• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
October 16, 2025, 11:10:29 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
October 16, 2025, 11:10:29 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by ilazarit
[Today at 10:51:09]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by mariajuana
[Today at 00:14:34]

[ΣΦ Ηλ-Μηχ] Γενική Συνέλε...
by Χαρούμενη Πατάτα
[October 15, 2025, 21:31:42 pm]

ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΗΜΜΥ 1
by rikos4
[October 15, 2025, 19:21:16 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 15, 2025, 12:05:50 pm]

[Ηλ. Μηχανές ΙΙ] Γενικές ...
by chatzikys
[October 14, 2025, 18:24:56 pm]

Εκκένωση κατάληψης Αρχιτε...
by Aris★
[October 14, 2025, 18:11:09 pm]

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΦ Η...
by Χαρούμενη Πατάτα
[October 14, 2025, 15:42:49 pm]

[Βάσεις Δεδομένων] Ανακοι...
by kolokythokeftedakia
[October 14, 2025, 15:23:37 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by RogueSoftware
[October 14, 2025, 12:08:16 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by le papillon
[October 14, 2025, 09:23:02 am]

[Μετάδοση Θερμότητας] Γεν...
by chatzikys
[October 13, 2025, 17:58:18 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by George_RT
[October 13, 2025, 17:07:07 pm]

Μάθημα επιλογής από άλλο ...
by Xxanth
[October 13, 2025, 15:53:01 pm]

Πωλείται συρταριέρα
by Σβέλτο Φτυάρι
[October 13, 2025, 13:09:33 pm]

[Αναγνώριση Προτύπων] Ανα...
by acapulco
[October 13, 2025, 02:23:16 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[October 13, 2025, 01:12:29 am]

[ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[October 12, 2025, 13:21:59 pm]

Έναρξη και Λήξη Χειμερινο...
by Nikos_313
[October 12, 2025, 13:21:19 pm]

Αγορά λάπτοπ
by gpapmtb
[October 11, 2025, 12:16:11 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10109
Latest: teles
Stats
Total Posts: 1428633
Total Topics: 31837
Online Today: 604
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 29
Guests: 96
Total: 125
apapathe
mike1996
chararasg
christina02
George_RT
AcDimitri
kakousios
bax
jimalexoud
Manifold
sassi
Geoth
JoHn!
RivenT
apob
NET2GRID
thanosn
Lmnop
kostas.13v
chris123
ilazarit
unreasonable
Master oogway
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Χειμερινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ψηφιακά Συστήματα I (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, tzortzis) > Απορια: Ασυγχρονες εισοδοι J-K Flip-Flops
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Απορια: Ασυγχρονες εισοδοι J-K Flip-Flops  (Read 3533 times)
aliakmwn
Guest
Απορια: Ασυγχρονες εισοδοι J-K Flip-Flops
« on: September 26, 2006, 17:57:00 pm »

Οι ασυγχρονες εισοδοι, Pr και Cr, με τι προτεραιοτητα ενεργοποιουνται?
Δηλαδη (θυμιζω: ειναι αρνητικης λογικης) εαν Pr=Cr=0, τοτε το Q θα ειναι 0 ή 1?
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Απορια: Ασυγχρονες εισοδοι J-K Flip-Flops
« Reply #1 on: September 26, 2006, 18:18:09 pm »

Here is what the table is saying: First, Preset and Clear override J, K and Clk completely. So if Preset goes to 0, then Q goes to 1; and if Clear goes to 0, then Q goes to 0 no matter what J, K and Clk are doing. However, if both Preset and Clear are 1, then J, K and Clk can operate. The 1-to-0 notation means that when the clock changes from a 1 to a 0, the value of J and K are remembered if they are opposites. At the low-going edge of the clock (the transition from 1 to 0), J and K are stored. However, if both J and K happen to be 1 at the low-going edge, then Q simply toggles. That is, Q changes from its current state to the opposite state

http://computer.howstuffworks.com/boolean3.htm
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
aliakmwn
Guest
Απ: Απορια: Ασυγχρονες εισοδοι J-K Flip-Flops
« Reply #2 on: September 26, 2006, 18:26:40 pm »

Quote from: fugiFOX on September 26, 2006, 18:18:09 pm
Here is what the table is saying: First, Preset and Clear override J, K and Clk completely. So if Preset goes to 0, then Q goes to 1; and if Clear goes to 0, then Q goes to 0 no matter what J, K and Clk are doing. However, if both Preset and Clear are 1, then J, K and Clk can operate. The 1-to-0 notation means that when the clock changes from a 1 to a 0, the value of J and K are remembered if they are opposites. At the low-going edge of the clock (the transition from 1 to 0), J and K are stored. However, if both J and K happen to be 1 at the low-going edge, then Q simply toggles. That is, Q changes from its current state to the opposite state

http://computer.howstuffworks.com/boolean3.htm

Γιωργο αγορι μου, διαβαζε πιο προσεκτικα:

Ρωτησα τι γινεται εαν και οι δυο ασυγχρονες εισοδοι ειναι ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ (δλδ Pr=Cr=0) και ΟΧΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ!
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Απορια: Ασυγχρονες εισοδοι J-K Flip-Flops
« Reply #3 on: September 26, 2006, 18:48:21 pm »

Καλά ντε μη βαράς!

Δες και εδώ έναν πιο ολοκληρωμένο ΠΑ
http://www.tpub.com/neets/book13/55e.htm
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
stratis
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 300


Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Απ: Απορια: Ασυγχρονες εισοδοι J-K Flip-Flops
« Reply #4 on: September 26, 2006, 19:03:29 pm »

Quote from: aliakmwn on September 26, 2006, 18:26:40 pm

Ρωτησα τι γινεται εαν και οι δυο ασυγχρονες εισοδοι ειναι ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ (δλδ Pr=Cr=0) και ΟΧΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ!

Αν Pr=Cr=0 τότε και το Q και το /Q είναι 1...
Logged

Lying again on that hotel room
in Budapest
but with her present this time
warming the sheets
tasting his lips
and wiping the sweat off his skin
aliakmwn
Guest
Απ: Απορια: Ασυγχρονες εισοδοι J-K Flip-Flops
« Reply #5 on: September 26, 2006, 19:27:09 pm »

Ευχαριστω!
Logged
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Απορια: Ασυγχρονες εισοδοι J-K Flip-Flops
« Reply #6 on: September 26, 2006, 20:05:48 pm »

Βασικά το αποτέλεσμα είναι απροσδιόριστο. Εξαρτάται από τις μικροδιαφορές στην ταχύτητα των πυλών σε κάθε διαδρομή. Έτσι κι αλλιώς το αποτέλεσμα Q=1 και Q'=1 είναι ασταθές και δεν μπορεί να κρατηθεί στην έξοδο.
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Απορια: Ασυγχρονες εισοδοι J-K Flip-Flops
« Reply #7 on: September 26, 2006, 20:38:09 pm »

Αλιάκμονα τι θέλεις τώρα; Να σπάσω ολοκληρωμένα, pc και το βιβλίο του Κοντολέοντα;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #8 on: September 26, 2006, 20:38:43 pm »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 21:56:07 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...