THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ => Topic started by: John on March 22, 2012, 15:21:45 pm



Title: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: John on March 22, 2012, 15:21:45 pm
Επειδή οι απόψεις διίστανται ας ψηφίσουμε δημοκρατικά.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: John on March 22, 2012, 15:25:23 pm
Στο ΕΜΠ τα Πεδία Ι και ΙΙ αποτελούν 1 μάθημα


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Wade on March 22, 2012, 15:25:53 pm
Αν συμπεριλάβουμε Ειδικά Κεφάλαια Η/Μ Πεδίου και Υπολογιστικό Ηλεκτρομαγνητισμό τότε τα πεδία 6 είναι τώρα... :P


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: asmd on March 22, 2012, 15:29:37 pm

περίμενε.. άλλαξε λίγο τον τίτλο - πόσα πεδία θέλετε να έχουμε στον βασικό κύκλο σπουδών

οι τηλέπ ας κανουν και 50 - δικό τους αντικείμενο - δικό τους πρόβλημα ;D


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Karaμazoβ on March 22, 2012, 15:51:54 pm
επιλογή "πανω απο πέντε", γιατί δεν έχει;;;


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Wade on March 22, 2012, 15:57:18 pm
οι τηλέπ ας κανουν και 50 - δικό τους αντικείμενο - δικό τους πρόβλημα ;D

Common misconception, ο Τομέας δεν έχει μεγάλη σχέση με τα προτομειακά πεδία - με εξαίρεση ίσως το 3...


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Eru lluvatar on March 22, 2012, 15:57:34 pm
επιλογή "πανω απο πέντε", γιατί δεν έχει;;;

^filarakia^


Title: deleted
Post by: BOBoMASTORAS on March 22, 2012, 15:58:49 pm
deleted


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: asmd on March 22, 2012, 16:01:07 pm

για το βασικό κύκλο δεν λέτε τίποτα.. εκεί είναι η ουσία

για να ακούσω γνώμες.. ::)


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Γιώργος on March 22, 2012, 16:01:50 pm
Στο ΕΜΠ τα Πεδία Ι και ΙΙ αποτελούν 1 μάθημα
Actually υπάρχουν και Πεδία Α και Πεδία Β, ίσως με άλλη κατανομή της ύλης.

Τα Πεδια Α έχουν:

Ηλεκτρικά φορτία και ρεύματα. Νόμος διατήρησης ηλεκτρικού φορτίου (εφαρμογή σε στατιστικές και χρονομεταβλητές καταστάσεις). Ένταση ηλεκτρικού πεδίου και μαγνητική επαγωγή. Εξισώσεις Maxwell (ολοκληρωτική και σημειακή μορφή, οριακές συνθήκες). Χρονομεταβλητά ηλεκτρομαγνητικά πεδία (ηλεκτρομαγνητικά κύματα και κυματοδήγηση). Ηλεκτρομαγνητική ενέργεια και ισχύς (διάνυσμα Poynting, νόμος διατήρησης ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας). Δυνάμεις και ροπές στο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο (δύναμη Lorentz, ενεργειακός υπολογισμός δυνάμεων και ροπών).


Τα Πεδία Β έχουν:

Στατικό ηλεκτρικό πεδίο. Ηλεκτροστατικό δυναμικό. Ηλεκτροστατική ενέργεια. Ηλεκτρικά δίπολα και διπολικές κατανομές. Διηλεκτρικά υλικά και χωρητικότητα. Αγώγιμα υλικά, αγωγιμότητα και γειωτές. Στατικό μαγνητικό πεδίο. Διανυσματικό μαγνητικό δυναμικό. Νόμος Biot-Savart. Μαγνητοστατική ενέργεια. Μαγνητικά δίπολα και διπολικές κατανομές. Μαγνητικά υλικά. Αυτεπαγωγή και αλληλεπαγωγή. Μόνιμοι μαγνήτες και μη γραμμικά μαγνητικά υλικά. Μαγνητικά κυκλώματα. Εξισώσεις Poisson και Laplace. Μέθοδος κατοπτρισμού. Μέθοδος χωρισμού μεταβλητών σε καρτεσιανές και κυλινδρικές συντεταγμένες. Επισκόπηση αριθμητικών μεθόδων επίλυσης ηλεκτρομαγνητικών προβλημάτων. Μέθοδος πεπερασμένων διαφορών και εφαρμογές.


Και για τους Τηλέπ, υπάρχουν και Πεδία Γ ως επιλογής (με άλλο όνομα):

Λύση της εξίσωσης Laplace σε κυλινδρικές και σφαιρικές συντεταγμένες με χωρισμό μεταβλητών. Σύμμορφη απεικόνιση (Αναλυτικές μιγαδικές συναρτήσεις, επιλογή και κατασκευή κατάλληλων συναρτήσεων για επίλυση της δισδιάστατης εξίσωσης Laplace). Εξίσωση Laplace για το βαθμωτό μαγνητικό δυναμικό και εφαρμογές του στον υπολογισμό μαγνητοστατικών πεδίων. Ηλεκτρικό και διανυσματικό μαγνητικό δυναμικό σε χρονομεταβλητά πεδία (Ορισμοί, συνθήκη Lorentz, κυματική εξίσωση και εξίσωση Helmholtz, Εφαρμογές). Υπολογισμός Ηλεκτρομαγνητικών δυνάμεων με χρήση ηλεκτρομαγνητικών πιέσεων. Εξισώσεις Maxwell για αργές χρονικές μεταβολές (ανάπτυγμα ημιστατικής, σύνδεση με θεωρία κυκλωμάτων, εφαρμογές). Μεταβολικές τεχνικές αριθμητικής επίλυσης ηλεκτρομαγνητικών προβλημάτων (εισαγωγή στις μεθόδους ροπών, Galerkin και Ritz). Εισαγωγή στη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων.



