• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 12:17:19 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 12:17:19 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 59
Guests: 1042
Total: 1101
mdimitrig
nikd
plapas
Lazzaross
aalmpanb
Save Earth
eliannaantonarou
marnikol
mikrosdia
Katarameno
Tzikaman
vasilis saitis
ThanosKoutsoump
filon05
kouf
mimaki
despinat
elenak
soa2002
sinex
chris123
Antonis(123)
maestros
Tasaras
IASONK
apob
George15
jim_sklab
Ampajohn
Petross
kakousios
stefpapa21
veri212
papajohnn06
Elbowshot
giannis g
hevidis3524
micelethe
johnny_ece
chrysa.tsilika
cmpillis
anouba
iaioanno
Jard
Tnouliss
kvas
dim13
Nekt
Giannis Masterio
Thanos_gr
iliaskou
Κaraflodaimonas
alice
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Εξεταστικής Εαρινού Εξαμήνου 2025-2026
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 4
1  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: [Δίκτυα ΙΙ] Εργασία on: June 27, 2011, 13:21:37 pm
Quote from: AgentCain on June 27, 2011, 01:09:02 am
βγάζει
Ο 1ος σταθμός που βγάζει είναι ο 10ος

Πρόσεξε μη ζητάς πακέτο με το echo_request_code. Δε πρόκειται να σου στείλει θερμοκρασία. Έτσι την είχα πατήσει και γω, έβγαλα το echo, έστειλα μονο τον κωδικό και δουλεψε.

ΣΩΣΤΟ: ExxxxTxx
ΛΑΘΟΣ: Txx

παλιά λέγαμε "αν θέλεις να κάνεις κάτι σωστά, κάν'το μόνο σου..."
τώρα λέμε "αν θέλεις να κάνεις κάτι σωστά, κάν'το στα Linux..."
μόλις ήρθαν οι θερμοκρασίες επιτέλους

2  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: [Δίκτυα ΙΙ] Εργασία on: June 27, 2011, 11:02:10 am
Quote from: PM4139 on June 26, 2010, 20:18:50 pm
Παιδιά να ρωτήσω μήπως υπάρχει  πρόβλημα με τον server της Ιθάκης,γιατί μου βγάζει network time out όποτε πάω να συνδεθώ..

το ίδιο πρόβλημα έχω, αν βρεις τι φταίει ενημέρωσε. Έχω ψάξει τα πάντα. Το δοκίμασα σε λειτουργικά Windows 7 x64 και x86 και ubuntu 11.04, πάω για xp τώρα, και επίσης δοκιμή σε 2 router.
solution:ανάποδα είχα το client και server port,

αυτά παθαίνεις χωρίς copy right...
3  Πίνακας Ανακοινώσεων / Ληγμένες Αγγελίες / Re: Ψάχνω να βρω τον **** με ΑΕΜ **** on: October 28, 2010, 15:38:31 pm
ψάξε ψάξε δεν θα με βρεις...
4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Γενικά on: October 06, 2010, 12:04:08 pm
σήμερα 6/10 το μάθημα στα πολυμέσα θα γίνει 13.00-15.00
5  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Γενικά on: October 03, 2010, 14:22:19 pm
Αύριο στις 4/10/2010 είναι το πρώτο μάθημα πολυμέσα, ύστερα από email επιβεβαίωσης απευθείας από το ΑΝ
6  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ανάλυση Ηλεκτρονικών Κυκλωμάτων με Η/Υ / Re: Ανάλυση Ηλεκτρονικών Κυκλωμάτων με Η/Υ >> Γενικά on: October 02, 2010, 21:41:51 pm
θα γίνει το μάθημα φέτος? στο itc δεν το έχει ούτε να το δηλώσουμε όπως και άλλα μαθήματα λείπουν.
7  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ >> Γενικά on: June 26, 2010, 09:45:37 am
οι ασκήσεις που έγιναν είναι ακριβώς αυτές που έχει το Α4, το ζήτημα είναι αν μπορεί κάποιος να λύσει τα θέματα που είναι στο downloads γιατί κάτι αντίστοιχο θα πέσει. κυκλοφορούν λύσεις 2005 και έχουν συζητηθεί του 2006. 
8  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ηλεκτρονική ΙΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων on: June 22, 2010, 10:30:15 am
Τελικά τη παρασκευή μάθημα με τη Καδή???? Τι ώρα??
9  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ηλεκτρονική ΙΙΙ / [Ηλεκτρονική 3] σημειώσεις 2010 on: June 18, 2010, 15:34:47 pm
ας ανεβάσει κάποιος φετινές σημειώσεις, γνωρίζουμε ότι θα έιναι λίγο χαοτικές λόγω Καδής αλλά κάτι από αυτά θα πέσει στο τέλος.
10  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Γραφική με υπολογιστές / Re: Γραφική με υπολογιστές - Εργασιες 2010 on: June 16, 2010, 21:43:14 pm
άλλαξα τις συντεταγμένες της κάμερας, δεν τις σημείωσα όμως, νομίζω έπαιζα με τα πρόσημα μόνο και z=0

