• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 19, 2025, 01:07:02 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 19, 2025, 01:07:02 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[June 18, 2025, 20:28:39 pm]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 18, 2025, 19:40:47 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[June 18, 2025, 19:26:00 pm]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[June 18, 2025, 18:22:39 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[June 18, 2025, 07:55:05 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[June 18, 2025, 00:45:33 am]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426723
Total Topics: 31711
Online Today: 187
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 34
Guests: 113
Total: 147
koskyr
kraxtopoulos
nikos123321
EvP
despoina15
coyg
Captain
void
nick_slendy
swkraths
Papalamprous humor
thunder
apal
eleftheria
vasilis saitis
abunchofcells
Billyskotsikas
evax
mitsos753905
apapagd
AODON
aurora
Maria Golia
stefanoskal
soktas
chris_p30
Denisivo
sterxz
Thanoskask
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Αθλητικά > Αθλητικές Διοργανώσεις (Moderators: Tasos Bot, tzortzis) > Formula 1
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: Ποιός θα κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών της Formula 1 για το 2024?
Fernando Alonso - 2 (5%)
Lance Stroll - 1 (2.5%)
Pierre Gasly - 0 (0%)
Esteban Ocon - 0 (0%)
Kevin Magnussen - 0 (0%)
Nico Hulkenberg - 1 (2.5%)
Charles Leclerc - 4 (10%)
Carlos Sainz - 0 (0%)
Max Verstappen - 25 (62.5%)
Sergio Perez - 0 (0%)
George Russell - 0 (0%)
Lewis Hamilton - 2 (5%)
Valtteri Bottas - 0 (0%)
Guanyu Zhou - 0 (0%)
Yuki Tsunoda - 1 (2.5%)
Daniel Ricciardo - 0 (0%)
Lando Norris - 1 (2.5%)
Oscar Piastri - 1 (2.5%)
Alex Albon - 0 (0%)
Logan Sargent - 2 (5%)
Total Voters: 40

Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 126 Go Down Print
Author Topic: Formula 1  (Read 182503 times)
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Formula 1
« Reply #315 on: October 08, 2006, 17:01:02 pm »

Αγκαλιά με τον τίτλο ο Αλόνσο μετά την «προδοσία» του κινητήρα του Σουμάχερ

Η τύχη, που εδώ και καιρό του είχε γυρίσει την πλάτη, του χαμογέλασε εκεί που έπρεπε· στο πιο κρίσιμο σημείο. Ο Φερνάντο Αλόνσο νίκησε το ιαπωνικό GP και αγκάλιασε το δεύτερο συνεχόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα της καριέρας του, αφού ο βασικός του αντίπαλος, Μίκαελ Σουμάχερ, που οδηγούσε τον αγώνα στο μεγαλύτερο διάστημα, εγκατέλειψε από κινητήρα στον 36ο γύρο.

Στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στο Ιντερλάγκος της Βραζιλίας (22 Οκτωβρίου), ο Αλόνσο θέλει ένα βαθμό για να στεφθεί πρωταθλητής, χωρίς να τον ενδιαφέρει τι θα κάνει ο «Σούμι». Σημαντικό προβάδισμα απέκτησε και η Renault στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Δεύτερος ήταν ο Φελίπε Μάσα (Ferrari) και τρίτος ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Renault). Tη βαθμολογούμενη 8άδα συμπλήρωσαν οι: Τζένσον Μπάτον (Honda Racing), Kίμι Ραϊκόνεν (McLaren Mercedes), Γιάρνο Τρούλι (Toyota), Ραλφ Σουμάχερ (Toyota) και Nικ Χάιντφελντ (BMW Sauber).

Sold out ήταν ο αγώνας της Ιαπωνίας, ο τελευταίος που φιλοξενείται στη Σουζούκα, αφού από του χρόνου το ιαπωνικό GP θα γίνεται στην πίστα Fuji. 160.000 άνθρωποι βρέθηκαν στις εξέδρες της πίστας την Κυριακή για να παρακολουθήσουν τον αγώνα από τον οποίο μπορεί να έβγιανε και ο παγκόσμιος πρωταθλητής.

