• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 07:47:31 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 07:47:31 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by PolarBear
[August 02, 2025, 23:35:57 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 02, 2025, 19:59:00 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427647
Total Topics: 31739
Online Today: 125
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 1
Guests: 96
Total: 97
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
  Show Posts
Pages: [1] 2 3
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα Εξεταστικής Φεβρουαρίου 2008 on: March 18, 2008, 19:06:07 pm
Αριθμητική Ανάλυση πτυχιακής εξεταστικής στον πίνακα έξω από το γραφείο του κύριου Πιτσούλη δίπλα από τα ασανσέρ.
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2008 / Re: πτυχιακη εξεταστικη Αριθμητικη Αναλυση on: February 25, 2008, 19:35:05 pm
Επίσημα: η ύλη είναι η ίδια με αυτή του Ιουλίου 2007. Μόλις ρώτησα τον Κύριο Πιτσούλη.
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2008 / Re: πτυχιακη εξεταστικη Αριθμητικη Αναλυση on: February 23, 2008, 20:26:46 pm
Να ρωτήσω και εγώ κάτι: Στις εξετάσεις δίνουμε με όλα κλειστά και θα δοθούν τύποι όπου χρειάζεται έτσι?Επιτρέπεται να έχουμε τίποτα μαζί μας??Ή μόνο κομπιουτεράκι?
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2008 / Re: πτυχιακη εξεταστικη Αριθμητικη Αναλυση on: February 21, 2008, 16:38:29 pm
Με κάθε επιφύλαξη, και χωρίς να γνωρίζω από τον κύριο Πιτσούλη, η ύλη πρέπει να είναι η ίδια με την περσινή. Πήγαινε στη σελίδα:
http://eclass.meng.auth.gr/claroline/document/document.php στο pdf που ονομάζεται εξεταστέα ύλη.Στην ίδια σελίδα υπάρχουν επίσης και οι περσινές σημειώσεις του μαθήματος.Αν γνωρίζει κανείς άλλος κάτι πιο έγκυρο ας μας πει.Επαναλαμβάνω ότι εγώ προσωπικά δεν ρώτησα κάποιον αρμόδιο.Μην πάρω και κανέναν στο λαιμό μου...
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2008 / Re: πτυχιακη εξεταστικη Αριθμητικη Αναλυση on: February 20, 2008, 13:31:49 pm
Η Αριθμητική Ανάλυση θα δωθεί στις 28 Φεβρουαρίου,στις 10π.μ. στην αίθουσα 2.Έχει βγει σχετική ανακοίνωση δίπλα από τα ασανσέρ του γενικού τμήματος, έξω από τα αντίστοιχα γραφεία.
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Re: [Ηλ. Υλικά] Απορία! on: February 05, 2008, 21:39:00 pm
Quote from: Stu@rt on February 05, 2008, 19:35:44 pm
Quote from: eva on February 05, 2008, 16:55:17 pm
Δε γίνεται να μην λέει τίποτα!Κάτι θα λέει απ'όλα αυτά. Αν δε λέει ,τότε θα ρωτήσουμε τον ίδιο τον καθηγητή!!!Αλλά, αποκλείεται!Κάτι θα σου δίνει ώστε να το καταλάβεις.

δεν σου λεει κατεβασε τα θεματα να το δεις... και για να παρεις αυτους τους τυπους δεν πρεπει να του αποδειξεις οτι το p ή το n ειναι κατα πολυ μικροτερα???
Αν από την εκφώνηση σου δίνεται τι τύπου είναι, τότε, άποψή μου, δεν πρέπει να αποδείξεις τίποτα. Επίσης, άποψή μου είναι ότι θα πρέπει με κάποιον τρόπο να σου υποδεικνύει για το αν είναι τύπου n ή p. Δεν ξέρω σε ποιά θέματα εννοείς ότι δεν το αναφέρει, πάντως στα δικά του, δηλαδή του φετινού Σεπτέμβρη το έλεγε ξεκάθαρα. Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως!!!
7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Re: [Ηλ. Υλικά] Απορία! on: February 05, 2008, 16:55:17 pm
Δε γίνεται να μην λέει τίποτα!Κάτι θα λέει απ'όλα αυτά. Αν δε λέει ,τότε θα ρωτήσουμε τον ίδιο τον καθηγητή!!!Αλλά, αποκλείεται!Κάτι θα σου δίνει ώστε να το καταλάβεις.
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Re: [Ηλ. Υλικά] Απορία! on: February 05, 2008, 16:33:54 pm
Κατ' αρχήν:Αν σου λέει ότι οι προσμίξεις είναι τύπου δότη, τότε είναι:σ=n*e*μe, δηλαδή, τύπου n.Αν σου λέει ότι οι προσμίξεις είναι τύπου αποδέκτη τότε είναι:σ=p*e*μh, δηλαδή τύπου p γιατί οι δότες είναι τα e και οι αποδέκτες οι οπές. όσο για το:σ=n*e*μe+p*e*μh και θέσεις p=(ni^2)/n και λυσεις την εξισωση, δεν ξέρω αν είναι σωστό.Πάντως το βιβλίο  στη σελίδα 99 τύπος 3,17, αναφέρει ότι αν είναι τύπου n τότε η συγκέντρωση οπών είναι:p=(ni^2)/n και αν είναι τύπου p τότε η συγκέντρωση ηλεκτρονίων είναι:n=(ni^2)/p
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Re: [Ηλ. Υλικά] Απορία! on: February 05, 2008, 14:31:27 pm
gdourbo έγραψε:
Για το θεμα 4 της ιδιας ομαδας εχουμε για το α)ni=N*exp(-Eg/2KT) οπου Ν και Τ γνωστα απο την εκφωνηση και  Κ=1.38*10-23 β)σ=ni*e*(μe+μh) γ)σ=n*e*μe με σ=80 , λυνω ως προς n και εχω NA=n δ)σ=p*e*μh και λυνω ως προς p θεωρωντας και σε αυτο το ερωτημα σ=80?





