Title: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: απλυτος on October 13, 2015, 19:03:46 pm
σε pdf μορφή για να πατιούνται και τα links (http://docdro.id/Wl3PzxK)
edit: μέγεθος embedded εικόνας Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Λήσταρχος Γιαγκούλας on October 13, 2015, 19:23:39 pm 22/9 = 2.444 μαθηματα/εξεταστική (+1 σεπτεμβρίου που δίνεις και χειμερινα και θερινα)
17/7= 2.4285 μαθηματα/εξεταστική Δεν πρεπει να συμφέρει περισσότερο το παλιο ΠΣ... 8)) Προσέξτε γιατί εσείς τα "κεφάλια" των κομμάτων αν κερδίσετε τον αγώνα σας για το ΠΣ θα καθυστερήσετε κι άλλο τις σπουδές σας...αλλά μάλλον αυτό θέλετε ...είναι γλυκιά η αίσθηση του παραπόνου και του αδικημένου... Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on October 13, 2015, 19:35:29 pm Προσέξτε γιατί εσείς τα "κεφάλια" των κομμάτων αν κερδίσετε τον αγώνα σας δε νομιζω να εισαι ουτε μπατσος, ουτε η κατινα της σχολης.για το ΠΣ θα καθυστερήσετε κι άλλο τις σπουδές σας...αλλά μάλλον αυτό θέλετε ...είναι γλυκιά η αίσθηση του παραπόνου και του αδικημένου... οποτε γιατι προσωποποιεις το θεμα σε καποιος μελος του ΑΡΑΓΕ-ΕΑΑΚ ή οποιασδηποτε αλλης πολιτικης δυναμης που υπαρχει στη σχολη και διαφωνει με τα προαπαιτουμενα; αν θες να συζητησουμε επι του θεματος ξανα, πες κατι πανω στη θεση του σχηματος, οπως εχει διατυπωθει: Προαπαιτούμενα μαθήματα για την απόκτηση τομέα: Υπερασπιζόμαστε τη δυνατότητα κάθε φοιτητή να διαρθρώνει το πρόγραμμά του και τον τρόπο με τον οποίον θα αντιμετωπίσει τα μαθήματα της σχολής, όπως αυτός επιθυμεί. Ο καθένας μας, στην τελική, έχει διαφορετικές ανάγκες και ικανότητες. Το μέτρο των προαπαιτουμένων προσπαθεί με ένα χαζό εμπόδιο να ποσοτικοποιήσει την απαιτούμενη γνώση για να προχωρήσεις στον τομέα. Μια διαδικασία που είναι εξ ορισμού αδύνατη. Τι σημαίνει 10, 17 ή 22 περασμένα μαθήματα; Μπορεί κάποιος να μην έχει περάσει ένα μάθημα αλλά να έχει καλή εικόνα του αντικειμένου, ίσως και καλύτερη από κάποιον που το έχει περάσει χωρίς να το αντιληφθεί ποτέ, μπορεί κάποιος να έχει περάσει και κατανοήσει 7 (τυχαίο νούμερο) μαθήματα που είναι πιο κρίσιμα για τον τομέα που θα επιλέξει από τα 17 άσχετα που μπορεί να έχει περάσει κάποιος άλλος, μπορεί κάποιος να μην είχε κάποια προαπαιτούμενη γνώση για κάποιο μάθημα αλλά μόλις το πάρει να ανατρέξει μόνος του για να καλύψει τα κενά του. Υπάρχουν χίλια «μπορεί». Ο μόνος λόγος που κάνουμε αυτές τις υποθέσεις είναι για να αποδείξουμε ότι τελικά το χαζό εμπόδιο των x μαθημάτων δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το λόγο ύπαρξής του, δηλαδή την εξασφάλιση της απαραίτητης γνώσης για τον τομέα. Το μόνο που κάνει είναι να μας ταλαιπωρεί, προσθέτοντας άλλη μια δυσκολία σε μια ήδη απαιτητική σχολή. Τα παραπάνω δεν τα λέμε βασιζόμενοι σε αόριστες θεωρήσεις. Υπάρχουν αναρίθμητα παραδείγματα συμφοιτητών μας που απογοητεύτηκαν, ζορίστηκαν, σκέφτηκαν να τα παρατήσουν ή απέκτησαν κόμπλεξ ότι είναι κατώτεροι των απαιτήσεων της σχολής, επειδή αδυνατούσαν να πάρουν τομέα. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα, δε γινόμαστε υπερβολικοί. Για κάποιους μπορεί να μην αποτέλεσε ποτέ πρόβλημα, για κάποιους άλλους όμως ήταν όλα τα παραπάνω. Το ότι η εφαρμογή του μέτρου των προαπαιτουμένων έχει αποτύχει παταγωδώς στη σχολή μας, δεν είναι τυχαίο γεγονός. Αυτό το λέμε γιατί η ΕΠΟΣ ισχυρίζεται κι επιμένει πως, παρά την ομολογουμένως ζοφερή κατάσταση που δημιουργούν τα προαπαιτούμενα στο τωρινό πρόγραμμα σπουδών, η ύπαρξη προαπαιτουμένων είναι βασικό στοιχείο για την επιτυχία του ΝΠΣ! Θα έλεγε κάποιος, πως αυτό συμβαίνει γιατί δεν επισημαίνονται τα μαθήματα στα οποία πρέπει να δώσει βάση ο φοιτητής, για να ανταποκριθεί στον τομέα. Αυτό μάλλον οδηγεί στην ακόμη χειρότερη λογική της επιβολής αλυσίδων μαθημάτων. Ας δούμε π.χ. την ακραία τραβηγμένη κατάσταση στους ηλεκτρολόγους του Βόλου, όπου για να δηλώσεις Αριθμητική Ανάλυση πρέπει να έχεις περάσει Λογισμό Ι, ή για να δηλώσεις Κυκλώματα πρέπει να έχεις περάσει Γραμμική Άλγεβρα. Όλοι (σχεδόν) μπορούμε να καταλάβουμε ότι αυτό είναι εξωφρενικό. Πέραν αυτού όμως, έστω κι αν επισημαίνονται τα μαθήματα στα οποία πρέπει να δώσει βάση κάποιος, η αποτυχία στις εξετάσεις δε σημαίνει ανικανότητα αντίληψής τους. Όσον αφορά τον χρονικό παράγοντα του θέματος, η απώλεια τομέα λόγω προαπαιτουμένων, αποκλείεται να οδηγήσει το φοιτητή σε γρηγορότερη αποφοίτηση, σε σύγκριση με την περίπτωση όπου ο φοιτητής εισέλθει στον τομέα χωρίς να έχει περάσει όλα τα προαπαιτούμενα. Αυτό που καταφέρνει το τμήμα με το να κρατά τους φοιτητές “βαλτωμένους” στον κορμό, είναι να προκαλεί συμφόρηση στα μαθήματά του. Κι αν θέλει το τμήμα να μιλήσει για συμφόρηση και αποσυμφόρηση αμφιθεάτρων, ας θυμήσουμε ότι δεν έκανε τίποτα απολύτως για τα μαθήματα της Φυσικής και του Λογισμού ΙΙ, όταν παλιότερα λόγω ιδιότροπων διδασκόντων οι ουρές φοιτητών που τα χρωστούσαν ξεπερνούσαν τους 800. Κι ερχόμαστε φέτος τον Μάιο σε συνεδρίαση της ΓΣ τμήματος για το ΝΠΣ, να ακούσουμε ότι οι φοιτητές κυνηγάν “εκπτώσεις” σε αυτά τα μαθήματα. Λίγη ειλικρίνεια αρκεί για να δει κανείς πως δε στέκει ο χαρακτηρισμός αυτός για τους φοιτητές που περάσαν σχετικά πρόσφατα αυτά τα μαθήματα ενώ τα χρωστούσαν για χρόνια, και πιθανώς να τους ήταν και βαρίδια για την απόκτηση τομέα. Άραγε πόσο δύσκολο είναι να δοθεί η δυνατότητα στους φοιτητές να τραβήξουν το δρόμο τους στους τομείς, ως εκεί που θα κρίνουν οι ίδιοι ότι τους επιτρέπουν οι γνώσεις τους, καλύπτοντας παράλληλα και τυχόν κενά γνώσεων που έχουν; Εμείς λέμε σχεδόν καθόλου! Εξαιρετικά σύνηθες είναι το φαινόμενο φοιτητών που πήραν τομέα και κατευθείαν ανταποκρίθηκαν καλύτερα ακόμα και στα προτομεακά μαθήματα. Η ενασχόληση με τα μαθήματα του τομέα, βοηθά τον φοιτητή και στα προτομεακά μαθήματα, αφού βλέπει τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, ενώ αποκτά και μια σφαιρικότητα στις γνώσεις του και έχει καλύτερη αντίληψη. Το γεγονός ότι μια μεγάλη μερίδα φοιτητών περνά τα σημαντικά μαθήματα της σχολής μας αργότερα από το εξάμηνο διδασκαλίας τους (π.