THMMY.gr

Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών => Λειτουργικά Συστήματα => Topic started by: Napoleon on October 06, 2015, 23:50:21 pm



Title: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: Napoleon on October 06, 2015, 23:50:21 pm
Topic που αφορά τις ασκήσεις του μαθήματος. Stay on topic!


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: SportBillyPap on January 24, 2016, 22:01:07 pm
Θεμα 3 2011 .Στο 3 ερωτημα βγαζω 2 bit για το τμημα 3 για τις σελιδες και 12 η αποκλιση (4kb) .Αρα συνολο 17 bit??Aυτο δεν ειναι λαθος?Οι καταχωρητες δεν ειναι 16 bit?


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: DarkPassenger on January 25, 2016, 02:39:16 am
Θεμα 3 2011 .Στο 3 ερωτημα βγαζω 2 bit για το τμημα 3 για τις σελιδες και 12 η αποκλιση (4kb) .Αρα συνολο 17 bit??Aυτο δεν ειναι λαθος?Οι καταχωρητες δεν ειναι 16 bit?

Όσον αφορά το 3ο Θέμα του 2011 βρήκα το εξής σε ένα φόρουμ(είναι η ίδια άσκηση απλά αλλάζει το μέγεθος σελίδας):
"Υποθέστε ότι μια διεργασία χωρίζεται σε 4 ίσου μεγέθους τμήματα, και ότι το σύστημα δημιουργεί έναν πίνακα σελίδων 8 θέσεων για κάθε τμήμα (συνδυασμός κατάτμησης και σελιδοποίησης). Υποθέστε επίσης ότι το μέγεθος σελίδας είναι 2 Kb.
1.   Ποιο είναι το μέγιστο μέγεθος κάθε τμήματος?
2.   Ποια είναι ο μέγιστος λογικός χώρος διευθύνσεων για κάθε διεργασία;
3.   Ποια είναι η μορφή μιας λογικής διεύθυνσης στην περίπτωση αυτή;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
1. 8 * 2 KBytes = 16 Kbytes
2. 4 * 16 KBytes = 64 Kbytes
3.   Αριθμός τμήματος (Segment number) 2 bits,
Αριθμός σελίδας (Page number) 3 bits,
Μετατόπιση (Offset) εντός της σελίδας 11 bits"

άρα με την ίδια λογική έχουμε 32 ΚΒ για καθε τμήμα,128ΚΒ ως μέγιστο λογικό χώρο και τα ανάλογα για το 3ο κομμάτι


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: DarkPassenger on January 25, 2016, 03:28:25 am
2011 ασκ 4 υπάρχει πουθενα κάποιο παράδειγμα αντίστοιχης άσκησης?


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: SportBillyPap on January 25, 2016, 03:42:13 am
Σε αυτο το προβλημα το αθροισμα βγαινει 16 (11+2+3).Ενω σε αυτο που σου λεω εγω βγαινει 17(12 +2 +3).Αυτο ειναι το προβλημα...

Θεμα 3 2011 .Στο 3 ερωτημα βγαζω 2 bit για το τμημα 3 για τις σελιδες και 12 η αποκλιση (4kb) .Αρα συνολο 17 bit??Aυτο δεν ειναι λαθος?Οι καταχωρητες δεν ειναι 16 bit?

Όσον αφορά το 3ο Θέμα του 2011 βρήκα το εξής σε ένα φόρουμ(είναι η ίδια άσκηση απλά αλλάζει το μέγεθος σελίδας):
"Υποθέστε ότι μια διεργασία χωρίζεται σε 4 ίσου μεγέθους τμήματα, και ότι το σύστημα δημιουργεί έναν πίνακα σελίδων 8 θέσεων για κάθε τμήμα (συνδυασμός κατάτμησης και σελιδοποίησης). Υποθέστε επίσης ότι το μέγεθος σελίδας είναι 2 Kb.
1.   Ποιο είναι το μέγιστο μέγεθος κάθε τμήματος?
2.   Ποια είναι ο μέγιστος λογικός χώρος διευθύνσεων για κάθε διεργασία;
3.   Ποια είναι η μορφή μιας λογικής διεύθυνσης στην περίπτωση αυτή;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
1. 8 * 2 KBytes = 16 Kbytes
2. 4 * 16 KBytes = 64 Kbytes
3.   Αριθμός τμήματος (Segment number) 2 bits,
Αριθμός σελίδας (Page number) 3 bits,
Μετατόπιση (Offset) εντός της σελίδας 11 bits"

