THMMY.gr

Μαθήματα Βασικού Κύκλου => Δομές Δεδομένων => Topic started by: dim on November 21, 2005, 19:51:08 pm



Title: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: dim on November 21, 2005, 19:51:08 pm
Απλά να ενημερώσω ότι στο ethmmy ανέβηκε το  Proximity.swf (http://alexander.ee.auth.gr:8083/eTHMMY/archive%5C46%5CdownloadFile%5C2110%5CProximity.swf)  (130553Bytes)
ώστε να μπορούμε να παίζουμε!


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: dim on November 26, 2005, 14:25:11 pm
Ανάθεμα και αν καταλαβαίνω τι ζητάει η άσκηση..
Είχε πει ένα παιδί στον κ.Μήτκα ότι η 2η άσκηση δεν είναι και τόσο σαφής στο τι ζητάει, αλλά αυτός τον παρέπεμψε στο μάθημα της Δευτέρας με τον Ψωμόπουλο..
Δόθηκαν τη Δευτέρα τίποτα διευκρινήσεις? (δυστυχώς το έχασα εκείνο το μάθημα..)


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: dim on November 26, 2005, 14:32:40 pm
Η public void setBoardSize(int x_Hex, int y_Hex)

κάνει απλά size=x_Hex*y_Hex;

ή δημιουργεί τον πίνακα cell[] ?


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: JAs0n-X on November 26, 2005, 16:43:23 pm
η setBoardSize απλα καταχωρει τα x_hex και y_hex που σου δινει σε "δικες" σου μεταβλητες ωστε να μπορεις να τις χρησιμοποιησεις...
επειδεη δλδ εσυ δεν ξερεις τι διαστασεις θα σου δωσει παρα μονο οτι θα καλεσει την μεθοδο αυτη και θα τις δωσει καποια ορισματα πρεπει μεσω αυτης να τα κρατησεις καπου ωστε να τα χρησιμοποιησεις.
δηλαδη:

-Ψωμοπουλος:...  object.setBoardSize(10,20); ...

-Εσυ:  {...  x=y_hex; y=x_Hex; ... }

κατι αντιστοιχο γινεται και με την
owner!


Title: Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: ourcolony on November 26, 2005, 20:58:06 pm
Να ρωτήσω και εγώ κάτι:
Λέει για την findNeighbours "After processing this array, the method should return a new array of cells, where all free "neighbouring" cells are marked with the owner number of the object. If no cells are occupied in the grid, no change should occur."

Αυτό σημαίνει ότι στην πρώτη έκδοση ο παίκτης απλά θα χρωματίζει με το δικό του χρώμα τα ελεύθερα γειτονικά κελιά? Τα εχθρικά ή φιλικά κελιά δεν θα λαμβάνονται υπ'όψιν για να αλλαχθούν οι τιμές τους?

Επίσης το "ζάρι" ρίχνεται από τον παίκτη στην σειρά του? Δλδ η findNeighbours θα βγάλει και εναν random αριθμό 1-20 και με βάση αυτόν θα ενεργήσει στο gameboard, έτσι?


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: JAs0n-X on November 26, 2005, 22:57:36 pm
Η findNeighbours απλα θα ελεγχει τον πινακα...οπου βρισκει κατειλλημενο (οποιουδηποτε ιδιοκτητη) θα κοιταει τα γειτονικα του.
Αν αυτα ειναι ελευθερα θα αντιγραφει εκει την owner που θα εχει δωθει στον παικτη.

Τα νουμερα 1-20 δεν μας απασχολουν προς το παρον...Δεν κανεις ΤΠΤ απολυτως γι αυτα!


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: dim on November 27, 2005, 03:45:49 am
Tα νουμερα 1-20 δεν μας απασχολουν προς το παρον...Δεν κανεις ΤΠΤ απολυτως γι αυτα!
Αν έχω καταλάβει καλά, αυτό το "ζάρι" δε θα χρειαστεί καν κατά το "τουρνουά" στο τέλος..
Οι "τυχαίοι" αριθμοί θα είναι προκαθορισμένοι και θα δίνονται στο πρόγραμμα σαν είσοδος.
Τώρα αν κάποια στιγμή βάλεις κάπου και το ζάρι για να είναι πλήρες το παιχνίδι δεν το ξέρω, πάντως αυτό δε θα γίνει στην Α εργασία, όπως λέει και ο Jason..


