• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 17:15:02 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 17:15:02 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[Today at 13:56:19]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 02, 2025, 19:59:00 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427650
Total Topics: 31739
Online Today: 126
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 18
Guests: 97
Total: 115
thomasdt
abunchofcells
Karkarias
Pcsc
gkaramp
parzival
filkilkis
mdimitrig
panos98
aggp
stefanos hios
koskyr
Billyskotsikas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2011 / Re: Πεδίο ΙΙ - Πτυχιακή Εξεταστική 2010-2011 on: January 10, 2011, 20:59:28 pm
kai gw mesa eimai
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2011 / Re: Λογισμός ΙΙ - Πτυχιακή Εξεταστική 2010-2011 on: January 09, 2011, 19:04:57 pm
Quote from: miko on January 08, 2011, 14:07:24 pm
Quote from: gkam on January 08, 2011, 13:39:31 pm
Δευτερα στις 12 στην γραμματεια να παμε γραφεια κανακη/καππου να προτινουμε τις 9/3 που βολευει τους περισσοτερους, αν δεν δεχτει για τοτε τουλαχιστον να μας δωσει μερικες ημερομηνιες να αποφασισουμε.

οσοι πιστοι προσελθετε.

*γεο_ιβ 8/3 ειμαστε κλειστα
+1
+1
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2011 / Re: Λογισμός ΙΙ - Πτυχιακή Εξεταστική 2010-2011 on: January 03, 2011, 02:48:41 am
Καλή χρονιά καταρχάς! Συμφωνώ με τον gkam όσο αφορά η εξέταση του λογισμού να εχει 3+ μερες διαφορα απο το πεδιο 2, διότι το δίνω και εγώ, οπότε οι ημερομηνίες που προτάθηκαν για 8-9 Μαρτίου βρίσκουν και μένα σύμφωνη ως τώρα!
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2011 / Re: Πεδίο ΙΙ - Πτυχιακή Εξεταστική 2010-2011 on: January 03, 2011, 02:43:18 am
Καλή Χρονιά σ όλους! Και εγώ δεν έχω πρόβλημα με τις ημερομηνίες ως τώρα, όμως αρκεί να μην συμπέφτει ή να είναι αρκετά κοντά στην ημερομηνία εξέτασης του Λογισμού 2...
5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Λογισμός ΙΙ / Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 09/10 on: October 12, 2010, 22:12:30 pm
Του κ. Κανάκη είναι στο κτίριο της Κοσμητείας ( όπως μπαίνεις από την κεντρική είσοδο της πολυτεχνικής ευθεία) στον 1ο όροφο, Τα γραπτά θα τα δεις στον 2ο όροφο της πτέρυγας τοπογράφων, δηλ. στον ίδιο όροφο που είναι οι αίθουσες της σχολής.
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2010 on: July 08, 2010, 14:28:05 pm
Ημιαγωγά Υλικά στον όροφο
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2010 on: June 25, 2010, 12:04:09 pm
Μηχανές Β' στον όροφο
8  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Προγραμματισμός (C, VB, Delphi, PHP, ASP...) / Re: Artemis ChatBot on: June 24, 2010, 09:24:47 am
 Είναι καταπληκτικό αυτό που κατάφερε ο Wade! Εύχομαι εις ανώτερα, να χει ακόμα πολλές και δημιουργικές εμπνέυσεις!  Wink

Απ την στιγμή που ξέρει ο καθένας τι αξίζει,είτε είναι μαθητής είτε δάσκαλος το λέω για οποιονδήποτε, οι επιβραβεύσεις και τα συγχαρητήρια είναι ένα είδος αναγνώρισης όσων έκανε και κατάφερε.
 Τα παραπάνω αναφέρονται σε αυτά που πλαισιώνουν την συζήτηση και που δεν είναι 'ξεκατίνιασμα', πρέπει να σκεφτόμαστε πριν επιλέξουμε τι θα πούμε σε μια τέτοια (σοβαρή) κουβέντα, αν θέλουμε να μας αντιμετωπίζουν ως σοβαρούς και τα λεγόμενα μας, τα λάθη και η παραπληροφόρηση να διορθώνονται...ΟΜΩΣ και οι αλήθειες πρέπει να λέγονται πάντα είτε είναι για μαθητές είτε είναι για 'δασκάλους'....
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πρακτική Εξάσκηση / Re: Πρακτική ΔΕΗ 2010 on: June 01, 2010, 01:42:33 am
'Ενα δίκιο το έχεις ΜΟSaFET, ένα τηλέφωνο όμως και αν πάρουμε δεν πιστεύω να χάνουμε και τπτ, οπότε γιατί να μην τους 'ξεβολέψουμε' λιγάκι και ας σηκώσουν και  το ακουστικό να δούμε τι θα πούνε-τι πούμε.. (όχι οτι δεν καταλάβαμε τι γίνεται...)  Cool
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πρόγραμμα Εξεταστικής Φεβρουαρίου 2010 on: November 27, 2009, 19:11:15 pm
Στο 9ο εξάμηνο δν είναι όλα επιλογής, έχει και υποχρεωτικά
11  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε βλέπουμε τα γραπτά - Σεπτέμβριος 2009 on: September 23, 2009, 00:57:14 am
Μετρήσεις 2 την δευτερα 28 του μηνα στις 12 η ώρα στο γραφείο Δαιου-Σταμούλη
12  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Γραμματείες τμήματος και τομέων / Re: Συμπληρωματικές δηλώσεις ΠΌΤΕ ? on: May 18, 2009, 15:05:27 pm
Rwthsa Soula thn prohgoumeni bdomada, thn hmera twn eklogwn, mou eipe, arxes iouniou,dhl. tis 2 prwtes bdomades tou iounh, problepetai na ginoun oi symplhrwmatikes dhlwseis, & oti tha bgalei sxetikh anakoinwsh prin arxisoun fysika oi dhlwseis autes!
13  Πίνακας Ανακοινώσεων / Ληγμένες Αγγελίες / Re: Εργασία στον ΟΤΕ on: December 13, 2007, 13:10:54 pm
Πληροφοριακά,βρίσκονται στο Nr.1245...
14  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ξένη Γλώσσα / Re: ΑΓΓΛΙΚΑ on: September 04, 2007, 11:01:52 am
Eida shmera anakoinwsh shmera sth sxolh eksw ap tis aithouses, ap'to grafeio ksenwn glwsswn gia ta Agglika (&logika gia oles tis alles ksenes glwsses pou eksetazontai mazi)!
Grafei ws ekshs: Agglika 1&3 Tetarth 10.102007 stis 15.00 h wra aithouses 1,3,5,7 kai
ta Agglika 2&4 Pempth 11.10.2007 stis 15.00 aithouses 1,3,5,7
Den dieukrinizei twra pws tha ginei,pou tha exoume duo mazi thn idia mera, mallon tha ta dwsoume me thn seira!
15  Πίνακας Ανακοινώσεων / Ληγμένες Αγγελίες / Re: Εργασία στον ΟΤΕ on: September 03, 2007, 22:32:30 pm
 Enhmerwtika phra thl. ston ote thn paraskeuh kai mou eipan oti einai sto 1024, kai den kseroun pote tha paroun tous epomenous etc....
Pages: [1] 2
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...