άρα με την ίδια λογική έχουμε 32 ΚΒ για καθε τμήμα,128ΚΒ ως μέγιστο λογικό χώρο και τα ανάλογα για το 3ο κομμάτι


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: DarkPassenger on January 25, 2016, 04:09:32 am
Σε αυτο το προβλημα το αθροισμα βγαινει 16 (11+2+3).Ενω σε αυτο που σου λεω εγω βγαινει 17(12 +2 +3).Αυτο ειναι το προβλημα...

Όσον αφορά το 3ο Θέμα του 2011 βρήκα το εξής σε ένα φόρουμ(είναι η ίδια άσκηση απλά αλλάζει το μέγεθος σελίδας):
"Υποθέστε ότι μια διεργασία χωρίζεται σε 4 ίσου μεγέθους τμήματα, και ότι το σύστημα δημιουργεί έναν πίνακα σελίδων 8 θέσεων για κάθε τμήμα (συνδυασμός κατάτμησης και σελιδοποίησης). Υποθέστε επίσης ότι το μέγεθος σελίδας είναι 2 Kb.
1.   Ποιο είναι το μέγιστο μέγεθος κάθε τμήματος?
2.   Ποια είναι ο μέγιστος λογικός χώρος διευθύνσεων για κάθε διεργασία;
3.   Ποια είναι η μορφή μιας λογικής διεύθυνσης στην περίπτωση αυτή;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
1. 8 * 2 KBytes = 16 Kbytes
2. 4 * 16 KBytes = 64 Kbytes
3.   Αριθμός τμήματος (Segment number) 2 bits,
Αριθμός σελίδας (Page number) 3 bits,
Μετατόπιση (Offset) εντός της σελίδας 11 bits"

άρα με την ίδια λογική έχουμε 32 ΚΒ για καθε τμήμα,128ΚΒ ως μέγιστο λογικό χώρο και τα ανάλογα για το 3ο κομμάτι


2^17 = 128kb , Που ειναι το πρόβλημα?


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: nikos1 on January 25, 2016, 14:43:33 pm
Qusetions 6 απο τις ερωτησεις εξετασεων, με ποια λογικη βαζει την διεργασια D με τον αλγοριθμο next fit στη διευθυνση βασης 110Κ, όταν ο δισκος συνολικα χωραει 110Κ ?


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: Andromedas on January 25, 2016, 14:56:45 pm
Qusetions 6 απο τις ερωτησεις εξετασεων, με ποια λογικη βαζει την διεργασια D με τον αλγοριθμο next fit στη διευθυνση βασης 110Κ, όταν ο δισκος συνολικα χωραει 110Κ ?
δεν είναι ο συνολικός χώρος 110Κ. Γενικά με δυναμική κατάτμηση το ένα τμήμα είναι άνισο από το άλλο (στο κεφάλαιο κατάτμηση μνήμης) άρα μάλλον λέει ότι το μέγιστο κομμάτι είναι 110Κ. Αν και γενικά είναι λίγο ότι να νε η ερώτηση...


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: Xbaremenos on January 25, 2016, 15:10:21 pm
Παίδες, σε αυτό εδώ :

Question 2   
In a virtual memory system of a computer,  the main memory can store three frames. If the addresses of the page sequence that is created during the execution of a program  is   

2 3 2 1 5 2 4 5 3 2 5 2

then, show in a table the behavior of the Least Recently Used(LRU) page replacement policy and find the timing instants at which page faults occur.  The address numbers of the pages that have been placed in each frame must be written in each column of the table and in the rows that correspond to the frames of the memory.   

Άσκηση 2 απο τις ασκήσεις για τους ερασμίτες...

Βγάζει εν τέλη number of fauls = 4... αυτό δεν είναι λάθος?

Δεν θα έπρεπε να συμπεριλάβουμε στα λάθη και τις πρώτες 3 φορτώσεις ?
Όταν τα πλαίσια είναι κενά, δεν φορτώνουμε απο τον δίσκο ? Οπότε δε μετράει και αυτό σαν λάθος ?


