• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 07:54:50 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 07:54:50 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by chris_krkls
[June 12, 2025, 11:20:29 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9958
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426662
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 7
Guests: 82
Total: 89
sassi
sigklitiki
ansia
gpap
mgrivab
pipitsenko
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα επιλογής (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 58 Go Down Print
Author Topic: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου  (Read 177697 times)
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #555 on: October 01, 2014, 15:31:06 pm »

 Ψηφιακη σχεδιαση και Ενσωματωμενα Συστηματα με Vhdl του Peter J. Ashenden. Εκδοσεις Νεων τεχνολογιων. Τα πρωτα κεφαλαια που διαβασα ειναι υλη ψηφιακων 1 αλλα οτι κανει παραθετει και αντιστοιχο κωδικα vhdl εκτος απο το σχηματικο.
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
elefmylo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 720



View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #556 on: October 02, 2014, 23:41:23 pm »

Για παράλληλα και διανεμημένα τι λέτε...? καλός ο Πιτσιάνης ???
Logged
nohponex
Administrator
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 2176



View Profile WWW
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #557 on: October 02, 2014, 23:48:58 pm »

Quote from: elefmylo on October 02, 2014, 23:41:23 pm
Για παράλληλα και διανεμημένα τι λέτε...? καλός ο Πιτσιάνης ???

Μονο αν σ'αρεσει ο προγραμματισμος, θελεις να μαθεις πράγματα και να κανεις (λιωσεις) εργασίες

Το πιο κάλο και σοβαρο μάθημα για μένα στη σχολή, ειδικά προγραμματισμού.

( πριν 30 λεπτα τελειωσα και την τελευταια εργασια )
Logged
elefmylo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 720



View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #558 on: October 03, 2014, 00:07:15 am »

Quote from: nohponex on October 02, 2014, 23:48:58 pm
Quote from: elefmylo on October 02, 2014, 23:41:23 pm
Για παράλληλα και διανεμημένα τι λέτε...? καλός ο Πιτσιάνης ???

Μονο αν σ'αρεσει ο προγραμματισμος, θελεις να μαθεις πράγματα και να κανεις (λιωσεις) εργασίες

Το πιο κάλο και σοβαρο μάθημα για μένα στη σχολή, ειδικά προγραμματισμού.

( πριν 30 λεπτα τελειωσα και την τελευταια εργασια )

Μιλάμε για θεωρητικό προγραμματισμό...?γιατί η Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων από το προηγούμενο εξάμηνο με μπερδεψε....  Undecided
Logged
nohponex
Administrator
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 2176



View Profile WWW
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #559 on: October 03, 2014, 00:26:22 am »

Quote from: elefmylo on October 03, 2014, 00:07:15 am
[..]

Μιλάμε για θεωρητικό προγραμματισμό...?γιατί η Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων από το προηγούμενο εξάμηνο με μπερδεψε....  Undecided

Όχι, θα εχει εργασιες με C με pthreads, MPI, Cuda και παρουσιάσεις και για άλλα θέματα.

Θα βλέπεις και μερικα θεωρητικά πχ αλγοριθμους kmeans, knn αλλα θα τους υλοποιείς και θα τους παραλληλοποιεις με τους παραπάνω τρόπους για να έχεις μικρότερους χρόνους εκτέλεσης.
Logged
Tracy_McGrady
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1901


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #560 on: October 03, 2014, 01:10:24 am »

Quote from: nohponex on October 03, 2014, 00:26:22 am
Quote from: elefmylo on October 03, 2014, 00:07:15 am
[..]

Μιλάμε για θεωρητικό προγραμματισμό...?γιατί η Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων από το προηγούμενο εξάμηνο με μπερδεψε....  Undecided

Όχι, θα εχει εργασιες με C με pthreads, MPI, Cuda και παρουσιάσεις και για άλλα θέματα.