χ. Κυκλώματα, Πεδία, Ηλεκτρονικές, ΣΑΕ), πολλές φορές συνέβαινε και λόγω εξωφρενικά μαζικών κοψιμάτων. Έτσι αναγκαζόταν κόσμος που τα είχε κατανοήσει, ν' αφήσει γι' αργότερα το πέρασμά τους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είχε αποκομίσει μια βάση που χρειαζόταν από τα μαθήματα αυτά. Συμπυκνώνοντας, είναι γελοίο να μπαίνουν τεχνητά εμπόδια τα οποία μας δυσκολεύουν στην ολοκλήρωση των σπουδών μας. Αυτό δε σημαίνει ότι θεωρούμε πως δε χρειάζεται κάποιο υπόβαθρο γνώσεων για την επιλογή τομέα. Πιστεύουμε ότι από τη μεριά του τμήματος αυτές πρέπει να αναφέρονται με όρους προτροπής στο φοιτητή, παρά ως όρθωμα εμποδίων εν είδει τιμωρίας για την αποτυχία σε εξετάσεις. http://arage-e-a-a-k.blogspot.gr/2015/05/blog-post_26.html και σε αλλο κειμενο Προαπαιτούμενα μαθήματα για την απόκτηση τομέα: Υπερασπιζόμαστε τη δυνατότητα κάθε φοιτητή να διαρθρώνει το πρόγραμμά του και τον τρόπο με τον οποίον θα αντιμετωπίσει τα μαθήματα της σχολής, όπως αυτός επιθυμεί. Ο καθένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες και ικανότητες. Το μέτρο των προαπαιτουμένων προσπαθεί με ένα τεχνητό εμπόδιο να ποσοτικοποιήσει την απαιτούμενη γνώση για να προχωρήσεις στον τομέα. Μια διαδικασία που είναι εξ ορισμού αδύνατη. Τι σημαίνει 10, 17 ή 22 περασμένα μαθήματα; Μπορεί κάποιος να μην έχει περάσει ένα μάθημα αλλά να έχει καλή εικόνα του αντικειμένου, ίσως και καλύτερη από κάποιον που το έχει περάσει χωρίς να το αντιληφθεί ποτέ, μπορεί κάποιος να έχει περάσει και κατανοήσει 7 (τυχαίο νούμερο) μαθήματα που είναι πιο κρίσιμα για τον τομέα που θα επιλέξει από τα 17 άσχετα που μπορεί να έχει περάσει κάποιος άλλος, μπορεί κάποιος να μην είχε κάποια προαπαιτούμενη γνώση για κάποιο μάθημα αλλά μόλις το πάρει να ανατρέξει μόνος του για να καλύψει τα κενά του. Υπάρχουν χίλια «μπορεί». Ο μόνος λόγος που κάνουμε αυτές τις υποθέσεις είναι για να αναδείξουμε ότι τελικά το χαζό εμπόδιο των x μαθημάτων δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το θεωρητικό λόγο ύπαρξής του, δηλαδή την εξασφάλιση της απαραίτητης γνώσης για τον τομέα. Το μόνο που κάνει είναι να μας ταλαιπωρεί, προσθέτοντας άλλη μια δυσκολία σε μια ήδη απαιτητική σχολή. Τα παραπάνω δεν τα λέμε βασιζόμενοι σε αόριστες θεωρήσεις. Υπάρχουν αναρίθμητα παραδείγματα συμφοιτητών μας που απογοητεύτηκαν, ζορίστηκαν, σκέφτηκαν να τα παρατήσουν ή απέκτησαν κόμπλεξ ότι είναι κατώτεροι των απαιτήσεων της σχολής, επειδή αδυνατούσαν να πάρουν τομέα. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα, δε γινόμαστε υπερβολικοί. Για κάποιους μπορεί να μην αποτέλεσε ποτέ πρόβλημα, για κάποιους άλλους όμως ήταν όλα τα παραπάνω. Η εφαρμογή του μέτρου των προαπαιτουμένων έχει αποτύχει παταγωδώς στη σχολή μας και από τεχνικής πλευράς. Συσσωρεύει ουρές φοιτητών «βαλτωμένους» στις ήδη ξεχειλισμένες αίθουσες μαθημάτων του βασικού κύκλου. Στατιστικά στοιχεία του τμήματος αποδεικνύουν ότι περίπου το 1/3(!) – κάποιες φορές και παραπάνω - των φοιτητών δεν παίρνει τομέα στην ώρα του, ενώ περίπου το 20%(!!) δεν καταφέρνει να πάρει ούτε τη δεύτερη διαδοχική χρονιά. Το νέο αυστηρότερο όριο θα οδηγήσει σε απίθανα ποσοστά της τάξης του 50% των φοιτητών ν’ αποτυγχάνουν να πάρουν τομέα. Γιατί λοιπόν τέτοια αντίδραση από πλευράς καθηγητών; Γιατί να μην δεχτούν το αίτημα που τους καταθέσαμε ως φοιτητές, αφού τους διαβεβαιώσαμε ότι θα αποτελέσει για μας τεράστια διευκόλυνση. Μοιάζει περίεργο, αλλά φυσικά υπάρχει απάντηση. Η πλειοψηφία των καθηγητών των τομέων (φυσικά υπάρχουν προς τιμήν τους συγκεκριμένες εξαιρέσεις) δε θέλει να «ξεβολευτεί» από την άνεση των ολιγομελών μαθημάτων, των λίγων φοιτητών προς εξέταση, των λίγων γραπτών-εργασιών προς διόρθωση και συνολικά του προνομιακού χειρισμού ενός μικρού τμήματος. Και για να μην «χαλάσει» η ποιότητα του μαθήματός τους ή να χρειαστεί να κάνουν επιπλέον δουλειά, προτιμάνε να συσσωρεύονται οι φοιτητές στα προτομεακά μαθήματα. Αυτό δεν είναι δική μας θεωρία, το ακούσαμε να λέγεται σε επίσημες τοποθετήσεις καθηγητών στη συνέλευση τμήματος –σε πιο ωραιοποιημένο περιτύλιγμα, «να μην πέσει το επίπεδο του τομέα» ήταν η επίσημη θέση- και κυρίως να λέγεται ανοικτά σε μεταξύ τους συζητήσεις. http://arage-e-a-a-k.blogspot.gr/2015/05/46.html Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Λήσταρχος Γιαγκούλας on October 13, 2015, 19:42:20 pm δε νομιζω να εισαι ουτε μπατσος, ουτε η κατινα της σχολης. Δίκιο έχεις,δεν είμαι.οποτε γιατι προσωποποιεις το θεμα σε καποιος μελος του ΑΡΑΓΕ-ΕΑΑΚ ή οποιασδηποτε αλλης πολιτικης δυναμης που υπαρχει στη σχολη και διαφωνει με τα προαπαιτουμενα; Απλά έτυχε σε κάτι συνελέυσεις να πετύχω κάτι 28χρονους και τυγχάνει να το αναφέρω... Quote πες κατι πανω στη θεση του σχηματος: Κάνω απλά σύγκριση των 2 ΠΣ...Δεν έκανα καμία σύγκριση με καταστάσεις χωρίς προαπαιτούμενα. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on October 13, 2015, 19:56:49 pm περα απο το γεγονος οτι εγω περσι δε θυμαμαι κανεναν* μεγαλο, ουτε καν 7οετη, να ασχολειται με το προγραμμα σπουδων [ που τους ειδες εσυ τους 28χρονους δε ξερω ],
