• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 10:09:55 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 10:09:55 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 22
Guests: 83
Total: 105
jojos
ppapadoe
Fotis
Giannisss
Geoth
spoun
hacky
Tolizz
papoutsas
sotos_sta
Kv
Sotirisbikos
vaggos
AcDimitri
gpapailio
NET2GRID
Le ece
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > ΓνωρΗΜΜΥες... (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: Ποια ειναι η αγαπημενη σου μαρκα αυτοκινητων?
Alfa Romeo - 8 (4.4%)
Audi - 40 (22.2%)
Bmw - 14 (7.8%)
Chevrolet - 0 (0%)
Chrysler - 0 (0%)
Citroen - 4 (2.2%)
Daihatsu - 0 (0%)
Fiat - 3 (1.7%)
Ford - 9 (5%)
Honda - 4 (2.2%)
Hyundai - 2 (1.1%)
Jaguar - 5 (2.8%)
Jeep - 1 (0.6%)
Kia - 1 (0.6%)
Lancia - 0 (0%)
Land Rover - 1 (0.6%)
Mazda - 7 (3.9%)
Mercedes-Benz - 11 (6.1%)
Mitsubishi - 2 (1.1%)
Nissan - 3 (1.7%)
Opel - 8 (4.4%)
Peugeot - 3 (1.7%)
Renault - 5 (2.8%)
Saab - 4 (2.2%)
Seat - 0 (0%)
Skoda - 1 (0.6%)
Subaru - 5 (2.8%)
Suzuki - 1 (0.6%)
Toyota - 9 (5%)
VW - 5 (2.8%)
Volvo - 2 (1.1%)
Zastava - 5 (2.8%)
TVR - 2 (1.1%)
mini cooper - 6 (3.3%)
Δεν μ αρεσουν τα αυτοκινητα - 2 (1.1%)
Τι μαλακια ειναι παλι αυτη? - 4 (2.2%)
Άλλη - 3 (1.7%)
Total Voters: 74

Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Go Down Print
Author Topic: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων  (Read 22962 times)
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #120 on: March 30, 2007, 15:45:06 pm »

Quote from: Karaμazoβ on March 30, 2007, 02:53:25 am
Quote from: tsokis on March 30, 2007, 02:51:19 am
Quote from: Karaμazoβ on March 30, 2007, 02:49:03 am
γιατί τετοια απέχθεια ρε παιδιά??  Grin Grin

όταν βγει η πρώτη βλάβη πριν τον χρόνο θα καταλάβεις γιατί... 8)

αν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα δεν θα ήταν η μεγαλύτερη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανια...

-1...
Η μεγαλυτερη ειναι η Renault και μετα ειναι ο ομιλος Πεζω-Σιτροεν καθοτι προκειτε για συνεργασια των δυο εταιριων οι οποιες συνυπαρχουν εδω και πολλα χρονια..Ειναι κατι αναλογο με το VAG....
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #121 on: March 30, 2007, 16:21:11 pm »

Οι χρονοι που υποσχεθηκα....Και ο ανταγωνισμος για να βγουν συμπερασματα...

Honda S2000  1'37''45
Focus RS  1'38''10
RX-8 Cosmo 1'38''50
Astra OPC   1'38''80
Leon Cupra R 1'39''35
Civic Type R1'39''35
Golf GTi  1'39''70
Megane RS 1'40''35
Ibiza cupra 1'40''75
Audi S3  1'41''10

Το γκολφ και το civic παρα τα 40 αλογα διαφορα με το Astra εχουν κατω του δευτερολεπτου διαφορα...Και αυτο γιατι εχουν καλυτερο αναλογικα στησιμο...Ομοια και τα RS ,S2000, RX-8 ριχνουν στο αστρα και ας εχουν απο 240 το σ2000 231 το RX και 225 το RS λογω και παλι του καλυτερο οδηγικου συνολου...
Το συμπερασμα ειναι οτι μονο τα νουμερα του κινητηρα δεν φτανουν για να κριθει ενα αμαξι καθως το αμαξι ειναι ενα συνολο απο σασι αναρτησεις μεταδοση και χιλιαδυο αλλα....Για αυτο δεν πρεπει να ψαρωνουμε ακουγοντας εχει XXX αλογα αρα ειναι καλυτερο...
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #122 on: March 30, 2007, 16:43:07 pm »

