ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Σχετικά με την οργάνωση του μαθήματος, φέτος ο κ. Σεβαστιάδης έκανε μια ολοκληρωμένη δουλειά με αρκετό υλικό και οργανωμένα εργαστήρια, καθώς και μια προαιρετική εργασία.
Ωστόσο, η εξέταση 17/2 ήταν μια τραγωδία. Σημειώνονται τα σοβαρότερα προβλήματα που παρουσιάστηκαν:
1. Πραγματοποιήθηκε δοκιμαστική εξέταση στην οποία παρουσιάστηκαν δυο λειτουργίες που θα είχε το elearning στο ανέβασμα κώδικα: ο προέλεγχος και ο έλεγχος. Αυτές δεν δούλευαν την ημέρα της εξέτασης.
2. Την ώρα της εξέτασης έκλεισε το παράθυρο του κώδικα σε πολλούς φοιτητές. Σε κάποιους ξανά άνοιξε με τον κώδικα σε άλλους όχι. Σε κάποιους δεν είχε θέμα και συνέχισαν. Σε κάποιους για να ξανά ανοίξει έκαναν δεύτερη προσπάθεια εξέτασης καταναλώνοντας επιπλέον χρόνο ενώ κάποιοι έπρεπε να ξαναγράψουν τον κώδικα.
3. Ήταν δυνατό να γράφουμε τον κώδικα σε πρόγραμμα της επιλογής μας, αλλά το copy paste δεν επιτρέπεται. Με αποτέλεσμα αρκετοί δούλευαν στην πλατφόρμα του elearning αποκλειστικά και να χάσουν τη δουλειά τους. Τους ζητήθηκε να ξανά αρχίσουν.
4. Επικράτησε ο πανικός. Απαντήσεις δε δινόντουσαν. Δεν υπήρχε ησυχία. Ο έξτρα χρόνος ουσιαστικά δεν αναπλήρωσε το σβήσιμο του κώδικα ή/και την ταραχή.
5. Σε όσους είχαν τον κώδικα εκτός elearning δόθηκε η δυνατότητα να τον στείλουν, ενώ όλες οι οδηγίες τόνιζαν ότι δεν θα επιτραπεί αυτό. Έτσι, όσοι δούλευαν στο μη λειτουργικό elearning με βάση τις οδηγίες αδικήθηκαν απροκάλυπτα.
6. Εμφανιζόταν έλεγχος στα πολλαπλής που δεν είχε νόημα με αποτέλεσμα το χάσιμο χρόνου και το μπέρδεμα των φοιτητών.
7. Δεν υπάρχει τρόπος να αξιολογηθούν αυτοί που τους δούλεψε ο προέλεγχος με τους υπόλοιπους που δεν δούλευε σε αυτούς.
8. Σε όσους δούλεψε κανονικά το σύστημα επίσης προκλήθηκε σύγχυση.
9. Κάποιοι έκαναν λόγο για email επιβεβαίωσης, στους περισσότερους δεν ήρθε. Την ώρα της εξέτασης επικρατούσαν ερωτήσεις/απαντήσεις για να δουν οι φοιτητές αν έχουν ανέβει οι απαντήσεις τους. Αυτό είναι ανεπίτρεπτο και λύνεται με ένα απλό μήνυμα επιβεβαίωσης.
Η όλη διαδικασία δεν κρίνεται αξιόπιστη. Ας βγούνε οι βαθμοί με μια rand() καλύτερα. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν την αποτυχία της εξέτασης.
Ακολουθούν σχόλια και προτάσεις διόρθωσης:
1. Κατά τη διάρκεια της εξέτασης έγινε λόγος για λάθος στης ερωτήσεις multiple choice. Αυτό δεν επιβεβαιώθηκε αλλά απαντήθηκε με ένα «μπορεί». Εκτός του ότι δεν πρέπει να υπάρχουν λάθη στις ερωτήσεις και εκτός του ότι δεν είναι απάντηση το «μπορεί», δημιουργούνται τα εξής θέματα: σε αυτούς που αφιέρωσαν πολύ χρόνο στη λάθος ερώτηση δεν έμεινε χρόνος για τις υπόλοιπες. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, καλό είναι η κάθε ερώτηση να έχει δικό της χρόνο. Έτσι, αν είναι να ακυρωθεί μια λόγω λάθους καθηγητή τότε να είναι δίκαιη για όλους η αφαίρεση της. (Και σε επίσημες εξετάσεις αυτή η τακτική ακολουθείται)
2. Στην δοκιμαστική που έγινε την Κυριακή έπρεπε να έχει και multiple choice αρνητικής βαθμολόγησης χωρίς το πεδίο 'έλεγχος' που εμφανιζόταν από λάθος αλλά και δημιουργία απλού προγράμματος με έλεγχο και προέλεγχο, ώστε να εξοικειωθούμε. Αντί αυτού είχε μια απλή συνάρτηση σε c που δούλεψε σε όλους και άλλη μια σε python που δεν είχε λόγο ύπαρξης. Συμπέρασμα: όταν κάνουμε δοκιμαστική να είναι όντως δοκιμαστική με όλες τις περιπτώσεις. Αν δεν ξέρουμε τι θέματα θα βάλουμε, μην προχωράμε σε δοκιμαστικά, αφού μετά δεν θα δουλέψουν.
