THMMY.gr

Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα => Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς => Topic started by: arianos on December 14, 2007, 01:19:20 am



Title: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: arianos on December 14, 2007, 01:19:20 am
**Ανακοίνωση Τύπου Μετρό Θεσσαλονίκης**

11/12/2007 - ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
11 Δεκεμβρίου 2007



Μονοδρόμηση των οδών Δωδεκανήσου και 26ης Οκτωβρίου

Για την κατασκευή του Σταθμού Δημοκρατίας και της Διακλάδωσης της Βασικής Γραμμής του Μετρό προς την Σταυρούπολη θα ξεκινήσει την Πέμπτη 13/12/2007, στις 20:00 η υλοποίηση της μονοδρόμησης των οδών 26ης Οκτωβρίου και Δωδεκανήσου. Από τις 05:00 πμ της Παρασκευής 14/12/2007 θα εφαρμοσθούν οι ακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

1. Μονοδρομείται η οδός Δωδεκανήσου με κατεύθυνση πορείας προς την οδό Πολυτεχνείου από την Πλατεία Δημοκρατίας μέχρι τη συμβολή της με την οδό Πολυτεχνείου.

Παράλληλα:
� Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση όλων των οχημάτων σε αμφότερες τις πλευρές της οδού Δωδεκανήσου, από την Πλατεία Δημοκρατίας μέχρι τη συμβολή της με την οδό Πολυτεχνείου.
� Απαγορεύεται η δεξιά στροφή όλων των οχημάτων από την οδό Πολυτεχνείου, Βαλαωρίτου, Φράγκων και Λέοντος Σοφού προς την οδό Δωδεκανήσου.
� Επιτρέπεται η αριστερή στροφή όλων των οχημάτων από την οδό Βαλαωρίτου και την οδό Λέοντος Σοφού προς την οδό Δωδεκανήσου.
� Διατηρείται η απαγόρευση της αριστερής στροφής όλων των οχημάτων από την οδό Ολυμπίου Διαμαντή (κατεύθυνση προς ανατολικά) προς την οδό Δωδεκανήσου.
-----------------------------
2. Μονοδρομείται η οδός 26ης Οκτωβρίου από τον κόμβο Δικαστηρίων μέχρι την Πλατεία Δημοκρατίας, με κατεύθυνση πορείας προς την Πλατεία Δημοκρατίας.

Παράλληλα:
� Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση όλων των οχημάτων σε αμφότερες τις πλευρές της οδού 26ης Οκτωβρίου, από τον κόμβο Δικαστηρίων μέχρι την Πλατεία Δημοκρατίας.
� Απαγορεύεται η αριστερή στροφή όλων των οχημάτων που εξέρχονται από τον υπαίθριο χώρο στάθμευσης που υπάρχει μεταξύ του Δικαστικού Μεγάρου και του κτιρίου του Ο.Τ.Ε. προς την οδό 26ης Οκτωβρίου.
� Απαγορεύεται η δεξιά στροφή όλων των οχημάτων από την οδό Μοναστηρίου (ρεύμα πορείας προς ανατολικά) προς την οδό 26ης Οκτωβρίου.
� Απαγορεύεται η αριστερή στροφή όλων των οχημάτων από την οδό Εγνατία (ρεύμα πορείας προς δυτικά) προς την οδό 26ης Οκτωβρίου.
� Απαγορεύεται η δεξιά στροφή όλων των οχημάτων από την οδό Σαπφούς προς την οδό 26ης Οκτωβρίου.
� Επιτρέπεται πλέον η απευθείας κίνηση όλων των οχημάτων από την οδό 26ης Οκτωβρίου προς την οδό Λαγκαδά.
--------------------------
3. Η οδός Μοναστηρίου θα διαθέτει πλέον δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση από τη συμβολή της με την οδό Μιχαήλ Καλού μέχρι την οδό 26ης Οκτωβρίου.
---------------------------
4. Μετατρέπονται σε αδιέξοδο οι οδοί Οδυσσέως, Ενωτικών και Προμηθέως στο τμήμα τους από την οδό Αισώπου μέχρι την οδό Μοναστηρίου.
---------------------------
5. Η οδός Μιχαήλ Καλού θα διαθέτει τρεις λωρίδες καθόδου, από την οδό Αφροδίτης προς την οδό Μοναστηρίου, και μία λωρίδα ανόδου αντίστοιχα.
--------------------------
Η Διεύθυνση Μετρό Θεσσαλονίκης ευχαριστεί όλους τους κατοίκους και τους διερχόμενους οδηγούς για την κατανόηση και τη συνεργασία τους στην υλοποίηση του μεγάλου και πολύπλοκου έργου, της κατασκευής του Μετρό της Θεσσαλονίκης.

Το Γραφείο Επικοινωνίας (τηλ. 2310-526220) της εταιρείας βρίσκεται στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ζήτημα σχετικά με το μεγάλο αυτό έργο.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: cat on December 14, 2007, 02:44:28 am
κ είπανε θα είναι για 1 εξάμηνο..να δούμε  :-\


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Nessa NetMonster on December 14, 2007, 13:51:20 pm
Το πρωί είχαν ΠΗΞΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

Έλεος, το σκέφτηκαν πολύ; ::)


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: tsokis on December 14, 2007, 13:53:04 pm
Ναι, όντως....

τι παίχτηκε ακριβώς το πρωί??

κάποιος με παραπάνω λεπτομέρειες?


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Turambar on December 14, 2007, 14:14:45 pm
Πριν καταλάβω καλά καλά τι ακριβώς έκαναν, πρώτη μέρα είναι πολύ λογικό να έγινε το απόλυτο κομφούζιο, αφού δεν υπήρχε ουσιαστική ενημέρωση. Σήμερα το άκουσα και εγώ.

