|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
Show Posts
|
Pages: [1]
|
1
|
Πίνακας Ανακοινώσεων / Lost & Found / Βρέθηκε ποντίκι
|
on: April 26, 2019, 22:50:08 pm
|
Βρέθηκε ποντίκι στο εργαστήριο των Μίκρο.
Ο ενδιαφερόμενος ας μου στείλει ένα pm με τη μάρκα του για να κανονίσουμε να βρεθούμε και να του το δώσω.
-Παναγιώτης Μουσουλιώτης
|
|
|
2
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / AVR Εποχή / Re: [Μικρο ΙΙ] Εργαστήριο 2019
|
on: April 14, 2019, 20:56:52 pm
|
Ας πούμε κάτι για το εργαστήριο:
-Την άσκηση θα την ολοκληρώσετε κατά την διάρκεια των εργαστηρίων. Άρα δεν περιμένουμε να την έχετε έτοιμη από το πρώτο εργαστήριο.
-Θα εξετάζεστε στο τέλος του κάθε εργαστηρίου (θα βλέπουμε τον κώδικα που γράψατε) και θα καταγράφεται γενικά η πρόοδος σας. Στο τέλος θα γράψετε μια αναφορά 4-5 σελ. max για το πώς κάνατε την άσκηση, πού δυσκολευτήκατε, τι σας δούλεψε και τι όχι (περισσότερες λεπτομέρειες στο εργαστήριο).
Κάθε άσκηση περιλαμβάνει την χρήση κάποιων περιφερειακών μονάδων του μικροελεγκτή AVR. Ένας καλός τρόπος προσέγγισης της λύσης της εκάστοτε άσκησης θα ήταν:
-Να καταλάβετε από την εκφώνηση ποια περιφερειακά θα χρησιμοποιήσετε και να γράψετε ένα μικρό πρόγραμμα στο οποίο να φαίνεται ότι το περιφερειακό σας δουλεύει.
-Έπειτα μπορείτε να κάνετε ένα διάγραμμα καταστάσεων στις οποίες θα χρησιμοποιούνται τα περιφερειακά που πλέον έχετε τον κώδικα που απαιτείται και τελικά να γράψετε το πρόγραμμα που αντιστοιχεί στην άσκηση.
Για παράδειγμα στην άσκηση με τους φωτεινούς σηματοδότες θα πρέπει αρχικά να γράψετε κώδικα που θα ελέγχει τα leds και τα push buttons. Έπειτα να γράψετε κώδικα που να χρησιμοποιεί timers για να μετράει τα απαραίτητα χρονικά διαστήματα και τελικά να γράψετε, με τη βοήθεια ενός διαγράμματος καταστάσεων, τον τελικό κώδικα που θα αφορά την άσκηση.
|
|
|
|
|