• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 14, 2025, 14:11:43 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 14, 2025, 14:11:43 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ρώτα κάτι τον επόμενο
by RivenT
[Today at 04:25:25]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Mr Watson
[December 13, 2025, 22:37:02 pm]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by PolarBear
[December 13, 2025, 21:01:46 pm]

Η μάστιγα των Ρευματοκλοπ...
by chatzikys
[December 13, 2025, 09:53:40 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Mr Watson
[December 12, 2025, 22:51:30 pm]

Ανοίξαν οι αιτήσεις για Π...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 15:46:21 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by PolarBear
[December 11, 2025, 12:40:04 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 07:50:35 am]

Έναρξη και Λήξη Χειμερινο...
by PolarBear
[December 10, 2025, 19:50:15 pm]

Δηλώσεις μαθημάτων επί δι...
by Mr Watson
[December 10, 2025, 12:03:25 pm]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by sassi
[December 09, 2025, 12:45:30 pm]

[ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[December 08, 2025, 17:54:39 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by okan
[December 08, 2025, 17:46:06 pm]

[Σύγχρονα Ενεργειακά Συστ...
by Mr Watson
[December 08, 2025, 17:02:59 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Elliot Alderson
[December 05, 2025, 20:35:09 pm]

Οδηγοί ΕΛΕΜΚΟ
by MaGill
[December 05, 2025, 10:52:15 am]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ] ...
by Nikos_313
[December 04, 2025, 19:20:58 pm]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Υποστηρίζουμε...
by Aris★
[December 03, 2025, 14:45:45 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[December 03, 2025, 14:17:34 pm]

Απορίες σχετικά με την εξ...
by tony stank
[December 03, 2025, 12:56:55 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10242
Latest: nimuser123
Stats
Total Posts: 1429528
Total Topics: 31876
Online Today: 530
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 18
Guests: 302
Total: 320
galexy8
pxanthob
Mitsian
manek
elischat
Stathis Ioannidis
manmylonak
PJiffy
nikosmonov
Lykaonia
PolarBear
antichry
petikas
Mr Watson
konstantinos charizopoulo
stavros0201
maranageo
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙΙ (Moderators: chatzikys, tzortzis) > Χρήση Laplace / Κλασικές μέθοδοι διαφορικών
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Χρήση Laplace / Κλασικές μέθοδοι διαφορικών  (Read 4114 times)
Θάνος
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 646


bb


View Profile
Απ: Χρήση Laplace / Κλασικές μέθοδοι διαφορικών
« Reply #15 on: October 04, 2006, 21:04:18 pm »

χμ... δεν ξέρω με μπέρδεψες! Κάτσε να το κάνω και με τους 2 τρόπους και θα σου γράψω αργότερα τι βρήκα...... εγώ το πήγαινα με διαιρέτη τάσης (ο ένας διαιρέτης για την τάση V3 συναρτήσει της V2 και ο άλλος για την V2 συναρτήσει της τάσης της πηγής.. Κάτι άλλο : το φορτίο των πυκνωτών λαμβάνεται ως 1/Cs, και όχι ως C, σωστά?!
Logged
Νessa
Guest
Απ: Χρήση Laplace / Κλασικές μέθοδοι διαφορικών
« Reply #16 on: October 04, 2006, 21:21:26 pm »

Το φορτίο λαμβάνεται Q, η μιγαδική αντίσταση είναι 1/Cs Tongue
Logged
ikaros
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 46


View Profile
Re: Χρήση Laplace / Κλασικές μέθοδοι διαφορικών
« Reply #17 on: October 04, 2006, 21:29:54 pm »

Η μιγαδική αντίσταση λοιπόν είναι 1/Cs. Ουσιαστικά βρίσκω την σύνθετη μιγαδική αντίσταση του συμπλέγματος με τους 3 πυκνωτες και τις δυο αντιστάσεις, το προσθέτω με την αριστερή αντίσταση και έτσι βρίσκω Vc2. Από εκεί η ζητούμενη Vc3 είναι η μισή. Άρα δύο διαιρέτες τάσης, σωστά;
Logged
pstp
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 206



View Profile
Re: Χρήση Laplace / Κλασικές μέθοδοι διαφορικών
« Reply #18 on: October 04, 2006, 21:38:36 pm »

Quote from: ikaros on October 04, 2006, 21:29:54 pm
Η μιγαδική αντίσταση λοιπόν είναι 1/Cs. Ουσιαστικά βρίσκω την σύνθετη μιγαδική αντίσταση του συμπλέγματος με τους 3 πυκνωτες και τις δυο αντιστάσεις, το προσθέτω με την αριστερή αντίσταση και έτσι βρίσκω Vc2. Από εκεί η ζητούμενη Vc3 είναι η μισή. Άρα δύο διαιρέτες τάσης, σωστά;

Κι εγώ νομίζω ότι είσαι σωστός.... Wink Wink
Logged

Χαμήλωσε,από ψηλά δεν ζωγραφίζονται τα όνειρα....
ikaros
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 46


View Profile
Re: Χρήση Laplace / Κλασικές μέθοδοι διαφορικών
« Reply #19 on: October 04, 2006, 22:07:45 pm »

Ρίξτε και μία ματιά στο 1ο ΘΕΜΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2001 αν μπορείτε. Πρέπει να έχει λάθος στον υπολογισμό της συνάρτησης μεταφοράς γιατί δεν παίρνει καθόλου υπόψιν τον 2ο πυκνωτή...
Logged
Θάνος
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 646


bb


View Profile
Απ: Χρήση Laplace / Κλασικές μέθοδοι διαφορικών
« Reply #20 on: October 04, 2006, 22:29:56 pm »

Ναι φαντάζομαι γιατί είναι παράλληλα με την πηγή τάσης... δε μπορώ να υποθέσω κάτι άλλο.στις ίδιες λύσεις, το Ζ δεν είναι R||1/Cs  και όχι R+1/Cs?
Logged
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...