Από εκεί και πέρα, δεν είναι αλλαγές για βελτίωση της κυκλοφορίας, αλλά για να παραμείνει δυνατή η κυκλοφορία. Κουράγιο και ΜΜΜ...


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Nessa NetMonster on December 14, 2007, 14:29:37 pm
Να ήταν ανθρώπινα τα ΜΜΜ... ::)

Εν τω μεταξύ εγώ το πρωί επειδή είχα εργαστήριο στις 9 και είχα αργήσει πήρα ταξί για γρήγορα. Κανονικά κάνει 5 λεπτά και μου παίρνει την ελάχιστη χρέωση. Σήμερα έδωσα τεσσεράμισι ευρώ :-X

Καλά το λεωφορείο που γύριζα ήταν κλασικά πήχτρα, αλλά αυτό είναι... δεδομένο :(


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: vasso on December 14, 2007, 14:36:02 pm
πολύ απλά, αποφεύγουμε το Βαρδάρη. Ούτως η άλλως τον αποφεύγαμε λόγω έργων, τώρα μία παραπάνω...


Title: deleted
Post by: BOBoMASTORAS on December 14, 2007, 17:18:40 pm
deleted


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: cat on December 15, 2007, 07:41:59 am
ημαρτον οντως..περίμενα ποοοοση ωρα για λεωφορείο κ όταν ήρθε κατέβηκε πιο πριν κ πήγα με τα πόδια για πιο γρήγορα..ελπίζω να μην είναι έτσι η κατάσταση για πολυ καιρό..εν τω μεταξυ απαγορευτηκε κ το παρκαρισμα σε πολλους εκει γύρω δρόμους  ^boil^


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Johnny English on December 15, 2007, 07:44:34 am
Καλά.. σοβαρά, τέτοια ώρα και μετά το πάρτυ αυτό σε απασχολεί?  ;D

 ^ivres^ ^ivres^ ^ivres^ ^band^


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: cat on December 15, 2007, 08:02:55 am
χαχαχα οχι απλα τωρα τα διαβασα  :-[ κ θυμήθηκα το πρωι κ συγχύστηκα  :P


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: tsokis on December 15, 2007, 13:54:57 pm
χθες που πέρασα 1η φορά από την εγνατία με τη νέα της μορφή, ένα έχω να πω:

έρχονται χρόνια δύσκολα....... :(

το κομμάτι σταθμός - συντριβάνι θα γίνεται σε ώρα αιχμής σε 1h+. και παίρνει μπάλα και όλη την πόλη, μέχρι και τα προάστια.....


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: OtiNaNAi on December 15, 2007, 14:43:19 pm
το κομμάτι σταθμός - συντριβάνι θα γίνεται σε ώρα αιχμής σε 1h+. και παίρνει μπάλα και όλη την πόλη, μέχρι και τα προάστια.....

Οσοι ειμαστε απο δυτικα κ την κανουμε καθε μερα τη διαδρομη με το λεωφορειο τι να πουμε??
Κατεβαινεις στο Βαρδαρη κ συνεχιζεις με τα ποδια, πιο γρηγορα φτανεις ετσι


Γενικα 8-10, 12-1 και 5-7 δεν παλευεται με τιποτα η κατασταση


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Alexkasgr on December 15, 2007, 14:46:04 pm
χθες που πέρασα 1η φορά από την εγνατία με τη νέα της μορφή, ένα έχω να πω:

έρχονται χρόνια δύσκολα....... :(

το κομμάτι σταθμός - συντριβάνι θα γίνεται σε ώρα αιχμής σε 1h+. και παίρνει μπάλα και όλη την πόλη, μέχρι και τα προάστια.....

Πραγματικά... ήδη εδώ και περίπου 2 μήνες είναι πολύ χάλια η κατάσταση, αλλά την τελευταία εβδομάδα άρχισε να γίνεται μαρτυρικό... ποδαράκια και... προσεκτικό περπάτημα!


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Daphnekasgr on December 17, 2007, 01:58:27 am
Γι αυτό λοιπόν... φοράμε τα αθλητικά μας,παίρνουμε τα ποδαράκια μας  8) και περπατάμε (όσο μπορούμε) γιατί αλλιώς η κατάσταση δεν παλεύεται!!!!  ^kremala^


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: cecilia on December 17, 2007, 02:08:44 am
Γι αυτό λοιπόν... φοράμε τα αθλητικά μας,παίρνουμε τα ποδαράκια μας  8) και περπατάμε (όσο μπορούμε) γιατί αλλιώς η κατάσταση δεν παλεύεται!!!!  ^kremala^

ναι.. μόνο που πλέον, λόγω καιρού, θα πρέπει να φοράμε κ γαλότσες, εσωθερμικά κ μια φορητή σόμπα για να επιβιώσουμε.. :D


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: λήθη on December 17, 2007, 02:09:57 am
Σε συνδυασμο με τις μονοδρομησεις, υπολογιστε και το καταπληκτικο φαναρι Λαγκαδα με Εγνατια, καθως κατεβαινεις απο Λαγκαδα..

Αναβει πρασινο για 8 δευτερολεπτα, μετρημενα, και πρεπει να αποσυμφορισει δρομο που μαζευει ενα καρο αυτοκινητα..


