• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
May 09, 2025, 14:47:41 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
May 09, 2025, 14:47:41 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Poll] Λύση για το θεμα τ...
by tzortzis
[Today at 13:34:05]

[Ηλ.Μηχανές Ι] Γενικές απ...
by Nikos_313
[Today at 10:13:41]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 10:12:48]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[May 08, 2025, 22:20:44 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by Nikos_313
[May 07, 2025, 22:40:55 pm]

[ΑΡΑΓΕ - Attack] Για τι π...
by Aris★
[May 07, 2025, 21:47:46 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[May 07, 2025, 21:10:54 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Nikos_313
[May 07, 2025, 21:10:16 pm]

AUTh Gambit
by DarkMagiK06
[May 07, 2025, 13:32:32 pm]

Erasmus Πληροφορίες & Εμπ...
by Juror8
[May 07, 2025, 12:08:27 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[May 06, 2025, 21:22:47 pm]

Χρόνια πολλά AI και Nikos...
by Mr Watson
[May 06, 2025, 17:28:07 pm]

Ποιον δίσκο ακούσατε πάνω...
by Katarameno
[May 06, 2025, 17:15:01 pm]

Κινητοποίηση στον Ρέκανο ...
by okan
[May 06, 2025, 12:56:59 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Nikos_313
[May 06, 2025, 11:17:15 am]

Τι βλέπετε αυτήν τη στιγμ...
by Katarameno
[May 05, 2025, 01:01:19 am]

[ΣΑΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Nikos_313
[May 04, 2025, 23:07:01 pm]

Μέλος του μήνα - Απριλιος...
by Nikos_313
[May 04, 2025, 20:34:36 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[May 04, 2025, 20:33:02 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[May 03, 2025, 11:03:08 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9952
Latest: Yamal
Stats
Total Posts: 1426114
Total Topics: 31682
Online Today: 140
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 12
Guests: 77
Total: 89
Saint_GR
Belafonte
Sgt Pepper
alex_g
christina02
sassi
themis01
faidonchatz
acolak
panagiotisv
tzortzis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 41
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εσωτερικά Θέματα / Re: Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Συμμετοχής και Ψηφοφορίας στη Συνέλευση Φοιτητών on: April 20, 2021, 17:19:27 pm
Quote from: Geekfreak on April 20, 2021, 17:04:25 pm
Αν ολοι εσεις ειστε εκτος πολης τοτε πως θα υλοποιησετε την αποφαση της συνέλευσης;

Α ξέχασα βασικά θέλετε η αποφαση της συνελευσης να είναι "μενουμε σπιτι".  Θέλετε δηλαδη να "διαταξετε" εξ αποστάσεως το αγωνιζομενο κομματι του συλλογου να φυγει απο εκεί. Και όλα αυτά για να δείτε ενα βαθμο στο σις.

Δε θέλω να σας στενοχωρησω αλλά ειμαι σιγουρος οτι η συνελευση δεν θα αναγνωριστει απο τις παραταξεις που έχουν και τη σφραγίδα για να νομιμοποιησουν την απόφαση.