Quote
Μαλλον δεν σου τα ειπανε καλα.....
1)->Δεν εχει σχεση αν σε ενδιαφερει εσενα αν το αυτοκινητο ειναι ατμοσφαιρα ή τουρμπο..Η αποδοση ανα λιτρο μετραται μονο σε ατμοσφαιρικα αυτοκινητα ειτε σ'αρεσει ειτε οχι και δεν μπορεις να κανεις τιποτα για αυτο.
2)->Εχεις οδηγησει πολλα αυτοκινητα με 600 λεμε τωρα αλογα και ειναι και χειροτερα απο το στιλο...Τα τουρμπο φιλε μου αποδιδουν πολυ πριν τις 5000 στροφες την δυναμη τους ,τα ατμοσφαιρικα ειναι αυτα που χρειαζονται υψηλες στροφες για να βγαλουν ολη τη δυναμη τους...π.χ. Honda type R ,S2000, Clio RS  κτλ που αποδιδουν μετα τις 6000 στροφες
3)->Η Χιουντάι μπορει να εβγαζε ονομαστικη αποδοση στον στροφαλο 115 αλογα, ποσα ομως αλογα εφταναν τελικα στον τροχο εχει σημασια καθως υπαρχουν μεγαλες απωλειες για αμαξια οπως το Accent που το κοστος και συνεπως η ποιοτητα κατασκευης του μοτερ ειναι πολυ χαμηλα...
4)->Φυσικα και δεν τους κοβουν οι περιορισμοι στους ρυπους γιατι υπαρχουν και εξελισονται υλικα και τεχνικες που μειωνουν τις εκπομπες..Το θεμα ειναι οτι ενα τετοιο αμαξι που εσυ νομιζεις οτι μπορουν να βγαλουν ολοι κοστιζει λιγο πολυ 150.000 Ευρω για να φτιαχτει και να ειναι αποδοτικο και αξιοπιστο...Για αυτο και δεν τα βγαζουν οι κατασκευαστες!!!
5)->Φυσικα και υπαρχουν και αλλα με το πακετο του ΤΣΙ και με πολυ περισσοτερη ομορφια...Το νεο Bravo 1,4T με τα 150 αλογα, το Punto Abarth που ερχεται περιπου τον Σεπτεμβριο με 150 και 180 αλογα,Η Αλφα Junior  σε ενα χρονο+, και αλλα..
6)->Φυσικα και ειναι πουσαρισμενο μοτερ καθως δεν μπορεις να περιμενεις οτι ιπποδυναμη θα συνεχισει να αυξανεται βαζοντας τουρμπο καθως παντα σε περιοριζουν τα κυβικα..Και τα 170 απο εναν 1400 ειναι πολυ υψηλα..Και δεν εχει την ιδια αμφιβολη αξιοπιστια με τα αλλα τουρμπο καθως πρωτη φορα συνδιαζεται η χρηση τουρμπο και κομπρεσορα μαζι για να φτασει σε τετοια αποδοση το μοτερ...Το εκαναν πολυ περιπλοκο ενω δεν χρειαζοταν....

1) Αυτό δεν ισχύει, και οι 2 κινητήρες είναι.
2) Βάλε λίγο στο youtube Evo FQR (νομίζω) 400 vs Fiat Stilo.
3), 4) Δεν υπάρχει καμία διένεξη με τα δικά μου αντίστοιχα.
5) Ως τώρα το Astra υπάρχει και περιμένουμε test drive. Τα άλλα δεν ξέρω που είναι δεν ακούστηκαν καθόλου.
6) Διαφωνώ. Πουσαρισμένο μοτέρ αυτό δεν είναι. Πουσαρισμένο είναι ένα ατμοσφαιρικό 1600 που βγάζει 150 άλογα στις 7500rpm.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #123 on: March 30, 2007, 17:19:10 pm »