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Verminoz on December 17, 2007, 11:16:14 am
Πάντως η μονοδρόμηση της Δωδεκανήσου δεν με χάλασε καθόλου :P :P

Άσχετα απ'αυτό παιδιά, αποφεύγετε πάσει θυσία την Εγνατία. Προτιμήστε Τσιμισκή, Αγίου Δημητρίου Κασσάνδρου και Ολυμπιάδος. Ακόμα κι αν έχουν τρελή κίνηση έχουν ροή, αργή μεν αλλά έχουν. Η Εγνατία δεν παλεύεται.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Nessa NetMonster on December 17, 2007, 13:13:39 pm
Πλέον κάνω περισσότερο χρόνο να φτάσω σπίτι με το λεωφορείο παρά με τα πόδια... Χαριλάου μένω :-\


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Johnny English on December 17, 2007, 13:16:11 pm
Εντάξει παιδιά.. ας μη τρελαινόμαστε τελείως. Είναι και οι μέρες περίεργες, έχουν βγει όλοι στους δρόμους για ψώνια κτλ. Είναι δικαιολογημένη η κίνηση, δε θα είναι έτσι συνέχεια μέχρι να γίνει πια το μετρό.. (ελπίζω δηλαδή!)

Εγώ πάντως απλά... δε κατεβαίνω κέντρο τη μέρα! Μέχρι το Α.π.Θ. το πολύ!


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: OtiNaNAi on December 17, 2007, 15:03:34 pm
ΤΟ ποιο εκνευριστικο ειναι να εισαι κολλημενος στη λαγκαδα κανα 20λεπτο και εχεις ακουσει 7-8 φορες "ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" απο την ευγενικη αλλα και σπασαρχ@$%# δεσποινιδα.

Παιζουν με το πονο μας >:( >:(


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: anonymous-root on December 17, 2007, 15:05:09 pm
Περιφερειακός... αν και τον βλέπω κι αυτόν...


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: tsokis on December 17, 2007, 15:06:56 pm
και αυτός τώρα λόγω γιορτών και πανικού είναι γτπ....

δυστυχώς θα γίνει να λέμε "γιορτές στο σπίτι σας".......


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Guybrush on December 17, 2007, 15:07:05 pm
Το χειρότερο είναι που μπαίνουν (αναγκαστικά) τα ΙΧ στη λεωφορειολωρίδα...


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: anonymous-root on December 17, 2007, 15:08:17 pm
Κάθε έργο θέλει θυσίες. Ας κάνουμε υπομονή.

Τουλάχιστον οι θυσίες μας να μην πάνε χαμένες!


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: tsokis on December 17, 2007, 15:16:16 pm
χεχε...

θα λέω καλύτερα που φεύγω φαντάρος τον Φεβρουάριο..... :D


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Ex_Mechanus on December 17, 2007, 16:56:38 pm
Σήμερα η κίνηση πήγαινε σημειωτόν σε όλο το μήκος της Στρατού και το μεγαλύτερο κομμάτι της Τσιμισκή.

Καταλαβαίνεις την ποιότητα ζωής, όταν οι μετακινήσεις είναι ταχύτερης με τα πόδια αντί με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: tsokis on December 17, 2007, 17:21:12 pm
Σ' αυτό συμβάλλουν και οι εντός των τοιχών Θεσσαλονικείς πάντως......

Για να πάνε αγορά, θα τους πέσει ο κώλος αν δεν πάρουν το αμάξι και πάρουν το λεωφορείο...

Έτσι μπουκώνει πολύ παραπάνω η κίνηση, και γίνονται τα ΜΜΜ δυσπρόσιτα και μη θεμιτά....


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: elmaya on December 17, 2007, 17:23:05 pm
Ποδήλατα ΤΩΡΑ!! Να γίνουμε σαν τους Ολλανδούς.

Και να πέσουν και τα παχάκια. Έχουμε καταντήσει ο πιο χοντρός λαός της Ευρώπης.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: marauber on December 17, 2007, 18:10:05 pm
Οκ καλό και άγιο το περπάτημα, αλλά ένα πράγμα με απασχολεί. Τι θα γίνει τώρα τις γιορτές που θα την κάνω για την πατρίδα και θα κουβαλάω αναγκαστικά τόσα πράγματα; Είναι δυνατόν να πάω στον ΟΣΕ χωρίς να πάρω λεωφορείο που περνά από Εγνατία; Και πόση ώρα πιο πριν πρέπει να το πάρω για να φτάσω; Πριν από Θεαγένειο στην εγνατία έφτανα σε 25'. Τώρα;;; :???:

Και κάτι ακόμη: Ενώ λέμε ότι πολλοί δεν παίρνουν λεωφορείο αλλά πηγαίνουν κέντρο με το αμάξι, πως γίνεται τα λεωφορεία να είναι πάντα ασφυκτικά γεμάτα αυτόν τον καιρό;; Για τα 2,12 και 14 που χρησιμοποιώ τουλάχιστον, η κατάσταση δεν παλεύεται! Τι θα γινόταν αν περισσότεροι χρησιμοποιούσαν λεωφορείο;


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Nessa NetMonster on December 17, 2007, 18:17:07 pm
Ποδήλατα ΤΩΡΑ!! Να γίνουμε σαν τους Ολλανδούς.

Και να πέσουν και τα παχάκια. Έχουμε καταντήσει ο πιο χοντρός λαός της Ευρώπης.
Γιατί είμαστε και φοβερή χώρα για ποδήλατο... από άποψη υποδομών, οδηγικής νοοτροπίας κλπ κλπ ::)


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Aurelius on December 17, 2007, 18:31:00 pm
Γιατι ο ΟΑΣΘ, προφανως εκ του αποτελεσματος και με βασει την λογικη των κυβερνοντων, λειτουργει με ιδιωτικοοικονομικα κριτηρια και εχει ως πρωτο στοχο το κερδος. Επομενως μειωνει τα δρομολογια για να μειωσει και τα κοστη, απο την στιγμη που περυσι επετρεψε να χτυπας το ιδιο εισητηριο εως 4 φορες μεσα σε 70 λεπτα. Χαρακτηριστικο ειναι οτι πλεον για παραδειγμα για να ξεκινησει το λεωφορειο για Θερμη πρεπει να ερθουν τουλαχιστον 2 10αρια(τουλαχιστον 2 σημαινει και 3 μερικες φορες), ενω την ιδια στιγμη οι οδηγοι, προφανως κατοπιν εντολων, καθονται και πινουν καφε. Την ιδια στιγμη 20+ ατομα περιμενουν απλα ποτε θα ερθει το επομενο 10αρι.

