Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 4
|
6
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Υψηλές Τάσεις ΙΙ / Re: [Υψηλες Τασεις ΙΙ] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014-2015
|
on: June 27, 2015, 17:10:49 pm
|
Αν διαβάσουμε μόνο στασινόπουλο και φυλλάδιο με hvdc και hvac είμαστε καλυμένοι? Η χρειάζονται και τα φυλλάδια των εργαστηρίων?
Το Φλεβάρη έβαλε απο τα φυλλάδια μια ερώτηση.. Εχεις μήπως τα θέματα του φεβρουαρίου?? Θυμάσαι τι άλλο έβαλε?? Το φλεβάρη έβαλε στη θεωρία μια ερώτηση για το διηλεκτρικό. Ισοδύναμο, απώλεις κλπ. και μια ερώτηση για τις μεθοδους προσδιορισμού της τασης διάσπασης. Να τις περιγράψουμε δηλαδή. Τέλος, άσκηση έβαλε μια αηδία με παράλληλες πλάκες διαφορετικών διηλεκτρικών. Κάτι σαν την 5.4 αν κατάλαβα καλά, αρκετά πιο δύσκολη προφανώς.
|
|
|
12
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
|
on: February 17, 2015, 16:11:22 pm
|
Δεν έχω διάθεση να μισήσω κανέναν... Σχετικά με την οικονομία, ίσως αυτοί που πληρώνουν για να σπουδάζουμε να έχουν άλλη άποψη...
Θες να με μισησεις παραπάνω; Ε λοιπον το πανεπιστήμιο δεν ειναι υποχρεωμένο να "πουλάει" πτυχία επειδή καποιοι πληρώνουν. Δεν είναι ψιλικατζίδικο - ακομα. Αν ειμαστε υπερ της δωρέαν παιδείας να είμαστε υπέρ γενικά και παντού, και στην πολιτική μας ζωή και στην καλπη και στο δρόμο, ωστε να η παιδεία να είναι πραγματικά δωρεάν. Επίσης, εγω πληρώνομαι για να κάνω Πεδίο και οχι απλά για να "περνάει κόσμος", παρότι θα μπορουσα να αραξω και να πεφτουν τα ισχνα ψίχουλα της σύμβασης που υπογράφουμε. Κανείς δεν ειναι υποχρεωμένος να νιώσει το Πεδίο, αλλα να καταλάβει και η αλλη πλευρά πως εγω ειμαι υποχρεωμένος ηθικά να προσπαθήσω να κανω τον κόσμο να νιώσει το Πεδίο ως συνεπικουρών, οχι να ικανοποιώ τις αναγκες καποιων "απλα να τελειωνουν" ή που θελουν "απλα να γινουν πχ software engineers, και το Πεδιο τους ειναι αχρηστο". Επίσης, αν σας πω πως σε ενα μαθημα -τουλαχιστον- του EPFL (Πολυτεχνειο της Λωζάννης), "διορθώνουν" τους βαθμούς των φοιτητών προς τα πανω για να περάσει ενα συγκεκριμένο ποσοστο για να μην εχουν αξιολογητικά προβλήματα θα το πιστεψετε;; Προφανώς συνέβη διόρθωση προς τα πάνω και στο πεδίο...Όπως είπες κι εσύ στη διόρθωση το 80% έκανε λάθος το 2ο θέμα. Με το πρώτο θέμα δεν περνάς κανονικά. Άρα τουλάχιστον ένα 12% περασμένων γραπτών εφευρέθηκε και φτάσαμε για κάποιο λόγο στο 32%. Όχι παραπάνω όχι λιγότερο... Επίσης βαριέσαι να διορθώσεις γραπτά για παράδειγμα σε δύο βδομάδες ξανά...
