• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 05, 2025, 12:25:11 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 05, 2025, 12:25:11 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by MajorTom
[August 04, 2025, 21:18:05 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 04, 2025, 17:47:56 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 04, 2025, 17:39:31 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by JTS
[August 04, 2025, 17:10:36 pm]

[Διακριτά Μαθηματικά] Γεν...
by georkala
[August 04, 2025, 17:07:05 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by Katarameno
[August 04, 2025, 13:56:35 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 04, 2025, 13:26:08 pm]

[Σχεδίαση Συστημάτων VLSI...
by cealexop
[August 04, 2025, 00:58:35 am]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[August 03, 2025, 13:56:19 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9985
Latest: ThodorisStav
Stats
Total Posts: 1427662
Total Topics: 31739
Online Today: 128
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 24
Guests: 81
Total: 105
trelogauros7
maestros
gdimove
Petross
Giannis Masterio
Napoleontas
thanos_voucharas
thomasdt
dsaragiotis
akoil
George_RT
christina02
gpr000
odysseaskar
Gauss111
chris123
tinidou
AZMAGILLIAN
stefanos hios
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Μετά τη Σχολή > Στη δουλειά (Moderators: hjalmar, PolarBear) > Ειμαστε Τενεκεδες και μας φαινεται
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Ειμαστε Τενεκεδες και μας φαινεται  (Read 964 times)
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Ειμαστε Τενεκεδες και μας φαινεται
« on: May 11, 2006, 15:57:47 pm »

Γ. ΜΥΛΩΝΑΣ (ΣΒΒΕ)

«Τενεκέδες από ΑΕΙ» αλλά ανεβήκαμε 42οι σε ανταγωνιστικότητα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Του ΜΠΑΜΠΗ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗ

«Τενεκέδες» είναι πολλοί απόφοιτοι των ελληνικών ΑΕΙ, είπε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βόρειας Ελλάδας (ΣΒΒΕ) Γιώργος Μυλωνάς, σε μια αποστροφή του λόγου του, ασκώντας κριτική στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Παρουσιάζοντας χθες τη φετινή έκθεση του IMD για την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα, στην οποία η Ελλάδα καταλαμβάνει την 51η θέση στο σκέλος που αφορά της δαπάνες για την εκπαίδευση, υποστήριξε ότι επιβάλλεται μετασχηματισμός του εκπαιδευτικού συστήματος, για παραγωγή στελεχών που θα μπορούν να εργαστούν άμεσα στις επιχειρήσεις.

Σήμερα, κατά τον κ. Μυλωνά, υπάρχουν πτυχιούχοι μηχανικοί που δεν ξέρουν τι θα πει βίδα και θέλουν να γίνουν κατευθείαν διευθυντές. Στο μεταξύ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο κάποιες μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις να ακολουθήσουν το χνάρια ξένων, που μεταφέρουν τα λογιστήριά τους στην Ινδία. Για το Ασφαλιστικό είπε ότι «έπρεπε να έχει ανοίξει προ καιρού», ενώ για τις Συλλογικές Συμβάσεις τάχθηκε υπέρ της αποσύνδεσης από την ΕΣΣΕ και, ιδιαίτερα σε περιοχές με μεγάλη ανεργία, να υπάρχει δυνατότητα υπογραφής χαμηλότερων συμβάσεων.

Αναφερόμενος στη γενικότερη βελτίωση της ελληνικής θέσης στη φετινή παγκόσμια Επετηρίδα Ανταγωνιστικότητας του IMD (αναρριχηθήκαμε στην 42η θέση από την 50ή που κατείχαμε πέρσι), ο κ. Μυλωνάς εμφανίστηκε αισιόδοξος πως η βελτίωση θα συνεχιστεί, αρκεί να εξασφαλιστούν κάποιες προϋποθέσεις. Ως τέτοια ανέφερε την εντατικοποίηση της προσπάθειας προσέλκυσης ξένων άμεσων επενδύσεων στην περιφέρεια. «Η Ελλάδα ανέστρεψε μια πτωτική πορεία πέντε ετών», δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξη Δημήτρης Σιούφας, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για τη βελτίωση της ελληνικής θέσης στη διεθνή κατάταξη ανταγωνιστικότητας.

Η κατάταξη έγινε βάσει αποδόσεων σε τέσσερις επιμέρους κατηγορίες κριτηρίων (οικονομική απόδοση, κυβερνητική αποτελεσματικότητα, επιχειρηματική αποτελεσματικότητα, υποδομές). Στις τρεις η Ελλάδα βελτίωσε τη θέση της, ενώ στην «οικονομική απόδοση» παρέμεινε 49η μεταξύ των 61 συγκρινόμενων οικονομιών. Σε αυτή την κατηγορία, η χαμηλότερη επίδοση καταγράφεται στην απασχόληση (55η θέση). Πάντως, σύμφωνα με την έκθεση της IMD, την ελληνική οικονομία εξακολουθούν να ταλαιπωρούν: γραφειοκρατία (54η θέση), δυσκολίες στην έναρξη επιχειρηματικής δραστηριότητας (59η), υψηλό χρέος της κεντρικής κυβέρνησης ως ποσοστό επί του ΑΕΠ (53η), μεγάλο έλλειμμα (51η) και χαμηλές δαπάνες για την κατάρτιση εργαζομένων (58η), την έρευνα (50ή) και την εκπαίδευση (51η).


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 11/05/2006
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...