Αυτο το φαινομενο ειναι ιδιαιτερα εμφανες σε πολλα διαδρομες λεωφορειων και ειναι ιδιαιτερα σπαστικο. Σε εξωθει στο να παρεις καποια στιγμη αυτοκινητο, διοτι αν ειναι καθε φορα να τρως 1 ωρα για μια διαδρομη που κανονικα θα επρεπε να κανεις μιση, περα απο απιστευτο χασιμο συνηθως ελευθερου χρονου, συνεπαγεται και απιστευτη ταλαιπωρια. Αυτο διοτι ακιβως επειδη εχουν μειωσει τα δρομολογια τα αστικα ειναι παντα σαρδελογεματα. Αν ειναι οταν εχεις 8 κωλοωρες για ξεκουραση να τρως 1-2 ωρες μεσα στα λεωφορεια, αυτο ειναι τραγικο.

Υ.Γ. Το "ιδιωτικοοικονομικα κριτηρια" δεν το ειπα για να αναψουν τα αιματα αλλα απλα οπως φαινεται ειναι πραγματικοτητα.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: elmaya on December 17, 2007, 18:39:27 pm
Ποδήλατα ΤΩΡΑ!! Να γίνουμε σαν τους Ολλανδούς.

Και να πέσουν και τα παχάκια. Έχουμε καταντήσει ο πιο χοντρός λαός της Ευρώπης.
Γιατί είμαστε και φοβερή χώρα για ποδήλατο... από άποψη υποδομών, οδηγικής νοοτροπίας κλπ κλπ ::)

Δεν αντιλέγω, αλλά τι προτείνεις;

Να έρθει το κράτος/δήμος και να σου πει τι; "Έκανα ποδηλατόδρομο. Τώρα μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις;" Ε, τότε σφύρα και έρχεται. Αν δεν είσαι στο δρόμο με το ποδήλατο, πώς θα απαιτήσεις να σε σεβαστούν; Από την ιδέα και μόνο;

Μεγάλη συζήτηση, πολλά επιχειρήματα, λίγα αντεπειχηρήματα. Ποδήλατο λέμε. ΤΩΡΑ! Αλλιώς να γκρινιάζετε αναποτελεσματικά.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: apostolos1986 on December 17, 2007, 18:43:01 pm
σύμφωνα με το πρόγραμμα του κυβερνώντος κόμματος θα έπρεπε στην Ελλάδα στο διάστημα 2004-2008 να είχαν κατασκευασθεί 200 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων....

όταν ρωτήθηκε ο πρώην υπουργός μεταφορών γιατί δεν κατασκευάστηκαν απάντησε...ότι υπεύθυνη για τους ποδηλατόδρομους είναι η τοπική αυτοδίοικηση....


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: λήθη on December 17, 2007, 18:46:43 pm
Ποδήλατα ΤΩΡΑ!! Να γίνουμε σαν τους Ολλανδούς.

Και να πέσουν και τα παχάκια. Έχουμε καταντήσει ο πιο χοντρός λαός της Ευρώπης.


{Eλαφρως οφφ τοπικ..}

Περσι ειχα παει στην Καρδιτσα και μου ειχε κανει μεγαλη εντυπωση ο μεγαλος αριθμος των ανθρωπων που για να κινηθουν, ειχαν επιλεξει το ποδηλατο αντι για το αυτοκινητο ή το λεωφορειο..και μαλιστα οι περισσοτεροι ηταν μεγαλης ηλικιας..!


Γιαυτο..τιποτα δεν ειναι ακατορθωτο..


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: apostolos1986 on December 17, 2007, 18:47:30 pm
στην Καρδίτσα έχουν παράδοση με το ποδήλατο ...εδώ και πολλά χρόνια το χρησιμοποιούν...μιλάμε για δεκαετίες...


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: 4Dcube on December 17, 2007, 18:49:21 pm
Ποδήλατα ΤΩΡΑ!! Να γίνουμε σαν τους Ολλανδούς.

Και να πέσουν και τα παχάκια. Έχουμε καταντήσει ο πιο χοντρός λαός της Ευρώπης.
Συμφωνώ απόλυτα.
Αλλά είναι πολύς κόπος και μπορεί να ρίξεις καμιά στάλα ιδρώτα...



Γιατί είμαστε και φοβερή χώρα για ποδήλατο... από άποψη υποδομών, οδηγικής νοοτροπίας κλπ κλπ ::)
Αυτή η σκέψη οδηγεί σε φαύλο κύκλο.



Την Καρδίτσα την λένε -μη γελάσετε- ελληνικό άμστερνταμ...


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Mikros_Nikolas on December 17, 2007, 18:55:02 pm
σύμφωνα με το πρόγραμμα του κυβερνώντος κόμματος θα έπρεπε στην Ελλάδα στο διάστημα 2004-2008 να είχαν κατασκευασθεί 200 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων....
Τόσο καιρό "φτιάχνανε" την παραλιακή και δεν έβαλαν ποδηλατόδρομο, ένα μέρος στο οποίο υπάρχουν πολλοί ποδηλάτες..
Έχω καιρό να περάσω απο εκεί αλλά νομίζω έτσι είναι..


