• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 16:57:46 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 16:57:46 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10403
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 74
Guests: 1457
Total: 1531
mayia psarikoglou
stefanos123
chatzikys
asteristzv
plapas
DimokratisNt
Haralampos
alexkoutsman
pang
ln07
dimitris585
xristodoulou
ThanosKoutsoump
Mr Watson
tasos gourd
cheinopor
matrozos
grethem
κοτζακ
giothodas06
gorg
spaschal
geftihiakos
bennett
Stathisxd
Θιασώτης
Xlapatsas
iliaskou
mantzjim
Carot1456
Papalamprous humor
sterlouk
asimomyti
kchristoua
IASONK
user182
gbes
Kyriacos
mark123456
george polymeros
Lykaonia
george14
stavrosstamp
gp6
Dimos Bachlas
siagas
Petross
ichariti
The Web
Geoth
johnnypap
dsaragiotis
vajim
elizabeth
marnas
kostas.de
mikrosdia
Nikossok118
ggalamat
tfarmaka
fotiszach
marinaanastasiou
Alex Christou
chaniotism
Dimosthenis
stefanos hios
georgino
sinex
andrkott
astra
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Πολιτικά > Εξωτερικά Νέα & Διακρατικές Σχέσεις (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Πόλεμος στη Νότια Οσετία
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Πόλεμος στη Νότια Οσετία  (Read 3870 times)
thrilikos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 539


ΘΥΡΑ 7:ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΑΛΛΟΤΕ ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ


View Profile WWW
Re: Πόλεμος στη Νότια Οσετία
« Reply #15 on: August 13, 2008, 20:14:15 pm »

Γι' αυτό τις έβαλαν με link τις φωτο...Ίσως κάποιοι ευαισθητοποιηθούν βλέποντας τις...Ακόμα και ένας κέρδος θα είναι...Όσο για σένα προμηθέα, όσο κι αν δεν το παραδέχεσαι, ο ήρωας σου ο στάλιν έχει κάνει πολύ πολύ χειρότερα κάτι που φυσικά δεν το γράφεις εσύ και ο ριζοσπάστης σου...
Logged

ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΓΚΑ ΑΡΣΕΝΙΚΕ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΝΙΚΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΛΥΓΙΣΕΙΣ
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Πόλεμος στη Νότια Οσετία
« Reply #16 on: August 13, 2008, 20:20:25 pm »

omg όχι άλλος Στάλιν
Logged
thrilikos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 539


ΘΥΡΑ 7:ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΑΛΛΟΤΕ ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ


View Profile WWW
Re: Πόλεμος στη Νότια Οσετία
« Reply #17 on: August 14, 2008, 08:10:33 am »

Ανθρωπιστική βοήθεια αποστέλλει η χώρας μας στη Γεωργία. Η αποστολή με την ανθρωπιστική βοήθεια αναχωρεί σήμερα στις 13:00 από το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ελευσίνας, με στρατιωτικό αεροσκάφος και προορισμό την Τιφλίδα.

Όπως ανακοινώθηκε, στο πλαίσιο αποστολής ανθρωπιστικής βοήθειας στους πρόσφυγες της Γεωργίας λόγω των πολεμικών συρράξεων στην περιοχή, το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εξωτερικών, προβαίνει στην αποστολή φαρμάκων, υγειονομικού υλικού, σκηνών και κλινοσκεπασμάτων.

Την αποστολή θα συνοδεύσει επιχειρησιακό στέλεχος του Εθνικού Κέντρου Επιχειρήσεων Υγείας με σκοπό τη συνδρομή στους πρόσφυγες, καθώς και την περαιτέρω εκτίμηση της κατάστασης, δευκρινίζεται στην ανακοίνωση του υπουργείου.

