• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:39:36 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:39:36 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by okan
[Today at 00:33:03]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426703
Total Topics: 31710
Online Today: 205
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 41
Guests: 157
Total: 198
Eleniiii
m.renia
kiriakos234
tasos_ntv
babistso
athena_apo
Mr Watson
Captain
andyy
PurpleWitch
Nikos_313
vagk
gprok
giannisdomu
eli_k
micelethe
Potest
fkaravi
christina02
cchristodoulou
Rithan
giorgosss03
elctricalbill
filkilkis
gtapalis
le papillon
Karkarias
abunchofcells
ElectroShock
sofoklhs_pizza
Akis Papanikolaou
chris_p30
engineer2030
chriskazakos
bit11
rafail zisiadis
Βασιλης
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Θρησκεία (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 22 Go Down Print
Author Topic: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα  (Read 46971 times)
aliakmwn
Guest
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #90 on: January 17, 2007, 10:51:13 am »

Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Δεκτόν...αλλά τα δικά μας ιερά κείμενα, δεν μας επιβάλλουν να καίμε βιβλία. Ούτε να κατεβάζουμε πίνακες...Πρέπει να ξέρεις, πως οι πράξεις μιας παραθρησκευτικής ομάδας, δεν μπορεί να χαρακτηρίζουν την οποιαδήποτε Θρησκεία.

Τι υπεροχη αντιμετωπιση απο ανθρωπο που διατεινεται πως σπουδαζει οντολογια και γνωσιοθεωρια! Μπραβο πουλακι μου, εχεις κατανοησει πληρως αυτα που σπουδαζεις, συγχαρητηρια! Grin

Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Αντιθέτως, υπάρχουν θρησκείες οι οποίες κανένα πρόβλημα δεν έχουν οι ίδιες, απο τα πρωτογενή τους κείμενα, να επιβάλλουν οσα προανέφερα.

Θεωρωντας πως δεν αναφερεσαι στον παγανισμο των ανθρωποφαγων Μπαγκαμπουγκου των αρχων της πρωτης χιλιετιας, περιμενω ακριβη αναφορα, ποια θρησκεια και σε ποιο "πρωτογενες" κειμενο (εφοσον θεος δεν υπαρχει, ποιο θρησκευτικο κειμενο θα μπορουσε να χαρακτηριστει ως "πρωτογενες"?)

Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Αυτό δεν με κάνει αυτομάτως φασίστα, ούτε και όσους πιστεύουν όπως εγώ.
Τονίζω λοιπόν, πως το να τα έχει κανείς με την Εκκλησία, ναί, είναι αποδεκτό, διότι είναι κοσμικό δημιούργημα, και έχει ατέλειες, και πρέπει να υπόκειται σε κριτική.

Δωσε οντολογια και γνωσιοθεωρια! Δωσε τροφη στο λαο σου!
Ειπαμε σπουδαζεις Πλατωνα?


Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Όμως, η θρησκεία είναι κάτι το οποίο δεν πρέπει να θίγεται. Η πιστεύεις εσύ, ή δεν πιστεύεις. Το να προσπαθείς να σκανδαλίσεις τον πιστό διπλανό σου, μάλλον είναι κακοήθες. Με άλλα λόγια, τι σε νοιάζει εσένα τι πιστεύει ο διπλανός σου?

ΜΑ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΥ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ?!?!?!?!?!?

Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Προσπαθείς ποτέ να καταλάβεις έναν οπαδό μιας ομάδας γιατί είναι οπαδός?Και στο τέλος τέλος της γραφής, κρίνε πρώτα όοοοολες τις άλλες Θρησκείες, και πρόσεχε, τις Θρησκείες...πάρε δηλαδή τα κειμενά τους, μελετησέ τα, δες τις βασικές τους αρχές, και μετά κρίνε ποιός είναι φασίστας και ποιός όχι.

Σωστα, ενω εσυ το 'χεις κανει ε?

Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Υ.Γ. Ο σοφός μας Λαός έλεγε "Η παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς"...με άλλα λόγια, καλό είναι οι παπάδες να ασχολούνται με τα καθηκοντά τους, και όχι τα αλλότρια...δε μας λέτε λοιπόν κάτι καινούργιο επαναλαμβάνοντας πως η Εκκλησία δεν πρέπει να εμπλέκεται με την πολιτική...Πόσα χρόνια υπάρχει αυτή η παροιμία?? 100? 200? Πωωωωωπωωωω!!!Πρωτοτυπίαα!!!

Ποσα χρονια υπαρχει η εκκλησια? 1000? 2000?
Και ποσα χρονια εμπλεκεται μια χαρα στην πολιτικη? 1000? 1700?
ΟΕΟ?

(Μηπως το νοημα της παροιμιας ηταν, λεω μηπως, ανεκαθεν ταξικο?)
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #91 on: January 17, 2007, 11:24:07 am »

Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 03:55:47 am
Και εν πάσει περιπτώσει, ας μου πεί κάποιος μια πιο πολιτισμένη Αραβική-Ισλαμική χώρα
SuperConfused

Το Ιράκ πριν τους Μπους.
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=11190.0

Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 03:55:47 am
Υ.Γ. Και οι μονάρχες τους προικίζουν κανονικότατα τα νεα ζευγάρια.
beg

Και η Φρειδερίκη επίσης!

Ρε ... Σμηνία, η φιλοσοφία θέλει και λίγα πράγματα από τον ιστορικό περίγυρο και λίγες γνώσεις εγκυκλοπαιδικές!
Για τον θεό σου, αυτά τα λες και στον Γαβρόγλου και τους άλλους εκεί που είσαι;
Και δεν σε δείρανε ακόμη?
« Last Edit: January 17, 2007, 11:30:49 am by dimakis » Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #92 on: January 17, 2007, 12:58:50 pm »

Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 03:55:47 am
Και εν πάσει περιπτώσει, ας μου πεί κάποιος μια πιο πολιτισμένη Αραβική-Ισλαμική χώρα


To Ιραν, το Κατάρ ακόμα και η Αιγυπτος θεωρώ οτι ειναι πιο πολιτισμένες απο την Σαουδική Αραβία. Σε εκπάιδευση, media και δικαιώματα.

Η Σαουδική Αραβία είναι μια βάναυση απόλυτη μοναρχία της οικογενειας των Σαουντ. Εφαρμόζεται κατα γράμμα η Σαρία, ενω γίνονται εκτελέσεις στους δρόμους. Ως χώρα ειναι πλούσια λόγω πετρελαίων αλλα και γιατί εχει στην επικράτεια της τις ιερές πολεις των Μουσουλμάνων, την Μεκκα και τη Μεδίνα. Αν αναλογιστεί κανείς οτι το ιερό ταξιδι στη Μέκκα, το Χατζ, ειναι καθήκον καθε μουσουλμάνου τουλάχιστον μια φορά στην ζωή του, φαντάσου ποσο χρήμα ακουμπάνε οι εκατομύρια κατα ετος επισκέπτες στη χώρα.

Logged

MihalisK
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 470


ό,τι πέρασε, πέρασε σωστά


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #93 on: January 17, 2007, 13:55:31 pm »

Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Δεκτόν...αλλά τα δικά μας ιερά κείμενα, δεν μας επιβάλλουν να καίμε βιβλία. Ούτε να κατεβάζουμε πίνακες...Πρέπει να ξέρεις, πως οι πράξεις μιας παραθρησκευτικής ομάδας, δεν μπορεί να χαρακτηρίζουν την οποιαδήποτε Θρησκεία.!
Αντιθέτως, υπάρχουν θρησκείες οι οποίες κανένα πρόβλημα δεν έχουν οι ίδιες, απο τα πρωτογενή τους κείμενα, να επιβάλλουν οσα προανέφερα.

Το κοράνι αναφέρει πολύ πιο βίαια πράγματα από μάχες στην έρημο όπου ο θεός σταματάει τη μέρα μέχρι να σφαχτούν όλοι οι άπιστοι?
Πολύ πιο βίαια πράγματα από 7 θανάσιμες πληγές που στέλνονται στους άπιστους που πείραξαν το ιερό του έθνος? Ο Καζαντζάκης έλεγε για το κοράνι, και ισύει για όλα τα "ιερά" βιβλία, ότι άμα η καρδιά σου θέλει να διαβάσει ειρήνη το ανοίγεις και διαβάζει ειρήνη, άμα θέλει να διαβάσει πόλεμο το ανοίγεις και διαβάζει πόλεμο.


Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Μιλώντας κάποιος για Χριστιανικό Φασισμό, εμμέσως πλην σαφώς, αποκαλεί φασίστα εμένα, τον πατέρα σου, την γιαγιά σου και πολλούς άλλους, που μάλλον καμμιά δόση φασισμού δεν έχουμε (εκτός και αν η πίστη έχει μετονομαστεί σε φασισμό). Και αυτό είναι προσβλητικό.
Θα δεχόμουν αν το τόπικ αναφερόταν στον φασισμό των παραθρησκευτικών ομάδων ή μερίδας της Εκκλησίας.
Προσωπικά, δεν είμαι ο τύπος που κάθε Κυριακή στις έξι τα χαράματα περιμένω τον νεωκόρο να ανοίξει την Εκκλησία για να παρακολουθήσω πρώτος πρώτος την λειτουργία, ούτε είμαι ο κολλητός της Λουκά...
Αλλά εντάξει, μέσα σε όλα, πιστεύω κάποια βασικά πράγματα/δόγματα της Θρησκείας μου.
Αυτό δεν με κάνει αυτομάτως φασίστα, ούτε και όσους πιστεύουν όπως εγώ.
.....