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Nessa NetMonster on December 17, 2007, 19:21:31 pm
Γιατί είμαστε και φοβερή χώρα για ποδήλατο... από άποψη υποδομών, οδηγικής νοοτροπίας κλπ κλπ ::)
Αυτή η σκέψη οδηγεί σε φαύλο κύκλο.
Γιατί;

Elmaya όσο είναι έτσι η κατάσταση εγώ φοβάμαι να βγω με ποδήλατο. Μπορώ να γκρινιάζω και χωρίς να θέτω σε κίνδυνο τη ζωή μου, thank you very much. Γιατί αυτό είναι λιγότερο αποτελεσματικο, αδυνατώ να καταλάβω...


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: marauber on December 17, 2007, 19:25:35 pm
στην Καρδίτσα έχουν παράδοση με το ποδήλατο ...εδώ και πολλά χρόνια το χρησιμοποιούν...μιλάμε για δεκαετίες...

Ως Καρδιτσιώτης το επιβεβαιώνω 8)! Ο πατέρας μου μου έλεγε πως όταν ήταν μικρός δανειζόταν ποδήλατα από παππούδες(!!) που είχαν για να μάθει. Λέτε να έχει κάτι το νερό της Λίμνης Πλαστήρα; :D
Βέβαια να πω πως υπάρχουν ελάχιστες ελληνικές πόλεις που είναι τόσο επίπεδες και τετραγωνισμένες ώστε να βολεύει τόσο πολύ το ποδήλατο. Αντίθετα η Θεσσαλονίκη δε με εμπνέει και τόσο, και παρότι ήμουν φανατικός λάτρης του ποδηλάτου, το άφησα στην Καρδίτσα. Για μια πόλη με τέτοια κίνηση πρέπει να δημιουργηθούν υποδομές. Ο ποδηλατόδρομος στην παραλία θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: cecilia on December 17, 2007, 19:36:20 pm
Κάπου να τα πω.. σήμερα, κατά τις 11 το πρωί έκανα την απόσταση Πυλαία- κέντρο (με το 58 που είναι πιο γρήγορο απ'το 11 κ μόνο μέχρι την αρχή της Τσιμισκή), σε 1 ώρα κ 55 λεπτάκια!!!  Το τί γινόταν μέσα στο λεωφορείο δε θέλω ούτε να το θυμάμαι..

κ για να μη λέμε μόνο για τα λεωφορεία..

όταν έχεις άσχημες εμπειρίες όπως η δική μου η σημερινή, λες καμιά φορά, ας δώσω κάποια χρήματα, να πάω με ταξάκι άνετα.. (όχι πάντα πιο γρήγορα, απλά πιο άνετα)..
κ να που προχθές, έκανα τη διαδρομή κέντρο-Πυλαία κ αντί για 3,5 ευρώ, όπως πάντα, μου είπε 6,50.. τί κ αν προσπάθησα να πω κάτι, είχε πριν από μένα άλλη πελάτισσα μέσα, οπότε το ταξίμετρο έγραφε άλλα αντί άλλων κ δε μπορούσα να κάνω τίποτα.. :-\


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: 4Dcube on December 17, 2007, 19:40:49 pm
Γιατί είμαστε και φοβερή χώρα για ποδήλατο... από άποψη υποδομών, οδηγικής νοοτροπίας κλπ κλπ ::)
Αυτή η σκέψη οδηγεί σε φαύλο κύκλο.
Γιατί;

Elmaya όσο είναι έτσι η κατάσταση εγώ φοβάμαι να βγω με ποδήλατο. Μπορώ να γκρινιάζω και χωρίς να θέτω σε κίνδυνο τη ζωή μου, thank you very much. Γιατί αυτό είναι λιγότερο αποτελεσματικο, αδυνατώ να καταλάβω...
Επειδή αν δεν υπάρχουν οι ποδηλάτες, δεν υπάρχει σύνολο ανθρώπων που να δικαιολογεί μέτρα!
Εγώ πάντως που κυκλοφορούσα Θεσσαλονίκη με ποδήλατο καθημερινά για ένα χρόνο, δεν έπαθα τίποτα. Μέχρι που μου το έκλεψαν δλδ ;D


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Nessa NetMonster on December 17, 2007, 19:50:52 pm
Επειδή αν δεν υπάρχουν οι ποδηλάτες, δεν υπάρχει σύνολο ανθρώπων που να δικαιολογεί μέτρα!
Πόσο πρέπει να χρησιμοποιείς το ποδήλατο για να θεωρηθείς ποδηλάτης; Εφόσον υπάρχουν άτομα που ζητούν ποδηλατόδρομο, εξυπακούεται ότι θα τον χρησιμοποιήσουν κιόλας.
Εγώ πάντως που κυκλοφορούσα Θεσσαλονίκη με ποδήλατο καθημερινά για ένα χρόνο, δεν έπαθα τίποτα. Μέχρι που μου το έκλεψαν δλδ ;D
Κοντινοί μου άνθρωποι είχαν άλλες εμπειρίες :(


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: elmaya on December 17, 2007, 19:56:57 pm
Γιατί είμαστε και φοβερή χώρα για ποδήλατο... από άποψη υποδομών, οδηγικής νοοτροπίας κλπ κλπ ::)
Αυτή η σκέψη οδηγεί σε φαύλο κύκλο.
Γιατί;

Elmaya όσο είναι έτσι η κατάσταση εγώ φοβάμαι να βγω με ποδήλατο. Μπορώ να γκρινιάζω και χωρίς να θέτω σε κίνδυνο τη ζωή μου, thank you very much. Γιατί αυτό είναι λιγότερο αποτελεσματικο, αδυνατώ να καταλάβω...
Επειδή αν δεν υπάρχουν οι ποδηλάτες, δεν υπάρχει σύνολο ανθρώπων που να δικαιολογεί μέτρα!
Εγώ πάντως που κυκλοφορούσα Θεσσαλονίκη με ποδήλατο καθημερινά για ένα χρόνο, δεν έπαθα τίποτα. Μέχρι που μου το έκλεψαν δλδ ;D

Ακριβώς αυτό που λέει ο 4Dcube.