Θα βλέπεις και μερικα θεωρητικά πχ αλγοριθμους kmeans, knn αλλα θα τους υλοποιείς και θα τους παραλληλοποιεις με τους παραπάνω τρόπους για να έχεις μικρότερους χρόνους εκτέλεσης.
Είναι καθαρά προγραμματισμός....ενδιαφέροντα τ θέματα και πως τ δομείς....απλα είναι πολυς κόπος...πιστευω γ καποιον π γουστάρει προγραμματισμό full αξιζει με τα 10.000!
Logged
opcode
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 120


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #561 on: October 03, 2014, 16:04:57 pm »

Λοιπόν ας πώ και εγώ την αποψή μου για τα μαθήματα του Δοκουζγιάννη μπας και διαμορφώσετε μια αντικειμενική γνώμη καθώς το κακό παράγινε.

Γενικότερα θεωρώ πως τα μαθήματα του σδοκ είναι απο τα πιο σημαντικά μαθήματα του τομέα καθώς είναι τα μόνα hardwarika μαθήματα μαζί με Μίκρο και VLSI, και δεν πρέπει να ξεχνάμε πως εκτός από προγραμματιστές είμαστε και μηχανικοί.

Τα Προγραμματιζόμενα Κυκλώματα ASIC αποτελούν συνέχεια τοω Ψηφιακών 2 αλλά το αντικείμενο είναι αρκετά πιο ενδιαφέρον. Ουσιαστικά, στο μάθημα αυτό θα μάθετε πως να υλοποιείτε μεγάλα Ψηφιακά κυκλώματα (π.x.ελεγκτές) "προγραμματίζοντας" έτοιμα Ο.Κ. ξεκινώντας από μνήμες ROM (πήρατε μια ιδέα στα Ψηφιακά 2) φτάνοντας ως τα FPGA. Το πρώτο κομμάτι αφορά τον προγραμματισμό έτοιμων Ο.Κ. όπως ROM,PAL,GAL,PLA ενώ στο 2ο μαθαίνετε πως να "προγραμματίζετε" ένα FPGA με χρήση της γλώσσας "προγραμματισμού" VHDL (και ίσως Verilog αν προλάβετε). Τα βιβλία που προτείνει ο σδοκ για VHDL είναι εξαιρετικά και οι σημειώσεις πάρα πολύ καλές.

Τα Ψηφιακά 3 του επόμενου εξαμήνου αποτελούν συνέχεια των ASIC. Ενω στα ASIC μαθαίνεις πως να υλοποιείς ένα κύκλωμα προγραμματίζοντας ένα έτοιμο Ο.Κ. ,στα Ψηφιακά 3 γίνεται μια εισαγωγή στο πώς σχεδιάζονται τα ίδια τα Ο.Κ. (σχεδίαση στο πυρίτιο) επομένως σε βοηθάει αρκετά αν επιλέξεις έπειτα VLSI στο 9ο διότι ο χατζό δεν θα μπεί στον κόπο να σου εξηγήσει τι είναι αυτό που κάνετε στο μάθημα.  Επίσης, ασχολείται με την κατανάλωση ισχύος σε Ο.Κ. και τις τεχνικές Testing O.K. που είναι παρα πολύ σημαντικά αντικείμενα. Τέλος, αν είστε τυχεροί θα δείτε και σχεδίαση Μικροεπεξεργαστών.

Αποψή μου είναι πως ακόμα και να μην τα επιλέξετε καλό είναι να τα παρακολουθήσετε ή να τα δείτε μόνοι σας (αν και είναι λίγο δύσκολο αυτό λόγο του χάους που επικρατεί στο ιντερνετ γι αυτά τα αντικείμενα).

Οσον αφορά τον Δοκουζγιάννη:

Γενικότερα το μάθημά του είναι αρκετά σεμιναριακό και ο σδοκ είναι γνώστης του αντικειμένου του οπότε μόνο από την παρακολούθηση κερδίζετε. Συνήθως βέβαια κάνει παρεκβάσεις και  λέει ιστοριούλες και χάνεται χρόνος, όμως αυτά που λέει για το μάθημα είναι παρα  πολύ κατανοητά και σημαντικά.

