|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 9
|
1
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ
|
on: February 01, 2022, 16:53:32 pm
|
Oντας 6ο ετος και εχοντας περασει στοχαστικο στην ωρα του, μπορω να πω οτι τα θεματα δεν ηταν τοσο δυσκολο αν σκοπος ηταν το 5. Με σωστο διαβασμα και σωστη επιλυση προβληματων (μηχανικοι ειμαστε αν μη τι αλλο, συνδυαστικη σκεψη πρεπει να εχουμε) το μαθημα περνιεται και με αυτα τα θεματα. Προφανως δυσκολος ειναι ο καλος βαθμος. Ειδικα οταν καποιος εχει φτασει πλεον στο 5ο εξαμηνο θεωρω πρεπει να εχει καταλαβει οτι αν θελει να περασει αερα ενα μαθημα και να παει για βαθμο πρεπει να εμβαθυνει περισσοτερο στο μαθημα ψαχνοντας μονος του (ειτε ιντερνετικα ειτε σε βιβλια) περισσοτερες πληροφοριες που μπορει να τον βοηθησουν και να μη βαδιζει μονο με τις σημειωσεις και ασκησεις που κανει ο καθηγητης στην ταξη.
|
|
|
6
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εσωτερικά Θέματα / Re: Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Συμμετοχής και Ψηφοφορίας στη Συνέλευση Φοιτητών
|
on: April 21, 2021, 02:44:32 am
|
...
Μπορω να πω πως σε αρκετα πραγματα εχεις δικιο. 2 πραγματα θα ηθελα να επισημανω ομως. 1) Στο zoom μπορεις να φτιαξεις room που να επιτρεπεις ατομα να μπαινουν, και αρα μπορει να ειπωθει οτι στις 2 ξεκιναει συνελευση, μετα τις 3:30 (ή εστω καποιο threshold, μηχανικοι ειμαστε, βελτιστοποιηση ειναι  ) θα παιζει λαιβστριμ (οπως η συναντηση με τους καθηγητες, οχι δημοσια) ωστε οποιοι μπηκαν μεχρι 3:30 μπορουν να ψηφισουν και οι αλλοι οχι, αλλα να μπορουν να παρακολουθησουν. Βεβαια αυτο δεν αλλαζει αυτο που πολυ σωστα λες για ατομα που μπαινουν και τον παιζουν και θα τους στειλει ενα μηνυμα ο φιλαραιος απο τη ΔΑΠ: "ελα μπρο ψηφιζουμε τωρα, αστο λολ για 3 λεπτα να ψηφισεις" 2) Αυτο που λεγεται οτι και προ κοβιντ δεν πατουσε κοσμος συνελευσεις, παροτι ισχυει ειναι ολιγον λανθασμενο για τωρα κατα τη γνωμη μου. Απο οταν μπηκα στην σχολη (το 2016) ξεκινησα να πηγαινω συνελευση απο μεσα 2ου ετους αρα αρχες του 2018. Οσες συνελευσεις πηγα (και θεωρω τα τελευταια χρονια μετα το 2014), για να λεω την αληθεια τα μειζοντα πολυ σοβαρα ζητηματα ηταν λιγα εως καθολου, και γενικα η συζητηση κυμαινοταν απο την ελλειψη παραλληλογραμμων στους μηχανολογους μεχρι και την εκκενωση καποιας καταληψης στη Θεσ/νικη. Χωρις να θελω να υποβαθμισω τα θεματα που προειπα, θεωρω οτι ενα θεμα οπως το νομοσχεδιο που περασε ειναι πολυ πιο σοβαρο απο αυτα->προσελκυει περισσοτερους φοιτητες. Δηλαδη θεωρω πως χωρις κοβιντ (οκ παιζει να μην περνουσε το Ν/Σ) θα ειχε διπλασιο έως και τριπλασιο κοσμο απο οτι στις παλιες συνελευσεις. Αρα ο αποτομος ξεσηκωμος στο ΤΗΜΜΥ απο αρκετους ειναι γιατι πραγματι ενδιαφερονται να γινει δουλιτσα για το σιχαμα Κεραμεως, και οχι επειδη θιχτηκε ο δημοκρατισμος τους. Προφανως μεση λυση δυσκολα να υπαρχει τετοια εποχη, αλλα εγω επεσημανα αυτα καθως ετσι τα βλεπω απο την οπτικη μου γωνια και μπορει να τα λαβετε και εσεις υποψιν.
