THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Εκδηλώσεις - Ημερίδες => Topic started by: thanasiskehagias on March 31, 2008, 13:30:28 pm



Title: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: thanasiskehagias on March 31, 2008, 13:30:28 pm

Θεωρία Παιγνίων και ...

Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires



Την Δευτέρα 7/4 και την Πέμπτη 10/4 και την Δευτέρα 14/4 στις 20:00-22:00

στην αίθουσα 3 της πτέρυγας ΤΗΜΜΥ

θα δώσουμε τρεις διαλέξεις για τις εφαρμογές της Θεωρίας Παιγνίων στα παραπάνω παιχνίδια και όχι μόνο.

Σας περιμένουμε για live συμμετοχή, βαθιά μαθηματική ανάλυση και πλούσια δώρα.


Αλέξης Γελαστόπουλος, Βάσω Καλαϊτζίδου, Θανάσης Κεχαγιάς




Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Salvation on March 31, 2008, 14:18:28 pm
Nice! I'll be there! ;)


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Alexkasgr on March 31, 2008, 18:17:53 pm
Όλε!! Μπράβο παιδιά! Θα είμαστε εκεί!


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Salvation on March 31, 2008, 21:21:52 pm
Κ. Κεχαγιά υπάρχει περίπτωση να γίνει καμιά αναφορά στο πόκερ?


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: cyb3rb0ss on March 31, 2008, 21:23:50 pm
Ενδιαφέρον.
Μπραβο.. I'll be there...

btw : Tο avatar μου έχει γίνει ανάρπαστο...


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Megawatt on March 31, 2008, 21:26:10 pm
πάντα το είχα απορια με ποιον αλγόριθμο κινούνται τα φαντασματάκια ::)

Μegawatt -> MASTER στο pacman :D


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Junior on March 31, 2008, 21:59:31 pm
Κ. Κεχαγιά υπάρχει περίπτωση να γίνει καμιά αναφορά στο πόκερ?

Μπα... Δεν είναι μέσα στο πρόγραμμα. Αν υπήρχε χρόνος θα σου πρότεινα να ετοιμάσεις εσύ κάτι για το πόκερ.


Αν σας άρεσαν οι περσινές και προπέρσινες διαλέξεις περί θεωρίας παιγνίων, τις φετινές θα τις αγαπήσετε! Σας περιμένουμε!


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: cyb3rb0ss on March 31, 2008, 22:25:09 pm
Κ. Κεχαγιά υπάρχει περίπτωση να γίνει καμιά αναφορά στο πόκερ?

Ρίξε μια ματιά σε αυτό :

http://www.swansonsite.com/W/instructional/game_theory.pdf


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Salvation on March 31, 2008, 22:31:06 pm
Κ. Κεχαγιά υπάρχει περίπτωση να γίνει καμιά αναφορά στο πόκερ?

Ρίξε μια ματιά σε αυτό :

http://www.swansonsite.com/W/instructional/game_theory.pdf

Ενδιαφέρον κείμενο. Ευχαριστώ! :)


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: vasso on April 01, 2008, 03:42:13 am
πάντα το είχα απορια με ποιον αλγόριθμο κινούνται τα φαντασματάκια ::)

Μegawatt -> MASTER στο pacman :D

δεν κινούνται όλα με τον ίδιο ;)


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: 4Dcube on April 01, 2008, 13:20:53 pm
Ναι, ο πίνκυ είναι ο πιο "έξυπνος" :P


Αν και δε νομίζω να συζητηθεί το θέμα τόσο από την πλευρά του προγραμματιστή όσο από τη μεριά του χρήστη.


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: thanasiskehagias on April 01, 2008, 18:01:48 pm
Μερικά λόγια για το περιεχόμενο των διαλέξεων.