Όμως, η θρησκεία είναι κάτι το οποίο δεν πρέπει να θίγεται. Η πιστεύεις εσύ, ή δεν πιστεύεις. Το να προσπαθείς να σκανδαλίσεις τον πιστό διπλανό σου, μάλλον είναι κακοήθες. Με άλλα λόγια, τι σε νοιάζει εσένα τι πιστεύει ο διπλανός σου? Προσπαθείς ποτέ να καταλάβεις έναν οπαδό μιας ομάδας γιατί είναι οπαδός?

Ο όρος φασισμός δεν μπορεί να δωθεί σε κανένα που δεν τον έχει κερδίσει με τον ιδρώτα του προσώπου του. Το να χαρακτηρίζεις ανθρώπους που δημιουργούν κοινωνικούς αποκλεισμούς με βάση τις θρησκευτικές προτιμήσεις των υπολοίπων και να επιβάλλουν ακόμα και σε ένα 0.5% ήθη και έθιμα για πολύ προσωπικά ζητήματα.
Και στο τέλος τέλος της γραφής, κρίνε πρώτα όοοοολες τις άλλες Θρησκείες, και πρόσεχε, τις Θρησκείες...πάρε δηλαδή τα κειμενά τους, μελετησέ τα, δες τις βασικές τους αρχές, και μετά κρίνε ποιός είναι φασίστας και ποιός όχι. Ακριβώς τι νοιάζει 2 εκατομύρρια αν εγώ είμαι χριστιανός και με υποχρεώνουν αν δε θέλω να το ράφω να ξεχωρίζω??

Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Υ.Γ. Ο σοφός μας Λαός έλεγε "Η παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς"...με άλλα λόγια, καλό είναι οι παπάδες να ασχολούνται με τα καθηκοντά τους, και όχι τα αλλότρια...δε μας λέτε λοιπόν κάτι καινούργιο επαναλαμβάνοντας πως η Εκκλησία δεν πρέπει να εμπλέκεται με την πολιτική...Πόσα χρόνια υπάρχει αυτή η παροιμία?? 100? 200? Πωωωωωπωωωω!!!Πρωτοτυπίαα!!!
Δεν είπα ότι δεν πρέπει να εμπλέκεται στην πολιτική αυτό το θεωρώ παραπάνω από αυτονόητο - αν και ο σοφός λαός μας δεν το κάνει. Αυτό που λέω είναι ότι δεν κάνει περισσότερα έκτροπα η εκκλησία μας γιατί ακριβώς της έχει μειωθεί η πολιτική εξουσία.

Logged

Η ανοησία είναι ένα πολύ καλό εμπόδιο για κάποιον που πρέπει να χτυπήσει το κεφάλι του στον τοίχο.

http://www.doc.ic.ac.uk/~mk406/
Wanderer
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5230


Othoum Endron Saous


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #94 on: January 17, 2007, 15:03:40 pm »

Quote from: Νessa on January 17, 2007, 00:26:58 am
Τι θα πει "θεωρεί"; Αν ήταν όντως ατράνταχτη, θα είχε πείσει όλο τον κόσμο και δε θα είχαμε βουδιστές, ισλαμιστές, άθεους κλπ κλπ...

Εγώ έχω αποδείξεις για αυτό.
Σου απάντησα παραπάνω. Έτσι και αλλιώς, για να πιστέψεις σε μια θρησκεία δε χρειάζεται να αποδείξεις ότι όλλες οι άλλες είναι σωστές. Μπορεί για κάποιον να είναι ατράνταχτες οι αποδείξεις για το ότι υπάρχει ο Χριστός (ως Θεός). Άλλος μπορεί να βρει ατράνταχτες τις αποδείξεις για το ότι υπάρχει ο Αλλάχ, να είναι τόσο αδιαμφισβήτητο, όσο και το ότι 1+1=2. Μπορεί για κάποιον να είναι ατράνταχτες οι αποδείξεις για το ότι η επικοινωνία με τους νεκρούς όντως ισχύει.
Και μην πεις "μα τότε δεν είναι ατράνταχτες, αφού μπορούν να αμφισβητηθούν", διότι αφ'ενός άλλος μπορεί να ισχυριστεί ότι απλά έχεις τόση προκατάληψη που δεν μπορείς να καταλάβεις ότι είναι ατράνταχτες, αφ'ετέρου και εγώ μπορώ να βρω χίλια δυο επιχειρήματα να καταρρίψω τη θεωρία της εξέλιξης: από το ότι οι άνθρωποι φύτρωσαν αλλά κάποιοι μας έβαλαν στο Μάτριξ και πλάθουν όπως θέλουν την ανθρώπινη πορεία, μέχρι το ότι ο Θεός έτσι εμφάνισε ως δια μαγείας τη Γη όντως σε έξι μέρες αλλά έτσι ώστε να φαίνεται σαν να έκανε πολλά χρόνια για να έρθει σε αυτήν την κατάσταση. Μπορείς να τα αντικρούσεις αυτά;
Υπάρχει και η άποψη των Πνευματιστών και του New Age ότι όλες οι θρησκείες οδηγούν στην ίδια θεότητα, που συμβιβάζει πολλά πράγματα, αν και εγώ προσωπικά δεν ασπάζομαι αυτήν την άποψη.


Quote from: Νessa on January 17, 2007, 00:26:58 am
Όχι, δεν κατάλαβες. Η αλήθεια είναι μία. Από εκεί και πέρα, όσο περισσότερα στοιχεία συγκλίνουν σε κάτι, τόσο πιο κοντά βρίσκεται στην αλήθεια. Αυτό είναι το αντικειμενικό. Όταν η πιθανότητα αναλήθειας είναι όσο το δυνατόν μικρότερη.
Μα φυσικά και η αλήθεια είναι μία! Εννοείται ότι η αλήθεια είναι μία! Απλά δεν μπορούμε να την προσδιορίσουμε! Και διαφωνώ με την πιθανότητα αναλήθειας που λες! Είναι καθαρά υποκειμενικό ποιά θεωρεί κάποιος μικρή πιθανότητα αναλήθειας και ποιά μεγάλη!
Πάντως τα μαθηματικά τα θεωρώ αντικειμενικά (άσχετο, αλλά δεν πειράζει...)


Quote from: Νessa on January 17, 2007, 00:26:58 am
Καταρχάς δε νομίζω ότι χρειάζεται να το πάω σε ιερέα, αρκετή προπαγάνδα τρώει από την κοινωνία. Ύστερα, αυτό είναι παράλογο: ο ιερέας δεν έχει αποδείξεις ότι υπάρχει Θεός! Τι θα αποκόμιζε το παιδί ακούγοντας κάτι αναπόδεικτο να του παρουσιάζεται ως αληθές; Δεν είναι αυτό εξαπάτηση του παιδιού; Δεν πρέπει να αρχίζουμε από το "δεν ξέρω"; Ο ιερέας δε θα αρχίσει από το "δεν ξέρω"! Θα του πει "και που λες ο Θεός..." Και τέλος, ο ιερέας θα του πει ότι το τάδε και το τάδε είναι αμαρτία, κάτι που δεν πρέπει να γίνεται.
Το πρόβλημα είναι πως είσαι προκατειλημένη στο τί θα του πει ο ιερέας. Επίσης αναπόδεικτο είναι το ότι οι συνέπειες που θα έχει το παιδί ύστερα από μια πράξη του θα οφείλονται μόνο σε φυσικούς παράγοντες, διότι αφού δεν θα του αναφέρεις το Θεό ουσιαστικά αυτό του λες! Άρα δεν θα είσαι αντικειμενική!



