Title: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: mAn-_0lis on January 14, 2009, 23:29:44 pm Παραθέτω mail το οποίο έστειλα στα μέλη ΔΕΠ σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01:
Αγαπητά μέλη ΔΕΠ, Στη γενική συνέλευση της Τρίτης 13/01 ο σύλλογος ηλεκτρολόγων - μηχανολόγων μηχανικών αποφάσισε να διακοπούν τα μαθήματα τη Πέμπτη 15/01 ωστε να μπορέσουν οι φοιτητές να συμμετέχουν στη πανεκπαιδευτική πορεία που διοργανώνεται. Ουσιαστικά μας ενδιάφερει να μη γίνουν μαθήματα τις ώρες που θα γίνεται πορεία δηλαδή απ' τις 12 και μετά. Σας παρακαλούμε πολύ να σεβαστείτε την απόφασή μας. Επισυνάπτω την απόφαση του συλλόγου και μια πρόσκληση σε συζήτηση για τη Πέμπτη 15/01 στις 19:30 στη πτέρυγα των ηλεκτρολόγων. Μανώλης Σεργιάδης, 2ο έτος. Title: Re: ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΗΛ-ΜΗΧ Post by: samavasi on January 15, 2009, 04:06:12 am τελικα καποιος να μας πει αν ειναι "καταληψη" η διακοπη μαθηματων?και με το διακοπη σημαινει οτι μερικα θα γινουν και αλλα δε θα γινουν?
αυτοι που εχουν 11εργαστηριο πχ θα γινει μιας και ειναι πριν τις 12? (αν ειναι να σβηστει το ποστ μου τουλαχιστον στειλτε μια απαντηση με πμ δεν ειμαστε ολοι κοντα στη σχολη..) Title: Re: ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΗΛ-ΜΗΧ Post by: Fearless1988 on January 15, 2009, 06:55:49 am Όταν λέει διακοπή μαθημάτων εννοεί πως δεν γίνονται μαθήματα.
Στο χέρι μας είναι να είμαστε στην σχολή να τα σταματήσουμε. Δεν σταματάνε μαγικά τα μαθήματα, εμείς το διασφαλίζουμε αυτό. Επίσης έχει γενική συνέλευση τμήματος στις 10:30. Ας είμαστε όλοι στην σχολή αν είναι δυνατόν. Title: Re: ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΗΛ-ΜΗΧ Post by: bjork on January 15, 2009, 07:46:35 am Όταν λέει διακοπή μαθημάτων εννοεί πως δεν γίνονται μαθήματα. Στο χέρι μας είναι να είμαστε στην σχολή να τα σταματήσουμε. Δεν σταματάνε μαγικά τα μαθήματα, εμείς το διασφαλίζουμε αυτό. Επίσης έχει γενική συνέλευση τμήματος στις 10:30. Ας είμαστε όλοι στην σχολή αν είναι δυνατόν. 10.30 ή 11? :P Title: Re: ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΗΛ-ΜΗΧ Post by: Fearless1988 on January 15, 2009, 08:17:16 am τώρα τι θες να σου πω, εγώ θα είμαι απο τις 9:00 στη σχολή, έλα και συ 9:00
Title: Re: ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΗΛ-ΜΗΧ Post by: bjork on January 15, 2009, 08:28:57 am τώρα τι θες να σου πω, εγώ θα είμαι απο τις 9:00 στη σχολή, έλα και συ 9:00 πριτς Title: Re: ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΗΛ-ΜΗΧ Post by: Fearless1988 on January 15, 2009, 08:43:40 am τώρα τι θες να σου πω, εγώ θα είμαι απο τις 9:00 στη σχολή, έλα και συ 9:00 πριτς Λοιπόν, προφανώς το παραπάνω ποστ δεν αναφέρεται σε σένα προσωπικά αλλα σε όσους πρωινούς που στηρίξανε το πλαίσιο υπάρχουν εδώ μέσα. Τα μαθήματα ξεκινάνε στις 9:00, πρέπει να είμαστε εκεί να διασφαλίσουμε την απόφαση της Γ.Σ... Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Fearless1988 on January 15, 2009, 08:58:44 am Όπα, τι είναι αυτό; το πλαίσιο λέει καθαρά και ξάστερα ότι δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα την πέμπτη 15/1.
Όλη μέρα δηλαδή... αυτό το ουσιαστικά απο που ήρθε; Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: bjork on January 15, 2009, 09:07:02 am έχεις δίκιο αυτό φαίνεται ασάφεια αλλά δεν αισθάνομαι η πιο αρμόδια ν' απαντήσω
ηρέμησε τα ποστ σου μυρίζουν μπαρούτι, στραβοκοιμήθηκες? τι να πω κι εγώ που περιμένω περίοδο και μου την έδωσε άσχημα αυτή τη φορά! Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Fearless1988 on January 15, 2009, 09:16:56 am έχεις δίκιο αυτό φαίνεται ασάφεια αλλά δεν αισθάνομαι η πιο αρμόδια ν' απαντήσω όχι παιδιά, δεν στραβοκοιμήθηκα.ηρέμησε τα ποστ σου μυρίζουν μπαρούτι, στραβοκοιμήθηκες? τι να πω κι εγώ που περιμένω περίοδο και μου την έδωσε άσχημα αυτή τη φορά! απλά βλέπω παπαδάκη τώρα και με τρελένει με αυτα που λέει (και αυτά που κρύβει). επίσης αν και θεωρώ σωστή την πρωτοβουλία του Σεργιάδη να ενημερώσει τους καθηγητάδες θεωρώ λάθος αυτό το ουσιαστικά μετα τις 12:00 την στιγμή που λέει όλη μέρα στο πλαίσιο.και την στιγμή που στο συντονιστικό δεν ακούστηκε κάτι τέτοιο. Μην ξεχνάμε ότι κάποιοι (...γιατί όχι και όλοι) πρέπει να τρέξουν για την πορεία και για το τμήμα. Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: dmandili on January 15, 2009, 11:10:58 am Έγινε ώς τώρα κανένα μάθημα??
Α, και με τα μαθήματα 11 - 1 τί θα γίνει??? Title: Re: ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΗΛ-ΜΗΧ Post by: erotokritos on January 15, 2009, 11:42:34 am ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΕΧΩ 11-2 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ο αστερησ ειπε οτι μπορει να ξεκινησει νωριτερα το εργαστηριο (10-12) για να μπορει να παει οποιοσ θελει μετα στην πορεια.κτλ θα κανετε μονο autocad ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ? Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Ariel on January 15, 2009, 12:34:38 pm Ξέρει κανείς τι θα γίνει με την ηλεκτρονική 2, που αναβλήθηκε το χτεσινό για σήμερα 14.15 το μεσημέρι?
Εχει μήπως επικοινωνήσει κανείς με την καθηγήτρια για ενδεχόμενη μεταφορά του μαθήματος άλλη μέρα? Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: xf_elena on January 15, 2009, 13:43:16 pm Ξέρει κανείς αν έγινε το εργαστήριο στα λειτουργικά που ήταν 11-1;
Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: hetfield on January 15, 2009, 14:41:50 pm ta ergasthria programmatismou 2o etos tha ginoun shmera?
Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: st0up on January 15, 2009, 14:44:11 pm έχεις δίκιο αυτό φαίνεται ασάφεια αλλά δεν αισθάνομαι η πιο αρμόδια ν' απαντήσω όχι παιδιά, δεν στραβοκοιμήθηκα.ηρέμησε τα ποστ σου μυρίζουν μπαρούτι, στραβοκοιμήθηκες? τι να πω κι εγώ που περιμένω περίοδο και μου την έδωσε άσχημα αυτή τη φορά! απλά βλέπω παπαδάκη τώρα και με τρελένει με αυτα που λέει (και αυτά που κρύβει). επίσης αν και θεωρώ σωστή την πρωτοβουλία του Σεργιάδη να ενημερώσει τους καθηγητάδες θεωρώ λάθος αυτό το ουσιαστικά μετα τις 12:00 την στιγμή που λέει όλη μέρα στο πλαίσιο.και την στιγμή που στο συντονιστικό δεν ακούστηκε κάτι τέτοιο. Μην ξεχνάμε ότι κάποιοι (...γιατί όχι και όλοι) πρέπει να τρέξουν για την πορεία και για το τμήμα. εσυ θες να μου πεις δηλδη οτι οσοι ειναι να τρεξουν για την πορεια και το τμημα θα διχαστουν πολυ για το τι θα κανουν αν εχει μαθημα 9-11...αντε καλα! Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Mistoklas on January 15, 2009, 15:18:11 pm μολις ειδα την καδη στον διαδρομο και μου ειπε πως δεω ηξερε για την αποφαση της
συνελευσης...!! το μαθημα μεταφερετε για αυριο Παρασκευη 16/1 3:30 Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Errikos on January 15, 2009, 16:16:27 pm Μόλις μου ήρθε mail:
Κυρίες και κύριοι καλησπέρα σε όλους. Λόγω της απόφασης του Συλλόγου σας, τα εργαστήρια σήμερα Πέμπτη 15/01 δεν θα γίνουν. Όσον αφορά το μάθημα ασκήσεων (λόγω μηδενικής προσέλευσης δεν έγινε) θα αναπληρωθεί τη Δευτέρα 19/01, 15:00-17:00 στην Αίθουσα 3. Παρακαλώ να ενημερώσετε τους συναδέλφους σας. Καλό σας απόγευμα, Ανδρέας Από: Andreas Symeonidis <asymeon@eng.auth.gr>Add asymeon@eng.auth.gr to my Address Book Greece Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: bakeneko on January 15, 2009, 16:28:26 pm μολις ειδα την καδη στον διαδρομο και μου ειπε πως δεω ηξερε για την αποφαση της Παρασκευή αυτή την ώρα δεν υπάρχει ελεύθερη αίθουσα. Στάνταρ αυτόσυνελευσης...!! το μαθημα μεταφερετε για αυριο Παρασκευη 16/1 3:30 Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: stefos on January 15, 2009, 16:31:41 pm Ε ρε γμτ πού ζει αυτή;!! ^idiot^
Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: blacksession on January 15, 2009, 16:35:39 pm Ξέρει κανείς για ηλεκτρονική2 εργαστήρια τόρα το απόγευμα θα γίνουν???συγκεκριμένα στις 5:30 :o
Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Anyparktos on January 15, 2009, 17:27:17 pm Aυτο αναρωτιέμαι κι εγώ...Μαλλον θα παμε και ο,τι γινει...
Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Toushiro on January 15, 2009, 17:29:28 pm Εμείς να πάμε. Ο καθηγητής θα έρθει? :???:
Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Sartre on January 15, 2009, 17:41:20 pm 1) Συμμετοχή στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο 15-1 και διακοπή των μαθημάτων την μέρα του συλλαλητηρίου.
απο το πλαισιο που περασε.... το λογικο ειναι να μη γινουν ΚΑΘΟΛΟΥ μαθηματα λοιπον... Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Mistoklas on January 15, 2009, 20:51:22 pm μολις ειδα την καδη στον διαδρομο και μου ειπε πως δεω ηξερε για την αποφαση της Παρασκευή αυτή την ώρα δεν υπάρχει ελεύθερη αίθουσα. Στάνταρ αυτόσυνελευσης...!! το μαθημα μεταφερετε για αυριο Παρασκευη 16/1 3:30 αυτοπροσωπος και θα εβγαζε ανακοινωσεις εξω απο τις αιθουσες. Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: manina on January 15, 2009, 20:57:20 pm μολις ειδα την καδη στον διαδρομο και μου ειπε πως δεω ηξερε για την αποφαση της Παρασκευή αυτή την ώρα δεν υπάρχει ελεύθερη αίθουσα. Στάνταρ αυτόσυνελευσης...!! το μαθημα μεταφερετε για αυριο Παρασκευη 16/1 3:30 αυτοπροσωπος και θα εβγαζε ανακοινωσεις εξω απο τις αιθουσες. Ναι, όντως ότι να'ναι.. Τελικά παιδιά όμως το μάθημα έγινε, ήρθε τυχαία στην αίθουσα, για να κολλήσει ανακοίνωση απ' ότι κατάλαβα, ήμασταν καμιά 30αριά άτομα και προχώρησε. Λόγω της συνέλευσης την επόμενη Τετάρτη, το μάθημα θα πάει Πέμπτη 22/01 στις 2:15. Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: blacksession on January 15, 2009, 21:57:11 pm Διακοπή μαθημάτων και εργαστηρίων όμως κατά τα άλλα εργαστήρια ηλεκτρονικής 2 με ανύπαρκτη ενημέρωση έγιναν.......νοου κομεντ....... ^tickedOff^
Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Social_waste on January 15, 2009, 22:03:28 pm αν εκρινες οτι επρεπε να σπαστουν, δεν πηγες να τα σπασεις? Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: blacksession on January 15, 2009, 22:09:54 pm αν εκρινες οτι επρεπε να σπαστουν, δεν πηγες να τα σπασεις? Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/ Post by: bakeneko on January 16, 2009, 01:18:16 am Ναι, όντως ότι να'ναι.. Τελικά παιδιά όμως το μάθημα έγινε, ήρθε τυχαία στην αίθουσα, για να κολλήσει ανακοίνωση απ' ότι κατάλαβα, ήμασταν καμιά 30αριά άτομα και προχώρησε. EE?!???!???? Την επόμενη φορά παίζει να βαρέσω κανέναν (και όχι τον διδάσκοντα φυσικά)...!Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: demP on January 16, 2009, 03:00:57 am XAXAXAXAXA ;D......Yπερψηφιστηκε μεσω Γ.Σ. του συλλογου να μην γινει κατάληψη και απλα να μην γινουν μαθήματα για μια μερα....για να παρει μερος ο κοσμος στο συλλαλητήριο....
