• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
October 23, 2025, 21:58:39 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
October 23, 2025, 21:58:39 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Nikos_313
[Today at 21:36:02]

Δηλώσεις Μαθημάτων Χειμερ...
by Nikos_313
[Today at 21:32:17]

Αστεία Βίντεο
by Katarameno
[Today at 18:07:55]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by eed
[Today at 18:04:15]

[Σ.Φ.Ηλ-Μηχ] Απόφαση Γ.Σ....
by Χαρούμενη Πατάτα
[October 22, 2025, 23:23:15 pm]

Ξεκίνησε η γενική συνέλευ...
by Aris★
[October 22, 2025, 18:14:47 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[October 22, 2025, 16:11:37 pm]

[Λειτουργικά Συστήματα] Ν...
by sassi
[October 22, 2025, 00:20:05 am]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by _Trob
[October 21, 2025, 12:58:37 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by botrinis
[October 21, 2025, 12:21:16 pm]

[Δομές Δεδομένων] Γενικές...
by RivenT
[October 21, 2025, 11:02:03 am]

[Αρχιτεκτονική Υπολογιστώ...
by RivenT
[October 21, 2025, 10:58:37 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 21, 2025, 10:36:33 am]

[ΥΜΕΣ] Γενικές απορίες,ασ...
by Nikos_313
[October 21, 2025, 00:28:52 am]

[ΣΗΕ Ι] Γενικές απορίες κ...
by Διάλεξις
[October 20, 2025, 21:41:40 pm]

[Συντονισμός Μονώσεων] Γε...
by nmpampal
[October 20, 2025, 21:19:39 pm]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by kordisvi
[October 20, 2025, 17:19:03 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Evenina
[October 20, 2025, 16:16:34 pm]

[Πολυμέσα] Ανακοινώσεις -...
by vaiatyr
[October 20, 2025, 15:49:48 pm]

Παράταση Δηλώσεων Συμμετο...
by Nikos_313
[October 19, 2025, 19:21:37 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10134
Latest: Lalson
Stats
Total Posts: 1428710
Total Topics: 31840
Online Today: 700
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 20
Guests: 167
Total: 187
cealexop
kakousios
RivenT
ttsengel
Pcsc
Nekt
leolam
Tasos Bot
evgns
manek
christina02
stefpapa21
nikol michalou
sassi
Nikos_313
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός on: February 17, 2021, 15:07:44 pm
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Σχετικά με την οργάνωση του μαθήματος, φέτος ο κ. Σεβαστιάδης έκανε μια ολοκληρωμένη δουλειά με αρκετό υλικό και οργανωμένα εργαστήρια, καθώς και μια προαιρετική εργασία.

Ωστόσο, η εξέταση 17/2 ήταν μια τραγωδία. Σημειώνονται τα σοβαρότερα προβλήματα που παρουσιάστηκαν:

1. Πραγματοποιήθηκε δοκιμαστική εξέταση στην οποία παρουσιάστηκαν δυο λειτουργίες που θα είχε το elearning στο ανέβασμα κώδικα: ο προέλεγχος και ο έλεγχος. Αυτές δεν δούλευαν την ημέρα της εξέτασης.
2. Την ώρα της εξέτασης έκλεισε το παράθυρο του κώδικα σε πολλούς φοιτητές. Σε κάποιους ξανά άνοιξε με τον κώδικα σε άλλους όχι. Σε κάποιους δεν είχε θέμα και συνέχισαν. Σε κάποιους για να ξανά ανοίξει έκαναν δεύτερη προσπάθεια εξέτασης καταναλώνοντας επιπλέον χρόνο ενώ κάποιοι έπρεπε να ξαναγράψουν τον κώδικα.
3. Ήταν δυνατό να γράφουμε τον κώδικα σε πρόγραμμα της επιλογής μας, αλλά το copy paste δεν επιτρέπεται. Με αποτέλεσμα αρκετοί δούλευαν στην πλατφόρμα του elearning αποκλειστικά και να χάσουν τη δουλειά τους. Τους ζητήθηκε να ξανά αρχίσουν.
4. Επικράτησε ο πανικός. Απαντήσεις δε δινόντουσαν. Δεν υπήρχε ησυχία. Ο έξτρα χρόνος ουσιαστικά δεν αναπλήρωσε το σβήσιμο του κώδικα ή/και την ταραχή.
5. Σε όσους είχαν τον κώδικα εκτός elearning δόθηκε η δυνατότητα να τον στείλουν, ενώ όλες οι οδηγίες τόνιζαν ότι δεν θα επιτραπεί αυτό. Έτσι, όσοι δούλευαν στο μη λειτουργικό elearning με βάση τις οδηγίες αδικήθηκαν απροκάλυπτα.  
6. Εμφανιζόταν έλεγχος στα πολλαπλής που δεν είχε νόημα με αποτέλεσμα το χάσιμο χρόνου και το μπέρδεμα των φοιτητών.
7. Δεν υπάρχει τρόπος να αξιολογηθούν αυτοί που τους δούλεψε ο προέλεγχος με τους υπόλοιπους που δεν δούλευε σε αυτούς.
8. Σε όσους δούλεψε κανονικά το σύστημα επίσης προκλήθηκε σύγχυση.
9. Κάποιοι έκαναν λόγο για email επιβεβαίωσης, στους περισσότερους δεν ήρθε. Την ώρα της εξέτασης επικρατούσαν ερωτήσεις/απαντήσεις για να δουν οι φοιτητές αν έχουν ανέβει οι απαντήσεις τους. Αυτό είναι ανεπίτρεπτο και λύνεται με ένα απλό μήνυμα επιβεβαίωσης.

Η όλη διαδικασία δεν κρίνεται αξιόπιστη. Ας βγούνε οι βαθμοί με μια rand() καλύτερα. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν την αποτυχία της εξέτασης.

Ακολουθούν σχόλια και προτάσεις διόρθωσης:

1. Κατά τη διάρκεια της εξέτασης έγινε λόγος για λάθος στης ερωτήσεις multiple choice. Αυτό δεν επιβεβαιώθηκε αλλά απαντήθηκε με ένα «μπορεί». Εκτός του ότι δεν πρέπει να υπάρχουν λάθη στις ερωτήσεις και εκτός του ότι δεν είναι απάντηση το «μπορεί», δημιουργούνται τα εξής θέματα: σε αυτούς που αφιέρωσαν πολύ χρόνο στη λάθος ερώτηση δεν έμεινε χρόνος για τις υπόλοιπες. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, καλό είναι η κάθε ερώτηση να έχει δικό της χρόνο. Έτσι, αν είναι να ακυρωθεί μια λόγω λάθους καθηγητή τότε να είναι δίκαιη για όλους η αφαίρεση της. (Και σε επίσημες εξετάσεις αυτή η τακτική ακολουθείται)
2. Στην δοκιμαστική που έγινε την Κυριακή έπρεπε να έχει και multiple choice αρνητικής βαθμολόγησης χωρίς το πεδίο 'έλεγχος' που εμφανιζόταν από λάθος αλλά και δημιουργία απλού προγράμματος με έλεγχο και προέλεγχο, ώστε να εξοικειωθούμε. Αντί αυτού είχε μια απλή συνάρτηση σε c που δούλεψε σε όλους και άλλη μια σε python που δεν είχε λόγο ύπαρξης. Συμπέρασμα: όταν κάνουμε δοκιμαστική να είναι όντως δοκιμαστική με όλες τις περιπτώσεις. Αν δεν ξέρουμε τι θέματα θα βάλουμε, μην προχωράμε σε δοκιμαστικά, αφού μετά δεν θα δουλέψουν.
3. Αν είναι να επιτρέπεται η ανάπτυξη κώδικα εκτός elearning να επιτρέπεται το ανέβασμα/ή η επικόλληση του. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Αν ως καθηγητές δεν θελουμε να το κάνουμε έτσι γιατί κανεις μπορεί να κλέψει τοτε ας σκεφτούμε άλλο τρόπο εξέτασης.
4. Μην περιπλέκουμε τα πράγματα και μην θεωρούμε ότι όλοι αντιγράφουν άρα πρέπει να είναι πολύ δύσκολα. Η ερωτήσεις multiple choice με αρνητική + εργαστήριο + εργασία αρκούν για να καταλάβει κανεις αν κάποιος ξέρει μια γλώσσα.
5. Η πλατφόρμα του elearning δεν χρησιμοποιείται από όλους με όλες τις δυνατότητες που έχει. Οι φοιτητές δεν είναι εξοικειωμένοι. Αλλά εδώ φάνηκε ότι ούτε οι καθηγητές ξέρουν τι γίνεται. Αν χρειάζεται, ας διεξάγουμε εβδομαδιαία κουίζ καθ' όλη τη διάρκεια του εξαμήνου -λέμε τώρα- για να εξοικειωθούν όλοι με τις διαδικασίες αλλά και για να υπάρχει όντως πραγματική εικόνα του ποιος συμμετέχει ή όχι και αν ασχολείται με ένα μάθημα.
6. Το ότι κάποιοι αντιγράφουν και εξ αιτίας τους ανεβαίνει η δυσκολία των θεμάτων και μικραίνει ο περιορισμός του χρόνου είναι άδικο για τους υπόλοιπους. Έστω και μειοψηφία να τηρεί σωστά τη διαδικασία.
7. Επιτήρηση γίνεται ορθότερα ως εξής: χωρίζονται οι φοιτητές σε breakout rooms.
8. Όχι 200+ άτομα σε μια κλήση και όλοι μαζί να μιλάνε. Η αρμονική διεξαγωγή των εξετάσεων είναι ευθύνη του ιδρύματος. Δεν είναι δυνατόν να επικρατεί χάος. Μόνη λύση είναι να κλείσει κανεις τον ήχο για να συγκεντρωθεί. Αυτό δεν είναι σωστό να θεωρείται λογικό.