Quote from: Larry_Flint on March 30, 2007, 16:43:07 pm
Quote
Μαλλον δεν σου τα ειπανε καλα.....
1)->Δεν εχει σχεση αν σε ενδιαφερει εσενα αν το αυτοκινητο ειναι ατμοσφαιρα ή τουρμπο..Η αποδοση ανα λιτρο μετραται μονο σε ατμοσφαιρικα αυτοκινητα ειτε σ'αρεσει ειτε οχι και δεν μπορεις να κανεις τιποτα για αυτο.
2)->Εχεις οδηγησει πολλα αυτοκινητα με 600 λεμε τωρα αλογα και ειναι και χειροτερα απο το στιλο...Τα τουρμπο φιλε μου αποδιδουν πολυ πριν τις 5000 στροφες την δυναμη τους ,τα ατμοσφαιρικα ειναι αυτα που χρειαζονται υψηλες στροφες για να βγαλουν ολη τη δυναμη τους...π.χ. Honda type R ,S2000, Clio RS  κτλ που αποδιδουν μετα τις 6000 στροφες
3)->Η Χιουντάι μπορει να εβγαζε ονομαστικη αποδοση στον στροφαλο 115 αλογα, ποσα ομως αλογα εφταναν τελικα στον τροχο εχει σημασια καθως υπαρχουν μεγαλες απωλειες για αμαξια οπως το Accent που το κοστος και συνεπως η ποιοτητα κατασκευης του μοτερ ειναι πολυ χαμηλα...
4)->Φυσικα και δεν τους κοβουν οι περιορισμοι στους ρυπους γιατι υπαρχουν και εξελισονται υλικα και τεχνικες που μειωνουν τις εκπομπες..Το θεμα ειναι οτι ενα τετοιο αμαξι που εσυ νομιζεις οτι μπορουν να βγαλουν ολοι κοστιζει λιγο πολυ 150.000 Ευρω για να φτιαχτει και να ειναι αποδοτικο και αξιοπιστο...Για αυτο και δεν τα βγαζουν οι κατασκευαστες!!!
5)->Φυσικα και υπαρχουν και αλλα με το πακετο του ΤΣΙ και με πολυ περισσοτερη ομορφια...Το νεο Bravo 1,4T με τα 150 αλογα, το Punto Abarth που ερχεται περιπου τον Σεπτεμβριο με 150 και 180 αλογα,Η Αλφα Junior  σε ενα χρονο+, και αλλα..
6)->Φυσικα και ειναι πουσαρισμενο μοτερ καθως δεν μπορεις να περιμενεις οτι ιπποδυναμη θα συνεχισει να αυξανεται βαζοντας τουρμπο καθως παντα σε περιοριζουν τα κυβικα..Και τα 170 απο εναν 1400 ειναι πολυ υψηλα..Και δεν εχει την ιδια αμφιβολη αξιοπιστια με τα αλλα τουρμπο καθως πρωτη φορα συνδιαζεται η χρηση τουρμπο και κομπρεσορα μαζι για να φτασει σε τετοια αποδοση το μοτερ...Το εκαναν πολυ περιπλοκο ενω δεν χρειαζοταν....

1) Αυτό δεν ισχύει, και οι 2 κινητήρες είναι.
2) Βάλε λίγο στο youtube Evo FQR (νομίζω) 400 vs Fiat Stilo.
3), 4) Δεν υπάρχει καμία διένεξη με τα δικά μου αντίστοιχα.
5) Ως τώρα το Astra υπάρχει και περιμένουμε test drive. Τα άλλα δεν ξέρω που είναι δεν ακούστηκαν καθόλου.
6) Διαφωνώ. Πουσαρισμένο μοτέρ αυτό δεν είναι. Πουσαρισμένο είναι ένα ατμοσφαιρικό 1600 που βγάζει 150 άλογα στις 7500rpm.

Ναι βρε παλικαρι μου...Και οι δυο κινητηρες ειναι αλλα ο ορος αυτος ισχυει παγκοσμιος στον αυτοκινητιστικο χωρο μονο για τα ατμοσφαιρικα...Εκει ειναι η δυσκολια του εγχειρηματος αλλωστε...Να βγαλεις 200 αλογα απο 2 λιτρα ειναι μεγαλη υποθεση χωρις το τουρμπο..με τουρμπο ειναι στις μερες μας γελοιο να επιτευχθει ..
Ποιος σου εγγυαται οτι το stilo του βιντεο δεν ειναι κανιβαλισμενο με τουρμπινα και 300 αλογα....Και επεσες και στην περιπτωση γιατι το συγκεκριμενο Evo FQ 400 λογω της πολυ μεγαλης τουρμπινας του στα 2000cc οντως σερνεται αν το τουρμπο πεσει εξω απο την περιοχη υπερπληρωσης η οποια ειναι μικρη για να μπορεσουν να πιαστουν τα 400 αλογατα...Εχω και αναλογο video του top gear που το αποδεικνυει αυτο..
Οντως δεν εχουν ακουστει παραεξω γιατι υπαρχει μια μιστικοπαθεια στα επιπεδα της ηλιθιοτητας απο το γκρουπ της Fiat με αποτελεσμα να χανουν και πωλησεις τα ζωα..Τι να πει κανεις...
Οχι φιλε μου ενα τετοιο μοτερ ειναι κατασκευασμενο για να βγαζει τοσα αλογα, ΤΟ ΟΛΟ ΣΥΝΟΛΟ συνεργαζεται και εχει την ατοχη για να δουλεψει στα επιπεδα αυτα...Για αυτο και οταν βγαινουν τετοιες μηχανες κερδιζουν τα πιο θετικα σχολια απο τον τυπο και τους ειδικους αυτοκινητου και χαρακτηριζονται διαμαντια....Οταν ομως κανεις υπερβολες με την υπερπιεση και τους στροβιλοσυμπιεστες καπου χανεις το παιχνιδι γιατι βασιζεσαι μονο στα θαυματα του τουρμπο αφηνοντας τα αλλα σε 2η μοιρα...
Δε λεω οτι ειναι για πεταμα (ασχετα αν τον ειπα αχρηστο Cheesy, εννουσα και το συνολικο αμαξι) αλλα εχει ελλειψεις και πιθανες αναξιοπιστιες οι οποιες θα φανουν στο μελλον...
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
Nosferatu
Guest
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #124 on: March 30, 2007, 17:22:46 pm »

