• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 00:26:10 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 00:26:10 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 30, 2025, 20:28:04 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Nikos_313
[June 30, 2025, 19:21:42 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[June 30, 2025, 14:21:07 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 30, 2025, 11:27:40 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 30, 2025, 02:08:34 am]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι] Γ...
by nmpampal
[June 30, 2025, 02:07:32 am]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Katarameno
[June 29, 2025, 19:07:49 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Juror8
[June 29, 2025, 13:27:54 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by DarkMagiK06
[June 29, 2025, 11:33:16 am]

[Ηλεκτρολογικά Υλικά] Απο...
by nmpampal
[June 28, 2025, 17:39:03 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Nikos_313
[June 28, 2025, 14:19:42 pm]

[Αξιοπιστία Συστημάτων] Ν...
by Agios Gewrgios Printezis
[June 28, 2025, 11:30:11 am]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by george14
[June 27, 2025, 17:39:27 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 17:31:52 pm]

Σύνθεση νέων Πρυτανικών Α...
by Katarameno
[June 27, 2025, 16:07:02 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[June 27, 2025, 15:40:14 pm]

Ποιος πιστεύετε ότι θα εί...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 14:01:27 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 13:37:27 pm]

Πρόγραμμα Εξεταστικής Σεπ...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 13:34:24 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9972
Latest: to_parasito
Stats
Total Posts: 1427142
Total Topics: 31723
Online Today: 148
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 48
Guests: 56
Total: 104
Nikos_313
mpaziakou
gdiakonikolhs
pipitsenko
AcDimitri
manwlakhs
kpapama
varvoutis
Smaragda
mark
kostas.13v
Orgianelis
Γιώργος Μπιλμπίλης
Angelagfb
Anastasiam
mdimitrig
Katarameno
meni
gkyrodi
glavdakis
giorgosc
mihanologos
npalami
Belafonte
Saint_GR
chris123
chriskazakos
christina02
Kwst@ss_
acapulco
VeGGoS
christi
hraklis2002
anstaik
le papillon
koskyr
serafeim
dedhe
chaniotism
nikosmonov
asimomyti
chrelipen
stmanzaf
cpapast
andyy
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 9
1  Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / Master Thesis project in IIT, Italy on: March 24, 2023, 13:59:16 pm
Καλησπέρα παιδιά, ένας φίλος άνοιξε μια θέση στο lab μας για ένα πρότζεκτ διπλωματικής. Η θέση είναι για 6 μήνες και επί πληρωμή παρόλο που το κείμενο κάτω λέει ότι είναι χωρίς. Οποίος έχει οποιαδηποτε ερώτηση για το ινστιτούτο η το lab μπορεί αν μου στείλει ένα pm. Για τη θέση στείλτε ερωτήσεις στον Δρ. Αντώνη Γκικάκη απευθείας.

περιγραφή της θέσης:

The XoLab – Advanced Robotics group at the Italian Institute of Technology (IIT) in Genoa, Italy invites applications from motivated master’s students in Biomedical Engineering or related degrees for an immediate 6-month thesis internship on Wearable Robotics. The candidate will have an opportunity to work with an international transdisciplinary team that includes biomedical, computer science, design, and mechanical engineers.


Theme: Biometric Signals for Fall Prediction

--------------------------------
Mission of the lab
--------------------------------
At our lab in collaboration with the Italian National Institute for Insurance against Accidents at Work (INAIL), we are currently developing a wearable device for industrial workers to mitigate the harm caused by falls. In the context of this research, we are implementing real-time algorithms for detecting an ongoing fall and predicting future falls, so an appropriate prevention mechanism can be activated and save the worker. The detection/prediction is made with the use of microelectromechanical systems (MEMS), such as Inertial Measurement Units (IMUs) and biometric sensors. More details are here.

 

--------------------------------
Position description
--------------------------------
The student will get hands-on experience using real biometric sensors, conducting experiments with subjects, and will work with an international and interdisciplinary team of experts in various fields. The main task would be identifying psychophysiological effects that can be correlated to the risk of falling (e.g., heat stroke, fainting or high mental load). An example of such cases is the symptoms or signs of syncope, which requires detecting abnormal measurements in various biological functions, such as a sudden drop in blood pressure or a low heartbeat rate.

