THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις => Topic started by: dim on February 13, 2009, 15:23:27 pm



Title: PROBLIST
Post by: dim on February 13, 2009, 15:23:27 pm
Σήμερα στη σχολή ήταν κολλημένες κάτι κόλλες που έγραφαν problist...???

Τελικά ήταν "μάρκετινγκ" για μία πολύ καλή κίνηση..

Αντιγράφω e-mail..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Στις πρόσφατες εξεταστικές περιόδους παρατηρήθηκε μειωμένη προσέλευση των φοιτητών σε αρκετά μαθήματα. Το ίδιο παρατηρείται και στις παραδόσεις των μαθημάτων. Αυτά και παρόμοια φαινόμενα έφεραν στην επιφάνεια τον γενικότερο σχετικό προβληματισμό που υπάρχει αρκετό καιρό τώρα σε πολλά μέλη του τμήματος για την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τις αιτίες της δυσλειτουργίας της.

Σε μια πρώτη – τουλάχιστον – προσέγγιση κρίθηκε απαραίτητο από την Γ.Σ. του τμήματος να αναγνωριστούν και να καταγραφούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές κατά την διάρκεια των σπουδών τους, για να συζητηθούν ακολούθως στην Γ.Σ. του τμήματος.

Η problist δημιουργήθηκε σε μια προσπάθεια να δώσει βήμα σε όσο το δυνατόν περισσότερα μέλη του τμήματος, ώστε να μπορέσουν να καταθέσουν – επώνυμα ή ανώνυμα – τις απόψεις και διαπιστώσεις τους. Λειτουργεί – τουλάχιστον προς το παρόν – σαν χώρος συγκέντρωσης της πληροφορίας και όχι σαν χώρος γενικής συζήτησης· γι’ αυτό είναι και moderated.

Η εγγραφή σας έγινε αυτόματα. Αν, παρ’ ελπίδα, δεν επιθυμείτε να εκφράστε άποψη ή να λαμβάνετε μηνύματα, μπορείτε πάντοτε να διαγραφείτε στέλνοντας e-mail στην διεύθυνση

problist-request@faedrion.ee.auth.gr?Subject=Unsubscribe

Και μπορείτε πάντοτε να ξαναεγγραφείτε, ή να πείτε και σε άλλους να εγγραφούν (η λιστα είναι ανοιχτή για όλους του φοιτητές του τμήματος), στέλνοντας νέο e-mail στην διεύθυνση

problist-request@faedrion.ee.auth.gr?Subject=Subscribe

με όποια διεύθυνση e-mail θέλετε, χωρίς να είναι απαραίτητη η δήλωση του ονόματός σας.

Αν, όπως ελπίζουμε, επιθυμείτε να συμμετέχετε σε αυτήν την προσπάθεια του τμήματος, στείλτε μήνυμα στην problist@faedrion.ee.auth.gr, όπου να περιγράφετε τον λόγο ή τους λόγους που πιστεύετε ότι δημιουργούν δυσκολίες στην αποτελεσματική λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας και των σπουδών στο ΤΗΜΜΥ. Ενδεικτικοί, και σίγουρα όχι εξαντλητικοί, λόγοι επιγραμματικά:
Υποδομές - Τεχνικά προβλήματα: Πλήθος, χωρητικότητα, θέρμανση, αερισμός, φωτισμός αιθουσών / εργαστηρίων – Αναγνωστήριο – Πάρκινγκ, κυλικείο, κλπ.
Πρόγραμμα σπουδών: Δομή – Αλληλουχία μαθημάτων – Πλήθος μαθημάτων ανά εξάμηνο – Ωρολόγιο πρόγραμμα, κλπ.
Μαθήματα: Ενδιαφέρον, χρησιμότητα, περιεχόμενο αντικειμένου – Προβλήματα με τους διδάσκοντες, τρόπος διδασκαλίας, μεταδοτικότητα, απουσίες, συμπεριφορά – Προβλήματα με το βιβλίο, κλπ.
Αμαρτίες γονέων …και τέκνων: Λάθος επιλογή σχολής – Προαπαιτούμενες γνώσεις – Ελλιπής παρακολούθηση – Ελλιπές διάβασμα – Πλήθος φοιτητών – Αναλογία διδασκόντων προς διδασκομένους, κλπ.
Προσωπικοί λόγοι: Οικονομικοί, αισθηματικοί, υγείας, εργασία, κλπ.
Θα βοηθούσε αν είστε όσο πιο σαφής γίνεται στην περιγραφή των προβλημάτων, ελλείψεων, δυσκολιών. Επίσης, αν, όπου χρειάζεται και είναι δυνατόν, πέρα από την απλή παράθεση του προβλήματος διατυπώνατε τον τρόπο που το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρεάζει τις σπουδές.