Quote from: makinen on March 29, 2007, 18:23:37 pm
Το tsi με τα 140 αλογα απλα εχει καποιες επιδοσεις παραπανω ..σε καμια περιπτωση δεν ειναι σπορ και γρηγορο γιατι δεν εχει ουτε το στησημο ουτε το κιβωτιο ουτε ουτε ουτε.....Αυτος των 170 ιππων απλα αχρηστος γιατι ειναι αμφιβολης αξιοπιστιας λογω του οτι το μοτερ ειναι υπερβολικα πουσαρισμενο με το turbo και τον compressor σε συνυπαρξη χωρις και παλι το αυτοκινητο να εχει το καταλληλο υποβαθρο για να ειναι GT οπως λεγετε....
Λοιπον πρεπει να μπουν καποια πραγματα στη θεση τους,τοσο το gt οσο και το tsi ειναι αυτοκινητα αριστουργημα με μοτερ διαμαντι(το ιδιο ειναι με αλλο προγραμμα).
Μιλαω απο προσωπικη εμπειρια καθως κολλητος μου εχει το gt,για να αρχισουμε απο την αξιοπιστια του κινητηρα(γενικα δεν λενε πολλα τα vw,κατι παραθυρα που πεφτουν,κατι καμμενα ηλεκτρικα κλπ κλπ),μεχρι τωρα(1 χρονος) δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο,και ΔΕΝ εχω ακουσει ποτε για σπασμενο κινητηρα ουτε κατι αλλο και σκεψου ολα αυτα τα καγκουρια που το εχουν παρει και το σκιζουν καθε μερα.Ασε που δεν υπαρχει κανενας λογος να το εχεις στα κοκκινα,απο τις 3000 σαλ εχεις κυριολεκτικα την μεγιστη ροπη.
Το αυτοκινητο εχει ακριβως το καταλληλο υποβαθρο για να χαρακτηριστει gt,γρηγορο(υπερ του δεοντος),πολυ καλο αμαξωμα(οσο και αν δεν αρεσει το αμαξωμα του golf αλλης κλασης),πολυ καλες αναρτησεις,μηδενικες κλισεις στις στροφες σε συνδυασμο με πολυ καλη ανεση,και φρενα αγκυρες(το καναμε δοκιμη σε φρεναρισμα πανικου 150+ σε ΒΡΟΧΗ και κοντεψα να κανω εμετο απο την επιβραδυνση).
Παμε και στα αρνητικα 1)σχετικα μεγαλη καταναλωση,μη κοιτατε τα επισημα στοιχεια,γυρω στα 11-12 ειναι
και 2)ειναι golf,με οτι συνεπαγετε(το εχουν ολοι και ειναι ασχημουτσικο(προσωπικη αποψη)).
Α και ξεχασα γιατι ακουστικαν και για διαφορες με την ονομαστικη hp με αυτη που βγαζει στο στροφαλο,λοιπον μετρημενο στη seat force 187!!! αλογακια στο στροφαλο και οσοι καταλαβαν καταλαβαν  8)
Και κατι ακομα για οσους γουσταρουν τα φαναρια,επειτα απο συνεχεις(πανω απο 15 φορες)δοκιμες με RX8 COSMO
μεχρι τα 140-150 πανε μαζι με μικρα εναλλασομενα προβαδισματα,απο εκει και μετα το RX8 εχει το πανω χερι με διαφορα.Στα ρεπριζ μεγαλος νικητης το golf(αναμενωμενο).
Κλεινοντας αν επαιρνα τωρα αυτοκινητο θα επαιρνα το tsi στην ποιο φτηνη εκδοση με esp στα εξτρα,θα του αλλαζα προγραμμα και θα εβαζα ποιο σκληρα αμορτισερ,συνολικο κοστοςγυρω στα 21000-22000 αντιθετα με τα 25000 του GT και θα τσαγιαζα το 95+% απο οτι κυκλοφορει στου ελληνικους δρομους 
Logged
Nosferatu
Guest
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #125 on: March 30, 2007, 17:30:19 pm »

