|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 14
|
2
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: Συλλογή δεδομένων στα πλαίσια διπλωματικής
|
on: March 22, 2019, 19:18:19 pm
|
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν με τη συλλογή των δεδομένων. Η ανάλυση έγινε τελικά πάνω στο κομμάτι της διαταραχής της κατάθλιψης και είχαμε αξιόλογα αποτελέσματα.
Ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια σας!
p.s. Αν κάποιος χρησιμοποίησε την εφαρμογή και θέλει να μάθει τι αποτελέσματα είχε με βάση το μοντέλο που δημιουργήθηκε ας μου στείλει μήνυμα!
|
|
|
5
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: Συλλογή δεδομένων στα πλαίσια διπλωματικής
|
on: December 19, 2018, 10:15:27 am
|
Δε ξέρω αλλά μου είναι εξαιρετικά συμπαθής ο κ. Χατζηλεοντιάδης Φαντασία και εκπληκτικές ιδέες στα θέματα των projects των ομάδων εργασίας του ! Να σας δώσω κάτι άλλες βάσεις δεδομένων (άσχετες?)  Επίσης δεν είναι αξιόπιστη μέθοδος αυτή που ακολουθείται.  Αν έχεις γατάκι  και είσαι σε μια διαρκή πάλη για να μην ανέβει πάνω στο πληκτρολόγιο απ τη ζήλεια της που τα δάχτυλά σου χαϊδεύουν κάτι άλλο από αυτήν, δεν θα κατανοήσει η εφαρμογή σωστά τα κενά ή το από που προέρχονται ίσως τα νευράκια. Γυναίκες, κλασσικά  Σίγουρα υπάρχουν εξωγενείς παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση του πληκτρολογίου στο κινητό, μη το πάμε μακρυά, απλά και μόνο το περπάτημα, το κρύο και γενικά η στάση του σώματος (πχ ξάπλωμα) ήδη δημιουργούν θέματα. Όσο είναι δυνατό, βγάζουμε αυτές τις εξωκείμενες τιμές είτε με κάποια κατώφλια που έχουν παρατηρηθεί κατά την χρήση υπό κανονικές συνθήκες, είτε με διάφορες τεχνικές όπως η αφαίρεση των τιμών που βρίσκονται έξω από Χ% ποσοστό της κατανομής.
|
|
|
7
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: Συλλογή δεδομένων στα πλαίσια διπλωματικής
|
on: December 17, 2018, 21:24:20 pm
|
Αρχικά σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου! Επέτρεψε μου να διορθώσω το λάθος μου. Προφανώς το ερωτηματολόγιο δεν είναι επαρκές για να θεωρηθεί ότι κάποιος έχει κατάθλιψη και η εφαρμογή δεν σου δίνει τέτοια πληροφορία. Ιδανικά θα ήθελα να έχω συγκεντρώσει αρκετά δεδομένα μέχρι το τέλος της εξεταστικής και αν όλα παν καλά με τα μαθήματα και την διπλωματική να ορκιστώ. Υπάρχουν ήδη άτομα που χρησιμοποιούν την εφαρμογή ωστόσο το dataset είναι μικρό και δεν υπάρχουν επαρκείς πληροφορίες για όλες τις συναισθηματικές καταστάσεις.
