• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 15:21:07 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 15:21:07 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 12:57:17]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by sg31a
[Today at 11:35:11]

Εργασία στην METLEN, Γνώμ...
by ChrisKaloy-Kakou
[Today at 00:51:50]

Συμβάσεις και εταιρείες
by Nikos_313
[September 16, 2025, 23:02:05 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[September 16, 2025, 22:54:08 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by Katarameno
[September 16, 2025, 19:37:40 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Mr Watson
[September 16, 2025, 10:31:04 am]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[September 16, 2025, 02:46:49 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[September 16, 2025, 01:08:33 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 15, 2025, 22:10:40 pm]

Users <=22 OR >=222
by Mr Watson
[September 14, 2025, 19:36:18 pm]

[ΑΡΑΓΕ Attack] ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕ...
by Aris★
[September 14, 2025, 14:31:33 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[September 14, 2025, 13:29:36 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by chatzikys
[September 14, 2025, 13:20:18 pm]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Σουλης
[September 14, 2025, 13:00:41 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by okan
[September 14, 2025, 03:20:17 am]

Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Nikolaras
[September 13, 2025, 20:57:09 pm]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[September 13, 2025, 17:33:17 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by mdimitrig
[September 13, 2025, 17:25:47 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[September 13, 2025, 10:53:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10012
Latest: MichelRiemann
Stats
Total Posts: 1428130
Total Topics: 31766
Online Today: 424
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 44
Guests: 124
Total: 168
giannnnis23
alexiosmara
christina02
aggnwstos
Mr Z
florianm
geftihiakos
alexlabis
kstavroulis
_Trob
kimpossible
mark
le papillon
john_apo
bigmort
abunchofcells
PolarBear
manek
stefpapa21
apob
aris123321
akoil
akyros51h
Vangelan
mariajuana
dimipapa83
ThanosKoutsoump
AngelosAthanasiou
Mr Watson
unreasonable
rafa98p
Stelios V.
giorgosss03
themis01
thomasdt
dimitris585
pipitsenko
Kyritsisss
giorgos_skl
jimalexoud
gmpatsol
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πρακτική Εξάσκηση / Re: Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 2010-2020 on: March 02, 2016, 15:29:54 pm
Για το ΑΜΑ ΙΚΑ χρειάζεται:
  • Αστυνομικη ταυτότητα
  • ΑΜΚΑ
  • ΑΦΜ
2  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ηλεκτρονική ΙΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστικη εργασια 2015 on: May 23, 2015, 11:00:53 am
Quote from: nlogn on May 22, 2015, 22:15:46 pm
Έχει λειτουργήσει μέχρι στιγμής σε κάποιον το τρανζίστορ που έδωσε στο spice?
γιατί σε εμένα όχι....
και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω για να παίξει...

το μύνημά του είναι:
Calculating Bias Point...
Division by zero

ERROR
Νομίζω ότι για αυτό το πρόβλημα πρέπει να αλλάξεις το level των τρανζίστορ. Εγώ το είχα κάνει 5 και μετά δούλευε.
3  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ / Re: [ΣΑΕ ΙΙ] Απορίες στις ασκησεις 2014 on: June 24, 2014, 18:24:55 pm
Quote from: torino on June 24, 2014, 18:15:20 pm
Quote from: Davvol on June 24, 2014, 18:11:24 pm
Quote from: torino on June 24, 2014, 18:06:49 pm
Quote from: The Batman on June 24, 2014, 16:57:41 pm
Quote from: Aratar on June 24, 2014, 16:53:44 pm
Πως κανω την γραμμικοποιηση ακριβως; για την προοδο μιλαω 3ο θεμα. Ποια ειναι τα βηματα;
Σελίδα 31-32 όπως στο παράδειγμα!

Ναι αλλά, αν δεν έχω κάνει κάποιο λάθος, μετά την αλλαγή των μεταβλητών κατάστασης βγαίνει z'=a(cz)^1/2 +.. το οποίο αν το παραγωγίσουμε ως προς z και βάλουμε z=0 παίρνουμε 0 στον παρονομαστή  question

Έβαλες u = 0 και σου προέκυψε το μηδενικό στον παρονομαστή;
Ναι, σαν σ.ι. πήρα το (γ/c, 0)

Δοκίμασε να πάρεις το x* σαν συνάρτηση του u* ή το ανάποδο.  Έτσι αποφεύγεις να εμφανίζεται μηδενικό στον παρονομαστή. Αν δεις και στις σημειώσεις δεν επιλέγει αυθαίρετα τιμή για το x1*, αλλά το κρατάει μέχρι τέλος.
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ / Re: [ΣΑΕ ΙΙ] Απορίες στις ασκησεις 2014 on: June 24, 2014, 18:11:24 pm
Quote from: torino on June 24, 2014, 18:06:49 pm
Quote from: The Batman on June 24, 2014, 16:57:41 pm
Quote from: Aratar on June 24, 2014, 16:53:44 pm
Πως κανω την γραμμικοποιηση ακριβως; για την προοδο μιλαω 3ο θεμα. Ποια ειναι τα βηματα;
Σελίδα 31-32 όπως στο παράδειγμα!