--------------------------------
Benefits
--------------------------------
We have already purchased a variety of sensors such as the BiosignalsPlux sensor hub with EMG, EEG, SpO2, EDA, Temperature, Respiration and HRV sensors; with the capability of buying more if required. This set of biometric sensors is to be used for detecting a broad spectrum of psychophysiological effects that can be correlated to the risk of falling. The successful candidate will have access to the Xolab (Exoskeletons Lab) and several wearable robots and will also have the opportunity to come into contact with other types of robots.  More detail here.


--------------------------------
Required skills
--------------------------------

Temporal availability of at least 6 months (not necessarily full-time all the time).

Master’s student in Biomedical Engineering, Electric Engineering, or related degrees.

Background in human physiology and engineering.

Basic programming skills in MATLAB or Python.

Excellent English communication/writing and team working skills.

We don’t care about grades and letters; we are interested in motivation and passion.

 

--------------------------------
Expectations
--------------------------------

Background Research: investigate which are the most important signs that can predict or happen during a fall. Identify different causes, which are the signals that indicate these causes, and which sensors could be used to detect the symptoms.

Experiment with real biometric sensors and data acquisition systems (with the support of professional engineers).

Help in organizing experiments with real subjects wearing a series of biometric sensors, extract and interpret results.

Collaborate with other students and experts in various fields.

 

--------------------------------
Start Date
--------------------------------
The evaluation of the received applications starts immediately and will continue until the position is filled. Interested students are strongly encouraged to apply early, as the hiring of successful candidates will take place on a first-come-first-served basis.

--------------------------------
To Apply
--------------------------------
Please send, as a single email:

a detailed Curriculum Vitae (please include: nationality, English level, scientific publications if any, programming skills, and hobbies).

(if possible) a copy of academic records/transcript and most recent diploma.

name and contact information of one reference.

use “Biometric Signals for Fall Prediction” in the email subject.


The application files should be sent to:
nicholas.cartocci@iit.it

&

antonios.gkikakis@iit.it

================


sent from mTHMMY 
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Ορκωμοσίες / Re: ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 on: November 29, 2022, 13:49:09 pm
Quote from: pontikomamis on November 29, 2022, 12:28:12 pm
Εγκρίθηκε σε κανέναν/καμμία η ηλεκτρονική αίτηση στο students ή είναι ακόμη σε εκκρεμότητα;

Γιατί περνάνε οι μέρες και άρχισα να ανησυχώ. Ευχαριστω.

Μπα τίποτα ακόμα
sent from mTHMMY 
3  Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / Re: Software Engineer at CERN - Γενεύη on: November 05, 2022, 19:09:22 pm
Quote from: png on November 05, 2022, 00:58:39 am
ισχύει, εγώ ήμουν στις προηγούμενες φουρνιές όπου junior και senior κάναμε αίτηση όλοι μαζί. από πέρυσι απ'όσο ξέρω έχουν ξεχωρίσει junior και senior (όπως αυτή η θέση), που όμως εξακολουθεί να είναι entry-level position, απλώς με κάποια εμπειρία παραπάνω. το σκέφτεσαι για κει sokolatas;