|
|
|
7
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Ψήφισμα από τη Γενική Συνέλευση της Κυριακής για το ζήτημα της τηλεσυνελευσης
|
on: April 20, 2021, 16:57:45 pm
|
Ακουστε λιγο να δειτε τι γινεται: 1)Ο κοσμος ψηφισε ΝΔ, ειναι στην κυβερνηση γιατι το ηθελε η πλειοψηφια 2)Η ΝΔ αποφασιζει για ενα νομοσχεδιο που μεγαλη μεριδα φοιτητων δε συμφωνει 3)Εσεις κανετε καταληψη για να καταργηθει το νομοσχεδιο 4)Η πλειοψηφια ομως δεν συμφωνει με την καταληψη 5)Εσεις συνεχιζετε να κανετε του χαβα σας και να μην συμφωνειτε καν με τη λογικη τη ηλ. συνελευσης 6)Η ΝΔ συνεχιζει να κανει το χαβα της και να περναει το νομοσχεδιο Συμφωνα με αυτον τον συλλογισμο εχετε γινει ιδιοι με αυτους που κραζετε, συγγνωμη
|
|
|
9
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Συντονιστική επιτροπή ΣΦ Ηλ-Μηχ Δευτερα 19/4 12:00 Αιθριο Πολυτεχνείου
|
on: April 19, 2021, 03:19:57 am
|
Ναι οσον αφορα τα υπερογκα ποσα κλπ κλπ, μηπως να σκεφτουμε λιγο οτι μπορει να μην καλυτερεουν τα πανεπιστημια, αλλα καλυτερευουν την κοινωνια γενικοτερα?? Δηλαδη αν δεν υπηρχαν αυτα τα υπερογκα ποσα που λετε, δε θα ειχαμε πχ την προοδο στο ιντερνετ που εχουμε φτασει να γινεται ερευνα για 5G και 6G?? Υπαρχει η περιπτωση τα υπερογκα αυτα ποσα ομως να γινουν λιγοοο περισσοτεροοοο υπερογκοτερα για να δινουμε και σε ολα αυτα, και πλεον μαλλον θα γενναμε λεφτα σαν χωρα. Κατα δευτερον διαβασα την αποφαση της ΓΣ που εγινε για την καταληψη. Δε συμφωνω με ολα αρα δεν μπορω να ψηφισω υπερ σε κατι που δε συμφωνω. Οσον αφορα την ερευνα και τους ερευνητες συμφωνω με αυτο που λες οτι ειναι τελειως αδικο να δουλευουν αμμισθι και πολυ καλα κανουν που αντιδρανε για αυτο. Τωρα οσον αφορα το περιεχομενο της ερυενας? Πως προκυπτει? Νομιζω τα τελευταια 50 χρονια η ιστορια μας εχει μαθει οτι με τον τροπο που γινεται η ερευνα, κατι γινεται καλα και γιαυτο ειμαστε εδω και μιλαμε. Αλλιως ακομα θα προσπαθουσαμε να πιασουμε 2η συχνοτητα σε μια τηλεοραση. Δηλαδη ο στοχος της ερευνας απο οπου και αν προερχεται, ειναι κατι που βοηθαει/θα βοηθησει την κοινωνια στο μεγαλυτερο ποσοστο. Σταματωντας αυτο το μεγαλο ποσοστο ομως για να αποτρεψουμε το μικρο, μαλλον ειναι ενα προβληματακι. Ολα τα καλα εχουν ενα τιμημα για να γινουν, οποιο και να ειναι αυτο. Νταξει μπορει το στερεοτυπο