• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 07, 2025, 00:20:12 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 07, 2025, 00:20:12 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Ειδικές κεραίες] Να επιλ...
by mavropan
[July 06, 2025, 02:23:12 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 05, 2025, 23:31:28 pm]

[Ισχύος ΙΙ] Ερωτήσεις Προ...
by Local Rider
[July 05, 2025, 18:12:49 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 05, 2025, 14:50:28 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 05, 2025, 03:00:08 am]

Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμ...
by Katarameno
[July 04, 2025, 20:56:50 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Local Rider
[July 04, 2025, 13:33:04 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Local Rider
[July 04, 2025, 01:34:59 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by okan
[July 03, 2025, 23:57:35 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 03, 2025, 23:21:26 pm]

[Υπολογιστικός Ηλεκτρομαγ...
by tzortzis
[July 03, 2025, 22:18:47 pm]

[Τεχνολογία Λογισμικού] Ν...
by waterfall101
[July 03, 2025, 21:50:25 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[July 03, 2025, 16:42:09 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Lits
[July 03, 2025, 01:33:53 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Le ece
[July 02, 2025, 12:30:13 pm]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Nikos_313
[July 01, 2025, 23:57:12 pm]

Μάθημα επιλογής από άλλο ...
by tzortzis
[July 01, 2025, 19:37:31 pm]

[Δίκτυα Ι ΝΠΣ] Γενικές απ...
by Saint_GR
[July 01, 2025, 18:38:40 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by Mr Watson
[July 01, 2025, 03:00:23 am]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9971
Latest: Ganastop
Stats
Total Posts: 1427232
Total Topics: 31723
Online Today: 115
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 19
Guests: 92
Total: 111
giannnnis23
Pcsc
LelisNiko
Avoiding Existence
KZerenidis
BB
acolak
chrisdardas
george14
kmargaritis
Nikos_313
iliaskou
A-TheITGuy
micelethe
akmilios
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2024-2025
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 6
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Σεπτέμβριος 2019 on: September 25, 2019, 15:27:25 pm
Βιοϊατρική τι φάση ; 20 γραπτά είχε να διορθώσει όλο κι όλο
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Ιούνιος 2019 on: June 19, 2019, 13:01:21 pm
μπορεί να ανεβάσει κανείς φωτογραφίες από πεδίο 2 ;
3  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Τηλεπικοινωνιακή Ηλεκτρονική / Re: [Τηλεπικοινωνιακή Ηλεκτρονική] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: June 16, 2019, 10:19:44 am
Μπορεί κάποιος να ανεβάσει τις ασκήσεις που έχουμε κάνει στο μάθημα φέτος; Αυτές τις ελάχιστες σε αριθμό !
4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Φίλτρα / Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Απορίες σε ασκήσεις 2019 on: June 10, 2019, 11:34:38 am
Quote from: dimvasdim on June 10, 2019, 00:01:05 am
Εγώ παίρνω 0,63 αλλά δεν έχω σωστό το wiener. Καμιά βοήθεια μήπως για το wiener;  Cheesy

Πως το έκανες ;
5  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Φίλτρα / Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019 on: May 31, 2019, 20:45:06 pm
ναι αυτό είναι το εργαστήριο πληροφορικής. Αν και θα μπορούσε να εννοεί και το εργαστήριο Μικρό
για να είναι όλοι σχεδόν μαζί, αλλά αυτό νομίζω λέγεται αλλιώς.

Ξέρουμε μήπως και τη μορφή της εξέτασης ; Θα είναι προγραμματιστική ;
Θα είναι πολλαπλής επιλογής ;
6  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Φίλτρα / Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019 on: May 31, 2019, 20:07:13 pm
Καλησπέρα,

Δεν παρακολουθώ το μάθημα αλλά το χρωστάω. Έχει αλλάξει κάτι
στον τρόπο εξέτασης του μαθήματος ; Θα δώσουμε ηλεκτρονικά ;
7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο II] Ύλη που έχει καλυφθεί 2019 on: May 19, 2019, 19:49:17 pm
Καλησπέρα, γνωρίζει κανείς ποια είναι η ύλη για αυτούς που δίνουν σύμφωνα με το Παλιό Πρόγραμμα Σπουδών ;