Quote from: Νessa on January 17, 2007, 00:26:58 am
Αυτό πού το ξέρεις; Κοίτα παραπάνω την παρομοίωση με το μαντίλι... όταν σου παρουσιάζουν κάτι αναπόδεικτο σαν αλήθεια από γεννησιμιού σου, μετά δε σκέφτεσαι να το αμφισβητήσεις. Συνήθεια. Πλύση εγκεφάλου.
Διαφωνώ. Σε ξαναρωτάω, δηλαδή εσύ είσαι η έξυπνη που έμεινες ανεπηρέαστη από την πλύση εγκεφάλου και κατόρωθωσες να σχηματίσεις ανεπηρέαστα τις απόψεις σου; Και όλοι οι άλλοι που έπαθαν "πλύση εγκεφάλου" είναι βλάκες και δεν έχουν ξεφύγει από την πλύση εγκεφάλου;
Δεν έχει καθόλου μα καθόλου να κάνει με πλύση εγκεφάλου. Εγώ ψάχνω πολλές θρησκείες, πολλές αντιλήψεις, χωρίς να τις αντιμετωπίζω με προκατάληψη και δεν νιώθω καθόλου ότι είμαι δέσμιος ενός "στερεοτύπου". Κατανοώ ότι ό,τι έκαναν η γονείς μου (συμβουλές κ.λ.π.) και η Εκκλησία πάρα πολύ καλώς το έκαναν διότι στηρίζεται σε ανιδιοτελή κίνητρα (τουλάχιστον η Εκκλησία που γνώρισα εγώ στο δικό μου χώρο). Θέλησαν να με προστατέψουν και το εκτιμώ αυτό. Έχω τη δύναμη να τους αμφισβητήσω (όπως σε πολλά αμφισβητώ τη στάση των γονιών μου αλλά και της Εκκλησίας αμφισβητούσα μέχρι απέρριπτα πάρα πολλά πράγματα) και ψάχνω με ανοιχτό μυαλό να επαληθεύσω ή να απορρίψω τελικά αυτά τα οποία με ανιδιοτελή αγάπη μου δίδαξαν.
Αν η θρησκεία είχε οικοδομηθεί στη φιλοσοφία της "πλύσης εγκεφάλου", ο Απόστολος Παύλος δεν θα έλεγε εκείνο το υπέροχο "Πιστεύετε μετ'ερεύνης". Και ούτε η Εκκλησία θα το δεχόταν.


Quote from: Νessa on January 17, 2007, 00:26:58 am
Quote from: Wanderer on January 16, 2007, 23:55:23 pm
Με δουλεύεις τώρα;! Αφού επηρεάζεις τις πράξεις του με το έτσι θέλω, ουσιαστικά του επηρεάζεις τις απόψεις του, αφού αυτές λένε "δεν θέλω να κάνω αυτό--τουτέστιν δεν θέλω να επηρεάσεις τις πράξεις μου"!
Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες. Είναι τελείως άκυρο, μα τελείως.
Δεν είναι καθόλου άκυρο. Του επιβάλεις να κάνει κάτι που δεν θέλει.

Quote from: Νessa on January 17, 2007, 00:26:58 am
Δηλαδή ο άγγελος θα έρθει να με προστατέψει μόνο αν πιστεύω; Όποιος δεν πιστεύει δεν καβατζώνει άγγελο;
Αν δεν πιστεύεις, δεν του δίνεις το δικαίωμα να σε βοηθήσει.


@Mihalisk: Σε αυτό με την εξουσία που έχει μειωθεί στην Εκκλησία και για αυτό δεν πράττει ακρότητες, είναι λάθος. Στις ενορίες ο παπάς θα μπρορούσε π.χ. να πει σε πολύ πιστούς "να δέρνεται το παιδί σας για να μάθει να σέβεται"--κάτι που όμως δεν το κάνει.΄Ένας σωστός παπάς εννοώ. Αν εννοείς την εξουσία, δεν ξέρω (ανέκαθεν η εξουσία δημιουργούσε συνήθως αλλαζονία στον άνθρωπο).

οφφ-τόπικ: Μου αρέσει ο Καζαντζάκης αν και διαφωνώ με κάποιες απόψεις του.
Logged

Preserve and keep us safe this night     *and our innocence made fun of justice*

Once we dreamt of everything
united by our love
There's a place for everyone
so we scream "Liberta"
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #95 on: January 17, 2007, 15:25:53 pm »

H Kat για άλλη μια φορά με συγκίνισε αναπτύσσοντας πολύ ωραία το θέμα της ισότητας και των δικαιωμάτων των δύο φύλλων στις θρησκείες και ακόμα και στον Χριστιανισμό. Δεν θα επεκταθώ πάνω στο θέμα και δεν θα μπω στον κόπο να αναφέρω και άλλα παραδείγματα σεξισμού στους κόλπους του Χριστιανισμού που δεν πάει καθόλου πίσω σε αυτά τα θέματα.
Το κακό με σένα Wanderer ήταν ότι βλέπεις τα πράγματα πολύ ρομαντικά και πάρα πολύ θεωρητικά. Το θέμα δεν είναι όμως η θεωρία αλλά η πράξη και επικεντρώνομαι σε αυτήν την πράξη στην χώρα μας. Σε μια χώρα στην οποία η Χριστιανική Εκκλησία πάντα προωθούσε συντηρητικές απόψεις και πράξεις και το μόνο καλό που μπορεί να της βρει κανείς είναι η ελεημοσύνη (καλό??? λίγο ειρωνικό δεν ακούγεται???) σε 5-10-100-1500-10000 άπορους την ίδια στιγμή μάλιστα που κάνει εξώσεις από ένα σωρό οικογένειες και ανθρώπους που μένουν σε σπίτια που είναι περιουσία της Εκκλησίας (από που και ως που άραγε???)! Μια Εκκλησία που τρώει με χρυσά κουτάλια και καίει τα βιβλία κάποιου που τόλμησε να πει πως ο Χριστός είχε γκόμενα!

Έχει καταντήσει αηδία πια η καραμέλα "Το τι κάνουν οι παπάδες δεν έχει σχέση με τον Χριστιανισμό! Δεν τα δίδαξε αυτά ο Χριστός!". Κι αν δεν έχουν σχέση με τον Χριστιανισμό αυτά που κάνουν οι παπάδες (μερικοί όχι όλοι Grin ) με τι έχουν σχέση??? Εσύ τι κάνεις ως καλός Χριστιανός γι αυτά που υποθέτω πως σε θλίβουν? Αλλά συγνώμη, ξέχασα πως η Ελλαδική Εκκλησία είναι η μόνη που αυτοκαθορίζει τους αρχηγούς της και κανένας άλλος δεν έχει λόγο σε αυτό παρά μία συντηρητική κλίκα καλοφαγάδων και βολεμένων.

Ζούμε σε μια χώρα στην οποία η πλειοψηφία του πληθυσμού της είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι και η πλειοψηφία των Χριστιανών ορθόδοξων είναι κατ'ευφημισμόν Χριστιανοί Ορθόδοξοι γιατί κανένας τους δεν έχει διαβάσει ούτε καν την Καινή Διαθήκη και τα λοιπά ιερά βιβλία της θρησκείας αυτής. Παρόλα αυτά όλοι πέφτουν με τα μούτρα να υπερασπιστούν τον Χριστιανισμό, μια θρησκεία που δεν έχουν καν διαβάσει και μελετήσει αρκετά για να πιστέψουν. Αυτό βέβαια επιβεβαιώνει περίτρανα αυτά που έλεγα περί προπαγάνδας και τύφλωσης. Κενή πίστη λοιπόν και ταύτιση της Ελλάδας με τον Χριστιανισμό και...άγιος ο θεός!

Αντί λοιπόν να λέμε τι κάνουν οι "κακοί" Ισλαμιστές που το ιερό τους βιβλίο τους υπαγορεύει να σκοτώνουν (από που άραγε ξεκίνησε αυτό το τεράστιο ψέμα?) ας δούμε τι κάνουν οι καλοί Χριστιανοί για να σεβαστούν τα δικαιώματα των συνανθρώπων τους. Το να λέτε ότι οι Ισλαμιστές κάνουν αυτό και αυτό το ρατσιστικό, οι Ιουδαιστές κάνουν αυτό και το άλλο το ρατσιστικό ΔΕΝ είναι επιχείρημα! Ό,τι και να κάνουν οι άλλοι εμείς δεν οφείλουμε να σεβαστούμε τους αλλόθρησκους και να είμαστε άψογοι σε θέματα συμπεριφοράς? Διαφορετικά δεν έχουμε ανθρωπιστικές αξίες στην κοινωνία μας...
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
sminias_hlektromhxanikos
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 442


COGITO ERGO SUM


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #96 on: January 17, 2007, 15:30:11 pm »

Quote from: aliakmwn_banned on January 17, 2007, 10:51:13 am
Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Δεκτόν...αλλά τα δικά μας ιερά κείμενα, δεν μας επιβάλλουν να καίμε βιβλία. Ούτε να κατεβάζουμε πίνακες...Πρέπει να ξέρεις, πως οι πράξεις μιας παραθρησκευτικής ομάδας, δεν μπορεί να χαρακτηρίζουν την οποιαδήποτε Θρησκεία.

Τι υπεροχη αντιμετωπιση απο ανθρωπο που διατεινεται πως σπουδαζει οντολογια και γνωσιοθεωρια! Μπραβο πουλακι μου, εχεις κατανοησει πληρως αυτα που σπουδαζεις, συγχαρητηρια! Grin
Θα μπορούσα να καταλάβω την "μπηχτή" για οποιαδήποτε άλλο απόσπασμα απο αυτά που γράφω...η συγκεκριμένη "μπηχτή" στο συγκεκριμένο απόσπασμα, είναι λίγο...άσχετη να το πω?