|
|
|
13
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
|
on: February 17, 2015, 03:21:06 am
|
Ακούστηκαν πολλές απόψεις και συμφωνώ εν μέρει και με τα 2 άκρα.Διάβασα και κάτι όμως που θεωρώ απαράδεκτο.Η σύγκριση με το εξωτερικό. Δεν μπορείς να λες "και τι θέλατε δηλαδή,να υπάρχει αξιολόγηση και να διώχνουν τον καθηγητή αν δεν έχει ικανοποιητικά ποσοστά"? Βασικά...ναι.Σε κάθε πολιτισμένη μη ούγκανη χώρα,όχι σαν την Μπανανία που ζούμε, υπάρχει αξιολόγηση του καθηγητή.Ένα μέρος της "κρίσης" του είναι σαφώς τα ποσοστά επιτυχίας των φοιτητών του.Και επειδή ξέρω που θα το πάτε πολλοί κουτοπόνηροι εδώ μέσα,όχι,δεν σημαίνει ότι στα ιδιωτικά πανεπιστήμια έξω "αγοράζεις" το πέρασμα σου έμμεσα μέσω των διδάκτρων.Στην Αγγλία όπου τα πανεπιστήμια είναι κρατικά (ούτε δημόσια,ούτε όμως και ιδιωτικά) υπάρχει ο θεσμός που στο τέλος κάθε έτους θα κρίνει το διοικητικό συμβούλιο κατά πόσο ο καθηγητής ήταν ικανός.Βέβαια,για να λέμε και του στραβού το δίκιο,με το διάβασμα και την συστηματική προσπάθεια που γίνεται από τους φοιτητές εκεί,σχεδόν πάντα συνεπάγεται ότι αμα γίνει μαλακία=> την έκανε ο καθηγητής. Κάτι τέτοιο θα ήταν ψιλοανεφάρμοστο στο Ελλάντα και εδώ όντως δν θα φταίγαν οι καθηγητές. Δεν ζητάω να εμπορευματοποιηθεί η γνώση.Αλλάξτε τις συνθήκες.Σας κράζουμε αλλά δεν είμαστε παλαβοί ούτε εξωγήινοι.Είναι δυνατόν να δίνεται ένα γαμημένο μάθημα και να κρίνεσαι στο 100% του βαθμού από μια 3ωρη εξέταση? Αντί να σπάει σε κομμάτια,πχ 20% εργασία-ασκήσεις, 30% πρόοδος και 50% στο τέλος? ΟΛΑ γίνονται αγαπητοί.ΟΛΑ.Θέληση να υπάρχει.Και προφανώς δεν το λέω για το Πεδίο μόνο.ΔΕΝ είναι πολυτέλεια,είναι κεκτημένο και στάνταρ αυτό το σύστημα,παντού εκτός από εδώ. Όπως επίσης έχω υπόψιν ότι αύριο θα έχω να ανταγωνιστώ τον αντίστοιχο Ελβετό,Άγγλο,Ινδό κτλπ ο οποίος πήρε πολύ πιο άνετα βαθμό στο Πεδίο,γιατί στο πανεπιστήμιο του εφαρμόστηκε ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ σύστημα σαν το παραπάνω που προανέφερα.Και εγώ εδώ έχω να κάνω με "ρομαντικές" απόψεις που μου λένε "πρέπει να το νοιώσεις το αντικείμενο και να εντριφίσεις μέρα νύχτα με ένα λιωμένο κεράκι σε ένα γραφείο"  Στα του Πεδίου όμως τώρα.Όσο και αν επιμένουν οι διδάσκοντες,ΔΕΝ είμαι υποχρεωμένος να νοιώσω το αντικείμενο.Ναι ΔΕΝ είμαι.Για πάρα πολλούς λόγους που δεν θα αναλύσω τώρα.Είμαι υποχρεωμένος να κατάλαβω 5-10-ν πράγματα τα οποία θα θεωρούνται "ΕΠΑΡΚΗΣ" γνώση, η οποία και θα μου δίνει την βάση 5.Από εκεί και πέρα η διαβάθμιση είναι δική σας,γούστο σας και καπέλο σας. Τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες και να χαμε να λέγαμε.Όποιος γουστάρει την επιστήμη να εμβαθύνει και να γίνει ακαδημαικός.Οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί δεν χρωστάμε τίποτα να την πληρώνουμε.ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ επιτέλους το γεγονός ότι γονείς πληρώνουνε και αμα δεν πληρώνουνε νοίκια για άλλη πόλη, πρέπει επιτέλους εμείς να τελειώσουμε και να δουλέψουμε. ΥΓ.Grecs και Godhatesusall μπορεί στις κοσμοθεωρίες μας να απέχουμε παρασάγγας αλλά γουστάρω άπειρα το 95%+ αυτών που γράφετε Εξαιρετική τοποθέτηση...