Οι εργασίες  συνηθως δεν έχουν σχέση με το μάθημα και είναι απλή μετάφραση. Δηλαδή, πρόκειται για βιβλιογραφικές εργασίες. Αν κάνετε μόνο την εργασία, κάνετε και παρουσίαση και ο σδοκ μείνει ικανοποιημένος θα πάρετε 10 ακόμα και αν γράψετε 0 στην εξέταση! Γενικότερα ο σδοκ βάζει πολύ ευκολα το 10 και δίνει πολύ βάση στο αν θα κανει κάποιος εργασία. Αν δείτε καταστάσεις υπάρχουν άτομα που γράψανε 0 ή 1 και τους έβαλε 10!!

Γενικότερα ο σδοκ αγαπάει τους φοιτητές και θέλει να βάζει βαθμούς.
Πρόπερσι, στα ψηφιακά 3 είχε βάλει σε όλους 10 και ντρεπόταν λέει να δώσει το βαθμολόγιο στη γραμματεία για να μην του πεί κανείς τίποτα Tongue .

Επίσης, ακόμα και ασυναρτησίες να γράφετε στην εργασία σας παλι 10 θα πάρετε καθώς ο σδοκ δεν θα την διαβάσει ποτέ την εργασία σας αφού 1ον δεν έχει χρόνο και 2ον δείχνει μια παράλογη εμπιστοσύνη στους φοιτητές.

Logged
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #562 on: October 03, 2014, 16:25:35 pm »

Quote from: opcode on October 03, 2014, 16:04:57 pm
Λοιπόν ας πώ και εγώ την αποψή μου για τα μαθήματα του Δοκουζγιάννη μπας και διαμορφώσετε μια αντικειμενική γνώμη καθώς το κακό παράγινε.

Γενικότερα θεωρώ πως τα μαθήματα του σδοκ είναι απο τα πιο σημαντικά μαθήματα του τομέα καθώς είναι τα μόνα hardwarika μαθήματα μαζί με Μίκρο και VLSI, και δεν πρέπει να ξεχνάμε πως εκτός από προγραμματιστές είμαστε και μηχανικοί.

Τα Προγραμματιζόμενα Κυκλώματα ASIC αποτελούν συνέχεια τοω Ψηφιακών 2 αλλά το αντικείμενο είναι αρκετά πιο ενδιαφέρον. Ουσιαστικά, στο μάθημα αυτό θα μάθετε πως να υλοποιείτε μεγάλα Ψηφιακά κυκλώματα (π.x.ελεγκτές) "προγραμματίζοντας" έτοιμα Ο.Κ. ξεκινώντας από μνήμες ROM (πήρατε μια ιδέα στα Ψηφιακά 2) φτάνοντας ως τα FPGA. Το πρώτο κομμάτι αφορά τον προγραμματισμό έτοιμων Ο.Κ. όπως ROM,PAL,GAL,PLA ενώ στο 2ο μαθαίνετε πως να "προγραμματίζετε" ένα FPGA με χρήση της γλώσσας "προγραμματισμού" VHDL (και ίσως Verilog αν προλάβετε). Τα βιβλία που προτείνει ο σδοκ για VHDL είναι εξαιρετικά και οι σημειώσεις πάρα πολύ καλές.

Τα Ψηφιακά 3 του επόμενου εξαμήνου αποτελούν συνέχεια των ASIC. Ενω στα ASIC μαθαίνεις πως να υλοποιείς ένα κύκλωμα προγραμματίζοντας ένα έτοιμο Ο.Κ. ,στα Ψηφιακά 3 γίνεται μια εισαγωγή στο πώς σχεδιάζονται τα ίδια τα Ο.Κ. (σχεδίαση στο πυρίτιο) επομένως σε βοηθάει αρκετά αν επιλέξεις έπειτα VLSI στο 9ο διότι ο χατζό δεν θα μπεί στον κόπο να σου εξηγήσει τι είναι αυτό που κάνετε στο μάθημα.  Επίσης, ασχολείται με την κατανάλωση ισχύος σε Ο.Κ. και τις τεχνικές Testing O.K. που είναι παρα πολύ σημαντικά αντικείμενα. Τέλος, αν είστε τυχεροί θα δείτε και σχεδίαση Μικροεπεξεργαστών.