PS: πόσα Πεδία; Μα φυσικά 42! :D


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: asmd on March 22, 2012, 16:03:22 pm

Ε αυτοί του ΕΜΠ που έχουν 2 στον βασικό κύκλο.. δεν θα τα ξέρουν τόσο καλά όσο εμείς.. ;D


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Karaμazoβ on March 22, 2012, 16:03:26 pm
Πεδιο ΙV (Διαδοση Η/Μ κυματος ΙΙ) να γινει βασικο.

Προτεινω επίσης να καταργησουμε την αριθμητική αναλυση και να δινουμε ολοι Υπολογιστικό Ηλεκτρομαγνητισμό. Και φυσικα η υλη του μαθηματων των Υλικων να πολλαπλασιαστεί και να εισαγουμε "εξωτικα" υλικα όπως τα διισοτροπικα, τα διανισοτροπικα και χειρόμορφα.


ειμαι ανοιχτός σε βελτιωτικες προτάσεις




ΥΓ ο Mr. A, περυσι είχε παει επισκεπτης καθηγητης στη Ν.Ζηλανδία και έκπληκτος ανακάλυψε οτι εχουν συγχωνευσει Ηλεκτρονικη και Κυκλώματα , και κάνουν περισσότερα Πεδια  ;D


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: pandora on March 22, 2012, 16:05:09 pm
θεοδόση λυπήσουμε ρε  ;D ;D ;D

έχω συνάχι κ έχω πνιγεί από το γέλιο  ;D ;D ;D ;D ;D


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: crystal on March 22, 2012, 16:06:19 pm
ΥΓ ο Mr. A, περυσι είχε παει επισκεπτης καθηγητης στη Ν.Ζηλανδία και έκπληκτος ανακάλυψε οτι εχουν συγχωνευσει Ηλεκτρονικη και Κυκλώματα , και κάνουν περισσότερα Πεδια  ;D

Nα τις αφησεις κάτω τις ηλεκτρονικές και τα κυκλώματα


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: asmd on March 22, 2012, 16:07:07 pm
@Karaμazoβ

όχι φίλε μου όσοσ και αν σε εσένα τον τηλεπ η αριθμιτική ανάλυση φαίνεται αχρείαστη για τους ηλεκτρονικούς είναι πολύ χρήσιμη..

γιατί κάπωςς θα πρέπει να κάνουν τους υπολογισμούς οι χαζοί υπολογιστές που σχεδιάζουν οι ηλεκτρονικοί για να μπορείτε τελικά να τρέχετε προσομοιώσεις.. :D


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Godhatesusall on March 22, 2012, 16:09:22 pm
Εγώ προτείνω να συγχωνεύσουμε κυκλώματα και ηλεκτρονική σε ένα υπερμάθημα:

Αναλογικά και ψηφιακά κυκλώματα: Από την αντίσταση στους core i7 και τα RF σε 13 βδομάδες

Διδάσκουν φωστήρες της γνώσης όπως:

Μάργαρης
Ροβιθάκης
κυρ σταύρος
Ο αδερφός του κυρ σταύρου
Η παραλίγο-να-γίνει γιουγκοσλάβα γυναίκα του κυρ σταύρου
Ο εγγονός του δημάκη
Πέτρου
Δουλγέρη
Ντοκόπουλος
Κάππος

και άλλοι φωστήρες της γνώσης


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: crystal on March 22, 2012, 16:09:50 pm
@Karaμazoβ

όχι φίλε μου όσοσ και αν σε εσένα τον τηλεπ η αριθμιτική ανάλυση φαίνεται αχρείαστη για τους ηλεκτρονικούς είναι πολύ χρήσιμη..

γιατί κάπωςς θα πρέπει να κάνουν τους υπολογισμούς οι χαζοί υπολογιστές που σχεδιάζουν οι ηλεκτρονικοί για να μπορείτε τελικά να τρέχετε προσομοιώσεις.. :D

Νομίζω οτι για χρήσιμο το είπε
Απλα θα κάνεις και πεδιάκι μαζι
Εφαρμογουλες


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: pandora on March 22, 2012, 16:10:35 pm
@Karaμazoβ

όχι φίλε μου όσοσ και αν σε εσένα τον τηλεπ η αριθμιτική ανάλυση φαίνεται αχρείαστη για τους ηλεκτρονικούς είναι πολύ χρήσιμη..

γιατί κάπωςς θα πρέπει να κάνουν τους υπολογισμούς οι χαζοί υπολογιστές που σχεδιάζουν οι ηλεκτρονικοί για να μπορείτε τελικά να τρέχετε προσομοιώσεις.. :D

κοιταξε να δείς...
όποιος δεν έχει διαβάζει και τις διαλέξεις φυσικής του Feynman δε μπορεί να λέγεται μηχανικός...
θα πρότεινα επιπλέον λιγη Τοπολογία, λίγο θεωρία παιγνίων και ορισμένα ανώτατα οικονομικά...
διαφορετικά θα έπρεπε να σε αποκλείουν από το να γράφεσαι στο τεε... υπογραφές και βλακείες...

επίσης καλό είναι και ένα βιβλίο σχετικό με την συνολοθεωρία (ξέρω ένα παλικάρι σε phd στη γερμανία να μας το στείλει)
είναι από τις βασικές προαπαιτήσεις του μηχανικού...

τώρα Matlab, psim, Ηλεκτρολογικές μελέτες, βάσεις δεδομένων, sql, αρχιτεκτονικές υπολογιστών και λοιπές βλακείες τα θεωρώ τουλάχιστον του λυκείου...
α και vlsi στο πρώτο έτος... κι όποιος δεν το περάσει μέχρι το δεύτερο, να διαγράφεται...