από τη θέση που μας δίνει στο demo δεν αξίζει ο φωτισμός.
11  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Γραφική με υπολογιστές / Re: Γραφική με υπολογιστές - Εργασιες 2010 on: June 16, 2010, 21:25:29 pm
εγώ σε κάθε συνάρτηση φωτισμού έκανα clipping, όλες οι τιμές 0 εως 1  να βγαίνουν, και μετά την άθροιση πάλι το ίδιο, το αποτέλεσμα αρκετά ικανοποιητικό τελικά αν και όχι όπως το vaselight
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Γραφική με υπολογιστές / Re: Γραφική με υπολογιστές - Εργασιες 2010 on: June 15, 2010, 18:49:13 pm
στο Τ T=floor(T+0.5);

δεν νομίζω να έχει άλλο δύσκολο σημείο, όλα αυτά τα είχα απορίες και τα εξήγησε ο Ντελόπουλος
13  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Γραφική με υπολογιστές / Re: Γραφική με υπολογιστές - Εργασιες 2010 on: June 15, 2010, 18:44:20 pm
στο Τ και Q έκανα Τ=Τ+1 , Q=Q+1 για να μη έχω μηδενικά
14  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Γραφική με υπολογιστές / Re: Γραφική με υπολογιστές - Εργασιες 2010 on: June 15, 2010, 18:42:21 pm
Quote from: foulis on June 14, 2010, 11:11:57 am
Το HxW που θα το χρησιμοποιήσουμε?τι εννοεί ορθογώνιο πέτασμα?

αφού κάνουμε προοπτική προβολή τον Τ στη χ συνιστώσα διαιρούμε με H/M οπότε είναι εκφρασμένο σε πιξελς και προσθέτουμε Μ/2 δηλαδή π.χ το 0,0 της κάμερας να είναι το Μ/2,Ν/2,     ανάλογα και για τη y συνιστώσα.

το Ν βγαίνει όπως το είπα πιο πάνω

ο C πρέπει να διαιρεθεί με το 255 ώστε να είναι από 0 εως 1

και μη μου ζητάτε με pm να στείλω ολόκληρες έτοιμες συναρτήσεις.
15  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Γραφική με υπολογιστές / Re: Γραφική με υπολογιστές - Εργασιες 2010 on: June 15, 2010, 15:35:31 pm
Quote from: CyberCaesar on June 15, 2010, 14:54:31 pm
ο πινακας F εχει μεσα τιμες 0. ποια κορυφη θα παρουμε τοτε? να θεωρησουμε οτι ο r ξεκιναει απο τη θεση 0 και οχι 1? επισης καμια βοηθεια πως βγαζετε το κεντρο βαρους των τριγωνων και το καθετο διανυσμα Ν για το φωτισμο?

πως το έκανα εγώ, έστω τρίγωνο ΑΒΓ, συντεταγμένες κέντρου βάρους,(Ax+Bx+Γx)/3 αντίστοιχα y,z.

διάνυσμα Ν=ΑΒxAΓ με επιφύλαξη, στο τέλος ο φωτισμός μου έβγαλε περίεργα χρώματα αλλά δεν ξέρω αν φταίει αυτό.

Pages: [1] 2 3 4
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...