Ευχαριστώ
8  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Φίλτρα / Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019 on: April 17, 2019, 15:15:33 pm
Ξέρουμε τι παίζει με την 3η εργασία; Υποτίθεται θα ανέβαινε το Σάββατο αλλά ακόμα τίποτα
9  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2018/2019 on: February 05, 2019, 13:34:10 pm
Στο Level 2 τι μορφή έχουν οι τιμές των TNScoeffs ? Εγώ για παράδειγμα κρατάω για κάθε συντελεστής α ένα διάνυσμα 4bit και τελικά έναν πίνακα 4x4x8 για ESH και 4 x4 για Long frame και στην iTNS αντιστοιχώ κάθε 4bit στην αντίστοιχη βαθμίδα αποκβαντισμού πριν φιλτράρω με την αντίστροφη Ηtns. Βέβαια, στην εκφώνηση θέλει τους πίνακες TNScoeffs  να είναι διαστάσεων 4χ8 και 4χ1.
10  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2018/2019 on: February 02, 2019, 15:48:55 pm
Γνωρίζουμε κάτι συγκεκριμένο για παράταση της ημερομηνίας παράδοσης ; Στο τελευταίο μάθηαμ είχε πει ότι θα δοθεί κάποια παράταση αλλά δεν είπε τίποτα συγκεκριμένο και μέχρι τώρα δεν έχει βγει κάποια ανακοίνωση .
11  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2018/2019 on: January 28, 2019, 23:39:01 pm
H απάντηση που πήρα εγώ από τον ντελόπουλο για αυτά είναι η εξής :

-- Για το πρώτο ερώτημα:  θα ακολουθήσετε την απλουστευμένη εκδοχή που περιγράφεται στην εκφώνηση.

-- Για το δεύτερο ερώτημα:  Καλή ερώτηση. Δεν θα σου την απαντήσω ευθέως όμως γιατί δεν θέλω να επιβάλω μια λύση. Ωστόσο πρέπει να πετύχεις ταυτόχρονα δύο στόχους: (α) μετάδοση κβαντισμένων συντελεστών, (β) εγγυημένα ευσταθή ανακατασκευή με βάση αυτούς τους συντελεστές και καμμία άλλη πληροφορία.

Επίσης, από ότι κατάλαβα, από κάτι ακόμα που μου είπε, στην αντίστροφη διαδικασία του TNS θέλει οι κβαντισμέσοι συντελεστές TNS πρώτα να αποκβαντιστούν και έπειτα να φιλτράρουμε τους MDCT συντελεστές με την inverse Htns για να πάρουμε τους αρχικούς MDCT. Για μένα αυτό δεν βγάζει νόημα, και μου απάντησε ότι κάτι δεν έχω νιώσει και ότι πρέπει να διαβάσω προσεκτικά την εκφώνηση και το πρότυπο για το σχετικό κομμάτι. Αν έχει βγάλει κάποιος άκρη ας πει.
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2018/2019 on: January 23, 2019, 01:20:38 am
2 μιικρές απορίες για το 2ο level όποιος έχει όρεξη. έστειλα και mail στον ντελό αλλά καμία ανταπόκριση.

-- Από την εκφώνηση που μας δώσατε mm-hw-2018.v.1.0.pdf κατανοώ ότι στο βήμα 2 της διαδικασίας βγαίνουν άμεσα από την κανονική εξίσωση οι συντελεστές α ( 1x5 ), τους οποίους ίσως μπορούμε να πάρουμε και απευθείας από τη συνάρτηση της matlab lpc(). Στη συνέχεια θα τους κβαντίσουμε (πιθανότατα με κάποιο κβαντιστή δικής μας δημιουργίας) ώστε να αντιστοιχιστούν σε ακέραιες τιμές 4 bits.
   Από την άλλη, στο πρότυπο w2203tfa.pdf (σελ. 137-138) περιγράφεται μια διαφορετική διαδικασία κατά την οποία κβαντίζονται πρώτα οι συντελεστές ανάκλασης r, από τους οποίους παίρνουμε τους τελικούς συντελεστές α (μάλλον κβαντισμένους ???).

   Ποια από τις δύο διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσουμε; Και αν πρέπει να ακολουθήσουμε την εκδοχή του προτύπου, πως μπορούμε να υπολογίσουμε το κέρδος πρόβλεψης (gp) που χρησιμοποιείται για να κρίνουμε αν χρειάζεται να εκτελέσουμε τον TNS ή όχι.



