• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 18:58:31 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 18:58:31 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by asemas
[Today at 16:20:27]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426692
Total Topics: 31710
Online Today: 218
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 84
Guests: 111
Total: 195
Pavloska
asimomyti
kgakisb
sotirispo2
tols1
thanstat21
ellimoschou
sotkara
d0xa
thanosk
airam
EvP
okanpala
Yamal
kostaspap
akontel
ioannismk
tzortzis
Tasaras
lefterish
miltan8
vasilis saitis
EliasLykas
Deviate
aachmet
bilbo
Acad-Mics
sigklitiki
Chr1sgr
stefanos hios
thanaf_231
hevidis3524
Stathisxd
grepanis
mavropan
abunchofcells
giorgosss03
kchristoua
Νικη
harischris
chrysaep
Ulmo
johnmax
antontsiorvas
marilita
chaniotism
Pastellaki
stavr0s16
Spyros.kleanthous
faidonchatz
mariajuana
Vangelan
Joannapet
panapasc05
ioathemar
Nekt
Giorgosap
σπυρτσιωμ
mett
kourkou
vaggelis.ntokas
Smaragda
Nikoletta
Theislander
kkon
itsikou
Reidemption
arswagdapro
rafa98p
serafeim
kash_stp
kutsukellis
uesli
Jordann
jkara
Gray139
Fraser
Patroklis
tsaliki
thalia fokianou
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Δομές Δεδομένων (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > Εργασία PROXIMITY___2005-06
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Εργασία PROXIMITY___2005-06  (Read 4355 times)
dim
Honoured Member
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 1564


finding emo


View Profile
Εργασία PROXIMITY___2005-06
« on: November 21, 2005, 19:51:08 pm »

Απλά να ενημερώσω ότι στο ethmmy ανέβηκε το  Proximity.swf  (130553Bytes)
ώστε να μπορούμε να παίζουμε!
Logged
dim
Honoured Member
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 1564


finding emo


View Profile
Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #1 on: November 26, 2005, 14:25:11 pm »

Ανάθεμα και αν καταλαβαίνω τι ζητάει η άσκηση..
Είχε πει ένα παιδί στον κ.Μήτκα ότι η 2η άσκηση δεν είναι και τόσο σαφής στο τι ζητάει, αλλά αυτός τον παρέπεμψε στο μάθημα της Δευτέρας με τον Ψωμόπουλο..
Δόθηκαν τη Δευτέρα τίποτα διευκρινήσεις? (δυστυχώς το έχασα εκείνο το μάθημα..)
Logged
dim
Honoured Member
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 1564


finding emo


View Profile
Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #2 on: November 26, 2005, 14:32:40 pm »

Η public void setBoardSize(int x_Hex, int y_Hex)

κάνει απλά size=x_Hex*y_Hex;

ή δημιουργεί τον πίνακα cell[] ?
Logged
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #3 on: November 26, 2005, 16:43:23 pm »

η setBoardSize απλα καταχωρει τα x_hex και y_hex που σου δινει σε "δικες" σου μεταβλητες ωστε να μπορεις να τις χρησιμοποιησεις...
επειδεη δλδ εσυ δεν ξερεις τι διαστασεις θα σου δωσει παρα μονο οτι θα καλεσει την μεθοδο αυτη και θα τις δωσει καποια ορισματα πρεπει μεσω αυτης να τα κρατησεις καπου ωστε να τα χρησιμοποιησεις.
δηλαδη:

-Ψωμοπουλος:...  object.setBoardSize(10,20); ...

-Εσυ:  {...  x=y_hex; y=x_Hex; ... }

κατι αντιστοιχο γινεται και με την
owner!
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
ourcolony
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 13



View Profile
Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #4 on: November 26, 2005, 20:58:06 pm »

Να ρωτήσω και εγώ κάτι:
Λέει για την findNeighbours "After processing this array, the method should return a new array of cells, where all free "neighbouring" cells are marked with the owner number of the object. If no cells are occupied in the grid, no change should occur."

