• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 05, 2025, 13:31:49 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 05, 2025, 13:31:49 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by MajorTom
[August 04, 2025, 21:18:05 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 04, 2025, 17:47:56 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 04, 2025, 17:39:31 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by JTS
[August 04, 2025, 17:10:36 pm]

[Διακριτά Μαθηματικά] Γεν...
by georkala
[August 04, 2025, 17:07:05 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by Katarameno
[August 04, 2025, 13:56:35 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 04, 2025, 13:26:08 pm]

[Σχεδίαση Συστημάτων VLSI...
by cealexop
[August 04, 2025, 00:58:35 am]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[August 03, 2025, 13:56:19 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9985
Latest: ThodorisStav
Stats
Total Posts: 1427662
Total Topics: 31739
Online Today: 128
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 14
Guests: 72
Total: 86
abunchofcells
Pcsc
dsaragiotis
johnk
bit11
fischer03
Manifold
jimalexoud
Thanasis_pap
gkaramp
parzival
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ  (Read 892 times)
XristosGakidis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 131


View Profile
[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ
« on: February 01, 2022, 15:15:04 pm »

Χθες ξεκίνησε η εξεταστική των Ηλεκτρολόγων μηχανικών με το τρίτο έτος να εξετάζεται στο μάθημα του Στοχαστικού Σήματος. Στην εξέταση οι απαιτήσεις των θεμάτων που μπήκαν ήταν αρκετά υψηλές σε σχέση με αυτά που είχαν διδαχθεί μέσα στο εξάμηνο με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια συνολική απογοήτευση στους συμφοιτητές μας που το έδωσαν αφού υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κοπούν στο μάθημα και να παρατείνουν άσκοπα τις σπουδές τους.
Σε μια περίοδο όπου ο νόμος Κεραμέως-Χρυσοχοΐδη έχει περαστεί και φέρνει διαγραφές στα ν+3 χρόνια, τέτοιου τύπου αυθαιρεσίες παρατείνουν τις σπουδές μας και μας οδεύουν ένα βήμα πιο κοντά στην διαγραφή μας.
Παράλληλα οι εξαγγελίες για τον νέο νόμο-πλαίσιο, ο οποίος αποσκοπεί να διαμορφώσει "το πανεπιστήμιο του 2030", μέσα στο οποίο από όσο φαίνεται η έννοια του ηλεκτρολόγου και μηχανολόγου μηχανικού δεν υπάρχει αφού μιλάει για αποσύνδεση πτυχίου με επαγγελματικά δικαιώματα και είσοδος μας σε σχολές γενικά και όχι σε τμήματα, οδηγεί σε αντίφαση το αφήγημα ότι όσο πιο δύσκολα περάσουμε μέσα στην σχολή τόσο καλύτεροι μηχανικοί θα γίνουμε καθώς πλέον η έννοια του ηλεκτρολόγου και του μηχανολόγου μηχανικού αμφισβητείται.

Απαιτούμε να μην γίνει κανένα μαζικό κόψιμο στο μάθημα του Στοχαστικού Σήματος (και σε κανένα άλλο μάθημα) και σε περίπτωση μεγάλου ποσοστού αποτυχίας να εγγυηθεί ο Νέστορας ότι θα περάσει σε κανονικοποίηση των βαθμών.
Logged
giannis1411
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 131


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ
« Reply #1 on: February 01, 2022, 16:53:32 pm »

Oντας 6ο ετος και εχοντας περασει στοχαστικο στην ωρα του, μπορω να πω οτι τα θεματα δεν ηταν τοσο δυσκολο αν σκοπος ηταν το 5. Με σωστο διαβασμα και σωστη επιλυση προβληματων (μηχανικοι ειμαστε αν μη τι αλλο, συνδυαστικη σκεψη πρεπει να εχουμε) το μαθημα περνιεται και με αυτα τα θεματα. Προφανως δυσκολος ειναι ο καλος βαθμος. Ειδικα οταν καποιος εχει φτασει πλεον στο 5ο εξαμηνο θεωρω πρεπει να εχει καταλαβει οτι αν θελει να περασει αερα ενα μαθημα και να παει για βαθμο πρεπει να εμβαθυνει περισσοτερο στο μαθημα ψαχνοντας μονος του (ειτε ιντερνετικα ειτε σε βιβλια) περισσοτερες πληροφοριες που μπορει να τον βοηθησουν και να μη βαδιζει μονο με τις σημειωσεις και ασκησεις που κανει ο καθηγητης στην ταξη.
Logged
Katsavidi
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 270