Υ. Γ. Ουτε καν πως γράφεται δεν ξέρετε. Είναι "Γενικη Συνελευση του Σ. Φ.  Ηλεκτρολόγων-Μηχανολόγων". Ελπιζω να ξέρετε τι σημαίνει το "Σ. Φ." Ακούς εκει συνελευση φοιτητών. Ποιων φοιτητών; Κατακαημένοι χίπιδες.
Από ότι καταλαβαίνω αν μια δημοκρατική διαδικασία παράξει μία απόφαση που διαφωνούμε τότε την βαφτίζουμε "διαταγή".
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Συντονιστική επιτροπή ΣΦ Ηλ-Μηχ Δευτερα 19/4 12:00 Αιθριο Πολυτεχνείου on: April 19, 2021, 17:45:45 pm
Quote from: Katsavidi on April 19, 2021, 02:18:18 am
Σημειωτέον μιλάμε για υπέρογκα ποσά τα οποία ΔΕΝ καλυτερευουν το πανεπιστήμιο, ούτε τις παροχές στους εκπαιδευόμενους σε αυτό.
Τα ποσά από τα ερευνητικά προγράμματα προορίζονται για την βελτίωση της έρευνας. Πέρα από την άμεση χρηματοδότηση της (πχ πληρωμή μισθών, πληρωμή έξτρα χρεώσεων σε περιοδικά για δημοσιεύσεις κοκ) η αγορά νέου εξοπλισμού είναι ένας από τους τρόπους που αναβαθμίζεται η έρευνα. Με τα ποσά που κατά την γνώμη σου δεν καλυτερεύουν το πανεπιστήμιο, έχει αγοραστεί εξοπλισμός ο οποίος 1) χρησιμοποιείται στην έρευνα του πανεπιστημίου με ότι συνέπειες έχει αυτό, όπως ταχύτερα αποτελέσματα, πραγματοποίηση έρευνας που δεν ήταν δυνατή χωρίς τον εξοπλισμό, προβολής του πανεπιστημίου σε συνέδρια κλπ 2) χρησιμοποιείται από προπτυχιακούς φοιτητές κατά τη διάρκεια των διπλωματικών τους, δίνοντας τους πρόσβαση και εμπειρία χρήσης νέου εξοπλισμού κάτι το οποίο αυξάνει και την ποιότητα των αποφοίτων του τμήματος. Οπότε το ότι τα ποσά δεν βελτιώνουν το πανεπιστήμιο ή τις παροχές στους εκπαιδευόμενους είναι αναληθές.

Quote from: Katsavidi on April 19, 2021, 02:18:18 am
Θα μάθαινες επίσης ότι το ζήτημα με την έρευνα δεν είναι οι φοιτητές που την κάνουν. Αλλά το περιεχόμενο της. Πως αυτό προκύπτει. Τι σημαίνει να κηνυγάς τα προτζεκτ. Ποιος τα ορίζει. Ποιες ανάγκες καλύπτουν. Έρευνα για ποιο πράγμα και γενικότερα πολλά ζητήματα που ανοίχθηκαν.
Το περιεχόμενο της έρευνας καθορίζεται από τη πρόταση που έχει καταθέσει προς χρηματοδότηση ο ερευνητής. Τη πρόταση αυτή την έχει γράψει ο ίδιος ο ερευνητής, το οποίο σημαίνει ότι το περιεχόμενό της αντικατοπτρίζει τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα. Προσωπικά σαν διδακτορικός φοιτητής έχω συμμετέχει στη συγγραφή προτάσεων στις οποίες έγραφα ότι με ενδιέφερε εμένα προσωπικά. Παράλληλα υπάρχουν υποτροφίες για διδακτορικούς φοιτητές ή μεταδιδακτορικούς ερευνητές οι οποίες χρηματοδοτούν ξεκάθαρα τα ερευνητικά τους ενδιαφέροντα. Στη περίπτωση που μία πρόταση δεν περάσει μπορεί να επιλέξεις να εργαστείς για οικονομικούς λόγους σε κάποιο άλλο πρότζεκτ το οποίο δεν έγραψες εσύ και δεν συμπίπτει με τα ενδιαφέροντα σου. Αυτό δεν σημαίνει ότι το πρότζεκτ δεν αντικατοπτρίζει τα ενδιαφέροντα των υπόλοιπων ερευνητών/φοιτητών που συμμετείχαν στην πετυχημένη πρόταση. Οπότε το περιεχόμενο της έρευνας πάει ως επί τω πλείστον πακέτο με τους φοιτητές/ερευνητές που την διεξάγουν και δεν μπορείς να το διαχωρίσεις τόσο εύκολα, όπως επιχειρείς.