Αποψή μου είναι πως ακόμα και να μην τα επιλέξετε καλό είναι να τα παρακολουθήσετε ή να τα δείτε μόνοι σας (αν και είναι λίγο δύσκολο αυτό λόγο του χάους που επικρατεί στο ιντερνετ γι αυτά τα αντικείμενα).

Οσον αφορά τον Δοκουζγιάννη:

Γενικότερα το μάθημά του είναι αρκετά σεμιναριακό και ο σδοκ είναι γνώστης του αντικειμένου του οπότε μόνο από την παρακολούθηση κερδίζετε. Συνήθως βέβαια κάνει παρεκβάσεις και  λέει ιστοριούλες και χάνεται χρόνος, όμως αυτά που λέει για το μάθημα είναι παρα  πολύ κατανοητά και σημαντικά.

Οι εργασίες  συνηθως δεν έχουν σχέση με το μάθημα και είναι απλή μετάφραση. Δηλαδή, πρόκειται για βιβλιογραφικές εργασίες. Αν κάνετε μόνο την εργασία, κάνετε και παρουσίαση και ο σδοκ μείνει ικανοποιημένος θα πάρετε 10 ακόμα και αν γράψετε 0 στην εξέταση! Γενικότερα ο σδοκ βάζει πολύ ευκολα το 10 και δίνει πολύ βάση στο αν θα κανει κάποιος εργασία. Αν δείτε καταστάσεις υπάρχουν άτομα που γράψανε 0 ή 1 και τους έβαλε 10!!

Γενικότερα ο σδοκ αγαπάει τους φοιτητές και θέλει να βάζει βαθμούς.
Πρόπερσι, στα ψηφιακά 3 είχε βάλει σε όλους 10 και ντρεπόταν λέει να δώσει το βαθμολόγιο στη γραμματεία για να μην του πεί κανείς τίποτα Tongue .

Επίσης, ακόμα και ασυναρτησίες να γράφετε στην εργασία σας παλι 10 θα πάρετε καθώς ο σδοκ δεν θα την διαβάσει ποτέ την εργασία σας αφού 1ον δεν έχει χρόνο και 2ον δείχνει μια παράλογη εμπιστοσύνη στους φοιτητές.



Kύριε δοκουζγιάννη,ανακαλύψατε το thmmy.gr?

Ειδικά στο bold,έλιωσα.
Logged

A pirate i was meant to be.
Silvo the Beautiful
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3784



View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #563 on: October 03, 2014, 16:35:35 pm »

Ναι ο σδοκ αγαπάει τους φοιτητές και τους βάζει να μεταφράζουν για αυτον εργασίες για να τους βάλει 10αρι; ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΡΕ
Logged
Cr0ne
Θαμώνας
****
Posts: 344



View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #564 on: October 03, 2014, 16:37:22 pm »

Δεν διαφωνώ με τον opcode, απλώς να πω ότι γενικώς κάποιοι το βλέπουμε αρνητικά (το μάθημα των asic) γιατί έχει εργασία μετάφραση και χάνεται λίγο (πολύ) η ουσία. Κάποιοι άλλοι το βλέπουν αρνητικά γιατί ο σδοκ έχει ιδιαιτερότητες (το πως κάνει το μάθημα, το πότε βγάζει εργασίες, το πότε ανακοινώνει παρουσιάσεις) . Αυτά τα δύο συνιστούν στο να βγαίνει αυτό το αρνητικό κλίμα, ντάξει μετά από ένα σημείο το παίρνει λίγο η μπάλα ισχύει. Σίγουρα είναι το μόνο που έχεις στην σχολή για ASIC, και αν θες να δεις τι παίζει δεν είναι και το χειρότερο μάθημα ever. Ξέρω και παιδιά που το θεωρούν όντως πολύ σημαντικό, αλλά επίσης ξέρω ότι έχουν και μία κλίση προς το αντικείμενο.
« Last Edit: October 03, 2014, 16:39:51 pm by Cr0ne » Logged
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #565 on: October 03, 2014, 17:13:59 pm »