-- Τέλος, όσον αφορά της ΣΜ του φίλτρου Htns(z), όπως λέτε στην εκφώνηση, χρησιμοποιούνται οι τελικοί κβαντισμένοι συντελεστές α. Στην περίπτωση που η αντίστροφη ΣΜ δεν είναι ευσταθής και αντιστρέψουμε τους πόλους που βρίσκονται εκτός του μοναδιαίου κύκλου, τότε θα πρέπει να αλλάξουν αντίστοιχα οι βέλτιστοι κβαντισμένοι συντελεστές α, έτσι ώστε η ΣΜ να δίνει τους κατάλληλους ευσταθείς πόλους. Σε αυτή, λοιπόν, την περίπτωση θα πρέπει να ξανακβαντίσουμε τους συντελεστές α που θα προκύψουν από τη ΣΜ των νέων πόλων ;
13  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2018-2019 on: January 14, 2019, 17:50:30 pm
Αν μπορεί κάποιος ας ανεβάσει τις σημερινές(15/1/2019) σημειώσεις από ασκήσεις και επίσης να πει αν ανέφερε κάποια λεπτομέρεια σχετικά με την εργασία. Ευχαριστώ.
14  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2018/2019 on: January 03, 2019, 19:34:04 pm
εν τέλει βρέθηκε καμιά πρόταση όσον αφορά την εκτίμηση του τύπου του παραθύρου του επόμενου frame ; μας δίνει συνθήκες μόνο για τον χαρακτηρισμό του επόμενου frame ως EIGHT_SHORT_SEQUENCE όμως δεν βγαίνει κάποιοιος τρόπος για την κάλυψη όλων των περιπτώσεων που μπορεί να τύχουν για τον απο κοινού χαρακτηριμό και των 2 καναλιών . συγκεκριμένα δεν μπορούμε να αναγνωρίοσυμε την περίπτωση που τα 2 κανάλια είναι LSS και LPS . Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις μπορούμε να βγάλουμε το συυμπέρασμα ότι αν το το ένα κανάλι είναι ΕΗS τότε και το κοινό θα είναι EHS , αλλιώς δεν είναι EHS.

15  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Βιοϊατρική Τεχνολογία / Re: [Βιοιατρική Τεχνολογία] Εργασία 2018 on: December 24, 2018, 15:42:00 pm
Quote from: AB_Kingbird on December 23, 2018, 22:13:02 pm
Εγώ το έκανα ως εξής:

 Καταρχάς, βάσει του εμπειρικού κανόνα, στο Data_Eval_E_1, μου βγάζει 3371 spikes ενώ στην πραγματικότητα είναι 3410.

 Ύστερα, για να τα κατηγοροποιήσω, πήρα τους πίνακες spikeTimes και spikeTimesEst που έχει βρει και (αφού παρατήρησα κάποιες χρονικές διαφορές ανάμεσα στους πίνακες spikesTimes & spikesTimesEst) το έβαλα να αφαιρεί μία τιμή του spikeTimesEst από ΟΛΕΣ τις τιμές του πίνακα spikeTimes. Αν η έβρισκε μία διαφορά που άνηκε στο εύρος [15,30], τότε σημαίνει πως αυτό ειναι όντως spike, και χρησιμοποιώντας τον πίνακα spikeClasses, έβαζα τα 64 δείγματα της κυματομορφής του σε νέο πίνακα του αντίστοιχου νευρώνα.

 Από τα 3371 spikes που βρήκα, με τον αλγόριθμο που έκανα, κατάφερα να κατηγοροποιήσω τα 3347 που μου φαίνεται ένα καλό ποσοστό.

Έχω 2 απορίες πάντως:
1) Τι εννοεί πρώτο ακρότατο; Εγώ έκανα στοίχιση όπως ένας συνάδελφος έκανε παραπάνω, βάσει των μεγίστων. Το πρώτο ακρότατο ποιό είναι; Το σημείο που περνάει πρώτη φορα το threshold T;

2) Το διάνυσμα group για το (2.5) ερώτημα, πως θα πρέπει να είναι; Εγώ το έκανα ως διάνυσμα π.χ. [1x3711] που κάθε τιμή είναι 1, 2 ή 3, αλλά το MyClassify μου βγάζει ένα error:

"Error using MyClassify (line 2)
Not enough input arguments."

Καμία βοήθεια;

2) η MyClassify θέλει το διάνυσμα group να είναι στήλη. Οπότε αφού το έκανες γραμμή μπορείς απλά να το περνάς στην συνάρτηση ως group' που είναι ο ανάστροφος

1) εγώ απλά υπολογίζω max και min βλέπω πιο είναι πρώτο χρονικά  και κεντράρω το παράθυρο του spike σε αυτό. έτσι πήρα την εικόνα που έχω συνάψει για το Data_Eval_1. Βλέπεις ότι τα παράθυρα που έχουν καθαρή την κυματομορφή του spike έχουν στοιχιστεί καλά, ενώ υπάρχει θόρυβος που κάθετε όπως να ναι και στο δεξί μέρος τις εικόνας μετά τα πρώτα ακροτατα θεωρώ ότι αυτές οι κυματώσεις είναι από τα overlapped spikes που πιάνει το παράθυρο που κόβεις το spike.

Ελπίζω να σε βοήθησα. Όσον αφορά την αντιστοίχιση νομίζω ότι πάνω κάτω λειτουργούμε παρόμοια, κι εγώ τέτοιους αριθμούς βγάζω.
Pages: [1] 2 3 ... 6
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...