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Karaμazoβ on March 22, 2012, 16:10:40 pm
ΥΓ ο Mr. A, περυσι είχε παει επισκεπτης καθηγητης στη Ν.Ζηλανδία και έκπληκτος ανακάλυψε οτι εχουν συγχωνευσει Ηλεκτρονικη και Κυκλώματα , και κάνουν περισσότερα Πεδια  ;D

Nα τις αφησεις κάτω τις ηλεκτρονικές και τα κυκλώματα


o Αντωνόπουλος ειχε μεινει κάγκελο οταν του ειπαν "...ε μωρε αμα θελουν να λυσουν ενα κυκλωμα, τα βασικα να ξερουν και θα το βαλουν στο Spice. Τα Πεδια ειναι η βαση"   ;D




@Karaμazoβ

όχι φίλε μου όσοσ και αν σε εσένα τον τηλεπ η αριθμιτική ανάλυση φαίνεται αχρείαστη για τους ηλεκτρονικούς είναι πολύ χρήσιμη..

γιατί κάπωςς θα πρέπει να κάνουν τους υπολογισμούς οι χαζοί υπολογιστές που σχεδιάζουν οι ηλεκτρονικοί για να μπορείτε τελικά να τρέχετε προσομοιώσεις.. :D

η Αριθμητικη Αναλυση μπορει να είναι χρήσιμη σε όλους τους μηχανικους, ειδικα στον Υπολογιστικο. Αλλα το τοπικ ειναι καθαρό trolling , οπότε ας παιξουμε το παιχνιδι του John  :D


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: asmd on March 22, 2012, 16:11:23 pm
flamewar using trolling..

δεν είναι κακό.. αλλά γούστα είναι αυτά.. θα προσπεράσω.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Eru lluvatar on March 22, 2012, 16:12:06 pm
εισαγουμε "εξωτικα" υλικα όπως τα διισοτροπικα, τα διανισοτροπικα και χειρόμορφα.
ειμαι ανοιχτός σε βελτιωτικες προτάσεις
Lindell στον βασικό τώρα


Title: Απ: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Karaμazoβ on March 22, 2012, 16:13:43 pm
Αναλογικά και ψηφιακά κυκλώματα: Από την αντίσταση στους core i7 και τα RF σε 13 βδομάδες

πω ρε ... ποσα ECTS θα βαλουν σε αυτο???



εισαγουμε "εξωτικα" υλικα όπως τα διισοτροπικα, τα διανισοτροπικα και χειρόμορφα.
ειμαι ανοιχτός σε βελτιωτικες προτάσεις
Lindell στον βασικό τώρα

περιμενει διαβασμα στο 2ο συρταρι...η Δημητρα το χει διαβασει 2 φορες ήδη, και δε το χει νιωσει πληρως.


ΥΓ εισαι απιστευτος...την καταπια την παραμύθα αμασητη...


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: 4Dcube on March 22, 2012, 16:39:37 pm
προτείνω στις μετρήσεις 1 υποχρεωτική κατασκευαστική

wait for it

energy harvesting
http://en.wikipedia.org/wiki/Energy_Harvesting


Title: Re: Απ: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Godhatesusall on March 22, 2012, 16:42:29 pm
Αναλογικά και ψηφιακά κυκλώματα: Από την αντίσταση στους core i7 και τα RF σε 13 βδομάδες

πω ρε ... ποσα ECTS θα βαλουν σε αυτο???

Και σένα τι σε νοιάζει, αφού μόνο ο ζουλάπης θα μπορέσει να το περάσει έβερ αυτό το μάθημα.*

Οι υπόλοιποι να κάνουν σειρά παρακαλώ για το θέμα 1 έξω από το γραφείο του μαργαρη και για το θέμα 12 έξω από το γραφείο του κάππου.


*Και ως γνωστόν, ο ζουλάπης είναι τόσο γαμιστερός που μπορεί να πάρει πτυχίο με 0 ECTS


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Κάρβουνο on March 22, 2012, 17:02:00 pm
Γιατί καλέ μια χαρά είναι τα πεδία, τί έχουν;


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: provataki on March 22, 2012, 17:46:34 pm
προτεινω ως απαραιτητη προυποθεση για να παρει ενας μηχανικος διπλωμα
να πρεπει να ολοκληρωσει ενα προτζεκτ ομαδικο με ολες τις ειδικοτητες του πολυτεχνειου.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Γιώργος on March 22, 2012, 18:19:10 pm
προτεινω ως απαραιτητη προυποθεση για να παρει ενας μηχανικος διπλωμα
να πρεπει να ολοκληρωσει ενα προτζεκτ ομαδικο με ολες τις ειδικοτητες του πολυτεχνειου.

Πώς και δεν πρότεινες να έβρισκε και γκόμενα...

Ξέχασα, εκεί δεν θα αποφοιτούσε κανείς! ;D


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: koprogata on March 22, 2012, 18:53:05 pm
Ναι ντάξει βάλτε όμως κ επιλογή κανένα....
Κατά τα άλλα ο Κάππος μόνο μας φταίει....Για την αφεντομουτσουνάρα των Πεδίων ούτε λέξη?????
Αυτά είναι............έτσι έτσι λαμπρά!!!!


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: The Stig on March 22, 2012, 19:21:26 pm
Πρέπει να μπει και κανα μάθημα φιλοσοφίας γιατί έτσι βελτιώνεται ο τρόπος σκέψης του μηχανικού, όπως επίσης και αρχαία γιατί ως γνωστόν το μεγαλύτερο κομμάτι της επιστημονικής ορολογίας είναι βασισμένο σε αυτά.

Αυτά θα έχουν και απαλλακτικές ομαδικές εργασίες με φοιτήτριες της φιλοσοφικής προκειμένου να βοηθηθεί και στο ερωτικό κομμάτι ο ημμυ.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: KalODIa on March 22, 2012, 19:23:22 pm
Ναι ντάξει βάλτε όμως κ επιλογή κανένα....
Κατά τα άλλα ο Κάππος μόνο μας φταίει....Για την αφεντομουτσουνάρα των Πεδίων ούτε λέξη?????
Αυτά είναι............έτσι έτσι λαμπρά!!!!