|
|
|
14
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
|
on: February 16, 2015, 23:24:37 pm
|
Οταν ο αλλος εχει κυλινδρικό πυκνωτη και παιρνει τυπους σφαίρας ή βγαζει -με καποιο τρόπο- αποτελέσματα ίδια με της σφάιρας, πραγματικά τι να κανουμε. Δεν μπορουμε να του βαλουμε τίποτα αλλο απο 0/3, δεν καταλαβαινει διαφορα κυλινδρου-σφαίρας, τα βλεπει ενα και το αυτό. Και αυτό το έχει κανει το 30% των γραπτων. Επίσης με ξαφνιάζει ο τρόμος ορισμένων, που ενώ ερχονταν στο μάθημα, οταν ειδαν κατι διαφορετικό σε σχεση με τις ασκήσεις που καναμε (μιλαμε για διαφορετική εκφώνηση ετσι;), παρατήσαν την ασκηση και φύγανε, την παρεδωσαν λευκη.
Το 3ο θεμα ηταν όντως δύσκολο αλλα τουλάχιστον ο κατοπτρισμός γραμμών έπρεπε να γίνει. Αφου το χαμε πει, γραμμη με ρl σε επιπεδο τελειου ηλεκτρικου αγωγου γινεται -ρl. Και επειδη ειναι επιπεδο καθε dq στη θέση h κατοπτρίζεται στο -h. Οι περισσότεροι ουτε αυτό δεν κανανε να παρουνε μια μονάδα. Απο κει και πέρα ηταν Νόμος του Coulomb. Ειδαμε τρομερα πραγματα: ενα 20% να νομίζει οτι εχει αποκάτω διηλεκτρικό και παιρνει τύπους ρl' = ρl*(ε1-ε2/ε1+ε2)!
Δηλαδή πρεπει να πέσουν ακριβώς τα ίδια;; Ε ωραία, το 1α, 1β, 2α, 2β ήταν ίδια. Ο σκοπός ειναι να δουμε αν μαθατε τις εννοιες ωστε να μπορείτε να διαχειριστείτε σωστα ενα σχετικό πρόβλημα, οχι να δουμε αν παπαγαλισατε τις ασκήσεις. Και αφήστε τις τις πράξεις. Για λάθη στις πράξεις η βαθμολόγηση ήταν επιεικής.
ΥΓ Στον τομέα τηλεπικοινωνιών δεν κανουμε Πεδίο Ι, ομως θεμα με 3 διηλεκτρικά σε πυκνωτη έπεσε φέτος στις Υψηλές Τάσεις ΙΙ, αλλα απο ο,τι τα λεγαμε και μεταξυ μας οι διδακτορικοι, πανωλεθρία και εκει.
Πολύ εύστοχη κριτική... Άρα το πρόβλημα είναι η περιορισμένη δυνατότητα κατανόησης των φοιτητών. Καταλήξατε σε αυτό το συμπέρασμα οπότε βρείτε και λύση. Σας ξαφνιάζει ο τρόμος των φοιτητών όταν βλέπουν διαφορετικό θέμα. Εμένα με ξαφνιάζει η αναισθησία. Γιατί δηλαδή πρέπει να ξεκινάμε με άριστα το 6;;; Ναι το θέμα 3ο ηταν δυσκολο αλλα επρεπε να κανουμε το γραμμικο κατοπτρισμο να μας δώσετε χαριστικά μια μονάδα να περάσουμε. Ας μη διαμαρτυρόμαστε! Ε όχι κυριοι... Δηλαδη επειδή έκανες 4 μοναδες από τις 10 στην ταξη πρέπει να είμαστε και ευχαριστημένοι;; 10 στις 10 να κάνεις... Πότε έκανες παρόμοιο με το 3ο θέμα;; Ανάλογης δυσκολίας;; Έκανες επαρκή ανάλυση ώστε ο φοιτητής να εμπεδώσει τις έννοιες;; Δεν είχες χρόνο;; Είναι μεγάλη η ύλη; Απαιτείτε από το φοιτητή να παλέψει μόνος του, να κατεβασει εγκυκλοπαίδιες, να πάρει τη γνώση για 2 που του δίνετε και να την κάνει 5. Πάντα με βάση τη δυσκολία των θεμάτων αυτά τα νούμερα. Άμα το μάθημα είναι επιπέδου 2, τα θέματα πρέπει να είναι ανάλογου επιπέδου. Τα βατά θέματα δηλαδή είναι ανάρμοστα;;; Να βάζατε 3ο θέμα που να γράφει ο διαβασμενος 2 με κλειστά μάτια. Εγώ αφιέρωσα 20 μέρες διαβάσματος για να πάρω 3. Δηλαδή ανταμοίφθηκα με 0,15 μοναδες ανά ημέρα εργασίας συνοδευόμενο από μια ταμπελίτσα "Συγγνώμη είστε ανεπαρκής. Το Σεπτέμβριο πάλι". Εσείς κύριε Καραμαζόφ θα δεχόσασταν τέτοιες απολαβές εργασίας ή θα κάνατε απεργία; Την ίδια ερώτηση θέλω να κάνω και στους καθηγητές μας. Τη μέρα των γραπτών ελπίζω να είναι όλοι προσβάσιμοι για συζήτηση. Καθηγητές και διδάσκοντες. ΥΓ. Στις Υψηλές Τάσεις ΙΙ ο κύριος Ζάχος μας έκανε όλη τη χρονιά 10 ασκήσεις καλωδίων, 5 μονωτήρων και 1 εισαγωγική θα τη χαρακτήριζα σχετικά με τις παράλληλες πλάκες διηλεκτρικών. Στην εξεταστική θεωρήθηκε δέον να μπει άσκηση πάνω σε πλάκες. Αγνόησε δηλαδή τη δεκαπλάσια δουλειά που έκανε να μας μάθει καλώδια και μονωτήρες. Γούστο του καπέλο του... Τη δικιά μας δουλειά όμως δε θα την πετάτε στα σκουπίδια με το έτσι θέλω... Πανωλεθρία όπως λέτε και μεταξύ σας οι διδακτορικοί... Απαράδεκτος έως επικίνδυνος όπως λέμε μεταξύ μας οι φοιτητές... ε τι να πω τωρα; Τα βιώσει κι εγω αυτά, 6 χρονια φοιτητής ημουν. Κυκλώματα ΙΙ είχα κοπεί 5 φορές και έβριζα τον μακαρίτη το Μαργαρη για τα θεματα που βάζει και πως βαθμολογεί. Μετα τον κατάλαβα. Ο φοιτητης εξοργίζεται γιατι διάβασε και επειδή διαβασε δικαιούται να περάσει. Οχι, δυστυχώς, δεν δικαιούσαι να περάσεις, και λυπάμαι που στο λεω ετσι ευθέως και το ξερω πως θα με μισήσεις απύθμενα. Η αποτελεσματική προσπάθεια ανταμοίβεται, οχι η προσπάθεια γενικώς. Και αυτό δε σημαίνει κατι για τη νοημοσύνη των φοιτητών προφανέστατα. Η κατανόηση κερδίζεται, όσον αφορα τη "δυνατότητα" την έχετε και με το παραπάνω. Μην μπερδεύεις τα μαθήματα με την πολιτική οικονομία. Δεν παρήγαγες κανένα προιόν που να διατέθηκε στην αγορά. Επένδυση για τον εαυτό σου σε γνώση έκανες. Οι βαθμοί δεν εχουν καποια "αξια" που να σχετίζεται με το χρημα. για το 3ο θεμα με φορτισμένες γραμμές είχαμε κάνει στο Νόμο του Coulomb στα πρώτα μαθήματα, οχι ακριβως ίδια ασκηση, ναι, αλλα είχαν γίνει. Χρειαζόταν μονο ήταν να γίνει ο κατοπτρισμός. Το "πανωλεθρία" = μαζικη αποτυχία. Δεν κανουμε πλάκα ή ειρωνια οταν τα λεμε μεταξύ μας οι διδακτορικοι. Πιο πολύ προσωπικά το παιρνουμε, οτι κατι λαθος κάναμε, γιατι ειμαστε πρωταρηδες στη διδασκαλία, και αφιερώσαμε χρόνο για αυτην. Δεν έχω διάθεση να μισήσω κανέναν... Σχετικά με την οικονομία, ίσως αυτοί που πληρώνουν για να σπουδάζουμε να έχουν άλλη άποψη...
|
|
|
15
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
|
on: February 16, 2015, 22:53:31 pm
|
ΥΓ. Στις Υψηλές Τάσεις ΙΙ ο κύριος Ζάχος μας έκανε όλη τη χρονιά 10 ασκήσεις καλωδίων, 5 μονωτήρων και 1 εισαγωγική θα τη χαρακτήριζα σχετικά με τις παράλληλες πλάκες διηλεκτρικών. Στην εξεταστική θεωρήθηκε δέον να μπει άσκηση πάνω σε πλάκες. Αγνόησε δηλαδή τη δεκαπλάσια δουλειά που έκανε να μας μάθει καλώδια και μονωτήρες. Γούστο του καπέλο του... Τη δικιά μας δουλειά όμως δε θα την πετάτε στα σκουπίδια με το έτσι θέλω... Πανωλεθρία όπως λέτε και μεταξύ σας οι διδακτορικοί... Απαράδεκτος έως επικίνδυνος όπως λέμε μεταξύ μας οι φοιτητές...