Τώρα το ποιες ανάγκες καλύπτει η έρευνα είναι μεγάλο θέμα και σίγουρα δεν απαντιέται με το μπλοκάρισμα μέσω της κατάληψης. Σε μία ερευνητική πρόταση αναφέρεις τα πιθανά οφέλη που θα έχει η έρευνα για την κοινωνία καθώς η χρηματοδότηση είναι δημόσια και η έρευνα πρέπει να εξυπηρετεί τους φορολογούμενους που πληρώνουν. Το ποιες ανάγκες καλύπτει κάθε ερευνητική πρόταση μπορεί να συζητηθεί μόνο συγκεκριμένα και όχι έτσι γενικά και αόριστα. Συγκεκριμένη έρευνα, συγκεκριμένη πρόταση με τεχνικά και επιστημονικά επιχειρήματα του γιατί η συγκεκριμένη έρευνα μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις ή θετικές στην κοινωνία. Στο ίδιο εργαστήριο μπορεί να τρέχουν αρκετά διαφορετικά προγράμματα που απαιτούν τελείως διαφορετική αντιμετώπιση στο διάλογο, πόσο μάλλον σε ολόκληρο το πολυτεχνείο. Τα τόσο γενικόλογα ερωτηματικά που θέτεις σχετικά με τις ανάγκες που καλύπτει η έρευνα δεν δικαιολογούν το μπλοκάρισμά της. Δικαιολογούν μόνο διάλογο και συζήτηση σχετικά με το πως όντως γίνεται η έρευνα.

Quote from: Katsavidi on April 19, 2021, 02:18:18 am
ΥΓ το γεγονός πως για την κατάντια σε όλα τα επίπεδα,διαχείριση πανδημιίας, για το νομοσχέδιο, για το 8ωρο, για το ότι ούτε συγγράμματα δεν ήρθαν στην ώρα τους, για όλα τα σκατά τελωσπάντων που συμβαίνουν στην κοινωνία και το πανεπιστήμιο δεν σε άκουσα να βγαίνεις να γκρινιάζεις ούτε καν στο τημμυ, αλλά επειδή για δυο τρεις μέρες δεν δούλεψαν κάποιοι στην έρευνα και πιθανώς κάποιες εταιρείες χάσανε κάποια λεφτά εξεγέρθηκες ιντερνετικά, είναι κάπως περίεργο.
Το ότι "εταιρίες χάνουν κάποια λεφτά" λόγω της κατάληψης είναι διαστρέβλωση της πραγματικότητας. Στο εργαστήριο μου το 100% της χρηματοδότησης είναι δημόσια: ευρωπαϊκά ή εθνικά προγράμματα ή υποτροφίες. Εάν είναι να κάνω μια εκτίμηση θα λεγα ότι το ίδιο ισχύει και για τη πλειοψηφία των υπόλοιπων εργαστηρίων του πολυτεχνείου. Η πραγματικότητα είναι ότι οι μέρες που μπλοκάρετε την εργασία μας βλάπτουν εμάς που είμαστε ερευνητές και διδακτορικοί φοιτητές και όχι εταιρίες.

Αυτά όσον αφορά την σύγχυση που υπάρχει σε κάποιους σχετικά με το τρόπο που πραγματοποιείται η έρευνα και με βάση την δική μου εμπειρία από το δικό μου εργαστήριο. Τέλος, κατά τη γνώμη μου η κατάληψη δημιουργεί τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που διατείνεται ότι θέλει να φέρει. Εάν οι ερευνητές/διδακτορικοί φοιτητές θεωρούν ότι θα πρέπει να απέχουν από την ερευνητική δραστηριότητα μπορούν να το κάνουν με την δική τους θέληση.

ΥΓ: παρατηρώ την εξής αντίφαση: από τη μία υποστηρίζετε ότι η κατάληψη είναι μέσο πίεσης (=δημιουργεί κάποιο πρόβλημα για να ασκήσει αυτή τη πίεση) και ταυτόχρονα ότι "5 μέρες αν διακοπεί ένα ερευνητικό δεν είναι πρόβλημα", το οποίο σημαίνει ότι δεν ασκείται και πίεση. Και τα δύο δεν γίνεται να ισχύουν.
3  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ευφυή Συστήματα Ρομπότ / Re: [Ευφυή Συστήματα Ρομπότ]Γενικές απορίες και Ανακοινώσεις on: February 08, 2014, 01:55:11 am
Σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται βρήκα ένα paper που έχει τα περισσότερα από αυτά που έκανε ο κ. Ροβιθάκης.