Αν, πάλι, τις απόψεις και τις παρατηρήσεις σας θα προτιμούσατε να τις πείτε προφορικά, μπορείτε να έρθετε σε επαφή με οποιοδήποτε από τα μέλη της επιτροπής, μέσω προσωπικού e-mail, μέσω τηλεφώνου ή – μάλλον το καλύτερο – με μια βόλτα και προσωπική συζήτηση στο γραφείο του.

Παράλληλα και κατά την διάρκεια της συλλογής των απόψεων, η επιτροπή προτίθεται να διοργανώσει μία ή και περισσότερες ανοιχτές συναντήσεις-συζητήσεις για την όσο μεγαλύτερη δημοσιοποίηση, ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ όλων των μελών του τμήματος. Χωρίς, βεβαία, αυτές οι ζωντανές εκδηλώσεις να μπορούν ποτέ να αντικαταστήσουν την συμμετοχή σας στη λίστα και την προσωπική κατάθεση της άποψής σας.

Αναμένοντας την συμβολή σας,

Για την
επιτροπή καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές του Τμήματός μας κατά την διάρκεια των σπουδών τους, για να συζητηθούν στη Γ.Σ του Τμήματος

Αντώνης Παπαγιαννάκης,  agp@eng.auth.gr, 2310/996393
Γρηγόρης Παπαγιάνννης,  grigoris@eng.auth.gr, 2310/996388
Τάσος Ντελόπουλος,  adelo@eng.auth.gr, 2310/996272

Φεβ 2009



Title: Re: PROBLIST
Post by: tesla on February 13, 2009, 16:22:50 pm
Καλη κινηση αν και λιγο αργοπορημενη...


Title: Re: PROBLIST
Post by: Emfanever on February 13, 2009, 16:29:30 pm
σιγά σιγά θα μπλοκάρει το σύστημα από τα πολλά προβλήματα


Title: Re: PROBLIST
Post by: mousitsa on February 13, 2009, 17:05:54 pm
Πήξαμε στις λίστες...
Τα πολλά λόγια είναι φτωχεια..


Title: Re: PROBLIST
Post by: Nessa NetMonster on February 13, 2009, 17:15:13 pm
Να ρωτήσω λίγο κάτι συναφές: Κάτι ερωτηματολόγια που μας έρχονται στο e-mail και υποτίθεται ότι τα συμπληρώνουν ανώνυμα όλοι τα διαβάζουν οι καθηγητές; Ποιος τα φτιάχνει και σε ποιον πάνε; Είναι στα πλαίσια της και καλά αξιολόγησης;

Δηλαδή να τα εκλάβουμε ως φιλότιμο του καθηγητή ή ως απλά μια αγγαρεία που την έκανε για να φύγει από πάνω του μια υποχρέωση;

Ρωτάω γιατί είναι ένα μάθημα που έχουμε πολλά να πούμε (*) στον καθηγητή (είτε μέσω του ερωτηματολογίου είτε τετατέτ - κατά προτίμηση το δεύτερο), αλλά αν δεν ενδιαφέρεται δεν έχει νόημα (άσε που μπορεί και να μπλέξεις)... ενώ αν όντως εκδηλώνει ενδιαφέρον τότε να κάνουμε ένα βήμα να του δώσουμε ένα feedback κριτικής.

(*) Το πρώτο πληθυντικό το χρησιμοποιώ γιατί έχω παρατηρήσει ότι το 90+% έχουν ακριβώς τα ίδια παράπονα από το συγκεκριμένο καθηγητή. Υποθέταμε όλοι ότι απλά δεν ενδιαφέρεται να βελτιώσει το μάθημά του.