Μάσα και Σουμάχερ πετάχτηκαν μπροστά, την ώρα που ο Αλόνσο έκανε την επίθεσή του στις Toyota, κερδίζοντας τελικά μία θέση από τον Τρούλι. Το κακό γι' αυτόν ήταν ότι μπροστά του είχε τον μικρό Σουμάχερ. Εν τω μεταξύ, ο ομόσταβλός του, Τζιανκάρλο Φιζικέλα, έχανε μία θέση από τον Μπάτον, την οποία ξανακέρδισε λίγο αργότερα.

Μόλις στο 2ο γύρο η κατάσταση στην κορυφή ξεκαθάρισε, καθώς έγινε αυτό που όλοι περίμεναν. Ο Μίκαελ Σουμάχερ πέρασε τον Φελίπε Μάσα και πλέον ο Αλόνσο είχε μια διπλή αποστολή - πρόκληση μπροστά του. Έπρεπε να βρει τρόπο να «ξεφορτωθεί» τον Ραλφ Σουμάχερ και εν συνεχεία τον Φελίπε Μάσα, ώστε να κυνηγήσει τον Μίκαελ Σουμάχερ.

Το πρώτο εμπόδιο ήταν η Toyota. Ο Ισπανός πίεζε, προσπαθούσε να βρει τρόπους να περάσει τον Ραλφ Σουμάχερ και τελικά τα κατάφερε στο 12ο γύρο, στο τέλος της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού. H Renault είχε καλό ρυθμό και αυτό φάνηκε από το γεγονός ότι όση ώρα ο Αλόνσο ήταν πίσω από τον Ραλφ Σουμάχερ, οι δύο Ferrari μπροστά δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν διαφορά ασφαλείας.

Στο 12ο γύρο ξεκίνησαν οι ανεφοδιασμοί. Πρώτα μπήκε ο Τρούλι, για να ακολουθήσουν Μάσα (13), Ραλφ Σουμάχερ (13), Φιζικέλα (14) και Αλόνσο (15). Ο Μάσα βγήκε πίσω από τον Χάιντφελντ, έχασε αρκετό χρόνο ρίχνοντας το ρυθμό του, με αποτέλεσμα κερδισμένος να βγει ο Αλόνσο, που μπήκε δυο γύρους μετά το Βραζιλιάνο για τον πρώτο του ανεφοδιασμό και βγήκε στη δεύτερη θέση.

Μέσα σε 15 γύρους ο Αλόνσο κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια που είχε μπροστά του και να βρίσκεται πίσω από τον Σουμάχερ, κυνηγώντας τη νίκη. Ο Γερμανός μπήκε στα pits στο 18ο γύρο και βγήκε και πάλι στην 1η θέση, 5'' μπροστά από τον Αλόνσο. Ο Ισπανός πίεζε, αλλά η διαφορά δεν έπεφτε. Ήταν σταθερά στα 5''.

Το ενδιαφέρον έτσι στράφηκε στους δεύτερους ανεφοδιασμούς. Και εκεί όμως η κατάσταση δεν άλλαξε, με τον Σουμάχερ να διατηρεί την πρώτη θέση με διαφορά από τον Αλόνσο. Ωστόσο, στον 36ο γύρο, ο κινητήρας της Ferrari του Μίκαελ Σουμάχερ παρέδωσε πνεύμα και ο Γερμανός εγκατέλειψε. Για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια ο «Σούμι» «έμενε» από σπασμένο κινητήρα. Κάτι τέτοιο είχε να συμβεί από το γαλλικό GP του 2000. Τώρα, στο πιο κρίσιμο σημείο του πρωταθλήματος, η Ferrari προδόθηκε από το δυνατό της σημείο, την αξιοπιστία της.

Πιθανότατα αυτή θα είναι η δεύτερη φορά που ο «Σούμι» θα χάσει πρωτάθλημα στη Σουζούκα, μετά τον τίτλο που έχασε το 1998 από τον Μίκα Χάκινεν. Το δώρο του Σουμάχερ εκμεταλλεύτηκε ο Φερνάντο Αλόνσο, που πέρασε επικεφαλής, έχοντας πίσω του στα 10'' τον Φελίπε Μάσα.