να μην ισχυει και πραγματι να τρολαρα, συνεχιζω ομως να θεωρω οτι αυτος ειναι ενας τελειως αναποτελεσματικος τροπος αντιμετωπισης αυτης της καταστασης. ΥΓ Επισης το οτι δε με ακουσες να βγαινω να γκρινιαζω στο τημμυ μαλλον σε κανει πολυ lame που καθεσαι και ασχολεισαι με ενα φορουμ. Δεν ξερεις ποιος ειμαι και ποσο γκρινιαζω για ολα αυτα, και ποσο εχω επηρεαστει και εγω ο ιδιος, αρα δεν μπορεις να μιλησεις για αυτο. Επισης στην αποφαση εχει 17 "τελιτσες" με πραγματα για τα οποια παλευουμε στην καταληψη. Μαλλον δε συμφωνω με ολα αρα δε συμφωνω με την καταληψη (ή με τον τροπο που γινεται τουλ). Αν εναντιωνομασταν ολοι με εναν κοινο στοχο που η πλειοψηφια ειναι υπερ της καταργησης του νομου ΚΧ και το ειδαμε και στην πορεια αυτο, θα ηταν τελειως διαφορετικη η αποψη μου. Τωρα υπαρχει εναντιωση σε αυτο και σε αλλα 1002 πραγματα. Εφόσον τα μαθήματα γίνονται ως επι τω πλείστω ηλεκτρονικά, ο μόνος τρόπος για να πιεστεί το πανεπιστήμιο (και προφανώς και το υπουργείο και το κράτος) ώστε να πάρουν θέση ή να αποσύρουν το νομοσχέδιο είναι το μπλοκάρισμα των ερευνητικών. Όχι επειδή υπάρχει κάποιου είδους κόμπλεξ (wtf στερεότυπο ήταν αυτό που είπες...) αλλά επειδή είναι το μέρος που παίζουν τα περισσότερα φράγκα στο πανεπιστήμιο. Και κατ επέκταση είναι και μεγάλος μοχλός πίεσης. Σημειωτέον μιλάμε για υπέρογκα ποσά τα οποία ΔΕΝ καλυτερευουν το πανεπιστήμιο, ούτε τις παροχές στους εκπαιδευόμενους σε αυτό.
Επιπρόσθετα, αν έκανες τον κόπο και διάβαζες κάποιο κείμενο ή ερχόσουν στην εκδήλωση της κατάληψης το σάββατο για την έρευνα θα μάθαινες ότι όχι απλά δεν υπάρχει θέμα με τα παιδιά που δουλεύουν στην έρευνα αλλά μάλιστα υπάρχει θέληση να διεκδικηθούν και εργασιακά δικαιώματα των ερευνητών (διδακτορικών,μεταπτυχιακών,κλπ) για να μην δουλεύουν αμμισθί ή να ΄΄πληρώνονται'' απλά με μελλοντικά καλύτερα βιογραφικά.(πολλοί πολιτικοποιημένοι μάλιστα είναι πολύ καλοί φοιτητές και συνεχίζουν ως διδακτορικοί, για να ξαναπαντήσω στην ηλίθια προκατάληψή σου). Θα μάθαινες επίσης ότι το ζήτημα με την έρευνα δεν είναι οι φοιτητές που την κάνουν. Αλλά το περιεχόμενο της. Πως αυτό προκύπτει. Τι σημαίνει να κηνυγάς τα προτζεκτ. Ποιος τα ορίζει. Ποιες ανάγκες καλύπτουν. Έρευνα για ποιο πράγμα και γενικότερα πολλά ζητήματα που ανοίχθηκαν.