3. Αν είναι να επιτρέπεται η ανάπτυξη κώδικα εκτός elearning να επιτρέπεται το ανέβασμα/ή η επικόλληση του. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Αν ως καθηγητές δεν θελουμε να το κάνουμε έτσι γιατί κανεις μπορεί να κλέψει τοτε ας σκεφτούμε άλλο τρόπο εξέτασης.
4. Μην περιπλέκουμε τα πράγματα και μην θεωρούμε ότι όλοι αντιγράφουν άρα πρέπει να είναι πολύ δύσκολα. Η ερωτήσεις multiple choice με αρνητική + εργαστήριο + εργασία αρκούν για να καταλάβει κανεις αν κάποιος ξέρει μια γλώσσα.
5. Η πλατφόρμα του elearning δεν χρησιμοποιείται από όλους με όλες τις δυνατότητες που έχει. Οι φοιτητές δεν είναι εξοικειωμένοι. Αλλά εδώ φάνηκε ότι ούτε οι καθηγητές ξέρουν τι γίνεται. Αν χρειάζεται, ας διεξάγουμε εβδομαδιαία κουίζ καθ' όλη τη διάρκεια του εξαμήνου -λέμε τώρα- για να εξοικειωθούν όλοι με τις διαδικασίες αλλά και για να υπάρχει όντως πραγματική εικόνα του ποιος συμμετέχει ή όχι και αν ασχολείται με ένα μάθημα.
6. Το ότι κάποιοι αντιγράφουν και εξ αιτίας τους ανεβαίνει η δυσκολία των θεμάτων και μικραίνει ο περιορισμός του χρόνου είναι άδικο για τους υπόλοιπους. Έστω και μειοψηφία να τηρεί σωστά τη διαδικασία.
7. Επιτήρηση γίνεται ορθότερα ως εξής: χωρίζονται οι φοιτητές σε breakout rooms.
8. Όχι 200+ άτομα σε μια κλήση και όλοι μαζί να μιλάνε. Η αρμονική διεξαγωγή των εξετάσεων είναι ευθύνη του ιδρύματος. Δεν είναι δυνατόν να επικρατεί χάος. Μόνη λύση είναι να κλείσει κανεις τον ήχο για να συγκεντρωθεί. Αυτό δεν είναι σωστό να θεωρείται λογικό.
Καταλαβαίνουμε τη δυσκολία ειδικότερα σε μαθήματα με πολλούς φοιτητές που δεν είναι εφικτή η αξιολόγηση όλων ένας προς ένας ή σε ομάδες. Είναι η τέταρτη εξεταστική που γίνεται με αυτόν τον τρόπο. Θα έπρεπε να έχουν λυθεί αυτά τα ζητήματα. Υπάρχουν ορθότεροι τρόποι εξέτασης. Βρείτε τους.
by Nikos_313
[Today at 21:20:26]
by Nikos_313
[Today at 21:13:40]
by Nikos_313
[Today at 21:11:46]
by Nikos_313
[Today at 21:10:31]
by mdimitrig
[Today at 19:53:09]
by Διάλεξις
[Today at 11:58:41]
by Aris★
[May 01, 2025, 22:51:48 pm]
by Le ece
[April 30, 2025, 12:56:38 pm]
by DarkMagiK06
[April 30, 2025, 12:17:39 pm]
by IEEE SB
[April 30, 2025, 00:03:58 am]
by Nikos_313
[April 29, 2025, 23:04:02 pm]
by Mr Watson
[April 29, 2025, 13:19:48 pm]
by Austria
[April 29, 2025, 12:50:33 pm]
by Nikos_313
[April 28, 2025, 23:56:42 pm]
by Katarameno
[April 28, 2025, 18:10:49 pm]
by Katarameno
[April 27, 2025, 20:45:13 pm]
by Aris★
[April 26, 2025, 18:35:41 pm]
by Bio-Tech
[April 26, 2025, 16:54:42 pm]
by Aris★
[April 25, 2025, 18:16:56 pm]
by Nikos_313
[April 24, 2025, 21:57:13 pm]
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (April 17, 2025, 08:47:49 am) ![]() ![]() ![]() ![]() | Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
|