• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 21:56:05 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 21:56:05 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
best username in THMMY.gr
by Katarameno
[Today at 20:35:29]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by ilazarit
[Today at 19:59:41]

Ποιον πάροχο να επιλέξω?
by Katarameno
[Today at 19:16:50]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[Today at 17:16:08]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by chatzikys
[Today at 16:07:13]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by sg31a
[Today at 11:35:11]

Εργασία στην METLEN, Γνώμ...
by ChrisKaloy-Kakou
[Today at 00:51:50]

Συμβάσεις και εταιρείες
by Nikos_313
[September 16, 2025, 23:02:05 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[September 16, 2025, 22:54:08 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by Katarameno
[September 16, 2025, 19:37:40 pm]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[September 16, 2025, 02:46:49 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[September 16, 2025, 01:08:33 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 15, 2025, 22:10:40 pm]

Users <=22 OR >=222
by Mr Watson
[September 14, 2025, 19:36:18 pm]

[ΑΡΑΓΕ Attack] ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕ...
by Aris★
[September 14, 2025, 14:31:33 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[September 14, 2025, 13:29:36 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by chatzikys
[September 14, 2025, 13:20:18 pm]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Σουλης
[September 14, 2025, 13:00:41 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by okan
[September 14, 2025, 03:20:17 am]

Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Nikolaras
[September 13, 2025, 20:57:09 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10013
Latest: nataliaef
Stats
Total Posts: 1428138
Total Topics: 31767
Online Today: 424
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 40
Guests: 292
Total: 332
vasiliki_m
Chili
iliaspapam
Captain
Σβέλτο Φτυάρι
george14
Le ece
cealexop
rafa98p
Mr Watson
lefterish
anastasis34
AcDimitri
gkaramp
prigians
vajim
chriskazakos
BlackBeard
PhilipHatz
KZerenidis
ggougous
Billyskotsikas
RivenT
Giannis Masterio
nataliaef
mpizos
filkilkis
kstavroulis
Christina07
George_RT
Tasos Bot
Darth Anna
Manifold
drimagm
PolarBear
illupo_kd
papatmaria
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Χειμερινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Μετά τη Σχολή > Στη δουλειά (Moderators: hjalmar, PolarBear) > Ειμαστε Τενεκεδες και μας φαινεται
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Ειμαστε Τενεκεδες και μας φαινεται  (Read 972 times)
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Ειμαστε Τενεκεδες και μας φαινεται
« on: May 11, 2006, 15:57:47 pm »

Γ. ΜΥΛΩΝΑΣ (ΣΒΒΕ)

«Τενεκέδες από ΑΕΙ» αλλά ανεβήκαμε 42οι σε ανταγωνιστικότητα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Του ΜΠΑΜΠΗ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗ

«Τενεκέδες» είναι πολλοί απόφοιτοι των ελληνικών ΑΕΙ, είπε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βόρειας Ελλάδας (ΣΒΒΕ) Γιώργος Μυλωνάς, σε μια αποστροφή του λόγου του, ασκώντας κριτική στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Παρουσιάζοντας χθες τη φετινή έκθεση του IMD για την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα, στην οποία η Ελλάδα καταλαμβάνει την 51η θέση στο σκέλος που αφορά της δαπάνες για την εκπαίδευση, υποστήριξε ότι επιβάλλεται μετασχηματισμός του εκπαιδευτικού συστήματος, για παραγωγή στελεχών που θα μπορούν να εργαστούν άμεσα στις επιχειρήσεις.

Σήμερα, κατά τον κ. Μυλωνά, υπάρχουν πτυχιούχοι μηχανικοί που δεν ξέρουν τι θα πει βίδα και θέλουν να γίνουν κατευθείαν διευθυντές. Στο μεταξύ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο κάποιες μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις να ακολουθήσουν το χνάρια ξένων, που μεταφέρουν τα λογιστήριά τους στην Ινδία. Για το Ασφαλιστικό είπε ότι «έπρεπε να έχει ανοίξει προ καιρού», ενώ για τις Συλλογικές Συμβάσεις τάχθηκε υπέρ της αποσύνδεσης από την ΕΣΣΕ και, ιδιαίτερα σε περιοχές με μεγάλη ανεργία, να υπάρχει δυνατότητα υπογραφής χαμηλότερων συμβάσεων.

Αναφερόμενος στη γενικότερη βελτίωση της ελληνικής θέσης στη φετινή παγκόσμια Επετηρίδα Ανταγωνιστικότητας του IMD (αναρριχηθήκαμε στην 42η θέση από την 50ή που κατείχαμε πέρσι), ο κ. Μυλωνάς εμφανίστηκε αισιόδοξος πως η βελτίωση θα συνεχιστεί, αρκεί να εξασφαλιστούν κάποιες προϋποθέσεις. Ως τέτοια ανέφερε την εντατικοποίηση της προσπάθειας προσέλκυσης ξένων άμεσων επενδύσεων στην περιφέρεια. «Η Ελλάδα ανέστρεψε μια πτωτική πορεία πέντε ετών», δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξη Δημήτρης Σιούφας, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για τη βελτίωση της ελληνικής θέσης στη διεθνή κατάταξη ανταγωνιστικότητας.

Η κατάταξη έγινε βάσει αποδόσεων σε τέσσερις επιμέρους κατηγορίες κριτηρίων (οικονομική απόδοση, κυβερνητική αποτελεσματικότητα, επιχειρηματική αποτελεσματικότητα, υποδομές). Στις τρεις η Ελλάδα βελτίωσε τη θέση της, ενώ στην «οικονομική απόδοση» παρέμεινε 49η μεταξύ των 61 συγκρινόμενων οικονομιών. Σε αυτή την κατηγορία, η χαμηλότερη επίδοση καταγράφεται στην απασχόληση (55η θέση). Πάντως, σύμφωνα με την έκθεση της IMD, την ελληνική οικονομία εξακολουθούν να ταλαιπωρούν: γραφειοκρατία (54η θέση), δυσκολίες στην έναρξη επιχειρηματικής δραστηριότητας (59η), υψηλό χρέος της κεντρικής κυβέρνησης ως ποσοστό επί του ΑΕΠ (53η), μεγάλο έλλειμμα (51η) και χαμηλές δαπάνες για την κατάρτιση εργαζομένων (58η), την έρευνα (50ή) και την εκπαίδευση (51η).


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 11/05/2006
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...