• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 00:28:15 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 00:28:15 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 30, 2025, 20:28:04 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Nikos_313
[June 30, 2025, 19:21:42 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[June 30, 2025, 14:21:07 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 30, 2025, 11:27:40 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 30, 2025, 02:08:34 am]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι] Γ...
by nmpampal
[June 30, 2025, 02:07:32 am]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Katarameno
[June 29, 2025, 19:07:49 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Juror8
[June 29, 2025, 13:27:54 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by DarkMagiK06
[June 29, 2025, 11:33:16 am]

[Ηλεκτρολογικά Υλικά] Απο...
by nmpampal
[June 28, 2025, 17:39:03 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Nikos_313
[June 28, 2025, 14:19:42 pm]

[Αξιοπιστία Συστημάτων] Ν...
by Agios Gewrgios Printezis
[June 28, 2025, 11:30:11 am]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by george14
[June 27, 2025, 17:39:27 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 17:31:52 pm]

Σύνθεση νέων Πρυτανικών Α...
by Katarameno
[June 27, 2025, 16:07:02 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[June 27, 2025, 15:40:14 pm]

Ποιος πιστεύετε ότι θα εί...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 14:01:27 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 13:37:27 pm]

Πρόγραμμα Εξεταστικής Σεπ...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 13:34:24 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9972
Latest: to_parasito
Stats
Total Posts: 1427142
Total Topics: 31723
Online Today: 148
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 48
Guests: 59
Total: 107
cpapast
slivarda
apostchris
pipitsenko
vagk
mpaziakou
Smaragda
immo
Nikos_313
gdiakonikolhs
AcDimitri
manwlakhs
kpapama
varvoutis
mark
kostas.13v
Orgianelis
Γιώργος Μπιλμπίλης
Angelagfb
Anastasiam
mdimitrig
Katarameno
meni
gkyrodi
glavdakis
giorgosc
mihanologos
npalami
Belafonte
Saint_GR
chris123
chriskazakos
christina02
Kwst@ss_
acapulco
VeGGoS
christi
hraklis2002
anstaik
le papillon
koskyr
serafeim
dedhe
chaniotism
nikosmonov
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
  Show Posts
Pages: [1]
1  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Θεωρία Παιγνίων / Re: [Θεωρία Παιγνίων] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2024 on: February 17, 2024, 11:19:36 am
1. Το πρωτο μαθημα του εξαμηνου θα γινει διαδικτυακα την Παρασκευη 23 Φεβ. ωρα 1415.
2. Το Zoom link ειναι https://authgr.zoom.us/j/3238944065?pwd=MlJZN05ZUFNRRU5xeC9BTEZxMXpiZz09
3. Η διευθυνση του μαθηματος στο elearning ειναι https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=12586
3.3 Περισσοτερες λεπτομερειες στο Forum του elearning
2  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι / Re: [Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2024 on: February 17, 2024, 11:17:43 am
1. Το πρωτο μαθημα του εξαμηνου θα γινει διαδικτυακα την Παρασκευη 23 Φεβ. ωρα 0915.
2. Το Zoom link ειναι https://authgr.zoom.us/j/3238944065?pwd=MlJZN05ZUFNRRU5xeC9BTEZxMXpiZz09
3. Η διευθυνση του μαθηματος (ΘΕΩΡΙΑ!!!) στο elearning ειναι https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=18140
3.1 Μπορειτε (καλο θα ειναι) να κανετε αυτοεγγραφη στο elearning  
3.2 Για τους παλιους: η Ithaki δεν υπαρχει πια!
3.3 Περισσοτερες λεπτομερειες στο Forum του elearning
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΗΓΑΔΙ ΚΑΤΟΥΡΗΣΑΝ? on: October 20, 2021, 11:16:15 am
0. Την Τριτη 19/10 ειχα μια ενδιαφερουσα εμπειρια που νομιζω οτι αξιζει να μοιραστω μαζι σας
(με τους καθηγητες μεσω email και με τους φοιτητες μεσω του THMMY forum).

1. Ισως γνωριζετε ηδη οτι στα μαθηματα μου δεν επιτρεπω την παρουσια φοιτητων υπο μεταγραφη. Αυτο δεν αρεσε στην ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ η οποια δημοσιευσε ενα απαραδεκτο post στο https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=79832.0.

2. Το πρωι της Τριτης μερικοι φοιτητες εμφανιστηκαν στο μαθημα Λογισμου για να (α) ανακοινωσουν στους φοιτητες οτι η πρακτικη μου ειναι απαρασδεκτη και (β) για να συζητησουν μαζι μου.

