|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 10
|
3
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ / Re: [Ισχύος 2] Απορίες σε ασκήσεις 2014
|
on: March 04, 2015, 00:59:28 am
|
8) Ερώτηση από την εργασία. α) Πως υπολογίσαμε στον DC-AC τις απώλειες αγωγιμότητας στους διακόπτες. β) και γιατί όταν είχαμε RL φορτίο ήταν μεγαλύτερες σε σχέση με το καθαρό R.
Αυτό γιατί? Μήπως γίνεται το αντίθετο; Εμείς αλλιώς το βγάλαμε  Edit: Επίσης λόγω του επαγωγικού φορτίου, οι διακόπτες θα λειτουργούσαν λιγότερο και θα είχαμε περισσότερα διαστήματα αγωγής των διόδων, νο;
|
|
|
5
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ / Re: [Ισχύος 2] Απορίες σε ασκήσεις 2014
|
on: March 03, 2015, 13:20:04 pm
|
Στη συνδεσμολογία μισής γέφυρας, όταν λέει κάθε φορά ότι το ρεύμα μοιράζεται εξίσου μεταξύ των δύο πυκνωτών, πως είναι δυνατό αυτό; λογικά ανάλογα με τη φορά του ρεύματος δε θα έπρεπε να περνάει μόνο μέσα από έναν τη φορά;
Το Ιο ειναι το ρευμα εξοδου. Οχι εισοδου. Κατα την επιστροφη περναει απο τους 2 πυκνωτες κ ισομοιραζεται. πρακτικα δηλαδη Ιd=Ιο/2 Κατάλαβα τι λες, θενξ. Δηλαδή το ρεύμα εξόδου χωρίζεται στα δύο, μια συνιστώσα σε κάθε πυκνωτή.
|
|
|
7
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ / Re: [Ισχύος 2] Ανακοινώσεις και επικαιρότητα 2014
|
on: March 02, 2015, 13:02:47 pm
|
στην επομενη ηλεκτρονικη αξιολογηση απλα "σκιστε τον"  εγω το κανα μια φορα παντως.... Πέρα από το να βγάλεις το άχτη σου, έχουν κανα πρακτική επίπτωση οι ηλεκτρονικές αξιολογήσεις? μπα Πάντως, άσχετα με τις πρακτικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει στον κάθε Δημουλιά, η αξιολόγηση είναι ένας καλός τρόπος για να μάθει ο καθηγητής τι κάνει λάθος, ή καλύτερα, τι από αυτά που κάνει ενοχλεί τους φοιτητές (σε περίπτωση που τον ενδιαφέρει). Δηλαδή σε μια αξιολόγηση δεν είναι απαραίτητο να γραφούν μόνο αρνητικά ή μόνο θετικά πράγματα.
|
|
|
8
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΦΟΙΤΗΤΤΩΝ
|
on: October 10, 2014, 01:28:34 am
|
εγω δεν πιστευω πως εσυ παρανοησες, ειμαι βεβαιος. ολη η ανακοινωση αφορα τους ανενεργους. ο οργανισμος συντασσεται για να εφαρμοστει. για οσους μπηκαν απο το 2011 και μετα, θα ισχυσει οτι πει ο οργανισμος. το προσχεδιο του οργανισμου το χουμε διαβασει, ξερουμε σε τι κατευθυνση κινειται. και να ψαξεις να βρεις παραθυρακι για να μη διαγραφεις στο προσχεδιο, δε θα το βρεις.
εγώ αυτό καταλαβαίνω και αυτό πιστεύω πως θα γίνει. θα δούμε μετά απο 1-2 εξάμηνα ποιος είχε δίκιο. όσο για το εαν είναι δίκαιο το να διαγραφείς επειδή όπως ανέφερε ο παραπάνω σου "έτυχε κάτι" είναι σχετικό. Πιστεύω πως αν σου τυχαίνει κάτι για 10 χρόνια κάθε χρόνο κατά 99% κάτι άλλο παίζει. Επίσης υπάρχει και η διακοπή φοίτησης κατά την οποία δεν μετράει ο χρόνος. Τα μη κρατικά πανεπιστήμια που αναφέρεις είναι άλλο θέμα και άλλη συζήτηση στην οποία δεν θα αναφερθώ γιατί προσωπικά δεν ειμαι εναντίον τους και θα πέσετε να με φάτε  Ρε συ αδελφέ, όλοι εμείς που κάτι μας τύχαινε, την καρέκλα σου πιάνουμε και σε ενοχλεί;;;! Στα σοβαρά, δε βρίσκεις τελείως αντιδημοκρατική την ιδέα του να μπαίνεις στη σχολή με απεριόριστο χρόνο σπουδών (και να πράττεις ανάλογα) και κάπου στην πορεία να σου λένε 'γράψε λάθος, έχεις άλλα 2-3-4 κλπ χρόνια να τελειώσεις';
|
|
|
9
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: Διπλωματική με καθηγητή άλλης σχολής
|
on: September 17, 2014, 13:41:31 pm
|
Καλησπέρα παίδες. Από το λίγο που ασχολήθηκα νομίζω ότι μπορούν να γίνουν δύο πράγματα:
α) ο καθηγητής στον οποίον ενδιαφέρεσαι να πάρεις επιβλέπει ουσιαστικά την εργασία σου (κανονικά όπως και οι καθηγητές του τμήματος), αλλά η διπλωματική δηλώνεται σε κάποιον καθηγητή του τμήματός μας. Αυτό είναι μερικές φορές περίπλοκο γιατί ο καθηγητής που δηλώνεται ως επιβλέπων μπορεί να θελήσει να έχει άποψη επί της διπλωματικής, της πορείας της κλπ, ή στην τελική μπορεί να μην μπορείς να βρεις/βρείτε κάποιον που να ενδιαφέρεται να πάρει την ευθύνη (κλάιν μάιν ευθύνη, αλλά ξέρεις πως πάνε αυτά στο πανεπιστήμιο)
β) σε γενική συνέλευση του τμήματος τίθεται το ζητούμενο να πάρεις διπλωματική σε καθηγητή άλλου τμήματος, κι από κει και πέρα, αν ψηφιστεί, αποφασίζεται απλά η τριμελής επιτροπή. Αυτή είναι και η πιο ασφαλής επιλογή.
Όπως και να 'χει, ρώτα στη γραμματεία να σου πουν τι παίζει στα σίγουρα. Καλό θα ήταν να πιάσεις και κανέναν καθηγητή του τμήματός μας και να τον συμβουλευτείς για το τι σκέφτεσαι, αν είναι εύκολο να γίνει, αν θα ψηφιστεί στη γ.σ κλπ.
|
|
|
|
|