|
|
|
8
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Συλλογή δεδομένων στα πλαίσια διπλωματικής
|
on: December 17, 2018, 18:17:58 pm
|
Στα πλαίσια της διπλωματικής μου εργασίας « Αναγνώριση συναισθήματος μέσω της δυναμικής της πληκτρολόγησης» με επιβλέποντα καθηγητή τον κ. Χατζηλεοντιάδη, είναι αναγκαίο να γίνει συλλογή δεδομένων. Για τον σκοπό αυτό έχω δημιουργήσει την εφαρμογή TypeOfMood η οποία αποτελεί στην ουσία ένα πληκτρολόγιο για Android συσκευές βασισμένο στο opensource πληκτρολόγιο της Google. Η εφαρμογή αυτή κατά την διάρκεια χρήσης του πληκτρολογίου, ανά μερικές ώρες, ζητά από την χρήστη να επιλέξει την συναισθηματική/ φυσική του κατάσταση μέσω Notifications. Επίσης κατά την εγκατάσταση της εφαρμογής ο χρήστης απαντά σε ένα ερωτηματολόγιο (PHQ-9) που εκτιμά την ψυχική του κατάσταση. Όλα αυτά θα συνδυαστούν με διάφορες μετρικές από την χρήση του πληκτρολογίου ώστε να γίνει ανάλυση και να βρεθεί αν υπάρχει ή όχι συσχέτιση μεταξύ του τρόπου πληκτρολόγησης και της ψυχολογικής κατάστασης του χρήστη. Τα δεδομένα που συλλέγονται κατά την χρήση της εφαρμογής είναι τα εξής: • Ο χρόνος που άνοιξε το πληκτρολόγιο και έκλεισε. • Οι χρόνοι που πατήθηκε κάθε πλήκτρο και αφέθηκε. • Η πίεση που ασκήθηκε κατά το πάτημα του πλήκτρου. • Η εφαρμογή εντός της οποίας ανοίχθηκε το πληκτρολόγιο (πχ Messenger,Chrome,κ.τ.λ.) • Η απόσταση στην οθόνη μεταξύ δυο διαδοχικών πλήκτρων σε χιλιοστά. • Ένα αναγνωριστικό ID του χρήστη (χρησιμοποιείται το ID της συσκευής). • Η ηλικία και το φύλο του χρήστη. • Η χώρα του χρήστη. • Η βαθμολογία από τις απαντήσεις του ερωτηματολογίου PHQ-9. • Οι απαντήσεις του χρήστη για την συναισθηματική και φυσική του κατάσταση. Να επισημάνω πως ποτέ δεν κρατείται οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το περιεχόμενο του κειμένου. Επισυνάπτω και ένα παράδειγμα των δεδομένων όπως αυτά αποθηκεύονται στον server. Τα δεδομένα αποστέλλονται μόνο όταν υπάρχει σύνδεση με Wifi. Το πληκτρολόγιο έχει σχεδιαστεί με την βοήθεια της μονάδας επεξεργασίας σήματος και Βιοϊατρικής Τεχνολογίας του τμήματος και έχει ήδη δοκιμαστεί εδώ και 5 μήνες από αρκετούς χρήστες για την ορθή λειτουργία του. Το πληκτρολόγιο προσφέρει αυτόματη διόρθωση, προτεινόμενες λέξεις, δυνατότητα αλλαγής του μεγέθους του και μερικά επιπλέον θέματα καθώς και πληθώρα γλωσσών. Όσοι θέλετε να βοηθήσετε στην έρευνα μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή από το ακόλουθο link https://play.google.com/store/apps/details?id=typeofmood.ime ή αλλιώς αναζητώντας typeofmood (χωρίς κενά) στο Playstore. Ενδεικτικά είναι θεμιτό να γίνει χρήση τουλάχιστον για ένα μήνα ωστόσο δεν είναι δεσμευτικό, κάθε βοήθεια είναι καλοδεχούμενη! Επιπλέον θεωρώ ότι η περίοδος της εξεταστικής θα αποτελέσει αρκετά καλό δείγμα καθώς τα συναισθήματα μεταβάλλονται πιο έντονα. Οποιαδήποτε στιγμή θέλετε μπορείτε να σταματήσετε την αποστολή δεδομένων είτε διαγράφοντας την εφαρμογή είτε κάνοντας uncheck το κουτάκι συναίνεσης εντός της εφαρμογής. Υπάρχει και βίντεο για την εγκατάσταση της εφαρμογής στο link https://www.youtube.com/watch?v=-egEMpD12KEΓια οποιοδήποτε δυσκολία ή πρόβλημα προκύψει είμαι στην διάθεση σας είτε μέσω του post αυτού είτε στέλνοντας mail στο typeofmood@gmail.com . Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και την πολύτιμη βοήθεια σας! Ραφαήλ
|
|
|
12
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Φυσική / Re: [Φυσική] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
|
on: June 21, 2018, 02:49:42 am
|
Στο θέμα 4 του Φεβρουαρίου 18 κάνοντας ΘΜΚΕ ή συνδιάζοντας τους τύπους F=-dEp/dr και ΣF=M*u*du/dr φτάνω στο Μ=-2k* (r2^2 -r1^2)/(u2^2-u1^2) ωστόσο το r2 και το u1 δεν λέει οτι τα θεωρούμε γνωστά. Ποιον άλλο τύπο πρέπει να το πάρω για να συνδυάσω το r2 και το u1 με τα γνωστά στοιχεία?
|
|
|
13
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων / Re: [Ανάλυση Αλγορίθμων]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2018
|
on: June 01, 2018, 01:52:34 am
|
Ασχοληθηκε κανεις με το dictionary που ζητειται στο τελος του 5ου εργαστηριου ή με τον τροποποιημενο Dijkstra στο τελος του 6ου?
