• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:36:24 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:36:24 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31711
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 50
Guests: 108
Total: 158
miltan8
acolak
Mikekmp
Giorgos2222
DemetriosL
Giannis Masterio
Saint_GR
tasos gourd
superkolios
m.renia
dkonst
alex_samaras_
EiriniGeo
vagk
aalmpanb
babis.o.sougias
Maximos7
Deviate
sigklitiki
arisap
Spyridon01101
mpizos
antontsiorvas
Ulmo
Βασιλης
Yamal
Christina_R
Zaxarenia
maria.r
apol
anon
akoil
satsok
VaiosG
vastridam
leolam
Carot1456
soph553
kouf
Born_Confused
ELEF
sassi
gkyrodi
jimalexoud
HlektrikhPatata
iliaskou
noys
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 1ο Εξάμηνο > Δομημένος Προγραμματισμός (Moderators: Tasos Bot, tzortzis, Nekt) > [Δομημένος Προγραμματισμός] Γενικές πληροφορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [Δομημένος Προγραμματισμός] Γενικές πληροφορίες  (Read 11483 times)
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
[Δομημένος Προγραμματισμός] Γενικές πληροφορίες
« on: August 05, 2006, 17:26:55 pm »

!!OUTDATED!! Δες παρακάτω για νέες πληροφορίες!

Τίτλος Μαθήματος:
Δομημένος Προγραμματισμός

Διδάσκοντες (ακαδημαϊκό έτος 2005-06):

θεωρία
α) Πάγκαλος Γεώργιος   pangalos[at]auth.gr
β) Κορτέσης Σταύρος   stk[at]gen.auth.gr
Ασκήσεις
α) Σημιτόπουλος Δημήτρης  dsim[at]iti.gr
β) Συμεωνίδης Ανδρεάς        asymeon[at]danae.ee.auth.gr

Αντικείμενο μαθήματος:

Aρχές και μέθοδοι Δομημένου Προγραμματισμού. Η Γλώσσα προγραμματισμού C (Πρότυπο ANSI).
Εφαρμογές - ασκήσεις
Η περιγραφή του μαθήματος στη σελίδα του τμήματος

Συγγραμμα:
α)Σημειώσεις για τη γλώσσα προγραμματισμού C
   Κορτέσης Σταύρος
β)Μάθετε τη C++ από το ΜΗΔΕΝ
  Εκδόσεις Κλειδάριθμός
γ)Βάσεις Δεδομένων
   Γεώργιος Πάγκαλος
   Εκδόσεις Κυριακίδη


Διανομή (ακαδ. έτος 2005-06):

α)Αίθουσα Γ του Εργαστηρίου Πληροφορικής του Γενικού Τμήματος
β)Βιβλιοπωλείο:Ανίκουλας , Ιωνος Δραγούμη στη Ναυαρίνου
γ)Βιβλιοπωλείο εκδ.οίκου Κυριακίδη επί της Μελενίκου
    
Ύλη μαθήματος (ακαδ. έτος 2005-06):
Γλώσσα προγραμματισμού C από τις σημειώσεις του Κορτέση
Κεφ.  1
Κεφ.  2
Κεφ.  3
Κεφ.  4
Κεφ.  5
Κεφ.  6(εκτός του 6.6)  

Θεωρία Δομημένου Προγραμματισμού:
Οι Σημειώσεις του Πάγκαλου ,τις οποίες μπορείται να βρείτε στο eTHMMY.
Από το Βιβλίο Βάσεις Δεδομένων: το 5ο Κεφάλαιο

Τρόπος εξέτασης:
Κλασσικός. ΔΕΝ προβλέπονται ανοιχτά βιβλία.Η εξέταση περιλαμβάνει 2 ερωτήσεις θεωρίας από το δομημένο προγραμματισμό(συνήθως 3 μονάδες) , που διδάσκει ο κ.Πάγκαλος και 3 ασκήσεις προγραμματισμού στη γλώσσα C(συνήθως 7 μονάδες).


Επιπλέον πληροφορίες:
Το βιβλίο "Μάθετε τη C++ από το ΜΗΔΕΝ" , το οποίο διανέμεται στο πλαίσιο του μαθήματος Δομημένος Προγραμματισμός ,δε θα σας χρειαστεί στο παρόν μάθημα αλλά στο μάθημα Προγραμματιστικές Τεχνικές του 3ου εξαμήνου , που διδάσκεται η γλώσσα προγραμματισμού C++.Η διανομή των σημειώσεων του Κορτέση γίνεται σε καθορισμένη μέρα και ώρα.Αν κάποιος δεν μπορεί να τις πάρει εκείνη την ώρα τότε ατύχησε γιατί ο Κορτέσης δε δίνει άλλες και σας παραπέμπει στη λύση να τις κατεβάσετε από το eTHMMY και φυσικά να τις εκτυπώσετε μόνοι σας.