4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Βιομηχανική Πληροφορική / Re: [Βιομηχανική Πληροφορική] Θεματα Φεβρουαριος 2013 on: February 06, 2014, 02:23:21 am
Και τα δύο φαίνονται λογικά, αλλά αν η διάταξη παίρνει μπρος για k=0 τότε πιο πριν ο LC δεν θα λειτουργούσε, άρα όντως δεν θα έχει αποθηκεύσει σφάλματα για κ<0. Νομίζω πάντως ότι και τα δύο θα τα δεχθεί αν αιτιολογηθούν επαρκώς.

Για το 4ο δείτε ενότητα 2.4.2. Γενικά δεν καταλαβαίνω που μας χρειάζεται το σχήμα με τους βρόγχους βέβαια. Δηλαδή, εγώ θα ζωγράφιζα δύο ομάδες γραφικών για κάθε βρόγχο σύμφωνα μόνο με το πίνακα. Κάθε ομάδα θα έχει δύο ράβδους για τις Yi, ui και ένα πλαίσιο που θα γράφει την τιμή της Ri, γιατί για την R δεν μας δίνει μέγιστες, ελάχιστες τιμές, οπότε δεν βλέπω νόημα να υπάρχει ράβδος. Τώρα για την Y1 πχ θα είναι μια ράβδος από το 0 έως το 100% και θα είναι γεμάτη μέχρι το 50% σύμφωνα με το πίνακα. Για την u1 το ίδιο και θα είναι γεμάτη μέχρι το 80%, αφού έχουμε 100% για 2000 (μαξ) και 0% για -2000 και είμαστε στο 1200 (80% του ευρους). Δεν ξέρω αν πρέπει στην u1 να βάλουμε αρνητικά ποσοστά, βέβαια. Τώρα για τα χειριστήρια θα έλεγα ότι κάτω από το πλαίσιο του R1 υπάρχουν δύο κουμπιά ένα με ένα βελάκι προς τα πάνω για αύξηση και ένα με βελάκι προς τα κάτω για μείωση. Επίσης έχουμε δύο κουμπιά Η και Α που αν πατήσεις το Η μπορείς να αλλάξεις την u1 χειροκίνητα ενώ αν είναι πατημένο το Α η u1 υπολογίζεται από τον PID. H Y2 δεν αλλάζει χειροκίνητα γιατί είναι μέρος του συστήματος.
Τώρα το σχήμα μας λέει ότι η είσοδος του PID1 επηρεάζεται από την R2 και την Y2, αλλά δεν ξέρω πως μπορούμε να το εντάξουμε στο γράφημα. Γενικά ψιλοφλου θέμα είναι.

Το παράδειγμα με τα 3 LL, που βρίσκεται;
5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Παλιά θέματα on: January 31, 2014, 10:29:08 am
ωραίος Exomag, makes sense.
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Παλιά θέματα on: January 31, 2014, 03:51:51 am
Quote from: Jim D. Ace on January 31, 2014, 03:24:01 am
Quote from: Schrodingers cat on January 31, 2014, 02:34:03 am
Στην ιδια ασκηση μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ειναι αυτη η βοηθητικη εξισωση που γραφει οταν θελει να βρει τις ριζες για k = 8. Δεν μπορουμε απλα να το βαλουμε στην χαρακτηριστικη εξισωση και να λυσουμε? Σορρυ αν ειναι χαζομαρα αυτο που ρωταω!
+1

H βοηθητική εξίσωση μπαίνει όταν στον Routh εμφανίζεται μηδενικό για να συνεχίσεις τον αλγόριθμο. Η βοηθητική βγαίνει με το ίδιο μοτίβο με το οποίο τοποθετείς  αρχικά τους συντελεστές σου στο Routh (ενα ζιγκ-ζαγκ, πάνω-κάτω-πανω δεξιά-κάτω κοκ), ξεκινώντας με το στοιχείο της πρώτης στήλης πάνω από το μηδενικό και βάζοντας δίπλα σε κάθε συντελεστή την μεταβλητή s με βαθμό σύμφωνα με το μοτίβο. Δείτε και σελίδα 287 πετρίδη: Αν πάνω από το μηδενικό έχεις τον αριθμό 4 που αντιστοιχεί στη γραμμή s^4 από κάτω το μηδεν αντιστοιχεί στο s^3, συνεχίζουμε το μοτίβο: πάνω δεξιά 24 άρα αντιστοιχεί στο s^2 κάτω μηδέν στο s κοκ, οπότε βγαίνει:

4s^4 + 0s^3 + 24s^2 + 0s + 100, όπως στο βιβλίο.