και τελικά εγιναν μαθήματα και εκεινη την μέρα χωρις οι ιδιοι οι φοιτητές που λίγο πριν ειχαν ψηφίσει το πλαίσιο...να φέρνουν αντίρρηση Μεγάλες στιγμές..... Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Fearless1988 on January 16, 2009, 05:07:46 am Γιαυτό μπαίνει η ΔΑΠ στις συνελεύσεις ρε παιδια, για να κολλάει η σαβούρα των φοιτητών πάνω της. Απο την στιγμή που είδαμε Δαπίτοπροσκύμενους να ψηφίζουν και να επιχειρηματολογούν πάνω στο πλαίσιο που ψηφίστικε τι περιμένατε;
Όντως, απλά ντροπή συνάδελφοι... Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: manina on January 16, 2009, 17:51:15 pm Ναι, όντως ότι να'ναι.. Τελικά παιδιά όμως το μάθημα έγινε, ήρθε τυχαία στην αίθουσα, για να κολλήσει ανακοίνωση απ' ότι κατάλαβα, ήμασταν καμιά 30αριά άτομα και προχώρησε. EE?!???!???? Την επόμενη φορά παίζει να βαρέσω κανέναν (και όχι τον διδάσκοντα φυσικά)...!Όπως ποιόν? Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: bakeneko on January 16, 2009, 18:57:16 pm Όπως τα κακομαθημένα που δε σέβονται τις αποφάσεις του συλλόγου.
Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Nessa NetMonster on January 16, 2009, 19:19:13 pm Γιαυτό μπαίνει η ΔΑΠ στις συνελεύσεις ρε παιδια, για να κολλάει η σαβούρα των φοιτητών πάνω της. Απο την στιγμή που είδαμε Δαπίτοπροσκύμενους να ψηφίζουν και να επιχειρηματολογούν πάνω στο πλαίσιο που ψηφίστικε τι περιμένατε; Όντως, απλά ντροπή συνάδελφοι... Τώρα κάτσε. Οι ΔΑΠίτες τους τα έχωναν, τους έλεγαν ΕΑΑΚίτες. Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Ex_Mechanus on January 16, 2009, 20:03:51 pm Γιαυτό μπαίνει η ΔΑΠ στις συνελεύσεις ρε παιδια, για να κολλάει η σαβούρα των φοιτητών πάνω της. Απο την στιγμή που είδαμε Δαπίτοπροσκύμενους να ψηφίζουν και να επιχειρηματολογούν πάνω στο πλαίσιο που ψηφίστικε τι περιμένατε; Όντως, απλά ντροπή συνάδελφοι... Τώρα κάτσε. Οι ΔΑΠίτες τους τα έχωναν, τους έλεγαν ΕΑΑΚίτες. άλλο χώνω και άλλο χώνω εγώ μόνο κάτι άναρθρες κραυγές ξεκαρφώματος άκουγα ξεκάρφωμα γιατί: α)στις πίπες περί αντιδημοκρατικότητας της κατάληψης όποιος δίνει την ελάχιστη βάση είναι ήδη στην ΔΑΠ β)έπρεπε για τα στελέχη να δικαιολογηθεί η ύπαρξη πλαισίου, όποτε έγινε μια κάποια, εμετική θα έλεγα, διαδικαισία διαχωρισμού στάσεως, κατά τα άλλα μισό εγκέφαλο έχουν τα παιδία για πετύχουν αυτό που θέλουν. Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/ Post by: thanasiskehagias on January 16, 2009, 20:52:05 pm Ναι, όντως ότι να'ναι.. Τελικά παιδιά όμως το μάθημα έγινε, ήρθε τυχαία στην αίθουσα, για να κολλήσει ανακοίνωση απ' ότι κατάλαβα, ήμασταν καμιά 30αριά άτομα και προχώρησε. EE?!???!???? Την επόμενη φορά παίζει να βαρέσω κανέναν (και όχι τον διδάσκοντα φυσικά)...!Αυτό που προσπάθησα να πω εγώ και, νομίζω, και μερικοί άλλοι είναι ότι (1) Οι αποφάσεις της ΓΣ των φοιτητών δεν είναι θέσφατα ούτε έχουν αναγκαστική ισχύ. Σίγουρα όχι για τους διδάσκοντες και, κατά τη γνώμη μου, ούτε για τους φοιτητές. Τελικά επαφίεται στη συνείδηση του καθενός αν θα τις σεβαστεί. (2) Αποφάσεις που λαμβάνονται με μεγαλύτερη μαζικότητα γίνονται πιο σεβαστές (από εμένα και πιστεύω κι από άλλους). Αποφάσεις που είναι (κατά τη γνώμη του κρίνοντος) πιο εποικοδομητικές γίνονται πιο σεβαστές. Αποφάσεις που δεν αντίκεινται σε βασικές προτεραιότητες (του κρίνοντος) γίνονται επίσης πιο σεβαστές. (3) Τελικά η διεξαγωγή ή όχι ενός μαθήματος, μιας συνέλευσης τμήματος, μιας Συγκλήτου κτλ. κρίνεται από τον συσχετισμό δυνάμεων. Ετσι π.χ. μια δυναμική μειοψηφία μπορεί να ματαιώσει (και το έχει κάνει στο παρελθόν) όλα τα παραπάνω. Όμως η στάση αυτή είναι ελάχιστα εποικοδομητική, ελάχιστα δημοκρατική και τελικά επηρεάζει αρνητικά μελλοντικές εξελίξεις. (4) Τέλος, οι γνωστοί διαμαρτυρόμενοι της μικρής και ευτυχισμένης (?) μας πόλης για να δικαιολογήσουν τις δυναμικές παρεμβάσεις τους επικαλούνται μια ηθική ανωτερότητα που μεταφράζεται (κατά τη γνώμη μου) στο "εγώ θα σε σώσω ακόμη κι αν δεν θέλεις να σωθείς, γιατί εγώ ξέρω καλύτερα από σένα ποιο είναι το καλό σου". Αυτή η προσέγγιση, η οποία θυμίζει Ισπανούς ιεραπόστολους του 16ου αιώνα, είναι (για μένα και πιστεύω και για πολλούς άλλους) ελάχιστα πειστική. Συναδελφικά Θανάσης Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Nessa NetMonster on January 16, 2009, 21:03:09 pm Ας έχουμε κατά νου ότι τα σπασίματα μαθημάτων βασίζονται σε πλειοψηφική απόφαση.
Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/ Post by: Tempus Fugit on January 16, 2009, 21:08:06 pm Quote from: thanasiskehagias link=topic=29004.msg548176#msg548176 (4) Τέλος, οι γνωστοί διαμαρτυρόμενοι της μικρής και ευτυχισμένης (?) μας πόλης για να δικαιολογήσουν τις δυναμικές παρεμβάσεις τους επικαλούνται μια ηθική ανωτερότητα που μεταφράζεται (κατά τη γνώμη μου) στο "εγώ θα σε σώσω ακόμη κι αν δεν θέλεις να σωθείς, γιατί εγώ ξέρω καλύτερα από σένα ποιο είναι το καλό σου". Αυτή η προσέγγιση, η οποία θυμίζει Ισπανούς ιεραπόστολους του 16ου αιώνα, είναι (για μένα και πιστεύω και για πολλούς άλλους) ελάχιστα πειστική. Ερχεται ακριβως σε αντιδιαστολη με αυτο που είχε πει η corina αν δεν κάνω λάθος, οτι για όλους αυτούς τους ανώνυμους αποκαλούμενους "αδιαφορους, φλωρους, ασχετους, ευμεταβλητους" και τα λοιπα που ανεβαζαν τον αριθμο τους 361, το προβλημα σου εσενα που θελεις να θεωρεις τον εαυτο σου ιδεολογο και ατομο που ενδιαφερεται για κατι καλυτερο σε οποιονδηποτε τομεα (σχολη, πολιτικα, κοινωνικα, περιβαλλοντικα) ειναι να μπορεσεις να βρεις τροπο να τον κανεις να ενδιαφερθει και να παραταχθει μαζι σου στην ιδεα σου. Το να τον βριζεις και να τον μειωνεις λες κι εσυ εισαι ο Μεσσιας του Κόσμου Τουτου κι αυτος ενα απλο μικρο προβατακι, το μονο συναισθημα που θα του ξυπνησεις ειναι η οργη και αποστροφη εναντιον σου. Δραση - Αντίδραση. Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: anonymous-root on January 16, 2009, 21:09:37 pm το προβλημα σου εσενα που θελεις να θεωρεις τον εαυτο σου ιδεολογο και ατομο που ενδιαφερεται για κατι καλυτερο σε οποιονδηποτε τομεα (σχολη, πολιτικα, κοινωνικα, περιβαλλοντικα) ειναι να μπορεσεις να βρεις τροπο να τον κανεις να ενδιαφερθει και να παραταχθει μαζι σου στην ιδεα σου. Το να τον βριζεις και να τον μειωνεις λες κι εσυ εισαι ο Μεσσιας του Κόσμου Τουτου κι αυτος ενα απλο μικρο προβατακι, το μονο συναισθημα που θα του ξυπνησεις ειναι η οργη και αποστροφη εναντιον σου. Δραση - Αντίδραση. ++ Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/ Post by: Godhatesusall on January 16, 2009, 21:19:01 pm (1) Οι αποφάσεις της ΓΣ των φοιτητών δεν είναι θέσφατα ούτε έχουν αναγκαστική ισχύ. Σίγουρα όχι για τους διδάσκοντες και, κατά τη γνώμη μου, ούτε για τους φοιτητές. Τελικά επαφίεται στη συνείδηση του καθενός αν θα τις σεβαστεί. Ναι,αλλά ο Σύλλογος Φοιτητών μπορεί να εφαρμόσει τις απόψεις του....Και εν τέλει το πόσο ισχύ έχει ένα όργανο πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι σε ευθεία αναλογία με το ποιον εκπροσωπεί και ,κυρίως, ΠΩΣ τον εκπροσωπεί... Γιατί πχ η συνέλευση τμήματος έχει αποφασιστικό χαρακτήρα???Οι μόνοι που συμμετέχουν είναι μερικοί καθηγητές και λίγοι φοιτητές,οι οποίοι μάλιστα σπανιότατα λογοδοτούν και ακόμα σπανιότερα εφαρμόζουν τις αποφάσεις του συλλόγου.... Από την άλλη όμως μου λέτε ότι ο Σύλλογος φοιτητών που εκπροσωπεί τουλάχιστον 1300 άτομα(όσους ψήφισαν στις προηγούμενες εκλογές δλδ) δεν έχει ισχύ.....Άμα είναι έτσι να το κλείσουμε το μαγαζί... (2) Αποφάσεις που λαμβάνονται με μεγαλύτερη μαζικότητα γίνονται πιο σεβαστές (από εμένα και πιστεύω κι από άλλους). Αποφάσεις που είναι (κατά τη γνώμη του κρίνοντος) πιο εποικοδομητικές γίνονται πιο σεβαστές. Αποφάσεις που δεν αντίκεινται σε βασικές προτεραιότητες (του κρίνοντος) γίνονται επίσης πιο σεβαστές. Δεν υπάρχει λίγο ή πολύ σεβαστές αποφάσεις,όπως δεν υπάρχει λίγο ή πολύ ένοχος.Μια απόφαση είναι είτε σεβαστή είτε όχι....Είναι άλλο πράμα να λέμε ότι η ΓΣ φοιτητών δεν έχει δικαιοδοσία πάνω σε ένα θέμα(πχ το πως θα είναι στολισμένο το γραφείο σας) και άλλο πράμα να λέμε ότι οι αποφάσεις τις θα γίνουν σεβαστές ανάλογα με το τι μας συμφέρει(γιατί η συνείδηση ορισμένων καθηγητών του τμήματος αλλάζει δραστικά ανάλογα με τις περιστάσεις) Τελικά η διεξαγωγή ή όχι ενός μαθήματος, μιας συνέλευσης τμήματος, μιας Συγκλήτου κτλ. κρίνεται από τον συσχετισμό δυνάμεων. Ετσι π.χ. μια δυναμική μειοψηφία μπορεί να ματαιώσει (και το έχει κάνει στο παρελθόν) όλα τα παραπάνω. Όμως η στάση αυτή είναι ελάχιστα εποικοδομητική, ελάχιστα δημοκρατική και τελικά επηρεάζει αρνητικά μελλοντικές εξελίξεις. Πιστεύω ότι εφόσον ένα πρωτοβάθμιο αμεσοδημοκρατικό όργανο έχει αποφασίσει μια δράση κανείς δεν πρέπει να αντιτίθεται σε αυτήν....