|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη)
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 25
|
6
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 8ου εξαμήνου
|
on: February 25, 2016, 17:19:27 pm
|
Με ειδικές κεραίες και ΠΤΕΣ θα την παλέψω καθόλου μέσα στο εξάμηνο;  Από την εμπειρία μου, θα έλεγα άνετα. Ειδικές κεραίες μαθαίνεις κάποια ωραία πραγματακια για σχεδίαση κεραιών κ παιρνεις μια ιδεα απο 2 αντιστοιχα λογισμικά. Ο Γιουλτσης το έχει, οπότε κ οι παραδόσεις κυλάνε ευχάριστα κ απαλλακτικες εργασίες έχει, στις οποίες κατά πάσα πιθανότητα θα πάρεις βαθμό. Επίσης οι προθεσμίες είναι ελαστικές γιατί υπάρχει η απαραίτητη κατανόηση.  Τώρα για τα Πτεσ... Από τις παραδόσεις μάλλον δε θα καταλάβεις κ πολλά (τουλάχιστον εγώ δεν είχα καταλάβει!!) γιατί είναι δύσκολες έννοιες οπότε αν δεν ασχολείσαι κ μόνος σου περισσότερο, δύσκολα τα πράγματα. Έχει δύο εργασίες, μία ατομική κ μία μεγάλη ομαδική. Πέρυσι η ομαδική ήταν επεξεργασία eeg από πειράματα για την προσοχή - τα πειραματόζωα ήμασταν όσοι είχαμε πάρει το μάθημα κ οι καταγραφές έγιναν στο ΙΠΤΗΛ με τον εγκεφαλογραφο 256 καναλιών. Από κει κ πέρα, κολυμπας λίγο στα βαθιά, αλλά εν τέλει βγάζεις άκρη, μαθαίνεις ωραία πράγματα κ παίρνεις κ έναν καλό βαθμό. Αν ενδιαφέρεσαι για biomedical, το προτείνω σίγουρα το μάθημα. Να σημειωσω βέβαια ότι εμείς πέρυσι την εργασία την κάναμε το Σεπτέμβρη γιατί έτσι κ αλλιώς τα δεδομένα μας δόθηκαν τον Αύγουστο. Αυτό ήταν καλό γιατί δεν ήταν μέσα στο εξάμηνο, αλλά κ κακό γιατί είχαμε εξεταστική. Δεν ξέρω τι θα ισχύσει φέτος. Αυτά τα λίγα. 
|
|
|
11
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Σύνθεση Τηλεπικοινωνιακών Διατάξεων / Re: [Σύνθεση Τηλεπ. Διατάξεων] Γενικές απορίες/επικαιρότητα 2015-2016
|
on: January 14, 2016, 22:44:02 pm
|
Παίδες, έστειλα μέιλ στο Γιούλτση για να μας πει την ύλη για το δικό του κομμάτι. Ορίστε και η απάντηση:
Ανάλυση φάσματος και λειτουργία φασματικού αναλυτή, Μείκτες Φίλτρα Ανάλυση και μελέτη τηλεπικοινωνιακού συστήματος
Αυτά τα βρίσκεις είτε στις σημειώσεις του μαθήματος (του κ. Σεργιάδη), κυρίως κεφ. 6,7,9,10 και παραρτήματα 3,4, όπως επίσης και από το βιβλίο μας των Μικροκυμάτων (2ος τόμος), το κεφ. 16 και (ποιοτικά) κάποια πράγματα εισαγωγικά από το κεφ. 11.
Οι εξετάσεις στο δικό μου μέρος θα έχουν να κάνουν με την ανάλυση/σύνθεση κάποιου συστήματος με απλούς υπολογισμούς και ενδεχομένως κάποιες ερωτήσεις κρίσεως.