Α και η ψηφος μου παει στην Toyota,εχω Καρινα του 92 και ειναι σαν καινουργιο,δεν με εχει πουλησει ποτε,ασε που ο κινητηρας ξεφτιλιζει με μεγαλη ανεση οτι 1,6(και πολλα 1,8) κυκλοφορει καινουργια και παλια,αν εξαιρεσεις οτι δεν εχει ABS και θελει απαλες κινησεις στο φρεναρισμα κατα ειναι κατσε καλα
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #126 on: March 30, 2007, 20:04:12 pm »

Γιατί 0% στα Lancia?  Γιατί 0% στα Skoda?  Huh
Logged

makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #127 on: March 31, 2007, 00:20:15 am »

Quote from: Nosferatu on March 30, 2007, 17:22:46 pm
Quote from: makinen on March 29, 2007, 18:23:37 pm
Το tsi με τα 140 αλογα απλα εχει καποιες επιδοσεις παραπανω ..σε καμια περιπτωση δεν ειναι σπορ και γρηγορο γιατι δεν εχει ουτε το στησημο ουτε το κιβωτιο ουτε ουτε ουτε.....Αυτος των 170 ιππων απλα αχρηστος γιατι ειναι αμφιβολης αξιοπιστιας λογω του οτι το μοτερ ειναι υπερβολικα πουσαρισμενο με το turbo και τον compressor σε συνυπαρξη χωρις και παλι το αυτοκινητο να εχει το καταλληλο υποβαθρο για να ειναι GT οπως λεγετε....
Λοιπον πρεπει να μπουν καποια πραγματα στη θεση τους,τοσο το gt οσο και το tsi ειναι αυτοκινητα αριστουργημα με μοτερ διαμαντι(το ιδιο ειναι με αλλο προγραμμα).
Μιλαω απο προσωπικη εμπειρια καθως κολλητος μου εχει το gt,για να αρχισουμε απο την αξιοπιστια του κινητηρα(γενικα δεν λενε πολλα τα vw,κατι παραθυρα που πεφτουν,κατι καμμενα ηλεκτρικα κλπ κλπ),μεχρι τωρα(1 χρονος) δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο,και ΔΕΝ εχω ακουσει ποτε για σπασμενο κινητηρα ουτε κατι αλλο και σκεψου ολα αυτα τα καγκουρια που το εχουν παρει και το σκιζουν καθε μερα.Ασε που δεν υπαρχει κανενας λογος να το εχεις στα κοκκινα,απο τις 3000 σαλ εχεις κυριολεκτικα την μεγιστη ροπη.
Το αυτοκινητο εχει ακριβως το καταλληλο υποβαθρο για να χαρακτηριστει gt,γρηγορο(υπερ του δεοντος),πολυ καλο αμαξωμα(οσο και αν δεν αρεσει το αμαξωμα του golf αλλης κλασης),πολυ καλες αναρτησεις,μηδενικες κλισεις στις στροφες σε συνδυασμο με πολυ καλη ανεση,και φρενα αγκυρες(το καναμε δοκιμη σε φρεναρισμα πανικου 150+ σε ΒΡΟΧΗ και κοντεψα να κανω εμετο απο την επιβραδυνση).
Παμε και στα αρνητικα 1)σχετικα μεγαλη καταναλωση,μη κοιτατε τα επισημα στοιχεια,γυρω στα 11-12 ειναι
και 2)ειναι golf,με οτι συνεπαγετε(το εχουν ολοι και ειναι ασχημουτσικο(προσωπικη αποψη)).
Α και ξεχασα γιατι ακουστικαν και για διαφορες με την ονομαστικη hp με αυτη που βγαζει στο στροφαλο,λοιπον μετρημενο στη seat force 187!!! αλογακια στο στροφαλο και οσοι καταλαβαν καταλαβαν  8)
Και κατι ακομα για οσους γουσταρουν τα φαναρια,επειτα απο συνεχεις(πανω απο 15 φορες)δοκιμες με RX8 COSMO
μεχρι τα 140-150 πανε μαζι με μικρα εναλλασομενα προβαδισματα,απο εκει και μετα το RX8 εχει το πανω χερι με διαφορα.Στα ρεπριζ μεγαλος νικητης το golf(αναμενωμενο).
Κλεινοντας αν επαιρνα τωρα αυτοκινητο θα επαιρνα το tsi στην ποιο φτηνη εκδοση με esp στα εξτρα,θα του αλλαζα προγραμμα και θα εβαζα ποιο σκληρα αμορτισερ,συνολικο κοστοςγυρω στα 21000-22000 αντιθετα με τα 25000 του GT και θα τσαγιαζα το 95+% απο οτι κυκλοφορει στου ελληνικους δρομους 