Πλέον, ο Ισπανός κρατάει την τύχη του στα χέρια του, αφού η νίκη που πήρε -η πρώτη μετά τον Καναδά- του δίνει αέρα δέκα βαθμών και κάνει πιο εύκολη την αποστολή του στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Βραζιλία (22/10). Στους κατασκευαστές, η Renault απέκτησε προβάδισμα εννέα βαθμών από τη Ferrari.

Το σαφές πλεονέκτημα του Αλόνσο για την κατάκτηση του τίτλου παραδέχθηκε χωρίς περιστροφές και ο ίδιος ο Μίκαελ Σουμάχερ. «Για να είμαι ειλικρινής, δεν νομίζω πως έχω πια πιθανότητες για τον τίτλο του πρωταθλητή. Πρέπει να το δούμε ξεκάθαρα και να το αντιμετωπίσουμε με ψυχραιμία, αφού όλοι ξέρουμε πως ο Φερνάντο (Αλόνσο) χρειάζεται μόλις ένα βαθμό για να στεφθεί πρωταθλητής» τόνισε.

«Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, το Grand Prix της Βραζιλίας θα μοιάζει με περίπατο στο πάρκο για τον Αλόνσο. Δεν θα ήθελα να τρέφω ελπίδες βασιζόμενος στο ότι δεν θα τερματίσει κάποιος αντίπαλος. Το έχω ήδη χωνέψει. Δεν υπάρχουν πλέον άλλες ελπίδες. Τα δοκίμασα όλα φέτος. Όλοι δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας. Δεν ήταν να γίνει. Έχουμε όμως κατακτήσει τόσα πολλά μαζί, που θα πρέπει να είμαστε υπερήφανοι και ευχαριστημένοι. Δεν ήρθε το τέλος του κόσμου, απλώς και μόνο επειδή δεν τα καταφέραμε εδώ» προσέθεσε.

Τέλος, ο Σουμάχερ είπε πως η μάχη για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών παραμένει ανοιχτή, καθώς η Renault προηγείται πλέον με εννέα βαθμούς από τη Ferrari.

news.in.gr   με πληροφορίες: ΑΠΕ/Reuters, www.sport.gr
Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Formula 1
« Reply #316 on: October 08, 2006, 17:12:49 pm »

Κρίμα για τον Σούμι,θα ήταν ωραίο να σταματούσε ένας τέτοιος θρύλος του αθλήματος με έναν παγκόσμιο τίτο.Όμως αφού υπάρχει ένας ακόμα αγώνας υπάρχουν ακόμα και ελπίδες!!!
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Formula 1
« Reply #317 on: October 08, 2006, 17:16:14 pm »

Quote from: MARIOS on October 08, 2006, 17:12:49 pm
Κρίμα για τον Σούμι,θα ήταν ωραίο να σταματούσε ένας τέτοιος θρύλος του αθλήματος με έναν παγκόσμιο τίτο.Όμως αφού υπάρχει ένας ακόμα αγώνας υπάρχουν ακόμα και ελπίδες!!!

Ναι, πολύ μεγάλες, τί να σου πω!

Πρέπει να σπάσει ο κινητήρας της Renault (σ.σ. θα είναι ολοκαίνουργιος) και να βγει ο Σουμι πρώτος. Ή κανένας καμικάζι οδηγός, όχι της Ferrari, να στουκάρει πάνω στον Alonso και να τον βγάλει έξω...

Για όλες αυτές τις περιπτώσεις δίνω πιθανότητα 1%...  :'(

Έτσι είναι η μοίρα των μεγάλων αθλητών (βλέπε Ζινταν) να τελειώνουν την καριέρα τους βγαίνοντας δεύτεροι!  Tongue
Logged
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Απ: Formula 1
« Reply #318 on: October 08, 2006, 19:01:39 pm »

Πάντως ο Alonso δεν έχει κανένα δικαίωμα να μιλάει για ατυχία στους προηγούμενους αγώνες. Εδώ και τόσα χρόνια ότι στραβό ήταν να συμβεί συνέβαινε στον δύσμοιρο τον Fisichella (ή στον Trulli παλιότερα), ενώ ο Alonso είχε το κοκκαλάκι της νυχτερίδας! 2 εγκαταλείψεις του λοιπόν στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος δε αρκούν για ξεχαστεί η κωλοφαρδία που είχε τον υπόλοιπο καιρό. Και να που του έφεξε και σήμερα Angry!
Τι να πω, αν έχεις τύχη διάβανε.