Quote from: aliakmwn_banned on January 17, 2007, 10:51:13 am
Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Αντιθέτως, υπάρχουν θρησκείες οι οποίες κανένα πρόβλημα δεν έχουν οι ίδιες, απο τα πρωτογενή τους κείμενα, να επιβάλλουν οσα προανέφερα.

Θεωρωντας πως δεν αναφερεσαι στον παγανισμο των ανθρωποφαγων Μπαγκαμπουγκου των αρχων της πρωτης χιλιετιας, περιμενω ακριβη αναφορα, ποια θρησκεια και σε ποιο "πρωτογενες" κειμενο (εφοσον θεος δεν υπαρχει, ποιο θρησκευτικο κειμενο θα μπορουσε να χαρακτηριστει ως "πρωτογενες"?)
Το Κοράνι για τους Μουσουλμάνους, το Ευαγγέλιο για τους Χριστιανούς, το Τορά για τους Εβραίους...

Quote from: aliakmwn_banned on January 17, 2007, 10:51:13 am
Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Αυτό δεν με κάνει αυτομάτως φασίστα, ούτε και όσους πιστεύουν όπως εγώ.
Τονίζω λοιπόν, πως το να τα έχει κανείς με την Εκκλησία, ναί, είναι αποδεκτό, διότι είναι κοσμικό δημιούργημα, και έχει ατέλειες, και πρέπει να υπόκειται σε κριτική.

Δωσε οντολογια και γνωσιοθεωρια! Δωσε τροφη στο λαο σου!
Ειπαμε σπουδαζεις Πλατωνα?
Έχεις δίκιο...ούτε ο Πλάτωνας, ούτε ο Αριστοτέλης θα δέχονταν να εμπλακούν σε συζήτηση με τύπους σαν εσένα...πόσο μάλλον ο Σωκράτης, ο οποίος και δεν απέδρασε οταν μπορούσε, αλλά και πεθαίνοντας είπε "χρωστάω έναν Κόκκορα στον Ασκληπιό"...
Και συγγνώμη πάλι, αλλά ποιά η σχέση οντολογίας/γνωσιοθεωρίας με τον αν εγώ είμαι φασίστας και αν η Εκκλησία είναι κοσμικό δημιούργημα? Και ειδικότερα, που υπάρχει η αντίφαση?? Είναι σαν να μου λές για τον Ολυμπιακό, και εγώ να σου απαντάω: "Πέστα ρε Ηλεκτρολόγε!!! Α, ρε, δε σου έμαθε καλά ο κ.Μάργαρης το 4-3-3!" Μάλλον θα ήμουν άκυρος...

Quote from: aliakmwn_banned on January 17, 2007, 10:51:13 am
Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Όμως, η θρησκεία είναι κάτι το οποίο δεν πρέπει να θίγεται. Η πιστεύεις εσύ, ή δεν πιστεύεις. Το να προσπαθείς να σκανδαλίσεις τον πιστό διπλανό σου, μάλλον είναι κακοήθες. Με άλλα λόγια, τι σε νοιάζει εσένα τι πιστεύει ο διπλανός σου?

ΜΑ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΥ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ?!?!?!?!?!?
Έλα ντε, σε ελεύθερη κοινωνία δε ζούμε, ποιό το προβλημά σου??

Quote from: aliakmwn_banned on January 17, 2007, 10:51:13 am
Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Προσπαθείς ποτέ να καταλάβεις έναν οπαδό μιας ομάδας γιατί είναι οπαδός?Και στο τέλος τέλος της γραφής, κρίνε πρώτα όοοοολες τις άλλες Θρησκείες, και πρόσεχε, τις Θρησκείες...πάρε δηλαδή τα κειμενά τους, μελετησέ τα, δες τις βασικές τους αρχές, και μετά κρίνε ποιός είναι φασίστας και ποιός όχι.

Σωστα, ενω εσυ το 'χεις κανει ε?

Αν σου είναι δύσκολο να πιάσεις μια απλή μετάφραση του Κορανίου η των Ευαγγελίων, πράγμα που το δέχομαι, ξεκίνα απο κάτι απλούστερο...τα Κλασσικά εικονογραφημένα ας πούμε, η μια εκλαϊκευση της Βίβλου με εικόνες...

Quote from: aliakmwn_banned on January 17, 2007, 10:51:13 am
Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Υ.Γ. Ο σοφός μας Λαός έλεγε "Η παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς"...με άλλα λόγια, καλό είναι οι παπάδες να ασχολούνται με τα καθηκοντά τους, και όχι τα αλλότρια...δε μας λέτε λοιπόν κάτι καινούργιο επαναλαμβάνοντας πως η Εκκλησία δεν πρέπει να εμπλέκεται με την πολιτική...Πόσα χρόνια υπάρχει αυτή η παροιμία?? 100? 200? Πωωωωωπωωωω!!!Πρωτοτυπίαα!!!

Ποσα χρονια υπαρχει η εκκλησια? 1000? 2000?
Και ποσα χρονια εμπλεκεται μια χαρα στην πολιτικη? 1000? 1700?
ΟΕΟ?

(Μηπως το νοημα της παροιμιας ηταν, λεω μηπως, ανεκαθεν ταξικο?)
Και που προσπαθεί να εμπλακεί, πόσοι την παίρνουμε στα σοβαρά? ΟΕΟ?
(Ναι, σαφέστατα είναι διότι διαχωρίζει τον κλήρο απο τον Λαό...)

Quote from: dimakis on January 17, 2007, 11:24:07 am
Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 03:55:47 am
Και εν πάσει περιπτώσει, ας μου πεί κάποιος μια πιο πολιτισμένη Αραβική-Ισλαμική χώρα
SuperConfused

Το Ιράκ πριν τους Μπους.
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=11190.0

Ναί, μόνο που το καθεστώς στο Ιράκ ηταν κοσμικό...αλλά και πάλι κρεμάλες στήνονταν, κούρδοι ξεκληρίζονταν κσι πάει λέγοντας...για πόσο πριν μιλάμε? Για τότε που Ιράν και Ιράκ στέλνανε δεκατετράχρονα να "ανακαλύψουν" τις νάρκες πατώντας πάνω τους??

Quote from: dimakis on January 17, 2007, 11:24:07 am
Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 03:55:47 am
Υ.Γ. Και οι μονάρχες τους προικίζουν κανονικότατα τα νεα ζευγάρια.
beg

Και η Φρειδερίκη επίσης!
Η Φρειδερίκη προίκιζε τα ΑΠΟΡΑ κορίτσια, με χρήματα που έπαιρν ε απο τον Λαό, μέσω ειδικού φόρου (πρόνοιας)...καμιά σχέση...

Quote from: dimakis on January 17, 2007, 11:24:07 am
Ρε ... Σμηνία, η φιλοσοφία θέλει και λίγα πράγματα από τον ιστορικό περίγυρο και λίγες γνώσεις εγκυκλοπαιδικές!
Για τον θεό σου, αυτά τα λες και στον Γαβρόγλου και τους άλλους εκεί που είσαι;
Και δεν σε δείρανε ακόμη?