Να μια σειρά μαθημάτων που διδάσκονται λες και κάνουμε φιλοσοφία ...
Ουδεμία σύνδεση ουσιαστική με την πραγματικότητα. Ούτε ένα εργαστήριο ... Μια σειρά μαθημάτων για τον κάλαθο των αχρήστων ... Όχι λόγο περιεχομένου αλλά λόγο τρόπου εξέτασης και διδαχής. Η εστίαση γίνεται στη μαθηματική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων χωρίς να εστιάζουν στην κατανόηση αυτών.

Πρέπει να μπει και κανα μάθημα φιλοσοφίας γιατί έτσι βελτιώνεται ο τρόπος σκέψης του μηχανικού, όπως επίσης και αρχαία γιατί ως γνωστόν το μεγαλύτερο κομμάτι της επιστημονικής ορολογίας είναι βασισμένο σε αυτά.

Αυτά θα έχουν και απαλλακτικές ομαδικές εργασίες με φοιτήτριες της φιλοσοφικής προκειμένου να βοηθηθεί και στο ερωτικό κομμάτι ο ημμυ.

Φίλε έγραψα το ποστ μου χωρίς να δω τι έγραφες. Αλλά είναι πραγματικά τραγικό για τους καθηγητές δυο άνθρωποι που δεν έχουν συναντηθεί ποτέ να έχουν την ίδια άποψη, χωρίς καν να επηρρεαστούμε ο ένας από τον άλλον.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Karaμazoβ on March 22, 2012, 19:28:19 pm
Δε θελω ουτε να με φανταστω να κανω εργαστηρια σε 200 ατομα και να διορθώνω 50+ εργασίες...


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Groucho on March 22, 2012, 19:30:10 pm
Να μια σειρά μαθημάτων που διδάσκονται λες και κάνουμε φιλοσοφία ...
Εδω φασκεις..

Η εστίαση γίνεται στη μαθηματική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων χωρίς να εστιάζουν στην κατανόηση αυτών.

κι εδω αντιφασκεις.. welldone


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Silvo the Beautiful on March 22, 2012, 19:56:41 pm
τι περιμενεις απο καποιον που παιζει με καλωδια σπιτι του  :D


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: KalODIa on March 22, 2012, 21:01:15 pm
Να μια σειρά μαθημάτων που διδάσκονται λες και κάνουμε φιλοσοφία ...
Εδω φασκεις..

Η εστίαση γίνεται στη μαθηματική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων χωρίς να εστιάζουν στην κατανόηση αυτών.

κι εδω αντιφασκεις.. welldone


Φαντάζομαι καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ θεωρίας-φιλοσοφίας και πράξης.

Πράξη αποτελεί πχ μια εφαρμογή στην κινητή τηλεφωνία.

Τα μαθηματικά είναι θετική επιστήμη όταν εφαρμόζονται. Και το συγκεκριμένο μάθημα ουδεμία επαφή δεν έχει με την πραγματικότητα. 

Το μάθημα εστιάζει στην μαθηματική επίλυση ανύρπακτων προβλημάτων, ασύνδετων με την πραγματικότητα και όχι στην ουσιαστική κατανόηση και μελέτη των πεδίων από τη σκοπιά ενός μηχανικού.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: 4Dcube on March 22, 2012, 21:15:42 pm
φιλοσοφία πάνω στα εφαρμοσμένα μαθηματικά που έχουμε να μας κάνουν!
αν κοτάει κανένας!


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: KalODIa on March 22, 2012, 21:23:49 pm
φιλοσοφία πάνω στα εφαρμοσμένα μαθηματικά που έχουμε να μας κάνουν!
αν κοτάει κανένας!

Τα μαθηματικά είναι εργαλείο για το μηχανικό. Τίποτα περισσότερο. Δυστυχώς στη σχολή δίνεται ιδιαίτερη βάση στα μαθηματικά. Αλλά αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει όταν και οι καθηγητές που διδάσκουν μαθήματα "μηχανικών" έχουν ως κριτήριο αξιολόγησης τα μαθηματικά.

Με λίγα λόγια ο Κάππος και ο Κανάκης και ο οποιοσδήποτε βρίσκουν και τα κάνουν.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Karaμazoβ on March 22, 2012, 21:39:15 pm
Να μια σειρά μαθημάτων που διδάσκονται λες και κάνουμε φιλοσοφία ...
Εδω φασκεις..

Η εστίαση γίνεται στη μαθηματική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων χωρίς να εστιάζουν στην κατανόηση αυτών.

κι εδω αντιφασκεις.. welldone


Φαντάζομαι καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ θεωρίας-φιλοσοφίας και πράξης.

Πράξη αποτελεί πχ μια εφαρμογή στην κινητή τηλεφωνία.

Τα μαθηματικά είναι θετική επιστήμη όταν εφαρμόζονται. Και το συγκεκριμένο μάθημα ουδεμία επαφή δεν έχει με την πραγματικότητα. 

Το μάθημα εστιάζει στην μαθηματική επίλυση ανύρπακτων προβλημάτων, ασύνδετων με την πραγματικότητα και όχι στην ουσιαστική κατανόηση και μελέτη των πεδίων από τη σκοπιά ενός μηχανικού.




τί ετος είσαι?


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: KalODIa on March 22, 2012, 21:52:38 pm
Να μια σειρά μαθημάτων που διδάσκονται λες και κάνουμε φιλοσοφία ...
Εδω φασκεις..

Η εστίαση γίνεται στη μαθηματική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων χωρίς να εστιάζουν στην κατανόηση αυτών.

κι εδω αντιφασκεις.. welldone


Φαντάζομαι καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ θεωρίας-φιλοσοφίας και πράξης.

Πράξη αποτελεί πχ μια εφαρμογή στην κινητή τηλεφωνία.