δε καταλαβαινω γιατι ειναι κακο να ερθουν οι μεγαλοι στις συνελευσεις και στις δρασεις του συλλογου; τον Καππο τον διωξαμε με εναν 27χρονο [τοτε] συμφοιτητη μας να παιζει σημαντικο ρολο. και δεν ηταν ουτε κεφαλι, ουτε ωμοπλατη, ουτε τιποτα, "κομματος". ελεος πια με αυτη τη δυσανεξια στο φοιτητικο συνδικαλισμο. σε λιγο θα μας πειτε να τους διαγραφουμε απτο συλλογο φοιτητων γιατι μας παρασερνουν. εδιτ: * : ενταξει το λεω ισοπεδωτικα, αλλα μιλαμε για ατομα μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Λήσταρχος Γιαγκούλας on October 13, 2015, 20:15:16 pm περα απο το γεγονος οτι εγω περσι δε θυμαμαι κανεναν* μεγαλο, ουτε καν 7οετη, να ασχολειται με το προγραμμα σπουδων [ που τους ειδες εσυ τους 28χρονους δε ξερω ], δε καταλαβαινω γιατι ειναι κακο να ερθουν οι μεγαλοι στις συνελευσεις και στις δρασεις του συλλογου; τον Καππο τον διωξαμε με εναν 27χρονο [τοτε] συμφοιτητη μας να παιζει σημαντικο ρολο. και δεν ηταν ουτε κεφαλι, ουτε ωμοπλατη, ουτε τιποτα, "κομματος". ελεος πια με αυτη τη δυσανεξια στο φοιτητικο συνδικαλισμο. σε λιγο θα μας πειτε να τους διαγραφουμε απτο συλλογο φοιτητων γιατι μας παρασερνουν. εδιτ: * : ενταξει το λεω ισοπεδωτικα, αλλα μιλαμε για ατομα μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου. Για τους "μεγάλους" δεν είπα για περυσι αλλά ούτε και για συνέλευση αναφορικά με το ΠΣ... Τέσπα , δεν έχω κάτι να προσθέσω.Για μένα ο φοιτητικός συνδικαλισμός με τον τρόπο που γίνεται δεν δουλέυει κι έτσι δεν θα συγκλίνουμε σε κάτι όσο κι αν συζητήσουμε,γι'αυτό και δεν συνεχίζω. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Πάτρικ Αστέρης on October 13, 2015, 20:31:25 pm δε νομιζω να εισαι ουτε μπατσος, ουτε η κατινα της σχολης. Δίκιο έχεις,δεν είμαι.οποτε γιατι προσωποποιεις το θεμα σε καποιος μελος του ΑΡΑΓΕ-ΕΑΑΚ ή οποιασδηποτε αλλης πολιτικης δυναμης που υπαρχει στη σχολη και διαφωνει με τα προαπαιτουμενα; Απλά έτυχε σε κάτι συνελέυσεις να πετύχω κάτι 28χρονους και τυγχάνει να το αναφέρω... Quote πες κατι πανω στη θεση του σχηματος: Κάνω απλά σύγκριση των 2 ΠΣ...Δεν έκανα καμία σύγκριση με καταστάσεις χωρίς προαπαιτούμενα. ασε που ουτε με νοιαζει ο αριθμος μαθηματων ανα εξεταστικη.Το θεμα ειναι οτι υπαρχουν προαπαιτουμενα.Γιαυτο και οι καθηγητες εκαναν προταση να φυγουν απο το υπαρχον ΠΣ Περαν του προηγουμενου, δεν ξερω αν το ξερεις αλλα κανεναν δεν νοιαζει πλεον.Μετρανε μονο τα ects.Και στο νεο ΠΣ θα πρεπει να χεις 120 ects για να παρεις τομεα.Οποτε οταν ερθει καποιος και κανει συνεδριο που θα σου δινει ects αν σκασεις σεβαστο ποσο,ελα να μιλησεις. εδιτ:Επισης με τους μεγαλους τι θεμα εχεις;Ουτε το ψωμι σου τρωνε,ουτε τα βιβλια σου παιρνουν ουτε τιποτα.Φοιτητες ειναι σαν και εσενα.Αν μπεις σε 2η σχολη ας πουμε και εισαι 26 χρονων τι παει να πει;Ακομα και αν εισαι στην 1η σχολη,προφανως δεν ειναι ευκολο και να δουλευεις για να συντηρηθεις,μαθεις ξενη γλωσσα που ειναι απαραιτητη κτλ κτλ και να τελειωσεις και την σχολη των ΗΜΜΥ στα 5.Σου ευχομαι να μην βρεθεις σαυτη την κατασταση Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: kerr on October 13, 2015, 20:36:14 pm δεν εκανες συγκριση 2 ΠΣ,εκανες συγκριση μεταξυ 2 συστηματων προαπαιτουμενων ασε που ουτε με νοιαζει ο αριθμος μαθηματων ανα εξεταστικη.Το θεμα ειναι οτι υπαρχουν προαπαιτουμενα.Γιαυτο και οι καθηγητες εκαναν προταση να φυγουν απο το υπαρχον ΠΣ Περαν του προηγουμενου, δεν ξερω αν το ξερεις αλλα κανεναν δεν νοιαζει πλεον.Μετρανε μονο τα ects.Και στο νεο ΠΣ θα πρεπει να χεις 120 ects για να παρεις τομεα.Οποτε οταν ερθει καποιος και κανει συνεδριο που θα σου δινει ects αν σκασεις σεβαστο ποσο,ελα να μιλησεις. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Πάτρικ Αστέρης on October 13, 2015, 20:43:50 pm δεν εκανες συγκριση 2 ΠΣ,εκανες συγκριση μεταξυ 2 συστηματων προαπαιτουμενων ασε που ουτε με νοιαζει ο αριθμος μαθηματων ανα εξεταστικη.Το θεμα ειναι οτι υπαρχουν προαπαιτουμενα.Γιαυτο και οι καθηγητες εκαναν προταση να φυγουν απο το υπαρχον ΠΣ Περαν του προηγουμενου, δεν ξερω αν το ξερεις αλλα κανεναν δεν νοιαζει πλεον.Μετρανε μονο τα ects.Και στο νεο ΠΣ θα πρεπει να χεις 120 ects για να παρεις τομεα.Οποτε οταν ερθει καποιος και κανει συνεδριο που θα σου δινει ects αν σκασεις σεβαστο ποσο,ελα να μιλησεις. δες τ γινεται στο εξωτερικο και μετα πες μου για τα συνεδρια και τα ects. Μακαρι στο ετος μας των περισσοτερων απο μας "αναρχικων" να χρωστας τοσα μαθηματα οσο εμεις,μονο αυτο σου λεω. εδιτ:Εγινε επισης προσφατα και ενα 3ημερο συνεδριο νευροεπιστημων που εδινε 20 ECTS.Το εισητηριο ηταν 65 ευρω.Επισης επειδη το ειδα μετα,με την αρχη της ελασσονας προσπαθειας δεν ειναι οι αριστεροι-αναρχικοι.Αν θες τετοια πηγαινε να βρεις τον 26 χρονο μεγαλοδαπιτη που μολις τελειωσε την σχολη και ψαχνετε για αλλη ωστε να ανελιχθει πιο ευκολα κομματικα Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on October 13, 2015, 20:44:35 pm Προκρουστη (http://www.mathworks.com/help/stats/procrustes-analysis.html), αν ο φοιτητικος συνδικαλισμος δε δουλευε:
στη λεσχη θα ειχες βιδωμενες ταμειακες μηχανες [ οι οποιες μεχρι περσι περιμεναν παραδιπλα ] θα εφερνες ακομα την ταβλα και θα αγοραζες τον ραπιδογραφο σου στο εργαστηριο του σχεδιου, θα ειχες τον Καππο στο Λογισμο ΙΙ, δε θα ειχανε τυπωθει 55.000 σελιδες σημειωσεις στο Λογοτυπο, τα σκατα στις τουαλετες και οι σκορπιοι στους διαδρομους του πολυτεχνειου προπερσι θα ειχανε μεινει για κανα εξαμηνο ακομη, πριν κλεισει η σχολη για καθαρισμο, θα ειχαμε φαει αμασητη την εκδικητικη αποφαση του τμηματος να μας κοψει τη διπλη εξεταστικη για τις καταληψεις του 2011, και πολλα αλλα περα απο τα στενα ορια του τμηματος. ορεξη να χουμε. kerr, τα summer schools -τυχαιο παραδειγμα- που δινουν ects υπαρχουν στον πλανητη Γη. το θεμα δεν ειναι αν αυτα τα εκμετταλευθεις για να παρεις τομεα - δεν μπορεις αλλωστε. το θεμα ειναι ο ρολος των ECTS στη διασπαση πτυχιων και γενικοτερα η εννοια του ατομικου φακελου προσοντων. Απλα αντιζοριζεστε εσεις οι αντιαναρχικοι [ αν και κανενας απο τους προλαλησαντες δεν ειναι αναρχικος ] γιατι δεν εχετε διαβασει ποτε τι ειναι ο ατομικος φακελος προσοντων και απλα να "αντιαντιδρασετε" στην αντιαλλαγη. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Grecs on October 13, 2015, 20:48:29 pm Ζωρειζαισται ει αναρχηκη
Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Silvo the Beautiful on October 13, 2015, 20:54:03 pm αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει ένας σοβαρός αντίλογος στο φόρουμ και έχουμε μαζέψει κάθε λογής ηλίθιου με ξεπερνάει
Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Πάτρικ Αστέρης on October 13, 2015, 20:56:45 pm ε σταματησανε οι αλλοι
δεν ειχαν τι να πουν λογικα. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: kerr on October 13, 2015, 21:00:12 pm Προκρουστη (http://www.mathworks.com/help/stats/procrustes-analysis.html), αν ο φοιτητικος συνδικαλισμος δε δουλευε: Μπα, ο καθαρισμός έγινε με την αλλαγή του πρύτανη, επίσης οι σκορπιοί έρχονται σε βρεγμένα χαρτιά (πχ άπειρες αφίσες παρατάξεων μετά από βροχή). Δεν θεωρώ πρόβλημα έναν δύσκολο καθηγητή, απλά βαριέστε να διαβάσετε όπως είπα παραπάνω.στη λεσχη θα ειχες βιδωμενες ταμειακες μηχανες [ οι οποιες μεχρι περσι περιμεναν παραδιπλα ] θα εφερνες ακομα την ταβλα και θα αγοραζες τον ραπιδογραφο σου στο εργαστηριο του σχεδιου, θα ειχες τον Καππο στο Λογισμο ΙΙ, δε θα ειχανε τυπωθει 55.000 σελιδες σημειωσεις στο Λογοτυπο, τα σκατα στις τουαλετες και οι σκορπιοι στους διαδρομους του πολυτεχνειου προπερσι θα ειχανε μεινει για κανα εξαμηνο ακομη, πριν κλεισει η σχολη για καθαρισμο, θα ειχαμε φαει αμασητη την εκδικητικη αποφαση του τμηματος να μας κοψει τη διπλη εξεταστικη για τις καταληψεις του 2011, και πολλα αλλα περα απο τα στενα ορια του τμηματος. ορεξη να χουμε. kerr, τα summer schools -τυχαιο παραδειγμα- που δινουν ects υπαρχουν στον πλανητη Γη. το θεμα δεν ειναι αν αυτα τα εκμετταλευθεις για να παρεις τομεα - δεν μπορεις αλλωστε. το θεμα ειναι ο ρολος των ECTS στη διασπαση πτυχιων και γενικοτερα η εννοια του ατομικου φακελου προσοντων. Απλα αντιζοριζεστε εσεις οι αντιαναρχικοι [ αν και κανενας απο τους προλαλησαντες δεν ειναι αναρχικος ] γιατι δεν εχετε διαβασει ποτε τι ειναι ο ατομικος φακελος προσοντων και απλα να "αντιαντιδρασετε" στην αντιαλλαγη. Αν χανόταν η εξεταστική, θα έφταιγαν αυτοί που έκαναν την κατάληψη. Υπάρχει ένα όριο ECTS πους αρκούν τα μαθήματα της σχολής για να το ξεπεράσεις, οπότε βρίσκεσαι στο 7ο επίπεδο σύμφωνα με τη συνθήκη της bologna, στο μέγιστο δηλαδή που θα μπορούσες να ήσουν, γιατί παραπάνω είναι τα phd. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Πάτρικ Αστέρης on October 13, 2015, 21:02:50 pm Προκρουστη (http://www.mathworks.com/help/stats/procrustes-analysis.html), αν ο φοιτητικος συνδικαλισμος δε δουλευε: Μπα, ο καθαρισμός έγινε με την αλλαγή του πρύτανη, επίσης οι σκορπιοί έρχονται σε βρεγμένα χαρτιά (πχ άπειρες αφίσες παρατάξεων μετά από βροχή). Δεν θεωρώ πρόβλημα έναν δύσκολο καθηγητή, απλά βαριέστε να διαβάσετε όπως είπα παραπάνω.στη λεσχη θα ειχες βιδωμενες ταμειακες μηχανες [ οι οποιες μεχρι περσι περιμεναν παραδιπλα ] θα εφερνες ακομα την ταβλα και θα αγοραζες τον ραπιδογραφο σου στο εργαστηριο του σχεδιου, θα ειχες τον Καππο στο Λογισμο ΙΙ, δε θα ειχανε τυπωθει 55.000 σελιδες σημειωσεις στο Λογοτυπο, τα σκατα στις τουαλετες και οι σκορπιοι στους διαδρομους του πολυτεχνειου προπερσι θα ειχανε μεινει για κανα εξαμηνο ακομη, πριν κλεισει η σχολη για καθαρισμο, θα ειχαμε φαει αμασητη την εκδικητικη αποφαση του τμηματος να μας κοψει τη διπλη εξεταστικη για τις καταληψεις του 2011, και πολλα αλλα περα απο τα στενα ορια του τμηματος. ορεξη να χουμε. kerr, τα summer schools -τυχαιο παραδειγμα- που δινουν ects υπαρχουν στον πλανητη Γη. το θεμα δεν ειναι αν αυτα τα εκμετταλευθεις για να παρεις τομεα - δεν μπορεις αλλωστε. το θεμα ειναι ο ρολος των ECTS στη διασπαση πτυχιων και γενικοτερα η εννοια του ατομικου φακελου προσοντων. Απλα αντιζοριζεστε εσεις οι αντιαναρχικοι [ αν και κανενας απο τους προλαλησαντες δεν ειναι αναρχικος ] γιατι δεν εχετε διαβασει ποτε τι ειναι ο ατομικος φακελος προσοντων και απλα να "αντιαντιδρασετε" στην αντιαλλαγη. Αν χανόταν η εξεταστική, θα έφταιγαν αυτοί που έκαναν την κατάληψη. Υπάρχει ένα όριο ECTS πους αρκούν τα μαθήματα της σχολής για να το ξεπεράσεις, οπότε βρίσκεσαι στο 7ο επίπεδο σύμφωνα με τη συνθήκη της bologna, στο μέγιστο δηλαδή που θα μπορούσες να ήσουν, γιατί παραπάνω είναι τα phd. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: απλυτος on October 13, 2015, 21:09:06 pm Προκρουστη (http://www.mathworks.com/help/stats/procrustes-analysis.html), αν ο φοιτητικος συνδικαλισμος δε δουλευε: Μπα, ο καθαρισμός έγινε με την αλλαγή του πρύτανη, επίσης οι σκορπιοί έρχονται σε βρεγμένα χαρτιά (πχ άπειρες αφίσες παρατάξεων μετά από βροχή). Δεν θεωρώ πρόβλημα έναν δύσκολο καθηγητή, απλά βαριέστε να διαβάσετε όπως είπα παραπάνω.στη λεσχη θα ειχες βιδωμενες ταμειακες μηχανες [ οι οποιες μεχρι περσι περιμεναν παραδιπλα ] θα εφερνες ακομα την ταβλα και θα αγοραζες τον ραπιδογραφο σου στο εργαστηριο του σχεδιου, θα ειχες τον Καππο στο Λογισμο ΙΙ, δε θα ειχανε τυπωθει 55.000 σελιδες σημειωσεις στο Λογοτυπο, τα σκατα στις τουαλετες και οι σκορπιοι στους διαδρομους του πολυτεχνειου προπερσι θα ειχανε μεινει για κανα εξαμηνο ακομη, πριν κλεισει η σχολη για καθαρισμο, θα ειχαμε φαει αμασητη την εκδικητικη αποφαση του τμηματος να μας κοψει τη διπλη εξεταστικη για τις καταληψεις του 2011, και πολλα αλλα περα απο τα στενα ορια του τμηματος. ορεξη να χουμε. kerr, τα summer schools -τυχαιο παραδειγμα- που δινουν ects υπαρχουν στον πλανητη Γη. το θεμα δεν ειναι αν αυτα τα εκμετταλευθεις για να παρεις τομεα - δεν μπορεις αλλωστε. το θεμα ειναι ο ρολος των ECTS στη διασπαση πτυχιων και γενικοτερα η εννοια του ατομικου φακελου προσοντων. Απλα αντιζοριζεστε εσεις οι αντιαναρχικοι [ αν και κανενας απο τους προλαλησαντες δεν ειναι αναρχικος ] γιατι δεν εχετε διαβασει ποτε τι ειναι ο ατομικος φακελος προσοντων και απλα να "αντιαντιδρασετε" στην αντιαλλαγη. Αν χανόταν η εξεταστική, θα έφταιγαν αυτοί που έκαναν την κατάληψη. Υπάρχει ένα όριο ECTS πους αρκούν τα μαθήματα της σχολής για να το ξεπεράσεις, οπότε βρίσκεσαι στο 7ο επίπεδο σύμφωνα με τη συνθήκη της bologna, στο μέγιστο δηλαδή που θα μπορούσες να ήσουν, γιατί παραπάνω είναι τα phd. βαριέστε να διαβάσετε, για την εξεταστικη φταινε οι καταληψεις... βαθιες αναλυσεις για την καταντια του πανεπιστημιου να φανταστω φταιει η αριστερα, αλλιως το πανεπιστημιο μας θα ηταν υποδειγμα, οπως αυτα του εξωτερικου; Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: kerr on October 13, 2015, 21:13:07 pm για την καταντια του πανεπιστημιου να φανταστω φταιει η αριστερα, αλλιως το πανεπιστημιο μας θα ηταν υποδειγμα, οπως αυτα του εξωτερικου; Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Πάτρικ Αστέρης on October 13, 2015, 21:16:39 pm για την καταντια του πανεπιστημιου να φανταστω φταιει η αριστερα, αλλιως το πανεπιστημιο μας θα ηταν υποδειγμα, οπως αυτα του εξωτερικου; Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on October 13, 2015, 21:22:38 pm be my guest kerr
το πολυτεχνειο εκλεισε για να καθαριστει οσο ακομη ηταν πρυτανης ο Μυλοπουλος. δε τα θυμασαι καλα. ισως δεν ειχες ερθει στην κοσμητεια στις κινητοποιησεις του συλλογου το οτι εμφανιστηκαν σκορπιοι το ιδιο διαστημα που ολο το πολυτεχνειο σκυλοβρωμαγε και ξεχειλιζε απο τα σκατα, το παραβλεπεις και πας να μας πεις οτι φταινε οι αφισες των παραταξεων. ε τι λεω τωρα, τυχαια συμπτωση, βλεπω σκορπιους στο πολυτεχνειο απο οταν ημουν 5 χρονω. το οτι η πτερυγα της αρχιτεκτονικης στην οποια βρεθηκαν οι σκορπιοι εχει χαρτια γιατι οι αρχιτεκτονες κανουν μακετες με χαρτονια και σχεδια σε κολλες χαρτιου, δε μας νοιαζει. αλλωστε οι αιθουσες τους ηταν πεντακαθαρες και δε διαμαρτυρηθηκαν ποτε στην κοσμητεια ουτε αυτοι για την κατασταση με τον καθαρισμο. ή μαλλον εσυ δεν ηρθες στην κοσμητεια οταν ημασταν και εμεις και οι αρχιτεκτονες. επισης αυτο το σαββατο ημουν σε αιθουσα της αρχιτεκτονικης και το ταβανι εσταζε την ωρα που γινοταν κατακλυσμος εξω απο την βροχη. αλλα ελα μωρε, μαλλον με εφτυνε ο θεος, δε μπορει. αν χανοταν η εξεταστικη, θα φταιγαν αυτοι που δεν παλεψαν για να ξαναγινει η εξεταστικη. ειναι πολυ ευκολο: δε κανεις τιποτα για να μην αλλαξει τιποτα. και στο τελος βγαινεις δικαιωμενος και μπορεις να ριξεις ευθυνες εκ του ασφαλους. πιανει. μονο που πρεπει να εισαι κανιβαλλος και μαζοχα για να το θεωρεις ορθο. για το αν κατατασσονται στο επιπεδο 7, σε παραπεμπω στα επισημα εγγραφα του NQF, για να το δεις με τα ματια σου http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy-files/GREECE%20REFERENCING%20REPORT_January%202014.pdf http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy-files/ethniko_plaisio_prosodon.pdf 1. TITLE BACHELOR DEGREE ( PTYCHIO) 2. LEVEL 6 3. AWARDING BODY (UNIVERSITIES/TECHNOLOGICAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS (TEI)- HIGHER EDUCATION) 4. SUMMARY DESCRIPTOR Universities and Technological Educational Institutions (TEI) give special emphasis on high and comprehensive training, in accordance with the requirements of science, technology and the arts, as well as the international scientific practice in the respective professional fields. 