Τώρα στην συγκεκριμένη άσκηση θεωρεί ότι το k παίρνει την οριακή τιμή για ευστάθεια (δηλαδή εκεί που το σύστημα πάει να γίνει ασταθές -> εκεί που οι πόλοι πάνε να περάσουν στο ΔΗΠ), οπότε αφού το k πήρε την οριακή τιμή το συγκεκριμένο κλάσμα στον πίνακα Routh γίνεται μηδέν οπότε έχουμε την πιο πάνω περίπτωση με την βοηθητική συνάρτηση, όπου και γι αυτό το k θα έχουμε δύο συζυγείς ρίζες πάνω στον φανταστικό (οριακή ευστάθεια). Εξισώνει την βοηθητική με το μηδέν και βρίσκει ποιες είναι αυτές οι ρίζες, οπότε και βρίσκει τα σημεία τομής του ΓΤΡ με τον φανταστικό άξονα.

Εάν το κατάλαβα καλά αυτό πρέπει να ναι. Τώρα γιατί εξισώνει την βοηθητική με το μηδέν και τι φυσική σημασία έχει η βοηθητική δεν έχω καταλάβει, γιατί λογικά πρέπει να ξέρεις πως βγήκε και ο αλγόριθμος του Routh. Αν ζητήσει σημεία τομής με Im-axis, τυφλοσούρτης και άγιος ο θεός.
7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2013/14 on: January 31, 2014, 02:04:33 am
Quote from: COACH on January 31, 2014, 01:56:10 am
Quote from: Schrodingers cat on January 30, 2014, 22:09:51 pm
Quote from: Chester on January 30, 2014, 21:44:25 pm
ts = 4/σ

tr = π/ωd  όπου ωd = ωn * ρίζα (1-ζ^2)

Αν δεν κάνω κάποιο λάθος έτσι είναι.

Μπορεί να εξηγήσει κάποιος πως βγαίνουν οι γωνίες αναχώρησης αλγεβρικά; Π.χ στην άσκηση 36 αυτό το -153 πως προκύπτει ;

Για τις γωνιες αναχωρησεις απο μιγαδικους πολους ο τυπος γενικα ειναι θμηδενικων - θπολων = 180. Μετα απλα ειναι πραξεις (με κομπιουτερακι!)

Ποιες πράξεις δλδ στη συγκεκριμένη άσκηση ; Sad δεν εχω καταλάβει το s που παίρνει τυχαία στη θεωρία....

αν έχεις z1, z2 μηδενικά και p1, p2 πόλους τότε για να βρείς γωνία του p2 έχεις:

arg(p2-z1) + arg(p2-z2) - arg(p2-p1) - θ = 180. και λύνεις ως προς θ. όπου arg το όρισμα (tan-1(Im/Re))

θ η γωνία αναχώρησης από τον p2 (δηλαδή είναι σαν να παίρνεις ένα σημείο πολύ κοντά στο p2). Δεν ξέρω αν είναι κατανοητό έτσι ή σε έμπλεξα κι άλλο.
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Παλιά θέματα on: January 31, 2014, 01:59:41 am
Quote from: Kodi Para Sare on January 31, 2014, 01:22:46 am
Quote from: choco18 on January 31, 2014, 01:18:53 am
σεπ.2013 1β)

πως βρισκω το περιθωριο κερδους;; πρεπει να κανω 1+Α(s) και μετα να κανω routh??


όχι βρίσκεις τη ΣΜΚΒ και κάνεις κανονικά routh για αυτήν.

Το ίδιο είναι, αφού η ΧΕ της ΣΜΚΒ είναι το 1+Α(s) = 0.