Αντιθέτως,η δύναμη στην σημερινή κοινωνία δεν βρίσκεται σε αυτά τα όργανα,αλλά στα αντίστοιχα γραφειοκρατικά(ΓΣ τμήματος,σύγκλητος κτλ)... Άρα αρκετές φορές υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων: Μιας γραφειοκρατικής και καθ'όλα τα άλλα νόμιμης εξουσίας(πχ σύγκλητος) και ενός οργάνου ανοιχτό στους πάντες(ΓΣ φοιτητών).Το προς τα που "γέρνει η ζυγαριά" εν τέλει καθορίζεται από τους συσχετισμούς μέσα στο πανεπιστήμιο.Και πιστεύω ότι όλη η εξουσία θα πρέπει να βρίσκεται στα πρωτοβάθμια όργανα και όχι σε διάφορα γραφειοκρατικά επιτροπάτα που αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς....Και αυτό εν τέλει είναι πάγιο αίτημα του φοιτητικού και εργατικού κινήματος. Η σύγκλητος πχ άφησε χωρίς πολύ-πολύ έρευνα το κρούσμα κλοπής αρκετών εκατομμυρίων τόνων πετρελαίου....Και οι ένοχοι τώρα έχουν πόρσε με λεφτά που έπρεπε να πάνε σε υποδομές....Από την άλλη για σκεφτείτε να έκλεβε κάποιο μέλος του συλλόγου λεφτά και να το μαθαίναμε....θα τον είχαμε λιντσάρει... (4) Τέλος, οι γνωστοί διαμαρτυρόμενοι της μικρής και ευτυχισμένης (?) μας πόλης για να δικαιολογήσουν τις δυναμικές παρεμβάσεις τους επικαλούνται μια ηθική ανωτερότητα που μεταφράζεται (κατά τη γνώμη μου) στο "εγώ θα σε σώσω ακόμη κι αν δεν θέλεις να σωθείς, γιατί εγώ ξέρω καλύτερα από σένα ποιο είναι το καλό σου". Αυτή η προσέγγιση, η οποία θυμίζει Ισπανούς ιεραπόστολους του 16ου αιώνα, είναι (για μένα και πιστεύω και για πολλούς άλλους) ελάχιστα πειστική. Δεν επικαλούμαι(και αυτό πιστεύω ότι ισχύει για τους περισσότερους στις "δυναμικές μειοψηφίες") καμία ηθική ανωτερότητα και ούτε θέλω να γίνω ο σωτήρας του πλανήτη.Αυτές τις λογικές τις έχουν κατά κύριο λόγο οι φασίστες.Αντίθετα εγώ προσπαθώ να σώσω το τομάρι μου από την λαίλαπα που έρχεται στην σύγχρονη κοινωνία.....Αλλά έχω καταλάβει πολύ καλά ότι δεν μπορώ να αντισταθώ στην εξουσία μόνος μου,αλλά θα πρέπει να παλέψω συλλογικά....Σε αυτή την βάση κάνω ότι μπορώ και κυρίως δρω συλλογικά και όχι ατομικά... Πχ την τελευταία εβδομάδα ο σύλλογος αποφάσισε να μην κάνει κατάληψη.Αν είχα λογική "Εγώ ξέρω αλλά εσύ δεν ξέρεις" θα είχα μαζέψει άλλους 30 και θα έδιωχνα τον κόσμο από την σχολή(πράγμα που έχουν κάνει για ορισμένο χρόνο μερικές πολιτικές δυνάμεις).Αντί αυτού προσπάθησα(επειδή η απόφαση ήταν εντός των "ανεκτών ορίων" μέσα στα οποία σχηματίζω συμμαχίες) να παλέψω συλλογικά με το πλαίσιο πάλης που έχει υπερψηφίσει ο σύλλογος. Αυτιά, Φώτης Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/ Post by: Ex_Mechanus on January 16, 2009, 21:26:27 pm Ερχεται ακριβως σε αντιδιαστολη με αυτο που είχε πει η corina αν δεν κάνω λάθος, οτι για όλους αυτούς τους ανώνυμους αποκαλούμενους "αδιαφορους, φλωρους, ασχετους, ευμεταβλητους" και τα λοιπα που ανεβαζαν τον αριθμο τους 361, το προβλημα σου εσενα που θελεις να θεωρεις τον εαυτο σου ιδεολογο και ατομο που ενδιαφερεται για κατι καλυτερο σε οποιονδηποτε τομεα (σχολη, πολιτικα, κοινωνικα, περιβαλλοντικα) ειναι να μπορεσεις να βρεις τροπο να τον κανεις να ενδιαφερθει και να παραταχθει μαζι σου στην ιδεα σου. Το να τον βριζεις και να τον μειωνεις λες κι εσυ εισαι ο Μεσσιας του Κόσμου Τουτου κι αυτος ενα απλο μικρο προβατακι, το μονο συναισθημα που θα του ξυπνησεις ειναι η οργη και αποστροφη εναντιον σου. Δραση - Αντίδραση. ανάμεσα σε αυτό που θέλω εγώ να πω, και αυτό που καταλαβαίνει ο άλλος, υπάρχουν αρκετοί λόγοι να μην συνεννοηθούμε το να τον βρίζω και να τον μειώνω είναι μια μέθοδος, ένας από τους πιθανούς λόγους να μην επέλθει συνενόηση δεν είναι αυτό που λέω το να φέρομαι με το γάντι, ευγενικά και με δεδομένο σεβασμό, εξαλείφει πολλούς λόγους για να μην επέλθει συνεννόηση αλλα πια μπαίνει η άλλη πιθανότητα, το να μην λέω τίποτα και σας ρωτάω τι είναι πιο σημαντικό, το να έχω να πω κάτι, και ας μην συνεννοούμαι με όλο τον κόσμο, ή το να συνεννοούμαι με όλους, και σε μερικούς αυτά που λέω να ακούγονται φρικτές μαλακίες? αν τελικά θέλουμε το πρώτο, ποια ακριβώς σκοπιμότητα έχει η ευγένεια? Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Tempus Fugit on January 16, 2009, 21:29:23 pm Σημείωση απλως για το δικό μου ποστ τουλαχιστον, επειδη ήταν και σε β΄ ενικο, οτι δεν απευθυνονταν καπου, η σε σενα Φωτη, δεν σε ξερω εξαλλου, ουτε σε παραταξη συγκεκριμενη γενικοτερα. Εχω δει ατομα συγκεκριμενα ομως που οι πραξεις τους και οι αντιδρασεις τους ειναι χουντικης φυσεως, ανεξαρτητα απ' την πολιτικη αντιληψη τους. Και το είδα και τωρα στα τελευταια γεγονοτα, δατς ιτ.
Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Nessa NetMonster on January 16, 2009, 21:31:44 pm Από την άλλη για σκεφτείτε να έκλεβε κάποιο μέλος του συλλόγου λεφτά και να το μαθαίναμε....θα τον είχαμε λιντσάρει... Γιατί, έχουμε λεφτά; :P Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/ Post by: Nessa NetMonster on January 16, 2009, 21:32:49 pm το να φέρομαι με το γάντι, ευγενικά και με δεδομένο σεβασμό, εξαλείφει πολλούς λόγους για να μην επέλθει συνεννόηση αλλα πια μπαίνει η άλλη πιθανότητα, το να μην λέω τίποτα Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/ Post by: Tempus Fugit on January 16, 2009, 21:33:50 pm Ερχεται ακριβως σε αντιδιαστολη με αυτο που είχε πει η corina αν δεν κάνω λάθος, οτι για όλους αυτούς τους ανώνυμους αποκαλούμενους "αδιαφορους, φλωρους, ασχετους, ευμεταβλητους" και τα λοιπα που ανεβαζαν τον αριθμο τους 361, το προβλημα σου εσενα που θελεις να θεωρεις τον εαυτο σου ιδεολογο και ατομο που ενδιαφερεται για κατι καλυτερο σε οποιονδηποτε τομεα (σχολη, πολιτικα, κοινωνικα, περιβαλλοντικα) ειναι να μπορεσεις να βρεις τροπο να τον κανεις να ενδιαφερθει και να παραταχθει μαζι σου στην ιδεα σου. Το να τον βριζεις και να τον μειωνεις λες κι εσυ εισαι ο Μεσσιας του Κόσμου Τουτου κι αυτος ενα απλο μικρο προβατακι, το μονο συναισθημα που θα του ξυπνησεις ειναι η οργη και αποστροφη εναντιον σου. Δραση - Αντίδραση. ανάμεσα σε αυτό που θέλω εγώ να πω, και αυτό που καταλαβαίνει ο άλλος, υπάρχουν αρκετοί λόγοι να μην συνεννοηθούμε το να τον βρίζω και να τον μειώνω είναι μια μέθοδος, ένας από τους πιθανούς λόγους να μην επέλθει συνενόηση δεν είναι αυτό που λέω το να φέρομαι με το γάντι, ευγενικά και με δεδομένο σεβασμό, εξαλείφει πολλούς λόγους για να μην επέλθει συνεννόηση αλλα πια μπαίνει η άλλη πιθανότητα, το να μην λέω τίποτα και σας ρωτάω τι είναι πιο σημαντικό, το να έχω να πω κάτι, και ας μην συνεννοούμαι με όλο τον κόσμο, ή το να συνεννοούμαι με όλους, και σε μερικούς αυτά που λέω να ακούγονται φρικτές μαλακίες? αν τελικά θέλουμε το πρώτο, ποια ακριβώς σκοπιμότητα έχει η ευγένεια? Μαλακιες θα ακουγονται αυτα που λεω οποιον τροπο κι αν διαλεξω. Απλώς είναι θέμα χαρακτήρα απο ενα σημειο και μετα, περαν της πολιτικης αντιληψης. Καποιος θα προσπαθησει να σε πεισει με το ζορι καποιος θα βασιστει στην κατανοηση, καποιος στον συναισθηματισμο. Διαχωρισμος παντα ευγενειας με γλυψιμο και χαιδεμα αυτιων. Δεν ειναι αυτο που εννοω. Τωρα οταν μου λες τι σκοπιμοτητα εχει η ευγενεια, ξερω γω, τι να σου πω. Αν οχι με την ευγενεια τι? Ουγκα μπουγκα? Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/ Post by: Ex_Mechanus on January 16, 2009, 21:59:52 pm το να φέρομαι με το γάντι, ευγενικά και με δεδομένο σεβασμό, εξαλείφει πολλούς λόγους για να μην επέλθει συνεννόηση αλλα πια μπαίνει η άλλη πιθανότητα, το να μην λέω τίποτα Δεν το καταλαβαίνω αυτό. let's break it down furtherly στην προσπάθεια να αρέσω/να είμαι ενδιαφέρων, γίνομαι ευγενικός, καλόβολος, ψάχνω κοινά σημεία με τον συνομιλιτή, για να υπάρξει μια υποτυπώδης σύμπλευση ρε παιδί μου, η αναγκαιότητα με την οποία αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι την ύπαρξη των παραπάνω, στην πραγματικότητα ενέχει μεγάλο κίνδυνο, βεβαιότητα θα έλεγε η παρατηρησιακή εμπειρία μου, να μην πουν αυτό που το υπόλοιπο κομμάτι της "νοηματικής" διεργασίας έχει παράξει το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνουμε είναι πολύ πρόσφορο, για να επεκταθεί αυτή η αναγκαιότητα συμπεριφοράς και να υπερκαλύψει όποια άλλη διεργασία υφίστατω από την αφομοιωτική μας ικανότητα, και να βρίσκεται μόνη της πια στην "αλυσίδα" παραγωγής και επειδή με το να σκέφτομαι την αποδοτικότητα του τρόπου που σκέφτομαι, θα οδηγήθω τελικά σε υπαρκτικά αδιέξοδη κατάσταση, θα ενθρονιστεί αξιωματικά ο τρέχον τρόπος σκέψης σαν μόνος υπαρκτός (αλλιώς θεός φυλάξοι, είμαι λάθος), και θα αφεθεί η "αφύπνιση" στις εμπειρικές "σφαλιάρες", στα παραδείγματα της ζωής, δηλαδή με την συναίσθηση ότι κάτι, κάπου έκει έξω λειτουργεί καλύτερα και αποδοτικότερα έτσι η μετάβαση από την ασύνειδη ανταλλαγή εννοιών, στην θέληση για σκέψη, για γνώση, για κατανόηση, είναι σταδιακή και σίγουρα σε κανένα σημείο της, δεν αναγνωρίζει την χρησιμότητα της ιδέας που αντιμετωπίζει την ευγένεια σαν αναγκαιότητα προαπαιτούμενη του "να ειπωθεί κάτι" Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/ Post by: Nessa NetMonster on January 16, 2009, 22:09:04 pm το να φέρομαι με το γάντι, ευγενικά και με δεδομένο σεβασμό, εξαλείφει πολλούς λόγους για να μην επέλθει συνεννόηση αλλα πια μπαίνει η άλλη πιθανότητα, το να μην λέω τίποτα Δεν το καταλαβαίνω αυτό. let's break it down furtherly στην προσπάθεια να αρέσω/να είμαι ενδιαφέρων, γίνομαι ευγενικός, καλόβολος, ψάχνω κοινά σημεία με τον συνομιλιτή, για να υπάρξει μια υποτυπώδης σύμπλευση ρε παιδί μου, η αναγκαιότητα με την οποία αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι την ύπαρξη των παραπάνω, στην πραγματικότητα ενέχει μεγάλο κίνδυνο, βεβαιότητα θα έλεγε η παρατηρησιακή εμπειρία μου, να μην πουν αυτό που το υπόλοιπο κομμάτι της "νοηματικής" διεργασίας έχει παράξει το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνουμε είναι πολύ πρόσφορο, για να επεκταθεί αυτή η αναγκαιότητα συμπεριφοράς και να υπερκαλύψει όποια άλλη διεργασία υφίστατω από την αφομοιωτική μας ικανότητα, και να βρίσκεται μόνη της πια στην "αλυσίδα" παραγωγής και επειδή με το να σκέφτομαι την αποδοτικότητα του τρόπου που σκέφτομαι, θα οδηγήθω τελικά σε υπαρκτικά αδιέξοδη κατάσταση, θα ενθρονιστεί αξιωματικά ο τρέχον τρόπος σκέψης σαν μόνος υπαρκτός (αλλιώς θεός φυλάξοι, είμαι λάθος), και θα αφεθεί η "αφύπνιση" στις εμπειρικές "σφαλιάρες", στα παραδείγματα της ζωής, δηλαδή με την συναίσθηση ότι κάτι, κάπου έκει έξω λειτουργεί καλύτερα και αποδοτικότερα έτσι η μετάβαση από την ασύνειδη ανταλλαγή εννοιών, στην θέληση για σκέψη, για γνώση, για κατανόηση, είναι σταδιακή και σίγουρα σε κανένα σημείο της, δεν αναγνωρίζει την χρησιμότητα της ιδέας που αντιμετωπίζει την ευγένεια σαν αναγκαιότητα προαπαιτούμενη του "να ειπωθεί κάτι" Αυτό που περιγράφεις δε λέγεται ευγένεια. Είναι αυτό που είπε ο Tempus παραπάνω γλείψιμο και χάιδεμα αυτιών. Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/ Post by: Ex_Mechanus on January 16, 2009, 22:17:54 pm Αυτό που περιγράφεις δε λέγεται ευγένεια. Είναι αυτό που είπε ο Tempus παραπάνω γλείψιμο και χάιδεμα αυτιών. gamv to theo, tosa pragmata egrapsa den milaw gia tin eugeneia, oute tixon diava8miseis kai prosegiseis tis milaw gia tin anagaiotita ipar3is tis Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Nessa NetMonster on January 16, 2009, 22:23:08 pm Μα κι εγώ αυτό λέω. Δε μιλάς για την αναγκαιότητα της ευγένειας, αλλά για την αναγκαιότητα του γλειψίματος/χαϊδέματος αυτιών. Αυτό που περιγράφεις σαν "καλόβολος", "κοινά σημεία με τον συνομιλητή", "υποτυπώδης σύμπλευση" δε λέγεται ευγένεια. Η ευγένεια είναι αναγκαία, αυτό που περιγράφεις όχι.
Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Nessa NetMonster on January 16, 2009, 22:25:41 pm Και θα σου πω και παράδειγμα από το φόρουμ... στο τόπικ για τη θρησκεία με τον Έκτορα εγώ ήμουν ευγενική (συνήθως τουλάχιστον), εσύ όχι. Με είδες να υποχωρώ πουθενά; Είδες καμία σύμπλευση, κανένα κοινό σημείο;
Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Ex_Mechanus on January 16, 2009, 22:34:46 pm Και θα σου πω και παράδειγμα από το φόρουμ... στο τόπικ για τη θρησκεία με τον Έκτορα εγώ ήμουν ευγενική (συνήθως τουλάχιστον), εσύ όχι. Με είδες να υποχωρώ πουθενά; Είδες καμία σύμπλευση, κανένα κοινό σημείο; ax den diavazeis auta pou grafw mi pasaliveis se parakalw paraitoume meta apo auto, exw e3igi8ei ektenestata pisteuw milaw gia tin anagaiotita tis eugeneias akoma kai opws tin orizeis esi, diladi tin asinais8iti xrisi tis kai oti den prosferei se tipota makrigoroume kai fliaroume, apla aposimpiknwnw ta osa exw idi pei... Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Nessa NetMonster on January 16, 2009, 22:39:06 pm Διαφωνώ στο ότι δεν προσφέρει τίποτα. Είναι πολύ σημαντικό να φέρεσαι καλά στους άλλους.
Ξεκινάς με τη φράση "στην προσπάθεια να αρέσω/να είμαι ενδιαφέρων", άρα προφανώς δε μπορεί να αναφέρεσαι στην πραγματική ευγένεια. Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Ex_Mechanus on January 16, 2009, 22:54:09 pm Διαφωνώ στο ότι δεν προσφέρει τίποτα. Είναι πολύ σημαντικό να φέρεσαι καλά στους άλλους. Ξεκινάς με τη φράση "στην προσπάθεια να αρέσω/να είμαι ενδιαφέρων", άρα προφανώς δε μπορεί να αναφέρεσαι στην πραγματική ευγένεια. αυτή είναι η ψυχολογική παρόρμηση πίσω από την πράξη δεν εξυπηρετείται καμία άλλη σκοπιμότητα από αυτήν που προανέφερα αν μη τι άλλο, σκέφτονται ασυναίσθητα, το να είσαι ευγενικός δεν πρόκειται να σε βλάψει πόσο μάλλον σε ένα περιβάλλον που έχει γαλουχηθεί σε αυτή, θα σε ωφελήσει πραγματική ευγένεια τι θα ήταν, να την έχει κερδίσει ο άλλος? τοτε δεν θα ήταν αναγκαιότητα Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: gpap on January 16, 2009, 23:00:38 pm Καλά τελικά δεν μπορώ να σας ...παρακολουθήσω.
Η κουβέντα των τελευταίων 4 ημερών, πέρα από την ανείπωτη (πολιτική?) πίκρα ορισμένων βγάζει μάτια... Δηλαδή να καταλήξει κανείς στο (πολιτικό?) συμπέρασμα, 'κάντε κατάληψη γιατί είναι ο μόνος σίγουρος τρόπος να διασφαλιστεί ότι δεν θα γίνουν μαθήματα την ώρα της πορείας....' Απίστευτο σκεπτικό.... Μια, μαζική πραγματικά συνέλευση, αποφασίζει στις 11.00 το βράδυ της Τρίτης ένα πλαίσιο που προβλέπει 'διακοπή μαθημάτων την Πέμπτη'. Την επόμενη μέρα, 2000 φοιτητές (Ηλεκτρολόγοι μόνο) και 100 από την άλλοι μεριά (καθηγητές, μεταπτυχιακοί, τεχνίτες κλπ) πρέπει να το ξέρουν και να το εφαρμόσουν απαρέγκλιτα. Λές και ο καθένας από αυτούς κοιμάται αγκαλιά με τον υπολογιστή του περιμένοντας το πολυπόθητο e-mail που θα του δώσει την αγωνιστική γραμμή... Ετσι, κάποιοι θα κατέβουν για μάθημα, κάποιοι θα πάνε να εξετάσουν το εργαστήριο (που το είχαν ήδη αναβάλλει άλλες 2-3 φορές νωρίτερα) κλπ. Και φυσικά, όπως γίνεται συνήθως, θα βρουν και μερικά καλά παιδιά που πιάσαν από το πρωί 'στασίδι' λόγω ...άγνοιας ή (το πιο πιθανό) κουτοπονηριάς. Και από κεί και πέρα αρχίζουν να γεμίζουν οι σελίδες με ανέξοδη επαναστατική κριτική, για το εάν φταίνε οι μπάτσοι, οι καμήλες, η τουρκοκρατία ή το κακό μας το ριζικό ως φυλής...... Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά (και σίγουρα λιγότερο επαναστατικά). Όσο και εάν μου τη σπάει να ετοιμάζω μάθημα μέχρι τα χαράματα για να μάθω στις 9.00 το πρωί ότι έχει κατάληψη, διακοπή, αποχή και δεν ξέρω τι, άλλο τόσο μου τη δίνει το να διαβάζω ότι συμμετέχω σε μια ξενοκίνητη συνομωσία ενάντια στο φοιτητικό κίνημα και τους αγώνες του. Δεν πήγα να κάνω μάθημα την Πέμτη στις 9.00. Ήμουν από τους (λίγους) που έμαθα την απόφαση της ΓΣ μόλις δημοσιοποιήθηκε. Επίσης (σκόπιμα) δεν έβγαλα ανακοίνωση ότι δεν θα κάνω μάθημα, όσο και εάν ευτό ενόχλησε κάποιους φίλους που ήρθαν στο γραφείο στις 9.20 με τη φραπεδιά στο χέρι και τη τσίμπλα στο μάτι να δουν αν είμαι καλά στην υγεία μου. Τους ταλαιπώρησα είναι αλήθεια, αλλά ας ψάχνανε και ας ρωτούσανε (δηλαδή μάλλον ξέρανε αλλά...είπαμε..just in case). Τώρα εάν κάποιος πήγε και έκανε μάθημα....