• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
November 03, 2025, 19:29:41 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
November 03, 2025, 19:29:41 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες κα...
by DimStyl
[Today at 15:00:14]

[Λογική Σχεδίαση] Εργαστή...
by RivenT
[Today at 08:06:35]

GEFORCE RTX 3080 Ti 12GB ...
by botrinis
[November 02, 2025, 12:34:04 pm]

Ταχυρρυθμα ιδιαιτερα Φυσι...
by kostisgialamas
[November 01, 2025, 23:48:04 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[November 01, 2025, 16:57:52 pm]

Αποτυχία δήθεν "φοιτητικώ...
by Nikos_313
[November 01, 2025, 16:24:50 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[November 01, 2025, 01:34:27 am]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:46:32 pm]

[Σ.Φ. Ηλ-Μηχ] Κινητοποίησ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:41:48 pm]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by Nikos_313
[October 31, 2025, 19:45:44 pm]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Γενική Συνέλε...
by Aris★
[October 31, 2025, 17:44:39 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Ύλη που...
by Orgianelis
[October 31, 2025, 02:04:50 am]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by pesto80
[October 31, 2025, 00:06:03 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[October 30, 2025, 17:19:57 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:50:41 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:49:30 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 29, 2025, 14:25:43 pm]

Ποιον θεωρείτε χειρότερο...
by Katarameno
[October 29, 2025, 12:49:59 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by ttsengel
[October 28, 2025, 09:30:42 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[October 27, 2025, 14:27:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10156
Latest: drandic
Stats
Total Posts: 1428788
Total Topics: 31845
Online Today: 606
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 26
Guests: 205
Total: 231
ThanosKoutsoump
Nikos_313
kakousios
AristeidisM
Notac
pxanthob
anastasiadiam
mimaki
mgrivab
femanak
evgeniaz
Giannis Masterio
melisste22
AcDimitri
npaschos
lapin
sunagrida
thomdodo
tasos gourd
Nikoletta
filkilkis
ilazarit
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > ΠΡΩΤΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΠΗΜ ΠΕΜΠΤΗ 13/10 15:00 στην ΑΙΘ.Α2 στους ΗΛ-ΜΗΧ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: ΠΡΩΤΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΠΗΜ ΠΕΜΠΤΗ 13/10 15:00 στην ΑΙΘ.Α2 στους ΗΛ-ΜΗΧ  (Read 622 times)
Wu
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 153


View Profile
ΠΡΩΤΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΠΗΜ ΠΕΜΠΤΗ 13/10 15:00 στην ΑΙΘ.Α2 στους ΗΛ-ΜΗΧ
« on: October 10, 2016, 00:30:55 am »

Ο βασικός ρόλος του πανεπιστημίου μέσα στην κοινωνία είναι να εκπαιδεύει εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό, ενώ ταυτόχρονα  παράγει γνώση (μέσω ερευνητικών προγραμμάτων, διπλωματικών) για να ικανοποιήσει την ανάγκη του κεφαλαίου για νέα πεδία κερδοφορίας. Κάτω από αυτό το πρίσμα, η επιστήμη μόνο ουδέτερη δεν θα μπορούσε να είναι. Αντιθέτως, καθορίζεται κατά κύριο λόγο από τις ανάγκες του κεφαλαίου και, δευτερευόντως, από τις διάφορες κινήσεις που αντιστέκονται σε αυτό. Το πανεπιστήμιο, δηλαδή, αποτελεί έναν από τους βασικούς θεσμούς για την συνέχιση του κεφαλαιοκρατικού τρόπου παραγωγής, καθώς δημιουργεί τις προϋποθέσεις για τον καταμερισμό της εργασίας.

Αυτός ο ρόλος διαχρονικά συγκαλύπτεται από την υποτιθέμενη ενότητα της ακαδημαϊκής κοινότητας, όπου όλοι έχουμε "κοινά συμφέροντα". Δεν είναι όμως τίποτα άλλο, από μία δημοκρατική-διαταξική κοινότητα στην οποία εξορισμού ο καθένας μας επιδιώκει μόνο το ατομικό του συμφέρον. Στην ουσία, μας καλεί σε περαιτέρω πειθάρχηση στις ανάγκες του κεφαλαίου, καλλιεργώντας ελπίδες και ονειρώξεις για επαγγελματική και κοινωνική ανέλιξη. Σπουδάζουμε με σκοπό την απόκτηση ατομικού κεφαλαίου (πτυχίο, μεταπτυχιακό), ώστε να είμαστε συνεχώς απασχολήσιμοι στην αγορά εργασίας και να μπορέσουμε απλά να εργαστούμε στο μέλλον, όσο και αν επικρατεί η ψευδαίσθηση των σπουδών ως ελεύθερη επιλογή για την επίτευξη μιας ιδεαλιστικής μόρφωσης.