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ
« Reply #2 on: February 01, 2022, 22:36:41 pm »

Quote from: giannis1411 on February 01, 2022, 16:53:32 pm
Oντας 6ο ετος και εχοντας περασει στοχαστικο στην ωρα του, μπορω να πω οτι τα θεματα δεν ηταν τοσο δυσκολο αν σκοπος ηταν το 5. Με σωστο διαβασμα και σωστη επιλυση προβληματων (μηχανικοι ειμαστε αν μη τι αλλο, συνδυαστικη σκεψη πρεπει να εχουμε) το μαθημα περνιεται και με αυτα τα θεματα. Προφανως δυσκολος ειναι ο καλος βαθμος. Ειδικα οταν καποιος εχει φτασει πλεον στο 5ο εξαμηνο θεωρω πρεπει να εχει καταλαβει οτι αν θελει να περασει αερα ενα μαθημα και να παει για βαθμο πρεπει να εμβαθυνει περισσοτερο στο μαθημα ψαχνοντας μονος του (ειτε ιντερνετικα ειτε σε βιβλια) περισσοτερες πληροφοριες που μπορει να τον βοηθησουν και να μη βαδιζει μονο με τις σημειωσεις και ασκησεις που κανει ο καθηγητης στην ταξη.

Ξεκινάω λέγοντας πως ιδέα δεν έχω τι παίχτηκε στο στοχαστικό, ούτε πως ήταν τα θέματα. Εχει κανα δυο χρόνια που το πέρασα. Κατ επέκταση δε θα σχολιάσω κάτι για το μάθημα. Θέλω να σχολιάσω απλά κάτι που είπες (δεν ξέρω καν αν χρειαζόταν για το στοχαστικο). Από πότε είναι οκ να μην αρκούν ''για να περάσεις αέρα'' οι παραδόσεις, οι σημειώσεις και οι ασκήσεις που κάνει ο καθηγητής στο μάθημα? Δηλαδή θεωρείς νορμαλ κάποιος να παρακολουθησε, να διαβασε σημειώσεις/βιβλίο, να έκανε όλες τις ασκήσεις και παρόλαυτα να μην μπορεί να γράψει παραπάνω απο 5-6 γιατί ΄΄χρειάζεται να εμβαθύνει μόνος του ιντερνετικα ή με αλλα βιβλια?!?!?'' Τι είδους λογική είναι αυτή? Και ως που φτάνει η εμβάθυνση. Κάθε αντικείμενο μαθήματος δυνητικά έχει άπειρο βάθος. Πότε είναι αρκετή η μελέτη? Σε τι επίπεδο? Νομίζω πως κάπου το έχουμε χάσει...Το ορθό είναι τα θέματα να είναι πάνω σε αυτά που έχει κάνει μάθημα ο καθηγητής. Ή τουλάχιστον πάνω σε αυτά που προκύπτουν από αυτά που έχει διδάξει. Αυτό μας έλειπε...Η ύλη να είναι κάτι εντελώς ρευστό. Σιγά μη διαβάζουμε και όλα τα δημοσιευμένα papers ανα την υφήλιο για ένα μάθημα ώστε να πάρουμε 6+.

ΥΓ1 ξαναλέω πως δεν ξέρω τι έγινε στοχαστικό. Σχολιάζω ΓΕΝΙΚΑ την λογική σου η οποία μου φαίνεται εξωπραγματική.

ΥΓ2 ναι προφανώς και εγώ και όλοι πολλές φορές έχουμε καταφύγει στο ιντερνετ ή αλλού για να βγάλουμε άκρη και να κατανοήσουμε κάτι. Απλά αυτό συνήθως είναι απόρροια του ότι δεν παρακολουθησα κάποιο μάθημα, οπότε χρειάστηκε το κάτι έξτρα για να ''νιώσω'' όσα πιθανώς έχασα στην παρακολουθηση. Άλλο αυτό όμως και άλλο να λέμε ότι είναι λογικό να μην αρκούν σημειώσεις-ασκησεις-παρακολουθήσεις. Τότε κάτι κακό συμβαίνει. Είτε το μάθημα είναι κακό είτε τα θέματα.
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...