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: JAs0n-X on November 27, 2005, 15:17:19 pm
Στην εργασια Β αποτι ειδα λιγο γρηγορα ο αριθμος παιζει φυσικα ρολο αλλα δεν δινεται απο μας και απο καποια δικια μας random.
Ερχετε εξω απο το προγραμμα!


Title: Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: ourcolony on November 27, 2005, 16:00:11 pm
Thx... αυτό που είχα καταλάβει εγώ ήταν ότι εξ'αρχής θα ήταν κανονικός παίκτης και απλά αργότερα θα τον τελειοποιούσαμε για να παίζει πιο εξυπνα.

Προέκυψε ένα πρόβλημα στην εύρεση των γειτόνων... η αναπαράσταση του grid πώς είναι? Δλδ η πρώτη σειρά ξεκινάει δεξιότερα ή αριστερότερα από τη δεύτερη? Προκύπτουν διαφορετικοί γείτονες αναλογα με την κάθε περίπτωση  ^confused^


Title: Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: kostas578 on November 27, 2005, 16:26:27 pm
Προέκυψε ένα πρόβλημα στην εύρεση των γειτόνων... η αναπαράσταση του grid πώς είναι? Δλδ η πρώτη σειρά ξεκινάει δεξιότερα ή αριστερότερα από τη δεύτερη? Προκύπτουν διαφορετικοί γείτονες αναλογα με την κάθε περίπτωση  ^confused^

Στο μάθημα της Δευτέρας ο Ψωμόπουλος είπε πως η πρώτη σειρά είναι προς τα έξω, όπως δηλάδη είναι και στο flashακι που έχουν βάλει στο eTHMMY.


Title: Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: Tsihiro on December 02, 2005, 15:00:06 pm
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τον owner.
Δεν κατάλαβα γιατί ο Ψωμόπουλος θέτει την μεταβλητή  owner  5 στην main, ενώ οι τιμές που μπορεί να έχει ένας ιδιοκτήτης είναι 0,1 η 2.

Επίσης στην κλάση getPlayerName χρειάζεται να μπει ως είσοδος από το πληκτρολόγιο το όνομα του παίκτη?
 :) ;) :D :???: ::)


Title: Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: abc on December 02, 2005, 17:55:37 pm
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τον owner.
Δεν κατάλαβα γιατί ο Ψωμόπουλος θέτει την μεταβλητή  owner  5 στην main, ενώ οι τιμές που μπορεί να έχει ένας ιδιοκτήτης είναι 0,1 η 2.

Επίσης στην κλάση getPlayerName χρειάζεται να μπει ως είσοδος από το πληκτρολόγιο το όνομα του παίκτη?
 :) ;) :D :???: ::)

Δε σε ενδιαφέρει η τιμή του ιδιοκτήτη. Ας είναι και 100.
Θα μου πεις ότι η κλάση Cell έχει μόνο τις τιμες 0,1,2. ΟΚ.

Σχετικά με την getPlayerName(), εγώ ορίζω στατικά το String μέσα στη μέθοδο.
Ο κος Ψωμόπουλος μου είπε πως είναι ΟΚ.

 :-*


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: dim on December 02, 2005, 20:12:54 pm
Και μια τελευταία μάλλον ερώτηση από εμένα..

Τις κλάσεις (αυτό πάει και για το proximity και για το sudoku) θα τις παραδόσετε ΜΕ την main() που χρησιμοποιήσατε για επαλήθευση Ή ΧΩΡΙΣ ?
Έτσι κι αλλιώς η main() δεν είναι απαραίτητη..

ΒΤW, βρήκατε τρόπο για copy-paste στο word που να διατηρεί τα χρώματα της σύνταξης του jBuilder?
αλλιώς εκτύπωση κατευθείαν απ'τον jbuilder..


Title: Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: Tsihiro on December 02, 2005, 20:28:14 pm
Τι εννοείς δεν έχει σημασία ο ιδικτήτης?
Δηλαδή τι είναι ο owner που έχει την τιμή 5 πχ απο τον Ψωμόπουλο και τι είναι ο owner που παιρνει μόνο τις τιμές 0,1,2? :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???:

Εχω μπερδευτεί πολύ.
Πως θα τον χρησιμοποιήσουμε στο πρόγραμμα?
Τι διαφορά έχει ο owner στην κλάση SimpleProximity με την SetOwner στην Cell? :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???:


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: golden on December 02, 2005, 20:43:15 pm
Βασικά αν έχω καταλάβει καλά owner 1 και 2 είναι οι παίχτες ενώ οποιοςδήποτε άλλος ακέραιος είναι απλά για να δηλώσει πιθανή κατάληψη. Αυτό
σημαίνει ότι με την κλάση αυτή και τον αριθμό 5 δηλώνουν μια αρχική κλάση για να χτιστεί πάνω του η μηχανή που θα παίζει το παιχνίδι, δηλ
βρίσκει όλα τα γειτονικά κελιά και τους δίνει μία τιμή(έστω εδώ την 5) για να τα τσεκάρει μετά και να κάνει την κίνησή της η μηχανή. Καλά έχω καταλάβει?


