• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
November 01, 2025, 23:04:02 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
November 01, 2025, 23:04:02 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ταχυρρυθμα ιδιαιτερα Φυσι...
by botrinis
[Today at 20:44:58]

GEFORCE RTX 3080 Ti 12GB ...
by botrinis
[Today at 20:42:51]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[Today at 16:57:52]

Αποτυχία δήθεν "φοιτητικώ...
by Nikos_313
[Today at 16:24:50]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 01:34:27]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:46:32 pm]

[Σ.Φ. Ηλ-Μηχ] Κινητοποίησ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:41:48 pm]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by Nikos_313
[October 31, 2025, 19:45:44 pm]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Γενική Συνέλε...
by Aris★
[October 31, 2025, 17:44:39 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Ύλη που...
by Orgianelis
[October 31, 2025, 02:04:50 am]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by pesto80
[October 31, 2025, 00:06:03 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[October 30, 2025, 17:19:57 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:50:41 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:49:30 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 29, 2025, 14:25:43 pm]

Ποιον θεωρείτε χειρότερο...
by Katarameno
[October 29, 2025, 12:49:59 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by ttsengel
[October 28, 2025, 09:30:42 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[October 27, 2025, 14:27:19 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[October 27, 2025, 02:18:59 am]

[ΑΡΑΓΕ Attack] Συνέλευση ...
by Aris★
[October 26, 2025, 20:16:18 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10156
Latest: drandic
Stats
Total Posts: 1428782
Total Topics: 31845
Online Today: 536
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 9
Guests: 195
Total: 204
elio
Billyskotsikas
Stelioskyr
sassi
m.renia
Pitkal
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Χειμερινού Εξαμήνου 2025-2026
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πρακτική Εξάσκηση / Re: Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 2010-2020 on: March 02, 2016, 14:29:54 pm
Για το ΑΜΑ ΙΚΑ χρειάζεται:
  • Αστυνομικη ταυτότητα
  • ΑΜΚΑ
  • ΑΦΜ
2  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ηλεκτρονική ΙΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστικη εργασια 2015 on: May 23, 2015, 10:00:53 am
Quote from: nlogn on May 22, 2015, 21:15:46 pm
Έχει λειτουργήσει μέχρι στιγμής σε κάποιον το τρανζίστορ που έδωσε στο spice?
γιατί σε εμένα όχι....
και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω για να παίξει...

το μύνημά του είναι:
Calculating Bias Point...
Division by zero

ERROR
Νομίζω ότι για αυτό το πρόβλημα πρέπει να αλλάξεις το level των τρανζίστορ. Εγώ το είχα κάνει 5 και μετά δούλευε.
3  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ / Re: [ΣΑΕ ΙΙ] Απορίες στις ασκησεις 2014 on: June 24, 2014, 17:24:55 pm
Quote from: torino on June 24, 2014, 17:15:20 pm
Quote from: Davvol on June 24, 2014, 17:11:24 pm
Quote from: torino on June 24, 2014, 17:06:49 pm
Quote from: The Batman on June 24, 2014, 15:57:41 pm
Quote from: Aratar on June 24, 2014, 15:53:44 pm
Πως κανω την γραμμικοποιηση ακριβως; για την προοδο μιλαω 3ο θεμα. Ποια ειναι τα βηματα;
Σελίδα 31-32 όπως στο παράδειγμα!

Ναι αλλά, αν δεν έχω κάνει κάποιο λάθος, μετά την αλλαγή των μεταβλητών κατάστασης βγαίνει z'=a(cz)^1/2 +.. το οποίο αν το παραγωγίσουμε ως προς z και βάλουμε z=0 παίρνουμε 0 στον παρονομαστή  question

Έβαλες u = 0 και σου προέκυψε το μηδενικό στον παρονομαστή;
Ναι, σαν σ.ι. πήρα το (γ/c, 0)

Δοκίμασε να πάρεις το x* σαν συνάρτηση του u* ή το ανάποδο.  Έτσι αποφεύγεις να εμφανίζεται μηδενικό στον παρονομαστή. Αν δεις και στις σημειώσεις δεν επιλέγει αυθαίρετα τιμή για το x1*, αλλά το κρατάει μέχρι τέλος.
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ / Re: [ΣΑΕ ΙΙ] Απορίες στις ασκησεις 2014 on: June 24, 2014, 17:11:24 pm
Quote from: torino on June 24, 2014, 17:06:49 pm
Quote from: The Batman on June 24, 2014, 15:57:41 pm
Quote from: Aratar on June 24, 2014, 15:53:44 pm
Πως κανω την γραμμικοποιηση ακριβως; για την προοδο μιλαω 3ο θεμα. Ποια ειναι τα βηματα;
Σελίδα 31-32 όπως στο παράδειγμα!

