• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
October 26, 2025, 00:24:34 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
October 26, 2025, 00:24:34 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[October 25, 2025, 23:28:02 pm]

[ΕΚΣΗΕ] Να επιλέξω το μάθ...
by Nikos_313
[October 25, 2025, 21:15:47 pm]

[Βιοατρική Τεχνολογία] Γε...
by Tasos Bot
[October 25, 2025, 11:14:27 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by le papillon
[October 24, 2025, 16:05:33 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Nikos_313
[October 23, 2025, 21:36:02 pm]

Δηλώσεις Μαθημάτων Χειμερ...
by Nikos_313
[October 23, 2025, 21:32:17 pm]

Αστεία Βίντεο
by Katarameno
[October 23, 2025, 18:07:55 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by eed
[October 23, 2025, 18:04:15 pm]

[Σ.Φ.Ηλ-Μηχ] Απόφαση Γ.Σ....
by Χαρούμενη Πατάτα
[October 22, 2025, 23:23:15 pm]

Ξεκίνησε η γενική συνέλευ...
by Aris★
[October 22, 2025, 18:14:47 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[October 22, 2025, 16:11:37 pm]

[Λειτουργικά Συστήματα] Ν...
by sassi
[October 22, 2025, 00:20:05 am]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by _Trob
[October 21, 2025, 12:58:37 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by botrinis
[October 21, 2025, 12:21:16 pm]

[Δομές Δεδομένων] Γενικές...
by RivenT
[October 21, 2025, 11:02:03 am]

[Αρχιτεκτονική Υπολογιστώ...
by RivenT
[October 21, 2025, 10:58:37 am]

[ΥΜΕΣ] Γενικές απορίες,ασ...
by Nikos_313
[October 21, 2025, 00:28:52 am]

[ΣΗΕ Ι] Γενικές απορίες κ...
by Διάλεξις
[October 20, 2025, 21:41:40 pm]

[Συντονισμός Μονώσεων] Γε...
by nmpampal
[October 20, 2025, 21:19:39 pm]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by kordisvi
[October 20, 2025, 17:19:03 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10138
Latest: napostof
Stats
Total Posts: 1428725
Total Topics: 31840
Online Today: 260
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 7
Guests: 177
Total: 184
xorxe
cealexop
George_RT
jimalexoud
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
  Show Posts
Pages: [1]
1  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Θεωρία Παιγνίων / Re: [Θεωρία Παιγνίων] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2025 on: March 10, 2025, 15:06:27 pm
Γνωρίζει καποι@ πότε αρχίζουν οι διαλέξεις, ή αν έχουν αρχίσει ήδη;
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2 on: July 20, 2022, 14:06:01 pm
Quote from: Κaraflodaimonas on July 20, 2022, 10:16:14 am
Νομίζω αυτό μπορεί να αλλάξει μόνο μέσω της αξιολόγησης που κάνουν οι φοιτητές , αν κι απ'ότι έχω καταλάβει ελάχιστοι διδάσκοντες την λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν. Δεν υπάρχει διάθεση για βελτίωση!

Φέτος έγιναν κανονικά από διδακτορικό φοιτητή. Δεν είναι η έλλειψη μαθημάτων ασκήσεων το πρόβλημα.
sent from mTHMMY 
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2 on: July 19, 2022, 22:12:52 pm
Δε γίνεται να περνάει το 30% και να μη παραδεχόμαστε πως τα θέματα ήταν παραλόγως ή τουλάχιστον πολύ πέραν του συνηθισμένου δύσκολα. Είναι ή αυτό ή λέμε πως οι φοιτητές έχουν γίνει όλοι μαζί ξαφνικά μαλθακοί και δε διαβάζουν. Το δευτερο δε βλέπω λόγο να ισχύει. Δεδομένων αυτών είναι σημαντικό να γίνει δεκτή από τον διδάσκοντα η αστοχία των θεμάτων και να δούμε τι μπορεί να γίνει γι'αυτό καθώς είναι στο συμφέρον μας και γενικά της σχολής.