Ο Schumacher άξιζε όσο κανένας άλλος το φετινό πρωτάθλημα Sad
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Formula 1
« Reply #319 on: October 08, 2006, 19:28:54 pm »

      Καλή ιδέα θα ήταν να βάλουν τον Massa να τρακάρει τον Alonso στην εκκίνηση και να ελπίζουν οτι ο Michael θα βγει πρώτος. Εγώ γενικώς δεν συμπαθώ τον Schumacher γιατί δε μου αρεσει η τακτική, "παίρνω έναν κομπάρσο, τον βάζω να οδηγεί ένα κορυφαίο αυτοκίνητο για να είναι πίσω μου και να με προστατεύει από τους ανταγωνιστές μου", πιστεύω πως σε αυτόν τον τομέα ο Schumacher έχει βλάψει σοβαρά το άθλημα.
      Ήθελα όμως φέτος να το πάρει γιατί πάλεψε πράγματι πολύ σκληρά και ο Alonso είναι υπερβολικά αλαζονικός!
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
Megawatt
Guest
Re: Formula 1
« Reply #320 on: October 08, 2006, 23:07:52 pm »

Καιρός ήταν να φύγει, αλλά δεν ήταν και αχώνευτος.....όχι δλδ ότι ήταν συμπαθητικός, αλλά δεν ήταν αχώνευτος...
-----------------------------------------------------------------------

ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΙΑΠΩΝΙΑΣ: Ήπιε απ’ την σαμπάνια της Ferrari

Για 36 γύρους ο Μίκαελ Σουμάχερ έβλεπε την R26 του Αλόνσο μόνο από τους καθρέφτες του, όταν ξαφνικά ο κινητήρας της 248 F1 έσπασε και μέσα στους καπνούς του χάθηκαν και οι ελπίδες για τον όγδοο και τελευταίο τίτλο του στην Formula 1. Ο Αλόνσο δεν έχει στεφθεί και μαθηματικά πρωταθλητής. Για να μην συμβεί όμως αυτό θα πρέπει ο Σουμάχερ να κερδίσει πάση θυσία στην Βραζιλία και ο 26χρονος οδηγός από το Οβιέδο να μην τερματίσει πάνω από την ένατη θέση. Όλα γίνονται, όμως ο «Σούμι» παραδέχτηκε μετά το τέλος του αγώνα ότι το φετινό πρωτάθλημα έχει τελειώσει γι’ αυτόν.
Αναλυτικά η κατάταξη των οδηγών:

1. Φ. Αλόνσο (Renault) (M) 1:23’53,411 (10β.)
2. Φ. Μάσα (Ferrari) (B) + 16,151’’(8β.)
3. Τζ. Φιζικέλα (Renault) (M) +23,953’’(6β.)
4. Τζ. Μπάτον (Honda) (M) +34,101’’(5β.)
5. Κ. Ραϊκόνεν (McLaren Mercedes) (M) + 43,596’’(4β.)
6. Γ. Τρούλι (Toyota) (B) + 46,717’’(3β.)
7. Ρ. Σουμάχερ (Toyota) (B) + 48,869’’(2β.)
8. Ν. Χάιντφελντ (BMW Sauber) (Μ) + 1’16,095 (1β.)
9. Ρ. Κούμπιτσα (BMW Sauber) (M) + 1’16,932
10. Ν. Ρόσμπεργκ (Williams Cosworth) (B) + 1 Γύρος
11. Π. Ντε Λα Ρόσα (McLaren Mercedes) (M) +1 Γύρος
12. Ρ. Μπαρικέλο (Honda) (M) +1 Γύρος
13. Ρ. Ντούρνμπος (Red Bull Ferrari) (M) +1 Γύρος
14. Β. Λιούτσι (Scuderia Toro Rosso Cosworth)* (M) +1 Γύρος
15. Τ. Σάτο (Super Aguri Honda) (B) +1 Γύρος
16. Τ. Μοντέιρο (Spyker MF1 Toyota) (B) + 2 Γύροι
17. Σ. Γιαμαμότο (Super Aguri Honda) (B) + 3 Γύροι
18. Σ. Σπιντ (Scuderia Toro Rosso Cosworth)* (M) + 5 γύροι