1. Όχι, δεν θα έχουμε πόκερ  :(. Tο Link toy cyb3rb0ss
http://www.swansonsite.com/W/instructional/game_theory.pdf
είναι πολύ καλό. Αν ενδιαφέρεστε και για άλες πληροφορίες, το πρώτο Link παρακάτω είναι απλό και εισαγωγικό, το δεύτερο έχει ΠΟΛΥ πληροφορία.
http://www.cardplayer.com/magazine/article/14980
http://www.cs.ualberta.ca/~darse/msc-essay/thesis.html
Ο von Neumann (θεμελιωτής της ΘΠ) ασχολήθηκε πολύ με πόκερ. Θα έχει πολυ ενδιαφέρον στις διαλέξεις  του 2008-2009 να παρουσιάσουμε μια ενότητα για το πόκερ. Salvation do you hear me?  :)

2. Στις φετινές διαλέξεις θα ασχοληθούμε κυρίως με ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ θεωρία παιγνίων (http://en.wikipedia.org/wiki/Combinatorial_game_theory) η οποία έχει αρκετά διαφορετική γεύση από τα θέματα που συζητήσαμε πέρσι (Nash equilibrium κτλ.). Η ΣΘΠ έχει πολλές εφαρμογές στην ανάπτυξη προγραμμάτων τεχνητής νοημοσύνης τα οποία θα παίζουν τρίλιζα, ντάμα, σκάκι κτλ.

3. Όπως λέει και ο τίτλος, θα ασχοληθούμε κυρίως με ΤΡΙΛΙΖΑ (απλό παιχνίδι, χρήσιμο για να κατανοήσουμε τις βασικές έννοιες), PACMAN (πιο πολύπλοκο, για να δούμε τι γίνεται όταν η αυστηρή λύση είναι υπερβολικά πολύπλοκη και χρειάζεται ΕΥΡΕΤΙΚΉ προσέγγιση) και AGE OF EMPIRES (είναι ΠΟΛΥ πολύπλοκο αλλά έχει πολύ πλάκα).

4. ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ: Το δικό μου ερευνητικό ενδιαφέρον είναι στα προβλήματα καταδίωξης / διαφυγής. Ο PACMAN είναι ένα τέτοιο πρόβλημα (μια ομάδα 4 διωκτών κυνηγά ένα φυγάδα) αλλά υπάρχουν και πρακτικές εφαρμογές (π.χ. στη ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ). Θα μιλήσω γι' αυτά με αρκετή λεπτομέρεια στις διαλέξεις. Λέω από τώρα (και θα το ανακοινώσω σύντομα με μεγαλύτερη λεπτομέρεια) ότι έχω μερικά ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ θέματα διπλωματικών σε αυτή την περιοχή... just in case που κάποιος/α ψάχνει για διπλωματική.  ;)

8. Θα αναρτήσω στο site μου βιβλιογραφία και ενημερωτικό υλικό ... σύντομα ... ελπίζω πριν αρχίσουν οι διαλέξεις.

9. Τέλος, τις διαλέξεις τις γράψαμε και θα τις παρουσιάσουμε και οι τρεις (Αλέξης, Βάσω, Θανάσης). Το ΤΣΊΓΚΛΙΣΜΑ για να γίνει αυτό το Happening οφείλεται στην ΒΑΣΩ!!!

Θ


Title: Σχετικά με τις Διπλωματικές
Post by: thanasiskehagias on April 01, 2008, 18:06:37 pm
Σχετικά με το ερευνητικό πρόβλημα καταδίωξης / διαφυγής (και τις ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ). Προς το παρόν δείτε ένα video σχετικό με το πρόβλημα. Μπορείτε να καταλάβετε τι δείχνει? Η απάντηση στο επόμενο.

Θ



Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: alekos on April 01, 2008, 18:18:56 pm
Μάλλον βλακεία θα πω αλλά μου μοιάζει με αλγόριθμο έρευνας μέσα σε ένα χώρο με σκοπό ο "κλέφτης" να μην μπορέσει να ξεφύγει.
Θέλω να πω ότι υπάρχει μια αλληλοκάλυψη ανάμεσα στις κινούμενες κουκκίδες ανάλογα με τις θύρες.