Εργαστήρια
Το μάθημα περιλαμβάνει μια σειρά από εργαστήρια , στα οποία κυρίως λύνονται απορίες πάνω στις εργασίες και είναι υποχρεωτικά για τη συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις.

Εργασίες
Το μάθημα περιλαμβάνει οκτώ (τα τελευταία χρόνια )ατομικές εργασίες , οι οποίες δεν είναι υποχρεωτικές για τη συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις αλλά βοηθούν πάρα πολύ στην κατανόηση της γλώσσας C.Οι εργασίες περιλαμβάνουν την υλοποίηση προγραμμάτων σε γλώσσα C, αναρτώνται στη σελίδα του μαθήματος στο eTHMMY και αποστέλλονται ηλεκτρονικά μέσω του eTHMMY.Οι εργασίες στο τέλος του εξαμήνου εξετάζονται από τους διδάσκοντες , η οποία εξέταση είναι μάλλον τυπική και δε μετράει πουθενά.Φυσικα θα αναρωτήθηκατε πόσο μετράνε αυτές οι εργασίες....Ακόμη δεν το έχουν ξεκαθαρίσει...Η φήμη που φαίνεται να έχει περισσότερη βάση είναι ότι για να περάσεις το μάθημα , αν δεν έχεις κάνει τις εργασίες , πρέπει να γράψεις 6 κι όχι 5 στις γραπτές εξετάσεις.(ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο υλικό του μαθήματος στο eTHMMY πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του eTHMMY. Οι απλοί επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση.)

Επιπλέον υλικό:
Στον τομέα downloads, και συγκεκριμένα ΕΔΩ μπορείτε να βρείτε παλιά θέματα και τις σημειώσεις (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα θέματα πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του forum. Οι απλοί επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση.)

Ιστοσελίδα:
Ιστοσελίδα μαθήματος στο eTHMMY

Σχόλια - απόψεις - συμβουλές:
apostolos1986:Κατά τη γνώμη μου , αν και οι εργασίες δεν ειναι υποχρεωτικές αλλά προαιρετικές , πρέπει να τις κάνετε γιατί θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε τη φιλοσοφία της γλώσσας C και ειδικότερα για τα παιδιά που προέρχονται από τη Θετική Κατεύθυνση που δεν έχουν έρθει σε επαφή με τον προγραμματισμό στο Λύκειο.Επιπροσθέτως πριν τη γραπτή εξέταση δε θα χρειαστεί να διαβάσετε αρκετά γιατί θα τα έχετε αφομοιώσει λόγω της ενασχόλησης με τις εργασίες.
« Last Edit: February 25, 2016, 13:51:14 pm by Vlassis » Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Apostolof
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Gender: Male
Posts: 2660


Κεραυνοί, φωτιές, ece


View Profile WWW
Re: Γενικές Πληροφορίες για το Δομημένο Προγραμματισμό
« Reply #1 on: February 25, 2016, 13:47:35 pm »

!!OUTDATED!! Δες παρακάτω για νέες πληροφορίες!

Τίτλος Μαθήματος:
Δομημένος Προγραμματισμός

Διδάσκοντες (ακαδημαϊκό έτος 2023-24):

α) Χρ. Σεβαστιάδης, csevast@ece.auth.gr
β) Αθ. Σιαχούδης

Αντικείμενο μαθήματος:

Το μάθημα χωρίζεται σε δύο ενότητες
  • Θεωρία (Πάγκαλος)
  • Προγραμματισμός (Γενειατάκης)
και τα αντικείμενα που θα συζητηθούν είναι: Αρχιτεκτονική υπολογιστή, Δομή προγράμματος, Μεταβλητές, Δομές ελέγχου, Συναρτήσεις, Πίνακες, Αναδρομή, Οργάνωση δεδομένων, Δείκτες, Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Οργάνωση κώδικα.