Τελείωσα πριν μισό χρόνο το technical studentship και δεν είμαι σίγουρος αν θα ήθελα να ξαναπάω (τείνω προς το όχι δλδ). Είναι όντως πάρα πολύ ωραία εμπειρία και το προτείνω ανεπιφύλακτα απλά από άποψη δουλειάς θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι άλλο στην παρούσα φάση.
sent from mTHMMY 
4  Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / Re: Software Engineer at CERN - Γενεύη on: November 04, 2022, 22:59:38 pm
Μια παρατήρηση, έχουν αλλάξει λίγο πλέον τα προγράμματα και το συγκεκριμένο απευθύνεται σε graduates που έχουν μεταξύ 2 και 6 χρόνια εμπειρίας η PhD ενώ μέχρι πέρσι έμπαινες και χωρίς εμπειρία. Σε λίγο καιρό θα ανοίξουν οι αιτήσεις για graduates με 0 χρονια εμπειρίας, όποτε στο ίδιο site θα έχει πολλές θέσεις με πολλές πιθανότητες πρόσληψης.
sent from mTHMMY 
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Τοποθέτηση ΔΑΠ-ΝΔΦΚ σχετικά με το αίτημα της ΠΚΣ (ΚΝΕ) on: October 14, 2022, 16:56:21 pm
Έτσι μάλιστα, συμφωνώ με αυτά που είπες. Απλα ένιωσα ότι κανείς δεν συμφώνησε με το μήνυμα, το οποίο είναι αυτονόητο, παρόλο που ήρθε από τη ΔΑΠ.
sent from mTHMMY 
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Τοποθέτηση ΔΑΠ-ΝΔΦΚ σχετικά με το αίτημα της ΠΚΣ (ΚΝΕ) on: October 14, 2022, 16:24:36 pm
Απίστευτο πως πλέον είστε διατεθειμένοι να εναντιωθειτε στα αυτονόητα μόνο και μόνο για να μην συμφωνήσετε με την ΔΑΠ σε ένα πράγμα. (όχι δεν είμαι δαπιτης)
sent from mTHMMY 
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ on: July 25, 2022, 19:10:50 pm
Quote from: Katsavidi on July 25, 2022, 17:08:18 pm
Έχει τύχει να ξαναυπάρξουμε σε κουβέντα εδώ στο φορουμ. Και τότε πάλι οι λέξεις χρησιμοποιούντουσαν άτυχα. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Και στο τωρινό σου σχόλιο λες ότι ήταν ΄΄παράνομο''. Όπως η κλοπή. Ενώ δεν είναι παράνομη η αντιγραφή. Ανήθικη debatable, αντιεκπαιδευτική πιο πιθανό. Αλλά παράνομη σίγουρα όχι. Δεν υπάρχει νόμος για κάτι τέτοιο. Oι όροι των εξετάσεων δεν είναι νόμοι. Επίσης οι όροι αλλάζουν ανα μάθημα οπότε οριακά δεν ειναι καν κάπου καταγεγραμμένοι. Οπότε πάλι λες κάτι ''ατύχως''. Μόνο που είναι η δεύτερη φορά στην ίδια κουβέντα που η ατυχία συμπίπτει προς το ίδιο πράγμα.Την παρανομία και την υπερβολή ενός θέματος. Άρα μάλλον ισχύει ότι οι λέξεις που χρησιμοποιούμε προδίδουν τα σκεπτικά μας.

Ναι προφανώς και παραδέχομαι ότι κατα περίπτωση κρίνω και δέχομαι ακόμα και παράνομα πράγματα. Σου είπα. Δεν θεωρώ κακό ένας καθηγητής να ''κλέψει'' μια άσκηση από ξένη βιβλιογραφία για να νιώσουμε ένα κομμάτι του μαθήματος. Ή να πάρει μια εικόνα από κάπου και να τη βάλει στις σημειώσεις του. Είναι τυπικά και νομικά παράνομο αν δεν κάνει reference αλλά ειλικρινά μου φαίνεται αδιάφορο όσο συμβαίνει με αθώα προθεση να καταλάβουμε καλύτερα κάτι. Είναι τυπικά και νομικά παράνομο ένα σπασμένο πρόγραμμα. Αλλά ειλικρινά όταν δεν υπάρχει καμία χρηματοδότηση μου είναι αδιάφορο αν θα το χρησιμοποιήσει κάποιο εργαστήριο ή καποιος καθηγητής το δώσει στους φοιτητές για να βγει μια εργασία ή για να πάρουν κάποια γνώση. Οπότε ναι. Το παραδέχομαι. Κρίνω κυρίως με βάση την πρόθεση,τον στόχο και την συνθήκη κατα περίπτωση την κάθε πράξη και όχι σύμφωνα με μια αόριστη ή ορισμένη νομιμότητα. Η εμμονή με την τυπική νομιμότητα μου φαίνεται επιφανειακή χωρίς να λαμβάνουμε υπ οψιν άλλους παράγοντες. Επίσης οι νόμοι εκτός από ηλίθιοι πολλές φορές είναι και δυναμικοί (τουτέστιν αλλάζουν). Δεν συνδέονται με κάποια ηθική απαραίτητα ούτε κάποια χρησιμότητα. Μην μπούμε σε περιπτωσιολογία. Πριν μερικά χρόνια οι γυναίκες και οι μαύροι δεν είχαν δικαίωμα ψήφου. Η μοιχεία ήταν ποινικό αδίκημα και σε κάποιες περιοχές είναι νόμος ο λιθοβολισμός. Οπότε ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως η νομιμότητα είναι κριτήριο. Εκτός αν τα θεωρείς και αυτά κομπλέ οπότε πάσο.

