• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 06:17:59 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 06:17:59 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by Mr Watson
[Today at 03:00:23]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Mr Watson
[Today at 02:56:28]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 30, 2025, 20:28:04 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Nikos_313
[June 30, 2025, 19:21:42 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[June 30, 2025, 14:21:07 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 30, 2025, 11:27:40 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 30, 2025, 02:08:34 am]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι] Γ...
by nmpampal
[June 30, 2025, 02:07:32 am]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Juror8
[June 29, 2025, 13:27:54 pm]

[Ηλεκτρολογικά Υλικά] Απο...
by nmpampal
[June 28, 2025, 17:39:03 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Nikos_313
[June 28, 2025, 14:19:42 pm]

[Αξιοπιστία Συστημάτων] Ν...
by Agios Gewrgios Printezis
[June 28, 2025, 11:30:11 am]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by george14
[June 27, 2025, 17:39:27 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 17:31:52 pm]

Σύνθεση νέων Πρυτανικών Α...
by Katarameno
[June 27, 2025, 16:07:02 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[June 27, 2025, 15:40:14 pm]

Ποιος πιστεύετε ότι θα εί...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 14:01:27 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 13:37:27 pm]

Πρόγραμμα Εξεταστικής Σεπ...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 13:34:24 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9968
Latest: to_parasito
Stats
Total Posts: 1427144
Total Topics: 31723
Online Today: 148
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 5
Guests: 54
Total: 59
Captain
Gauss111
superkolios
John120196
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 12
1  Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / Re: Internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών on: October 28, 2018, 20:49:01 pm
Quote from: ChrisKaloy-Kakou on October 27, 2018, 21:33:19 pm
Το ουσιαστικό είναι ότι υπάρχει διαχωρισμός θεωρίας-πράξης στη σχολή. Αυτό γίνεται επειδή το κράτος δε δίνει λεφτά για εργαστήρια και καθηγητές, αλλά κι επειδή η αγορά εργασίας θέλει απόφοιτους πολλών ταχυτήτων (πχ στην Αθήνα και τα Χανιά έχουν καλή ασφάλεια, εμείς καλά πεδία, στην Πάτρα καλή ενέργεια). Ο διαχωρισμός θεωρίας πράξης εκτός από ζήτημα εργασιακών δικαιωμάτων είναι και εντελώς αντιεπιστημονικός.

Διαφωνώ. Σίγουρα τα πανεπιστήμια είναι υποχρηματοδοτούμενα και πολλές φορές γίνεται κάκη διαχείριση των διαθέσιμων οικονομικών πόρων αλλά δεν
πιστέυω ότι αυτός είναι ο πραγματικός λόγος. Ιδιαιτερα τα μαθήματα του τομέας της ηλεκτρονικής και υπολογιστών (όπως και το μάθημα της ασφάλειας) δεν
εξαρτώνται από κάποιο μεγάλο εργαστήριο ή σύνθετες εγκαστάσεις όπως ας πούμε ο τομέας της ενέργειας ή κάποιο άλλο τμήμα (πχ φυσικό). Το επίπεδο ποιότητας
του μαθήματος εξαρτάται πρωτίστως από τον εκάστοτε καθηγητή και αμέσως μετά από την όρεξη των φοιτητών.

Συγκεκριμένα για το μάθημα της ασφάλειας η ευθύνη έπεφτε στον καθηγητή.

Quote from: ChrisKaloy-Kakou on October 27, 2018, 21:33:19 pm
Υπάρχουν 2 επιλογές λοιπόν: είτε θα πάρουμε μόνοι μας τα λεφτά για τη σχολή μας και τις άλλες σχολές με το να εξαναγκάσουμε τις κυβερνήσεις να τα δώσουν, είτε θα τρέχουμε από 'δω κι από 'κει να δίνουμε λεφτά ή τζάμπα εργατική δύναμη για να μάθουμε.

Για το λόγο που εξήγησα προηγουμένως δεν πιστεύω οτι ακόμη και το τμήμα μας να είχε ενα budget, το μάθημα θα είχε καλύτερο επίπεδο.