Η περιγραφή του μαθήματος στη σελίδα του μαθήματος στο elearning

Συγγράμματα:

1) Μάθετε τη C++ από το μηδέν, Hebert Schild
     Εκδόσεις Κλειδάριθμός
2) Η γλώσσα προγραμματισμού C, Brian W. Kernighan, Dennis M. Ritchie

Τρόπος εξέτασης:
Κλασσικός. ΔΕΝ προβλέπονται ανοιχτά βιβλία.Η εξέταση περιλαμβάνει 2 ερωτήσεις θεωρίας από το δομημένο προγραμματισμό (συνήθως 3 μονάδες), που διδάσκει ο κ.Πάγκαλος και ασκήσεις προγραμματισμού στη γλώσσα C (συνήθως 7 μονάδες).

Επιπλέον πληροφορίες:
Το βιβλίο "Μάθετε τη C++ από το ΜΗΔΕΝ", το οποίο διανέμεται στο πλαίσιο του μαθήματος Δομημένος Προγραμματισμός, δε θα σας χρειαστεί στο παρόν μάθημα αλλά στο μάθημα Προγραμματιστικές Τεχνικές του 3ου εξαμήνου, που διδάσκεται η γλώσσα προγραμματισμού C++.

Εργασίες:
Το μάθημα περιλαμβάνει ατομικές εργασίες, οι οποίες δεν είναι υποχρεωτικές για τη συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις αλλά βοηθούν πάρα πολύ στην κατανόηση της γλώσσας C. Οι εργασίες περιλαμβάνουν την υλοποίηση προγραμμάτων σε γλώσσα C, αναρτώνται στη σελίδα του μαθήματος στο elearning και αποστέλλονται ηλεκτρονικά μέσω της ίδιας σελίδας.

Εργαστήρια:
Το μάθημα περιλαμβάνει και μια σειρά από 8 εργαστήρια, στα οποία κυρίως λύνονται απορίες πάνω στις εργασίες και είναι προαιρετικά για τη συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις. Η συμμετοχή στα εργαστήρια επιτρέπεται μόνο σε όσους βρίσκονται στο 2ο εξάμηνο.

Βαθμολόγηση:
Για την τελική βαθμολόγηση υπάρχουν τα εξής δύο συστήματα:
Αξιολόγηση 1:
  • 80% Εξετάσεις
  • 30% Εβδομαδιαίες Εργασίες
  • Max(εξετάσεις, 80% εξετάσεις+ 30% ασκήσεις)
Αξιολόγηση 2:
  • 100% Εξετάσεις
  • Θα πρέπει να έχουν αποσταλεί τουλάχιστον οι μισές εργαστηριακές ασκήσεις
  • > 5
Προσθετικά στο παραπάνω βαθμό μπαίνουν και μονάδες που κερδίζονται με την απάντηση ερωτήσεων κατά τη διάρκεια των παραδόσεων του μαθήματος.

Επιπλέον υλικό:
Στον τομέα downloads, και συγκεκριμένα ΕΔΩ μπορείτε να βρείτε παλιά θέματα και τις σημειώσεις (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα θέματα πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του forum. Οι απλοί επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση.)

Ιστοσελίδες:
Ιστοσελίδα μαθήματος στο elearning

Σχόλια - απόψεις - συμβουλές:
apostolos1986: Κατά τη γνώμη μου , αν και οι εργασίες δεν είναι υποχρεωτικές αλλά προαιρετικές , πρέπει να τις κάνετε γιατί θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε τη φιλοσοφία της γλώσσας C και ειδικότερα για τα παιδιά που προέρχονται από τη Θετική Κατεύθυνση που δεν έχουν έρθει σε επαφή με τον προγραμματισμό στο Λύκειο.Επιπροσθέτως πριν τη γραπτή εξέταση δε θα χρειαστεί να διαβάσετε αρκετά γιατί θα τα έχετε αφομοιώσει λόγω της ενασχόλησης με τις εργασίες.

Apostolof: Όπως λέει και ο συνονόματος από πάνω η καλύτερη τακτική είτε θες απλά να περάσεις το μάθημα είτε να γράψεις βαθμό είναι να κάνεις τις εβδομαδιαίες ασκήσεις. Ειδικά τώρα πλέον που οι εργασίες δίνουν και 3 μονάδες! Επίσης έχει γίνει εμφανές ότι ο Γενειατάκης εκτιμά την παρακολούθηση στις παραδόσεις. Cool
Σχετικά με την θεωρεία, υπάρχει στα downloads ένα αρχείο με 16 ερωτήσεις που βάζουν συχνά στην εξέταση και τις απαντήσεις τους (αυτό δε σημαίνει ότι θα μπουν απαραίτητα ερωτήσεις μόνο από αυτό το αρχείο)

