• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 06:00:54 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 06:00:54 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 01:40:22]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[Today at 01:30:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by nmpampal
[August 01, 2025, 20:03:57 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:05:18 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427636
Total Topics: 31739
Online Today: 129
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 3
Guests: 73
Total: 76
stefpapa21
chaniotism
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
  Show Posts
Pages: [1]
1  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική Ι / Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012 on: September 10, 2012, 05:56:54 am
Quote from: aris_silvo on September 09, 2012, 12:21:57 pm
Θεμα με διοδους σεπτεμβρη 2010

1) Otan den uparxei RL kai E ( i pigi 15V) metavelletai ±10% dld 13.5<=E<=16.5

Tote thewroume oti to E einai mia DC tasi kai panw se aytin kathetai ena enalassomeno sima platous 1.5V dld ±10% tou E me platos A(p-p)=20%E. Auto vlepei mia dinamiki  antistasi sunolika 4xRd opou Rd=26mV/Id(mA) Ω. To Id upologizetai apo to DC: E=IdR+4Vd -> Id=(E-4Vd)/R -> Id=(15-2.8)/15=0.813mA.
Ara kai Rd =26/0.813=32 Ω

Opote se ena isodinamo kiklwma an antikatastisoume tis diodous me mia antistasi 4Rd kai tin pigi E me mia pigi e exoume
uo=[4Rd/(4rd+R)]*e=128Ω/15128Ω*3V=0,025V=25mV    opou e i diakimansi ±10% tou E   =3V
Ara to Vo' = 4Vd±u0/2=2.8V±12.5mV

2)Otan vazw to RL tote exetazw thn Vo otan oi diodoi den agoun.
Vo'' =[1.5/1.5+1.5]1.5=7.5V. Opote kataligoume oti oi diodoi agoun ara kratoun tasi Vo''  =2.8V

Το 26mV που χρησιμοποιείς αρχικά για να υπολογίσεις την ισοδύναμη δυναμική αντίσταση Rd από πού προκύπτει;
2  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Σταθμοί Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας / Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: February 06, 2012, 18:28:05 pm
Το σημείο δρόσου είναι ουσιαστικά η θερμοκρασία υγροποίησης των καυσαερίων, κάτι το οποίο δεν θέλουμε να συμβεί. Οπότε πιστεύω πώς είναι αυτό που καθορίζει τη θερμοκρασία εξόδου των καυσαερίων.
3  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Υψηλές Τάσεις ΙΙ / Re: [Υψηλές Τάσεις ΙΙ] Γενικά on: August 08, 2011, 00:38:07 am
Ξέρει κανείς αν παραμένουν οι βαθμοί των εργασιών / εργαστηρίου και για επόμενα έτη ή θα πρέπει να ξανακάνω το "πακετάκι" εργαστήριο, εργασίες και εξέταση εργαστηρίου και την επόμενη φορά που δηλώσω το μάθημα;
4  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας Ι / Re: [ΣΗΕ I] Λυμένα Θέματα και Ασκήσεις??? on: June 28, 2010, 00:31:35 am

Quote from: haas on June 27, 2010, 13:15:41 pm

uk=0,08 pu
Zb1=Vb1^2/Sb=20000^2/1200000=333,33 Ω
Zb2=Vb2^2/Sb=240^2/1200000=0,048 Ω
Uk1=uk*Zb1=0,08*333,33=26,66 Ω στην ΥΤ
Uk2=uk*Zb2=0,08*0,048=0,00384 Ω στην ΧΤ