έ τι να λέμε... Αν το ήξερε, ας πάρει τη μισή (?) ντροπή και ας αφήσει την υπόλοιπη για το ακροατήριό του, την ομάδα περιφρούρησης που δεν ξύπνησε, εκείνους που ξύπνησαν αλλά κατέβηκαν με τον καφέ στο χέρι να δούνε .. τι ώρα ξυπνάνε οι καμήλες και τους λοιπούς του είδους. Και εάν ότι έγινε είναι πια τόσο σοβαρό, έ δεν νομίζω ότι χρειάζεται .. επανάσταση για να πειστεί ο όποιος συνάδελφος να το επαναλάβει. Μάλλον ένα e-mail χρειάζεται ή ακόμη καλύτερα μια βόλτα από το γραφείο του. Αν πάλι δεν είναι και τόσο ...σοβαρό, έ άς καταγραφεί στις παράπλευρες απώλειες της κινητοποίησης. Αν βγουν αυτά από τη μέση η συζήτηση μπορεί να γίνει ίσως πιο ....πολιτική. Που ξέρει κανείς, μπορεί και πιό ...σοβαρή. Γρηγόρης Παπαγιάννης Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: Nessa NetMonster on January 16, 2009, 23:06:07 pm αυτή είναι η ψυχολογική παρόρμηση πίσω από την πράξη δεν εξυπηρετείται καμία άλλη σκοπιμότητα από αυτήν που προανέφερα Σκέφτεσαι αντικοινωνικά. Πιθανόν να είναι επειδή οι γονείς σου έκαναν το λάθος να "σου μάθουν τρόπους" (όπως και οι γονείς όλων μας άλλωστε, μόνο που εσένα κατάφεραν να σε επηρεάσουν). Είναι η αντίθεση εσωτερικής και εξωτερικής ηθικής που έλεγα σε άλλο τόπικ (και που τόσο επίμονα αρνούνται να παραδεχτούν όσοι έχουν μόνο τη δεύτερη): Είμαι ευγενικός από ανθρωπιά, γιατί μπαίνω στη θέση του άλλου (στα συναισθήματα εννοείται, όχι στο σκεπτικό - αλλιώς ζήτω που καήκαμε) και δε θέλω να τον θίξω ή να τον στενοχωρήσω VS είμαι ευγενικός γιατί μου μάθανε ότι αυτό είναι το σωστό, ότι έτσι πρέπει (και υποσυνείδητα έχω το φόβο ότι αν δεν το κάνω θα τιμωρηθώ όπως όταν ήμουν παιδί, ή την ελπίδα ότι αν το κάνω θα επιβραβευτώ). πραγματική ευγένεια τι θα ήταν, να την έχει κερδίσει ο άλλος? τοτε δεν θα ήταν αναγκαιότητα Όχι, δεν είναι θέμα να την κερδίσεις. Είναι θέμα να τη χρειάζεσαι. Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: bakeneko on January 17, 2009, 05:21:43 am (click στο link) (click στο link) Γενικά το θέμα αυτή τη στιγμή δεν είναι αν είναι καλή η κατάληψη / διακοπή των μαθημάτων ή όχι... Για την ακρίβεια ούτε εγώ πιστεύω ότι είναι η βέλτιστη λύση αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή και γι αυτό στήριξα τις "καμήλες". Το θέμα είναι ότι ο σύλλογος πήρε μια απόφαση... Το πλαίσιο που ψηφίστηκε μιλούσε για κάποιες συγκεκριμένες δράσεις... Όταν κάποιος δε σέβεται τις αποφάσεις του συλλόγου που συμμετέχει, ποιο είναι το δικαίωμά του να συμμετέχει στο σύλλογο αυτό; Πόσο μάλλον όταν έχει στηρίξει την απόφαση του συλλόγου (γιατί δεν αμφιβάλλω ότι πολλοί από αυτούς που έκαναν μάθημα την ώρα της πορείας ψήφισαν το πλαίσιο που βγήκε). Όσον αφορά το μέρος της ενημέρωσης δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι σχεδόν όλοι (οι φοιτητές) ήξεραν την απόφαση. Επίσης θέλω να πω (όπως πιστεύω άφησα να εννοηθεί και στο προηγούμενο ποστ μου) ότι δεν μπορεί κάποιος να κατηγορήσει και τόσο πολύ τους διδάσκοντες. Στο κάτω κάτω είναι ανθρώπινο όταν έχεις 30 παιδιά να σε παρακαλάνε να κάνεις μάθημα να το κάνεις. Όταν όμως αυτά τα παιδιά είναι τα ίδια που ψηφίζουν το πλαίσιο που βγήκε υπάρχει ένα πρόβλημα. Αυτά τα παιδιά είναι που δε δείχνουν κανένα σεβασμό στους υπόλοιπους συμφοιτητές τους -για την ακρίβεια μπορείς να πεις ακόμα και ότι τους εξαπάτησαν με την υποτιθέμενη στήριξή τους-, και επομένως δεν αξίζουν κανενός σεβασμού από εμάς. Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: dimakis on January 17, 2009, 12:47:09 pm Καλά τελικά δεν μπορώ να σας ...παρακολουθήσω. Γρηγόρη, θα μπορούσες αν είχες έρθει την Πέμπτη το βράδυ στις 'παρδαλές καμήλες'. Ο Θανάσης σε αυτή τη συζήτηση αναφέρεται. Η απάντηση του Νταμπίζια είναι στο πνεύμα όσων ακούσαμε από τους φίλους του εκεί. Ο ρόλος του συλλόγου και του συνδικαλισμού δεν γίνεται από τα παιδιά κατανοητός με τον ίδιο τρόπο που τον γνωρίσαμε εμείς, μπορείς να το αντιληφθείς από την σύγκριση που κάνει ο Νταμπίζιας μεταξύ των δύο γενικών συνελεύσεων. Χαρακτηριστικά σημειώνω ότι φοιτητής αναρωτήθηκε άν χάνει την φοιτητική του ιδιότητα μετά την ενδεχόμενη διαγραφή του από τον σύλλογο. Είναι ένα πρόβλημα που σηκώνει πολύ συζήτηση, δεν θέλω να εμπλακώ, αλλά το παίρνω πολύ σοβαρά υπόψη στην αντιμετώπιση των φοιτητών πια. Χρήστος Ε. Δημάκης Title: Re: Σχετικά με τη διεξαγωγή των μαθημάτων τη Πέμπτη 15/01 Post by: gpap on January 17, 2009, 13:02:25 pm Καλά, τον πολιτικό, κοινωνικό, ψηφιακό και γραμματικό αναλφαβητισμό τον αναγνωρίζουμε πια, μιας και τον βιώνουμε καθημερινά.
Αλλά ρε παιδιά, εδώ μιλάμε για στοιχειώδη λογική! Γρηγόρης Παπαγιάννης |