Τώρα για το αν θέτεις σε μεγαλύτερο κίνδυνο της ζωής σου αν χρησιμοποιείς ποδήλατο ή όχι, προφανή απάντηση μην περιμένεις. Δεν ξέρω αν είναι πιο πιθανό να πας από καρκίνο εξαιτίας καπνίσματος ή από ποδήλατο στη Θεσσαλονίκη. Τέλος πάντων, εγώ αυτό που νομίζω είναι ότι όλοι μας κουβαλάμε τα κλασικά κόμπλεξ της ελληνικής κοινωνίας και αρνούμαστε πεισματικά να τα αποβάλλουμε. "Γιωργάκη όχι στα βαθειά", "Έλα να φας το φαγητό σου", "Το ποδήλατο σκοτώνει" και άλλα τέτοια σχετικά. Αρνούμαστε να κάνουμε σωστή χρήση και τα παρατάμε με την πρώτη.

Πάρτε ποδήλατο. Μία βδομάδα προσαρμογής είναι. Στην αρχή θα βρίσετε και θα βριστείτε, θα φάτε μούτζα, αλλά και θα δώσετε, θα σιχτιρίσετε, αλλά το πώς θα νοιώθετε μετά δεν το καταλαβαίνετε όσο και να σας το περιγράφω. Άσε που θα κινείστε σε υποπολλάπλάσιους χρόνους στην πόλη και με απίστευτη σιγουριά.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: elmaya on December 17, 2007, 20:01:07 pm
Πόσο πρέπει να χρησιμοποιείς το ποδήλατο για να θεωρηθείς ποδηλάτης; Εφόσον υπάρχουν άτομα που ζητούν ποδηλατόδρομο, εξυπακούεται ότι θα τον χρησιμοποιήσουν κιόλας.

Πολύ. Nessa NetMonster περίμενα κάτι πολύ καλύτερο σαν επιχείρημα.

Κοντινοί μου άνθρωποι είχαν άλλες εμπειρίες :(

Προσωπικά αυτό δε μου λέει τίποτα απολύτως, εκτός από την ανευθυνότητα της στάσης σου να εμποδίσεις κόσμο να κάνει κάτι, το οποίο γνωρίζεις ότι αποτελεί κομμάτι της λύσης.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: marauber on December 17, 2007, 20:12:22 pm
Ψυχραιμία ρε παιδιά ;D
Είπαμε, δε βολεύει και τόσο η Θεσσαλονίκη για ποδήλατο, αλλά όχι ότι κινδυνεύεις κιόλας ;D. Εξυπακούεται βέβαια πως δε θα κάνεις τα πρώτα σου μαθήματα ποδηλάτου στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, αλλά όχι ότι πρέπει να είσαι και βετεράνος του αθλήματος.

Την παροιμία την ξέρετε ε; Αν δεν πέσεις δε μαθαίνεις ποδήλατο ;) Εμείς στην Καρδίτσα όλο με πληγωμένα-ματωμένα γόνατα γυρνούσαμε μικροί ;D (εντάξει, όχι μόνο από το ποδήλατο!)
Και όντως έτσι είναι, αν δε δοκιμάσεις τις αντιδράσεις του ποδηλάτου και του δρόμου στο όριο δε θα ξέρεις τα όρια ασφαλής λειτουργίας.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: 4Dcube on December 17, 2007, 20:12:59 pm
Από εμπειρία μπορώ να πω ότι το ποδήλατο ενδείκνυται για τις αποστάσεις τις θεσσαλονίκης.
Παλιά κυκλοφορούσα με αυτό στον Βόλο, αλλά... πώς να το κάνουμε τον γύριζα απ'άκρη σ'άκρη σε 10 λεπτά! Εδώ έχει μεγαλύτερη πρόκληση :P


Επειδή αν δεν υπάρχουν οι ποδηλάτες, δεν υπάρχει σύνολο ανθρώπων που να δικαιολογεί μέτρα!
Πόσο πρέπει να χρησιμοποιείς το ποδήλατο για να θεωρηθείς ποδηλάτης; Εφόσον υπάρχουν άτομα που ζητούν ποδηλατόδρομο, εξυπακούεται ότι θα τον χρησιμοποιήσουν κιόλας.
Εγώ πάντως που κυκλοφορούσα Θεσσαλονίκη με ποδήλατο καθημερινά για ένα χρόνο, δεν έπαθα τίποτα. Μέχρι που μου το έκλεψαν δλδ ;D
Κοντινοί μου άνθρωποι είχαν άλλες εμπειρίες :(
Ποδηλάτης είσαι αν το χρησιμοποιείς για να μετακινείσαι στην πόλη! Το πόσο μετακινείσαι στην πόλη εξαρτάται από σένα.
Τι εμπειρίες είχαν, νέσσα; Πόσα χρόνια έκανε ποδήλατο ο καθένας και πόση εμπειρία από ποδηλασία μες στην πόλη;



Θεωρώ το ποδήλατο πιο ασφαλές από μηχανάκι. Φρενάρεις πιο εύκολα, το ελέγχεις πιο εύκολα, αθλείσαι πιο εύκολα :P


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: anonymous-root on December 17, 2007, 20:19:17 pm
Δε διαφωνώ καθόλου με τη λύση ποδήλατο, αλλά με 0-3 βαθμούς έξω δεν είναι και η πιο ενδεδειγμένη ;)


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: 4Dcube on December 17, 2007, 20:21:38 pm
Δε διαφωνώ καθόλου με τη λύση ποδήλατο, αλλά με 0-3 βαθμούς έξω δεν είναι και η πιο ενδεδειγμένη ;)
Το μόνο πρόβλημα με 0-3 βαθμούς έξω είναι ο πάγος και το χιόνι που σκουριάζει τα μεταλλικά μέρη (φρένα κλπ) :P