Επίσης, η χώρα μας προέβη στη χορήγηση έκτακτης οικονομικής βοήθειας ύψους 100.000 € μέσω της Υπάτης Αρμοστείας των Ηνωμένων Εθνών για τους Πρόσφυγες, προς ανακούφιση προσφύγων οι οποίοι κινήθηκαν από τη Ν. Οσσετία προς το Βορρά.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/08/13/1551060.htm
Logged

ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΓΚΑ ΑΡΣΕΝΙΚΕ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΝΙΚΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΛΥΓΙΣΕΙΣ
thrilikos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 539


ΘΥΡΑ 7:ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΑΛΛΟΤΕ ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ


View Profile WWW
Re: Πόλεμος στη Νότια Οσετία
« Reply #18 on: August 14, 2008, 08:18:10 am »

H συνεπής τήρηση της κατάπαυσης του πυρός, ο επιβεβαιωμένος οριστικός τερματισμός των επιχειρήσεων, η επιστροφή στην προηγούμενη κατάσταση και η έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου, είναι οι τέσσερις άμεσοι στόχοι που πρέπει να επιτευχθούν για να δρομολογηθεί η επίλυση της κρίσης στη Νότια Οσετία, δήλωσε από τις Βρυξέλλες η υπουργός των Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη.
Ταυτόχρονα δε επεσήμανε ότι η μη προσφυγή στη βία, ως μέσου επίλυσης διενέξεων αφενός κι ο σεβασμός της εδαφικής ακεραιότητας των κρατών αφετέρου, αποτελούσαν ανέκαθεν δύο θεμελιώδεις αρχές της εξωτερικής πολιτικής της Ελλάδας.
Η κ. Μπακογιάννη, αφού ανέφερε πως η κρίση στη Νότια Οσετία δεν θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει, κάνοντας λόγο για εσφαλμένους χειρισμούς και αποφάσεις, σημείωσε πως τώρα αυτό που προέχει είναι να μη συνεχιστεί. Πρόσθεσε ακόμη πως η άμεση και αποτελεσματική δραστηριοποίηση της Γαλλίας αξίζει συγχαρητηρίων.
Πως ερμηνεύετε την παραπάνω δήλωση;

http://www.protothema.gr/content.php?id=13351
http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=14/8/2008&id=10027&pageNo=2&direction=1
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=14&ct=11&artid=81667
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=14&ct=11&artid=81105
http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/08/13/1551433.htm

Logged

ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΓΚΑ ΑΡΣΕΝΙΚΕ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΝΙΚΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΛΥΓΙΣΕΙΣ
(Stalin)^2
Guest
Re: Πόλεμος στη Νότια Οσετία
« Reply #19 on: August 14, 2008, 14:28:06 pm »

Quote from: promitheas on August 13, 2008, 14:18:03 pm
Quote from: thrilikos on August 13, 2008, 05:16:03 am
Σκληρές και Σοκαριστικές φωτογραφίες νεκρών και τραυματιών από τη φρίκη του πολέμου

http://www.protothema.gr/content/files/1217621710_g.jpg
http://www.protothema.gr/content/files/1217621547_03.jpg
http://www.protothema.gr/content/files/1217621418_01-1.jpg
http://www.protothema.gr/content/files/1217621606_a.jpg
http://www.protothema.gr/content/files/1217621590_04.jpg

Υπάρχει κανένας λογος να δούμε αυτές τις φωτό στα νεκροτομία, ρε φίλε. Γιατί τις κρέμασες για να καταλάβω και εγώ.
 Θα καταλάβουμε καλύτερα την ουσία και τις αιτίες του πολέμου?
Ανθρωποι έιναι δεν είναι κρέατα στον μπάγκο του χασάπι. Αν ήταν δικό σου άνθρωπος που θα ένιωθες??

Η εφημερίδα αυτή στο όνομα της κερδοφορίας εχει καταντήσει απο τα μελύτερα σκουπίδια στη δημοσιογραφία. Πορνό και πτώματα μας δίνει. Αίσχος!!
Την κοπέλα της Σαντορίνης έδειξε τον πτώμα της και σχεδόν φαινόταν το αποκεφαλισμένο της κορμί. Αν ήταν φίλη μας, αδερφή μας.....??
Ντροπή!!!  Αίσχος!!!


Συμφωνώ απόλυτα. Δεν περίμενα να το πω αυτό για τον Προμιθέα, αλλά είναι όπως τα λέει.
Logged
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...