Show Posts
|
Pages: [1] 2 3
|
4
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Οργάνωση και Διοίκηση Εργοστασίων / Re: [ΟΔΕ] Επικαιρότητα και απορίες 2020/2021
|
on: February 08, 2021, 21:11:09 pm
|
Χωρίς να είμαι πλήρως σίγουρος, έχουμε τα εξής: - Για ΚΠΑ<0 η επιλογή είναι ασύμφορη (δεν έχουμε τέτοια περίπτωση)
- Για ΚΠΑ=0 η επιλογή είναι αδιάφορη (οι γ και ε)
- Για ΚΠΑ>0 προκρίνουμε την επένδυση (α β γ)
Όσο για το εσωτερικό επιτόκιο απόδοσης θέλουμε να έιναι μεγαλύτερο απο το επιτόκιο της χρηματαγοράς (αυτό που βρίσκεται μέσα σε παρένθεση). Η επένδυση (ομοίως με το ΚΠΑ) ειναι αδιάφορη αν είναι ίδια τα ποσοστά, και αν το εσωτερικό είναι μικρότερο τότε είναι ασύμφορη. Άρα στο συγκερκιμένο έχουμε ότι η α είναι ασύμφορη λόγω εσωτερικού επιτοκίου. Η γ αδιάφορη και για τα δύο. Η β συμφέρουσα ως προς ΚΠΑ και αδιάφορη ως προς εσωτερικό, η ε το αντίστροφο. Τέλος η δ είναι η πιο συμφέρουσα επένδυση. Νομίζω δεν απαντάς σε αυτό που ζητάει η άσκηση. Όλες οι περιπτώσεις αφορούν στο ίδιο επενδυτικό σχέδιο και σε ρωτάει ποια αποτελέσματα έχουν λογική και ποια όχι (όχι αν είναι σκόπιμη η επένδυση). Εγώ σαν μεθοδολογία θα έλεγα: Όταν η απόδοση (αυτό που είναι στην παρένθεση της ΚΠΑ) είναι ίση με το εσωτερικό επιτόκιο απόδοσης, η ΚΠΑ είναι 0. Όταν είναι μικρότερη, η ΚΠΑ είναι θετική. Όταν είναι μεγαλύτερη, η ΚΠΑ είναι αρνητική. Από τα αποτελέσματα που λαμβάνεις, μόνο οι γ και δ, ικανοποιούν τα παραπάνω, ενώ οι υπόλοιπες επιλογές είναι λάθος.
|
|
|
5
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Μικροκυματική Τεχνολογία / Re: [Μικροκυματική Τεχνολογία] Γενικές απορίες και επικαιρότητα/ανακοινώσεις 2020/21
|
on: February 02, 2021, 21:50:45 pm
|
Η σημερινή εξέταση ήταν απαράδεκτη. Η συμπεριφορά του Κριεζή ήταν πολύ επιθετική. Αρχικά, θέλω να αναφέρω ότι όσα θα πω τα λέω με βάση ότι είχα διαβάσει όσο μπορούσα το μάθημα 15 μέρες και άλλη μια βδομάδα επανάληψη. Η ύλη είναι τεράστια και χαοτική και οι τύποι ατέλειωτοι. Τα θέματα ήταν πολλά και όχι κοινά για όλους. Στο 1ο μέρος είχαμε 5 ερωτήσεις. Στις 2 διάλεγες ένα από τα πολλαπλής και στις υπόλοιπες 3 ανέλυες κάποιες μικρές ασκήσεις. Έπρεπε να ανεβάσεις ξεχωριστά αρχεία για τις 3 ερωτήσεις πράγμα χρονοβόρο. Ο συνολικός μας χρόνος ήταν 1 ώρα. Στο 2ο μέρος ήταν η άσκηση με το Ματλαμπ. Ουσιαστικά, έπρεπε να αναφέρεις ποιες θεωρητικές σχέσεις θα χρησιμοποιήσεις και έπειτα να κάνεις ένα σκριπ στην Ματλαμπ που κατέληγε σε 2 διαγράμματα. Σε αυτήν την άσκηση έπρεπε να ανεβάσεις 2 φωτογραφίες με τα διαγράμματα, το/τα σκριπ σου για να το δει και να του αποδείξεις ότι όντως το έγραψες εσύ και το πδφ με την θεωρητική σου ανάλυση. Τυπικά, στις οδηγίες έλεγε ότι θα έχουμε 1 ώρα. Ο χρόνος δεν επαρκούσε όποτε ο Κριεζής έδωσε μισή ώρα παραπάνω. Στο