Άν αρχίσουμε τα εγκυκλοπαιδικά γύρω απο αυτά που γράφω, θα χαθούμε...αλλά όσον αφορά τον αξιοσέβαστο κ.Γαβρόγλου, αντιγράφω απο το βιβλίο του "Το παρελθον των επιστημών ως Ιστορία", Π.Ε.Κ., Ηράκλειο, 2004 κεφ.1 - Στοιχεία απο την Ιστορία της Ιστορίας των Επιστημών, σελ. 24:
"...Οι "επικίνδυνοι" μύθοι εκφράζουν πολύ πιο βαθιά εδραιωμένες προκαταλήψεις, ιδεολογικές δεσμεύσεις και πολιτικές θέσεις. Η Αναγέννηση ως περίοδος νέου ξεκινήματος-όπως δηλώνει και ο όρος Ανα-γέννηση-νοηματοδοτείται εν πολλοίς σε αντίθεση με ένα κατασκεύασμα, που είναι το τέλμα στο οποίο μας οδηγούσε ο Μεσαίωνας. Σήμερα βέβαια κανείς δεν αμφισβητεί τις μεγάλες οφειλές της Επιστημονικής Επανάστασης του 16ου και του 17ου αιώνα στους λογίους του Μεσαίωνα. Η Αλχημεία, η Μαγεία, τα ερμητικά κείμενα, η αστρολογία θεωρήθηκαν στο πλαίσιο του διαφωτιστικού οράματος, όπως αργότερα και του θετικισμού, μυστικιστικές και ανορθολογικές ενασχολήσεις που εμπόδιζαν για αιώνες την ανάπτυξη του ορθού λόγου-σήμερα βέβαια κανείς δεν αμφισβητεί τις ευεργετικές επιπτώσεις αυτών των ρευμάτων σκέψης και πράκτικής στη διαμόρφωση των εξελίξεων το 16ο και 17ο αιώνα. Η επιστήμη θεωρήθηκε οτι ερχόταν πάντοτε και παντού σε πλήρη αντίθεση με την θρησκεία-ενώ κανείς σήμερα δεν αμφισβητεί οτι η σχέση αυτή ηταν πολύ πιο σύνθετη και οτι υπήρχαν πολλοί θεολόγοι και ιερείς που παρείχαν υποστήριξη στι
ς νέες επιστημονικές ιδέες στις οποίες αντέδρασαν πολλοί φιλόσοφοι και επιστήμονες της εποχής..."
Αν δε, προχωρήσουμε και στους Butterfield και Gillispie, στα πρώτα κεφάλαια αμφότεροι, προσπαθώντας να εξηγήσουν την ανάπτυξη των επιστημών στον Δυτικό κόσμο, την αποδίδουν εν πολλοίς και στην Θρησκεία για κάποιους λόγους οι κυριότεροι δύο είναι οι εξής:
1. Η Χριστιανική θρησκεία δίνει στους πιστούς την προσδοκία αλλά και την ανάγκη επιδίωξης μιας τελειότητας, μιας προσσέγισης του Θεού (Θέωση). Με άλλα λόγια, κάθε πιστός πρέπει να μοιάσει στο Θεό, να προσεγγίσει το τέλειο. Αυτό υπεισέρχεται και στην επιστήμη, στην  οποία η τελειότητα είναι ένα απο τα ζητούμενα, καθώς επίσης ο άνθρωπος καλείται να παίξει τον ρόλο του θεού, αναπαριστώντας στο εργαστήριο την Φύση, έχοντας την υπο τον έλεγχο του. Το αντίθετο συμβαίνει στον Μουσουλμανισμό, στον οποίο ο άνθρωπος, έχει θέση σαφώς υποδεέστερη του Θεού, και επ'ουδενί δεν υπάρχει περίπτωση να τον προσεγγίσει, η να τον υποκαταστήσει έστω και στο εργαστήριο.
2. Ο Χριστιανισμός, θέτει ως ισότιμες προκείμενες την πρόνοια των ανθρώπων και την πρόνοια του Θεού γι 'αυτούς. Με άλλα λόγια, ο Θεός σε αγαπάει και θα σε φροντίσει, αλλά κάνε και εσύ κάτι. Μην τα περιμένεις όλα απο εκείνον. Αντιθέτως, ο Μουσουλμανισμός, έχει ως κύριο συστατικό την Θεϊκή βούληση. Αν θέλει ο Θεός θα φάς, άν δεν θέλει, θα πεθάνεις της πείνας. Έτσι λοιπόν, αν θέλει ο Θεός θα προοδεύσεις. Εσύ δεν χρειάζεται να "ψάχνεσαι" και να μπείς σε μια συστηματική διαδικασία έρευνας.
 
Ο κ. Γαβρόγλου σαφέστατα διαχωρίζεται απο αυτή την άποψη στην αμέσως επόμενη παράγραφο, λέγοντας πως το μοντέλο του τεμπέλη και πονηρού Άραβα δεν είναι πλέον αποδεκτό, διακηρρύτοντας τον διαχωρισμό του στο προαναφερθέν βιβλίο, αλλά, η ιστορία των Επιστημών ειδικά μετά τον 16ο-17ο αιώνα αποτελεί ουσιαστικά μια ιστορία "υπεροχής" του Ευρωπαϊκού (και μετά το 19ο και του Αμερικανικού) χώρου έναντι των υπολοίπων. Ούτως ή άλλως, σχεδόν κανένα επιστημονικό επίτευγμα Μουσουλμάνων κατά τους καιρούς εκείνους δεν συζητείται σχεδόν σε κανένα σύγγραμα Ιστορίας των Επιστημών.

Οπότε, κ. Δημάκη, γιατί να με "δείρει" κατά τους κ.κ. Butterfield και Gillispie, έγκριτους ιστορικούς των επιστημών, η θέση μου είναι εν πολλοίς σωστή...

ΕΔΙΤΟ: Εδώ πρέπει να κάνω μια επισήμανση: Ο κ. Γαβρόγλου διδάσκει Ιστορία της Επιστήμης, μάθημα το οποίο δεν ηταν στα ενδιαφεροντά μου. Επειδή όμως ο κ. Δημάκης αναφέρει συγκεκριμένα αυτόν, απαντώ στο πλαίσιο και τις προκείμενες που μου τέθηκαν. Είμαι αναγκασμένος να απαντήσω έτσι, με βάση την Ιστορία των Επιστημών, τα διεθνή της πρότυπα και θεματολογία...
Απο επόμενο τόπικ, μεταφέρω το εξής:

Quote from: Karaμazoβ on January 17, 2007, 17:46:26 pm
[...]
Το ερώτημα «γιατί κατέρρευσε η ισλαμική επιστήμη;» είναι ένα πολύ δυτικό ερώτημα. Η επιστήμη στην ανατολή άνθισε επί χίλια χρόνια -κανένας πολιτισμός στη γη δεν διατηρήθηκε επί τόσο μακρύ διάστημα και με τέτοιον τρόπο.
...Με άλλα λόγια, δεν θέτω εγώ τα ερωτήματα γιατί έτσι μου κάπνισε, αλλά αυτά διατυπώνονται απο την Επιστημονική Κοινότητα πολύ έντονα, και δεν απαντώνται με μεταφρασμένα papers απο μια Εφημερίδα ή σελίδες επί σελίδων με ονόματα και κατορθώματα Αράβων διανοητών (έδρασαν πριν Εξισλαμιστούν όμως??).
Αν νομίζετε πως αυτό είναι κάτι τόσο εύκολο που εντάξει, ψάξαμε στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ και κατεβάσαμε εκατό σελίδες για τον Αλ Μητσάρα, που είχε εφεύρει τον πυρηνικό αντιδραστήρα και το φάρμακο για τους κάλους τον 11ο αιώνα, τότε όλοι όσοι ασχολούνται δεκαετίες τεκμηριώνωντας και διασταυρώνοντας ιστορικά στοιχεία, πρέπει να σκίσουν τα πτυχία τους και να πάνε όλοι μαζί να πλένουν πιάτα, αφού μια ομάδα Ηλεκτρολόγων φοιτητών τους έβαλε τα γυαλιά...
Το πιθανότερο είναι να πέσατε θύματα κάποιου Αλ Λιακόπουλου (δεν είναι μόνο Ελληνικό το φαινόμενο)...



Quote from: MihalisK on January 17, 2007, 13:55:31 pm
Quote from: sminias_hlektromhxanikos on January 17, 2007, 06:02:24 am
Δεκτόν...αλλά τα δικά μας ιερά κείμενα, δεν μας επιβάλλουν να καίμε βιβλία. Ούτε να κατεβάζουμε πίνακες...Πρέπει να ξέρεις, πως οι πράξεις μιας παραθρησκευτικής ομάδας, δεν μπορεί να χαρακτηρίζουν την οποιαδήποτε Θρησκεία.!
Αντιθέτως, υπάρχουν θρησκείες οι οποίες κανένα πρόβλημα δεν έχουν οι ίδιες, απο τα πρωτογενή τους κείμενα, να επιβάλλουν οσα προανέφερα.

Το κοράνι αναφέρει πολύ πιο βίαια πράγματα από μάχες στην έρημο όπου ο θεός σταματάει τη μέρα μέχρι να σφαχτούν όλοι οι άπιστοι?
Πολύ πιο βίαια πράγματα από 7 θανάσιμες πληγές που στέλνονται στους άπιστους που πείραξαν το ιερό του έθνος?

Αυτή είναι η Παλαιά Διαθήκη. Με άλλα λόγια, η βάση της Ιουδαϊκής Θρησκείας, και όχι της Χριστιανικής...
« Last Edit: January 18, 2007, 04:05:25 am by sminias_hlektromhxanikos » Logged

Μου 'πες θα φύγω χθες το βράδυ ξαφνικά /απλώς κουράστηκα δε φταίω για όλα αυτά /Θεε μου δε θέλει το βλέπω καθαρά /κι όλα γίναν Θεε μου τόσο μα τόσο ξαφνικά /Σηκώθηκα μονάχος το πρωί /χωρίς καφέ χωρίς τσιγάρο και ψυχή /Θεε μου το ξέρω τώρα είμαι μοναχός /κι όμως θα γυρίσει πάλι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς  /Το ξέρω είναι λίγο δύσκολο μα εγώ /στο λέω μπορούσα να περιμένω και μπορώ /βλέπεις οι δυο μας μόνοι δε νιώσαμε ποτέ /τώρα, τώρα πες μου ποιόν, /πες μου ποιόν θα 'χεις να τα λες;
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #97 on: January 17, 2007, 15:39:52 pm »

Δηλαδή η Βίβλος δεν είναι ιερό βιβλίο του χριστιανισμού? Η Παλαία Διαθήκη είναι μερικώς Ιερό Βιβλίο?

ΑΚΑ όπου μας συμφέρει.



Και αφού απάντησες στην πρόκληση ότι κατέχεις από Κοράνι, δε μας διαφωτίζεις λίγο?