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: Andromedas on January 25, 2016, 15:19:21 pm
Παίδες, σε αυτό εδώ :

Question 2   
In a virtual memory system of a computer,  the main memory can store three frames. If the addresses of the page sequence that is created during the execution of a program  is   

2 3 2 1 5 2 4 5 3 2 5 2

then, show in a table the behavior of the Least Recently Used(LRU) page replacement policy and find the timing instants at which page faults occur.  The address numbers of the pages that have been placed in each frame must be written in each column of the table and in the rows that correspond to the frames of the memory.   

Άσκηση 2 απο τις ασκήσεις για τους ερασμίτες...

Βγάζει εν τέλη number of fauls = 4... αυτό δεν είναι λάθος?

Δεν θα έπρεπε να συμπεριλάβουμε στα λάθη και τις πρώτες 3 φορτώσεις ?
Όταν τα πλαίσια είναι κενά, δεν φορτώνουμε απο τον δίσκο ? Οπότε δε μετράει και αυτό σαν λάθος ?
Χωρίς να το έχω δει το θέμα. Όχι, λάθος είναι όταν είναι φορτωμένος όλος ο χώρος και δεν βρίσκεται η σελίδα όποτε πρέπει να γίνει αντικατάσταση


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: Ragnar Lothbrok on January 25, 2016, 18:54:33 pm
Ιανουάριος 2011. Άσκηση 5. Οταν λεει να βρουμε τη μεση συνολικη αποσταση, για
a) SSTF C-SCAN
b) 4-step SCAN

Τι εννοει; οι ssft και c-scan διαφορετικοι δεν ειναι;

Και επισης, 4-step scan?? τι ειναι αυτό;


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: κύριος Φασόλης on January 25, 2016, 19:26:00 pm
Ιανουάριος 2011. Άσκηση 5. Οταν λεει να βρουμε τη μεση συνολικη αποσταση, για
a) SSTF C-SCAN
b) 4-step SCAN

Τι εννοει; οι ssft και c-scan διαφορετικοι δεν ειναι;

Και επισης, 4-step scan?? τι ειναι αυτό;

εγω πιστευω οτι απλα ξεχασε να πατησει enter για να βαλει σαν ξεχωριστο υποερωτημα το C-SCAN  :P
το 4-step scan ειναι το n-step scan για n=4 (σελιδα 654 απο stallings)


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: mpimpa on January 25, 2016, 21:48:03 pm
θέμα 4ο 2011:

SJF με προεκχώρηση; ποιος αλγόριθμος είναι αυτός;


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: svart on January 25, 2016, 22:14:16 pm
θέμα 4ο 2011:

SJF με προεκχώρηση; ποιος αλγόριθμος είναι αυτός;

SRT


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: nikos1 on January 25, 2016, 22:43:45 pm
θέμα 4ο 2011:

SJF με προεκχώρηση; ποιος αλγόριθμος είναι αυτός;

SRT

δεν ειναι ο SRT, o SPN ειναι. https://en.wikipedia.org/wiki/Shortest_job_next (https://en.wikipedia.org/wiki/Shortest_job_next)

ακυρο λεει με προεκχωρηση  :-[


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: mpimpa on January 26, 2016, 00:02:19 am
θέμα 4ο 2011:

SJF με προεκχώρηση; ποιος αλγόριθμος είναι αυτός;

SRT

Ευχαριστώ!  :)


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: reservoir dog on January 26, 2016, 00:50:10 am
Αν ελυσε κανεις θεματα 11 θα μπορουσε να ανεβασει μηπως λυσεις?  :)


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: DarkPassenger on January 26, 2016, 00:56:35 am
Αν ελυσε κανεις θεματα 11 θα μπορουσε να ανεβασει μηπως λυσεις?  :)
Για την 1 του 11 πρέπει να είναι:

31:P1 blocked for I/O, P3 blocked for I/O, P5 blocked suspended, P7 blocked for I/O,P8 ready/running

39:P1 ready/running, P3 ready/running, P5 blocked suspended, P7 blocked for I/O,P8 terminated

49:P1 ready/running, P3 ready/running, P5 ready/running, P7 ready/running,P8  terminated
κ εγω αυτα βρηκα

Στο 2 βρηκα 17 faults (χωρις να συμπεριλαβω τις τοποθετησεις σελιδων σε κενα πλαισια). hit radio = 13/34 = 38%

Το 3 συζητήθηκε πιο πανω.