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: λήθη on December 17, 2007, 20:22:55 pm
Δε διαφωνώ καθόλου με τη λύση ποδήλατο, αλλά με 0-3 βαθμούς έξω δεν είναι και η πιο ενδεδειγμένη ;)
Το μόνο πρόβλημα με 0-3 βαθμούς έξω είναι ο πάγος και το χιόνι που σκουριάζει τα μεταλλικά μέρη (φρένα κλπ) :P


ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΤΩΝ ΦΑΝΑΡΙΩΝ.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: 4Dcube on December 17, 2007, 20:24:51 pm
Δε διαφωνώ καθόλου με τη λύση ποδήλατο, αλλά με 0-3 βαθμούς έξω δεν είναι και η πιο ενδεδειγμένη ;)
Το μόνο πρόβλημα με 0-3 βαθμούς έξω είναι ο πάγος και το χιόνι που σκουριάζει τα μεταλλικά μέρη (φρένα κλπ) :P


ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΤΩΝ ΦΑΝΑΡΙΩΝ.
:???:
Κόκκινα φανάρια-ξαρχάκος κι ετς;


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: λήθη on December 17, 2007, 20:26:31 pm
οχι..τα φαναρια του αυτοκινητου εννοω


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: 4Dcube on December 17, 2007, 20:28:35 pm
Αχά. Είσαι οφφτόπικ, εδώ κάνουμε προπαγάνδα για ποδήλατα.
Δεν ξέρω τπτ.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Johnny English on December 17, 2007, 20:29:27 pm
Το μόνο πρόβλημα με το ποδήλατο είναι η τοποθεσία της πόλης μας (πολλές ανηφόρες/κατηφόρες). Αν μένεις λίγο ψηλά..  την πάτησες. Κατά τα άλλα, με λίγο τσαμπουκά και μια καλή αλυσίδα, όταν είσαι στο ίδιο περίπου επίπεδο με το κέντρο είναι μια χαρά.

Εγώ δυστυχώς από δω πάνω.. δε την παλεύω να γυρίζω με ποδήλατο σπίτι (μπορώ όμως να φεύγω μια χαρά ! :P)


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: 4Dcube on December 17, 2007, 20:31:54 pm
Ε ναι, αυτοί στην Τριανδρία την πάτησαν! :P


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Johnny English on December 17, 2007, 20:34:46 pm
Αυτοί που είναι στην Τριανδρία μπορούν να πάνε και με τα πόδια.. έλεος.  ^tomato^


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Turambar on December 17, 2007, 20:37:47 pm
Σχετικά με τον ΟΑΣΘ, την τακτικότητα των δρομολογίων, και την συσχέτιση με τον αριθμό τον αυτοκινήτων.
Τα είχα ξαναγράψει αλλά δεν τα βρίσκω...


Η αύξηση των δρομολογίων στον ΟΑΣΘ δε αυξάνει ανάλογα την ποιότητα και την ταχύτητα των υπηρεσιών του, εξαιτίας της υπερβολικής κίνησης.

Ας πάρουμε την παραδειγματική γραμμή 100 η οποία έχει διαθέσιμους 10 οδηγούς λεωφορεία μια δεδομένη στιγμή, και με απλή κίνηση κάνει 100 λεπτά να πάει στο τέρμα και να γυρίσει στην άφιξη. Οπότε λογικά θα περνάει λεωφορείο από κάθε στάση κάθε 10 λεπτά.
Όταν η κίνηση αυξάνεται και το λεωφορείο κάνει 150 λεπτά για να ολοκληρώσει το δρομολόγιο αυτό προφανώς αναγκάζεται με το ίδιο διαθέσιμο δυναμικό, να στέλνει λεωφορεία κάθε 15 λεπτά.

Όμως η αλλαγή του χρόνου του δρομολογίου δεν είναι ούτε σταθερή ούτε μπορεί να προβλεθεί.  Οπότε είναι πολύ εύκολο να βρεθεί ο σταθμάρχης χωρίς λεωφορεία στην αφετηρία του έτοιμα να ξεκινήσουν γιατί απλά κανένα δεν έχει προλάβει να γυρίσει. Πολλές φορές για να μη βρεθεί στη θέση αυτή καθυστερεί λεωφορεία για να αποφύγει την περίπτωση να μη μπορεί να στείλει σε λογικό χρόνο αργότερα. Και εφόσον και ο οδηγός δεν θεωρείται ότι δουλεύει την ώρα που οδηγεί αλλά την ώρα που είναι διαθέσιμος στον ΟΑΣΘ, ολοκληρώνει πολλές φορές το 8ωρο και όποιες λογικές υπερωρίες έχοντας κάνει μερικές φορές λιγότερα δρομολόγια από το κανονικό.


Αύξηση κατά 50% του χρόνου ολοκλήρωσης του δρομολογίου απαιτεί αύξηση του δυναμικού κατά 50% (τουλάχιστον γιατί λόγω των χαμένων δρομολογίων θα αυξάνεται ακόμα περισσότερο) για να έρχεται το ίδιο συχνά το λεωφορείο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα φτάνεις το ίδιο συχνά στο κέντρο. Θα φτάνεις και πάλι κατά 50% καθυστερημένα, αφού η κίνηση θα το καθυστερεί. Προφανώς όμως θα έχει και αύξηση κατά 50% του κόσμου που θα πρέπει να στιβαχτεί στο ίδιο λεωφορείο.


Η αύξηση του δυναμικού (έμψυχου και άψυχου) θα βελτίωνε την κατάσταση προφανώς αλλά το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο από το κέρδος στην προσφερόμενη υπηρεσία και εκεί πρέπει να γίνουν κάποιοι συμβιβασμοί.