Title: Re: PROBLIST
Post by: Karaμazoβ on February 13, 2009, 18:13:46 pm
Προς τους καθηγητες απευθύνομαι κυριως, αλλα και σε οποιον γνωρίζει:

υπάρχει καποιος μηχανισμός εντός του τμήματος, θεσμοθετημένος, που θα αναγκάσει καποιον καθηγητή να αλλαξει τον τρόπο που κάνει μάθημα? μπορω με καποιο τροπο να αναγκάσω τον Πετρίδη να παψει να εξετάζει τις 30 ερωτησεις παπαγαλιας στις εξετάσεις και να κάνει μαθημα σε αιθουσα, για παραδειγμα, στο μαθημα των Μετρήσεων (κατι που σκεφτομaι να γραψω στην problist)?



Title: Re: PROBLIST
Post by: ikoufis on February 13, 2009, 18:48:52 pm
Μάλλον στο ελληνικό πανεπιστήμιο αυτά στηρίζονται και πετυχαίνονται περισσότερο με τη συνείδηση και την "πίεση" συναδέλφων και φοιτητών, και η πίεση αυτή δεν είναι τον χτίζω, γιατί λόγο δράσης αντίδρασης αυτός θα σε τσιμεντώσει στο γραπτό σου!(Αυτό ισχύει για προβληματικές περιπτώσεις-αν μπορείς να συνεννοηθείς με τον άνθρωπο αυτό θα το είχες κάνει ήδη φαντάζομαι!).
Σε αυτή την κατεύθυνση νομίζω μπορεί να βοηθήσει η problist.
Αλλά γιατί δε το συζητάς εκεί να δούμε και το πώς το σκέφτονατι και οι ίδιοι οι δημιουργοί της.


Title: Re: PROBLIST
Post by: Aurelius on February 13, 2009, 18:52:11 pm
Προς τους καθηγητες απευθύνομαι κυριως, αλλα και σε οποιον γνωρίζει:

υπάρχει καποιος μηχανισμός εντός του τμήματος, θεσμοθετημένος, που θα αναγκάσει καποιον καθηγητή να αλλαξει τον τρόπο που κάνει μάθημα? μπορω με καποιο τροπο να αναγκάσω τον Πετρίδη να παψει να εξετάζει τις 30 ερωτησεις παπαγαλιας στις εξετάσεις και να κάνει μαθημα σε αιθουσα, για παραδειγμα, στο μαθημα των Μετρήσεων (κατι που σκεφτομaι να γραψω στην problist)?

++

Ελπιζω να βοηθησει μια τετοια λιστα, αν και δεν μπορω να καταλαβω τι περισσοτερο μπορει να προσφρει απο τις υπαρχουσες. Φανταζομαι και εκει θα γινονται συζητησεις, και εκει θα συμμετεχουν τα ιδια ατομα. Τεσπα, μακαρι να βοηθησει. :)


Title: Re: PROBLIST
Post by: Angie_Ann on February 13, 2009, 19:23:43 pm
Πάντως όπως και να χει η δημιουργία αυτής της λίστας είναι μία πολύ θετική κίνηση.


Title: Re: PROBLIST
Post by: pmousoul on February 13, 2009, 19:46:36 pm
Δεν μπορούμε να κρίνουμε κάτι εκ των προτέρων.

Απ' ότι κατάλαβα είναι η λίστα μίας επιτροπής του τμήματος, η οποία θέλει να ακούσει τα όποια προβλήματα των φοιτητών.

Καλό είναι να ακουστούν λοιπόν προβλήματα.. και εάν τελικά δεν γίνει τίποτα γι' αυτά ας δηλώσουμε απογοητευμένοι.

Αλλά η επικοινωνία επιβάλλει την συμμετοχή και των δύο πλευρών..

Το θέμα είναι να ξεφύγουμε από το κλίμα πόλωσης.. και να συζητήσουμε χωρίς.. φόβο και πάθος!

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων της επιτροπής αυτής θα ήθελα να γίνει και μία κουβέντα για την διδασκαλία.. η πρότασή μου συνοψίζεται σε αυτό το τόπικ :

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=29331.0

και αναφέρει :

1. Τα μαθήματα θεωρίας να μην αποσκοπούν στην κάλυψη της ύλης, αλλά να στοχεύουν στο να διδάξουν τα σημαντικότερα σημεία, καθώς και αυτά που από την πείρα του διδάσκοντα θεωρούνται πιο δυσνόητα για τους φοιτητές. Θεωρώ ότι δεν έχει νόημα το να γίνεται το μάθημα βιαστικά για να καλυφθεί η ύλη που ενδεχομένως θα μπει στις εξετάσεις γιατί κατά την διάρκεια ενός τέτοιου μαθήματος ο φοιτητής δεν θα καταφέρει να συγκρατήσει και πολλά.. ίσως και τίποτα. Με λίγα λόγια τα μαθήματα της θεωρίας θα πρέπει να βοηθάνε τον φοιτητή ώστε να μελετά πιο εύκολα-γρήγορα από ένα βιβλίο, γνωρίζοντας πέντε βασικά πράγματα για το κάθε κεφάλαιο.