Title: Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: BlackAr on December 03, 2005, 19:42:14 pm
Παιδιά αν κατάλαβα καλά οι διάφορες τιμές owner είναι διαφορετικοι θεωρητικά παίκτες..Αλλά αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο στην παρούσα φάση..Εσύ καταλαβαίνεις που υπάρχει owner με την getOwner και μετά στα γειτονικά καλείς την setOwner(εφόσον δεν έχουν ιδιοκτήτη) με όρισμα την τιμή που σου δίνει αυτός.Η τιμή αυτή χαρακτηρίζει τον παίκτη σου.Το όρισμα αυτό το παίρνεις όταν δημιουργείς την setowner στην κλάση σου.Δηλ στην setOwner  απλώς <βγάζεις> την τιμή που σου δίνει έξω..Ελπίζω να καταλαβαίνεται τι εννοώ.. ;D


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: JAs0n-X on December 04, 2005, 01:32:34 am
Ακριβως αυτο που λεει ο BlackAr!
Μην μπερδευετε την setOwner της δικιας σας κλασης και αυτην την κλασης Cell.
Η μεν πρωτη θα κληθει μεσα απο τη main απο ενα αντικειμενο τυπου SimpleProximityXX.

Η δε δευτερη setOwner (της Cell) καλειται απο εσας οταν θα θελετε να θεσετε ιδιοκτητη(δλδ στην findNeighbours) σε ενα κελι!
απλα επειδη δεν ξερετε τι ορισμα να της δωσετε μιας και το νουμερο ιδοκτησιας που θα σας δωθει ειναι τυχαιο...πχ 1 για κοκκινο 2 για μπλε 5 στην τυχη η οτι αλλο θελετε χρησιμοποιηειται η πρωτη setowner για να μεταφερει το ορισμα σε μια μεταβλητη που εσεις εχετε ορισει..
παλι πολυπλοκα τα γραψα αλλα δεν γινεται αλλιως...

Οι κλασεις θα παραδοθουν ΧΩΡΙΣ την main!!

και για να κλεψω και κατι απο Χριστοφορο...
Iasonas_/pou molis epestrepse apo ekdromi SPHE! :P


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: BOBoMASTORAS on December 04, 2005, 01:59:07 am
Για το χωρίς τη main που λες δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα να την παραδώσουμε.
αντιγράφω από μήνυμα του Ψωμόπουλου:

...
 5ον: μια διευκρίνιση για τον τρόπο που θα παραδοθεί η Εργασία 'Α. Θα παραδοθεί αφενός ένα zip αρχείο στο eTHMΜΥ, και αφετέρου μια εκτυπωμένη αναφορά. Το zip αρχείο πρέπει υποχρεωτικά να περιέχει τα .java και .class αρχεία, καθώς και το doc με την αναφορά (εάν θέλετε να προσθέσετε και άλλα, it's ok by me..).......

απλά τα επιπλέον αρχεία δεν αποτελούν αντικείμενο εξέτασης


Title: Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: chggr005 on December 04, 2005, 03:36:22 am
Ο Μπάμπης έχει δίκιο. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την main για δικό μας έλεγχο της σωστής λειτουργίας του προγράμματος, αλλά δεν πειράζει να την αφήσουμε στον κώδικα. Κάτι τέτοιο τουλάχιστον μας είπε ο κ.Ψωμόπουλος μετά από σχετική ερώτηση.

ΥΓ. Κι εγώ μόλις επέστρεψα από εκδρομή ΣΠΗΕ.
ΥΓ2. Μα καλά, ένα από τα πρώτα πράγματα που κάναμε όλοι μας ήταν να μπούμε στο δίκτυο και το ΤΗΜΜΥ.gr, αντί να πέσουμε να ξεραθούμε στον ύπνο??? :) ;)


Title: Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: Καμένος on December 04, 2005, 13:22:28 pm
Ρε παιδιά, ο επιστρεφόμενος πίνακας θα έχει μαρκαρισμένα μόνο τα γειτονικά κελιά ή θα είναι ο InitialArray μαζί με τα γειτονικά κελιά??