τέλος είχαμε μείνει γύρω στα 38 άτομα στην εξέταση. Πολλοί δεν προλαβαίναμε να ανεβάσουμε τα αρχεία στο ιλερνινγκ καθώς είχαμε λιγότερο από 3 λεπτά. Κυριολεκτικά τον παρακαλούσαν να του στείλουν τις απαντήσεις σε μειλ είτε γιατί κολλούσε το ιντερνετ, το καμσκανερ κτλ είτε λόγω χρόνου. Η απάντηση του ήταν ξεκάθαρα όχι με σκληρό ύφος και μάλιστα συνοδεύτηκε από «καλά θέλετε να μου πείτε δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα», «όχι δεν γίνεται με μειλ, να βρείτε τρόπο να τα στείλετε» καθώς και η φράση του Καρατζιδη «καλά και εσείς τα αφήνετε για τελευταία στιγμή». Εν τελη ο κριεζης έδωσε 3 λεπτά από τις 12:14, όπως είπε, για να στείλουν αυτοί που δεν μπορέσαν. Ταυτόχρονα, κάποιοι φοιτητές ζήτησαν από τους καθηγητές να ελέγξουν αν όντως ανέβηκαν τα αρχεία, γιατί το ιλερνινγκ πρόλαβε να κλείσει. Με μπόλικη ειρωνεία τύπου «δεν γίνεται να το ελέγξουμε για όλους», «οι εξετάσεις με αυτόν τον τρόπο γίνονται για 70000 φοιτητές» τελικά έγινε ένας τυπικός έλεγχος. Θέλω να σχολιάσω ότι καλό είναι κάποιοι καθηγητές να αντιλαμβάνονται καλύτερα ότι ο φοιτητής έχει να σκεφτεί, να γράψει, να σκανάρει και να ανεβάσει τα θέματα. Επίσης, πρέπει να ανησυχεί για το ιντερνετ και τυχόν θέματα που μπορεί να προκύψουν με τις εφαρμογές για σκανάρισμα. Διανύουμε ήδη την 3η εξεταστική που δίνουμε ηλεκτρονικά και αυτή η μανία ότι ευθυνόμαστε εξολοκλήρου για αντιγραφές και η δυσκολία στις εξετάσεις με θέματα που είναι άπιαστα ή τελείως εκτός της διδασκαλίας του μαθήματος έχει κουράσει. Το να γίνεται μέχρι και το 5 άπιαστο είναι λιγάκι τραγικό.  Συγγνώμη για το σεντόνι  Συμφωνώ απολύτως! Η λύση του matlab για να μειωθεί η αντιγραφή ήταν όχι μόνο αναποτελεσματική (αφού φυσικά αν είναι να υπάρξει αντιγραφή, είναι πολύ πιο εύκολο με copy paste κώδικα), αλλά δημιούργησε και ζητήματα debugging, ενώ υπήρξαν και υπολογιστές που κράσαραν. Αν η γενική βαθμολογία είναι χαμηλή, ίσως πρέπει να γίνει μια ανοιχτή συζήτηση, καθώς υπήρχαν και πολλά άτομα που ήταν το τελευταίο τους μάθημα και πλέον όσο καλά και να το ξέρεις, απλά καταλήγεις να παρακαλάς να το περάσεις...
|
|
|
12
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Οπτικές Επικοινωνίες / Re: [Οπτικές επικοινωνίες] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
|
on: August 29, 2020, 23:49:44 pm
|
Δεν είμαι πολύ σίγουρος. Γενικά, 100m είναι πολύ λίγα για να υπάρχουν ζητήματα πόλωσης σε μονόρρυθμη ίνα. Επίσης οι μονόρρυθμες ίνες υποστηρίζουν τη διάδοση των LP (γραμμικά πολωμένων) ρυθμών. Άρα ίσως δεν αλλάζει κάτι.
Από την άλλη, υπάρχει ένα ξεχωριστό είδος ίνας για διατήρηση πόλωσης, η PMF (polarization maintaining fibre), που δεν θα είχε νόημα αν δεν επηρεάζεται η πόλωση στην μονόρρυθμη.
Στις σημειώσεις δεν βρήκα κάτι σχετικό.
|
|
|
|