Quote from: Cr0ne on October 03, 2014, 16:37:22 pm
Δεν διαφωνώ με τον opcode, απλώς να πω ότι γενικώς κάποιοι το βλέπουμε αρνητικά (το μάθημα των asic) γιατί έχει εργασία μετάφραση και χάνεται λίγο (πολύ) η ουσία. Κάποιοι άλλοι το βλέπουν αρνητικά γιατί ο σδοκ έχει ιδιαιτερότητες (το πως κάνει το μάθημα, το πότε βγάζει εργασίες, το πότε ανακοινώνει παρουσιάσεις) . Αυτά τα δύο συνιστούν στο να βγαίνει αυτό το αρνητικό κλίμα, ντάξει μετά από ένα σημείο το παίρνει λίγο η μπάλα ισχύει. Σίγουρα είναι το μόνο που έχεις στην σχολή για ASIC, και αν θες να δεις τι παίζει δεν είναι και το χειρότερο μάθημα ever. Ξέρω και παιδιά που το θεωρούν όντως πολύ σημαντικό, αλλά επίσης ξέρω ότι έχουν και μία κλίση προς το αντικείμενο.

To να έχεις κλίση στα ψηφιακά κυκλώματα δε σημαίνει ότι πρέπει να πάρεις τα μαθήματα του.Απλά άνοιξε ένα από τα βιβλία που δίνει ο εύδοξος και μάθε μόνος σου.

Quote from: Pοwerslave on September 14, 2014, 21:23:53 pm
Quote from: Jim D. Ace on September 14, 2014, 21:18:18 pm
λεω να παρω asic
σδοκ κλασικος ή βελτιωνεται καθολου η φαση σε σχεση με τα ψηφιακα;
επισης δεν θα με βολευει να το παρακολουθω απλα με ψηνει λογω περιεχομενου το μαθημα
να επιλεξω αυτο ή ασυρματο;

ΜακριάΜακριάΜακριά
Nα μην πάρει κανένας το μάθημα μήπως επιτέλους καταλάβει ότι τα κάνει όλα λάθος.Το μάθημα είναι 2 ώρες την εβδομάδα,έρχεται με μισή ώρα καθυστέρηση και κάνει μισή ώρα διάλειμμα,ενω δεν κατάφερα να τον πείσω να βάλουμε αναπληρώσεις.Aπό την περιγραφή του μαθήματος με bold είναι όσα πρόλαβε να κάνει πέρυσι:


● Κλασικά κυκλώματα, Generic ASIC, PAL, GAL, PLA, EPLD, APPEX, FLEX και MAX. Παράδειγμα, σηματοδότηση διασταύρωσης με ένα κύκλωμα PAL. Κυκλωματική Μήτρα Πολλαπλών Διασυνδέσεων. To αδιέξοδο της περεταίρω μεγέθυνσης των κυκλωμάτων PAL και EPLD ● Κυκλώματα CPLD, λογισμικό για τον προγραμματισμό τους ● Κυκλώματα FPGA, κατηγορίες και αρχιτεκτονικές, οικογένειες ALTERA και XILINX, κυκλώματα LUT και CLB, προγραμματιζόμενες διασυνδέσεις. Το πρότυπο IEEE JTAG 11.49.x για τον προγραμματισμό και δοκιμές (testing). Πολυστρωματικά και 3-D κυκλώματα FPGA στα 24 nm ● Γλώσσες περιγραφής υλικού (Hardware Description Languages). Γλώσσα VHDL και Verilog. Παράδειγμα. Δημιουργία κώδικα VHDL απλού και MIPS μικροεπεξεργαστή ● Λογισμικά. XILINX-ISE και ALTERA-Quartus. Στάδια σχεδίασης, προσομοίωσης, δοκιμών (testing) και επιβεβαίωσης (verification). ● Σχεδίαση FPGA βάσει μοντέλου (model based design) από περιβάλλον Matlab-Simulink. Παραδείγματα.