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Megawatt on April 01, 2008, 18:55:28 pm
Εμενα μου φαινεται σαρωση ολου του μουσειου για ευρεση εξόδου.
Η εξοδος θα βρισκεται σε κάποιο δωμάτιο με σβησμενο φως. Άρα ψαχνει σε ολα τα δωματια  :D :D


Ναι, ο πίνκυ είναι ο πιο "έξυπνος" :P

Το κοκκινο ειναι ο/η Blinky
Το ροζ ειναι ο/η Pinky
Το μπλε ειναι ο/η Inkey
Το κιτρινο  ειναι ο/η Sue

(http://img379.imageshack.us/img379/3473/pacmantv3.jpg)

Εγώ πάντως δεν το καταλαβαινω αυτο το πραγμα: (εστω τα φαντάσματα ειναι θηλυκου γενους)
H Blinky πέρασε απο το Α κινούμενη από τα δεξιά προς τα αριστερα και ενω ο pacman ηταν σταματημενος εκει που φαίνεται. Παρόλαυτα, αντί να ερθει κατευθειαν στον pacman μεσω της διαδρομης ΑΒ προτίμησε να ακολουθήσει την διαδρομή ΑΓ. Η pinky απο την αλλη, ενω ξερει οτι ο pacman ειναι εκει, τα ματια της κοιτανε προς τα αριστερα - δλδ πρόκειται να κινηθει εκει που κοιταει: μακρύτερα από τον pacman - και όχι προς το Α.

Ενα πραγμα παντως ειναι ξεκάθαρο: Τα φαντασματάκαι ολοκληρώνουν την κινηση τους μεσα σενα τουνελ. Δηλαδή δεν πρόκειται να σταματήσουν καθως κινούνται για να αλλάξουν κατευθυνση κινησης. Αυτο σημαινει οτι αν ενα φαντασματακι περάσει το Α και κινηθει προς το Β ειναι 100% σίγουρο οτι θα βγει απο το τουνελ (περιοχη Γ) και δεν προκειται να σταματησει καπου ενδιαμεσα (πχ στο Β) για να επιστρεψει στο Α. Αν "θέλει" να επιστρεψει στο Α (πχ αν ειναι ο pacman εκει) θα προτιμήσει να παει μεσω του Γ ή μεσω μιας οποιαδήποτε α΄λλης διαδρομης , αλλά σιγουρα όχι μεσω του Β.

 :D :D :D
Επειδή βαρέθηκα να ειμαι στην κορυφή, σας προκαλώ:  ;D ;D
http://my.aegean.gr/web/tomeas.my?name=PlayGround&func=play&gid=2


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: thanasiskehagias on April 01, 2008, 19:45:18 pm
Από το http://en.wikipedia.org/wiki/Pacman ...

Quote
Ghosts
Initially, Pac-Man’s enemies were referred to as monsters on the arcade cabinet, but soon became colloquially known as ghosts. The ghosts are bound by the maze in the same way as Pac-Man, but generally move slightly faster than the player, but they slow down when turning corners and slow down significantly while passing through the tunnels on the sides of the maze. (Pac-Man can pass through these tunnels unhindered.) This is counteracted by the fact that Pac-Man slows down slightly while eating dots, so if a ghost is chasing Pac-Man while he is eating a long chain of dots, he will slowly, but surely be caught. The red ghost speeds up after a certain number of dots are eaten (this occurs earlier in higher levels). The accelerated Blinky is unofficially called Cruise Elroy, although opinions differ on the origins of this term.

