1) Αυτα που λες μια χαρα τα μαθαινεις στα μικρο 2 αρκει να χεις το μυαλο σου ανοιχτο να καταλαβεις που αλλου θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει αυτο που μαθαινεις. Ειλικρινα πιστευω οτι ειναι καλυτερο που κανουμε assembly στον Πετρου αντι για arduino ή embedded C. Γιατι? γιατι εκτος απο μικροεπεξεργαστες σου μαθαινει σε βαθος αρχιτεκτονικη υπολογιστων και καποια πραμματα που χρησιμευουν στα ψηφιακα. Επισης η assembly ειναι κατι που δεν θα εχεις πολλες ευκαιριες να δεις αλλου και να το μαθεις και σου προσφερει μια οπτικη κατω απο το abstraction της C. Embedded C υπαρχει παντου και ειναι πιο ευκολη αν εχεις κατσει να ασχοληθεις με assembly. Τωρα πρακτικα assembly χρησιμοποιεις σε εξειδικευμενες περιπτωσεις.
2) Καλα το arduino δεν το σχολιαζω προκειται για πλατφορμα για να κανουν hardware ατομα που δεν εχουν την παραμικρη ιδεα απο hardware. Αμα εχεις περασει τα μαθηματα πετρου μπορεις να κανεις ανετα τα περισσοτερα απο αυτα που βλεπεις στο νετ. Υπαρχουν απειρα ετοιματζιδικα πραμματα τα οποια με λιγο tweak προσαρμοζονται σε σενα. Αμα μπορεις να κανεις κατι με arduino, μιας και το arduino απο θεμα performance με τις βιβλιοθηκες του εχει ενα handicap, το κανεις με arduino για να μην ειναι δυσκολη η ζωη σου, αλλα ο arduino δεν ειναι η πλατφορμα με την οποια θα μαθεις hardware σιγουρα. Δηλαδη απλα κανει πιο ευκολο το end result αλλα εχει πολυ abstraction σε σχεση με κανονικη embedded C και assembly οποτε δε θα ελεγα οτι χρησιμευει για εκπαιδευτικη διαδικασια στα embedded.
3) Αν και περασα ψηφιακα 1 με κοντολεων και δεν ξερω ποσο το εχει γαμησει εκει ο σδοκ. Τα πραγματα που κανουμε ψηφιακα 1 και 2 δεν ειναι αχρηστα. Προσωπικα ασχολουμαι με το αντικειμενο σδοκ και Πετρου χοντρικα απο τοτε που τελειωσα, δηλαδη με μικροεπεξεργαστες και fpga. Η μαλακια του Σδοκ (κληρονομια κοντολεων μιας κι εμεις ετσι καναμε το μαθημα), εκτος απο το οτι ειναι τρελος, ειναι οτι διδασκει το μαθημα λες και ειμαστε στα 80s. Με ψηφιακα ολοκληρωμενα πανω στο ραστερ και αυτη τη λογικη και στο χαρτι. Πλεον αυτο το κανουν μονο χομπιστες για το YOLO τους. Προφανως ο σδοκ δεν εχει καμια επαφη με το τι γινεται σημερα στα ψηφιακα. Τα μαθηματα του μετα τα ψηφιακα 2 ειναι αχρηστα 99%. Μακαρι να μην τα παρατουσα τελειως οσο σπουδαζα με το αντικειμενο αλλα ειχα αποθαρυνθει γιατι ολοι λενε ποσο δυσκολα ειναι τα fpga. Δεν ειναι δυσκολα απλα εχουν πιο πολυ διαδικασια στο debugging και σιγουρα δεν την παλευεις αν δεν ξερεις hardware και απλα νομιζεις οτι θα γραψεις κωδικα (η συντριπτικη πλειοψηφια). Με δουλεια 3 μηνων (στο χαλαρο), μπορεσα να σχεδιασω τα κλασσικα χομπιστικα που κυκλοφορουν σε arduino με digital design σε verilog και FPGA αλλα να κανω και αλλα.
Μη νομιζετε οτι κανω κατι τελειως διαφορετικο απο τα ψηφιακα 1. Κανω μπλοκ σχηματακια και ζωγραφιες στο τετραδιο και μετα περιγραφω το εσωτερικο των μπλοκ με Verilog. Αν ο σδοκ μας μαθαινε αυτο το τελευταιο και πως να το κανουμε σωστα με στοχο μια συγκεκριμενη τεχνολογια θα ειμαστε πολυ καλα πιστευω.
1) Η assembly όντως βοηθάει σε πολλά πράγματα και μετά τη σχολή, απλώς το θέμα είναι ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιούμε ΚΑΙ C (δηλαδή και assembly και C πιο μετά, καθώς είναι διαφορετικός ο τρόπος που γράφεις C για hardware). Νομίζω αυτό ήταν εφικτό καθώς είχαμε 2 μαθήματα μίκρο.
2) Έχεις δίκιο εδώ. Η ευκολία των Arduino είναι ένα θέμα με την έννοια ότι δεν μπορείς να επεκταθείς αλλού μετά.
3) Τα ψηφιακά καθ' ό,τι είναι ένα εύκολο στη διδασκαλία μάθημα (δηλαδή είναι σχηματάκια και εξισώσεις οπότε μέχρι και ο ΣΔοκ μπορεί να το διδάξει), δεν έχουν κάποια ιδιαίτερα αρνητικά, απλώς δεν σου λέει πώς γίνονται πλέον τα πράγματα στον κόσμο, και το όλο θέμα είναι ότι σταματάει εκεί. Θα έπρεπε να συνεχίζει στα ASIC και να σου λέει πώς να σχεδιάσεις κάτι για FPGA με VHDL που υποτίθεται θα έπρεπε να κάνει το μάθημα (υποτίθεται)
Το σχέδιο σε στιγμάτισε βλέπω
Καταλάθος, έκανα copy-paste και ξέχασα να το αλλάξω. Υπάρχει ένα μάθημα εκεί που με στιγμάτισε παραπάνω. Μπορείς να το βρεις;