Αν παρόλαυτα η συνεισφορά σου στην κουβέντα είναι ένα σαχλό (και σε μεγάλο βαθμό ψευδές) στερεότυπο ή αν θεωρείς ρεαλιστική λύση να νοικιάσουμε δυο πουλμαν, να κατεβούμε στην Αθήνα και να μπουκάρουμε στο υπουργείο?!?! , τότε επέτρεψέ μου να πω, πως νομίζω πως τρολλάρεις ή απλά πας να καλύψεις αδέξια το αντιδραστικό σου αφήγημα με ''φιλικο'' προς τα αιτήματα προφιλ.
ΥΓ το γεγονός πως για την κατάντια σε όλα τα επίπεδα,διαχείριση πανδημιίας, για το νομοσχέδιο, για το 8ωρο, για το ότι ούτε συγγράμματα δεν ήρθαν στην ώρα τους, για όλα τα σκατά τελωσπάντων που συμβαίνουν στην κοινωνία και το πανεπιστήμιο δεν σε άκουσα να βγαίνεις να γκρινιάζεις ούτε καν στο τημμυ, αλλά επειδή για δυο τρεις μέρες δεν δούλεψαν κάποιοι στην έρευνα και πιθανώς κάποιες εταιρείες χάσανε κάποια λεφτά εξεγέρθηκες ιντερνετικά, είναι κάπως περίεργο. Πως να το κάνουμε είναι κάπως υποκριτικό να παίζουν απλήρωτοι ερευνητές και σε μια κατάληψη που το βάζει σαν αίτημα εσύ να την κατηγορείς ότι ''ζηλευει'' τους ερευνητές. Αφενός λίγο priorities στην γκρίνια σου, αφετέρου λίγο common sense.
|
|
|
10
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Συντονιστική επιτροπή ΣΦ Ηλ-Μηχ Δευτερα 19/4 12:00 Αιθριο Πολυτεχνείου
|
on: April 19, 2021, 01:24:27 am
|
Απο το να μπλοκαρετε την ερευνητικη δραστηριοτητα του πολυτεχνειου, τι ακριβως καταφερνετε?? Ααααα ναι σωστα την ηδη μεσαιωνικη χωρα να την κανετε πιο μεσαιωνικη επειδη δε σας αρεσει ενα νομοσχεδιο. Το μονο που εχει μεινει σε αυτην την χωρα ειναι αυτα τα 5 μυαλα που προσπαθουν ακομα να την πανε μπροστα μεσω αυτης της δραστηριοτητας, και εσεις θελετε να το σταματησετε. Αν εχετε τα κοτσια και θελετε κατι να σταματησετε, πηγαιντε και καντε καταληψη το υπουργειο παιδειας, να σταματησει η πολιτικη δραστηριοτητα και αφηστε το μονο θετικο της κοινωνιας να κανει την δουλεια του ησυχα και ομορφα μπας και βγουμε ποτε απο αυτο το χαος. Περισσοτερο μοιάζει με "πονος" που επειδη εσεις με τετοιες συμπεριφορες δε θα πατε τη χωρα (ουτε τον εαυτο σας) μπροστα, απο το να προσπαθησετε να προοδευσετε σαν ανθρωποι μεσα σε αυτο το σιχαμα, προσπαθειτε να κανετε τους αλλους να γινουν σαν εσας. Δε συμφωνω με το νομοσχεδιο ή το καθε νομοσχεδιο, αλλα με αυτες τις συμπεριφορες στο τελος θα κανετε εμενα και αλλους να πουμε οτι κατι τετοιοι το αξιζουν.
|
|
|
12
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙΙ / Re: [ΣΑΕ ΙΙΙ] Να επιλέξω το μάθημα?