Behavior
A ghost always maintains its current direction until it reaches an intersection, at which point it may turn left or right. Periodically, the ghosts will reverse direction and head for the corners of the maze (commonly referred to as "scatter mode"), before reverting to their normal behavior. In an interview, Iwatani stated that he had designed each ghost with its own distinct personality in order to keep the game from becoming impossibly difficult or boring to play. However, while players generally agree that the behaviors of each ghost add depth and challenge to the game, no consensus has been reached on exactly how to describe those behaviors.

Despite the seemingly random nature of some of the ghosts, their movements are strictly deterministic, enabling experienced players to devise precise sequences of movements for each level (termed "patterns") that allow them to complete the levels without ever being caught. A later revision of the game code altered the ghosts' behavior, but new patterns were soon developed for that behavior as well. Players have also learned how to exploit other flaws in the ghosts' behavior, including finding places where they can hide indefinitely without moving, and a code bug occasionally allows Pac-Man to pass through a non-blue ghost unharmed. (Several patterns have been developed to exploit this bug.) A common rumor speculates that this only happens when Pac-Man's mouth is completely closed.

Δείτε κι αυτό, πολύ ενδιαφέρον επί του Pacman αλλά και του Game AI γενικότερα http://www.lcc.gatech.edu/~mateas/publications/MateasDIGRA2003.pdf

Θ


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Turambar on April 01, 2008, 20:04:11 pm
Ψάχνουν κάποιον ο οποίος κινείται....


τα τετραγωνάκια σκαλώνουν όταν η επιλογή τους θα τους πάει σε έναν χώρο, που θα αφήσουν κενό πίσω τους για να διαφύγει ο κλέφτης


:) :) :)

ομολογώ ότι την ψιλιάστηκα από τον τρόπο που το θέσατε... ένα θέμα διπλωματικής σας αν θυμάμαι...


Title: Re: Διαλέξεις -- Βαθμός Ευκολίας
Post by: thanasiskehagias on April 01, 2008, 21:00:53 pm
Σε απάντηση ερώτησης που πήρα με PM: οι διαλέξεις δεν έχουν προαπαιτούμενα, μπορεί να παρακολουθήσει και να καταλάβει κάποιος που δεν είχε παρακολουθήσει τις περσινές.

Θ


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Megawatt on April 03, 2008, 02:25:02 am
Από το http://en.wikipedia.org/wiki/Pacman ...

Quote
Ghosts
........
Despite the seemingly random nature of some of the ghosts, their movements are strictly deterministic, enabling experienced players to devise precise sequences of movements for each level (termed "patterns") that allow them to complete the levels without ever being caught.

Αιτιοκρατική και όχι πιθανοκρατική η κίνηση τους λοιπόν ::)


Title: Re: Διαλέξεις -- Βαθμός Ευκολίας
Post by: cyb3rb0ss on April 03, 2008, 12:44:28 pm
Σε απάντηση ερώτησης που πήρα με PM: οι διαλέξεις δεν έχουν προαπαιτούμενα, μπορεί να παρακολουθήσει και να καταλάβει κάποιος που δεν είχε παρακολουθήσει τις περσινές.

Θ

Kαλό αυτό...


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: thanasiskehagias on April 03, 2008, 14:09:09 pm
Ψάχνουν κάποιον ο οποίος κινείται....


τα τετραγωνάκια σκαλώνουν όταν η επιλογή τους θα τους πάει σε έναν χώρο, που θα αφήσουν κενό πίσω τους για να διαφύγει ο κλέφτης


:) :) :)

ομολογώ ότι την ψιλιάστηκα από τον τρόπο που το θέσατε... ένα θέμα διπλωματικής σας αν θυμάμαι...
Ετσι. Για την ακρίβεια:
1. Τα μπλε τετραγωνακια ειίναι οι κυνηγοί.
2.  Κάποιοι "καθαρίζουν" ένα τμήμα του χώρου και άλλοι περιμένουν ("σκαλώνουν" κατά Turambar) για να μην αφήσουν δίοδο διαφυγής στον φυγάδα.