2. Να καταργηθούν τα μαθήματα ασκήσεων. Οι καθηγητές θα δίνουν σε κάθε μάθημα σειρές ασκήσεων, οι οποίες θα καλύπτουν το μαθηματικό υπόβαθρο κάποιου/ων κεφαλαίων. Αντί των μαθημάτων ασκήσεων θα γίνονται μαθήματα στα οποία οι φοιτητές αφού έχουν ασχοληθεί με τις ασκήσεις θα υποβάλλουν απορίες - δυσκολίες που συνάντησαν. Με αυτόν τον τρόπο θα γίνει λιγότερο αισθητός ο εξετασιοκεντρικός χαρακτήρας γιατί η προσπάθεια του φοιτητή θα κατανέμεται μέσα στο εξάμηνο και θα είναι αποδοτικότερη εφόσον θα έχει με αυτόν τον τρόπο την βοήθεια του διδάσκοντα. Επίσης θεωρώ ότι η αντιγραφή ασκήσεων από τον πίνακα είναι επιβλαβής για τους φοιτητές γιατί δεν μπαίνουν στον κόπο να λύσουν ασκήσεις παρά μόνο, εάν όχι πριν τις εξετάσεις, την ώρα των εξετάσεων.

3. Στα πλαίσια των μαθημάτων της θεωρίας να γίνονται παρουσιάσεις που να αφορούν τις εφαρμογές του μαθήματος. Στα πλαίσια κινήτρων για να ασχοληθούν οι φοιτητές με το μάθημα, κάποιες από αυτές τις παρουσιάσεις θα μπορούσαν να γίνονται από ομάδες φοιτητών, να είναι προαιρετικές και να ανταμείβονται αναλόγως.


Title: Re: PROBLIST
Post by: cyb3rb0ss on February 13, 2009, 19:53:37 pm
Δεν μπορούμε να κρίνουμε κάτι εκ των προτέρων.

Απ' ότι κατάλαβα είναι η λίστα μίας επιτροπής του τμήματος, η οποία θέλει να ακούσει τα όποια προβλήματα των φοιτητών.

Καλό είναι να ακουστούν λοιπόν προβλήματα.. και εάν τελικά δεν γίνει τίποτα γι' αυτά ας δηλώσουμε απογοητευμένοι.

Αλλά η επικοινωνία επιβάλλει την συμμετοχή και των δύο πλευρών..

Το θέμα είναι να ξεφύγουμε από το κλίμα πόλωσης.. και να συζητήσουμε χωρίς.. φόβο και πάθος!

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων της επιτροπής αυτής θα ήθελα να γίνει και μία κουβέντα για την διδασκαλία.. η πρότασή μου συνοψίζεται σε αυτό το τόπικ :

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=29331.0

και αναφέρει :

1. Τα μαθήματα θεωρίας να μην αποσκοπούν στην κάλυψη της ύλης, αλλά να στοχεύουν στο να διδάξουν τα σημαντικότερα σημεία, καθώς και αυτά που από την πείρα του διδάσκοντα θεωρούνται πιο δυσνόητα για τους φοιτητές. Θεωρώ ότι δεν έχει νόημα το να γίνεται το μάθημα βιαστικά για να καλυφθεί η ύλη που ενδεχομένως θα μπει στις εξετάσεις γιατί κατά την διάρκεια ενός τέτοιου μαθήματος ο φοιτητής δεν θα καταφέρει να συγκρατήσει και πολλά.. ίσως και τίποτα. Με λίγα λόγια τα μαθήματα της θεωρίας θα πρέπει να βοηθάνε τον φοιτητή ώστε να μελετά πιο εύκολα-γρήγορα από ένα βιβλίο, γνωρίζοντας πέντε βασικά πράγματα για το κάθε κεφάλαιο.

