|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 5
|
17
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: ΠΑΛΑΙΟ και ΝΕΟ πρόγραμμα σπουδών
|
on: March 11, 2010, 17:42:05 pm
|
Για δες.. Και πέρυσι τέτοιον καιρό με πιάσανε τα υπαρξιακά μου.. Ερώτηση προς όποιο γνωρίζει και είναι σίγουρος, γιατί η Σούλα δεν απαντάει, θύμα των καταλήψεων: Μπορώ να δηλώσω ένα μάθημα ελεύθερης επιλογής για ένα εξάμηνο και ένα άλλο μάθημα ελεύθερης επιλογής για άλλο εξάμηνο, όπως και έπραξα; Γιατί το σύστημα που δηλώνουμε μαθήματα δε δουλεύει (πάλι), το κέρατό μου μέσα; Αδυνατεί να συνδεθεί.. Τι συμβαίνει; Πώς θα δω τι δηλώθηκε και τι όχι;
|
|
|
18
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ! Εκτακτη ΓΣ
|
on: March 04, 2010, 22:52:54 pm
|
Καλώ τις "Παρδαλές Καμήλες" να ξαναπάρουν θέση, μήπως και μπορέσουμε να σώσουμε το τομάρι μας αρχικά και μετά και τους υπόλοιπους.. Δεν θα καταφέρουμε κάτι με το να προσπαθούμε να πείσουμε για την μη χρησιμότητα της κατάληψης, μάταιος κόπος. Ναι, ας αποφασίσουμε να κλείσουμε τη σχολή την ώρα που έχει πορείες, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ! Μήπως να οργανωθούμε σιγά-σιγά; Αν και βλέπω να χρειάζεται γρήγορα-γρήγορα..
|
|
|
22
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΝΕΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ-ΣΗΜΕΡΑ
|
on: December 09, 2009, 00:04:08 am
|
Niels οι "Παρδαλές Καμήλες" ήταν τρόπον τινά μία "παράταξη" η οποία φτιάχτηκε πέρυσι μόνο και μόνο για να αποτρέψει το ενδεχόμενο της συνέχισης των α-κινητοποιήσεων, δηλαδή των καταλήψεων που είχαμε μετά τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου που συνέπεσε μαζί με τα γεγονότα της Κούνεβα οπότε το κακό είχε παραγίνει. Πολύς κόσμος συσπειρώθηκε μαζί με αυτήν την "παράταξη" και απετράπη το ενδεχόμενο να χάσουμε το εξάμηνο εξαιτίας των καταλήψεων. Μετά από αυτό, οι Παρδαλές Καμήλες διαλύθηκαν.
|
|
|
24
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΝΕΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ-ΣΗΜΕΡΑ
|
on: December 08, 2009, 23:38:28 pm
|
Το έλεος... Δεν είναι να πεις ότι τη μεγαλοστομία "Α, τι ωραία που λειτουργεί σωστά η σχολή φέτος", αμέσως να σε διαψεύσουν εμπράκτως! Άντε να τρέχουμε πάλι τη Δευτέρα... Να ξαναενώσουμε τις Παρδαλές Καμήλες μήπως και μπει πάλι τίποτε σε καμιά σειρά ή μπα;
|
|
|
25
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Μετάδοση Θερμότητας / Re: [Μετάδοση Θερμότητας]Θέματα 2009-Σχολιασμός-
|
on: July 08, 2009, 10:09:35 am
|
100°C έχει το νερό όταν βράζει, δηλαδή όταν εξατμίζεται από όλη τη μάζα του. Βεβαίως και μπορείς να έχεις ατμό χαμηλότερης θερμοκρασίας (ακόμη και όταν έχεις 10°С το χειμώνα, έχεις υδρατμούς στο χώρο, δε λέει κάτι). Όπως και να έχει, έχεις συμπύκνωση, οπότε έχεις σταθερή θερμοκρασία. Το είχε πει και η Καδή στο μάθημα, αλλά και ο Χατζηαθανασίου είχε λύσει άσκηση με εναλλάκτη και συμπύκνωση, όταν έλεγε στη θεωρία για τους εναλλάκτες. Ήταν ίσως η "τιμωρία" του στον λαό που δεν πήγαινε στη θεωρία. Προσωπικά, εμένα αυτή η άσκηση της θεωρίας με βοήθησε.
|
|
|
26
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αρχιτεκτονική Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα
|
on: June 23, 2009, 23:00:42 pm
|
Get used of it, με τίποτα... Απλά προσαρμοζόμαστε. Ας πούμε, σε μάθημα που δεν αξίζει πολύ, δε δίνουμε πολύ σημασία. Ή γίνεται σοβαρό το μάθημα και το αντιμετοπίζουμε σοβαρά, ή γίνονται γελοία πράγματα και το αντιμετωπίζουμε αναλόγως. Εδώ, απλώς δεν ξέραμε. Προσπάθησα πάρα πολύ γι' αυτή την εργασία, χωρίς όμως ο κόπος μου να έχει αντίκρισμα. Ο Πιτσιάνης όπως τον είδα, λέει ως καθηγητής (ευτυχώς), αλλά αυτό από μόνο του δε φτάνει, αν δεν έχει σωστούς συνεργάτες. Θα φέρω το παράδειγμα της Ηλεκτρονικής I που παλιά δίναμε αντεγραμμένες εργασίες και πλέον έχει αποκτήσει κανονικό εργαστήριο (τουλάχιστον από ότι μου λένε). Ελπίζω τουλάχιστον σε ελαστικές βαθμολογίες στην εξέταση τόσο του Ιουλίου, όσο και του Σεπτεμβρίου, γιατί δε νομίζω πλέον να μπορεί να γίνει κάτι με τις υπάρχουσες βαθμολογίες.
|
|
|
|
|