Τώρα,  ο φυγάδας που είναι στο ταινιάκι? Τι ρόλο παίζει?

Επίσης:το καινούριο attachment τι είναι? και τι σχέση έχει με το προηγούμενο ταινιάκι?



Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: thanasiskehagias on April 03, 2008, 14:16:29 pm
Και άλλο ένα attachment, σας θυμίζει τίποτα?


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Kaizer on April 04, 2008, 12:29:27 pm
Το 1ο attachment ,ειναι ο αλγαριθμος του βιντεο ,αναποδα?


Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω,δεν ξερω αν εχει σημασια, ειναι γιατι μερικες φορες σκαλωνουνε χωρις εμφανη λογο(δεν φυλανε κανενα διαδρομο etc) για καποια δευτερα,οπως το 3ο στην αρχη,

Το ποσο σκουρο ειναι ενα δωματιακι πρεπει να εχει σχεση με την πιθανοτητα να εινα σ'αυτο ο φυγας? Η μαλλον σε ποιο δωματιο θα εχει τις περισσοτερες διεξοδους να αποφυγει τους φρουρους?


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: thanasiskehagias on April 05, 2008, 23:18:46 pm
Το 1ο attachment ,ειναι ο αλγαριθμος του βιντεο ,αναποδα?
Όχι ακριβώς. Είναι η αναπαράσταση του χώρου που φαίνεται στο βίντεο ως γράφημα. Δεν ξέρω αν κάνετε θεωρία γραφημάτων στα Διακριτά Μαθηματικά, είναι μια μεγάλη περιοχή των μαθηματικών με πολλές εφαρμογές και πολύ ενδιαφέρουσες θεωρητικές ιδέες. Π.χ. σε ένα γράφημα μπορούμε να ορίσουμε την έννοια της απόστασης δύο σημείων και απ΄αυτό να ορίσουμε την έννοια του ευθύγραμμου τμήματος. Προκύπτει μια (όχι Ευκλείδεια) γεωμετρία στην οποία μεταξύ δύο σημείων μπορούμε να έχουμε περισσότερα από ένα ευθύγραμμα τμήματα...

Η περισσότερη έρευνα καταδίωξης / διαφυγής στηρίζεται στην μετατροπή του Ευκλείδειου χώρου σε ένα γραφηματικό χώρο.

Το ποσο σκουρο ειναι ενα δωματιακι πρεπει να εχει σχεση με την πιθανοτητα να εινα σ'αυτο ο φυγας? Η μαλλον σε ποιο δωματιο θα εχει τις περισσοτερες διεξοδους να αποφυγει τους φρουρους?
Σωστό.


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Junior on April 06, 2008, 14:06:34 pm
Πρόγραμμα διαλέξεων


1η διάλεξη (Δευτέρα 7/4) – Εισαγωγή-Εκμάθηση

-   Εισαγωγή

-   Δέντρο παιχνιδιού

-   Παιχνίδια με γύρους

-   Εκμάθηση

Ακολουθεί: Κρασοκατάνυξη (…εφόσον υπάρχει θέληση)



2η διάλεξη (Πέμπτη 10/4) – Βελτιστοποίηση

-   Εισαγωγή – ένα απλό παράδειγμα

-   Τρίλιζα

-   Καταδίωξη/διαφυγή με ορατό φυγάδα

-   Καταδίωξη/διαφυγή με αόρατο φυγάδα

Ακολουθεί: Προβολή ταινίας ??? (Αναμένεται ανακοίνωση από Κινηματογραφική Ομάδα)



3η διάλεξη (Δευτέρα 14/4) - Βάσεις κανόνων-Age of Empires

-   Τρίλιζα με κανόνες

-   Pacman με κανόνες

-   Age of Empires 2 – Τεχνητή νοημοσύνη με κανόνες

-   Age of Empires 2 – Μια μαθηματική ανάλυση

Ακολουθεί: LAN party Age of Empires 2! (σε κάποιο Internet Café)


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Junior on April 07, 2008, 18:33:48 pm
Τελικά την Πέμπτη, μετά τη διάλεξη θα ακολουθήσει προβολή της ταινίας "π"

Ευχαριστούμε την Κινηματογραφική Ομάδα!