Ναι αλλά, αν δεν έχω κάνει κάποιο λάθος, μετά την αλλαγή των μεταβλητών κατάστασης βγαίνει z'=a(cz)^1/2 +.. το οποίο αν το παραγωγίσουμε ως προς z και βάλουμε z=0 παίρνουμε 0 στον παρονομαστή  question

Έβαλες u = 0 και σου προέκυψε το μηδενικό στον παρονομαστή;
5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ / Re: [ΣΑΕ ΙΙ] Απορίες στις ασκησεις 2014 on: June 24, 2014, 14:06:25 pm
Ξέρει κανείς να μου εξηγήσει τι παίζει με την παράγωγο dV/dt? Σε όλη την έκταση των σημειώσεων και των διαφανειών εναλλάσσεται μεταξύ δύο τύπων. Η απορία μου είναι στη σελίδα 5 του μαθήματος 13, από σημειώσεις Exomag (φυσικά), όπου ο Ροβιθάκης κάνει ένα ακροβατικό με τον πίνακα xTPAx και τον αναστρέφει για να του βγει σωστή η εξίσωση Riccati. Για ποιο λόγο είναι αυτό το γινόμενο πινάκων ίσο με το ανάστροφό του?
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012] on: December 18, 2011, 14:11:08 pm
Είναι εύκολο για κάποιον, ο οποίος έχει τελειώσει με την εργασίά, να ανεβάσει κάποιο σετ δεδομένων με το αποτέλεσμα που βγάζει?

7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012] on: December 18, 2011, 00:50:41 am
Quote from: PanosGo on December 17, 2011, 22:01:11 pm
εμένα με μπερδεύει πως θα ξέρουμε τι μέταλλα θα χρησιμοποιούμε για κάθε τεμάχιο... θα τα παίρνουμε από τον χρήστη μέσα στην production;;;

Η εκφώνηση λέει πως η σείρα είναι προκαθορισμένη οπότε πιστέυω πως στην ουσία τα βάζουμε με όποια σειρά θέλουμε, δεδομένου ότι δεν μας ενδιαφέρει από τι υλικό φτιάχνουμε τα αντικείμενα.
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική Ι / Re: [Ηλεκτρονική Ι] Ύλη που έχει καλυφθεί 2011/2012 on: December 02, 2011, 13:04:15 pm
Quote from: cav on December 02, 2011, 12:45:07 pm
ενίσχυση σήματος στα BJTs έκανε.


Θενκς!
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εργασία Γ (2011-12) on: December 02, 2011, 12:32:27 pm
Quote from: ForestBlack on December 02, 2011, 12:03:59 pm
χρειάζεται να κάνω πίνακα αντικειμένων (για το κύκλωμα S πχ) για κάθε διαφορετική τιμή αντίστασης και μέγιστης επιτρεπής 'εντασης ρεύματος η μπορώ να έχω ένα αντικείμενο μέσα στο οποίο θα έχω 2 πινακές για να καταχωρώ τις τιμές των αντιστάσεων και των επιτρεπτών εντάσεων ρεύματος?

Νομίζω πως η δεύτερη υλοποίηση είναι πιο εύκολη και μου φαίνεται και ορθότερη από το να δημιουργήσεις αντικείμενα
10  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική Ι / Re: [Ηλεκτρονική Ι] Ύλη που έχει καλυφθεί 2011/2012 on: December 02, 2011, 11:48:20 am
Έχει μπει στα FETs ή η ενίσχυση σήματος αφορά τα BJTs ?
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εργασία Γ (2011-12) on: November 30, 2011, 18:03:12 pm
Για να καλύψουμε όλες τις "δυνατές περιπτώσεις δημιουργίας αντικειμένων της κλάσης circuit" θα δημιουργήσουμε μπόλικους (4) constructor?

Εάν ναι, τότε στην περίπτωση που ένα απο τα δύο κυκλώματα παίρνει τιμές χειροκίνητα και το άλλο μέσω rand(), πώς ξεχωρίζουμε ποιό είναι ποιο?

Έχω δημιουργήσει τους constuctor της  circuit με 2(both χειροκίνητα)  , 4(both random) , 3(1 random 1 χειροκίνητα).
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...