Εγκατέλειψαν:

21ος Γύρος Κρ. Άλμπερς (Spyker MF1 Toyota) (Β) Διαφορικό
37ος Γύρος Μ. Σουμάχερ (Ferrari) (B) Κινητήρας
40ος Γύρος Μ. Ουέμπερ (Williams Cosworth) (B) Ατύχημα
48ος Γύρος Ντ. Κούλθαρντ (Red Bull Ferrari) (M) Κιβώτιο

Ταχύτερος γύρος αγώνα: Φ. Αλόνσο (Renault) (M)1’32,676
Ρεκόρ ταχύτερου Γύρου: 2006 Φ. Μάσα (Ferrari) (B) 1’29,599 (pole position)
Ρεκόρ ταχύτερος γύρου: 2005 Κ. Ραϊκόνεν (McLaren Mercedes) 1’31,540

(B) Bridgestone
(M) Michelin

* Η Scuderia Toro Rosso χρησιμοποιεί περιορισμένους 10κύλινδρους κινητήρες των τριών λίτρων.
« Last Edit: October 08, 2006, 23:09:56 pm by Megawatt (ptolemaida.gr) » Logged
Megawatt
Guest
Re: Formula 1
« Reply #321 on: October 08, 2006, 23:25:15 pm »

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:

Σουμάχερ: " Το πρωτάθλημα τελείωσε..."


Εκπληκτος από την εγκατάλειψη του Μίκαελ Σουμάχερ δήλωσε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος βρίσκεται πλέον αγκαλιά με το 2ο συνεχόμενο πρωτάθλημα. Την ίδια στιγμή, ο γερμανός πολυπρωταθλητής ξεκαθάρισε πως "...για μένα, το πρωτάθλημα τελείωσε".

Πέρασαν τρεις μήνες από την τελευταία φορά που ο Φερνάντο Αλόνσο ανέβηκε στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου για να πανηγυρίσει μια νίκη (Καναδάς). Στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι σήμερα, έγιναν πολλά.

Ο ισπανός είδε την τύχη να του γυρίζει την πλάτη, κάποιες περίεργες αποφάσεις να προσπαθούν να "φρενάρουν" την προσπάθειά του και την διαφορά που είχε "χτίσει" από τον Μίκαελ Σουμάχερ να μηδενίζεται. Η πίστα της Σανγκάι ήταν το σημείο μηδέν. Στην Ιαπωνία, τα πράγματα δεν ξεκίνησαν καλά, με τις Ferrari να κυριαρχούν στις κατατακτήριες δοκιμές και τις Toyota να αφήνουν στο τέλος αυτόν και τον ομόσταβλό του, Τζιανκάρλο Φιζικέλα στην 3η σειρά του γκριντ.

Μπορεί μετά την Κίνα να έχασε την ψυχραιμία του και να ξέσπασε, αλλά αυτό "...το έκανε και πέρσι, οπότε θα είναι εντάξει στους 2 τελευταίους αγώνες", όπως είπε και ο Φλάβιο Μπριατόρε. Στη Σουζούκα, όπου δεν είχε νικήσει ποτέ και που καλύτερο αποτέλεσμά του ήταν η 3η θέση που πήρε πέρσι, ο ισπανός έκανε το άλμα τίτλου.

Εκανε τον δικό του αγώνα, πίστεψε στις δυνάμεις του και ανταμείφθηκε έστω και αν χρειάστηκε η συνδρομή του V8 της Ferrari που παρέδωσε πνεύμα στον 36ο γύρο στερώντας από τον Μίκαελ Σουμάχερ που ήταν επικεφαλής, τη νίκη.

Γιατί για να φτάσει μέχρι τη δεύτερη θέση και να κυνηγήσει τη νίκη, έπρεπε πρώτα να ξεπερά&
#963;ει τα εμπόδια των μονοθεσίων που είχε μπροστά του (Τρούλι, Ραλφ Σουμάχερ, Μάσα). Και τα κατάφερε.