Αλλά για να μην ξεφεύγουμε από τα ακαδημαικά. Αν πραγματικά είσαι τόσο άτεγκτος όσον αφορά την νομιμότητα και την λογοκλοπή, τότε σου έχω άσχημα νεα. Ένα τεράστιο ποσοστό το οποίο διδάσκεσαι στη σχολή είναι προιον λογοκλοπής. Από papers,σημειώσεις,ασκήσεις και εικόνες μέχρι προγράμματα και εξοπλισμούς εργαστηρίων που αγοράστηκαν με λεφτά από κονδύλια που ήταν για άλλο πράγμα. Oριακά το ίδιο το συγκρότημα του ΑΠΘ είναι παράνομο, έχοντας ξεπεράσει κατά πολύ τον συντελεστή δόμησης και με μερικά κτίρια κυριολεκτικά αυθαίρετα ή χρεωμένα. Οπότε αν όντως είσαι τόσο ευαίσθητος και αυστηρός με την νομιμότητα μάλλον για να τα έχεις καλά με τη συνείδησή σου δεν θα έπρεπε όχι απλά να μην πας σε διαλέξεις και να μην διαβάζεις αλλά οριακά ούτε να πατάς στο καμπους. Αλλιώς κυλιέσαι στον βούρκο της παρανομίας και της ακολασίας. Και ενας θεός ξέρει τι ποινές επισύρει.

Προφανώς και θεωρώ παράλογο να το κάνεις. Απλά το αναφέρω για να καταδείξω πως είτε λόγω άγνοιας είτε μεροληψίας η εμμονή με την νομιμότητα εκτός από κοντόφθαλμη και επιλεκτική είναι σε πολλές περιπτώσεις μη εφαρμόσιμη.

ΥΓ πιάστηκες από ένα κομμάτι της τοποθέτησής μου και δεν απάντησες στα υπόλοιπα. Σου είπα. Ακόμα και η πιο μετριοπαθής τοποθέτηση για το ζήτημα είναι η εξής. Η δυσαναλογία του ''παραπτώματος'' και της ποινής. Τη στιγμή μάλιστα που αυτό δεν ορίζεται ούτε από νόμο ούτε από ηθική ούτε απο εκπαιδευτική δεοντολογία.


Και ποιος καθορίζει την σημαντικότητα κάθε παραπτώματος λοιπόν; Εγώ θα έλεγα οι συνέπειες του και κατά την γνώμη μου είναι αντάξιες της ποινής. Φαντάσου να εκπαιδεύεσαι σε ένα σύστημα το οποίο σου λέει ουσιαστικά ότι ναι μεν δεν είναι σωστό να αντιγράφεις αλλά δεν θα πάθεις και τίποτα αν το κάνεις. Από μια άλλη σκοπιά, νωρίζω άτομα που αντέγραφαν μια ζωή και πλέον δεν έχουν ιδέα που πάνε τα τέσσερα. Αν είναι να μπεις σε μια σχολή και να την τελειώσεις τότε κάντο σωστά, με τον τρόπο που θα σου δώσει ότι χρειάζεσαι.

Γενικά το να κατηγορουμε καθηγητές και καταστάσεις κάθε φορά που δεν μας αρέσει κάτι είναι ανώριμη τακτική κατά την γνώμη μου. Ο καθηγητής δεν νοιάζεται οκ αλλά ο φοιτητής νοιάζεται; Η νοιάζεται μόνο να περάσει; Όταν είμαστε και εμείς σωστοι τότε θα δεχτώ απαίτηση να αλλάξει και η απεναντι πλευρά.
sent from mTHMMY 
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ on: July 25, 2022, 15:59:03 pm
Quote from: Katsavidi on July 25, 2022, 15:46:50 pm
Σιγά μην έκαναν και ενοπλη ληστεία...Ρε τα σκέφτεστε αυτά που λέτε μερικοί? Άκου κλοπή...Ναι... Μπουκαραν με ριφιφι στο σπίτι του ''καλού φοιτητή'' και του ψείρισαν το λαπτοπ με τις εργασίες. Μετά μοιράσανε τα κλοπιμαία μεταξύ τους και στον τσιλιαδόρο και τα πουλήσανε στη μαύρη αγορά. Η γλώσσα έχει μεγάλη σημασία και οι λέξεις δείχνουν πολλά. Κυρίως για τον τρόπο που σκεφτόμαστε. Το ότι την αντιγραφή την έκανες κλοπή με λέει πολλά.