Mr. Robot: Μην ακούτε τις χαζομάρες που λέει για τις εργασίες και για τα εργαστήρια ότι τα μετράει και τα υπολογίζει
Για τις εργασίες ειδικά μου είπε ότι έχει έναν δικό του αλγόριθμο που υπολογίζει το ποσοστό που θα σου δώσει , από το μυαλό του τα βγάζει λογικά  Cheesy Cheesy.. πρακτικά αν έχεις κάτω απο 6 στις εξετάσεις οι εργασίες μετράνε πάρα πολύ λίγο εώς και καθόλου
Προσωπικά ο Γενειατάκης, μου άφησε την χειρότερη εντύπωση όταν πήγα να δω το γραπτό μου γιατί αφενός είχε υφάκι και αφετέρου αρνήθηκε να μου δείξει το γραπτό μου .. γενικά ξεμπερδέψτε μαζί του όσο πιο γρήγορα γίνεται

ΥΓ. Για τον Σεπτέμβρη δεν έχω ιδέα τι ισχύει
ΥΓ2. Αυτούς που πάνε στις παραδόσεις κατάλαβα ότι τους αντιμετωπίζει τελείως διαφορετικά και είναι συνεργάσιμος μαζί τους .. αν τον αντέχεις πηγαινε λοιπόν (εγώ δεν την πάλευα παντως και σταμάτησα νωρίς Tongue )


Πληροφορίες σχετικά με την ύλη του μαθήματος θα ανέβουν σύντομα.
Για επισήμανση οποιασδήποτε ανακρίβειας, λάθους ή παράλειψης επικοινωνήστε με προσωπικό μήνυμα με έναν από τους διαχειριστές.
« Last Edit: August 19, 2023, 19:56:57 pm by Nikos_313 » Logged

All these moments will be lost in time, like tears in rain.
In the meanwhile, life goal.
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10046



View Profile
Re: [Δομημένος Προγραμματισμός] Γενικές πληροφορίες
« Reply #2 on: December 04, 2020, 20:10:09 pm »

Τίτλος Μαθήματος:
Δομημένος Προγραμματισμός

Διδάσκοντες (ακαδημαϊκό έτος 2023-24):
α) Θεμιστοκλής Διαμαντόπουλος , thdiaman@auth.gr (Θεωρία και εργαστηριακές ασκήσεις)
β) Αθανάσιος Σιαχούδης (Ε.ΔΙ.Π.) ,  asiach@auth.gr (Εργαστηριακές ασκήσεις)


Αντικείμενο μαθήματος:
-   Αναγκαιότητα και σημασία της δόμησης στον προγραμματισμό
-   Βασικές αρχές βέλτιστου προγραμματισμού - Τεχνολογίας λογισμικού (software engineering)
-   Βασικές αρχές του Δομημένου Προγραμματισμού
-   Βασικές τεχνικές του Δομημένου Προγραμματισμού
-   Κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται όταν γράφεται ο κώδικας.
-   Το περιβάλλον για το οποίο θα γραφεί ο κώδικας (οργάνωση της μνήμης, ο επεξεργαστής και οι καταχωρητές, ο κύκλος εκτέλεσης των εντολών, παράσταση των δεδομένων).
-   Χαρακτηρίστηκα της γλώσσας προγραμματισμού C (πρότυπο ANSI).
-   O προεπεξεργαστής, βασικές οδηγίες για τον προεπεξεργαστή.
-   Μεταβλητές σταθερές και τύποι δεδομένων.
-   Αριθμητικές και λογικές εκφράσεις.
-   Αλφαριθμητικοί χαρακτήρες και συμβολοσειρές (strings).
-   Τελεστές (αριθμητικοί, λογικοί, διάδικοι).
-   Ανάκληση διευθύνσεων με τον τελεστή & και καταχώρηση τιμών σε διευθύνσεις με τον τελεστή *.
-   Πίνακες και οι δείκτες (pointers).
-   Η αριθμητική των δεικτών (pointers).
-   Προτάσεις αντιστοίχησης.
-   Προτάσεις ελέγχου και λογικής.
-    Προτάσεις βρόχου (loops).
-   Δυναμική δέσμευση μνήμης.
-   Οι συναρτήσεις.
-   Συναρτήσει (pointers) σε συναρτήσεις.
-   Δομές, ενώσεις, απαριθμήσεις και δυαδικά πεδία (bits).
-   Είσοδος και έξοδος δεδομένων.
-   Είσοδος και έξοδος δεδομένων σε αρχεία σκληρού δίσκου  
  