-Τραϊανός
μερσιιιιιιι
|
|
|
12
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2016 / Re: Ανακοίνωση / ΠΝΠ για την πτυχιακή εξεταστική
|
on: January 11, 2016, 15:10:15 pm
|
ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2015-16
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με Πράξη νομοθετικού περιεχομένου του Υπουργείου Παιδείας (ΦΕΚ 184/30-12-2015), οι φοιτητές που περάτωσαν την κανονική φοίτηση η οποία ισούται με τον ελάχιστο αριθμό των αναγκαίων για την απονομή του τίτλου σπουδών εξαμήνων, σύμφωνα με το Ενδεικτικό πρόγραμμα Σπουδών (από το 11ο εξάμηνο και μετά) , έχουν τη δυνατότητα να εξεταστούν στην εξεταστική περίοδο του χειμερινού και του εαρινού εξαμήνου του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους 2015-16 σε όλα τα μαθήματα που οφείλουν, ανεξάρτητα εάν αυτά διδάσκονται σε χειμερινό ή εαρινό εξάμηνο.
Από την Γραμματεία του Τμήματος Κουρέτα Ιωάννα Σύμφωνα με αυτήν την ανακοίνωση, οι φοιτητές του 10ου εξαμήνου δεν έχουν τη δυνατότητα να δώσουν στην εξεταστική του Ιουνίου μαθήματα χειμερινού εξαμήνου που πιθανόν οφείλουν, παρόλο που δεν υπάρχουν μαθήματα στο τελευταίο εξάμηνο. Το επιβεβαίωσα κ σήμερα στη γραμματεία. Αυτό σημαίνει ότι αν ένας φοιτητής χρώσταει ένα μάθημα χειμερινού εξαμήνου μόνο κ κατά τ'άλλα έχει τελειώσει τις υποχρεώσεις του στη σχολή, δεν έχει το δικαίωμα να το δώσει τον Ιούνιο κ να ορκιστεί στην ώρα του. Προσωπικά, είναι αρκετά πιθανό να βρεθώ σε αυτήν τη θέση, οπότε με καίει το ζήτημα. Υπάρχουν άλλοι που θα τους ενδιέφερε να το κυνηγήσουμε το θέμα κ να το θέσουμε κ στη συνέλευση των καθηγητών, μήπως θα μπορούσε να αλλάξει κάτι??
|
|
|
15
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] 2η Εργασία 2015-2016
|
on: January 07, 2016, 11:12:49 am
|
Πως αξιολογήσατε τα αποτελέσματα της ομαδοποίησης σας???
Τι εννοώ: Στο clustering όταν δεν έχεις τα σωστά αποτελέσματα (unsupervised), για την αξιολόγηση του μοντέλου σου χρησιμοποιείς μετρικές όπως η Silhouette (διάγραμμα), η cohesion, η separation. Όταν, έχεις όπως εδώ και τα τελικά αποτελέσματα μπορείς να χρησιμοποιήσεις και μετρικές όπως το accuracy, που είναι μετρική supervised clustering. (συγκρίνοντας δηλαδή τα αποτελέσματα του μοντέλου με τα σωστά)
Τι γίνεται στην περίπτωση που έχουμε 2 μοντέλα, εκ των οποίων το πρώτο βγάζει αρκετά καλό διάγραμμα Silhouette, όμως έχει χειρότερο accuracy σε σχέση με το δεύτερο?? Το δεύτερο από την άλλη, ενώ έχει πολύ καλό accuracy όμως το διάγραμμα Silhouette είναι εμφανώς χειρότερο του πρώτου.
Με ποια λογική επιλέγω το καλύτερο από τα δύο. Με βάση ότι η ομαδοποίηση που έχω να κάνω είναι unsupervised, οπότε ρίχνω βαρύτητα στην αντίστοιχη μετρική και χρησιμοποιώ τα τελικά αποτελέσματα για να δω αν έχουν νόημα αυτά π βγάζω??? Η’ μπορώ να χρησιμοποιήσω το accuracy σαν σημαντικότερη μετρική???
+1000
|
|
|
|
|