η ταση στην ΥΤ = 20ΚV lol
η ταση στην ΧΥ = 240 V lol


Η τάση στην ΧΤ θα είναι 0.24kV * sqrt(3) = 0.416kV, καθώς έχεις τα τυλίγματα συνεδεμένα σε αστέρα.
Σαν αποτέλεσμα αλλάζουν και οι αντίστοιχες βάσεις αντίστασης που υπολογίζεις στον κλάδο της ΧΤ.
Έχω επίσης την εντύπωση ότι και η δοθείσα τιμή της uk δεν θα ίσχυει για την αντίδραση που "φαίνεται" από τη ΧΤ καθώς αλλάζει
η βάση τάσης στην περίπτωση του τριφασικού Μ/Σ.
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ? on: March 02, 2007, 04:32:48 am
Quote from: snake5 on March 01, 2007, 20:58:47 pm
Πιστεύω ότι αν γινόταν σύνθεση διαφορετικών απόψεων και προτάσεων και δεν υπήρχαν προς συζήτηση μόνο 2-3 διαφορετικές,τα αποτελέσματα θα ήταν πιο αντιπροσωπευτικά του συνόλου των φοιτητών.
Φίλε συνάδελφε, προσωπικά θεωρώ τις παρατάξεις ως "αναγκαίο κακό" για την ύπαρξη συντονισμένου φοιτητικού συνδικαλισμού. Σκέψου μόνο μία συνέλευση στην οποία ο καθένας από εμάς αποφάσιζε να κατεβάσει δικό του πλαίσιο... το πιθανότερο είναι ότι στο τέλος ένα πλαίσιο που έχει υπερψηφιστεί από 5-10 άτομα θα αποφασίζει για το μέλλον περίπου 3.000 φοιτητών!
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ? on: February 28, 2007, 15:17:04 pm
Quote from: Καμένος on February 28, 2007, 11:12:28 am
Και την έκκρυθμη κατάσταση ποιος την δημιούργησε αν όχι το φοιτητικό κίνημα?