Quote from: choco18 on January 31, 2014, 01:39:05 am
ευχαριστώ!! το έκανα και βρίσκω κ<3450 μετα τι κανω;; θεωρω Κο=3450 και λεω οτι gm=3450/K;;

Ναι.
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Παλιά θέματα on: January 30, 2014, 18:44:10 pm
Quote from: et3rn1ty on January 30, 2014, 18:03:15 pm
Quote from: Donquixote Doflamingo on January 30, 2014, 12:40:59 pm
Παιδια 3ο ερώτημα 1ο θεμα σεπτ 2013: Ο χρονος αποκατάστασης ts <0.5. Ξέρω τον τύπο 4/σ αλλά έχω απορίες: πως σχετιζεται το συστημα ΚΛΕΙΣΤΟΥ βρόγχου, και τι σχέση έχει το σ με την τοποθετηση του 0 και που το βαλαμε τελικα το μ και γιατι;

(με κάθε επιφύλαξη, μπορεί να λέω μπούρδες  Cheesy )

Από τον τύπο που είπες 4/σ παίρνεις ότι σ<8. Το σ είναι το πραγματικό μέρος του μικρότερου πόλου της Α(s) (αυτό μέχρι να βρω πού το λέει ο Πετρίδης μου πήρε λίγο χρόνο, τελικά είναι στη σελίδα 389 με bold). Οπότε θέλεις να συμπεριλαμβάνονται στον ΓΤΡ τα σημεία του άξονα  μετά το -8 (και το -8 συμπεριλαμβάνεται). Και αυτό το πετυχαίνεις βάζοντας το 0 κάπου ώστε το -8 να έχει δεξιά του συνολικά 3 μηδενικά και πόλους. Δηλαδή εγώ το έβαλα στο -8 γιατί το -7 ήταν πιασμένο Tongue.


Απλώς δεν είμαι σίγουρος γιατί από το βιβλίο δεν κατάλαβα αν αυτός ο τύπος (ts=4/σ) ισχύει και όταν ζ > 1, δηλαδή όταν το σύστημα έχει πραγματικούς πόλους. Πρέπει να ισχύει, αλλά το κεφάλαιο στο οποίο μας δίνει τον τύπο ο Πετρίδης μιλάει για συστήματα με φανταστικούς πόλους κυρίως...

Βασικά θες οι πόλοι της συνάρτησης κλειστού βρόγχου να έχουν πραγματικό μετά το 8 (που φαίνεται από το ΓΤΡ που κάνεις στην ανοικτού βρόγχου. Απλά ο ΓΤΡ δείχνει πως συμπεριφέρονται οι πόλοι της κλειστού βρόγχου). Δηλαδή στο ΓΤΡ θες για μεγάλα κέρδη (κ->οο) να είσαι μετά το 8. Εγώ νομίζω ότι στο θέμα αυτό βάζεις το μηδενικό στο -5 και απαλείφεις τον αντίστοιχο πόλο. Οπότε αν κάνεις στα γρήγορα νέο ΓΤΡ, έχεις δύο πόλους στο -18 και -7, όπου βρίσκεις σημείο απόσχισεις -10 και φεύγουν οι πόλοι κάθετα προς το άπειρο. Οπότε για μεγάλα Κ οι πόλοι του κλειστού έχουν ΠΑΝΤΑ πραγματικό -10 οπότε είσαι κομπλέ.

Ο τύπος 4/σ ισχύει για ζ<1 και για την ακρίβεια ισχύει για ζ πολύ κοντά στο 1 (~0,95, η χειρότερη περίπτωση). Δες τον τύπο πιο πάνω που το αποδεικνύει (σελ 388 πετρίδη). Για ζ>1 έχεις αρνητική ρίζα, οπότε δεν έχει φυσική σημασία όλο αυτό. Βασικά δεν έχεις πραγματικούς πόλους. Πραγματικούς πόλους έχει η Α(s). Οι κλειστού για μεγάλα κέρδη έχει μιγαδικούς. Οπότε το χρησιμοποιείς κανονικά.
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 8ου εξαμήνου on: January 30, 2014, 05:29:41 am
Quote from: geo_pas on January 30, 2014, 01:54:02 am
Ευχαριστώ, φαίνεται ενδιαφέρον η αλήθεια είναι αλλά και ζόρικο. Όπως κάθε ωραίο μάθημα άλλωστε.
Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά.

Καμιά ελπίδα αν δεν έχω πάρει παράλληλα στο προηγούμενο εξάμηνο; Αυτό με προβληματίζει πιο πολύ.

