm »

Βγήκαν οι βαθμοί των εργασιών στο e-thmmy, και είναι και καλοί..

Σε καλή μας μεριά, και καλή επιτυχία αύριο

PS δεν την παλεύουμε στο διάβασμα..
Logged
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Τεχνολογία Λογισμικού:Εργασίες 2007
« Reply #20 on: September 24, 2007, 18:37:24 pm »

Quote from: dim on September 24, 2007, 18:34:34 pm
Βγήκαν οι βαθμοί των εργασιών στο e-thmmy, και είναι και καλοί..

Σε καλή μας μεριά, και καλή επιτυχία αύριο

PS δεν την παλεύουμε στο διάβασμα..
+1 για το πρώτο

όντως, για το ΥΓ.

Πολύ πράμα ρε παιδί μου...
Logged
dim
Honoured Member
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 1551


finding emo


View Profile
Re: Τεχνολογία Λογισμικού:Εργασίες 2007
« Reply #21 on: September 24, 2007, 18:40:02 pm »

Χα, και είναι τόσο βαρετή η θεωρία, που με τα παιδιά που μίλησα, όλοι στις πρώτες σελίδες είμαστε ακόμα..

Ε ρε γλέντια
Logged
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Τεχνολογία Λογισμικού:Εργασίες 2007
« Reply #22 on: September 24, 2007, 18:41:35 pm »

Quote from: dim on September 24, 2007, 18:40:02 pm
Χα, και είναι τόσο βαρετή η θεωρία, που με τα παιδιά που μίλησα, όλοι στις πρώτες σελίδες είμαστε ακόμα..

Ε ρε γλέντια
Bασικά εγώ μόνο διαφάνειες...Tongue
Logged
dim
Honoured Member
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 1551


finding emo


View Profile
Re: Τεχνολογία Λογισμικού:Εργασίες 2007
« Reply #23 on: September 24, 2007, 18:43:16 pm »

μι 2  8)
Logged
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...