Ειπε κανεις οτι ειναι διαφορετικο μοτερ...Το απλα αλλο προγραμμα εσυ το εχεις τοσο για την πλακα...Ειναι τοσο μικρης σημασιας ο εγκεφαλος του μοτερ...???
Μπες και σε κατι αλλο αντιστοιχο για να εχεις αποψη...Συγκρινοντας το τουοτα σου με το GT φυσικα και το golf εχει φρενα αγκυρες και δεν παιρνει κλισεις...Και το σε βροχη φιλε μου που λες παιζουν ρολο μονο τα λαστιχα και οχι τοσο τα φρενα....Ας ειχε φαγωμενα λαστιχα και θα σου ελεγα που θα πηγαινατε με τα 150 στη βροχη και το φρεναρισμα πανικου..Εξυπνες κινησεις κανει ο φιλος σου...Ελπιζω ο δρομος να ηταν τουλαχιστον αδειος γιατι κατι τετοια ειναι που κοστιζουν τις ζωες...
Και το οτι περασε ενας χρονος χωρις βλαβη για ενα αμαξι του κουτιου σιγα το διαστημα..Εγω πηρα μετεχειρο την 146 μου που ειναι και αλφα,που ειναι κ λιγο πιο ευαισθητα, και 2 χρονια δεν πληρωσα τπτ

Καλυτερα να μου κοπουν τα ποδια παρα να παρω το GT..δινω κατι παραπανω και αν θελω τοσο πολυ golf παιρνω το GTi και οχι κατι που προσπαθει να το παιξει γρηγορο....Μπες και σε ενα GTi και μετα σχηματισε και συ γνωμη...Προσωπικη μου αποψη βεβαια.... 8)

Πιστευεις δηλαδη πραγματικα οτι με ενα golfακι πειραγμενο με 170 αλογα και 1400 κυβικα θα τσαγιασεις το 95%+ αυτων που κυκλοφορουν.....Κουνα λιγο αυτο που στεκεται στο λαιμο σου κατεβα απο το ροζ συνεφακι της VW και γυρνα στην πραγματικοτητα....Εχεις υποψη σου ποσα τρελα σαξοραλα κυκλοφορουν με τετραπεταλουδα και δε συμμαζευεται, ποσα τουρμπισμενα χοντακια και καθε αλλου ειδους καγκουρομοντιφαρισμενα αμαξια...Αν στο δρομο κυκλοφορουν ολα τα μανησια με οδηγους 50  και 60 χρονων φυσικα και τους εχεις ολους......

Και για το RX-8 ειναι λογικο να μην εχει ρεπριζ γιατι  απλα ο Renesis δεν εχει ρεπριζ ...μεχρι απο την αλλαγη να φτασει παλι τις 7500+ που αποδιδει ,βραστα...Αλλα εσυ με τι αμαξι ησουν δεν μας ειπες γιατι αν ησουν με το GT τοτε ηταν κουλος ο οδηγος του RX-8 για να μην μπορει να παρει ενα αμαξι με 50 αλογα λιγοτερα....Το ακουγε φαινεται μεχρι τις 7000 και φοβοταν..δεν το πηγαινε με τις 9200 να του πιει το αιμα..Γιατι μην ξεχνας οτι με το να παρεις ενα γρηγορο αμαξι δεν γινεσαι και εσυ μαζι καλος οδηγος.....

Αυτα τα ολιγα..
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #128 on: March 31, 2007, 00:25:00 am »

Quote from: Nosferatu on March 30, 2007, 17:30:19 pm
Α και η ψηφος μου παει στην Toyota,εχω Καρινα του 92 και ειναι σαν καινουργιο,δεν με εχει πουλησει ποτε,ασε που ο κινητηρας ξεφτιλιζει με μεγαλη ανεση οτι 1,6(και πολλα 1,8) κυκλοφορει καινουργια και παλια,αν εξαιρεσεις οτι δεν εχει ABS και θελει απαλες κινησεις στο φρεναρισμα κατα ειναι κατσε καλα

Το οτι δεν σε εχει αφησει ποτε σε πιστευω 1000% αλλα χαλαρωσε λιγο με τα κερασματα γιατι θα μεινεις και αφραγκος..Οχι τπτ αν το δει κανεις με κανα ραλλυ θα πει τι λεει αυτος ο.....και προσεχε κυκλοφορει ενας στο τοπικ...μου προτεινε και κοντριτσα Grin Grin Grin...Να υποθεσω οτι τα 1.8 ειναι Daewoo και Hundai ετσι....
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #129 on: March 31, 2007, 00:28:11 am »

Quote from: Karaμazoβ on March 30, 2007, 20:04:12 pm
Γιατί 0% στα Lancia?  Γιατί 0% στα Skoda?  Huh