"Στην αρχή νόμιζα ότι δεν ήμασταν σε καλή κατάσταση, αλλά στην πραγματικότητα ήμασταν ανταγωνιστικοί. Ημασταν τόσο καλοί όσο οι Ferrari και καλύτεροι από τις Toyota. Πέρασα τον Γιάρνο (Τρούλι) στην πρώτη στροφή και μετά είδα ότι ο Ραλφ (Σουμάχερ) είχε κάποια προβλήματα και προσπάθησα τον περάσω. Τα κατάφερα και ήμουν πολύ χαρούμενος σε εκείνο το σημείο. Μετά τον πρώτο ανεφοδιασμό το μονοθέσιο είχε πολύ καλή ισορροπία και δούλευε πολύ καλά", εξήγησε ο ισπανός.

Αφού πέρασε στα pits τον Μάσα, βρέθηκε να κυνηγάει τον Σουμάχερ: "Στο δεύτερο κομμάτι του αγώνα η διαφορά από τον Μίκαελ ήταν σχεδόν η ίδια και σκέφτηκα σε κάποιο σημείο ότι είχα πιθανότητες για νίκη. Ημασταν στα μέσα του αγώνα και η διαφορά μας ήταν στα 5 δευτερόλεπτα".

Kαι μετά ήρθε το απρόσμενο δώρο. Στον 36ο γύρο ο κινητήρας της Ferrari του Σούμι έσπασε και ο Αλόνσο βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα. "Ηταν μεγάλη έκπληξη. Ομως και εγώ στους τελευταίους αγώνες είχα πολλά προβλήματα. Εχασα ένα ελαστικό στην Ουγγαρία και εγκατέλειψα από κινητήρα στη Μόντσα. Επρεπε να ξεπεράσω όλες αυτές τις ατυχίες. Οταν είδα τον Μίκαελ να εγκαταλείπει δεν το πίστευα. Το να βλέπεις μηχανικό πρόβλημα σε Ferrari δεν είναι και το πιο συχνό φαινόμενο", είπε.


Τραγική φιγούρα ήταν ο Μίκαελ Σουμάχερ που έχοντας μόλις εγκαταλείψει από σπασμένο κινητήρα -για πρώτη φορά μετά από 6 χρόνια!-, προσπαθούσε να συνειδητοποιήσει τι έγινε. "Eίμαστε μια εξαιρετική ομάδα. Περιστατικά όπως το σημερινό συμβαίνουν και είναι μέρος των αγώνων. Κερδίζουμε ό_
5;οι μαζί, αλλά και χάνουμε όλοι μαζί. Σήμερα δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό. Οδηγούσα τον αγώνα και μετά ο κινητήρας έσπασε. Το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι `πάνε οι 10 βαθμοί μου`. Αυτή είναι η F1. Μπορούμε να είμαστε περήφανοι για αυτά που καταφέραμε από τον Καναδά και έπειτα. Ημασταν 25 βαθμούς πίσω και κανείς δεν πίστευε ότι μπορούσαμε να επιστρέψουμε και να παλέψουμε για το πρωτάθλημα. Κι όμως τα καταφέραμε. Τώρα είμαστε 9 βαθμούς πίσω στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να νικήσουμε τον τίτλο στη Βραζιλία
", είπε ο γερμανός που στη Βραζιλία θα τρέξει για τελευταία φορά στην καριέρα του.

Ηλπιζε ότι εκεί θα πανηγύριζε το 8ο παγκόσμιο πρωτάθλημα της καριέρας του, τώρα όμως, μετά από αυτήν την εξέλιξη, οι πιθανότητες που έχει να στεφθεί πρωταθλητής είναι ελάχιστες: "Oλοι δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας. Δεν ήταν να γίνει. Eχουμε, όμως κατακτήσει τόσα πολλά μαζί που θα πρέπει να είμαστε υπερήφανοι και ευχαριστημένοι. Δεν ήρθε το τέλος του κόσμου, απλώς και μόνο επειδή δεν τα καταφέραμε εδώ. Οσο για το πρωτάθλημα οδηγών, αυτό χάθηκε. Δεν θέλω να πάω στον αγώνα ελπίζοντας ότι ο αντίπαλός μου θα εγκαταλείψει. Δεν είναι αυτός ο τρόπος με τον οποίο θέλω να στεφθώ πρωταθλητής".