Δηλαδή με λίγα λόγια μου λες συνάδελφε ότι η αντίδραση του φοιτητικού κινήματος έγινε μέσο για την άσκηση του μικροπολιτικού παιχνιδιού του ΠΑΣΟΚ? Αν ήταν έτσι το ΠΑΣΟΚ θα έβγαινε να κατηγορήσει την κυβέρνηση για τις μεταρρυθμίσεις που πρότεινε, δε θα αποχωρούσε "επιδεικτικά" από τις συζητήσεις για την αναθεώρηση για το άρθρο 16, αλλά θα παρέμενε στη Βουλή για να καταψηφίσει κάθε αλλαγή στα θέματα της παιδείας. Η αντιπολίτευση εκμεταλλεύτηκε απλά τη συγκυρία μιας μεταρρύθμισης, που δημιουργεί τριβές στην κοινωνία, για να κερδίσει κάποιους πολιτικά αναποφάσιστους σε μια χρονική περίοδο που η ψαλίδα μεταξύ των 2 μεγάλων κομμάτων έδειχνε να μεγαλώνει. Σε καμία περίπτωση δε "συγκινήθηκε", ούτε φοβήθηκε από τον αγώνα των φοιτητών...
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Ανεξάρτητο πλαίσιο που κατέβηκε στη ΣΗΜΜΥ του ΕΜΠ on: February 28, 2007, 06:36:47 am
Quote from: Junior on February 28, 2007, 00:17:59 am
Δεν καταφέραμε να πάρουμε τον κόσμο με το μέρος μας. Κάτι που οφείλεται κατά μεγάλο μέρος στα ΜΜΕ, αλλά ενισχύεται από τις πράξεις μας. Πχ, με τα ντου στις πορείες ο κόσμος μας αποδοκιμάζει. Στο πλαίσιο είχε μια πρόταση που μου άρεσε και που θα τη μετέδιδαν σίγουρα τα κανάλια: καθιστική διαμαρτυρία έξω από τη βουλή (υπουργείο για εμάς), ίσως με κάποια εκδήλωση. Χωρίς επεισόδια. Επίσης, ακόμα και καθηγητές που συμφωνούν μαζί μας είναι δυσαρεστημένοι που τόσο καιρό κρατάμε τα πάντα κλειστά. Και τους καθηγητές τους θέλουμε με το μέρος μας...
Θα μπορούσα να συμφωνήσω ότι ένα σημαντικό ποσοστό του ελληνικού λαού δε τάσσεται υπέρ των φοιτητικών κινητοποιήσεων, τις οποίες θεωρεί πιθανόν άσκοπες και υπερβολικές... Θα ήθελα όμως να σου θυμίσω ότι στις προηγούμενες εκλογές περίπου το 80% του λαού υποστήριξε τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και ταυτόχρονα υπερψήφισε το προεκλογικό τους πρόγραμμα, στο οποίο συμπεριλαμβάνονταν όλες σχετικές με την παιδεία μεταρρυθμίσεις. Άρα ένα μεγάλο ποσοστό του "άρτια ενημερωμένου" ελληνικού πληθυσμού έδειξε τότε να συμφωνεί την αναθεώρηση του άρθρου 16 και την αδιαπραγμάτευτη ψήφιση του νόμου πλαισίου... Ιδεολογικά και μόνο λοιπόν ο λαός ήταν αναμενόμενο να μη συμφωνεί με τις αντιδράσεις μας πάνω στις μεταρρυθμίσεις. Όσο για τις ακρότητες και τις υπερβολές, των οποίων γίναμε εμείς και όλοι οι Έλληνες μάρτυρες τις τελευταίες μέρες, θέλω να πιστεύω ότι αυτές προέρχονται κυρίως από αναρχικούς που εκμεταλλεύονται την έκρυθμη κατάσταση για να επιβάλλουν τον τραμπουκισμό! Δε γίνεται λοιπόν το φοιτητικό κίνημα να απολογείται συνέχεια για την "μαλάκυνση" των γνωστών-άγνωστων ανεγκέφαλων που κυκλοφορούν...
Quote from: Junior on February 28, 2007, 00:17:59 am
Γιατί το να βρούμε μετριοπαθείς τρόπους αντίδρασης είναι αναγκαία κακό; Ζούμε σε μια δεδομένη κατάσταση και έτσι κι αλλιώς πρέπει να κοιτάμε και το τι χάνουμε. Ποιος δεν το κοιτάει; Ένα ερώτημα είναι πόσα είμαστε διατεθιμένοι να χάσουμε. Και ένα άλλο ερώτημα είναι πόσα θα ζητιανεύουμε μετά από αυτά που κανονικά δε μας ανήκουν. Αν συνεχίσουμε την κατάληψη πχ μέχρι το πάσχα, μετά θα ζητάμε να χαθεί το εαρινό εξάμηνο ή θα ζητάμε να ολοκληρωθεί όπως όπως μέσα σε 10-11 βδομάδες; Θα ζητήσουμε να γίνουν κανονικά οι 3 βδομάδες αναπληρώσεις του χειμερινού ή θα ζητήσουμε να γίνουν μόνο 1-2 βδομάδες;
Δεν είπα ότι είναι αναγκαία κακό ένας μετριοπαθείς τρόπος αντίδρασης... Απλά πίστεψε με συνάδελφε ότι αν η υπουργός και γενικά η κυβέρνηση συνεχίζει ακλόνητη στις μεταρρυθμίσεις, παρά το ήδη υπάρχον συσπειρωμένο μέτωπο κινητοποιήσεων, φαντάσου πόσο θα "ίδρωνε" από κάτι πιο διαλλακτικό, όπως ανοιχτές σχολές και καμιά πορεία "για να θυμόμαστε ότι διαφωνούμε ρε παιδιά"? Κατανοώ πάντως πως τα χρονικά όρια έχουν ήδη αρχίσει να στενεύουν και στο τέλος θα αναγκαστούμε να δώσουμε ένα πραγματικά μεγάλο αγώνα για να προλάβουμε να περισώσουμε το εξάμηνο, την εξεταστική, ίσως και τα δύο... Αλλά θεωρώ ότι όταν διακυβεύονται τόσο σημαντικά ζητήματα όσο μια αναθεώρηση Συντάγματος, που μας βρίσκει αντίθετους, πρέπει να ασκηθεί ηχηρή, αλλά και ταυτόχρονα εποικοδομητική πίεση για να γίνει φανερή η αντίθεση μας, τόσο στην κυβέρνηση όσο και στο λαό...
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Ανεξάρτητο πλαίσιο που κατέβηκε στη ΣΗΜΜΥ του ΕΜΠ on: February 27, 2007, 23:09:37 pm
Quote from: Junior on February 27, 2007, 22:06:57 pm
Μαζί με το πλαίσιο υπάρχει και η ομιλία στη συνέλευση, στην οποία φαίνεται ότι οι θέσεις τους είναι πραγματικά ανεξάρτητες από συμφέροντα. Μιλάνε τα παιδιά που πραγματικά ενδιαφέρονται για τη ζωή τους (και όχι για τη ζωούλα τους).