Από αυτά που έκανε,τα PAL/GAL/etc δεν είναι τίποτα περισσότερο από "βελτιωμένες" εκδόσεις των RAM που μάθατε στα ψ2,δηλαδή σχεδόν τίποτα νέο.Στη συνέχεια αφιέρωσε 5-6 εβδομάδες στην VHDL,όταν δεν καταλαβαίνει ότι οι γλώσσες προγραμματισμού μαθαίνονται γράφοντας προγράμματα και όχι μέσα στην τάξη διδάσκοντας μία προς μία τις εντολές.Τα υπόλοιπα περί fpga/lut/clb τα έκανε μέσα στο τελευταίο 2ωρο.

Τις εργασίες - οι οποίες δεν είναι τίποτα περισσότερο από μετάφραση μερικών manuals - τις έδωσε μέσα στις γιορτές,ενω οι παρουσιάσεις έγιναν Μάιο(!).Και φυσικά ισχύει αυτό:


Ο άνθρωπος είναι ανίκανος,αφελής,αντιεπαγγελματίας,ασυνεπής,και πολλά άλλα που αρχίζουν με το στερητικό 'α'.

Καλύτερα να πάρετε οτιδήποτε άλλο,σίγουρα θα μάθετε περισσότερα.Τα όσα κάνει ο δοκουζγιάννης στα μαθήματα του μαθαίνονται από wikipedia μέσα σε 2 ώρες.

Utr.

(για να μην αναφέρω και το ανύπαρκτο ερευνητικό του έργο,όπως συμβαίνει και με άλλους καθηγητές του τομέα)
« Last Edit: October 03, 2014, 17:27:17 pm by Pοwerslave » Logged

A pirate i was meant to be.
opcode
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 120


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #566 on: October 03, 2014, 17:28:53 pm »

Quote from: Silvo the Beautiful on October 03, 2014, 16:35:35 pm
Ναι ο σδοκ αγαπάει τους φοιτητές και τους βάζει να μεταφράζουν για αυτον εργασίες για να τους βάλει 10αρι; ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΡΕ

Αν δεν κάνω λάθος πολλοί καθηγητές δίνουν ξερές μεταφράσεις και βιβλιογραφικές εργασίες (βλέπε χατζό) το οποίο προσωπικά δεν το βρίσκω κακό. Ακόμα και ο Πέτρου, αν δεν κάνω λάθος, όταν άλλαξε η ύλη των Μίκρο είχε δώσει σε φοιτητές σαν εργασίες να του μεταφράσουν όλα τα Datasheet του AVR τα οποία τα χρησιμοποίησε έπειτα στο να διαμορφώσει την ύλη του μαθήματος!!! Η διαφορά με τον σδοκ είναι πως αυτοί τις ελέγχουν κιόλας να δουν αν τα εγραψες καλά ενώ ο σδοκ όχι. Tongue  Cheesy  Cheesy

Logged
opcode
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 120


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #567 on: October 03, 2014, 17:32:18 pm »

Quote from: Pοwerslave on October 03, 2014, 17:13:59 pm
Quote from: Cr0ne on October 03, 2014, 16:37:22 pm
Δεν διαφωνώ με τον opcode, απλώς να πω ότι γενικώς κάποιοι το βλέπουμε αρνητικά (το μάθημα των asic) γιατί έχει εργασία μετάφραση και χάνεται λίγο (πολύ) η ουσία. Κάποιοι άλλοι το βλέπουν αρνητικά γιατί ο σδοκ έχει ιδιαιτερότητες (το πως κάνει το μάθημα, το πότε βγάζει εργασίες, το πότε ανακοινώνει παρουσιάσεις) . Αυτά τα δύο συνιστούν στο να βγαίνει αυτό το αρνητικό κλίμα, ντάξει μετά από ένα σημείο το παίρνει λίγο η μπάλα ισχύει. Σίγουρα είναι το μόνο που έχεις στην σχολή για ASIC, και αν θες να δεις τι παίζει δεν είναι και το χειρότερο μάθημα ever. Ξέρω και παιδιά που το θεωρούν όντως πολύ σημαντικό, αλλά επίσης ξέρω ότι έχουν και μία κλίση προς το αντικείμενο.