Τα μαθηματικά είναι θετική επιστήμη όταν εφαρμόζονται. Και το συγκεκριμένο μάθημα ουδεμία επαφή δεν έχει με την πραγματικότητα. 

Το μάθημα εστιάζει στην μαθηματική επίλυση ανύρπακτων προβλημάτων, ασύνδετων με την πραγματικότητα και όχι στην ουσιαστική κατανόηση και μελέτη των πεδίων από τη σκοπιά ενός μηχανικού.




τί ετος είσαι?

Έχω ορκιστεί στα πέντε χρόνια πριν μια τριετία/τετραετία.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Karaμazoβ on March 22, 2012, 22:12:07 pm
οκ και γω αποφοιτος ειμαι :P

δεν εχεις απολυτο αδικο, και μενα με προβληματιζει το ζητημα γιατι καποια στιγμη θα ανακατευτώ στις ασκήσεις του Πεδίου. Ας πουμε, αυτη η αποστηθιση τυπων ασκήσεων και η ακριτη, χωρις συζητηση, αντιγραφή απο τον πινακα, πρεπει να σταματησει. Σιγουρα, θα επιθυμουσα να αλλαξουν και τα θεματα των εξετάσεω, χωρίς να φυγουν τα μαθηματικά κατα την αποψη μου γιατι εμπεριεχουν μια κατανόηση του προβληματος, αλλα να στραφούμε προς θεματα που εξεταζουν τη φυσικη σημασία και την κριση του φοιτητη. Δεν ξερω κατα ποσο θα μπορέσω να επηρεασω το ζήτημα ή αν θα βαρεθω στο τέλος. Γενικα υπαρχουν εντονες συζητησεις για αλλαγη της φιλοσοφιας των θεματων, αλλα υπαρχει και διστακτικότητα γιατι μολις γινει η αλλαγη τα ποσοστα αποτυχίας (τουλαχιστον στην αρχη) θα εκτοξευτουν.


Να σου πω τωρα που διαφωνω. Το Πεδίο είναι μάθημα βάσης, δεν εχει σκοπο να αντικαταστήσει το μαθημα των κεραιών ή αλλα, που είναι ακόμα περισσότερο προσανατολισμενα σε εφαρμογες. Αυτά θα έρθουν αργότερα. Ο σκοπός του είναι να εισαγει τον φοιτητή στα ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα και την κατανοηση τους. Και όπως όλα τα πρακτικα προβληματα στην εξελιξη των επιστημων, παντα ξεκινάμει απο καποια απλοποιημενα μη ρεαλιστικά μοντέλα, οπως απειροι αγωγοι, σχηματα που τεινουν σε τελειες σφαιρες και κυλινδρους. Συμφωνα με την εκπαιδευτική ιδεα, αμα κατεχεις την βαση μπορεις αργοτερα να περασεις σε πιο περιπλοκα και ρεαλιστικα θεματα. Και παλι ίσως να έπρεπε να υπήρχαν κάποια hints για την συνδεση αυτης της θεωρίας με την πραξη.


Εργαστηρια και εργασίες με 200 ατομα και κανεναν ΕΔΙΙΠ, δεν πρόκειται να γίνουν.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: asmd on March 22, 2012, 22:29:37 pm
Πάντως υπάρχουν πολλά σημεία που, όσο καλή φυσική αντίληψη και να έχεις, εάν δεν το προσεγγίσεις μαθηματικά ενδέχεται να μπερδευτείς ή τελικά να μην βγάλεις άκρη.

Για το θέμα των ασκήσεων, όχι μόνο στα πεδία, αλλά γενικά, θα μπορούσαν να δίνονται σε κάθε μάθημα ασκήσεων 2 ασκήσεις να λυθούν επί τόπου από τους φοιτητές και να αναρτώνται οι λύσεις στο διαδίκτυο. Κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ πιο ωφέλιμο και για τις δύο πλευρές (φοιτητές, διδάσκοντες).

Τώρα όσον αφορά τις εξετάσεις, πιστεύω ότι με τις παρούσες συνθήκες (πρόγραμμα σπουδών, τρόπος που γίνονται οι ασκήσεις, αριθμός φοιτητών, εύρος της ύλης) οι διδάσκοντες στα πεδία προσπαθούν να είναι όσο μπορούν επιεικείς γιατί διαφορετικά τα ποσοστά επιτυχίας θα προσέγγιζαν το μηδέν.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Karaμazoβ on March 22, 2012, 22:44:36 pm
Για το θέμα των ασκήσεων, όχι μόνο στα πεδία, αλλά γενικά, θα μπορούσαν να δίνονται σε κάθε μάθημα ασκήσεων 2 ασκήσεις να λυθούν επί τόπου από τους φοιτητές και να αναρτώνται οι λύσεις στο διαδίκτυο. Κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ πιο ωφέλιμο και για τις δύο πλευρές (φοιτητές, διδάσκοντες).

έτσι κάνουν στο EPFL τις ασκησεις των Πεδίων. Τους δίνουν και "homework" για το επεξεργαστουν στο επόμενο μαθημα. Βεβαια εκει είναι πολυ λιγοτεροι φοιτητες και περισσότεροι υπ. διδακτορες , αλλα τί να κανουμε.

Τοσα χρόνια, τοσες ασκήσεις κυκλοφορουν απο τα φυλλαδια και παραλληλα ο Τσιμπουκης εχει 2 τομους με λυμενες ασκησεις. Το μονο που μενει είναι καποια στιγμη να ανεβουν και εκεινες του φυλλαδίου στο internet (σε αυτό πρεπει να πιεσετε εσεις οι φοιτητές).
Αναρωτιέμαι τελικα αν υπάρχει καποιο νοημα στην αντιγραφή τοσων ασκησεων καθε χρόνο απο τον πινακα, και μετα να ψαχνόμαστε αν εγινε η Φ13 ή αν καποιος έχει την Φ3...



Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: KalODIa on March 22, 2012, 22:48:06 pm
οκ και γω αποφοιτος ειμαι :P

δεν εχεις απολυτο αδικο, και μενα με προβληματιζει το ζητημα γιατι καποια στιγμη θα ανακατευτώ στις ασκήσεις του Πεδίου. Ας πουμε, αυτη η αποστηθιση τυπων ασκήσεων και η ακριτη, χωρις συζητηση, αντιγραφή απο τον πινακα, πρεπει να σταματησει. Σιγουρα, θα επιθυμουσα να αλλαξουν και τα θεματα των εξετάσεω, χωρίς να φυγουν τα μαθηματικά κατα την αποψη μου γιατι εμπεριεχουν μια κατανόηση του προβληματος, αλλα να στραφούμε προς θεματα που εξεταζουν τη φυσικη σημασία και την κριση του φοιτητη. Δεν ξερω κατα ποσο θα μπορέσω να επηρεασω το ζήτημα ή αν θα βαρεθω στο τέλος. Γενικα υπαρχουν εντονες συζητησεις για αλλαγη της φιλοσοφιας των θεματων, αλλα υπαρχει και διστακτικότητα γιατι μολις γινει η αλλαγη τα ποσοστα αποτυχίας (τουλαχιστον στην αρχη) θα εκτοξευτουν.


Να σου πω τωρα που διαφωνω. Το Πεδίο είναι μάθημα βάσης, δεν εχει σκοπο να αντικαταστήσει το μαθημα των κεραιών ή αλλα, που είναι ακόμα περισσότερο προσανατολισμενα σε εφαρμογες. Αυτά θα έρθουν αργότερα. Ο σκοπός του είναι να εισαγει τον φοιτητή στα ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα και την κατανοηση τους. Και όπως όλα τα πρακτικα προβληματα στην εξελιξη των επιστημων, παντα ξεκινάμει απο καποια απλοποιημενα μη ρεαλιστικά μοντέλα, οπως απειροι αγωγοι, σχηματα που τεινουν σε τελειες σφαιρες και κυλινδρους. Συμφωνα με την εκπαιδευτική ιδεα, αμα κατεχεις την βαση μπορεις αργοτερα να περασεις σε πιο περιπλοκα και ρεαλιστικα θεματα. Και παλι ίσως να έπρεπε να υπήρχαν κάποια hints για την συνδεση αυτης της θεωρίας με την πραξη.


Εργαστηρια και εργασίες με 200 ατομα και κανεναν ΕΔΙΙΠ, δεν πρόκειται να γίνουν.

Συμφωνώ μαζί σου σε αρκετά. Δεν ήθελα να παρερμηνευτώ... Δεν λέω να φύγουν τα μαθηματικά από το μάθημα ούτε οι ασκήσεις. Αλλά το μάθημα δεν είναι μόνο μαθηματικά και ασκήσεις. Επιπλέον το μάθημα το θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό αλλά έτσι όπως διδάσκεται καταλήγει ιδιαιτέρως άχρηστο. Η πλειοψηφία των φοιτητών που περνάει το μάθημα δεν έχει μάθει τπτ ουσιαστικό για τα πεδία. Και όταν λέω να μάθει εννοώ να το κατανοήσει σε βάθος. Όταν δεν συνδέεται με την πράξη ή με πειράματα δεν πρόκειται η πλειοψηφία να συνειδητοποιήσει την ουσία.

Επίσης, όχι θέματα κρίσεως. Θεωρώ το 90% των καθηγητών αρκετά στενόμυαλους για να δεχτούν μια διαφορετική άποψη έστω και τεκμηριωμένη. Στα θέματα κρίσεως καταλήγει να γίνεται αντιπαράθεση μεταξύ ιδεών καθηγητή και φοιτητή. Οι καθηγητές καλώς ή κακώς δεν έχουν μάθει να ανέχονται την αμφισβήτηση και τα θέματα κρίσεως θα αποτελέσουν αφορμή για να ακονίσουν τα χασαπομάχερα.

Θεωρώ ότι η αξιολόγηση πρέπει να γίνεται σε μικρό βαθμό μέσω ασκήσεων και κυρίως μέσω κάποιου πειράματος, του οποίου ο φοιτητής θα προυπολογίσει το αποτέλεσμα. Τα πειράματα αυτά μπορούν να γίνουν σε οποιαδήποτε εργαστήριο ή ακόμα και με βίντεο. Δεν μπορούμε σα μηχανικοί να μιλάμε για ηλεκτρομαγνητικό πεδίο και διανύσματα και το ακροατήριο να φαντάζεται ufo και εξωγήινους. Πρέπει να το δουν πως δρα.

ΥΓ Για τα πειράματα που λέω. Μπορεί ο καθηγητής να τα κάνει σε κάποιο εργαστήριο και να τραβήξει βίντεο. Το ότι το ελληνικό κράτος πληρώνει καθηγητές για να κάνουν δημόσιες σχέσεις και εξωτερικές εργασίες για να πλουτίσουν τσέπες ή βιογράφικο το θεωρώ απαράδεκτο. Εάν θέλουν εξωτερικές εργασίες να ανοίξουν γραφείο και να παραιτηθούν. Εάν δεν προλαβαίνουν να διαχειριστούν έρευνες να παραιτηθούν και να γίνουν ερευνητές. Δεν θα την πληρώνουν πάντα οι φοιτητές ...