2. Να καταργηθούν τα μαθήματα ασκήσεων. Οι καθηγητές θα δίνουν σε κάθε μάθημα σειρές ασκήσεων, οι οποίες θα καλύπτουν το μαθηματικό υπόβαθρο κάποιου/ων κεφαλαίων. Αντί των μαθημάτων ασκήσεων θα γίνονται μαθήματα στα οποία οι φοιτητές αφού έχουν ασχοληθεί με τις ασκήσεις θα υποβάλλουν απορίες - δυσκολίες που συνάντησαν. Με αυτόν τον τρόπο θα γίνει λιγότερο αισθητός ο εξετασιοκεντρικός χαρακτήρας γιατί η προσπάθεια του φοιτητή θα κατανέμεται μέσα στο εξάμηνο και θα είναι αποδοτικότερη εφόσον θα έχει με αυτόν τον τρόπο την βοήθεια του διδάσκοντα. Επίσης θεωρώ ότι η αντιγραφή ασκήσεων από τον πίνακα είναι επιβλαβής για τους φοιτητές γιατί δεν μπαίνουν στον κόπο να λύσουν ασκήσεις παρά μόνο, εάν όχι πριν τις εξετάσεις, την ώρα των εξετάσεων.

3. Στα πλαίσια των μαθημάτων της θεωρίας να γίνονται παρουσιάσεις που να αφορούν τις εφαρμογές του μαθήματος. Στα πλαίσια κινήτρων για να ασχοληθούν οι φοιτητές με το μάθημα, κάποιες από αυτές τις παρουσιάσεις θα μπορούσαν να γίνονται από ομάδες φοιτητών, να είναι προαιρετικές και να ανταμείβονται αναλόγως.

Συμφωνώ, ειδικότερα με το πρώτο.


Title: Re: PROBLIST
Post by: pandora on February 13, 2009, 20:42:02 pm
ngine13, καλό θα ήταν να μεταφέρουμε τη συζήτηση εκεί  ;)

ήδη η σχετική "προπαγάνδα" έχει γίνει, οπότε νομίζω ότι οι συνθήκες έχουν ωριμάσει για να καταγραφούν κάποια πράγματα και να μείνουν στο Τμήμα ως προτάσεις.

Ο λόγος ο ψύχραιμος και εμπεριστατωμένος χρειάζεται στην απαρχή μιας λίστας όπως η problist, και το πόστ σου θα ήταν πιστεύω μια καλή αρχή  ;)
Άλλωστε αποτελεί λίστα καταγραφής και όχι ξεκατινιάσματος  ;)


Title: Re: PROBLIST
Post by: nbourgis on February 13, 2009, 21:02:53 pm

Για να καταλαβω το τμημα εχει επιτελους επισημη moderated λιστα ;





Title: Re: PROBLIST
Post by: Optima on February 13, 2009, 21:22:56 pm
το " τα πολλα λογια ειναι φτωχια" μπορει να ισχυει σε πολλες περιπτωσεις σε αυτην τη σχολη - κ εγω πιστευω οτι πολλες φορες δεν υπαρχει καλη θεληση απο συγκεκριμενους διδασκοντες. Αλλα ετσι ειναι τα πραγματα, αυτο το θεωρω καλη κινηση, θα γραψω κ εγω τη γνωμη μου

νομιζω πρεπει να λεμε αυτο που σκεφτομαστε, πρεπει να λεμε την αποψη μας , κατι βγαινει στο τελος..αν οχι για εμας, που τον φαγαμε τον γαιδαρο, για τους επομενους που θα ερθουν..

πχ , μας μοιραστηκε ερωτηματολογιο για το μαθημα Βασεις Δεδομενων - μου εκανε εντυπωση που πολλοι συμφοιτητες μ ειπαν οτι δεν το συμπληρωσαν στα σοβαρα - γιατι οχι?



Title: Re: PROBLIST
Post by: mxkrtg13 on February 15, 2009, 21:25:43 pm
ναι γαματη ιδέα..Απτη μια δείχνεις ενδιαφέρον κ απτην άλλη έχεις στη δούλεψη σου άτομα του στυλ:Σου βάζω 5 γιατι μπορεί να μου απάντησες στις ερωτήσεις αλλά εγώ βαθμοόγώ με την διαίσθηση   ή  με άτομα που θεωρού σωστό να αποκαλούν όσους δεν καταλαβαίνουν τούβλα κ όταν τα τουβλα αντιδράνε να παίρνουν την απάντηση: Θα χεις πρόβλημα στο μάθημα...............