0 στην Lancia γιατι εχει σταματησει πλεον να δημιουργει και απλα βγαζει οτι να'ναι ισα για να καλυπτει τα εξοδα της...(που θα παει σε 1 ,2 χρονια θα ξυπνησει και παλι)....
Τα σκοντα οντως γιατι...Καποιος θα υπαρχει με κανενα fabia Vrs που να ειναι ευχαριστημενος...Εξαλου γενικα τα σκοντα εχουν πολυ καλο value for money...
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
makinen
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 377


Italian Stallion


View Profile
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #130 on: March 31, 2007, 00:32:58 am »

Επισης τωρα που το προσεξα αυτο που αναφερθηκε φιλτατε Nos ηταν οι διαφορες αναμεσα στο στροφαλλο και τον τροχο οχι αναμεσα στην ονομαστικη και μετρουμενη ισχυ....Εκτος αν εννοεις το σχολιο που εκανα εγω για το δικο μου μοτερ που ενω η εταιρια ανακοινωνει μολις 103 ο στροφαλος βγαζει 109 αλογακια στην μετρηση..
Logged


Alfa Romeo ηταν........... Τωρα θα μαθουμε το επομενο γραμμα...
Nosferatu
Guest
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #131 on: March 31, 2007, 02:35:47 am »

Quote from: makinen on March 31, 2007, 00:20:15 am
Αλλα εσυ με τι αμαξι ησουν δεν μας ειπες γιατι αν ησουν με το GT τοτε ηταν κουλος ο οδηγος του RX-8 για να μην μπορει να παρει ενα αμαξι με 50 αλογα λιγοτερα....Το ακουγε φαινεται μεχρι τις 7000 και φοβοταν..δεν το πηγαινε με τις 9200 να του πιει το αιμα
Λοιπον το RX8 αλλαζε στο "ντινγκ"(ηχητικο σημα κοφτη),το γκολφ πηγαινε ποιο συντηρητικα γιατι οπως σου ειπα δεν εχει νοημα να το εχεις στα κοκκινα(ασε που ψιλοκρεμαει ψιλα),ασε το RX8 ειναι για "πεταμα",ΔΕΝ ειναι αυτοκινητο επιδοσεων,καλο στησιμο αλλα....ασε που κυριολεκτικα καιει τα αντερα του(τα 20-22 μπορει να τα κανει για την πλακα)
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #132 on: March 31, 2007, 02:47:54 am »

makinen το τραβάς στα άκρα. Το Golf είναι μανίσιο. Εϊναι γρήγορο, είναι ασφαλές, άνετο, οικονομικό. Έχει μια καλή overall επίδοση. Τα σαξόραλλα εννοείται οτι είναι πολύ πιο γρήγορα παντού, αλλα άντε να κάνεις ταξίδι. Άντε να μπείς σε καμιά στροφή με πολλά και να βρείς μπροστά σου κάποιον μαλάκα που αλλάζει λωρίδα όπως να ναι και να αναγκαστείς να αφήσεις το πόδι σου απ' το γκάζι και να πατήσεις φρένο. Στην καλύτερη θα αγοράσεις κάποιο αγροτεμάχιο.

Πάντα υπάρχει η μπάρα με τα 2 αντίθετα άκρα. π.χ. Διασκεδαστική οδική συμπεριφορά - ασφάλεια, άνεση - κρατήματα. Το θέμα δεν είναι ποιος θα το τραβήξει πιο πολύ στα άκρα, αλλα με δεδομένο το ένα απο τα 2 στοιχεία να έχει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποσότητα το άλλο. Να έχει τη χρυσή τομή.

Το ίδιο και το Astra 1.6T, μόνο που υστερεί σε δυναμική οδική συμπεριφορά και κυρίως σε αίσθηση. Περι ορέξεως, γιατί ζητά και 3 χιλιάρικα πιο κάτω.

Το σημαντικό όμως είναι οτι το δρόμο τον άνοιξε η VW και ειδικά για μας τους Έλληνες με τη φορολογία και τα τέλη κτλ μας έρχεται πακέτο. Λίγα κυβικά, αρκετά άλογα να πηγαίνεις σαν άνθρωπος.

Και όταν λέω σαν άνθρωπος, δεν είναι οι κόντρες και οι ταρζανίες είναι που θα βγείς για προσπέραση και θα την ολοκληρώσεις σε πεπερασμένο χρόνο. Είναι θέμα ασφάλειας, όχι καγκουριάς και επίδειξης. Αν θέλεις να σκοτωθείς ή να σκοτώσεις το κάνεις και με 50 άλογα.