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: asmd on March 22, 2012, 22:50:13 pm
@Karaμazoβ

κοίταξε.. εγώ δεν το πρότεινα γιατί άκουσα ότι το κάνουν αλλού.. απλά μόνο όταν κάτσεις και προσπαθήσεις να λύσεις μόνος έχεις κάποιο αποτέλεσμα - σε όλα τα μαθήματα

τώρα εάν έχεις και 1-2 πάνω από το κεφάλι σου να σου δώσουν και μια γραμμή όταν δεν προχωράς, ακόμα καλύτερα

το θέμα είναι ότι οι λυμένες ασκήσεις πιο πολύ κακό παρά καλό κάνουν


οι πιο βοηθητικές ακσήσεις για παράδειγμα στα κυκλώματα ήταν οι άλυτες στο τέλος του κεφαλαίου - μπορεί να έτρωγες ώρες μέχρι να λύσεις μία.. αλλά κάθε φορά κέρδιζες κάτι. Το άλλο βιβλίο με τις λυμένες δεν το είχα ανοίξει καν.. και πολλές φορές έχανα μονάδες στις εξετάσεις από κανένα τρικ που είχε στις λυμένες και δεν τις είχα ρίξει μια ματιά.. γιατί πάντα μου την έσπαγε να διαβάζω ασκήσεις - βέβαια όπως μπορεί ο καθένας.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: asmd on March 22, 2012, 23:00:32 pm

επίσης πάντα μου την έσπαγε το τροχάδι για να καλυφθεί η ύλη..

έφτανες ως τους πυκνωτές.. και μετά τροχάδι ενέργεια, δυνάμεις, πόλωση, κατοπτρισμός

αυτά τα μαθήματα χρειάζονται μία σειρά.. εάν η μισή ύλη τρέχει και δεν μπορείς να την ακολουθήσεις δυσκολεύουν τα πράγματα..

και μπορώ να σου πω πως μετά το δεύτερο έτος, μετά από μία τραυματική εμπειρία που είχα με την ιωαννίδου στον λογισμό ΙΙ.. σε ελάχιστες περιπτώσεις (όχι σε ελάχιστα μαθήματα - ελάχιστες παρακολουθήσεις εννοώ) πήγα είτε σε ασκήσεις, είτε σε παρακολούθηση..

βιβλιοθήκες, βιβλία.. κάλυψη του αντικειμένου, διάβασμα για τις εξετάσεις - γιατί άλλο να μάθεις και άλλο να περάσεις το μάθημα.. και τα δύο μαζί απαιτούν 1,5 της προσπάθειας για να περάσεις ένα μάθημα.. ενώ αυτό δεν θα έπρεπε να ισχύει - το αντίθετο μάλιστα.



Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Groucho on March 23, 2012, 11:35:56 am

Φαντάζομαι καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ θεωρίας-φιλοσοφίας και πράξης.

Πράξη αποτελεί πχ μια εφαρμογή στην κινητή τηλεφωνία.

Τα μαθηματικά είναι θετική επιστήμη όταν εφαρμόζονται. Και το συγκεκριμένο μάθημα ουδεμία επαφή δεν έχει με την πραγματικότητα. 

Το μάθημα εστιάζει στην μαθηματική επίλυση ανύρπακτων προβλημάτων, ασύνδετων με την πραγματικότητα και όχι στην ουσιαστική κατανόηση και μελέτη των πεδίων από τη σκοπιά ενός μηχανικού.


Το ποιντ μου ηταν οτι η φιλοσοφια σε μεγαλο βαθμο αφορα τη κατανοηση φυσικων φαινομενων οποτε το να λες οτι
το μαθημα γινεται σαν φιλοσοφια και οτι δεν εστιαζει στην κατανοηση των φυσικων φαινομενων ειναι καπως αντιφατικο.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: N3ikoN on March 23, 2012, 12:47:47 pm
Πως θα 'θελα να είχα ένα, και δύο, και τρία, και τέσσερα πεδία...  :D


το πρόβλημα με τα πεδία είναι ότι δε τα γουστάρει ο κόσμος. νομίζω πως αν τα πεδία 1 και 2 κοβοντουσαν στη μεση και γινόντουσαν 4 μαθήματα , με το 1/2 της ύλης, θα αποφορτιζόνταν και θα μαθαίναμε και καλύτερα τη φυσική σημασία και καλύτερα τη μαθηματική προσέγγιση. δίνεις πούλο σε τεχνικη μηχανικη(ετσι οπως γινεται ειναι πληρως αχρηστη ουτως η αλλως) και στη φυσική και χωρανε περίφημα.



Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: sofigami on March 23, 2012, 12:59:07 pm
Πως θα 'θελα να είχα ένα, και δύο, και τρία, και τέσσερα πεδία...  :D


το πρόβλημα με τα πεδία είναι ότι δε τα γουστάρει ο κόσμος. νομίζω πως αν τα πεδία 1 και 2 κοβοντουσαν στη μεση και γινόντουσαν 4 μαθήματα , με το 1/2 της ύλης, θα αποφορτιζόνταν και θα μαθαίναμε και καλύτερα τη φυσική σημασία και καλύτερα τη μαθηματική προσέγγιση. δίνεις πούλο σε τεχνικη μηχανικη(ετσι οπως γινεται ειναι πληρως αχρηστη ουτως η αλλως) και στη φυσική και χωρανε περίφημα.



Ναι και μετά αυτοκτονεί ο κόσμος που πρέπει υποχρεωτικά να ασχοληθεί με το μάθημα 4 φορές.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: asmd on March 23, 2012, 13:11:17 pm

για το βασικό κύκλο δεν λέτε τίποτα.. εκεί είναι η ουσία

για να ακούσω γνώμες.. ::)

::)


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: N3ikoN on March 23, 2012, 14:22:52 pm
Πως θα 'θελα να είχα ένα, και δύο, και τρία, και τέσσερα πεδία...  :D


το πρόβλημα με τα πεδία είναι ότι δε τα γουστάρει ο κόσμος. νομίζω πως αν τα πεδία 1 και 2 κοβοντουσαν στη μεση και γινόντουσαν 4 μαθήματα , με το 1/2 της ύλης, θα αποφορτιζόνταν και θα μαθαίναμε και καλύτερα τη φυσική σημασία και καλύτερα τη μαθηματική προσέγγιση. δίνεις πούλο σε τεχνικη μηχανικη(ετσι οπως γινεται ειναι πληρως αχρηστη ουτως η αλλως) και στη φυσική και χωρανε περίφημα.