Το 4 δεν ειμαι σιγουρος τι θελει και γιατι δίνει priority

Το 5 ειναι απλο, δεν το εκανα.

Το 6 δεν το αγγιξα.


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: forisonex on January 26, 2016, 01:47:21 am
Άσκηση 5,2011 πως λειτουργεί η 4-step-SCAN ?? και πως πάνε τα tracks?


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: Andromedas on January 26, 2016, 02:12:48 am
Το 6 είναι γενικοί σημαφόροι (οχι δυαδικοι) με αρχική τιμή σήματος n-1  (διότι το 0 θεωρείται από τους αλγορίθμους του stallings). Έτσι μπορείς να δημιουργείς μια σειρά αναμονής για τα παιδάκια. Επειδή η εργασία που συγχρονίζεις είναι η ίδια δεν χρειάζεται τίποτα εξεζητημένο.
Από βιβλίο Stallings

struct semaphore {
        int count=n-1;
        queueType queue;
         };

void semWait(semaphore s)
{
              s.count--;
              if (s.count < 0) {
                     /* place this process in s.queue */;
                     /* block this process */;
               }
}

void semSignal(semaphore s)
{
            s.count++;
            if (s.count<= 0) {
                         /* remove a process P from s.queue */;
                         /* place process P on ready list */;
                  }
}

Χρησιμοποιόντας αυτό το απλό μοντέλο στήνεται εύκολα. Ένας μετρητής έχει  τον αριθμό των παιδιών μειώνεται καλώντας μια συνάρτηση ChildPlay.
Η ChildPlay που περιέχει την semWait και μια loop που βγαίνει όταν τελειώσει το παιδάκι (είτε χρονικά είτε άμα το τρομάξει ο Πέτρου) τέλος μια semSignal .
Ο μετρητής όταν φτάσει στο μηδέν αναμένει μέχρι να έρθει άλλο παιδάκι να αυξηθεί και να ξανά μειωθεί καλώντας την childPlay.
Όποτε στήνει το μοντέλο του σχήματος 5.5 με πολλές κόπιες μιας διεργασίας αντί ABC και όταν τελειώνει μια κοπιά καλώντας την semSignal αυξάνει τον σημαφόρο (αυξάνοντας τον αριθμό των διαθεσίμων ρομπότ). Αν δεν φτάνει αυτή η περιγραφή να γράψω μια γρήγορη main και μια childplay.


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: mpimpa on January 26, 2016, 02:15:36 am
τα λάθη και εγώ 17 τα βρήκα. Το hit ratio γιατί τόσο; ο λόγος επιτυχίας είναι αρα δεν θα είναι 34-17=17(χωρίς λάθη)/ 34 (το σύνολο);

για το θέμα 5:
SCAN 4 step: χωρίζω σε 2 ουρές των 4
1η ουρά: 120 1470 91 2888
2η ουρά: 948 1678 1001 130
από το 201 πήγε στο 315 αρά εγώ καταλαβαίνω ότι θέλει αύξουσα σειρά έτσι
1η ουρά:1470 2888 120 91
2η ουρά:948 1001 1678 130
η μια μετά την άλλη και έχεις την σειρά πρόσβασης για τις ατράκτους κάνεις τις αφαιρέσεις, προσθέτεις, διαιρείς και πήρες το ζητούμενο.  


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: forisonex on January 26, 2016, 02:21:59 am
τα λάθη και εγώ 17 τα βρήκα. Το hit ratio γιατί τόσο; ο λόγος επιτυχίας είναι αρα δεν θα είναι 34-17=17(χωρίς λάθη)/ 34 (το σύνολο);

για το θέμα 5:
SCAN 4 step: χωρίζω σε 2 ουρές των 4
1η ουρά: 120 1470 91 2888
2η ουρά: 948 1678 1001 130
από το 201 πήγε στο 315 αρά εγώ καταλαβαίνω ότι θέλει αύξουσα σειρά έτσι
1η ουρά:1470 2888 120 91
2η ουρά:948 1001 1678 130
η μια μετά την άλλη και έχεις την σειρά πρόσβασης για τις ατράκτους κάνεις τις αφαιρέσεις, προσθέτεις, διαιρείς και πήρες το ζητούμενο.  
Σε ευχαριστώ!