Σας περιμένουμε όλους σήμερα στην 1η διάλεξη, στις 20:00! :D


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Nessa NetMonster on April 07, 2008, 18:57:58 pm
Τελικά την Πέμπτη, μετά τη διάλεξη θα ακολουθήσει προβολή της ταινίας "π"

 ^tomato^ ^tomato^ ^tomato^

Σόρι κιόλας, αλλά δε μπορούσα να μη σχολιάσω :-X


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Guybrush on April 07, 2008, 19:06:29 pm
Τελικά την Πέμπτη, μετά τη διάλεξη θα ακολουθήσει προβολή της ταινίας "π"

 ^tomato^ ^tomato^ ^tomato^

Σόρι κιόλας, αλλά δε μπορούσα να μη σχολιάσω :-X
Κάνε λίγο πιο λεκτικό το σχόλιό σου.


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Turambar on April 07, 2008, 22:09:07 pm
Δεν της αρέσει η ταινία.


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: limmaiden on April 08, 2008, 00:03:09 am
θα ερθω και γω.οχι τιποτα αλλο,αλλα  γιατι μου αρεσει πολυ το  age of empires.αντε με το καλο τα λεμε εκει.
ταλεμενιδης
jim


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: Kritikos on April 08, 2008, 00:35:52 am
Age of empires απλά το καλύτερο παιχνίδι.. ή έστω ένα από τα πιο πετυχημένα.
Είιχα πάει στις περσινές διαλέξεις που ήταν πολύ ενδιφέρουσες. Φέτος θα πάω σίγουρα στην τελευταία, 14 του μήνα   ;)

Πώς να αναλύεται άραγες μέσα από τους πίνακες της άλγεβρας το Age of Empires...
Λες να 'χει καμιά στρατηγική αιώνιας νίκης;

Δεν νομίζω, πάντως,  να υπάρχει καλύτερη από το:
LUMBERJACK
ROBIN HOOD
CHEESE STEAK JIMMY'S
ROCK ON... ;)


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: stefos on April 08, 2008, 00:41:20 am
Ωχ ήθελα να παω σήμερα! Πως το ξέχασα!
Αν υπάρχουν τίποτα έντυπα ενημερωτικά ας τα ανεβάσει κάποιος που πήγε στη διάλεξη...


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: ^^DaRk_HunTeR on April 08, 2008, 02:08:05 am
Congrats στη Βασω παντως.....
για την 1η διαλεξη...
Quote from: Vasso
επειδη ειναι και η μητερα μου εδω και δεν ξερει απο προγραμματισμο....θα δουλεψουμε με σπιρτοκουτα...
:D

Περσυ δεν ετυχε να παρακολουθησω καμια διαλεξη απο την σειρα που ειχε γινει.
Γενικα καλη φαση θεωρω....
το συνιστω( Α.Ο.Ε II FTW)
αλλα δεν ειχε δωρακια εν τελει... :-\

(πρεπει να φαγαν τα σοκολατακια...οι αλητες)


Title: Re: Διαλέξεις: Θεωρία Παιγνίων και ... Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires
Post by: SolidSNK on April 08, 2008, 02:10:56 am
Και κυρίες και κύριοι ο Nh σάρωσε τα σοκολατάκια με score
5-0  ^wav^
εκμεταλλευόμενος την εμπιστοσύνη της συμπαίκτριας!!

Whos ur daddy?

by the way μπράβο καλή δουλειά ήμουν και πέρυσι οπότε ήξερα τα κατατόπια... και πολύ καλή η επιλογή για τα σοκολατάκια ε?