Αν ξέρεις C θα την παλέψεις. Αν δεν θυμάσαι πολλά από C συν το ότι πρέπει να εξοικιωθείς λίγο με το παράλληλο προγραμματισμό και PThreads ίσως σου φάει αρκετό χρόνο η εργασία. Γενικά με το παραλληλισμό θα τρως πολλά φειλ λογικής. Αλλά αν ασχοληθείς και βγάλεις την εργασία παίρνεις >=9. Στη τελική πες σε κάνα παιδί που πήρε παράλληλα να σου εξηγήσει δυο πράγματα ή στην εργασία συνεργάζεσαι και με άλλους για να βγει πιο εύκολα.

Επίσης κατά τη γνώμη μου πιο πολύ χρόνο θα σου φάει η εργασία παρά η παρουσίαση. Η παρουσίαση είναι να διαβάσεις ένα paper και να το εξηγήσεις στη τάξη, δεν είναι κάτι τρομερό.
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Παλιά θέματα on: January 30, 2014, 01:02:30 am
Quote from: aggalitsas on January 30, 2014, 01:00:59 am
Quote from: Schrodingers cat on January 29, 2014, 23:44:22 pm
Quote from: Exomag on January 29, 2014, 23:24:04 pm
Quote from: Schrodingers cat on January 29, 2014, 22:42:09 pm
Μπορει καποιος να μου δωσει τα φωτα του στα δυο τελευταια ερωτηματα απο το δευτερο Θεμα του Σεπτεμβριου του 2013?  Sad

Θα σου πω εγώ πως το σκέφτηκα (δεν είναι η καλύτερη λύση, αλλά είναι αποδεκτή).

Ο ολοκληρωτής 1/s δίνει -90ο σε όλες τις συχνότητες. Οπότε μπορείς να βάλεις μ = 0, προκειμένου να τον απαλείψεις. Στη συνάρτηση που μένει, βρίσκεις το περιθώριο φάσης και βλέπεις ότι είναι λίγο μεγαλύτερο από 40ο. Άρα ικανοποιείται η προδιαγραφή σου Wink

Eυχαριστω ρε, Exomag! Καλο ακουγεται, εχεις και αιτιολογηση, εμενα με επεισε και το κραταω! Thanks!  Smiley

πάντως διαφωνώ στο μ=0 αλλαζεις τελείως τη συνάρτηση μεταφορας ,αλλαζεις τον τυπο αυτης (πρακτικα είναι αλλο κύκλωμα)

Συν το ότι δεν ξέρω αν μπορείς να απλοποιήσεις μη ευσταθείς πόλους (γιατί είναι πάνω στον φανταστικό). Όλα αυτά λύνονται αν πάρεις μηδενικό κοντά στο 0, πχ 0,5.
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Παλιά θέματα on: January 30, 2014, 00:41:10 am
Quote from: mariom on January 30, 2014, 00:10:23 am
μπορει καποιος να μου πει πως θα βρω απο την γραφικη παρασταση την H(s)και τα w1,w2 , wb??(1ο θεμα σεπτ 2012)

To μόνο που χρειάζεσαι είναι ότι η ευθεία στο λογαριθμικό είναι y = K log(w/w0) με K την κλίση της, w0 την συχνότητα που τέμνει τον άξονα των συχνοτήτων (δηλ y=0dB). Οπότε σου δίνει σημεία που επαληθεύουν οι ευθείες. πχ για το πρώτο y=+20log(w/w0) που περνάει από το (1 rad/sec ,20 dB) άρα 20 = 20log(1/w0) και βρίσκεις το w0. Αυτή περνάει και από το (w1, 33,97), οπότε 33,97 = 20log(w1/w0) και βρίσκεις το w1 αφού ξέρεις το w0 πια.

Για το εύρος ζώνης βλέπε παραπάνω.
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Παλιά θέματα on: January 29, 2014, 22:06:29 pm
Quote from: Falergon on January 29, 2014, 21:51:04 pm
Πως βρίσκεις εύρος ζώνης όπως ζητάει στο θέμα 1 του Σεπτεμβρίου 2012?