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: mpimpa on January 26, 2016, 02:31:24 am
Το 6 είναι γενικοί σημαφόροι (οχι δυαδικοι) με αρχική τιμή σήματος n-1  (διότι το 0 θεωρείται από τους αλγορίθμους του stallings). Έτσι μπορείς να δημιουργείς μια σειρά αναμονής για τα παιδάκια. Επειδή η εργασία που συγχρονίζεις είναι η ίδια δεν χρειάζεται τίποτα εξεζητημένο.
Από βιβλίο Stallings

struct semaphore {
        int count=n-1;
        queueType queue;
         };

void semWait(semaphore s)
{
              s.count--;
              if (s.count < 0) {
                     /* place this process in s.queue */;
                     /* block this process */;
               }
}

void semSignal(semaphore s)
{
            s.count++;
            if (s.count<= 0) {
                         /* remove a process P from s.queue */;
                         /* place process P on ready list */;
                  }
}

Χρησιμοποιόντας αυτό το απλό μοντέλο στήνεται εύκολα. Ένας μετρητής έχει  τον αριθμό των παιδιών μειώνεται καλώντας μια συνάρτηση ChildPlay.
Η ChildPlay που περιέχει την semWait και μια loop που βγαίνει όταν τελειώσει το παιδάκι (είτε χρονικά είτε άμα το τρομάξει ο Πέτρου) τέλος μια semSignal .
Ο μετρητής όταν φτάσει στο μηδέν αναμένει μέχρι να έρθει άλλο παιδάκι να αυξηθεί και να ξανά μειωθεί καλώντας την childPlay.
Όποτε στήνει το μοντέλο του σχήματος 5.5 με πολλές κόπιες μιας διεργασίας αντί ABC και όταν τελειώνει μια κοπιά καλώντας την semSignal αυξάνει τον σημαφόρο (αυξάνοντας τον αριθμό των διαθεσίμων ρομπότ). Αν δεν φτάνει αυτή η περιγραφή να γράψω μια γρήγορη main και μια childplay.

αν δεν σου κάνει κόπο γράψε και πέντε γραμμές κώδικα. Είναι αργά καταλαβαίνεις!  8))


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: DarkPassenger on January 26, 2016, 02:40:36 am
τα λάθη και εγώ 17 τα βρήκα. Το hit ratio γιατί τόσο; ο λόγος επιτυχίας είναι αρα δεν θα είναι 34-17=17(χωρίς λάθη)/ 34 (το σύνολο);
Για αριθμητή πήρα το ποσοστό εμφανίσεων των σελίδων που ήδη βρίσκονταν σε κάποιο πλαίσιο. Το είχα δει σε παλιότερο ποστ να το λένε.
και επίσης απο wikipedia:
Quote
The "hit ratio" of a cache describes how often a searched-for item is actually found in the cache.
wiki link (https://en.wikipedia.org/wiki/Cache_algorithms)


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: Andromedas on January 26, 2016, 02:52:51 am
Από βιβλίο Stallings

struct semaphore {
        int count=n-1;
        queueType queue;
         };

void semWait(semaphore s)
{
              s.count--;
              if (s.count < 0) {
                     /* place this process in s.queue */;
                     /* block this process */;
               }
}

void semSignal(semaphore s)
{
            s.count++;
            if (s.count<= 0) {
                         /* remove a process P from s.queue */;
                         /* place process P on ready list */;
                  }
}


main(){
pid
n ρομποτ
child παιδακια
flag=1;
while(flag){
//παρε child ποσα περιμενουν
if(child>0){
                child--
                pid=fork()
                }
if(pid==0// έλεγχος εάν η διεργασία είναι παιδί) {
               childplay();
               flag=0;
               }
}
}

------------Sub routines -------
void childplay(){
semWait(s)
 //οι πρωτες n-1 διεργασιες θα την περασουν αυτην την εντολη, οι υπολοιπες θα πανε στην ουρα των σημαφορων (blocked) και θα συνεχισουν απο αυτο το
  //σημειο μολις καποια απο ολες κανει semSignal(s)  
                          
while(// συνθηκη οτι τελειωσε το παιδακι){
              }
semSignal(s) /// Εδω απελευθερωνεται μια απο την ουρα των σημαφορων
}


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: reservoir dog on January 26, 2016, 02:55:30 am
Για την 5, πού υπάρχουν αυτες οι μεθοδολογιες?