Για διευκόλυνση:
http://www.soft32.com/download_4097.html


Logged

byeeee
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #98 on: January 17, 2007, 16:23:36 pm »

Ε, τώρα ... Σμηνία έγραψες!¨

Ο Γαβρόγλου θα έχει κάθε δίκιο να σε δείρει, επειδή ακριβώς είσαι το μοντέλο του όταν γράφει:
" ..Οι "επικίνδυνοι" μύθοι εκφράζουν πολύ πιο βαθιά εδραιωμένες προκαταλήψεις, ιδεολογικές δεσμεύσεις και πολιτικές θέσεις. "

Λυπήσου με! Και διάβαζε δεύτερη φορά ό,τι γράφεις.
Αν θες να σε ξαναδιαβάσω...

υγ. Οι εγκυκλοπαιδικές σου γνώσεις είναι αχταρμάς, γι' αυτό χάνεσαι. Ευτυχώς έχεις την πίστη σου και την πολιτική σου θέση οδηγό και καταλήγεις στην μεγαλειώδη ρατσιστική κοτσάνα της προτελευταίας παραγράφου σου που με αφορά.
Logged
sminias_hlektromhxanikos
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 442


COGITO ERGO SUM


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #99 on: January 17, 2007, 16:31:28 pm »

Quote from: dimakis on January 17, 2007, 16:23:36 pm
Ε, τώρα ... Σμηνία έγραψες!¨

Ο Γαβρόγλου θα έχει κάθε δίκιο να σε δείρει, επειδή ακριβώς είσαι το μοντέλο του όταν γράφει:
" ..Οι "επικίνδυνοι" μύθοι εκφράζουν πολύ πιο βαθιά εδραιωμένες προκαταλήψεις, ιδεολογικές δεσμεύσεις και πολιτικές θέσεις. "

Λυπήσου με! Και διάβαζε δεύτερη φορά ό,τι γράφεις.
Αν θες να σε ξαναδιαβάσω...

υγ. Οι εγκυκλοπαιδικές σου γνώσεις είναι αχταρμάς, γι' αυτό χάνεσαι. Ευτυχώς έχεις την πίστη σου και την πολιτική σου θέση οδηγό και καταλήγεις στην μεγαλειώδη ρατσιστική κοτσάνα της προτελευταίας παραγράφου σου που με αφορά.

Θα σας ξανακαλούσα να το ξαναδιαβάσετε. Ο κ. Γαβρόγλου με τον όρο επικίνδυνος, αναφέρεται στην εντύπωση που ως φαίνεται όλοι έχετε οτι ο Χριστιανισμός αντιτάχθηκε στην πρόοδο και τις επιστήμες. Εξ ού και παράγραφος στο βιβλίο του με τίτλο "Ο Μεσαίωνας δεν ηταν Μεσαίωνας - Pierre Duhem". Οι αντιλήψεις του Gillispie του είναι γνωστές, και τον έχει και ως βιβλιογραφική αναφορά. 

Και εν πάσει περιπτώσει, πείτε μας εσείς δέκα επιστημονικές ανακαλύψεις απο Μουσουλμάνους (όχι Άραβες, Μουσουλμάνους), οι οποίες κατά Kuhn μπορούν να θεωρήθουν επαναστατικές.
Logged

Μου 'πες θα φύγω χθες το βράδυ ξαφνικά /απλώς κουράστηκα δε φταίω για όλα αυτά /Θεε μου δε θέλει το βλέπω καθαρά /κι όλα γίναν Θεε μου τόσο μα τόσο ξαφνικά /Σηκώθηκα μονάχος το πρωί /χωρίς καφέ χωρίς τσιγάρο και ψυχή /Θεε μου το ξέρω τώρα είμαι μοναχός /κι όμως θα γυρίσει πάλι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς  /Το ξέρω είναι λίγο δύσκολο μα εγώ /στο λέω μπορούσα να περιμένω και μπορώ /βλέπεις οι δυο μας μόνοι δε νιώσαμε ποτέ /τώρα, τώρα πες μου ποιόν, /πες μου ποιόν θα 'χεις να τα λες;
Οόνη
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 10


O Tempora! O Mores!


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #100 on: January 17, 2007, 17:30:07 pm »

MOHAMMED TARGAI ULUGH BEG
(1393 - 1449 C.E.)    

by
Dr. A. Zahoor

Ulugh Beg was a grandson of Timur (known in the West as Tamerlane), a Tartar prince and ruler of Turkestan. He was an exceptional astronomer and mathematician of the fifteenth century. Ulugh Beg was the son of Timurid king Shah Rukh and was born in 1393 at Sultaniyya in Central Asia. He was a Hafiz, someone who can recite the Qur'an by heart.

Ulugh Beg made Samarkand famous as one of the leading cities of Muslim civilization. In 1424 he built a madrasa, an institution of higher learning, where astronomy was taught. Later in 1428, Ulugh Beg began the construction of a magnificent three-story observatory in Samarkand. It was more than two hundred fifty feet in diameter and one hundred twenty feet high. He appointed Ali-Kudsi, a Muslim astronomer as the director of the Observatory. Several well-known mathematicians and astronomers including Al-Kashi and Kadizada worked there.

He equipped it with the best and most accurate astronomical instruments available then. The observatory included a Fakhri sextant (made of marble) which was used for determining the inclination of the ecliptic to the equator, the point of the vernal equinox, the length of the tropical year, and other astronomical constants measured from observation of the sun. It also included a quadrant so large that part of the ground was removed to allow it to fit in the Observatory. Other instruments included a triquetram and an armillary sphere.

In 1437 he published his most famous and enduring work, a new catalogue of stars entitled 'Zidj-i Djadid Sultani.' In it, he revisited the positions and magnitudes of stars observed by Ptolemy. He found many errors in the computations of Ptolemy. It includes a diverse collection of observations and computations, the position of the fixed stars, the course of the stars, and the knowledge of time. An English translation of this work was published in 1917.

Ulugh Beg computed the length of the year as 365 days 5 hours 49 minutes 15 seconds, a fairly accurate value. In addition, he prepared Tables of Planetary Motions which were very popular and in demand throughout the astronomical community. Ulugh Beg studied the yearly movements of the five bright planets: Saturn, Jupiter, Mars, Venus, and Mercury. His data are still considered very accurate. In 1437, he also compiled a star catalogue giving the positions of 992 stars. His compilation of tables of sines and tangents at one-degree intervals are accurate to eight decimal places.

Ulugh Beg was assassinated in 1449 in Samarkand after a brief reign as ruler of Turkestan for three years. This catastrophe led to the neglect of the observatory and Samarkand slowly phased out as the leading center of astronomy. The observatory was eventually destroyed and its location was confirmed in 1908 by Russian archaeologists. Beer and Madler in their famous work Der Mond (1837) mention a surface feature of the moon after Ulugh Beg. It is the name of a prominent elliptical ring in the northwest of the Eighteenth section.




Logged


Δημοκρατία ρε!
Οόνη
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 10


O Tempora! O Mores!


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #101 on: January 17, 2007, 17:35:47 pm »

Arabic (or Islamic) Influence  On the Historical Development of Medicine
Edited and Prepared By Prof. Hamed A. Ead, Professor of Chemistry, Cairo University
[8th August 1998, Heidelberg, Germany]
Definition:
Arabic, or what  we may be called Islamic, science in terms of location in space and time  denotes the scientific activities of individuals who lived in a region that might extended chronologically from the eighth century A.D. to the beginning of the modern era, and geographically from the Iberian Peninsula and north Africa to the  Indus valley and from the Southern Arabia to the Casian Sea that is, the region covered for most of that period by what we call Islamic Civilization, and in which the results of the activities referred to were for the most part expressed in the  Arabic Language. [A. I. Sabra, Isis, 1996, 87:654-670]
 
Introduction:
The west has not done justice to the the influence of the Muslim on the historical development of medicine. Western writers have given little prominence to Islamic' Scientific and  intellectual contributions to this field. But the fact is that the Muslims carried the torch of science and thought in an age when no other civilization was cabbala of doing so.  At one time, learning was regarded as heresy, and the Eastern Christian Church persecuted all scientists. They fleeing from persecution, found no refuge but the Islamic empire, which look them in and acquired from them the scientific heritage of the time. They were given a great deal of veneration and respect by the Muslims, who endeavored to ensure for them a congenial atmosphere in which to work and to develop learning. That was the beginning of a universal cultural revolution which enlightened the ancient world, and which the West later embraced, inheriting from the  Muslims their scientific and intellectual achievements.


