|
|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Show Posts
|
|
Pages: [1] 2 3 4
|
|
2
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Γραφική με υπολογιστές / Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 3η Εργασία
|
on: May 14, 2015, 18:21:37 pm
|
|
Όσον αφορά το Γ2 που ζητάει χρήση της triPaint() για παρεμβολή των σημείων, πρέπει να αλλάξουμε την συνάρτηση ώστε να αφορά σημεία του 3Δ χώρου ή μπορούμε πριν την παρεμβολή να προβάλουμε τις κορυφέςκάθε τριγώνου στις 2 διαστάσεις και μετά να βρούμε τα μεταξύ τους σημεία με χρήση της triPaint() ; Προσώπικα τίνω περισσότερο στην 1η περίπτωση αλλά έτσι όπως το χω στο μυαλό μου οι αλλαγές για χρήση της triPaint() στον 3Δ χώρο θα περιπλέκουν πολυ την υλοποίηση της.
|
|
|
|
|
5
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Βιομηχανική Πληροφορική / Re: [Βιομηχανική Πληροφορική] Θεματα Φεβρουαριος 2013
|
on: February 01, 2015, 19:10:15 pm
|
Και τα δύο φαίνονται λογικά, αλλά αν η διάταξη παίρνει μπρος για k=0 τότε πιο πριν ο LC δεν θα λειτουργούσε, άρα όντως δεν θα έχει αποθηκεύσει σφάλματα για κ<0. Νομίζω πάντως ότι και τα δύο θα τα δεχθεί αν αιτιολογηθούν επαρκώς.
Για το 4ο δείτε ενότητα 2.4.2. Γενικά δεν καταλαβαίνω που μας χρειάζεται το σχήμα με τους βρόγχους βέβαια. Δηλαδή, εγώ θα ζωγράφιζα δύο ομάδες γραφικών για κάθε βρόγχο σύμφωνα μόνο με το πίνακα. Κάθε ομάδα θα έχει δύο ράβδους για τις Yi, ui και ένα πλαίσιο που θα γράφει την τιμή της Ri, γιατί για την R δεν μας δίνει μέγιστες, ελάχιστες τιμές, οπότε δεν βλέπω νόημα να υπάρχει ράβδος. Τώρα για την Y1 πχ θα είναι μια ράβδος από το 0 έως το 100% και θα είναι γεμάτη μέχρι το 50% σύμφωνα με το πίνακα. Για την u1 το ίδιο και θα είναι γεμάτη μέχρι το 80%, αφού έχουμε 100% για 2000 (μαξ) και 0% για -2000 και είμαστε στο 1200 (80% του ευρους). Δεν ξέρω αν πρέπει στην u1 να βάλουμε αρνητικά ποσοστά, βέβαια. Τώρα για τα χειριστήρια θα έλεγα ότι κάτω από το πλαίσιο του R1 υπάρχουν δύο κουμπιά ένα με ένα βελάκι προς τα πάνω για αύξηση και ένα με βελάκι προς τα κάτω για μείωση. Επίσης έχουμε δύο κουμπιά Η και Α που αν πατήσεις το Η μπορείς να αλλάξεις την u1 χειροκίνητα ενώ αν είναι πατημένο το Α η u1 υπολογίζεται από τον PID. H Y2 δεν αλλάζει χειροκίνητα γιατί είναι μέρος του συστήματος. Τώρα το σχήμα μας λέει ότι η είσοδος του PID1 επηρεάζεται από την R2 και την Y2, αλλά δεν ξέρω πως μπορούμε να το εντάξουμε στο γράφημα. Γενικά ψιλοφλου θέμα είναι.
Το παράδειγμα με τα 3 LL, που βρίσκεται;
Να ρωτήσω κάτι τους νεότερους.... τα κουμπιά H και A είναι σωστό να υπάρχουν? Για το Η νομίζω πως δεν είναι σωστό μιας και η U είναι η έξοδος του PID. οπότε θα είναι σαν να παρακάμπτεις όλο εκείνο το κομμάτι που δεν νομίζω να είναι και τόσο σωστή επιλογή. Το κουμπί Α τώρα φαντάζομαι απλώς απενεργοποιεί την ανατροφοδότηση οπότε είναι κομπλέ σαν λύση.... Αν καταλαβαίνω καλά το H ενεργοποιεί την δυνατότητα να επιλέξεις εσυ χειροκίνητα την τιμή του u1 ενώ πατώντας το κουμπί Α αυτο καθορίζεται αυτόματα μέσω του PID αλγορίθμου, το οποίο αν δεν κάνω λάθος είχαμε κάνει και στο τελευταίο εργαστήριο οπότε εμένα καλό μου φένεται. Το μόνο που θα πρόσθετα ίσως είναι ένα πλαίσιο μέσω του οποίου θα επέλεγες την τιμή του u στην περίπτωση χειροκίνητης επιλογής.
|
|
|
|
|
12
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] 2η Εργασία 2014-2015
|
on: January 02, 2015, 14:32:17 pm
|
παιδιά ψήνεται κανείς άλλος να παραδώσουμε το σαββατοκύριακο για να προλάβουμε να γυρίσουμε στη θεσσαλονίκη και μεις που είμαστε από αλλού  Η επικοινωνία από το σκάιπ είναι λίγο δύσκολη δυστυχώς  η αλήθεια είναι ότι θα βόλευε πολύ, γιατί είναι που είναι δύσκολη η εργασία και η απομακρυσμένη συνεργασία δε βοηθάει και πολύ...να του στείλουμε κανένα μέηλ. Φαντάζομαι δεν θα υπάρχει θέμα, στο βαθμό που δεν μας περιορίζει κάποια παρουσίαση όπως στις Βάσεις... +1 για παράταση,αρχίζουμε το σπαμ στο συμεωνίδη λοιπόν? +1 παράταση FTW
|
|
|
|
|
|