Στην πραγματικότητα από καταβολής κόσμου η αντιγραφή στο πανεπιστήμιο γινόταν με τη σύμφωνη γνώμη και του ''αντιγραφέα αλλά και του αντιγραφόμενου''. Κάποιος ζητούσε βοήθεια και κάποιος άλλος για να τον βοηθήσει του έστελνε μια εργασία (παλιότερη συνήθως). Αυτό λοιπόν το ονομάζεις κλοπή. Ενώ στην ουσία δεν είναι καν λογοκλοπή ή plagiarism δεδομένου ότι οικειοθελώς τον βοήθησε ο άλλος. Είναι διαμοιρασμός πληροφορίας και γνώσης και δουλειάς. Σε πολλά μαθήματα δε, είναι οριακά αναγκαστικό, ωστε να βγάλεις άκρη, να έχεις μια βάση για να καταλάβεις τι παίζει και να κάνεις την εργασία. Η γιατί μπορεί να κολλήσεις σε ένα σημείο. Συνήθως γιατί οι διαλέξεις δεν αρκούν ή γιατί ο καθηγητής λέει ή ζητάει ότι ναναι.

Συμβαίνει κατα κόρον και στην καθημερινότητα. Όταν κάνεις μια διπλωματική βλέπεις papers (δουλειά) άλλων. Όταν θες να λύσεις μια άσκηση ανατρέχεις σε μια άσκηση του καθηγητή ή σημειώσεων. Έτσι δουλεύει η εκπαίδευση. Κάποιος που ξέρει κάτι το μεταδίδει στον άλλον. Και ο άλλος με αυτή τη γνώση το προχωράει. Και μάντεψε αν παίζει στυγνή αντιγραφή στις εργασίες και λειτουργεί τότε μάλλον κάποιος βαρέθηκε να αλλάξει έστω και τα δεδομένα από χρονιά σε χρονιά και το κατέστησε δυνατό ώστε η παλιοτερη εργασία από απλό βοήθημα να γίνει κοπι πειστ.

Αυτά τα λέω σαν γενικό σχόλιο γιατί από ότι καταλαβαίνω εδώ ήταν κουιζ και απλά οι απαντήσεις ήταν ίδιες και δεν ήταν τύπου εργασία. Σε αυτήν την περίπτωση τα πράγματα αλλάζουν. Αλλά άλλο να λες αντέγραψε κάποιος σε μια εξέταση οπότε μηδενίζεται (μια χαρά αναλογική ποινή την θεωρώ ακόμα και για τους αυστηρούς) και άλλο να ξεφεύγεις. Τύπου 'χανεις τις επόμενες εξεταστικές' ή ''ποινή μείωσης βαθμού όταν περάσεις'' ή να αναρτάς λίστες δημόσιες στο ιντερνετ με τους ''κλέφτες'' (ναι ρόθο εσένα λέω, ενώ απλά είχες κάνει πατάτα και δεν σε είχε ''κλεψει'' κανένας), κλπ,κλπ. Όπως επίσης ακόμα και αυτό δεν είναι κλοπή. Εκτός αν φαντασιώνεσαι μαχαίρια στο λαιμό φοιτητή από άλλους φοιτητές για να πάρουν τις απαντήσεις.

Το ζουμί της υπόθεσης όμως για μένα είναι πως μερικοί καθηγητές την έχουν δει ζορό και βιτζιλάντηδες ενώ θα έπρεπε να κοιτάνε πρώτα την καμπούρα τους (την καθηγητική μεριά) και να είναι τουλάχιστον λογικοί ως προς τις ''ποινές'' τη στιγμή που κάνουν τα ίδια και χειρότερα. Ξέρεις πόσα ονόματα καθηγητών έχουν κοτσαριστεί σε διπλωματικές,διδακτορικά και papers ενώ δεν ασχολήθηκαν καθόλου και την δουλειά την έβγαλαν φοιτητές με την επίβλεψη διδακτορικών και μεταπτυχιακών? Έχεις εικόνα τι γέλια θα βγάλουμε αν πετάξουμε σε κανα πρόγραμμα λογοκλοπής τις σημειώσεις των καθηγητών σε πολλά μαθήματα και πόσες από αυτές είναι απλά translation από ξενη βιβλιογραφία? Έχεις ιδέα πόσες ασκήσεις (ακόμα και σε εξετάσεις) είναι αυτούσια κλεμμένες από ξενη βιβλιογραφία (και ναι εδώ βάζω κλοπή γιατί δεν νομίζω να ρώτησαν κανέναν). Ξέρεις σε πόσες περιπτώσεις το πανεπιστήμιο έχει πιαστεί να χρησιμοποιεί σπασμένα προγράμματα και μετά έτρεχαν?