Υ.Γ. : Δεν αποτελεί πανάκεια η κανονικοποίηση, καθώς διαιωνίζει τις προβληματικές εξετάσεις.
sent from mTHMMY 
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΑΕ 2 on: June 22, 2022, 14:42:21 pm
Quote from: Μπιγκόνια on June 22, 2022, 01:26:36 am
Όσον αφορά το να ήξερες τι εννοείς με το «μία ιδιοτιμή με κατάλληλη πολλαπλότητα» και το  «εκθετική μείωση ρυθμού ρ» ε συγγνώμη κιόλας αλλά ΣΑΕ ΙΙ γράφανε και έχουν ήδη κάνει γραμμική άλγεβρα και λογισμό 1.
Το θέμα και στα δύο είναι πως αν σε μπερδέψει χάνεις όλο το ερώτημα. Ο σκοπός είναι να δείξουμε πως κατανοήσαμε τις έννοιες του μαθήματος και τέτοιες λεπτομέρειες μπορούν να σου χαλάσουν το γραπτό. Οι «5 εύκολες μονάδες» δεν είναι εύκολες χαριστικά, αλλα επειδή τυχαίνει μεγάλο μέρος της ύλης να είναι εύκολα κατανοητό. Όταν βάζεις έξτρα αχρείαστα βήματα σε αυτές κόβεις φοιτητές που πραγματικά έχουν κατανοήσει το μάθημα επαρκώς (με την έννοια πως θα έπαιραν τουλάχιστον 5 σε εξέταση καθαρών ΣΑΕ 2).

Σε μία παράλληλο, η διατύπωση  «μία ιδιοτιμή με κατάλληλη πολλαπλότητα» δεν είναι σαφής, στα μαθηματικά λέμε «μοναδική» / «μοναδική διακριτή», το «μία ιδιοτιμή με κατάλληλη πολλαπλότητα» παραπέμπει στο «τουλάχιστον μία ιδιοτιμή (-λ) με κατάλληλη πολλαπλότητα» κι έπειτα το «κατάλληλη» χάνει τη σημασία του, και οδηγεί τον εξεταζόμενο να αναρωτιέται αν πρόκειται για κάτι που δεν διάβασε.
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΑΕ 2 on: June 21, 2022, 20:25:31 pm
Quote from: Μπιγκόνια on June 21, 2022, 18:36:42 pm
μπορούσες σίγουρα το 2Γ, που είναι το πιο εύκολο ερώτημα από όλα. Τώρα για το 1Α, γιατί δεν μπορούσες δεν ξέρω.

Ακόμα και το 2Α που είναι "στανταράκι" ήθελε να ξες τι σημαίνει απομονωμένα σ.ι. . Το 1Α ήθελε να ξες απο δυναμική ανάδραση, και να καταλάβεις τι εννοεί "μία ιδιοτιμή με κατάλληλη πολλαπλότητα". Το 2Γ ήθελε να ξες ακριβώς τι σημαίνει "εκθετική μείωση ρυθμού ρ", δεν ήταν καν απλός ελεγκτής. Είχαν εξυπνάδες παντού τα θέματα.

 Κάποιος που πήγε γνωρίζοντας απο: Ισορροπία, γραμμική ανάδραση, ευστάθεια, γραμμικοποίηση, ελεγξιμότητα/παρατηρισημότητα και κανονικές Lyapunov/LaSalle που είναι το 80% της ύλης τα υπόλοιπα έτη θεωρώ θα μπορούσε να γράψει ένα 5. Φέτος τα θέματα εξέταζαν δυναμική ανάδραση, ανοχή σφαλμάτων, ισορροπία, 2Β (νομίζω) με Lyapunov και πολλές ανισώτητες και πράξεις, και ελεγκτές με μία έξτρα εξυπνάδα. Άλλες χρονίες η δυναμική ανάδραση ήταν γραμμική, υπήρχε κάπου γραμμικοποίηση και τετραγωνική ή παραμετρική (P) lyapunov . Κι έτσι που ήταν κατανεμμημένες οι μονάδες κάποιος που δε γνωρίζει πως να προσεγγίσει το 1Β και το 2Β έδινε με άριστα το 5. Έδωσε τις περισσότερες μονάδες στα δυσκολότερα ερωτήματα, όμως ήταν ερωτήματα που δε μπορείς να μισοκάνεις, κι έτσι χάνονταν πολύ εύκολα οι 5 μονάδες. 
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Re: [Ηλεκτρολογικά Υλικά] Απορίες σε ασκήσεις 2020 on: June 20, 2020, 14:49:21 pm
Πως λύνονται ασκήσεις με διπολική ροπή; Βλέπω τις λυμένες πχ 2013 σεπτ και δε καταλαβαίνω απο πού προκύπτουν οι συντελεστές στα γινόμενα της ροπής.
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...