Quote from: ChrisKaloy-Kakou on October 27, 2018, 21:33:19 pm
Το δεύτερο είναι σκοταδισμός, διότι από τη μία λέει ότι πρέπει να πληρώσουμε ή να δουλέψουμε τζάμπα για να μάθουμε, λες και το να μαθαίνουμε δεν είναι θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα ξργ, από την άλλη αναθέτει το τι θα μαθαίνουμε σε ιδιώτες που θα επιλέγουν τι θα μας διδάξουν ανάλογα με το τι χρειάζονται οι εταιρίες τους. Οπότε και να μην το έλεγες, η σύνδεση πάλι υπάρχει. Δεν κράζω εσένα προσωπικά, αλλά τη λογική που λέει ότι "δεν το έχω στη σχολή; κλάιν, intership/σεμινάριο/απλήρωτη πρακτική". Κάποιες επιλογές μπορεί να φαίνονται προσωπικές αλλά επηρεάζουν κι άλλο κόσμο, στη συγκεκριμένη περίπτωση όλη τη σχολή και τα παιδιά που θα περάσουν στο μέλλον.

Νομίζω ότι το πας στα άκρα. Καταρχάς δεν μίλησε κανείς για τζάμπα εργασία.
Δεύτερον, αντιλαμβάνομαι τη δυνατότητα που μπορεί να έχει μια (πολυεθνική?) εταιρία να δημιουργήσει "ψευτικη επιστήμη" ή πιο σωστά "ψευτικά ερευνητικά αποτελέσματα". Κλασικό παράδειγμα είναι τι θα γινόταν αν πχ η Marlboro χρηματοδωτούσε ένα εργαστήριο ενός τμήματος το οποίο κάνει έρευνα για τη σύνδεση μεταξύ καπνίσματος και καρκίνου του πνεύμονα.

Απο την άλλη βέβαια, είναι πραγματικότητα ότι ένα μεγάλο ποσοστό αποφοίτων από τα πανεπιστήμια θα αποφασίσει να δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα. Η πρακτική δεν είναι για την εκμετάλλευση τους. Αντίθετα και οι δύο εχουν όφελος σε μια υγιή πρακτική. Ο φοιτητής μπορεί να δει τι γίνεται στο κόσμο εκτός πανεπιστημίου παίρνοντας εμπειρία και ένα μισθό και ταυτόχρονα η εταιρεία μπορεί να εκπεδεύσει κάποιον, ο οποίος θεωρητικά είναι αρχάριος, ώστε αύριο-μεθαύριο να γίνει κανονικός εργαζόμενος της.

Ας μην δαιμονοποιούμε κάποιες διαδικασίες που είναι οφέλιμες για όλες τις πλευρές.
Φιλικά Smiley
2  Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / Re: Internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών on: October 27, 2018, 19:58:34 pm
Ζητώ συγγνώμη για το υστερόγραφο - άστοχο σχόλιο. Δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν που χάνει την ευκαιρία να παρακολουθήσει το μάθημα
της ασφάλειας στη σχολή. Το σχόλιο δεν έγινε για να "ζωρίσω" τους φοιτητές που χάνουν αυτήν την δυνατότητα αλλά γιατί προσωπικά θεωρώ
το μάθημα της ασφάλειας που γίνεται στη σχολή εκτος πραγματικότητας. Θα προσπαθήσω να γίνω πιο αναλυτικός.