Ενα κλαταρισμένο ελαστικό στο πρώτο κομμάτι του αγώνα ήταν ο λόγος που δεν επέτρεψε στον Φελίπε Μάσα να παλέψει για τη νίκη. "Είχα ένα κλαταρισμένο λάστιχο στο πρώτο κομμάτι με αποτέλεσμα να μπω νωρίτερα στα pits. Βγαίνοντας είχα μπροστά μου τον Χάιντφλεντ που ήταν πιο αργός με αποτέλεσμα να χάσω τη 2η θέση από τον Αλόνσο", είπε ο βραζιλιάνος και πρόσθεσε: "Είναι απογοητευτικ
ό γιατί μετά από αυτό που συνέβη στον Μίκαελ έπρεπε να νικήσω. Στη Βραζιλία θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό
".

Ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα, παρουσιάστηκε δακρυσμένος στο πόντιουμ και δεν πήρε μέρος στους πανηγυρισμούς, δίνοντας τη σαμπάνια στους μηχανικούς της Renault. Ο ιταλός δικαιολόγησε τη στάση του λέγοντας πως πρόσφατα έχασε τον καλύτερό του φίλο. "Είναι ένα φανταστικό αποτέλεσμα για τον Φερνάντο, την ομάδα και έμενα. Ψυχολογικά δεν ήμουν σε καλή κατάσταση γιατί την Πέμπτη έχασα τον καλύτερό μου φίλο και θα ήθελαν να του αφιερώσω την 3η θέση μου", δήλωσε ο Φίζικο και συνέχισε: "Δεν έκανα καλή εκκίνηση με αποτέλεσμα να χάσω μια θέση. Μετά από λίγους γύρους `έπιασα` τις Toyota. Είχα καλό αγώνα και η στρατηγική ήταν καλή, όπως και τα ελαστικά".

Bαθμολογία οδηγών μετά το GP της Iαπωνίας (8/10)


 
           Οδηγός          Χώρα          Βαθμοί
1. Φερνάντο Αλόνσο Ισπανία 126
2. Μίκαελ Σουμάχερ Γερμανία 116
3. Φελίπε Μάσα Βραζιλία 70
4. Tζιανκάρλο Φιζικέλα Ιταλία 69
5. Κίμι Ράικονεν Φινλανδία 61
6. Τζένσον Μπάτον Μ. Βρετανία 50
7. Ρούμπενς Μπαρικέλο Βραζιλία 28
8. Χουάν Πάμπλο Μοντόγια Κολομβία 26
9. Νικ Χάιντφελντ Γερμανία 23
10. Ραλφ Σουμάχερ Γερμανία 20
11. Πέντρο ντε λα Ρόσα Ισπανία 18
12. Γιάρνο Τρούλι Iταλία 15
13. Nτέιβιντ Κούλθαρντ Μ. Βρετανία 14
14. Μαρκ Ουέμπερ Αυστραλία 7
15. Ζακ Βιλνέβ Καναδάς 7
16. Ρόμπερτ Κούμπικα Πολωνία 6
17. Νίκο Ρόσμπεργκ Γερμανία 4
18. Κρίστιαν Κλιν Αυστρία 2
19. Βιταντόνιο Λιούτσι Ιταλία 1
 

Bαθμολογία κατασκευαστών μετά το το GP της Ιαπωνίας (8/10)


                      Oμάδα            Βαθμοί
1. Mild Seven Renault F1 Team 195
2. Scuderia Ferrari Marlboro 186
3. Team McLaren Mercedes 105
4. Lucky Strike Honda Racing F1 Team 78
5. ΒΜW Sauber F1 Team 36
6. Panasonic Toyota Racing 35
7. Red Bull Racing 16
8. Williams F1 Team 11
9. Scuderia Toro Rosso 1
« Last Edit: October 08, 2006, 23:27:17 pm by Megawatt (ptolemaida.gr) » Logged
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: Formula 1
« Reply #322 on: October 08, 2006, 23:32:32 pm »

