• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
November 04, 2025, 20:17:19 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
November 04, 2025, 20:17:19 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[Today at 20:15:50]

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στη...
by Nikos_313
[Today at 20:13:20]

[Σύγχρονα Ενεργειακά Συστ...
by Nikos_313
[Today at 20:12:14]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[November 03, 2025, 20:22:53 pm]

[ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες κα...
by DimStyl
[November 03, 2025, 15:00:14 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Εργαστή...
by RivenT
[November 03, 2025, 08:06:35 am]

GEFORCE RTX 3080 Ti 12GB ...
by botrinis
[November 02, 2025, 12:34:04 pm]

Ταχυρρυθμα ιδιαιτερα Φυσι...
by kostisgialamas
[November 01, 2025, 23:48:04 pm]

Αποτυχία δήθεν "φοιτητικώ...
by Nikos_313
[November 01, 2025, 16:24:50 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:46:32 pm]

[Σ.Φ. Ηλ-Μηχ] Κινητοποίησ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:41:48 pm]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by Nikos_313
[October 31, 2025, 19:45:44 pm]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Γενική Συνέλε...
by Aris★
[October 31, 2025, 17:44:39 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Ύλη που...
by Orgianelis
[October 31, 2025, 02:04:50 am]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by pesto80
[October 31, 2025, 00:06:03 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[October 30, 2025, 17:19:57 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:50:41 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:49:30 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 29, 2025, 14:25:43 pm]

Ποιον θεωρείτε χειρότερο...
by Katarameno
[October 29, 2025, 12:49:59 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10156
Latest: drandic
Stats
Total Posts: 1428795
Total Topics: 31846
Online Today: 675
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 15
Guests: 394
Total: 409
Nikos_313
xristodoulou
femanak
Konstantina Karamani
gpap
George_RT
mimaki
Bit4Thought
aris123321
Billyskotsikas
andreaspaper
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Software > Windows 7, Vista , XP, 9x, 2000, Office (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Vista και πρήξιμο.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 4 Go Down Print
Author Topic: Vista και πρήξιμο.  (Read 9176 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Vista και πρήξιμο.
« on: April 23, 2007, 18:27:36 pm »

Τι θα γίνει, έγιναν χειρότερα από Λίνουξ.

Όταν κάνω ενέργειες δε θέλω να με ρωτά αν είμαι σίγουρος για το τι θέλω να κάνω. Εϊμαι σίγουρος. Πως ξηλώνω αυτή τη βλακεία;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
jeffaldo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 803



View Profile WWW
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #1 on: April 23, 2007, 18:33:51 pm »

Άκου εκεί τί λέει...

Πού το ξέρεις ότι είσαι σίγουρος ??

Το μηχάνημα το καταλαβαίνει ότι δεν είσαι κ για αυτό σε ρωτάει.
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #2 on: April 23, 2007, 18:35:19 pm »

 Tongue Tongue Tongue

Που κάνω μετονομασία σε αρχείο;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #3 on: April 23, 2007, 19:19:12 pm »

 Smiley

Ναι το θυμάμαι...  Cheesy

Να μην κάνω το παράπονο μου!

thanx!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #4 on: April 23, 2007, 19:19:53 pm »

Quote from: Larry_Flint on April 23, 2007, 18:27:36 pm
Όταν κάνω ενέργειες δε θέλω να με ρωτά αν είμαι σίγουρος για το τι θέλω να κάνω. Εϊμαι σίγουρος. Πως ξηλώνω αυτή τη βλακεία;

Να φανταστώ τέτοια κατάσταση:

Στο Microsoft Word:
File -> Exit
-Save changes to Untitled Document?
-Yes.
-Are you sure you want to save?
-Yes.
-But have you checked it twice before you save?
-Yes.
-You could have made changes you don't want to save!  Are you sure?
-Yes.
-No you're not.  Go back to check your document again.
...
Ctrl+S
File -> Exit
-Are you sure?
-Yes.
-There's lots of things you can do with Microsoft Word!  Are you really sure?
-Yes.
-Have you finished your work?
-Yes.
-Liar.  Go back to finish your work.
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #5 on: April 23, 2007, 19:28:06 pm »

Όχι καμία σχέση. Εδώ είναι χειρότερα.

Στο word σε ρωτά μια φορά.

Εδώ 2 φορές και αναβοσβήνει η οθόνη κιόλας!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #6 on: April 23, 2007, 19:37:05 pm »

 Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Vista μετά σου λέει...
Logged

Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #7 on: April 23, 2007, 19:55:10 pm »

Quote from: Larry_Flint on April 23, 2007, 18:27:36 pm
Τι θα γίνει, έγιναν χειρότερα από Λίνουξ.

Όχι πως δεν ήταν ήδη δηλαδή αλλά λέμε και καμία μαλακία να περνάει η ώρα....
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #8 on: April 23, 2007, 22:21:51 pm »

Start-Run-secpol.msc

Local Policies->Security Options

sort by name.

πας στο USER ACCOUNT CONTROL και κλεινεις οποια δεν θες.
πχ secure desktop

αυτο που θες ειναι το Behaviour of the elevation prompt for administrators. To βαζεις Elevate without prompting.
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #9 on: April 24, 2007, 02:30:54 am »

Θέλω να ξηλώσω όλη την ασφάλεια. Όλα τα μόνιτορ για antivirus, firewall κτλ.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #10 on: April 24, 2007, 07:50:24 am »

Ε αυτα νομιζω τα κανεις και απο το security center.
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #11 on: April 24, 2007, 16:24:12 pm »

Quote from: Larry_Flint on April 23, 2007, 18:27:36 pm
Τι θα γίνει, έγιναν χειρότερα από Λίνουξ.

Όταν κάνω ενέργειες δε θέλω να με ρωτά αν είμαι σίγουρος για το τι θέλω να κάνω. Εϊμαι σίγουρος. Πως ξηλώνω αυτή τη βλακεία;
Στο Linux δεν σε ρωτάει ποτέ αν δε θες
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #12 on: April 24, 2007, 17:01:07 pm »

Quote from: fugiFOX on April 24, 2007, 16:24:12 pm
Quote from: Larry_Flint on April 23, 2007, 18:27:36 pm
Τι θα γίνει, έγιναν χειρότερα από Λίνουξ.

Όταν κάνω ενέργειες δε θέλω να με ρωτά αν είμαι σίγουρος για το τι θέλω να κάνω. Εϊμαι σίγουρος. Πως ξηλώνω αυτή τη βλακεία;
Στο Linux δεν σε ρωτάει ποτέ αν δε θες
banned2 banned2

Εχουν τρυπες τα win γκρινιαζετε...εχουν ασφαλεια (βλ. User Account Control) παλι γκρινιαζετε.!!

Τι θελετε λοιπον? Βαλτε linux και αστε μας με το Aero μας!!
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #13 on: April 24, 2007, 18:17:58 pm »

Δεν λέω αυτό.
Λέω για το πρήξιμο.
Στο Λίνουξ μπορείς να το κάνεις να μη σε ρωτάσει για τίποτα
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Vista και πρήξιμο.
« Reply #14 on: April 24, 2007, 18:32:51 pm »

Quote from: fugiFOX on April 24, 2007, 18:17:58 pm
Δεν λέω αυτό.
Λέω για το πρήξιμο.
Στο Λίνουξ μπορείς να το κάνεις να μη σε ρωτάσει για τίποτα

Μπορώ να το κάνω να μη με ρωτά ενώ δεν είμαι root?

Αυτό είναι εξαιρετικό!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: [1] 2 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...