5. VOLUME Minimum 240 ECTS TYPE SPECIFICATION 1. TITLE MASTER’S DEGREE ( METAPTYCHIAKO DIPLOMA EIDIKEFSIS) 2. LEVEL 7 3. AWARDING BODY (UNIVERSITIES/TECHNOLOGICAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS (TEI)- HIGHER EDUCATION) 4. SUMMARY DESCRIPTOR In this category belong the Master degrees awarded by Universities and Technological Educational Institutions (TEI). 5. VOLUME Minimum 60 ECTS, or 300 ECTS minimum, including the ECTS points for the Ptychio at level 6 δεν ξερω εαν το ξερεις, αλλα το τμημα μας εχει εγκρινει εδω και πολλα χρονια ΜΔΕ σε επιπεδο ΜΠΣ, αρα επιβεβαιωνει οτι στο επιπεδο 7 εμπιπτουν αυτα και οχι το 5ετες διπλωμα περιμενω να συζητησουμε. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Godhatesusall on October 14, 2015, 00:06:19 am για την καταντια του πανεπιστημιου να φανταστω φταιει η αριστερα, αλλιως το πανεπιστημιο μας θα ηταν υποδειγμα, οπως αυτα του εξωτερικου; Ναι, οι παρατάξεις φταίνε που το % του ΑΕΠ μας που το δημόσιο δίνει για την παιδεία (κανονικοποιημένο ως προς την αγοραστική δύναμη) είναι χαμηλότερα όπως κάτι μεγαθήρια του τύπου: Γκαμπόν (ξέρεις που πέφτει στον χάρτη η μπα?) Αντίγκουα και Μπαρμπούντα (ομοίως) Πακιστάν ( ναι, ναι, ξοδεύουν περισσότερο από εμάς) Ρουμανία Αγία λουσία Σλοβακία Παραγουάη Βουλγαρία Δομινικανή δημοκρατία Αλβανία Λετονία Μπουτάν Τζαμάικα Μπαχρέιν Αρμενία Τσαντ Μαυρίκιος Και μετά βίας "νικάμε" άλλα μεγαθήρια όπως: Σουδάν αγκόλα Ζιμπάμπουε(1% διαφορά μόνο. Να μάθετε να κοροιδεύετε την ζιμπάμπουε σάκερς) Αζερμπαϊτζάν Ανατολικό Τιμόρ (άσχετο, αλλά ψάξτε να δείτε τι κάνανε οι αμερικάνοι εκεί, τρελό κέφι) Κονγκό Να στο κάνω λιανά δηλαδή: Η ελλάδα είναι στην ίδια παρέα μαζί με τις χώρες που τις θεωρούμε τριτοκοσμικές , και ελάχιστα παραπάνω από κάτι υποσακχάριες μπανανίες(και τα φιλαράκια μας τους Ιταλούς) . Και για όλα αυτά φταίνε οι παρατάξεις. Κανάν άλλον πρετεντέρειο μύθο έχει το μενού σήμερα? source: http://www.nationmaster.com/country-info/stats/Education/Public-spending-on-education%2C-total/%25-of-government-expenditure#-amount Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Katarameno on October 14, 2015, 06:20:50 am για την καταντια του πανεπιστημιου να φανταστω φταιει η αριστερα, αλλιως το πανεπιστημιο μας θα ηταν υποδειγμα, οπως αυτα του εξωτερικου; StarDate =1444759212 "Οι σκορπιοί είναι βρεγμενοχαρτόφιλοι" Scorpius danganus ypulus vregmenoxartofilus η επίσημη ονομασία ανεπίδεκτοι : Μπα, ο καθαρισμός έγινε με την αλλαγή του πρύτανη, επίσης οι σκορπιοί έρχονται σε βρεγμένα χαρτιά (πχ άπειρες αφίσες παρατάξεων μετά από βροχή). Δεν θεωρώ πρόβλημα έναν δύσκολο καθηγητή, απλά βαριέστε να διαβάσετε όπως είπα παραπάνω. Α εσύ πρέπει να είσαι πανεπιστήμων. Τα ξέρεις όλα. Πες μας κι άλλα.Αν χανόταν η εξεταστική, θα έφταιγαν αυτοί που έκαναν την κατάληψη. (μπλα μπλα μπλα) , συνθήκη της bologna, (μπλα μπλα μπλα) much wow Περίεργο πάντως, γιατί είχα πετύχει σκορπιούς πάνω στο βουνό, όταν κάναμε 10ήμερη άσκηση στο στρατό, σε σκηνάκια, και εκεί δεν είχε αφίσες παρατάξεων, ούτε καμία άλλη εστία μόλυνσης.Είχε απλά σκορπιούς - ΠΑΝΤΟΥ όμως. Σύμφωνα με τα γραφόμενά σου, και εκεί για τους σκορπιούς προφανώς έφταιγαν οι φοιτητικές παρατάξεις, που κολλούσαν αφίσες στα ΚΨΜ των στρατοπέδων να ουμ, και λιώναν τα χαρτιά και ανέβαιναν τις πλαγιές (απ τον αέρα μάλλον) και έρχονταν οι άτιμοι οι σκορπιοί στο βουνό. Νταξ, έχεις εξηγήσει το σύμπαν, συνέχισε, πας καλά. Ποιος Hawkins. τι να κλάσει μπροστά σου... Kαι στην έρημο Σαχάρα πάντως έχει σκορπιούς, αλλά εκεί αμφιβάλλω αν κόλλησαν αφίσες οι φοιτητικές παρατάξεις που φταίνε γενικά και αόριστα για τα πάντα, τό 'παμε αυτό, το εμπεδώσαμε. Θα μας εξηγήσεις με τη σοφία σου πως γίνεται και έχει σκορπιούς κάπου όπου δεν έχει άπειρες αφίσες παρατάξεων ή βρεγμένα χαρτιά παρά μόνο ΆΜΜΟ? Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Silvo the Beautiful on October 14, 2015, 11:05:04 am Εγώ τώρα να ρωτήσω κάτι άλλο. Οι άλλοι που βλέπουν αυτές τις συζητήσεις και λένε δεν σε αφήνουν να συζητήσεις και έχουν καταλάβει το φόρουμ οι αριστεροί και μπλα μπλα μπλα.
Βρίσκουν τίποτα λογικό σε αυτά που αραδιάζει ο κερρ? Αν ναι τότε να σταματήσου ννα γκρινιάζουν να πάνε να κάτσουν σε μια γωνιά να σκεφτούν πόσο μπούφοι είναι Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: kerr on October 14, 2015, 15:43:47 pm Εγώ λέω να κάνουμε μια ψηφοφορία για το πόσοι θέλουν τις παρατάξεις στα πανεπιστήμια μιας και κάθε χρόνο η αποχή είναι 70-80% και οι περισσότεροι που ψηφίζουν είναι μέλος της παράταξής τους.
Προφανώς θα βρίσετε και θα μου γράψετε ένα κείμενο 1800 λέξεις για τη χρησιμότητα των παρατάξεων (γεμάτο βλακείες φυσικά). Στις επόμενες εκλογές δώστε και ένα ψηφοδέλτιο που να δηλώνει την αποχώρηση των παρατάξεων από το ΑΠΘ για να δούμε πόσοι θα ψηφίσουν αυτό. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Grecs on October 14, 2015, 15:53:04 pm Καινοτομος ο κερρ ;D. Βαθιες τομες, λοβοτομες θα ελεγα ;D
Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Godhatesusall on October 14, 2015, 15:57:42 pm Εγώ λέω να κάνουμε μια ψηφοφορία για το πόσοι θέλουν τις παρατάξεις στα πανεπιστήμια μιας και κάθε χρόνο η αποχή είναι 70-80% και οι περισσότεροι που ψηφίζουν είναι μέλος της παράταξής τους. Εσύ συνέχισε να το πιστεύεις αυτό, αλλά δεν μου απάντησες:Προφανώς θα βρίσετε και θα μου γράψετε ένα κείμενο 1800 λέξεις για τη χρησιμότητα των παρατάξεων (γεμάτο βλακείες φυσικά). Στις επόμενες εκλογές δώστε και ένα ψηφοδέλτιο που να δηλώνει την αποχώρηση των παρατάξεων από το ΑΠΘ για να δούμε πόσοι θα ψηφίσουν αυτό. Αν φύγουν οι παρατάξεις από το πανεπιστήμιο θα αυξηθεί η χρηματοδότησή του στα επίπεδα του... Πακιστάν? Γιατί καταλαβαίνεις ότι με φραγκοδίφραγκα παιδεία δεν γίνεται. Και βρίσε/αμφισβήτησε όσο θες, αλλά οι κακές παρατάξεις/σχήματα έχουν κάνει πολύ περισσότερο από εσένα που δεν έκανες τίποτα. Και το δεν έκανες τίποτα δεν στο λέω εχθρικά, απλά εκ των πραγμάτων ένα άτομο δεν μπορεί να αλλάξει την πολιτική από μόνο του. Μόνο μια ομάδα ατόμων που έχουν συγκεκριμένα πιστεύω, τα οποία πιστεύω ασπάζεται μια μεγαλύτερη μερίδα ανθρώπων μπορεί να αλλάξει την πολιτική. Και αυτό ακριβώς είναι ο ορισμός της παράταξης Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: απλυτος on October 14, 2015, 19:34:00 pm Εγώ λέω να κάνουμε μια ψηφοφορία για το πόσοι θέλουν τις παρατάξεις στα πανεπιστήμια μιας και κάθε χρόνο η αποχή είναι 70-80% και οι περισσότεροι που ψηφίζουν είναι μέλος της παράταξής τους. Προφανώς θα βρίσετε και θα μου γράψετε ένα κείμενο 1800 λέξεις για τη χρησιμότητα των παρατάξεων (γεμάτο βλακείες φυσικά). Στις επόμενες εκλογές δώστε και ένα ψηφοδέλτιο που να δηλώνει την αποχώρηση των παρατάξεων από το ΑΠΘ για να δούμε πόσοι θα ψηφίσουν αυτό. πες μια ρε και το ενοποιητικό χαρακτηριστικό της ομάδας "οι παρατάξεις"; φαντάζομαι στο μυαλό σου θα είναι κάτι εννιαίο για να τους βάζεις κοινό τίτλο. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: kerr on October 14, 2015, 19:50:22 pm Εγώ λέω να κάνουμε μια ψηφοφορία για το πόσοι θέλουν τις παρατάξεις στα πανεπιστήμια μιας και κάθε χρόνο η αποχή είναι 70-80% και οι περισσότεροι που ψηφίζουν είναι μέλος της παράταξής τους. Προφανώς θα βρίσετε και θα μου γράψετε ένα κείμενο 1800 λέξεις για τη χρησιμότητα των παρατάξεων (γεμάτο βλακείες φυσικά). Στις επόμενες εκλογές δώστε και ένα ψηφοδέλτιο που να δηλώνει την αποχώρηση των παρατάξεων από το ΑΠΘ για να δούμε πόσοι θα ψηφίσουν αυτό. πες μια ρε και το ενοποιητικό χαρακτηριστικό της ομάδας "οι παρατάξεις"; φαντάζομαι στο μυαλό σου θα είναι κάτι εννιαίο για να τους βάζεις κοινό τίτλο. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Escobar on October 14, 2015, 21:55:31 pm Εγώ λέω να ρωτήσουμε την άποψη των φοιτητών, αφού αυτούς υποτίθεται "εξυπηρετούν" οι παρατάξεις. Βέβαια το 80% αποχή μάλλον δείχνει πως οι παρατάξεις δεν εξυπηρετούν τίποτα, πέρα από διακόσμηση με ακαλαίσθητες αφίσες. για τις παρατάξεις θα μπορούσα να συμφωνήσω γενικά. Αλλά τον σύλλογο νομίζω τον υποβαθμίζεις,και πολύ άδικα μάλιστα. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Πάτρικ Αστέρης on October 14, 2015, 22:03:31 pm Εγω παντως σαν εαακιτης δεν θελω να καταργηθουν τα εαακ βλεπω οτι βαζουμε σε κινηση τον συλλογο για να διεκδικει αυτα που του ανηκουν.Γιατι να παψουμε;Καποιοι που ειναι μονο για ποτακια εννοειται,να πανε σπιτια τους.
Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Obarack Sand on October 14, 2015, 22:16:31 pm Να δεις Ολλανδό πουκαμισάτο με σκαρπίνι 8:30 το πρωί να κατεβαίνει απ' το ποδήλατο στη βροχή (με ομπρέλα) και να σε σπαμάρει για να σε κάνει register στο tablet του για να τον ψηφίσεις στις φοιτητικές εκλογές. Είμαστε ακόμα πολύ πίσω εδώ, με κάτι pick-up απ' το σπίτι κλπ, υπάρχει μέλλον και περιθώριο για εξέλιξη. Αλλά τώρα με την ΑΦΠ, όλα θα γίνουν λίγο καλύτερα συνάδελφε, θα το δεις! (Τις παρατάξεις δε θα τις ξαναβρίσεις. Τις παρατάξεις!) Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: kerr on October 14, 2015, 22:55:31 pm Εγω παντως σαν εαακιτης δεν θελω να καταργηθουν τα εαακ βλεπω οτι βαζουμε σε κινηση τον συλλογο για να διεκδικει αυτα που του ανηκουν.Γιατι να παψουμε;Καποιοι που ειναι μονο για ποτακια εννοειται,να πανε σπιτια τους. Και εγώ σαν φοιτητής θέλω. Να δεις Ολλανδό πουκαμισάτο με σκαρπίνι 8:30 το πρωί να κατεβαίνει απ' το ποδήλατο στη βροχή (με ομπρέλα) και να σε σπαμάρει για να σε κάνει register στο tablet του για να τον ψηφίσεις στις φοιτητικές εκλογές. Είμαστε ακόμα πολύ πίσω εδώ, με κάτι pick-up απ' το σπίτι κλπ, υπάρχει μέλλον και περιθώριο για εξέλιξη. Αλλά τώρα με την ΑΦΠ, όλα θα γίνουν λίγο καλύτερα συνάδελφε, θα το δεις! (Τις παρατάξεις δε θα τις ξαναβρίσεις. Τις παρατάξεις!) Να μην σχολιάσω τον πασπίτη-δαπίτη που στο παίζει φίλος μόνο στις εκλογές. Επίσης στο εξωτερικό, όντως νοιάζονται οι φοιτητές για το πανεπιστήμιο και δημιουργούν δράσεις κα, δεν διακινούν πολιτικές ιδέες του 1960. Ένας από τους λόγους που είμαστε πίσω εδώ είναι που υπάρχουν ελάχιστα ποδήλατα στη σχολή επειδή τα κλέβουν, κάτι για το οποίο ευθύνονται οι αναρχικοί αφού όταν προτάθηκε να υπάρχει φύλακας στις εισόδους του πανεπιστημίου, αυτοί όρμισαν με ξύλα και λοστούς στην πρυτανεία σαν βάρβαροι, κατηγορώντας για φασισμό. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Apostolof on October 14, 2015, 23:05:37 pm Ποιος αποφασίζει τα θέματα που θα συζητηθούν στις γ.σ.;
Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Silvo the Beautiful on October 14, 2015, 23:36:39 pm Ρε μαλάκες τι απαντάτε στο τρολλ τον κερ! Δείτε λίγο πως ξεκίνησε να ποστάρει. Δείτε πρώτο ποστ. Αν τα πιστεύει αυτά που γράφει τότε είναι λες και έμαθε μόνο να διαβάζει εξισώσεις στη ζωή του.
Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Obarack Sand on October 14, 2015, 23:56:39 pm Επίσης στο εξωτερικό, όντως νοιάζονται οι φοιτητές για το πανεπιστήμιο και δημιουργούν δράσεις κα, δεν διακινούν πολιτικές ιδέες του 1960. Παπάρια. Κάτι σαν κι αυτούς που ανέφερα είναι πιο επαγγελματίες καριερίστες κι από τα χειρότερα πασποδαπόσκυλα. Δύσκολα θα βρεις φοιτητικούς συλλόγους σε πανεπιστήμια έξω που νοιάζονται περισσότερο για το πανεπιστήμιο και τους φοιτητές απ' όσο μερικοί σύλλογοι εδώ.Ένας από τους λόγους που είμαστε πίσω εδώ είναι που υπάρχουν ελάχιστα ποδήλατα στη σχολή επειδή τα κλέβουν, κάτι για το οποίο ευθύνονται οι αναρχικοί αφού όταν προτάθηκε να υπάρχει φύλακας στις εισόδους του πανεπιστημίου, αυτοί όρμισαν με ξύλα και λοστούς στην πρυτανεία σαν βάρβαροι, κατηγορώντας για φασισμό. Εγώ κάθε μέρα εδώ και χρόνια βλέπω μπόλικα ποδήλατα πέριξ του κυλικείου. Βγάζεις πολύ εύκολα το Quote ευθύνονται οι αναρχικοί , αντιλαμβάνεσαι πιστεύω πως κάνεις λάθος.Μετά, πρόσεξε, το να σε κατηγορεί ο Σίλβο για τρολ, είναι λίγο βαρύ. :D :D :D Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: απλυτος on October 15, 2015, 00:37:35 am Εγω παντως σαν εαακιτης δεν θελω να καταργηθουν τα εαακ βλεπω οτι βαζουμε σε κινηση τον συλλογο για να διεκδικει αυτα που του ανηκουν.Γιατι να παψουμε;Καποιοι που ειναι μονο για ποτακια εννοειται,να πανε σπιτια τους. Και εγώ σαν φοιτητής θέλω. Να δεις Ολλανδό πουκαμισάτο με σκαρπίνι 8:30 το πρωί να κατεβαίνει απ' το ποδήλατο στη βροχή (με ομπρέλα) και να σε σπαμάρει για να σε κάνει register στο tablet του για να τον ψηφίσεις στις φοιτητικές εκλογές. Είμαστε ακόμα πολύ πίσω εδώ, με κάτι pick-up απ' το σπίτι κλπ, υπάρχει μέλλον και περιθώριο για εξέλιξη. Αλλά τώρα με την ΑΦΠ, όλα θα γίνουν λίγο καλύτερα συνάδελφε, θα το δεις! (Τις παρατάξεις δε θα τις ξαναβρίσεις. Τις παρατάξεις!) Να μην σχολιάσω τον πασπίτη-δαπίτη που στο παίζει φίλος μόνο στις εκλογές. Επίσης στο εξωτερικό, όντως νοιάζονται οι φοιτητές για το πανεπιστήμιο και δημιουργούν δράσεις κα, δεν διακινούν πολιτικές ιδέες του 1960. Ένας από τους λόγους που είμαστε πίσω εδώ είναι που υπάρχουν ελάχιστα ποδήλατα στη σχολή επειδή τα κλέβουν, κάτι για το οποίο ευθύνονται οι αναρχικοί αφού όταν προτάθηκε να υπάρχει φύλακας στις εισόδους του πανεπιστημίου, αυτοί όρμισαν με ξύλα και λοστούς στην πρυτανεία σαν βάρβαροι, κατηγορώντας για φασισμό. αν εισαι τρολ και γαμω. αν οχι προσεχε θα σε βρουν οι αναρχικοι και θα σου ορμισουν με ξυλα και λοστους. θελει πολυ προσοχη. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Αλντεμπαράν on October 15, 2015, 01:58:18 am Ένας από τους λόγους που είμαστε πίσω εδώ είναι που υπάρχουν ελάχιστα ποδήλατα στη σχολή επειδή τα κλέβουν, κάτι για το οποίο ευθύνονται οι αναρχικοί αφού όταν προτάθηκε να υπάρχει φύλακας στις εισόδους του πανεπιστημίου, αυτοί όρμισαν με ξύλα και λοστούς στην πρυτανεία σαν βάρβαροι, κατηγορώντας για φασισμό. Χαχαχαχα, είσαι τσαλάκι ρε κερρ, πρωτότυπη έκφραση κλισέ αντίληψης περί αναρχικών. Ας το παραδεχτούμε λοιπόν ότι ως τρολλ βελτιώθηκες σε σχέση με τα πρώτα σου σχόλια περί ομοφυλόφυλων. Keep trolling Κάτι σοβαρό τώρα, το νεο ανεξάρτητο σχήμα της πασπ θα κατέβει ή πάλι θα ασχολούμαστε με τους Κουρδους τους πρόσφυγες και με όλα τα άσχετα με την σχολή θέματα? Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Katarameno on October 23, 2015, 21:01:07 pm Εγώ λέω να κάνουμε μια ψηφοφορία για το πόσοι θέλουν τις παρατάξεις στα πανεπιστήμια μιας και κάθε χρόνο η αποχή είναι 70-80% και οι περισσότεροι που ψηφίζουν είναι μέλος της παράταξής τους. Nα ρωτήσω κάτι Kerr? Για να προτείνεις την κατάργηση των φοιτητικών παρατάξεων, λογικά θα προτείνεις και την κατάργηση των κομμάτων στην ελληνική πολιτική σκηνή. Σωστά? Γιατί δε το λες και αυτό τότε? Προφανώς θα βρίσετε και θα μου γράψετε ένα κείμενο 1800 λέξεις για τη χρησιμότητα των παρατάξεων (γεμάτο βλακείες φυσικά). Στις επόμενες εκλογές δώστε και ένα ψηφοδέλτιο που να δηλώνει την αποχώρηση των παρατάξεων από το ΑΠΘ για να δούμε πόσοι θα ψηφίσουν αυτό. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: kerr on October 23, 2015, 21:16:00 pm Εγώ λέω να κάνουμε μια ψηφοφορία για το πόσοι θέλουν τις παρατάξεις στα πανεπιστήμια μιας και κάθε χρόνο η αποχή είναι 70-80% και οι περισσότεροι που ψηφίζουν είναι μέλος της παράταξής τους. Nα ρωτήσω κάτι Kerr? Για να προτείνεις την κατάργηση των φοιτητικών παρατάξεων, λογικά θα προτείνεις και την κατάργηση των κομμάτων στην ελληνική πολιτική σκηνή. Σωστά? Γιατί δε το λες και αυτό τότε? Προφανώς θα βρίσετε και θα μου γράψετε ένα κείμενο 1800 λέξεις για τη χρησιμότητα των παρατάξεων (γεμάτο βλακείες φυσικά). Στις επόμενες εκλογές δώστε και ένα ψηφοδέλτιο που να δηλώνει την αποχώρηση των παρατάξεων από το ΑΠΘ για να δούμε πόσοι θα ψηφίσουν αυτό. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Katarameno on October 23, 2015, 23:23:13 pm Σε ρώτησα - δε το είπα για σένα. Άρα προτείνεις και την κατάργηση των πολιτικών κομμάτων γενικά?
Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: kerr on October 24, 2015, 10:18:28 am Σε ρώτησα - δε το είπα για σένα. Άρα προτείνεις και την κατάργηση των πολιτικών κομμάτων γενικά? Δεν είναι το θέμα μας και δεν αφορά τις αποφάσεις του συλλόγου. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Katarameno on October 24, 2015, 10:38:26 am Ποιος αποφασίζει τα θέματα που θα συζητηθούν στις γ.σ.; O Kerr :-\Σε ρώτησα - δε το είπα για σένα. Άρα προτείνεις και την κατάργηση των πολιτικών κομμάτων γενικά? Δεν είναι το θέμα μας και δεν αφορά τις αποφάσεις του συλλόγου. Δεν απαντάς και απορώ γιατί, αφού για σένα είναι όλα τόσο απλά, άσπρο ή μαύρο και 0 ή 1. Το τι είναι "το θέμα μας" και τι αφορά τον σύλλογο ή όχι άσε να το έχουν ορίσει πολύ πριν από σένα κάποιοι άλλοι. Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Silvo the Beautiful on October 24, 2015, 12:58:30 pm Σε ρώτησα - δε το είπα για σένα. Άρα προτείνεις και την κατάργηση των πολιτικών κομμάτων γενικά? Δεν είναι το θέμα μας και δεν αφορά τις αποφάσεις του συλλόγου. τουλάχιστον να είχατε το θάρρος να βγαίνατε να λέτε τα φασιστικά σας δημόσια! Αλλά μια ζωή κότες λυράτες Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: kerr on October 24, 2015, 14:19:07 pm Σε ρώτησα - δε το είπα για σένα. Άρα προτείνεις και την κατάργηση των πολιτικών κομμάτων γενικά? Δεν είναι το θέμα μας και δεν αφορά τις αποφάσεις του συλλόγου. τουλάχιστον να είχατε το θάρρος να βγαίνατε να λέτε τα φασιστικά σας δημόσια! Αλλά μια ζωή κότες λυράτες Title: Re: γ.σ. του συλλόγου | κοινό πλαίσιο Post by: Katarameno on October 25, 2015, 02:53:30 am Ποιοί ποιοί? Δώστους στεγνά. ;D
Αφού τα ξέρεις όλα γιατί δε μας λες και εμάς? Με το σταγονόμετρο χαρίζεις τη σοφία σου σε όλη την πλέμπα? Δώσε πράμα. |