Προφανώς δεν μιλάω για όλους και προφανώς δεν στοχοποιώ συγκεκριμένα τον Πιτσιάνη (μιας και δεν έχω ιδεά για τα μαθήματα του), αλλά συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις. Παρόλαυτά εγώ προσωπικά δεν θεωρώ κακό να χρησιμοποιεί κάποιος (ακόμα και καθηγητής) υλικό και ασκήσεις για να μάθει σε κάποιους δυο τρια πράγματα για ένα αντικείμενο. Του εναντίον... Ο σκοπός άλλωστε είναι καλός. Δεν έβγαλε και λεφτά από αυτό για να κατηγορήσεις. Αλλά όταν ένα ολόκληρο πανεπιστήμιο κάνει τέτοια (από λογοκλοπές μέχρι αυθαίρετα κτίρια και κονδύλια που αλλάζουν στόχο καθημερινα και σπασμένα προγράμματα) ,ομολογουμένως για καλούς σκοπούς πολλές φορές, ε μου κάθεται κάπως άσχημα να εξαντλείται η αυστηρότητα με παράλογες ποινές για αντιγραφή σε ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ κουιζ που δεν έπαιζε ρόλο στον βαθμό καν αν δεν το έκανες.

Δεν κάνω ένα επιχείρημα ΄΄κυρια, κυρία δεν μιλούσα μόνο εγω'' . Το επιχείρημά μου είναι :
1)Αναλογικότητα της ποινής. Αλλιώς θα καταλήξουμε να δεχόμαστε μέχρι και τις παρανοεις του ν 4777 που προέβλεπε μέχρι και διαγραφή για ηχορύπανση?!?!?!?!...
2)Υποκρισίας από μεριάς πανεπιστημίου και επίθεση στους φοιτητές όταν μπροστά σε αυτά που κάνει το πανεπιστήμιο , η αντιγραφή είναι κυριολεκτικά πταίσμα.
3)Οτι κάποια στιγμή οι καθηγητές πρέπει να καταλάβουν ότι αντί απλά να τρομοκρατούν/εκφοβίζουν/τιμωρούν θα μπορούσαν να κάνουν πιο ποιοτικό και ενδιαφέρον το μάθημά τους για να μην το θεωρούν οι φοιτητές αγγαρεία. Όπως επίσης να το κάνουν λίγο πιο δημιουργικό αντί απλά να προσπαθούν να μας εξετάσουν στο πόσο ταλαιπωρηθήκαμε και στο πόσο φόρτο μπορούμε να βγάλουμε. Σχεδόν τελείωνω τη σχολή και αν με ρωτούσες κατα 10-20% έμαθα κάποια πράγματα και 80-90% έμαθα απλά πως να ταλαιπωριέμαι και να έχω ψυχικά αποθέματα να βγάλω τη σχολή.
4)Η νομιμότητα δεν είναι άσπρο μαύρο. Υπάρχουν ακόμα και θολά σημεία (ακόμα και όταν τα κάνει το επίσημο πανεπιστήμιο) που γίνονται για καλό σκοπό. Το να αναλύεις ένα ζήτημα τόσο επιφανειακά δεν βοηθάει κάπου.

ΥΓ όσο η κοινωνικοοικονομική κρίση οξύνεται και τα ζόρια μεγαλώνουν ενώ οι διαγραφές κοντοζυγώνουν και ταυτόχρονα η εντατικοποίηση στη σχολή αυξάνεται, τόσο θα προσπαθεί ο κόσμος να την παλέψει και να ξεφύγει γρήγορα με όποιο τρόπο μπορεί (ακόμα και την αντιγραφή). Αλλά όταν κάποτε ακόμα και κάποιοι δεξιοι καθηγητές λέγανε πως όλα αυτά (υποχρηματοδότηση,εντατικοποίηση,διαγραφές,κλπ) θα ρίξουν την ποιότητα των σπουδών και της σχολής, κάποιοι άλλοι εμμονικά και με επιχειρήματα του κώλου προσπαθούσαν να τα υπερασπιστούν για να ικανοποιήσουν τις ιδεοληψίες τους ή τις φιλοδοξίες τους.