Με κάθε επιφύλαξη αυτά που έκανα για τα τεστ δίνονται παρακάτω: lab 4 import sys
def max(a,b): return a if (a > b) else b
def cutrope(price,n): if n<=0: return 0; max_val = -sys.maxsize-1 for i in range(0,n): max_val=max(max_val,price[i]+cutrope(price,n-i-1)); return max_val def cutrope2(price,n): if n<=0: return 0; val=[0 for x in range(n)] max_val=price[n-1] for i in range(1,n): for j in range (1,n): if(n-i-j-1>=0): val=price[i]+price[n-i-j-1] if val>max_val: max_val=val; return max_val price=[1,5,8,9,10,17,17,18,20,21,23,25,27,27,28,29,30,32,34,35,37,38,38,38,40,41,42,43,45,45,46,47,50,51,52,55,56,58,65,65,67] n=len(price) print("1: Maximum Obtainable Value is", cutrope(price, 5)) print("2: Maximum Obtainable Value is ", cutrope2(price, 5))
lab5 import huffman
def give_dict(message): letter_list=["a","b","c","d","e","f","g","h","i","j","k","l","m","n","o","p","q","r","s","t","u","v","w","x","y","z"," "] message_list=list(message) f={} l=len(letter_list) for i in range(0,l): count=message_list.count(letter_list[i]) if count>0: f[letter_list[i]]=count return f def give_coded_message(message,codes): message_list=list(message) coded_message="" for i in range(0,len(message_list)): coded_message=coded_message+str(codes[message_list[i]]) return coded_message message = "this is an example message to be encoded" f={} f=give_dict(message)
q=huffman.huffman(list(f.keys()),f) print("Tree\n" + str(q) + "\n") codes=huffman.get_tree_codes(q,codes = {}, prefix = "") print("Codes\n" + str(codes)) coded_message=give_coded_message(message,codes) print("Coded message:\n" + str(coded_message))
tree_with_freq=huffman.get_tree_with_frequencies(q,f,freqs={}) import graphtools graphtools.plot_huffman_tree(tree_with_freq)
και lab 6 import graphtools import dijkstra import floydwarshall
#MAIN PROGRAM
graph = { 'directed': True, 'vertices': ['A', 'B', 'C', 'D', 'E'], 'edges': [ ('A', 'B', 10), ('A', 'C', 3), ('B', 'C', 1), ('B', 'D', 2), ('C', 'D', 8), ('C', 'E', 2), ('D', 'E', 7), ('E', 'B', 4), ('E', 'D', 9) ] }
all_shortest_paths = floydwarshall.floydwarshall_paths(graph)
for a in range(0, len(D)): print("\t".join(str(D[a][b]) for b in range(0, len(D))))
print("Floyd: "+ str(all_shortest_paths['A']['B']))
shortest_paths = {} for i, u in enumerate(graph['vertices']): shortest_paths[u] = {} for j, v in enumerate(graph['vertices']): shortest_paths[u][v] = dijkstra.dijkstra_path(graph, u, v)
print("Djkstra: "+ str(shortest_paths['A']['B']))
if(all_shortest_paths==shortest_paths): graphtools.plot_graph(graph, path = all_shortest_paths['A']['B']) graphtools.plot_graph(graph, path = shortest_paths['A']['B']) print("ALL SHORTEST PATHS ARE EQUAL") else: graphtools.plot_graph(graph, path = all_shortest_paths['B']['E']) graphtools.plot_graph(graph, path = shortest_paths['B']['E']) print("THEY ARE NOT EQUAL") print("Floyd:\n"+str(all_shortest_paths)) print("Dijkstra:\n"+str(shortest_paths))
|
|
|
15
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Φεβρουάριος 2018
|
on: March 21, 2018, 16:23:38 pm
|
Τελικα οι βαθμοι στην ασφαλεια ειναι με εργασιες;
Σε κάποιους ναι, σε κάποιους έλειπαν. Σε όσους δεν παρακολούθησαν το εργαστήριο συστηματικά δεν μέτρησε όλος ο βαθμός της εργασίας. Επίσης απ'ότι κατάλαβα μέτρησε κανονικά το θέμα που κατα την ώρα της εξέτασης είχε πει οτι δεν θα μετρήσει, επειδή διδάχθηκαν στο εργαστήριο και υπήρχαν στις διαφάνειες εκεί.
|
|
|
|
|