Development of Medicine in Islam:

    * Islam spread and the Muslims were keen to collect all that was available to them of manuscripts and books of the ancients; such things were frequently the only booty they prized as conquerors.
    * When the phase of active conquest was over, the Arabs directed their energies to various branches of learning with great eagerness, and they translated all that they acquired of Greek, Persian and Indian manuscripts. The Christians, Jews, and Nestorians played a large part in this work.
    * Within one and a half centuries of the appearance of Islam, Baghdad came under the rule of the Abbassids and Cordova under the Umayyads, and these became world centers for learning and particularly for medicine. Among the famous physicians of Ummayyad times were Ibn Uthal and Abu al-Hakam al-Dimashqi. Ibn Uthal was a Christian, and physician to the first Umayyad caliph, Mu'awiyah. He was skilled in the science of poisons, and during the reign of Mu'awiyah many prominent men and princes died mysteriously. Ibn Uthal was later killed in revenge. Abu al-Hakam al-Dimashqi was a Christian physician skilled in therapeutics. He was the physician to the second Umayyad caliph, Yazid.
    * Translation into Arabic began under the rule of the Umayyads in the time of Prince Khalid ibn Yazid. Prince Khalid was interested in alchemy, and so he employed the services of Greek philosophers who were living in Egypt. He rewarded them lavishly, and they translated Greek and Egyptian books on chemistry, medicine and the stars.
    * A contemporary of prince Khalid was the great Arab chemist Jabir Ibn Hayan (Geber), who was born in AD705 and died sixty-four years later. He became expert in chemical and al-chemical procedures, and was the first to discover mercury.
    * Another medical achievement during the rule of the Umayyads was the hospital for lepers which was built in Damascus. This was the first of its kind and enjoyed many endowments. This should be contrasted with European practice which, even six centuries later, condemned lepers to be burnt to death by royal decree.
    * The Umayyad Caliphate lasted for about ninety years, and during that time Islam spread from China in the east to Spain in the west. Translation of scientific books into Arabic had already begun, but under the Abbassids, who succeeded the Umayyads, it was greatly accelerated. An important factor which facilitated the work of translation was the flexibility of the Arabic language, the richness of its terminology, and its capacity for expression.
    * The center of the world in all the arts and sciences became Baghdad, which the first Abbassid Caliph, Al-Mansur, took for his capital. The age of Haroun al-Rashid, the ninth-century Caliph renowned in the Arabian Nights, was among the most golden of historical ages. He surrounded himself with the fore-most physicians of the age, who had studied Persian, Greek and Indian medicine.
    * It is said that the Caliph Al-Abbas asked his physician Isa ibn Yusuf to prepare an examination of medical competence. Those doctors who did not pass the examination were debarred from medical practice. Some 860 men were successful, and hundreds of charlatans were thus expelled from the profession.
    * The Caliph Al-Mansur invited Jurjis ibn Jibrail, a Syrian physician and the head of the hospital in Jundi-Shapur, to attend him. This man was a member of the family of Bakhtyishu which produced many famous physicians through several generations. They served at the Abbassid court for about three centuries, where they attained great wealth and positions which were sometimes higher than those of princes or ministers. Some of them were translators of scientific texts and authors of a number of books on medicine.
    * Yuhannah ibn Masawayh was a physician at the time of Haroun al-Rashid. At the Caliph's request, he translated Greek medical books purchased in Byzantium and was himself the author of books on fevers, nutrition, headache, and sterility in women. Al-Mu'tasim the successor to Harnoun al-Rashid, was so interested in Yuhannah's work on dissection that he made a special dissection room available for his use, and he used to have apes specially brought for hirn from Nubia in Africa.
    * Hunain ibn Ishaq (Johanitius), was probably the greatest translator in Arab history. He had a superlative knowledge of Syriac, Greek, and Arabic, and carried out a large number of translations from Greek scientific and philosophical manu-scripts into Arabic. These included most of the works of Hippo crates and Galen. After his death, much of this work was continued by his pupils and by his nephew Hubaish. This man Hubaish also wrote books on medicine, among which was a treatise on nutrition.
    * There are many other translators who were prominent writers and philosophers. Thabit ibn Qurrah, who wrote many books on a variety of medical topics as well as on philosophy and astronomy;  Qusta ibn Luqa, a contemporary of AI-Kindi, who translated many books into Arabic. There was also Mankah the Indian, who translated from Sanskrit into Arabic, and translated a treatise on poisons written by the Indian physician Shanaq.
    * The Abbassid Caliphs were not only concerned with translation. They were also interested in public health, and it was an Abbassid minister, Ali ibn Isa, who requested the court physician, Sinan ibn Thabit, to organize regular visiting of prisons by medical officers. The first hospital in the Muslim empire was built in the ninth century in Baghdad, by the Abbassid Caliph Haroun al-Rashid; after that many other hospitals were built in the Muslim world. The first hospital to be built in Cairo was at the time of the governor of Egypt, Ibn Tulun, in AD872. These hospitals were remarkably advanced in design,
 for they contained pharmacies, libraries, lecture-rooms for medical students, and separate wards for men and women.
    * The age of translation paved the way for the age of composition and innovation. The latter half of the ninth and the tenth centuries form the most creative period in the history of Muslim science and learning.
    * Al-Tabari was a native of Tabaristan who was physician to two of the Abbassid Caliphs. He wrote an encyclopedic work on medicine, philosophy, zoology, and Astronomy, and was greatly influenced by the writings of Aristotle and Galen.
    * Ai-kazi (Rhazes), AD865 to 925, was a Persian and the pupil of Al-Tabari. He was one of the greatest of Muslim physicians and a most prolific writer. He took a great interest in chemistry and is said to have prepared absolute alcohol from fermented sugars, and to have invented a scale for measuring the specific gravity of fluids. But his great farme rests on his supreme abilities as a clinician, and his descriptions of the clinical signs of many illnesses were unsurpassed. He investigated women's diseases and midwifery, hereditary diseases, and eye diseases. He wrote an account of smallpox and measles, and books on chemistry and pharmacy, but the most famous of his bnoks is Al-Hawi, "the Continence", aq large encycopaedia on medicine in 24 volumes. It was translated into Latin by Sicilian Jewish, it made a great mark on the European thinking in medicine.
    * Al-Majusi was also born in Persia. He wrote a medical book called Al-Maliki, known as Liber Regius in Latin translation. It was widely used as a reference work in the Middle Ages. Al-Majusi was the first physician to explain that the foetus does not leave the uterus by its own efforts, but rather that it is extruded by the contractions of the uterus.
    * Ibn Sina (Avicenna) was born in 980 and died aged fifty-three. He wrote copiously and on many subjects, but the most famous of his books was The Canon of Medicine. This is an encyclopedic work in fourteen volumes, and embodies the combination of Greek and Arabic medical systems, with the addition of Ibn Sina's personal experience. It deals with diseases, their classification, description, and causes; with therapeutics and the classification of simple and compound medicines; with hygiene, the functions of parts of the body, and with many other topics. In particular, Ibn Sina noted the fact that pulmonary tuberculosis was contagious, and he thought that it spread through soil and water. He also described accurately the symptoms of diabetes mellitus and some of its complications. He was very interested in the effect of the mind on the body, and wrote a great deal on psychological disturbance. The Canon was translated into Latin and published many times. It had the most fundamental influence in Europe during the Middle Ages, and was a standard reference book in universities right up until the seventeenth century.
    * The other major cultural center of the Muslim world was Cordova in Spain. The library was reputed to have over 600,000 books. Among the greatest men whom Spain produced was Abu al-Qasim al-Zahrawi (Albucasis), who was born in Al-Zahra in AD936. He is regarded as the most famous of the Arab surgeons, but he was also skilled in the use of simple and compound remedies, and was thus sometimes described as "the pharmacist surgeon". He wrote the famous manual on surgery, called Al-Tasrif, although it also includes sections on the preparation and dosage of drugs, nutrition, public health, and anatomical dissection. The celebrated sections on surgery are illustrated with drawings of about one hundred surgical instruments. There are descriptions of techniques for operating to relieve various conditions, including the amputation of limbs, the removal of foreign bodies, and the crushing of bladder stones. He invented many of the instruments in his book, and in particular ge devised a pair of forceps for use in midwifery. Al-Zahrawi was no mean dentist either; it is said that he per-formed cosmetic operations to correct dental irregularities. His book became famous in the universities of Europe in the Middle Ages. It was translated into Latin by Gerard of Cremona in 1187, and it was the chief reference work for surgery in the universities of Italy and France.
    * Ibn Rushd (Averroes) was a twelfth-century physician, philosopher, and astronomer of Cordova. He was primarily concerned with philosophy and wrote an extensive commentary on the philosophical works of Aristotle. But he also practiced medicine and wrote a medical work entitled Al-Kulliyat, which became known in the Latin West as Colliget. Among his many original contributions was the observation that smallpox can only infect once.
    * The family of Ibn Zuhr produced through six consecutive generations a number of famous physicians, men and warnen. The most celebrated of them was Ibn Marwan ibn Zuhr (Aven-zoar). He was a contemporary of Ibn Rushd and an extremely able clinician. His book Al-Teisir was among those which were translated early on into Latin and thus passed into Europe.
    * Two other physicians who belonged neither to Baghdad nor to Cordova are worthy of note in this survey. Ibn Abi Usaybi'ah was born in Syria and practiced medicine for a while in Cairo. His major contribution to medicine was his large biographical work on the physicians who had preceded him. The second physician of note is Ibn al-Nafis, also born in Syria; he too practiced medicine in Cairo. He refuted what Galen had said about the passage of blood through invisible pores in the septum which separates the right and left ventricles of the heart. He described the lesser (pulmonary) circulation for the first time in history before the English Harvy. It is a regrettable fact that this signal achievement of Ibn al-Nafis received very little notice through the ages and his views were ignored for centuries.