Αρχικά δεν υπάρχει λόγος να γίνεσαι αγενής απλά και μόνο επειδή δεν σου αρέσει αυτό που λέω. Κατά δεύτερον εμένα μου λέει πολλά το γεγονός ότι είσαι διατεθειμένος να στηρίξεις κάτι παράνομο, ανήθικο και αντιεκπαιδευτικο, οποία και αν είναι τα επιχειρήματα σου για αυτο. Αν θέλεις να πιαστείς από την ατυχή χρήση της λέξης "κλοπή" για να ακυρώσεις αυτό που είπα κάντο, όμως δεν αλλάζει την ουσία της πρότασης μου.
sent from mTHMMY 
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ on: July 24, 2022, 18:19:27 pm
Δηλαδή ουσιαστικά ζητατε να κάνει τα στραβά μάτια στη κλοπή και όσοι το έκαναν να μην έχουν καμία απολύτως επίπτωση;
sent from mTHMMY 
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2 on: July 19, 2022, 16:40:56 pm
Quote from: Κaraflodaimonas on July 19, 2022, 15:02:18 pm
Πως προέκυψε ότι το 80% των μαθημάτων περνιέται λύνοντας παλιά θέματα? Προσωπικά θεωρώ ότι πολύ λίγα μαθήματα, κυρίως 1ου κι 2ου έτους, μπορείς να τα περάσεις διαβάζοντας μόνο λυμένα θέματα ( στα περισσότερα μαθήματα ειδικά από το 2ο έτος κι πάνω δεν υπάρχουν λυμένα θέματα η κι αν υπάρχουν οι λύσεις του δεν είναι απαραίτητα σωστές).  Όσον αφορά την κατανόηση του μαθήματος , τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα συγκεκριμένα θέματα εξέταζαν το πόσο καλά έχει κατανοήσει κάποιος το αντικείμενο του μαθήματος ?

Το πρώτο από προσωπική εμπειρία, με μια μικρή υπερβολή στο νούμερο και το δεύτερο διαβάζοντας τα θέματα ως κάποιος που κατανοεί το μάθημα
sent from mTHMMY 
11  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2 on: July 19, 2022, 14:26:28 pm
Quote from: lazar on July 19, 2022, 13:43:41 pm
καλά πιπιλάς κ εσύ την καραμέλα αρκετών που την έχουν δει επιστήμονες και καλά με ανύπαρκτα citations...η αλήθεια είναι πώς μπαίνουν πάρα πολλοί φοιτητές κ κάπως πρέπει με διάφορα φίτλρα να ξεχωρίσουν οι καλύτεροι/ικανότεροι/μεγαλύτερης αντίληψης φοιτητές...δεν θα πάρουν όλοι πτυχίο στην ώρα τους διότι είμαστε υπεράριθμοι κ χρειάζονται στην αγορά πολύ λιγότεροι....τώρα εντάξει ότι πρέπει να ξεφύγει κανείς από την λυκειακή νοοτροπία , ναι έιναι σωστό...άλλο όμως αυτό κ άλλο να καρκινιάζουμε την σχολή με αποτέλεσμα οι απόφοιτοι να έχουν ψυχολογικά/ψυχοσωματικά προβλήματα όταν με το καλό ορκίζονται....πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία στην εξέταση των μαθημάτων που πολλοί καθηγητές δεν είναι διαθετειμένοι να το κάνουν γιατί βαριούνται ή γιατί είναι ανεπαρκείς εκπαιδευτικά(μπορεί να είναι οι καλύτεροι επιστήμονες αλλά αυτό δεν τους κάνει μεταδοτικούς απαραίτητα)

Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να καταλάβεις ότι το να περνάς το 80% των μαθημάτων σε αυτή τη σχολή με παλιά θέματα και προπόνηση σε ήδη λυμένες ασκήσεις αντί του να κατανοείς πλήρως το νόημα του μάθηματος δεν σου προσφέρει απολύτως τίποτα. Δεν λέω ότι δεν έχω πέσει θύμα αυτής της νοοτροπίας, απλά λέω ότι είναι παντελώς άχρηστη εκπαιδευτικά και νοητικά. Κατά τη γνώμη μου η ημιμάθεια είναι από τα χειρότερα προβλήματα της σχολής μας και φαινομενικά "δύσκολα" μαθήματα που απαιτούν την κατανόηση του φοιτητή κρατούν τις ισορροπίες.    Όντως τα αντικείμενα που καλύπτονται είναι πολλά και μερικές φορές δυσνόητα, αλλά θεωρητικά είσαι ένας full time φοιτητής. Αν προσπαθείς να χωρέσεις 100+ ώρες διαβάσματος σε 5 μέρες, ακόμα και 20 μέρες, τότε η πιθανότητα επιτυχίας είναι σίγουρα κάτω από 30% αν εξετάζεται η κατανόηση στο μάθημα.
sent from mTHMMY 
12  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΥΛΟ on: January 13, 2022, 14:56:56 pm
Quote from: Katsavidi on January 13, 2022, 14:16:30 pm
Πες μου τι είπα που δεν ισχύει. Ο χώρος όντως ήταν σε απαραδέκτη κατάσταση. Οντως για αρκετά χρόνια. Όντως καποιοι μπήκανε και όντως έγινε προχθες. Οντως εκ των πραγματων θα ΄΄σουλουπωνοταν'' σχετικά με το πως ήταν. Και μονο τα σκουπίδια να φευγαν. Οντως προτεραιότητα ήταν να ερθουν οι μπάτσοι παρά να αξιοποιηθεί. Δεν το λέει η ερμηνεία μου αλλα η χρονική σειρά των γεγονότων. Ηταν παρατημενο για χρονια και δεν εγινε κινηση να φτιαχτει. Μπήκαν κάποιοι και τότε εγινε κινηση να βγουνε μέσα σε δυο μέρες...