Σας έκανα 3 ασκήσεις σε ομοιογενή διάκενα (πυκνωτές παραλλήλων πλακών) και 7 σε καλώδια. Το ότι είναι 3 και οι ασκήσεις των καλωδίων είναι 7 σημαίνει ότι πρέπει να διαβάσετε μόνο τα καλώδια; Αν κάνετε επιλογές στο τι διαβάζετε πάντα μπορεί να μπει κάτι που δεν ξέρετε. Δε μπορούμε να κάνουμε αλλιώς αν έχουμε 7 μαθήματα τομέα και πεδίο που θέλει διαβασμα μόνο του όσο και τα 7 μαθήματα τομέα μαζί. Πρέπει να κάνουμε κάποιες επιλογές αλλά να που και οι 7 σκέφτονται ότι πρέπει να τα διαβάσουμε όλα στο δικό τους μάθημα και τυχαίνει να πέφτουν κάποια πράγματα που δε διαβάσαμε. Το ξέρεις ότι έτσι είναι τα πράγματα. Το πρωί που ξύπνησες και έβαλες αυτό το θέμα τι σκέφτηκες; Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω χωρίς παρεξήγηση... Είπες, ας βάλω αυτά που έκανα όλη τη χρονιά και λογικά οι φοιτητές που έχουν ασχοληθεί θα έχουν κατανοήσει;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση! Το καταλαβαίνω ότι τα μαθήματα είναι πολλά. Και εγώ αναπόφευκτα έκανα επιλογές κάποιες φορές όταν ήμουν φοιτητής. Αυτό, όμως, ενέχει τον κίνδυνο να πέσει κάτι που δεν ξέρεις. Τα μαθήματα είναι ενιαία, δηλαδή η ύλη που διδάσκεται είναι αυτή που πρέπει να γνωρίζετε. Τα θέματα τα επιλέγει ο καθηγητής. Προσωπικά μου φάνηκαν πολύ εύκολα. Ευκολότερα από τα περσινά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος που έχει μάθει να λύνει τις πιο δύσκολες ασκήσεις με τις καταπονήσεις στα καλώδια δεν μπορεί να λύσει το πολύ πιο απλό θέμα που μπήκε. Το γεγονός ότι όντως ήταν πιο απλό και πάτωσαν όλοι πρέπει να μας απασχολήσει όλους... Γιατί άλλος διδάσκει και άλλος εξετάζει; Δε θα ήταν προτιμότερο αυτός που βρίσκεται στην τάξη μέσα ακούει τις απορίες των φοιτητών αυτος να βαζει και τα θεματα; Δε θα ήταν και πιο δίκαιο; Και αν ο καθηγητής δε ρωτάει τη γνώμη του ανθρώπου στον οποίο εμπιστεύεται τη διδασκαλία του μαθήματος σχετικά με το τι θέματα να βάλει τότε είναι ακατάλληλος. Έλπίζω να σας ρωτάνε και επίσης ελπίζω να τους απαντάτε οι διδακτορικοι που εχετε την ευθυνη κάποιου μαθηματος! Το ποσοστό επιτυχίας στην άσκηση των ΥΤ2 ήταν αντίστοιχο με το περσινό (πιο δύσκολο θέμα). Θα έπρεπε να ήταν μεγαλύτερο αφού το θέμα ήταν ευκολότερο. Το ποσοστό επιτυχίας του μαθήματος ήταν 50%. Για τα μαθήματα είναι υπεύθυνοι οι καθηγητές. Οι υποψήφιοι διδάκτορες επικουρούν τη διδασκαλία. Αν θέλεις μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση από κοντά τη μέρα που θα δείτε τα γραπτά σας. Σίγουρα θα το ήθελα!! Είναι θετικό το γεγονός ότι συμμετέχετε στις συζητήσεις των φοιτητών!
|
|
|
|