Ναι αλλά, αν δεν έχω κάνει κάποιο λάθος, μετά την αλλαγή των μεταβλητών κατάστασης βγαίνει z'=a(cz)^1/2 +.. το οποίο αν το παραγωγίσουμε ως προς z και βάλουμε z=0 παίρνουμε 0 στον παρονομαστή  question

Έβαλες u = 0 και σου προέκυψε το μηδενικό στον παρονομαστή;
5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ / Re: [ΣΑΕ ΙΙ] Απορίες στις ασκησεις 2014 on: June 24, 2014, 15:06:25 pm
Ξέρει κανείς να μου εξηγήσει τι παίζει με την παράγωγο dV/dt? Σε όλη την έκταση των σημειώσεων και των διαφανειών εναλλάσσεται μεταξύ δύο τύπων. Η απορία μου είναι στη σελίδα 5 του μαθήματος 13, από σημειώσεις Exomag (φυσικά), όπου ο Ροβιθάκης κάνει ένα ακροβατικό με τον πίνακα xTPAx και τον αναστρέφει για να του βγει σωστή η εξίσωση Riccati. Για ποιο λόγο είναι αυτό το γινόμενο πινάκων ίσο με το ανάστροφό του?
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012] on: December 18, 2011, 15:11:08 pm
Είναι εύκολο για κάποιον, ο οποίος έχει τελειώσει με την εργασίά, να ανεβάσει κάποιο σετ δεδομένων με το αποτέλεσμα που βγάζει?

7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012] on: December 18, 2011, 01:50:41 am
Quote from: PanosGo on December 17, 2011, 23:01:11 pm
εμένα με μπερδεύει πως θα ξέρουμε τι μέταλλα θα χρησιμοποιούμε για κάθε τεμάχιο... θα τα παίρνουμε από τον χρήστη μέσα στην production;;;

Η εκφώνηση λέει πως η σείρα είναι προκαθορισμένη οπότε πιστέυω πως στην ουσία τα βάζουμε με όποια σειρά θέλουμε, δεδομένου ότι δεν μας ενδιαφέρει από τι υλικό φτιάχνουμε τα αντικείμενα.
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική Ι / Re: [Ηλεκτρονική Ι] Ύλη που έχει καλυφθεί 2011/2012 on: December 02, 2011, 14:04:15 pm
Quote from: cav on December 02, 2011, 13:45:07 pm
ενίσχυση σήματος στα BJTs έκανε.


Θενκς!
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εργασία Γ (2011-12) on: December 02, 2011, 13:32:27 pm
Quote from: ForestBlack on December 02, 2011, 13:03:59 pm
χρειάζεται να κάνω πίνακα αντικειμένων (για το κύκλωμα S πχ) για κάθε διαφορετική τιμή αντίστασης και μέγιστης επιτρεπής 'εντασης ρεύματος η μπορώ να έχω ένα αντικείμενο μέσα στο οποίο θα έχω 2 πινακές για να καταχωρώ τις τιμές των αντιστάσεων και των επιτρεπτών εντάσεων ρεύματος?

Νομίζω πως η δεύτερη υλοποίηση είναι πιο εύκολη και μου φαίνεται και ορθότερη από το να δημιουργήσεις αντικείμενα
10  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική Ι / Re: [Ηλεκτρονική Ι] Ύλη που έχει καλυφθεί 2011/2012 on: December 02, 2011, 12:48:20 pm
Έχει μπει στα FETs ή η ενίσχυση σήματος αφορά τα BJTs ?
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εργασία Γ (2011-12) on: November 30, 2011, 19:03:12 pm
Για να καλύψουμε όλες τις "δυνατές περιπτώσεις δημιουργίας αντικειμένων της κλάσης circuit" θα δημιουργήσουμε μπόλικους (4) constructor?

Εάν ναι, τότε στην περίπτωση που ένα απο τα δύο κυκλώματα παίρνει τιμές χειροκίνητα και το άλλο μέσω rand(), πώς ξεχωρίζουμε ποιό είναι ποιο?

Έχω δημιουργήσει τους constuctor της  circuit με 2(both χειροκίνητα)  , 4(both random) , 3(1 random 1 χειροκίνητα).
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...