 
Συγγράμματα:
 
    Βιβλίο [13956]: Η ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ C, BRIAN W. KERNIGHAN, DENNIS M. RITCHIE
    Βιβλίο [18548936]: C για Επιστήμονες και Μηχανικούς, Cheng H.
    Βιβλίο [50662515]: Εισαγωγή στην πληροφορική και τον προγραμματισμό, ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    Βιβλίο [68383623]: C: Από τη Θεωρία στην Εφαρμογή, Γ. Σ. Τσελίκης - Ν. Δ. Τσελίκας
    Βιβλίο [68384925]: Η ΓΛΩΣΣΑ C ΣΕ ΒΑΘΟΣ, ΝΙΚΟΣ Μ. ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗΣ
    Βιβλίο [102071593]: Αρχές και τεχνικές προγραμματισμού με τη γλώσσα C, Hanly Jeri R., Koffman Elliot B.

      
Ύλη μαθήματος (ακαδ. έτος 2023-24):
Δείτε τις διαφάνειες στο elearning, συνήθως προγραμματισμό δεν διαβάζουμε από βιβλίο.

Εργαστήριο:
Είναι υποχρεωτικό για όσους παρακολουθούν το μάθημα 1η φορά. Η κάθε εργαστηριακή άσκηση διαρκεί μία ώρα ανά εβδομάδα.
Υπό κανονικές συνθήκες: Στην νησίδα Βεργίνα (υπόγειο κτιρίου 36 στον συνημμένο χάρτη του ΑΠΘ)
Quote from: rspappas on October 04, 2010, 14:54:21 pm
Στα συνημμένα νεος χαρτης για βεργινα και βιβλιοθηκη ηλεκτρολογων!
παρε κοσμε!!

Τρόπος εξέτασης:
Γραπτή εξέταση με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (συνήθως με αρνητική βαθμολόγηση) και ασκήσεις.

Επιπλέον πληροφορίες:
To μάθημα διδάσκεται 4 ώρες κάθε εβδομάδα + τα 1 ώρα κάθε εβδομάδα το εργαστήριο.

Επιπλέον υλικό:
Στον τομέα downloads, και συγκεκριμένα εδώ  μπορείτε να βρείτε παλιά θέματα (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα θέματα πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του forum. Οι απλοί επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση.)
Στην ιστοσελίδα του μαθήματος υπάρχουν οι διαφάνειες θεωρίας και οι εκφωνήσεις-λύσεις των εργαστηριακών ασκήσεων κλπ.
 
Ιστοσελίδες:
Iστοσελίδα μαθήματος στο elearning


Εργασίες:
Το μάθημα περιλαμβάνει ατομική εργασία, οι οποία δεν είναι υποχρεωτική για τη συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις αλλά βοηθάει πάρα πολύ στην κατανόηση της γλώσσας C. Οι εργασία περιλαμβάνουν την υλοποίηση προγράμματος (κάποιου παιχνιδιού) σε γλώσσα C, αναρτώνται στη σελίδα του μαθήματος στο elearning και αποστέλλονται ηλεκτρονικά μέσω της ίδιας σελίδας.


Σχόλια - απόψεις - συμβουλές:
Οι βιντεο-διαλέξεις του Ψούνη στο youtube (εδώ), βοηθούν πάρα πολύ στην εκμάθηση της γλώσσας C.

chatzikys (2022/23): Ενα μαθημα που ειτε θα σου αρεσει ειτε οχι. Εχει αρκετη υλη αλλα αν υπαρξει προσωπικη ενασχοληση με το μαθημα, ειναι σκετικα ευκολο να περασεις. Πολυ ευχαριστη η αλλαγη του διδασκων στο ετος 2023/24, πιστευω τωρα ειδικα που το πηρε ο Θεμης, το μαθημα αξιζει. Τιπ: Καντε εργασια, δινει εξτρα βαθμο και σας βοηθαει να καταλαβετε καποια concept καλυτερα.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Το παρόν topic θα παραμείνει κλειδωμένο και η διαχείρισή του θα γίνεται απο τους εκάστοτε συντονιστές. Αν θέλετε να "ποστάρετε" την άποψή σας στο τμήμα "Σχόλια - απόψεις - συμβουλές" παρακαλείσθε να την εκφράσετε σε άλλο ξεχωριστό topic και αυτή θα μεταφερθεί στο παρόν από κάποιον συντονιστή.
« Last Edit: October 04, 2023, 23:04:01 pm by chatzikys » Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...