Αφού σου δίνει διάγραμμα Bode κλειστού βρόχου το wb είναι εκεί που το Bode -3db από το |Hk(0)|, άρα εκεί που είναι 17db. Στα 17db πέφτει από την τελευταία ευθεία που είναι -20log(ω/1000) (αφού περνάει από το 0db στο 1000rad/sec). Οπότε βαζεις 17db=-20log(ωb/1000) και λύνεις ως προς ωb).

Εγώ θέλω να ρωτήσω για το θέμα 2γ του Σεπτ2013, που αναφέρατε πιο πάνω με το μηδενικό. Πως περίπου βγαίνει το μ και τι λογική ακολουθούμε, γιατί μου βγαίνουν κάτι ψιλοκουφές εξισώσεις.
14  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Ρόθος: Επίσημες δηλώσεις on: January 28, 2014, 19:11:51 pm
Quote from: PanteGrv on January 28, 2014, 18:45:33 pm
Αν ήθελες να βλάψεις κάποιον δεν θα έκανες τα πάντα για να φανεί ότι το έκανε ο ίδιος? Tα tweet διαγράφθηκαν. Και να σου πω το άλλο. Το να πει κάποιος ότι αυτό που γράφτηκε δεν γράφτηκε από τον ίδιο είναι το μόνο εύκολο. Κανείς δεν θα ψάξει αν όντως υπάρχουν στοιχεία που το αποδυκνείουν. Το γεγονός ότι δεν λέει τίποτα όυτε υπέρ της μίας ούτε υπέρ της άλλης άποψης συνηγορεί.

Καλά τόση ώρα λέμε ότι είναι καλός ο Ρόθος και βάζει εύκολα και βοηθάει τους φοιτητές και τώρα υπάρχει κάποιος που θα έκανε τα πάντα για τον βλάψει; Και έκανε τέτοιο σκηνικό αλλά έτυχε να το βγάλουν στη φόρα κάποιοι εδώ στο τήμμυ τώρα επειδή έτυχε να το δούνε; Ε, μην υπερβάλλουμε, ούτε είπαμε ότι έκανε κάνα έγκλημα να τον δικάσουμε και να θέλουμε αποδείξεις, έλεος. Ο καθένας ας κρίνει μόνος του τι είναι πιο πιθανό, να τον χακάρανε ή να τα έγραψε μόνος του.

Τέσπα το υπεραναλύσαμε το θέμα.
15  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Λειτουργικά Συστήματα / Re: [Λειτουργικά Συστ.] Απορίες στις ασκήσεις 2013-2014 on: January 28, 2014, 17:13:56 pm
Quote from: Jeik on January 28, 2014, 16:35:55 pm
Έτσι πρέπει να είναι σύμφωνα με τις ασκήσεις που ανέβασαν στην πρώτη σελίδα, αλλά σύμφωνα με το βιβλίο και τις διαφάνειες εξωτερικός κατακερματισμός είναι τα κενά που μένουν στην μνήμη όταν έχουμε δυναμική κατάτμηση.
Ίσως εξωτερικός κατακερματισμός σημαίνει διαφορετικό πράγμα για δυναμική κατάτμηση και για σταθερού μεγέθους κατάτμηση.

Νομίζω ότι η έννοια του εξωτερικού κατακερματισμού δεν έχει νόημα για σταθερή κατάτμηση. Δεν έχω δει δηλαδή πουθενά στη θεωρία, έστω, να υπονοείται κάτι τέτοιο. Παρατηρώ δηλαδή ότι στατικό->εσωτερικός (γιατί τα κενά είναι εσωτερικά στα ορισμένα μπλοκ), ενώ δυναμικό->εξωτερικός (γιατί το κενό δεν θεωρείται μέρος του μπλοκ).


Quote from: Jeik on January 28, 2014, 16:38:46 pm
preemptive σημαίνει πως δεν διακόπτεται η εκτέλεση μιας διεργασίας ακόμα και αν κάποια άλλη προηγείται σύμφωνα με τον αλγόριθμο;

Το αντίθετο. preemtive σημαίνει ότι το λειτουργικό μπορεί να διακόψει μια διεργασία και από running να την κάνει ready.
Pages: [1] 2 3 ... 41
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...