To να έχεις κλίση στα ψηφιακά κυκλώματα δε σημαίνει ότι πρέπει να πάρεις τα μαθήματα του.Απλά άνοιξε ένα από τα βιβλία που δίνει ο εύδοξος και μάθε μόνος σου.

Quote from: Pοwerslave on September 14, 2014, 21:23:53 pm
Quote from: Jim D. Ace on September 14, 2014, 21:18:18 pm
λεω να παρω asic
σδοκ κλασικος ή βελτιωνεται καθολου η φαση σε σχεση με τα ψηφιακα;
επισης δεν θα με βολευει να το παρακολουθω απλα με ψηνει λογω περιεχομενου το μαθημα
να επιλεξω αυτο ή ασυρματο;

ΜακριάΜακριάΜακριά
Nα μην πάρει κανένας το μάθημα μήπως επιτέλους καταλάβει ότι τα κάνει όλα λάθος.Το μάθημα είναι 2 ώρες την εβδομάδα,έρχεται με μισή ώρα καθυστέρηση και κάνει μισή ώρα διάλειμμα,ενω δεν κατάφερα να τον πείσω να βάλουμε αναπληρώσεις.Aπό την περιγραφή του μαθήματος με bold είναι όσα πρόλαβε να κάνει πέρυσι:


● Κλασικά κυκλώματα, Generic ASIC, PAL, GAL, PLA, EPLD, APPEX, FLEX και MAX. Παράδειγμα, σηματοδότηση διασταύρωσης με ένα κύκλωμα PAL. Κυκλωματική Μήτρα Πολλαπλών Διασυνδέσεων. To αδιέξοδο της περεταίρω μεγέθυνσης των κυκλωμάτων PAL και EPLD ● Κυκλώματα CPLD, λογισμικό για τον προγραμματισμό τους ● Κυκλώματα FPGA, κατηγορίες και αρχιτεκτονικές, οικογένειες ALTERA και XILINX, κυκλώματα LUT και CLB, προγραμματιζόμενες διασυνδέσεις. Το πρότυπο IEEE JTAG 11.49.x για τον προγραμματισμό και δοκιμές (testing). Πολυστρωματικά και 3-D κυκλώματα FPGA στα 24 nm ● Γλώσσες περιγραφής υλικού (Hardware Description Languages). Γλώσσα VHDL και Verilog. Παράδειγμα. Δημιουργία κώδικα VHDL απλού και MIPS μικροεπεξεργαστή ● Λογισμικά. XILINX-ISE και ALTERA-Quartus. Στάδια σχεδίασης, προσομοίωσης, δοκιμών (testing) και επιβεβαίωσης (verification). ● Σχεδίαση FPGA βάσει μοντέλου (model based design) από περιβάλλον Matlab-Simulink. Παραδείγματα.

Από αυτά που έκανε,τα PAL/GAL/etc δεν είναι τίποτα περισσότερο από "βελτιωμένες" εκδόσεις των RAM που μάθατε στα ψ2,δηλαδή σχεδόν τίποτα νέο.Στη συνέχεια αφιέρωσε 5-6 εβδομάδες στην VHDL,όταν δεν καταλαβαίνει ότι οι γλώσσες προγραμματισμού μαθαίνονται γράφοντας προγράμματα και όχι μέσα στην τάξη διδάσκοντας μία προς μία τις εντολές.Τα υπόλοιπα περί fpga/lut/clb τα έκανε μέσα στο τελευταίο 2ωρο.