Τι ''δεν σου φαινεται πολυ για γεγονός'' από αυτα?

Ποια είναι τα πράγματα που δεν είπα με το ονομά τους? Το ότι είπα ''καποιοι μπήκαν να το κανουν στέκι'' αντι για κατι του τυπου ''αναρχικοι καναν καταληψη ορμητηριο για να πίνουν ναρκωτικά και να καινε σκυλακια''? Γιατί μάλλον εσύ έχεις μια πολωμενη ερμηνεια των γεγονοτων και περίμενες να την ακούσεις.

Έχεις πάρει κυριολεκτικά ότι πιστεύεις και το βαφτίσες γεγονός. Δεν περίμενα να ακούσω τπτ συγκεκριμένο, όσο και αν θα ήθελες αυτή να είναι η αλήθεια. Το μόνο που ήθελα ήταν τα γεγονότα και μου πλασσαρες μερική αλήθεια βομβαρδισμενη με τις απόψεις σου το ίδιο και το παραπάνω ποστ του τοπικ. Δεν καταλαβαίνω την ανάγκη σου να γίνεις αμυντικός χωρίς καν να προσπαθησεις να καταλάβεις αυτό που σου λέω, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν αντιμετώπισα και πότε διαφορετική συμπεριφορά όσον αφορά τέτοια θεματα
sent from mTHMMY 
13  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΥΛΟ on: January 13, 2022, 14:00:02 pm
Quote from: Katsavidi on January 13, 2022, 04:59:29 am
Γεγονός 1 : Aυτός ο χώρος ήταν ένα εκτρωμα κυριολεκτικό κρίνοντας από τις φωτογραφίες. Ρήμαζε σε απαράδεκτη κατάσταση δεν ξέρω και γω για πόσα χρόνια.
Γεγονός 2 : Kάποιοι προχθες μπήκαν και ήθελαν να το κάνουν στέκι. Αν μη τι άλλο θα σουλουπωνόταν και λίγο.
Γεγονός 3 : Προτεραιότητα του πανεπιστημίου είναι να φέρει μπάτσoυς να μαζέψουν αυτούς τους κάποιους και όχι να αξιοποιήσει τον χώρο (δεν το έκανε για πολλά χρόνια). Αν ρωτήσεις τον Παπαιωαννου πχ θα σου πει ότι εφεραν μπάτσους για να χρησιμοποιηθεί ο χώρος...

Τα συμπεράσματα δικά σου.

Δεν μου φαίνονται και πολύ γεγονότα όλα αυτά που λες. Είναι η δικιά σου πολωμένη ερμηνεία των γεγονότων. Δεν λέω ότι έχεις άδικο αλλά να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους
sent from mTHMMY 
14  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΥΛΟ on: January 13, 2022, 02:13:01 am
Quote from: Katarameno on January 13, 2022, 01:48:24 am
Τι γινόταν ?
sent from mTHMMY 

Δεν ήταν ρητορική η ερώτηση μου. Απλά ασφάλεια δεν καλείται συνήθως χωρίς λόγο και το γεγονός ότι αυτός ο λόγος δεν αποκαλύπτεται στο ποστ εσκεμμένα με ενοχλεί κάπως.
sent from mTHMMY 
15  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΥΛΟ on: January 12, 2022, 22:03:21 pm
Λίγο biased μας τα μετέφερες τα νέα. Τι γινόταν στο στέκι της φαρμακευτικής και χρειάστηκε να κληθεί η ασφάλεια;
sent from mTHMMY 
Pages: [1] 2 3 ... 9
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...