Είναι απαράδεκτο ένα αυτοκίνητο να έχει 0-100 πάνω απο 11 δευτερόλεπτα και πολλά έβαλα. ΓΙατί θα βρεθείς πίσω απο την νταλίκα στην καστανιά, θα βρεθείς πίσω απο το ΚΤΕΛ στην κατάρα και όσο υπομονή κι αν έχεις θα την επιχειρήσεις κάποτε τη γαμημένη την προσπέραση.

Ελπίζω κάποτε, μετά την υποχρεωτική ύπαρξη ABS και ESP απο την E.E. να βάλουν και όριο στα κιλά/ίππο.
« Last Edit: March 31, 2007, 02:59:27 am by Larry_Flint » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Nosferatu
Guest
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #133 on: March 31, 2007, 03:02:20 am »

Quote from: makinen on March 31, 2007, 00:20:15 am
Κουνα λιγο αυτο που στεκεται στο λαιμο σου κατεβα απο το ροζ συνεφακι της VW και γυρνα στην πραγματικοτητα....Εχεις υποψη σου ποσα τρελα σαξοραλα κυκλοφορουν με τετραπεταλουδα και δε συμμαζευεται, ποσα τουρμπισμενα χοντακια και καθε αλλου ειδους καγκουρομοντιφαρισμενα αμαξια...Αν στο δρομο κυκλοφορουν ολα τα μανησια με οδηγους 50  και 60 χρονων φυσικα και τους εχεις ολους......

Quote from: makinen on March 31, 2007, 00:25:00 am
αλλα χαλαρωσε λιγο με τα κερασματα γιατι θα μεινεις και αφραγκος..Οχι τπτ αν το δει κανεις με κανα ραλλυ θα πει τι λεει αυτος ο.....και προσεχε κυκλοφορει ενας στο τοπικ...μου προτεινε και κοντριτσα Grin Grin Grin...Να υποθεσω οτι τα 1.8 ειναι Daewoo και Hundai ετσι....
Λοιπον για τα σοξοραλα ενα θα πω,εχει χαθει μια γενια πιτσιρικαδων απο αυτες τις σκοτωστρες,χαιρω πολυ αμα ζυγιζει 800 κιλα,οτι και να ναι γρηγορο θα ειναι,μιλαω για αμαξια οχι για κινητηρες περιτυλιγμενους σε αλουμινοχαρτο,ασε που στην ευθεια ολοι γρηγοροι ειμαστε...
Οσο για τα κερασματα,πες μου ενα 1,6 ατμοσφαιρα που παραγεται αυτη τη στιγμη και ειναι ποιο σβελτο,ισως(μαλλον στα ιδια ειναι) κανα VTS αλλα συγκρινεις μια ειδικη εκδοση μιας πορδιτσας με ενα τεραστιο σενταν.
Οσο για τα "παλια" ισως κανας VTECH,αλλα μεχρι εκει...Και παμε στις "ειδικες"( Grin)κατασκευες,ο καθενας μπορει να βγαλει ενα +20% στην ιπποδυναμη,τι σημαινει αυτο?οτι θα στριβει αναλογα?οχι.Οτι θα φρεναρει αναλογα?οχι.Οτι θα το αντεχει το πλαισιο?οχι.Οτι θα εχει την ιδια αξιοπιστια?και παλι οχι.Οποτε ασε τα καγκουρεμενα σαξοραλα που με την υποψια στροφης,η ανωμαλια του δρομου(ακομα και με το αγγιγμα του φρενου)τα μαζευεις με το κουταλακι.
Και παμε στα 1,8 θες να παρουμε ενα καταλογο?Δε θα δεις  μονο Νταεγου και Κια,θα δεις εχει και Αλφα μεσα,και Μπεμπες,και Μερσεντες,ασε ειναι μακρυς ο καταλογος... 8)
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Αγαπημενη μαρκα αυτοκινητων
« Reply #134 on: March 31, 2007, 03:05:22 am »

Το Rx-8 είναι ωραίο αμαξάκι. Δυστυχώς είναι αδηφάγο τέρας όσον αφορά τη βενζίνη και δεν ξέρω τι παίζει με το λάδι. Έχει ακουστεί οτο το μοτέρ θέλει ένα ψιλο-rebuild στα 100,000km . Για μένα είναι και το θέμα του προγόνου. Είναι βαριά η καπνίλα του RX-7 το οποίο είναι απείρως πιο ωραίο.

Το ίδιο και με το MX-5. Όταν έχει βγεί το καταπληκτικό mk1 με τα ανοιγόμενα φανάρια και το άξιο facelift του, έχει μείνει ουσιαστικά το ίδιο μοντέλο στην αγορά για 15 χρόνια, έχει βραβευτεί για την οδική συμπεριφορά του και έχει γίνει τρόπος ζωής, πάει και σου βγάζει το σημερινό φλωρο-γυναικειοάμαξο...
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...