Προσοχή!!! Όταν είναι τύπου n και ζητάει συγκέντρωση οπών θα πάρεις: ni^2=n*p όπου ni η συγκέντρωση ενδογενούς και n αυτό που βρήκες πριν =>p=(ni^2)/n. Αντίστοιχα, αν είναι τύπου p.
10  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Re: [Ηλ. Υλικά] Απορία! on: February 05, 2008, 14:21:21 pm
Με τον όρο ειδική ηλεκτρική αντίσταση εννοεί την ρT η οποία είναι η αντίσταση για το καθαρό μέταλλο. Η ρr είναι η παραμένουσα ηλεκτρική αντίσταση η οποία ισούται με Ax(1-x).Άρα, για πρόσμιξη 2% βρίσκεις απλά, την ρr ως τη διαφορά: ρκράματος(2%) μείον ρΤ η οποία και είναι 10^-7, και μετά αυτή την εξισώσεις με:A*0.02*(1-0.02) και βγάζεις το Α. Άρα, για 2,5% πρόσμιξη, παίρνεις:ρr(2,5%)=Α*0,025*(1-0,025) και αυτό το προσθέτεις στην ειδική ηλεκτρική αντίσταση η οποία και δίνεται:5*10^-8. Αυτό ήταν!
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Re: [Ηλεκ. Υλικα] Ύλη για τον Φεβρουάριο 2008 on: February 04, 2008, 21:43:17 pm
Αυτό ίσχυε παλιά. Φέτος είναι όλα μέσα στην ύλη. Η ύλη επίσης αναγράφεται και στο eTHMMY
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Re: Απορία! on: February 04, 2008, 20:32:24 pm
Όχι, η άσκηση δε ζητάει μόνο το a, ζητάει το πηλίκο: αριθμός ατόμων/a^3.Πρόσεξε το αυτό. Αφού,δεν έδινε το ΑΒ η ατομική πυκνότητα θα είναι το: 2/a^3, όπου a το βρίσκεις από την παραπάνω ανάλυση και 2 γιατί η bcc δομή έχει 2 άτομα ανά κυψελίδα. Η πυκνότητα γενικά ισούται με: μάζα προς όγκο. Και ο όγκος του κύβου πλευράς a ισούται με: a^3.
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Re: Απορία! on: February 04, 2008, 20:08:50 pm
Κατ' αρχήν, ο a-Fe σημαίνει πως βρίσκομαι σε bcc δομή, στην οποία έχω: (1/8)*8 + 1=2 άτομα συνολικά και 4r=a*(ρίζα3) -> το τελευταίο βγαίνει από το σχήμα της bcc δομής, παίρνοντας τη διαγώνιο του επιπέδου:(1 1 0) η οποία είναι a*(ρίζα3) και ισούται με το άθροισμα τεσσάρων ακτίνων. Δεδομένης λοιπόν της r βγαίνει η a.Και, η ατομική πυκνότητα θα ισούται με το πηλίκο: 2/(a^3)
Τώρα, αν δίνει και το ΑΒ του Fe (που είναι 55,85gr), θα βρεις τη μάζα του ενός ατόμου αφού στα 55,85gr Fe περιέχονται 6,023*10^23 άτομα (Avocadro) =>το ένα άτομο ζυγίζει x κλπ...(απλή μέθοδος των τριών)Μετά, πολλαπλασιάζεις επί 2 αυτή τη μάζα και μετά αυτό το διαιρείς με το a^3. Αυτά!!!!
14  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Re: [Ηλεκ. Υλικα] Ύλη για τον Φεβρουάριο 2008 on: February 04, 2008, 19:55:53 pm
Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ!Γιατί, εκτός από οποιαδήποτε σκονάκια που μπορεί κάποιος να έχει σημειώσει στο βιβλίο, πολλοί άλλοι -όπως και εγώ- διαβάζοντας σημειώνουν έτσι κ αλλιώς πάνω στα σχήματα, ή δίπλα στο κείμενο κλπ...Thanks stu@rt!!!
15  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Re: [Ηλεκ. Υλικα] Ύλη για τον Φεβρουάριο 2008 on: February 04, 2008, 19:47:44 pm
Ρε παιδιά, ελέγχουν σίγουρα όλα τα βιβλία ένα ένα για να δουν αν είναι γραμμένα?Εγώ όταν έδωσα, πριν τέσσερα χρόνια βέβαια, κάτι τέτοιο δε συνέβη. Και δε συνέβη ποτέ, σε κανένα μάθημα!!!! Δε θέλω να πάρω και κανέναν στο λαιμό μου βέβαια, διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Pages: [1] 2 3
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...