Καταλαβαίνουμε τη δυσκολία ειδικότερα σε μαθήματα με πολλούς φοιτητές που δεν είναι εφικτή η αξιολόγηση όλων ένας προς ένας ή σε ομάδες. Είναι η τέταρτη εξεταστική που γίνεται με αυτόν τον τρόπο. Θα έπρεπε να έχουν λυθεί αυτά τα ζητήματα. Υπάρχουν ορθότεροι τρόποι εξέτασης. Βρείτε τους.

2  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Διαχείριση Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας / Re: [ΔΣΗΕ] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: September 28, 2020, 13:35:18 pm
Ξέρει κανείς τι απαντάμε στο ερωτημα (ε) Ιουνιος 2020 Θέμα 1

πρεπει να αυξηθει η να μειωθει η τιμη του ετσι ωστε ο ζυγος να αποκτησει ταση 1 pu???

3  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Υψηλές Τάσεις Ι / Re: [Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/2020 on: August 23, 2020, 21:36:50 pm
οι εξετάσεις του Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκαν ηλεκτρονικά; Και αν ναι σε τι στυλ ήταν;
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Διάδοση Η/Μ κύματος Ι / Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2017-18 on: June 19, 2020, 17:10:56 pm
Αρχικά, πολλά άτομα ανέφεραν τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν εκείνη την ώρα και δεν υπήρχε καμία απάντηση. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της εξέτασης μας άκουγαν κανονικά και ενώ μιλούσαμε στο τέλος μας έκλεισαν. Δεν υπήρξε καμία οδηγία για όσους είχαμε πρόβλημα στη διαδικασία.

Σε καμία περίπτωση δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν τι συνέβη στον καθένα εκείνη την ώρα, εγώ συγκεκριμένα είχα καθυστέρηση στην αποστολή του pdf. Αλλά το οτιδήποτε θα μπορούσε να συμβεί. Σε κάθε περίπτωση είχαν δηλώσει πως θα δείξουν κατανόηση καθώς η διαδικασία είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Συμμετείχα σε προηγούμενες εξετάσεις (Πεδίο ΙΙ) χωρίς κανένα θέμα, ωστόσο ο χρόνος ήταν ο ίδιος για πολλές περισσότερες σελίδες, και άρα όγκο αρχείων, για όλα τα θέματα μαζί αυτή τη φορά.

Η ώρα δημιουργίας του pdf θα πρέπει να αρκεί και με το παραπάνω ως απόδειξη ότι ο χρόνος δεν χρησιμοποιήθηκε για γράψιμο αλλά για να τελειώσουμε τη διαδικασία.
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...