|
on: February 16, 2021, 02:45:33 am
|
Λιγα λογια και εγω, ωραιο μαθημα στην αρχη το ειχα παρει γιατι φανηκε λιγο καλυτερο σε θεμα ενδιαφεροντος 6αρι απο ηλ3...τελικα με αρεσε κιολας, οι εργασιες πολυ ενδιαφερουσες (και τις 2 χρονιες που τις εκανα) αν και δεν ειναι να παρεις τους βαθμους απο εκει (δυσκολα πανω απο 2/2.5)...η δωρα αθλιο μαθημα (φαινεται σαν να μην ξερει καποιες εννοιες και απλως αντιγραφει ασκησεις...εκανε ακριβως τις ιδιες ασκησεις και το 19-20 και το 20-21), δουλγερη οκ βαρετη (στα δια ζωσης αυτα, δεν παρακολουθησα ηλεκτρονικα φετος) αλλα ελεγε καποια χρησιμα πραγματα που βοηθανε σε κατανοηση Το μαθημα πιανει σαε 2 και τα αναπτυσσει και στο τελος κανει μια εισαγωγη στα προσαρμοστικα σαε...λογω του οτι πηρα σαε 3 δεν φοβηθηκα να παρω προσομοιωση και επσαε ροβι (8ο και 9ο εξαμηνο) και πραγματι εχει εννοιες που ψιλοχρειαζονται Εργασια θελει ενασχοληση ειδικα η δευτερη (βραχιονα)...η πρωτη ειναι περισσοτερο μια εισαγωγη στις εννοιες των σαε 2/3 σε ματλαμπ Εξεταση κατα 90% τιμια οχι πολυ εξηζητημενα για να γραψεις μετριο βαθμο+εργασια να γινει καλος Επισης λογω αυτου ενω μπηκα τομεα και δε σκοπευα να παρω κανεναν ροβι/δουλγ πηρα τελικα ολα τα μαθηματα τους
|
|
|
14
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Προσομοίωση και Μοντελοποίηση Δυναμικών Συστημάτων / Re: [Προσομοίωση & Μοντελ. Συστ.] Να επιλέξω το μάθημα?
|
on: February 08, 2021, 16:56:24 pm
|
Το πηρα πριν ξεκινησει η πανδημια, τα μαθηματα ομως γινανε ολα ηλεκτρονικα εκτος του 1ου-2ου. Πολυ ωραιο μαθημα, αρκετα ενδιαφερον ασχολειται με την προβλεψη παραμετρων ενος συστηματος. Το μαθημα του ροβιθακη ηταν καλο και αξιζε η παρακολουθηση (ειναι και πιο μαθημενος πλεον αρα καλυτερα). Ο μεταπτυχιακος που κανει ασκησεις αξιζει γιατι κανει χρησιμα πραγματα στην ματλαμπ και καποιες ωραιες ασκησεις αλλα ειναι πολυ αργος. Αυτα ως προς το μαθημα-παρακολουθηση
Εργασιες: 2 εργασιες+1 προτζεκτ συνολικα μεχρι +5 μοναδες (αρκει να γραψεις πανω απο το 4). Βοηθανε παραααα πολυυυυ στο να κατανοησεις τις εννοιες (και για βαθμο) αλλα θελουν δουλεια και ορεξη (οχι πολυ αλλα δε βγαινουν και σε 2 μερες). Θελουν καλες αναφορες+ματλαμπ κωδικα. Το προτζεκτ ειναι που μαζευει ολο το μαθημα, στη χρονια μου μας εδινε ενα συστημα που εδινες εισοδο επαιρνες εξοδο και μονο απο αυτα επρεπε να προβλεψεις ποιο ειναι το συστημα, τις παραμετρους δηλαδη
Εξεταση: Πραγματα οχι πολυ εξηζητημενα, βασισμενα στο μαθημα, αν κανεις εργασιες βγαινει το διαβασμα.
Συνολικα: Ενασχοληση με εργασιες+παρακολουθηση+διαβασμα (οχι ολα εντατικα)=βαθμος
|
|
|
|
|