3. Συζητησαμε λοιπον για περιπου 20 λεπτα. Πρεπει να πω οτι (σε αντιθεση με το προαναφερθεν post) ηταν εξαιρετικα ευγενεις.

4. Νομιζω οτι συμφωνησαμε σε καποια πραγματα και διαφωνησαμε σε καποια αλλα. Στελνω το παρον επειδη κατα καποιο τροπο προκληθηκα να δημοσιοποιησω τις αποψεις μου.
4.1 Πριν προχωρησω πρεπει να πω οτι δεν μου ειναι σαφες  ποιον εκπροσωπουν αυτοι οι φοιτητες με τους οποιους μιλησα. Ισως την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ, ισως τις συνελευσεις παρωδια των 100 ατομων (επι συνολου 3 ή 4000 φοιτητων στα τμηματα Ηλ/γων και Μηχ/γων). Δεν νομιζω να εκπροσωπουν καποια αριθμητικα σημαντικη μεριδα φοιτητων.

5. Σε καθε περιπτωση, να σε τι συμφωνουμε
5.1 Η τρεχουσα κατασταση διδασκαλιας ειναι απαραδεκτα επικινδυνη.
5.2 Πρεπει να αντιδρασουμε (φοιτητες και καθηγητες).

6. Και να σε τι (απ΄ όσο καταλαβα) διαφωνουμε.
6.1 Θεωρω οτι οι υπο μεταγραφη φοιτητες δεν εχουν κανενα δικαιωμα να παριστανται στις παραδοσεις, μεχρι να ολοκληρωθει η μεταγραφη τους. Ειναι αληθεια οτι στην προ πανδημια εποχη επιτρεποταν η παρακολουθηση στους υπο μεταγραφη. Το εκανα κι εγω αν και ειμαι γενικα αντιθετος στις μεταγραφες.
6.2 Αλλα επι πανδημιας η παρουσια των υπο μεταγραφη αυξανει τον υγειονομικο κινδυνο για τους καθηγητες και για τους φοιτητες.
Ειναι προφανες οτι οσο περισσοτερους φοιτητες εχω στην αιθουσα τοσο περισσοτερο αυξανει (σε απαραδεκτα ψηλο επιπεδο) το υγειονομικο ρισκο για εμενα (ειμαι 60 χρονων)  και τους οικειους μου (η μητερα μου ειναι 90 χρονων) για να μην μιλησω για την αλυσιδα μεταδοσης. Ηδη εκτιθεμαι σε πολυ υψηλο κινδυνο κανοντας μαθημα με τις παρουσες συνθηκες και δεν προτιθεμαι να τον αυξησω για να καλυψω φοιτητες οι οποιοι, επαναλαμβανω, δεν εχουν δικαιωμα παρουσιας στην αιθουσα. Φυσικα αν θελουν μπορουν να παρακολουθησουν το μαθημα μεσω zoom.

7. Επι του πρακτεου.
7.1 Να τι (πιστευω εγω) οτι πρεπει  να κανουμε.
7.1.1 Διδασκαλια αποκλειστικα μεσω Zoom.
7.1.2 Σε δευτερο χρονο, αναστολη λειτουργιας του Τμηματος.
7.1.3 Γενικα ειμαι κατα των μεταγραφων, διοτι επιβαρυνουν υπερβολικα το τμημα και τις υποδομες του.
7.2 Να τι (καταλαβα εγω οτι πιστευουν αυτοι) οτι πρεπει  να κανουμε. Πρεπει να πω οτι δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα τι ελεγαν ή οτι αυτο βγαζει νοημα. Εν παση περιπτωσει.
7.2.1 Απο τον Μαρτιο ήδη ζητουν δια ζωσης διδασκαλια με ολα τα απαραιτητα μετρα υγειονομικης ασφαλειας. Εγω σημειωνω οτι (α) τα απαιτουμενα μετρα θα στοιχισουν τεραστια ποσα και δεν θα δωσουν απολυτη ασφαλεια (αλλα θα μειωσουν το ρισκο) και (β) το αιτημα ασφαλειας ειναι ενας πολυ καλος λογος για να μην γινονται δεκτοι στο μαθημα οι υπο μεταγραφη φοιτητες.
7.2.2 Ενω αφενος ζητουν δια ζωσης και ασφαλη διδασκαλια, αφετερου κανουν οτι μπορουν για να την κανουν μη ασφαλη.
7.2.3 Αναρωτιεμαι μηπως η πραγματικη εξηγηση των ειναι οτι στην πραγματικοτητα δεν επιθυμουν ασφαλη διδασκαλια αλλα ακριβως το αντιθετο: συνθηκες οι οποιες θα ευνοησουν την υγειονομικη κατστροφη, ωστε να μπορουν κατοπιν να ποουν οτι η κυβερνηση ειναι ανικανη. Αναρωτιεμαι λεμε ...