Παιδια (Σουμαχερικοι) μην αγχωνεστε!!
Στο επομενο γκραν πρι θα γκαζωσει ο Μασσα και θα πεσει πανω στον Αλονσο!
Ο Σουμι θα τερματισει πρωτος και θα κανουμε κληρωση για τον 1ο! Tongue

YG.Μονο μην μπερδευτει και τρακαρει τον Φισικελα.
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
Megawatt
Guest
Re: Formula 1
« Reply #323 on: October 08, 2006, 23:36:22 pm »

Quote from: JAs0n-X on October 08, 2006, 23:32:32 pm
Στο επομενο γκραν πρι θα γκαζωσει ο Μασσα και θα πεσει πανω στον Αλονσο!
Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Logged
vicky1215
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Female
Posts: 29


View Profile
Re: Formula 1
« Reply #324 on: October 08, 2006, 23:53:38 pm »

Η Ferrari  προετοιμάζεται για τον Kimi!Οι κινητήρες άρχισαν ήδη να σπάνε!!!Έτσι,για να είναι πιο ομαλή η μετάβαση από τη McLaren Sad
Logged
Papefth
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 152


View Profile
Re: Formula 1
« Reply #325 on: October 09, 2006, 00:02:52 am »

Nα σπασει κινητηρας Ferrari ηταν το μοναδικο που δεν περιμενα!Ηταν μαλλον η θεια δικη για τον σπασμενο κινητηρα του  Hakkinen  το 2000 στην Ινδιαναπολη!
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Formula 1
« Reply #326 on: October 09, 2006, 13:25:31 pm »

εγώ πάντως αν και φουλ αντισουμαχερικός,
πραγματικά τον λυπήθηκα όταν τον έβλεπα να πηγαίνει περίλυπος αργά αργά στα πιτ.

Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
pontiki
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 463



View Profile
Re: Formula 1
« Reply #327 on: October 09, 2006, 15:39:44 pm »

Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on October 08, 2006, 23:36:22 pm
Quote from: JAs0n-X on October 08, 2006, 23:32:32 pm
Στο επομενο γκραν πρι θα γκαζωσει ο Μασσα και θα πεσει πανω στον Αλονσο!
Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Δεν έχει κάνει και λίγα είναι η αλήθεια... (η φεράρι σάν ομάδα εννοώ...)

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να πρέπει να φύγει με τίτλο?? Και πολλούς πήρε μάλιστα. Χωρίς να υπερασπίζομαι τον Αλόνσο βέβαια. Καιρός ήταν να φύγει ο ένας αχώνευτος για να έχουμε μόνο έναν αχώνευτο να βρίζουμε...  Tongue Tongue
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Formula 1
« Reply #328 on: October 09, 2006, 15:43:03 pm »

Quote from: pontiki on October 09, 2006, 15:39:44 pm
Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on October 08, 2006, 23:36:22 pm
Quote from: JAs0n-X on October 08, 2006, 23:32:32 pm
Στο επομενο γκραν πρι θα γκαζωσει ο Μασσα και θα πεσει πανω στον Αλονσο!
Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Δεν έχει κάνει και λίγα είναι η αλήθεια... (η φεράρι σάν ομάδα εννοώ...)

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να πρέπει να φύγει με τίτλο?? Και πολλούς πήρε μάλιστα. Χωρίς να υπερασπίζομαι τον Αλόνσο βέβαια. Καιρός ήταν να φύγει ο ένας αχώνευτος για να έχουμε μόνο έναν αχώνευτο να βρίζουμε...  Tongue Tongue

Καλά από του χρόνου θα έχουμε τη σύγκρουση του σύμπαντος!
Το ισχυρότερο σωματίδιο με το ισχυρότερο αντισωματίδιο.
Ο Αλόνσος ο κωλοφαρδότερος πιλότος της Φ1 στην γκαντεμότερη ομάδα της Φ1!
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Formula 1
« Reply #329 on: October 09, 2006, 15:44:04 pm »

Quote from: pontiki on October 09, 2006, 15:39:44 pm
Καιρός ήταν να φύγει ο ένας αχώνευτος για να έχουμε μόνο έναν αχώνευτο να βρίζουμε...  Tongue Tongue

Ποιος λες? Αφού έφυγε ο Μοντόγια ήδη..!  Grin
Logged
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 126 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...