Φίλε συνάδελφε, σε διαβεβαιώ ότι το συγκεκριμένο "ανεξάρτητο πλαίσιο" μόνο ουσιαστικά ανεξάρτητο δεν είναι... Επειδή γνωρίζω αρκετά τα τεκταινόμενα στο χώρο του ΕΜΠ, θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι η ιδέα του πλαισίου ξεκίνησε από ένα τριτοετή φοιτητή των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, ο οποίος μόνο ανεξάρτητος πολιτικά δε χαρακτηρίζεται... Συγκεκριμένα, συζητάμε για ένα φοιτητή αριστερών αντιλήψεων, ο οποίος επειδή τυγχάνει να είναι και συνεπής ως προς τις φοιτητικές του υποχρεώσεις πρότεινε τη δημιουργία ανεξάρτητου πλαισίου για να υποστηρίξει τις "ανεξάρτητες" απόψεις του, αλλά ταυτόχρονα να κρατήσει ανοιχτή τη σχολή του. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό... Κακό είναι ότι απαξίωσε τους αγώνες του φοιτητικού κινήματος, με τις συνεχείς πορείες και καταλήψεις, και κατέβασε πλαίσιο, "αριστερού" προσανατολισμού και μετριοπαθών μέτρων αντίδρασης, προσδοκώντας να υπερψηφιστεί από φοιτητές που θέλουν μόνο και μόνο να γίνονται μαθήματα, ανεξαρτήτως των πολιτικών πεποιθήσεων ή απόψεων τους στο θέμα της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Κάπου εδώ δε πιστεύεις ότι ο συνδικαλιστικός ρόλος της κάθε Σχολής παραγκωνίζεται; Αν όχι συνεχίζεις να πιστεύεις ότι ότι οι φοιτητές που συνέβαλαν στη δημιουργία του πλαισίου το έκαναν γιατί δεν είχαν κανένα απολύτως συμφέρον από την όλη διαδικασία ή προσδοκούσαν στη συνέχιση της μιας άριστης ακαδημαϊκής καριέρας σε βάρος του φοιτητικού κινήματος;
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ? on: February 27, 2007, 19:24:58 pm
Προσωπικά πιστεύω ότι αν η αναθεώρηση "πάει περίπατο", όπως χαρακτηριστικά αναφέρεις cecs, δε θα είναι αποτέλεσμα ενός "δυναμικού αγώνα" του φοιτητικού κινήματος, αλλά ενός μικροπολιτικού παιχνιδιού της σημερινής αξιωματικής αντιπολίτευσης... Το ΠΑΣΟΚ σε καμία περίπτωση δε διαφώνησε με την αναθεώρηση του άρθρου 16, αλλά εκμεταλλεύτηκε  την όλη έκρυθμη κατάσταση, που επικρατεί τις τελευταίες εβδομάδες, για να προβληθεί συσπειρωμένο στο λαό και να κερδίσει κάποιες παραπάνω ψήφους.

Όσον αφορά τις καταλήψεις και τη συνέχισή τους, ως υπέρμαχος των δημοκρατικών θεσμών, θεωρώ ότι αφού το φοιτητικό κίνημα φαίνεται να διαφωνεί με την αναθεώρηση του άρθρου 16, όπως προκύπτει και από τα αποτελέσματα των Γ.Σ. των διαφόρων τμημάτων, πιστεύω ότι πρέπει να ασκηθεί εποικοδομητική πίεση στην κυβερνητική πολιτική, που θα γνωστοποιήσει τα "πιστεύω" και τις πεποιθήσεις μας τόσο στην κυβέρνηση όσο και σε όλο τον υπόλοιπο λαό. Η κατάληψη λοιπόν είναι ένα από τα ισχυρά μέσα άσκησης πίεσης που έχουν στη διάθεση τους οι φοιτητές και όταν συζητάμε για θέματα τόσο σημαντικά, όπως μια αναθεώρηση του Συντάγματος με την οποία δε συμφωνούμε, πιστεύω ότι πρέπει να δείξουμε την αντίθεσή μας με όσο πιο ηχηρό τρόπο γίνεται... Αν τώρα ο λαός υποστηρίζει τον αγώνα του φοιτητικού κινήματος ή όχι, δεν είμαι σε θέση να εκφράσω μια απόλυτα αντικειμενική άποψη, αλλά αρκεί να σκεφτούμε το ενδιαφέρον που επιδεικνύει σήμερα ο "Έλληνας" στα διάφορα κοινωνικά προβλήματα που συμβαίνουν γύρω του και δε του επηρεάζουν άμεσα την καθημερινότητα του, για να καταλάβουμε πόσο σκοτίζεται και προβληματίζεται για τον δικό μας αγώνα...
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ on: February 07, 2007, 18:21:01 pm
Παιδιά, ξέρει κανείς αν υπάρχει περίπτωση μετάθεσης της εξεταστικής ή ακόμα χειρότερα να χαθεί κάποιο από τα 2 εξάμηνα του έτους? Ποιο είναι το επικρατέστερο σενάριο? Undecided
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...