Το πανεπιστήμιο δεν βρίσκεται μέσα σε μια γυάλα στην οποία το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας συναντιέται με ίσους όρους αλλά μέσα του αναπαράγει το σύνολο των κοινωνικών σχέσεων. Αποτελεί, δηλαδή, ένα ακόμα πεδίο του κοινωνικού ανταγωνισμού στο οποίο ο καθένας ανάλογα από τη θέση που βρίσκεται έχει διαφορετικά συμφέροντα.

Αυτό τον ανταγωνισμό τον βιώνουμε καθημερινά στους αποστειρωμένους διαδρόμους όπου, αντί να συναντιόμαστε, τρέχουμε βιαστικά από την μια αίθουσα στην άλλη μπας και πιάσουμε θέση, καθώς λεφτά δεν υπάρχουν για παραπάνω αίθουσες και καθηγητές, αλλά για περισσότερους φύλακες και κλειδαριές. Είμαστε εμείς που βιώνουμε κάθε μέρα την περαιτέρω (αυτό)εντατικοποίησή μας για να τελειώσουμε γρηγορότερα την σχολή καθώς όσο δεν μας περισσεύουν τα λεφτά τόσο μεγαλώνει το κόστος φοίτησής μας. Μία αύξηση που την βλέπουμε καθημερινά στη λέσχη, που οι μερίδες μικραίνουν και η ποιότητα χειροτερεύει, στον ΟΑΣΘ που η τιμή του εισιτηρίου και ο έλεγχος συνεχώς αυξάνονται, στην σχολή που τα έξοδα για εξοπλισμό και σημειώσεις γίνονται όλο και περισσότερα. Αυτό είναι μία υποτίμηση της καθημερινότητάς μας η οποία δεν εκφράζεται μόνο με υλικούς όρους αλλά και με την απουσία ελεύθερου χρόνου. Ο χρόνος που διαθέτουμε δεν φτάνει για τίποτα άλλο πέρα από την ανάπτυξη της εργατικής μας δύναμης αντί να τον αξιοποιούμε για να χτίζουμε σχέσεις και να συζητάμε τα ζητήματα που μας απασχολούν. Συντροφικές σχέσεις, όχι με σκοπό την αυτοδιαχείριση της μιζέριας, αλλά για να κινηθούμε ανταγωνιστικά απέναντι στην εκμετάλλευση που βιώνουμε. Για να δομήσουμε κοινότητες αγώνα για την ικανοποίηση των αναγκών μας ενάντια στην περαιτέρω υποτίμηση της ζωής μας.

Αυτές οι ανάγκες και οι προβληματισμοί, προκύπτουν από την κοινωνική μας θέση. Έτσι, η κοινή βάση πάνω στην οποία συγκροτούμαστε είναι η φοιτητική μας ταυτότητα (και η κριτική σε αυτήν)  και τα θέματα που μας απασχολούν προκύπτουν από τις ανάγκες μας, όχι από κάποια πολιτική ατζέντα η οποία βασίζεται σε μια ιδεολογία και στην πραγμάτωση ενός τελικού σκοπού. Αντίθετα, χτίζουμε αδιαμεσολάβητες  κοινότητες αγώνα στις οποίες τα περιεχόμενα και η εμβάθυνσή τους πηγάζουν από εμάς, ενώ οι αποφάσεις λαμβάνονται με συνδιαμόρφωση. Επιλέγουμε να λειτουργούμε αντιιεραρχικά, ώστε η καθεμία από εμάς να νιώθει την συνέλευση δικιά της και να εκφράζει τις ανάγκες και τις επιθυμίες της μέσα σε μια δομή, όπου η έννοια των ειδικών συνδικαλιστών δεν υφίσταται.

Αυτόνομη Παρέμβαση στους Ηλεκτρολόγους-Μηχανολόγους
aphm.espivblogs.net

Logged

αυτόνομη παρέμβαση στους ηλ-μηχ: http://aphm.espivblogs.net/
Wu
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 153


View Profile
Re: ΠΡΩΤΗ ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΠΗΜ ΠΕΜΠΤΗ 13/10 15:00 στην ΑΙΘ.Α2 στους ΗΛ-ΜΗΧ
« Reply #1 on: October 10, 2016, 00:34:52 am »

και η αφίσα

Logged

αυτόνομη παρέμβαση στους ηλ-μηχ: http://aphm.espivblogs.net/
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...