Quote from: Κονσερβοκούτης on October 25, 2018, 15:39:33 pm
ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στο τμημα, που για αυτο συνδεση με την αγορα εργασιας προφανως σημαινει να μας κοβουν μαθηματα επειδη "δεν βγαινουν τα κουκια να παρουμε καθηγητες" και αφηνουν ολους τους γλοιωδης σταρταπακηδες να μας πουλανε πνευμα οτι μας δινουν την τρελη ευκαιρια της ζωης μας να μαθουμε πεντε πραγματα για κατι που ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ επρεπε να μαθαινουμε. Νισαφι πια, κουραστηκα

Καταρχήν, ελπίζω να μην θεωρείς ότι ηδονίζομαι με το να βλέπω να φεύγουν μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών ή με οποιαδήποτε πράξη που υποβαθμίζει την ποιότητα του τμήματος ΗΜΜΥ. Και δεύτερον πιστεύω ότι ο τίτλος του "γλοιώδη startup-ακια" είναι λίγο βαρύς για το σχόλιο που έκανα. Παρόλαυτα παραδέχομαι ότι ήταν άστοχο.

Quote from: ChrisKaloy-Kakou on October 25, 2018, 00:26:39 am
Εγώ λέω να κόψει το γκώλο του το υπουργείο να διορίσει καθηγητές στις σχολές. Αν συνεχίσει αυτή η κατάσταση μόνο σε πρακτικές και internships θα μπορούμε να μαθαίνουμε πέντε πράγματα, με το αζημίωτο της εργατικής μας δύναμης φυσικά. Μην επιτρέψουμε σε αυτήν την κατάσταση να εδραιωθεί.

Κάνοντας την συζήτηση πιο ουσιαστική, θα ήθελα να αναφέρω ότι η ποιότητα του μαθήματος ήταν αρκετά χαμηλή. Το μάθημα όταν το παρακολούθησα και εξετάστηκα εγώ (2-3 χρόνια πριν), είχε μόνο θεωρητικό υποβαθρο, χωρίς καθόλου πρακτική εφαρμογη. Και από όσο γνωρίζω τα πράγματα δεν είχαν αλλάξει μέχρι περυσι. Επομένως, προσωπικά δεν θεωρώ και πολύ μεγάλο πλήγμα την ακύρωση του μαθήματος. Και για να προλάβω τους ενδεχόμενους χαιρέκακους που θα με χαρακτηρίσουν ελιτιστή, οτι πουλάω πνεύμα κλπ, σας προσκαλώ να συγκρίνεται τις θεματικές ενότητες του μαθήματος στη δικιά μας σχολή με αντίστοιχα μαθήματα σε Αθήνα και Κρήτη.

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι θεωρώ την ακύρωση του μαθήματος είναι προς τη θετική κατεύθυνση. Αντίθετα πιστεύω ότι το μάθημα θα έπρεπε να έχει μια ριζική αλλαγή ύλης και διδασκαλίας. Για αυτούς τους λόγους λοιπόν έκανα - χωρίς ιδιαίτερη σκέψη - το παραπάνω σχόλιο.
3  Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / Internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών on: October 23, 2018, 18:34:07 pm
Καλησπέρα,

όποιος ενδιαφέρεται για internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών σε εταιρία στην Θεσσαλονίκη ας μου ρίξει ενα PM.

Συγκεκριμένα, οι θέσεις αφορούν το κλάδο του vulnerability research (program analysis, source code auditing, reverse engineering, fuzzing κλπ).

Αναγκαία είναι η γνώση:
C/C++
assembly (κατά προτίμηση x86_64 ή ARM64)

Οι πρακτικές μπορούν να γίνουν είτε μέσω της σχολής είτε μέσω τις εταιρείας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση όμως είναι υποχρεωτική η τεχνική συνέντευξη.

[edited]


4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Συστημάτων VLSI / Re: [Σχεδίαση Συστημάτων VLSI] Απορίες - Παλιά Θέματα on: February 06, 2017, 23:12:39 pm
Quote from: SportBillyPap on February 06, 2017, 22:49:51 pm
Πρόχειρο σχημα

το φυσικό σχέδιο υπάρχει και στη σελίδα 29 (σχήμα 1.46)

η ερώτηση μου ήταν γιατί η έξοδος ενώνεται μόνο με 2 τετραγωνάκια από το ένα MOS και άλλο ένα από το άλλο;

Στο κύκλωμα φαίνεται ότι η έξοδος βραχυκυκλώνεται και με τα 3 drains των pMOS transistors... :S
5  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Συστημάτων VLSI / Re: [Σχεδίαση Συστημάτων VLSI] Απορίες - Παλιά Θέματα on: February 06, 2017, 22:20:57 pm
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιςο πως κατασκευάζεται σε φυσικό σχέδιο η NAND 3 εισοδων;

Στο βιβλίο υπάρχει στην σελίδα 29. Το σχηματικό υπάρχει στη σελίδα 9 το σχήμα 1.13.

Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος..

Στο σχηματικό φαίνεται ότι η έξοδος Υ έχει 3 ενώσεις με τα pmos transistor γιατι στο σχηματικό το μέταλλο της Y πάει σε δύο ενώσεις μόνο πάνω;
6  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Internet Providers / Re: Οπτικές ίνες της HCN on: February 02, 2017, 14:58:32 pm
Quote from: rspappas on February 01, 2017, 16:26:12 pm
είχα για περίπου 1 χρόνο στις 40 εκκλησιες.

προτείνω 100%, δίνουν ακριβώς ότι λένε, σταθερά και up και down στις ταχύτητες που διαφημίζουν

σημειώνω ότι τυχαίνει καμια φορα να έχουν downtime για μιση/μια ώρα σε ώρες αιχμής, αλλα είναι σπάνιο (μια φορα κάθε λίγους μήνες)

η μονη μαλακια είναι πως τα πακέτα για τηλεφωνα είναι αρκετά ακριβά, οποτε αν τους θες μονο για internet όλα καλά, αλλιώς θα έχεις θέμα αν χρησιμοποιείς σταθερό (αλλα εντάξει, ποιος χρησιμοποιεί σταθερό)

επίσης θετικό ότι το συμβόλαιο είναι μηνιαίο (δεν υπάρχει 12/24μήνη δέσμευση)

όντως θα αργήσουν να το εγκαταστήσουν αν η πολυκατοικία σου δεν έχει ήδη κουτί εική και ακόμα περισσότερο αν δεν έχει περάσει από τον δρόμο σου i ina (αν δεν έχουν σκάψει)

εξοπλισμό, δίνουν κατάλληλο router, το οποιο είναι αρκετά τούμπανο και όχι τόσο σάπιο όσο αυτά που δίνουν συνήθως οι εταιρίες. επίσης, στο ζητάνε πίσω όταν διακόψεις, υπόψιν.


Ειχα εταιρικό στη περιοχή της Τούμπας. Συμμετρικο 50/50.

Συμφωνώ απολύτως με τον προλαλησαντα. Έπιανα 50+/50+ με το 50ευρώ. Το support τους λίγο κακό και υπήρχαν θέματα με το τηλέφωνο αρκετά συχνα. Το router που δίνουν στα business πακέτα είναι ψιλο σάπιο. Κατα τα άλλα, it is awesome.
7  Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / Re: Πρακτική στην ασφάλεια υπολογιστών στην Θεσ/νίκη on: February 02, 2017, 13:52:40 pm
up to recent
8  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Linux / Unix / Re: C/C++ σε Linux on: December 11, 2016, 23:48:02 pm
Quote from: snek on December 11, 2016, 21:12:18 pm
Η εντολη sudo apt-get build-dep build-essential τι ακριβως κανει ?

τρέξε "man apt-get" και RTFM
9  Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / Πρακτική στην ασφάλεια υπολογιστών στην Θεσ/νίκη on: December 07, 2016, 21:59:15 pm
Καλησπέρα,

όποιος ενδιαφέρεται για internship πάνω στην ασφάλεια υπολογιστών σε εταιρία στην Θεσσαλονίκη ας μου ρίξει ενα PM.

Συγκεκριμένα, οι θέσεις (δύο) αφορούν το κλάδο του vulnerability research (program analysis, source code auditing, reverse engineering, fuzzing κλπ).