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: DarkPassenger on January 26, 2016, 02:57:29 am
Για την 5, πού υπάρχουν αυτες οι μεθοδολογιες?
stallings (version 8), κεφαλαιο 11.5


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: svart on January 26, 2016, 05:21:26 am
Στο 2 βρηκα 17 faults (χωρις να συμπεριλαβω τις τοποθετησεις σελιδων σε κενα πλαισια). hit radio = 13/34 = 38%

τα λάθη και εγώ 17 τα βρήκα. Το hit ratio γιατί τόσο; ο λόγος επιτυχίας είναι αρα δεν θα είναι 34-17=17(χωρίς λάθη)/ 34 (το σύνολο);

Εγω με LRU βγάζω 18 faults (22 αμα μετράς και τις αρχικοποιήσεις των frames)
Mε FIFO από την άλλη βγάζω 17 (21 με τις αρχικοποιήσεις)


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: mpimpa on January 26, 2016, 12:23:07 pm
Στο 2 βρηκα 17 faults (χωρις να συμπεριλαβω τις τοποθετησεις σελιδων σε κενα πλαισια). hit radio = 13/34 = 38%

τα λάθη και εγώ 17 τα βρήκα. Το hit ratio γιατί τόσο; ο λόγος επιτυχίας είναι αρα δεν θα είναι 34-17=17(χωρίς λάθη)/ 34 (το σύνολο);

Εγω με LRU βγάζω 18 faults (22 αμα μετράς και τις αρχικοποιήσεις των frames)
Mε FIFO από την άλλη βγάζω 17 (21 με τις αρχικοποιήσεις)

έχεις δίκιο και εγώ 18 τα είχα βγάλει και είπα θα μέτρησα κανένα αστεράκι παραπάνω και έτσι είπα 17  ;)
αλλά τώρα που τα ξαναείδα είναι όντως 18


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: DarkPassenger on January 26, 2016, 14:19:41 pm
Στο 2 βρηκα 17 faults (χωρις να συμπεριλαβω τις τοποθετησεις σελιδων σε κενα πλαισια). hit radio = 13/34 = 38%

τα λάθη και εγώ 17 τα βρήκα. Το hit ratio γιατί τόσο; ο λόγος επιτυχίας είναι αρα δεν θα είναι 34-17=17(χωρίς λάθη)/ 34 (το σύνολο);

Εγω με LRU βγάζω 18 faults (22 αμα μετράς και τις αρχικοποιήσεις των frames)
Mε FIFO από την άλλη βγάζω 17 (21 με τις αρχικοποιήσεις)

έχεις δίκιο και εγώ 18 τα είχα βγάλει και είπα θα μέτρησα κανένα αστεράκι παραπάνω και έτσι είπα 17  ;)
αλλά τώρα που τα ξαναείδα είναι όντως 18
18 εχω, έχασα ενα στο μέτρημα...  ::)


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: forisonex on January 26, 2016, 14:52:59 pm
Τελικά με το Hit Ratio τι παίζει? τι βάζουμε στον αριθμητή?


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: gmtms on January 26, 2016, 14:55:29 pm
Τα λάθη βγαίνουν σίγουρα 19


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: joal on January 26, 2016, 14:57:59 pm
Τα λάθη βγαίνουν σίγουρα 19
Και το hit ratio 0.3235, σωστος ;)


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: forisonex on January 26, 2016, 14:59:18 pm
Τα λάθη βγαίνουν σίγουρα 19

Για ανέβασε τη λύση..


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: Andromedas on January 26, 2016, 15:41:01 pm
άντε καλή αρχή μας !!!!


Title: Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Απορίες στις ασκησεις 2015-2016
Post by: Mous on September 08, 2016, 13:47:16 pm
Ιουνιος 2016 Θεμα4ο κανεις??