ΘΚ
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Προτεινόμενες Διπλωματικές on: August 24, 2016, 13:09:18 pm
Επιβλέπων: Θ. Κεχαγιάς
Χρόνος Εκπόνησης: 2016-2017
Επικοινωνία: kehagiat@ece.auth.gr
-------------------------------------------------------------   
A. Ανάπτυξη Έξυπνου Φροντιστή Μαθηματικών
Ανάπτυξη λογισμικού το οποίο:
1. παρέχει στον χρήστη μία ακολουθία μαθηματικών ασκήσεων,
2. βαθμολογεί αυτόματα τις λύσεις του χρήστη,
3. προσαρμόζει τις επόμενες ασκήσεις της ακολουθίας έτσι ώστε να βελτιώνεται η επίδοση του χρήστη.
Το λογισμικό μπορεί να λειτουργεί αυτόνομα ή διαδικτυακά.
Απαιτήσεις: Η εργασία απαιτεί κυρίως εμπειρία σε προγραμματισμό και δευτερευόντως ικανοποιητική γνώση μίας περιοχής των μαθηματικών (π.χ. Λογισμός Ι ή Διαφορικές Εξισώσεις). Η βάση των ασκήσεων έχει ήδη αναπτυχθεί. Για πιο προχωρημένη υλοποίηση θα είναι χρήσιμη και η γνώση στοιχείων Μηχανικής Μάθησης.
-------------------------------------------------------------
Β. Προβλήματα Καταδίωξης / Διαφυγής
Ανάπτυξη αλγορίθμων για την επίλυση προβλημάτων καταδίωξης / διαφυγης σε διακριτό χρονο και χώρο. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία τέτοιων προβλημάτων, αλλά το δικό μου ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι σε προβλήματα  Αστυνόμων και Κλεφτών (Cops and Robbers) και Pacman.
Απαιτήσεις: Ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του φοιτητή η εργασία μπορεί να εστιάσει στην ανάπτυξη και υλοποίηση των αλγορίθμων (με χρήση Matlab) ή στην μαθηματική ανάλυση (με χρήση Θεωρίας Παιγνίων).
-------------------------------------------------------------
Γ. Oπτικοποίηση προβλημάτων καταδίωξης / διαφυγής 
Αυτό το θέμα σχετίζεται με το προηγούμενο. Συγκεκριμένα, εδώ το ζητούμενο είναι η ανάπτυξη εφαρμογής η οποία θα χρησιμοποιείται για την τριδιάστατη οπτικοποίηση (visualization) και την σύγκριση διαφόρων στρατηγικών / αλγορίθμων.
Απαιτήσεις: Δεν υπάρχει απαίτηση για μαθηματική ανάλυση ή ανάπτυξη αλγορίθμων. Το ζητούμενο ειναι η υλοποίηση υπαρχόντων αλγορίθμων σε τριδιάστατο περιβάλλον. Επίσης η οπτικοποίηση θα βασιστεί σε κάποια υπάρχουσα game engine. Κατά συνέπεια η κύρια απαίτηση είναι η ικανότητα προγραμματισμού στην γλώσσα της αντίστοιχης game engine (Π.χ. Javascript για την Unity ή Lua για την Leadwerks κτλ.).
-------------------------------------------------------------
Δ. Προσομοιωτής / Οπτικοποιητής Capoeira
Ο στοχος είναι η ανάπτυξη εφαρμογής για την τριδιάσταστη οπτικοποίηση (visualization) αναμετρήσεων Capoeira μεταξύ δύο μαχητών. Οι κινήσεις των μαχητών μπορούν να προσδιορίζονται με κάποιον από τους εξής τρόπους:
διαδραστικά από τον χρηστη,
προγραμματιστικά από τον χρήστη (π.χ. με script),
αυτόνομα, με χρηση τεχνικών Μηχανικής Μάθησης.
Απαιτήσεις: Όπως και στο προηγούμενο θέμα, η οπτικοποίηση θα βασιστεί σε κάποια υπάρχουσα game engine και άρα η κύρια απαίτηση είναι η ικανότητα προγραμματισμού στην γλώσσα της αντίστοιχης game engine (π.χ. Javascript για την Unity ή Lua για την Leadwerks κτλ.). Στην περίπτωση αυτόνομων παικτών θα χρειαστεί και γνώση στοιχείων Μηχανικής Μάθησης.
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...