Αναγκαία είναι η γνώση:
  • C/C++
  • assembly (κατά προτίμηση x86 ή x86_64 ή ARM ή ARM64)


10  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / C / C++ / C# / Re: C++ διάβασμα από .txt on: October 10, 2016, 02:57:17 am
Δεν εννοώ ότι το flag θα σου μειωσει τις επιδοσεις στο προγραμμα σου. Ούτος η άλλως αυτό που θες να κάνεις είναι αρκετά απλό. Απλα η λύση με το negative flag δεν είναι τόσο... κομψή!

Αφου εχεις διαβάσει τα δεδομένα μιας γραμμής σε ενα buffer, μπορείς εύκολα να καταλάβεις ποσους integers έχεις απλά μετρώντας τα κενά (whitespaces) που υπάρχουν στην γραμμη που μολις διαβασες.
11  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / C / C++ / C# / Re: C++ διάβασμα από .txt on: October 10, 2016, 02:13:51 am
Το \r\n είναι χαρακτήρες στα Windows που δείχνουν το τέλος της γραμμής. Δεν έχει σχέση με τη C++. Στο Unix είναι απλά \n.

Αφου δεν ξέρεις πόσα elements έχει η κάθε γραμμή θα σου πρότεινα να αφήσεις τον operator >> για να διαβάσεις από το αρχείο.

Δοκίμασε να διαβάζεις κάθε γραμμή σε ένα string (με την getline πχ) και μετά να ψάχνεις για whitespaces ώστε να ξεχωρίζεις
πόσα elements υπάρχουν στην γραμμή. Και για το tokenizing υπάρχουν έτοιμες συναρτήσεις στην C++ (πχ istreamstring). Κάνε λίγο googling για ποιά σε βολεύει.

Έτσι γλυτώνεις και τη χρήση του flag. Το οποίο, κατ'εμε, βάζει πολυπλοκότητα χωρις να χρειάζεται.

Αν δεν απάντησα στην ερώτηση σου προσπάθησε να δώσεις λίγο πιο αναλυτικά λεπτομέριες για το τι ακριβώς θέλεις να κάνεις.
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II (ΠΠΣ) / Re: [Η/Μ Πεδίο II] Ύλη που έχει καλυφθεί 2016 on: September 10, 2016, 18:19:33 pm
Quote from: mprizakias on May 23, 2016, 18:07:07 pm
Εστειλα mail στον Κανταρτζη και η υλη για φετος ειναι:

οποτε εχει σιγουρα διαφορες με αυτη του genesis.

Δηλαδή το 6 δεν το έχουμε? Επίσης, αν κάποιος ξέρει αναλυτικά την ύλη (σε φάση αν κάποια υποκεφάλαια δεν τα έχουμε) θα βοηθούσε. Smiley
13  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Μετάδοση Θερμότητας / Re: [Μετάδοση Θερμότητας] Γενικές Απορίες και Ανακοινώσεις/Επικαιρότητα 2016 on: September 04, 2016, 21:48:45 pm
Quote from: K on September 04, 2016, 12:34:01 pm
Yπάρχουν σημειώσεις στα downloads.Κατέβασε τες και τσέκαρε.
Επίσης αν θες bonus υλικό δες κι αυτές εδώ που είναι από φέτος:
https://ufile.io/e0432

Ευχαριστώ

κάτι ακόμη τα διαγράμματα Heisler πρέπει να τα τυπώσουμε και να τα έχουμε μαζί μας ή μας τα δίνει αυτός στην εξέταση;
14  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Μετάδοση Θερμότητας / Re: [Μετάδοση Θερμότητας] Γενικές Απορίες και Ανακοινώσεις/Επικαιρότητα 2016 on: September 04, 2016, 12:23:29 pm
Υπάρχουν κάπου λύσεις των ασκήσεων;
15  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι - Παλιά Θέματα / Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2016 on: August 28, 2016, 21:30:49 pm
Στον Ιούνιο 2016 στο 2ο θέμα πρώτο ερώτημα, πως βγαίνουν οι γωνιες αναχώρησης από τον διπλό πόλο στο μηδέν;
Pages: [1] 2 3 ... 12
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...