Title: Re: PROBLIST
Post by: pmousoul on July 11, 2009, 00:46:44 am

από problist :

Με το τέλος της ακαδημαϊκής χρονιάς λήγει και η θητεία της επιτροπής και κλείνει - ο πρώτος τουλάχιστον - κύκλος της problist.

Η καταγραφή των προβλημάτων, όπως δόθηκαν από όσους από τους φοιτητές τόλμησαν ή επέλεξαν να γράψουν, αποτυπώνεται στο κείμενο που επισυνάπτεται και που υποβλήθηκε από την επιτροπή στην ΓΣ του τμήματος, με σκοπό να συζητηθεί κατά την νεά ακαδημαϊκή χρονιά.

Στον καθένα μας εναπόκειται να αξιολογήσει τα όσα κατατέθηκαν και να ψάξει τις αιτίες.
Και στην ΓΣ του τμήματος να προχωρήσει στην ανάλυση, ιεράρχηση και επίλυση των προβλημάτων που περιγράφονται.


Καλό καλοκαίρι.


Για την
επιτροπή καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές του Τμήματός μας κατά την διάρκεια των σπουδών τους, για να συζητηθούν στη Γ.Σ του Τμήματος

Αντώνης Γ. Παπαγιαννάκης


Title: Re: PROBLIST
Post by: Alexkasgr on July 11, 2009, 00:59:48 am
Μια αρκετά καλή σύνοψη των όσων ειπώθηκαν τους 2 περίπου μήνες που ουσιαστικά δούλεψε η problist...
Τώρα που υπάρχει η καταγραφή, θα πρέπει να υπάρξουν και συγκεκριμένες δράσεις για κάποια από τα προβλήματα αυτά. Θα πρέπει οι φοιτητές να μην περιμένουν να φέρει η επιτροπή τη συζήτηση στο τμήμα, αλλά να προλάβουν οι ίδιοι να κάνουν τις προτάσεις τους συγκεκριμένες. Δεν είναι δύσκολο και όσες φορές έγινε στο παρελθόν, πέρασε πολύ εύκολα στο τμήμα. Αρκεί φυσικά να υπάρχουν και εκπρόσωποι των φοιτητών εκεί...


Title: Re: PROBLIST
Post by: pandora on July 15, 2009, 15:57:49 pm
Θα πρέπει οι φοιτητές να μην περιμένουν να φέρει η επιτροπή τη συζήτηση στο τμήμα, αλλά να προλάβουν οι ίδιοι να κάνουν τις προτάσεις τους συγκεκριμένες. Δεν είναι δύσκολο και όσες φορές έγινε στο παρελθόν, πέρασε πολύ εύκολα στο τμήμα. Αρκεί φυσικά να υπάρχουν και εκπρόσωποι των φοιτητών εκεί...

Το κείμενο της επιτροπής θα συζητηθεί εξ όσων γνωρίζω από τη νέα ακαδημαϊκή χρονιά.
Καλό θα ήταν γενικά να το υποστηρίξουν οι φοιτητές, ειδικά αυτοί που εκφράστηκαν μέσα από την problist.
Όσοι διαφώνησαν, με τον τρόπο και τα μέσα καταγραφής των προβλημάτων, για πολιτικούς ή άλλους λόγους, δεκτό και σεβαστό.
Ωστόσο αυτό το κλίμα του "τι το βασανίζουμε αφου στο τέλος δε θα γίνει τπτ" πρέπει να σπάσει πρώτα από μας και μετά από τους καθηγητές... νομίζω ότι η problist κινήθηκε προς αυτή την κατεύθυνση - τουλάχιστον διατύπωσε προβλήματα.

Καλό θα ηταν τέλος, οι εκπρόσωποι φοιτητών, απόντες μέχρι τώρα από την όλη διαδικασία, να διαβάσουν έστω το κείμενο που κατατέθηκε ακόμη κ αν διαφωνούν με αυτό.



Title: Re: PROBLIST
Post by: Αιμιλία η φτερωτή χελώνα on July 15, 2009, 16:25:35 pm
Καλό θα ηταν τέλος, οι εκπρόσωποι φοιτητών, απόντες μέχρι τώρα από την όλη διαδικασία, να διαβάσουν έστω το κείμενο που κατατέθηκε ακόμη κ αν διαφωνούν με αυτό.
+1