Αυτό σημαίνει ότι στην πρώτη έκδοση ο παίκτης απλά θα χρωματίζει με το δικό του χρώμα τα ελεύθερα γειτονικά κελιά? Τα εχθρικά ή φιλικά κελιά δεν θα λαμβάνονται υπ'όψιν για να αλλαχθούν οι τιμές τους?

Επίσης το "ζάρι" ρίχνεται από τον παίκτη στην σειρά του? Δλδ η findNeighbours θα βγάλει και εναν random αριθμό 1-20 και με βάση αυτόν θα ενεργήσει στο gameboard, έτσι?
Logged
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #5 on: November 26, 2005, 22:57:36 pm »

Η findNeighbours απλα θα ελεγχει τον πινακα...οπου βρισκει κατειλλημενο (οποιουδηποτε ιδιοκτητη) θα κοιταει τα γειτονικα του.
Αν αυτα ειναι ελευθερα θα αντιγραφει εκει την owner που θα εχει δωθει στον παικτη.

Τα νουμερα 1-20 δεν μας απασχολουν προς το παρον...Δεν κανεις ΤΠΤ απολυτως γι αυτα!
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
dim
Honoured Member
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 1564


finding emo


View Profile
Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #6 on: November 27, 2005, 03:45:49 am »

Quote from: JAs0n-X on November 26, 2005, 22:57:36 pm
Tα νουμερα 1-20 δεν μας απασχολουν προς το παρον...Δεν κανεις ΤΠΤ απολυτως γι αυτα!
Αν έχω καταλάβει καλά, αυτό το "ζάρι" δε θα χρειαστεί καν κατά το "τουρνουά" στο τέλος..
Οι "τυχαίοι" αριθμοί θα είναι προκαθορισμένοι και θα δίνονται στο πρόγραμμα σαν είσοδος.
Τώρα αν κάποια στιγμή βάλεις κάπου και το ζάρι για να είναι πλήρες το παιχνίδι δεν το ξέρω, πάντως αυτό δε θα γίνει στην Α εργασία, όπως λέει και ο Jason..
Logged
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #7 on: November 27, 2005, 15:17:19 pm »

Στην εργασια Β αποτι ειδα λιγο γρηγορα ο αριθμος παιζει φυσικα ρολο αλλα δεν δινεται απο μας και απο καποια δικια μας random.
Ερχετε εξω απο το προγραμμα!
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
ourcolony
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 13



View Profile
Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #8 on: November 27, 2005, 16:00:11 pm »

Thx... αυτό που είχα καταλάβει εγώ ήταν ότι εξ'αρχής θα ήταν κανονικός παίκτης και απλά αργότερα θα τον τελειοποιούσαμε για να παίζει πιο εξυπνα.

Προέκυψε ένα πρόβλημα στην εύρεση των γειτόνων... η αναπαράσταση του grid πώς είναι? Δλδ η πρώτη σειρά ξεκινάει δεξιότερα ή αριστερότερα από τη δεύτερη? Προκύπτουν διαφορετικοί γείτονες αναλογα με την κάθε περίπτωση  confused
Logged
kostas578
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 78

I'm a llama!


View Profile
Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #9 on: November 27, 2005, 16:26:27 pm »

Quote from: ourcolony on November 27, 2005, 16:00:11 pm
Προέκυψε ένα πρόβλημα στην εύρεση των γειτόνων... η αναπαράσταση του grid πώς είναι? Δλδ η πρώτη σειρά ξεκινάει δεξιότερα ή αριστερότερα από τη δεύτερη? Προκύπτουν διαφορετικοί γείτονες αναλογα με την κάθε περίπτωση  confused

Στο μάθημα της Δευτέρας ο Ψωμόπουλος είπε πως η πρώτη σειρά είναι προς τα έξω, όπως δηλάδη είναι και στο flashακι που έχουν βάλει στο eTHMMY.
Logged
Tsihiro
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 311



View Profile
Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #10 on: December 02, 2005, 15:00:06 pm »

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τον owner.
Δεν κατάλαβα γιατί ο Ψωμόπουλος θέτει την μεταβλητή  owner  5 στην main, ενώ οι τιμές που μπορεί να έχει ένας ιδιοκτήτης είναι 0,1 η 2.

