• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 00:41:49 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 00:41:49 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by PolarBear
[August 02, 2025, 23:35:57 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 02, 2025, 19:59:00 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427647
Total Topics: 31739
Online Today: 112
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 13
Guests: 96
Total: 109
iliaspapam
Giannis Masterio
akoil
trelogauros7
dsaragiotis
Billyskotsikas
cealexop
giannnnis23
bit11
immo
JoHn!
George_RT
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών > Κατάληψη (Moderator: Starki) > Κατέβηκε ο Alexander(eTHMMY)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] Go Down Print
Author Topic: Κατέβηκε ο Alexander(eTHMMY)  (Read 12590 times)
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Κατέβηκε ο Alexander(eTHMMY)
« Reply #60 on: May 31, 2006, 01:37:06 am »

Ο πρόεδρος καλά ε΄κανε και ζήτησε να μην κλείσει,
γιατι το eTHMMY πρέπει να μείνει ανοικτο ως επικοινωνιακό μέσο.
ΑΝ κλείσει το eTHMMY πρέπει να κλείσει κα ιτο φόρουμ μας.

Αλλά αυτό με τα permissions γίνεται κι αν δεν ξέρουν να το κάνουν ας μας το πουν
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Απ: Κατέβηκε ο Alexander(eTHMMY)
« Reply #61 on: May 31, 2006, 01:52:29 am »

Quote from: fugiFOX on May 31, 2006, 01:37:06 am
Ο πρόεδρος καλά ε΄κανε και ζήτησε να μην κλείσει,
γιατι το eTHMMY πρέπει να μείνει ανοικτο ως επικοινωνιακό μέσο.
ΑΝ κλείσει το eTHMMY πρέπει να κλείσει κα ιτο φόρουμ μας.

μην τρελαθούμε fugi...κάποτε ο πρόεδρος απαιτούσε να μπει επισήμανση στο φορουμ μας ότι είναι ανεπίσημο,ώστε να μην συγχέεται με το κανονικό..΄.άρα εφόσν είμαστε ανεπίσημο,δεν έχει καμμία σχέση το ανεπίσημο που φτιάξαμε εμεις,με το eTHMMY...είναι σαν να συγχέουμε τα μαθήματα με τα αντιμαθήματα...
Logged

tu/e
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Απ: Κατέβηκε ο Alexander(eTHMMY)
« Reply #62 on: May 31, 2006, 01:53:50 am »

Quote from: emmanuel on May 31, 2006, 01:52:29 am
Quote from: fugiFOX on May 31, 2006, 01:37:06 am
Ο πρόεδρος καλά ε΄κανε και ζήτησε να μην κλείσει,
γιατι το eTHMMY πρέπει να μείνει ανοικτο ως επικοινωνιακό μέσο.
ΑΝ κλείσει το eTHMMY πρέπει να κλείσει κα ιτο φόρουμ μας.

μην τρελαθούμε fugi...κάποτε ο πρόεδρος απαιτούσε να μπει επισήμανση στο φορουμ μας ότι είναι ανεπίσημο,ώστε να μην συγχέεται με το κανονικό..΄.άρα εφόσν είμαστε ανεπίσημο,δεν έχει καμμία σχέση το ανεπίσημο που φτιάξαμε εμεις,με το eTHMMY...είναι σαν να συγχέουμε τα μαθήματα με τα αντιμαθήματα...

Συμφωνώ σε αυτό.
« Last Edit: May 31, 2006, 01:55:57 am by melteFox » Logged
rhum
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 269



View Profile
Re: Κατέβηκε ο Alexander(eTHMMY)
« Reply #63 on: May 31, 2006, 02:03:05 am »

Γιατι να κατεβει και το thmmy?
Δεν βρισκονται στον ιδιο server απ' οτι ξερω. Ουτε και η αλεξανδρεια ουτε ολα τα υπολοιπα. Το ethmmy δεν νομιζω οτι προσφερει ουτε επικοινωνια, ουτε παιδεια. Μονο εξεταση. Ακομη και τα λιγα πραγματικα χρησιμα που εχει νομιζω οτι ειναι ανεβασμενα και εδω.
Logged

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!  ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ...
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Κατέβηκε ο Alexander(eTHMMY)
« Reply #64 on: May 31, 2006, 02:05:19 am »

Έχει όμως σημειώσεις και υλικό μαθημάτων (το εΤΗΜΜΥ).
Πάντως εάν νομίζετε ότι δεν εξυπηρετεί σε τίποτα άλλο εκτός από μαθήματα κατεβάστε το.

Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Κατέβηκε ο Alexander(eTHMMY)
« Reply #65 on: May 31, 2006, 06:13:46 am »

Σε τι άλλο χρησιμεύει; Και για τα μαθήματα πάλι άχρηστο είναι αφού τα μισά είναι στο έλεος.
Κλείστε το!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Κατέβηκε ο Alexander(eTHMMY)
« Reply #66 on: May 31, 2006, 06:16:23 am »

Επιτέλους γίνεται να μπεί και μια τάξη με αυτές τις ιστολίδες τωνα μαθημάτων και τις ανακαινώσεις;

Μια φορά θέλεις ένα φυλλάδια εργαστηρίου, θεωρητικά υπάρχει σε 2-3 σελίδες τους μαθήματος (επίσημες, ανεπίσημες, υπο κατασκευή και υπο ανέγερση) και τελικά δεν κατεβαίνει απο πουθένα παρα μόνον απο το φορουμάκι αυτό το ανεπίσημο.  Angry
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Κατέβηκε ο Alexander(eTHMMY)
« Reply #67 on: May 31, 2006, 06:20:02 am »

Quote from: VR6 on May 31, 2006, 06:13:46 am
Σε τι άλλο χρησιμεύει; Και για τα μαθήματα πάλι άχρηστο είναι αφού τα μισά είναι στο έλεος.
Κλείστε το!

Εκεί όμως που δουλεύει... γαμάει...

με την καλή και την ζόρικη έννοια.


Φροντίδα από τους καθηγητές. Αλλά εδώ δεν φέρονται καλά σε εμάς, θα φέρονται στον υπολογιστή και την ιστοσελίδα τους;
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Κατέβηκε ο Alexander(eTHMMY)
« Reply #68 on: May 31, 2006, 06:26:49 am »

 Wink

συμφωνώ.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 3 4 [5] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...