This has been a brief survey of the medical contributions made by some of the most prominent people in Arabic Muslim cultural history.



Logged


Δημοκρατία ρε!
Οόνη
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 10


O Tempora! O Mores!


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #102 on: January 17, 2007, 17:37:18 pm »

Arab contributions to mathematics and the introduction of the Zero
Regional, Science, 4/22/1998

Arab contributions to human civilization are noteworthy. In arithmetic the style of writing digits from right to left is an evidence of its Arab origin. For instance, the numeral for five hundred in English should be written as 005, not as 500 according to English's left-to-right reading style.

Another invention that revolutionized mathematics was the introduction of the number zero by Muhammad Bin Ahmad in 967 AD. Zero was introduced in the West as late as the beginning of the thirteenth century. Modern society takes the invention of the zero for granted, yet the Zero is a non-trivial concept, that allowed major mathematical breakthroughs.

Arab civilizations also made a great contribution to fractions and to the principle of errors, which is employed to solve Algebra problems arithmetically.

Concerning Algebra, al-Khawarzmi is credited with the first treatise. He solved Algebra equations of the first and second degree (known as quadratic equations, and are are prevelant in science and engineering) and also introduced the geometrical method of solving these equations.

He also recognized that quadratic equations have two roots. His method was continued by Thabet Bin Qura, the translator of Ptolemy's works who developed Algebra and first realized application in geometry. By the 11th century the Arabs had founded, developed and perfected geometrical algebra and could solve equations of the third and fourth degree.

Another outstanding Arab mathematician is Abul Wafa who created and successfully developed a branch of geometry which consists of problems leading to equations in Algebra of a higher degree than the second. He made a number of valuable contributions to polyhedral theory.

Al-Karaki, of the 11th century is considered to be one of the greatest Arab mathematicians. He composed one arithmetic book and another on Algebra. In the two books, he developed an approximate method of finding square roots, a theory of indices, a theory of mathematical induction and a theory of intermediate quadratic equations.

Arabs have excelled in geometry, starting with the transition of Euclid and conic section of Apolonios and they preserved the genuine works of these two Greek masters for the modern world, by the 9th century AD. and then started making new discoveries in this domain.

In his book translated by Roger Bacon, Ibn al-Haitham wrote a book on geometrical optics, dealing with problems that would be difficult to solve even now.

It is also at the hand of the Arabs that the geometry of conic sections was developed to a great extent.

However, Arab achievements in this field were crowned by the discovery made by Abu Jafar Muhammad Ibn Muhammad Ibn al-Hassan, known as Nassereddine al-Tusi. Al-Tusi separated trigonometry from astronomy. This contribution recognizes and explains weakness in Euclid's theory of parallels, and thereby may thus be credited as founder of non-Euclidian geometry.
Logged


Δημοκρατία ρε!
Οόνη
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 10


O Tempora! O Mores!


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #103 on: January 17, 2007, 17:40:22 pm »

Abu Abdullah Muhammad Ibn Musa al-Khwarizmi was born at Khwarizm (Kheva), a town south of river Oxus in present Uzbekistan. (Uzbekistan, a Muslim country for over a thousand years, was taken over by the Russians in 1873.) His parents migrated to a place south of Baghdad when he was a child. The exact date of his birth is not known. It has been established from his contributions that he flourished under Khalifah (Calif) Al-Mamun at Baghdad during 813 to 833 C.E. and died around 840 C.E. He is best known for introducing the mathematical concept Algorithm, which is so named after his last name.

Al-Khwarizmi was one of the greatest mathematicians ever lived. He was the founder of several branches and basic concepts of mathematics. He is also famous as an astronomer and geographer. Al-Khwarizmi influenced mathematical thought to a greater extent than any other medieval writer. He is recognized as the founder of Algebra, as he not only initiated the subject in a systematic form but also developed it to the extent of giving analytical solutions of linear and quadratic equations. The name Algebra is derived from his famous book Al-Jabr wa-al-Muqabilah. He developed in detail trigonometric tables containing the sine functions, which were later extrapolated to tangent functions. Al-Khwarizmi also developed the calculus of two errors, which led him to the concept of differentiation. He also refined the geometric representation of conic sections

The influence of Al-Khwarizmi on the growth of mathematics, astronomy and geography is well established in history. His approach was systematic and logical, and not only did he bring together the then prevailing knowledge on various branches of science but also enriched it through his original contributions. He synthesized Greek and Hindu knowledge and also contained his own contribution of fundamental importance to mathematics and science. He adopted the use of zero, a numeral of fundamental importance, leading up to the so-called arithmetic of positions and the decimal system. His pioneering work on the system of numerals is well known as "Algorithm," or "Algorizm." In addition to introducing the Arabic numerals, he developed several arithmetical procedures, including operations on fractions.

In addition to an important treatise on Astronomy, Al-Khwarizmi wrote a book on astronomical tables. Several of his books were translated into Latin in the early l2th century by Adelard of Bath and Gerard of Cremona. The treatises on Arithmetic, Kitab al-Jam'a wal-Tafreeq bil Hisab al-Hindi, and the one on Algebra, Al-Maqala fi Hisab-al Jabr wa-al-Muqabilah, are known only from Latin translations. It was this later translation which introduced the new science to the West "unknown till then." This book was used until the sixteenth century as the principal mathematical text book of European universities. His astronomical tables were also translated into European languages and, later, into Chinese.

The contribution of Al-Khwarizmi to geography is also outstanding. He not only revised Ptolemy's views on geography, but also corrected them in detail. Seventy geographers worked under Khwarizmi's leadership and they produced the first map of the globe (known world) in 830 C.E. He is also reported to have collaborated in the degree measurements ordered by khalifah (Caliph) Mamun al-Rashid were aimed at measuring of volume and circumference of the earth. His geography book entitled "Kitab Surat-al-Ard," including maps, was also translated. His other contributions include original work related to clocks, sundials and astrolabes. He also wrote Kitab al-Tarikh and Kitab al-Rukhmat (on sundials).
Logged


Δημοκρατία ρε!
Οόνη
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 10


O Tempora! O Mores!


View Profile
Re: Ο Χριστιανικός φασισμός στην Ελλάδα
« Reply #104 on: January 17, 2007, 17:41:45 pm »

Al-Kindi is known in the West as Alkindus. He was popularly known as the 'Philosopher of the Arabs' in the Middle Ages. Cardano considered Al-Kindi as one of the twelve greatest minds of the Middle Ages. He is among a small group of Muslim scientists who made original contributions in many fields. Al-Kindi was a philosopher, astronomer, physician, mathematician, physicist, and geographer. He also was an expert in music.

Yaqub Ibn Ishaq al-Kindi was born at Kufa (present Iraq) in 800 C.E. His father worked for Khalifah (Caliph) Haroon al-Rashid. Al-Kindi spent his long career in Baghdad and was a contemporary of al-Mutawakkil, al-Mamun and al-Mu'tasim. He died in 873 C.E. during the reign of al-M'utamid.

Al-Kindi was the first physician who systematically determined the dosage for most drugs. It greatly helped in the development of dosage standards (prescription) for patients. In the field of Chemistry, Al-Kindi argued that base metals cannot be converted to precious metals and that chemical reactions cannot produce transformation of basic elements. He made important contributions to the Arabic system of numerals. In addition, he contributed to spherical geometry while assisting al-Khwarizmi in astronomical studies. Al-Kindi's original work provided the foundation for modern arithmetic. He also made original contributions to geometrical optics, a special field of Physics, and wrote a book on it. Several centuries later, Al-Kindi's work inspired Roger Bacon.

Al-Kindi researched on the scientific aspects of music. He stated that the various notes that combine to produce harmony have a specific pitch, and the degree of harmony depends on the frequency of notes. Further, he provided a method for the determination of pitch. Al-Kindi stated that when a sound is produced it generates waves in the air, which strike the eardrum.

Al-Kindi wrote more than two hundred forty books. Among them are sixteen books in Astronomy, twenty-two each in Medicine and Philosophy, twelve in Physics, thirty-two in Geometry, eleven in Arithmetic, nine in Logic, four on the number system, seven in Music and five in Psychology. In addition, he wrote monographs on astronomical instruments, tides, rocks and precious stones.

Gerard of Cremona translated many of his books into Latin. These books include Ikhtiyarat al-Ayyam, al-Mosiqa, Risalah dar Tanjim, Ilahyat-e-Aristu, Mad-o-Jazr and Adviyah Murakkaba.

Al-Kindi's influence on the development of physics, mathematics, medicine, philosophy and music lasted for several centuries.
Logged


Δημοκρατία ρε!
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 22 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...