Επίσης στην κλάση getPlayerName χρειάζεται να μπει ως είσοδος από το πληκτρολόγιο το όνομα του παίκτη?
 Smiley Wink Cheesy Huh Roll Eyes
Logged
abc
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 209

Go get a life


View Profile
Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #11 on: December 02, 2005, 17:55:37 pm »

Quote from: Tsihiro on December 02, 2005, 15:00:06 pm
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τον owner.
Δεν κατάλαβα γιατί ο Ψωμόπουλος θέτει την μεταβλητή  owner  5 στην main, ενώ οι τιμές που μπορεί να έχει ένας ιδιοκτήτης είναι 0,1 η 2.

Επίσης στην κλάση getPlayerName χρειάζεται να μπει ως είσοδος από το πληκτρολόγιο το όνομα του παίκτη?
 Smiley Wink Cheesy Huh Roll Eyes

Δε σε ενδιαφέρει η τιμή του ιδιοκτήτη. Ας είναι και 100.
Θα μου πεις ότι η κλάση Cell έχει μόνο τις τιμες 0,1,2. ΟΚ.

Σχετικά με την getPlayerName(), εγώ ορίζω στατικά το String μέσα στη μέθοδο.
Ο κος Ψωμόπουλος μου είπε πως είναι ΟΚ.

 Kiss
Logged

Στράααατόοοο...
dim
Honoured Member
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 1564


finding emo


View Profile
Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #12 on: December 02, 2005, 20:12:54 pm »

Και μια τελευταία μάλλον ερώτηση από εμένα..

Τις κλάσεις (αυτό πάει και για το proximity και για το sudoku) θα τις παραδόσετε ΜΕ την main() που χρησιμοποιήσατε για επαλήθευση Ή ΧΩΡΙΣ ?
Έτσι κι αλλιώς η main() δεν είναι απαραίτητη..

ΒΤW, βρήκατε τρόπο για copy-paste στο word που να διατηρεί τα χρώματα της σύνταξης του jBuilder?
αλλιώς εκτύπωση κατευθείαν απ'τον jbuilder..
Logged
Tsihiro
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 311



View Profile
Re: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #13 on: December 02, 2005, 20:28:14 pm »

Τι εννοείς δεν έχει σημασία ο ιδικτήτης?
Δηλαδή τι είναι ο owner που έχει την τιμή 5 πχ απο τον Ψωμόπουλο και τι είναι ο owner που παιρνει μόνο τις τιμές 0,1,2? Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh

Εχω μπερδευτεί πολύ.
Πως θα τον χρησιμοποιήσουμε στο πρόγραμμα?
Τι διαφορά έχει ο owner στην κλάση SimpleProximity με την SetOwner στην Cell? Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh
Logged
golden
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 392


View Profile
Απ: Εργασία PROXIMITY___2005-06
« Reply #14 on: December 02, 2005, 20:43:15 pm »

Βασικά αν έχω καταλάβει καλά owner 1 και 2 είναι οι παίχτες ενώ οποιοςδήποτε άλλος ακέραιος είναι απλά για να δηλώσει πιθανή κατάληψη. Αυτό
σημαίνει ότι με την κλάση αυτή και τον αριθμό 5 δηλώνουν μια αρχική κλάση για να χτιστεί πάνω του η μηχανή που θα παίζει το παιχνίδι, δηλ
βρίσκει όλα τα γειτονικά κελιά και τους δίνει μία τιμή(έστω εδώ την 5) για να τα τσεκάρει μετά και να κάνει την κίνησή της η μηχανή. Καλά έχω καταλάβει?
Logged
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...