Title: Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: BlackAr on December 04, 2005, 14:00:48 pm
Ο πίνακας που επιστρέφεις πρέπει να δείχνει ποια κελιά είναι κατειλλημένα..Συνεπώς ΟΛΑ τα κελιά.Μαζί με τα αρχικά.... ;)


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: dim on December 04, 2005, 15:10:47 pm
Ο πίνακας που επιστρέφεις πρέπει να δείχνει ποια κελιά είναι κατειλλημένα..Συνεπώς ΟΛΑ τα κελιά.Μαζί με τα αρχικά.... ;)
Ακριβώς (άλλωστε αυτό λέει και η λύση που κρέμασε ο κ.Ψωμοπ), και μετά η κλάση που καλεί την findNeighbours, αν αφαιρέσει τον αρχικό πίνακα (τον οποίο έβαλε και μέσα στο όρισμα της findNeighbours), από αυτόν που επιστρέφει η findNeighbours, βλέπει μόνο τα γειτονικά-εν δυνάμει επόμενες κινήσεις.


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: BOBoMASTORAS on December 04, 2005, 16:45:19 pm
Ναι στο παράδειγμα που έβαλε ο Ψωμόπουλος αυτό γίνεται, αλλά δεν έχει πολύ νόημα.

Γιατί να επιστρέφονται και τα εσωτερικά κελιά ώστε να τα αφαιρέσουμε μετά.

Επίσης το documentation λέει:

After processing this array, the method should return a new array of cells, where all free "neighbouring" cells are marked with the owner number of the object.

Εφόσον λέει νέο πίνακα και δεν αναφέρει αυτό να περιέχει τα κατελλημένα στοιχεία γιατί να τα περάσουμε μέσα.

Του έχω στείλει μήνυμα εδώ και 1 μέρα και δεν μου έχει απαντήσει ακόμα.


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: JAs0n-X on December 05, 2005, 00:15:37 am
το προσεξα αυτο που λες ΒΟΒ αλλα το παραδειγμα του μου εδωσε να καταλαβω οτι τα επιστρεφουμε ΟΛΑ!

Και μενα λιγο αχρηστο (για τη συνεχεια) μου φαινεται αυτο αλλα θα δουμε..
νομιζω την findneighbours δεν ειναι απαραιτητο να την βαλεις στο Β μερος οπως ειναι!
αρα με τροποποιησεις την φερνουμε στα μετρα μας.


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: BOBoMASTORAS on December 05, 2005, 00:18:01 am
Ναι θέλει όλα να επιστρέφονται μου απάντησε στο mail

Έχει ανεβάσει κανείς τα αρχεία της εργασίας στο ethmmy??
Εγω τα ανέβασα αλλά δε μπορώ να τα κατεβάσω όπως είχε πει ο Ψωμόπουλος σε ένα mail που είχε στείλει παλιά.


Title: Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: JAs0n-X on December 05, 2005, 01:12:55 am
ουτε εγω μπορεσα να τα κατεβασω...δεν βρηκα τετοια επιλογη.
Ποιος ξερει...


Title: Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: shiver on December 05, 2005, 03:31:40 am
Έχει ανεβάσει κανείς τα αρχεία της εργασίας στο ethmmy??
Εγω τα ανέβασα αλλά δε μπορώ να τα κατεβάσω όπως είχε πει ο Ψωμόπουλος σε ένα mail που είχε στείλει παλιά.


Ούτε εγώ μπορούσα να τα κατεβάσω και του έστειλα mail να τον ρωτήσω μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Μου είπε ότι είχε κάνει λάθος και δεν μπορούμε εμείς να τα κατεβάσουμε


Title: Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
Post by: chggr005 on December 05, 2005, 13:46:18 pm
Παιδιά για να ελέγξουμε εάν στάλθηκαν σωστά τα αρχεία, το μονο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ελεγξουμε εάν ο αριθμός των bytes όπως αναφέρονται στο αρχείο είναι ίδιος με αυτόν που μας δίνει το ethmmy.
Αν έχει γίνει κάποια λάθος αποστολή, τότε θα αναφέρεται δίπλα στο αρχείο "0 bytes" ή κάτι τέτοιο.