Ναι και μετά αυτοκτονεί ο κόσμος που πρέπει υποχρεωτικά να ασχοληθεί με το μάθημα 4 φορές.

μα θα ασχοληθεις με τα ιδια πραματα, θα χεις περισσοτερο χρονο για τα ιδια πραματα. θα τα καταλαβες καλυτερα, και θα σου αρεσουν περισσοτερο. και δε θα χεις να ασχολεισαι με φυσικη και τεχνικη μηχανικη ξερω γω



Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: sofigami on March 23, 2012, 15:37:18 pm
Πως θα 'θελα να είχα ένα, και δύο, και τρία, και τέσσερα πεδία...  :D


το πρόβλημα με τα πεδία είναι ότι δε τα γουστάρει ο κόσμος. νομίζω πως αν τα πεδία 1 και 2 κοβοντουσαν στη μεση και γινόντουσαν 4 μαθήματα , με το 1/2 της ύλης, θα αποφορτιζόνταν και θα μαθαίναμε και καλύτερα τη φυσική σημασία και καλύτερα τη μαθηματική προσέγγιση. δίνεις πούλο σε τεχνικη μηχανικη(ετσι οπως γινεται ειναι πληρως αχρηστη ουτως η αλλως) και στη φυσική και χωρανε περίφημα.


Ναι και μετά αυτοκτονεί ο κόσμος που πρέπει υποχρεωτικά να ασχοληθεί με το μάθημα 4 φορές.

μα θα ασχοληθεις με τα ιδια πραματα, θα χεις περισσοτερο χρονο για τα ιδια πραματα. θα τα καταλαβες καλυτερα, και θα σου αρεσουν περισσοτερο. και δε θα χεις να ασχολεισαι με φυσικη και τεχνικη μηχανικη ξερω γω



Το θέμα είναι ότι είναι πολλά 4 εξάμηνα από τα 5 πριν τον τομέα για να ασχοληθείς με ένα αντικείμενο, όσο ευρύ και να είναι αυτό.
Και επίσης, δε νομίζω ότι θα έπρεπε να γίνει κάτι τέτοιο σε βάρος της τεχνικής μηχανικής, η οποία κατά τη γνώμη μου είναι μάθημα απαραίτητο αν αλλάξει άρδην χαρακτήρα.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Godhatesusall on March 23, 2012, 16:00:27 pm
Τεχνική μηχανική vs λίγα παραπάνω ψηφιακά ή κυκλώματα ή ηλεκτρονική ή ενεργειακή ή πεδία ή ....


makes sense


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: sofigami on March 23, 2012, 16:18:08 pm
Τεχνική μηχανική vs λίγα παραπάνω ψηφιακά ή κυκλώματα ή ηλεκτρονική ή ενεργειακή ή πεδία ή ....


makes sense

Ναι γιατί είναι λίγο αστείο μόνο οι ηλεκτρολόγοι να μην έχουν ιδέα από στατική κτλ. Όχι έτσι όπως είναι τώρα φυσικά το μάθημα.


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Godhatesusall on March 23, 2012, 16:57:22 pm
Ναι αλλά είναι ακόμη πιο αστείο οι ηλεκτρολόγοι να μην έχουν ιδέα από ψηφιακά ή από ηλεκτρονική

Στα 5 χρόνια έχεις Χ χρόνο να μάθεις μερικά πράγματα. Καλύτερα να τον ξοδεύεις εκεί που μετράει. Και προσοχή, δεν υποστηρίζω την υπερ-εξειδίκευση και το να μαθαίνεις μόνο ένα πράγμα στο πανεπιστήμιο, αλλά έλεος, η στατική στους ηλεκτρολόγους είναι σούπερ άχρηση εκτός από κάτι ενεργειακούς ίσως, και αυτό σε πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Ας πάει επιλογής τομέα...


Title: Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
Post by: Anyparktos on March 23, 2012, 17:48:53 pm
Πως καταλήξαμε να μιλάμε για την τεχνική μηχανική...?Όσο για τη χρησιμότητα της,i see you and i raise you fluid mechanics+vibration theory.True story,ειμαι και ενεργειακος.

Κατα τ'άλλα μια χαρά είναι οπως ειναι τα πεδία.Μονο η κάπως ασυνήθιστη προσέγγιση του Τσιμπούκη με ξενίζει λίγο(κατι βεβαια θα ξερει παραπανω ο ανθρωπος και τα παρουσιαζει ετσι...),αλλα κατα τ'άλλα τα βρισκω και πολυ χρησιμα και γενικα απαραιτητα για την κατανοηση της ηλεκτρολογιας απ'οποια μερια κι αν την πιασεις.Επισης βλεπω και αρκετα φιλοτιμη προσπαθεια απο τον κ. Κανταρτζη να "προσγειωσει" το εξαιρετικα απαραιτητο πεδιο 2.Το μετανιωνω μεχρι εκει που δεν παει το οτι αργησα τοσο να το διαβασω και πιστευω οτι αν μη τη αλλο για ενεργειακους ειναι must,περαν πολλών που διαμαρτύρονται οτι ξερουν μηχανες και αρα ξερουν πεδιο (which is a load of crap really...)

EDIT: Για να προλαβω κι ενα shitstorm waiting to happen,δε λεω οτι ολα τα θεματα ολων των πεδιων που πεφτουν παντα ειναι καλο πραμα.Ουτε οτι ολα τα κομματια της υλης τους ειναι η απολυτη αληθεια της ζωης.Λεω οτι η αντιληψη σου σε πολλα αλλα πιο "εφαρμογοκεντρικα" μαθηματα διευρυνεται με καλη-ή έστω υπαρκτή :P - γνώση η/μ πεδίου.