• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 17:31:17 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 17:31:17 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by asemas
[Today at 16:20:27]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426690
Total Topics: 31710
Online Today: 218
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 72
Guests: 141
Total: 213
papakyrn
george14
Sotirisbikos
Kenedy
Gianbou
kesha
mailon
iJasonOP
bit11
Saint_GR
afroditi
jimalexoud
theofr
kchatziae
ggougous
johnderme5
vaiatyr
kvas
giannis g
serafeim
geojohn
vasilis saitis
Belafonte
Captain
mmikelo
Vaantoniadis
Konstantinoy
examino
sterlouk
Annapar
G.V.
dkoukn
fungi
Ioannakoliou
vasillikiiiiii
thaliatsk
kostas1507
ioathemar
ANDVRONTZOS
Pcsc
geftihiakos
maestros
mkakale
karadimitras
lemonjuicy
Gray139
mgrivab
gp6
noimaginationforthis
mpournaz
rafa98p
jojos
kostaspap
Yamal
Zoifouka
Thalasotsanta
Nekt
dimitrisadamou
anon
Vangelan
apob
MomostheGreen
stnanou
aachmet
hacky
Roidos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Κι όμως... το άρθρο 16 χρειάζεται αναθεώρηση....
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Κι όμως... το άρθρο 16 χρειάζεται αναθεώρηση....  (Read 963 times)
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Κι όμως... το άρθρο 16 χρειάζεται αναθεώρηση....
« on: January 21, 2007, 14:25:44 pm »

Όπως έγραψα και σε προηγούμενο ποστ μου... το άρθρο 16 χωράει αναθεώρηση...

Είχα επικεντρώσει την προσοχή μου σε δύο παραγράφους:

Quote from: Juan on January 19, 2007, 01:41:32 am
Ακόμα και το άρθρο 16 χωράει αναθεώρηση. Αλλά όχι αυτή που προτείνεται από τα κόμματα πλειοψηφίας. Άλλα χωρία ("3. Tα έτη υποχρεωτικής φοίτησης δεν μπορεί να είναι λιγότερα από εννέα." και  "2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. ") χωράνε ενδεχομένως αναθεώρηση.

Το "όχι" που ακούγεται από τα υπόλοιπα κόμματα, αφορά προφανώς στο γεγονός ότι δε θα κάνουν την δικιά τους αναθεώρηση.... άρα δε θα στηρίξουν κάτι τέτοιο προκαταβολικά. Φαντάζομαι αν κριθεί τελικώς αναθεωρήσιμο, θα καταθέσουν τις προτάσεις τους...

Η παρακάτω στήλη δημοσιεύεται στην ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ (21/01/2007)



ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ

Του Δημήτρη Νανούρη


Ξεπερασμένες και αναχρονιστικέςθεωρούνται ορισμένες διατυπώσεις του άρθρου 16 του συντάγματος που εκφράζουν απαρχαιωμένες αντιλήψεις για την αποστολή της παιδείας, οι οποίες ταλαιπώρησαν επί δεκαετίες το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Συγκεκριμένα στην παράγραφο 2 αναφέρεται ότι "η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει ως σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτική συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπέυθυνους πολίτες".

Το εδάφιο αυτό, που διαπνέεται από μια χομεϊνικού τύπου αντίληψη για τις σχέσεις κράτους - πολιτών, προκαλεί αντιδράσεις από συνταγματολόγους και πανεπιστημιακούς, από διανοητές και προοδευτικούς εκπαιδευτικούς.

-> <<Εάν τελικά το άρθρο 16 του συντάγματος κριθεί αναθεωρητέο, είναι ευκαιρία νξα αλλάξει και η παράγραφος 2, σύμφωνα με την οποία η παιδεία αποσκοπεί μεταξύ άλλων και στην ανάπτυξη της "θρησκευτικής συνείδησης", διότι η συγκεκριμένη ρύθμιση παρέχει το άλλοθι για τη λειτουργία ενός υποχρεωτικού και κατηχητικού μοντέλου θρησκευτικής εκπαίδευσης, το οποίο παραβιάζει τόσο την ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης όσο και, γενικότερα, την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας>>, επισημαίνει ο Γ. Σωτηρέλλης, καθηγητής συνταγματικού δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.<<Τέτοιο σύστημα δεν υπάρχει σήμερα σε καμία ευρωπαϊκή χώρα και ως εκ τούτου η αλλαγή θα σημαίνει ένα βήμα προόδου προς την κατοχύρωση μιας ανοικτής, αντικειμενικής και πολυφωνικής θρησκευτικής εκπαίδευσης, απαλλαγμένης από κρατικοθρησκευτικούς καταναγκασμούς>>.

[...]

-> Ο Χρ Μασσαλάς, πρόεδρος του ΣΑΠΕ του ΕΣΥΠ, τονίζει ότι <<ο καθένας έχει το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται θρησκευτικά, άρα η εν λόγω παράγραφος θίγει βασικά ανθρώπινα δικαιώματα και τα προσωπικά δεδομένα>>.



***Στο κομμάτι που παρέλειψα, ένας φοιτητής και ο γραμματέας της ΠΟΣΔΕΠ, γράφουν το αυτονόητο, ότι δλδ είναι ενάντια στην αναθεώρηση καθώς δε θα αναθεωρηθεί αυτό το κομμάτι, αντίθετα άλλα πολύ σημαντικά (παράγραφος 5 και παράγραφος 8.).
« Last Edit: January 21, 2007, 14:29:30 pm by Juan » Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...