Τις εργασίες - οι οποίες δεν είναι τίποτα περισσότερο από μετάφραση μερικών manuals - τις έδωσε μέσα στις γιορτές,ενω οι παρουσιάσεις έγιναν Μάιο(!).Και φυσικά ισχύει αυτό:


Ο άνθρωπος είναι ανίκανος,αφελής,αντιεπαγγελματίας,ασυνεπής,και πολλά άλλα που αρχίζουν με το στερητικό 'α'.

Καλύτερα να πάρετε οτιδήποτε άλλο,σίγουρα θα μάθετε περισσότερα.Τα όσα κάνει ο δοκουζγιάννης στα μαθήματα του μαθαίνονται από wikipedia μέσα σε 2 ώρες.

Utr.

(για να μην αναφέρω και το ανύπαρκτο ερευνητικό του έργο,όπως συμβαίνει και με άλλους καθηγητές του τομέα)

Αν εξαιρέσεις τον Λεόντιο και τον Καραγιαννίδη λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά όλοι οι υπόλοιποι καθηγητές του τμήματος γενικότερα έχουν ανύπαρκτο ερευνητικό έργο.
Logged
Fcoriolis
Guest
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #568 on: October 03, 2014, 17:41:05 pm »

Quote from: opcode on October 03, 2014, 17:32:18 pm
Αν εξαιρέσεις τον Λεόντιο και τον Καραγιαννίδη λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά όλοι οι υπόλοιποι καθηγητές του τμήματος γενικότερα έχουν ανύπαρκτο ερευνητικό έργο.
Προφανώς δεν ξέρεις για τους άλλους καθηγητές!  Sad
Logged
opcode
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 120


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #569 on: October 03, 2014, 17:42:51 pm »

Quote from: Cr0ne on October 03, 2014, 16:37:22 pm
Δεν διαφωνώ με τον opcode, απλώς να πω ότι γενικώς κάποιοι το βλέπουμε αρνητικά (το μάθημα των asic) γιατί έχει εργασία μετάφραση και χάνεται λίγο (πολύ) η ουσία. Κάποιοι άλλοι το βλέπουν αρνητικά γιατί ο σδοκ έχει ιδιαιτερότητες (το πως κάνει το μάθημα, το πότε βγάζει εργασίες, το πότε ανακοινώνει παρουσιάσεις) . Αυτά τα δύο συνιστούν στο να βγαίνει αυτό το αρνητικό κλίμα, ντάξει μετά από ένα σημείο το παίρνει λίγο η μπάλα ισχύει. Σίγουρα είναι το μόνο που έχεις στην σχολή για ASIC, και αν θες να δεις τι παίζει δεν είναι και το χειρότερο μάθημα ever. Ξέρω και παιδιά που το θεωρούν όντως πολύ σημαντικό, αλλά επίσης ξέρω ότι έχουν και μία κλίση προς το αντικείμενο.

Συμφωνώ μαζί σου... ο καθένας έχει ιδιαίτερες κλίσεις σε κάποια μαθήματα και τον ενδιαφέρουν διαφορετικά πράγματα. Το βασικότερο πρόβλημα του σδοκ είναι οτι είναι αρκετά χύμα και χάνει λίγο την μπάλα. Αλλά δε μπορώ να του αμφισβητήσω οτι δίνει βαθμούς ή οτι ενδιαφέρεται.

Μετάφραση δεν είναι ο μόνος που βάζει... και συμφωνώ πως δεν έχει νόημα να μεταφράσεις... αλλα τουλάχιστον δεν έχει απαιτήσεις να το κάνεις κάλα σε αντίθεση με άλλους καθηγητές.  Cheesy  Cheesy  Cheesy

Επίσης σε άλλα μαθήματα που κερδίζεις κάτι (π.χ. Σύνθεση, Παράλληλα,Ασαφή κλπ) ο χρόνος που δίνεις στις εργασίες είναι δυσανάλογος με αυτό που εντέλει κερδίζεις (από άποψη βαθμού). Είμαστε λίγο καμμένοι σαν τμήμα (απο άποψη καθηγητών) Cheesy.
Logged
Pages: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 58 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...