Οι αλλαγές στην Εγνατία ουσιαστικά έπαυσαν τις λεωφοριολωρίδες και έμπλεξαν πάλι τα λεωφορεία με την κίνηση. Η κίνηση επιτρέπει το να φτάσεις στο κέντρο συγκεκριμένο χρόνο, και όσο συχνά και να ήταν δεν θα άλλαζε ιδιαίτερα τον απαιτούμενο χρόνο για να φτάσεις.


Αν τα αυτοκίνητα ήταν λιγότερα στους δρόμους, η ροή των λεωφορείων θα ήταν πιο λογική και η όποια αύξηση του δυναμικού θα ήταν αποδοτική και θα επέτρεπε τον ΟΑΣΘ να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση.


Τι πρέπει να γίνει; Αρχικά πρέπει όλοι εμείς που κατανοούμε το πρόβλημα και θέλουμε να πηγαίνουμε ευκολότερα, φθηνότερα και γρηγορότερα στο κέντρο να επιλέγουμε τα ΜΜΜ. ΙΧ ή ταξί, μόνο όταν είναι απαραίτητο, όπως στην περίπτωση του μαράουμπερ με τα πράγματα.

Όμως δεν θα λύσει το πρόβλημα για αυτό θα πρέπει να πείσουμε και όσους άλλους ξέρουμε, ακόμα και αν είναι οι γονείς μας που έχουν μάθει εδώ και χρόνια να πηγαίνουν παντού με το αυτοκίνητο.

Το δύσκολο είναι στην αρχή να είσαι ο πρώτος "μαλάκας" που θα επιλέξει λεωφορείο αντί ΙΧ ενώ η κατάσταση είναι όπως έχει. Για αυτό πρέπει η πολιτεία να αποδείξει ότι θέλει να λύσει το πρόβλημα, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι ο δήμος θα έρθει σε σύγκρουση με τον πανίσχυρο εμπορικό σύλλογο, όπως συμβαίνει στην Θεσσαλονίκη.

Ο δακτύλιος ακούγεται σαν μια λογική λυση, αλλά μερικές φορές είναι επικίνδυνος. Εκτός και αν σημαίνει απόλυτη απαγόρευση της κίνησης ΙΧ μέσα σε αυτόν.

Αυτό που θα μπορούσε να κάνει είναι να σκληρύνει την πολιτική απέναντι στο παράνομο παρκάρισμα, και ίσως και να αποθαρρύνει και το νόμιμο. Να μην επιτρέπεται το δωρεάν παρκάρισμα σε όσους δεν είναι κάτοικοι της κάθε περιοχής.

Τουλάχιστον μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα του μετρό. Αφού δεν έχουν κυκλοφοριακή παιδεία, να τους επιβληθεί. Εδώ σε τιμωρούν αν πας να κάνεις κακό στον εαυτό σου, πώς σου επιτρέπουν να βλάπτει ο ένας τους υπόλοιπους?


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Nessa NetMonster on December 17, 2007, 20:50:21 pm
της στάσης σου να εμποδίσεις κόσμο να κάνει κάτι
Πού εμπόδισα κάποιον να κάνει κάτι;

Μιλάω πχ για άτομο που πήγαινε καθημερινά στη δουλειά του με ποδήλατο, και το έκοψε λόγω του τεράστιου άγχους (ενώ ήθελε να αθλείται)... γιατί οι οδηγοί συμπεριφέρονταν μονίμως σα να μην υπάρχει, κι αυτός έπρεπε να προσέχει διπλά... θυμάμαι τουλάχιστον μία περίπτωση που πήγε αυτοκίνητο να πέσει πάνω του λες και δεν τον έβλεπε.


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: cat on December 17, 2007, 22:46:29 pm
σημερα έτυχε πέρασα απο αγίας σοφίας κ είδα ότι έχουν κλείσει σχεδόν το ένα ρεύμα,όπως ήταν..πως να μην μπουκωνει μετά το κέντρο;;

κ σήμερα πήγα με τα πόδια σχολή γιατί βγαίνοτας δελφων..ειχε ουρά μέχρι την καλλιδοπούλου κ δεν το σκέφτηκα καν να περιμενω λεωφορείο..

ευτυχως πήρα κ αυτάκια σήμερα  :)

κάποιος είπε σωστά για το πόση ώρα πρέπει τώρα να ξεκινήσουμε πιο πριν για κτελ οσε κ τέτοια με την κίνηση αυτή..άντε να υπολογίσεις.οκ κέντρο σχολή με τα πόδια..αλλά εκει  :D :D

2 ώρες περπάτημα σήμερα  :D


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Grecs on December 17, 2007, 23:33:25 pm
Θα φαμε τα σκατα και δε θα ευχαριστηθουμε το μετρο


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: ikoufis on December 17, 2007, 23:52:56 pm
Σχετικά με τον ΟΑΣΘ, την τακτικότητα των δρομολογίων, και την συσχέτιση με τον αριθμό τον αυτοκινήτων.
Τα είχα ξαναγράψει αλλά δεν τα βρίσκω...
Μήπως τα είχες γράψει στην electroauth Turam? :D


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Turambar on December 18, 2007, 00:01:07 am
Σχετικά με τον ΟΑΣΘ, την τακτικότητα των δρομολογίων, και την συσχέτιση με τον αριθμό τον αυτοκινήτων.
Τα είχα ξαναγράψει αλλά δεν τα βρίσκω...
Μήπως τα είχες γράψει στην electroauth Turam? :D

χεχ... παίζει... :D


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: vasso on December 18, 2007, 07:44:04 am
btw σήμερα πέρασα από την περιοχή, κατέβηκα δις την Δωδεκανήσου και δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερο πρόβλημα. Να κάνεις το γύρο του τετραγώνου της Καμάρας σε απλή ώρα αιχμής είναι πολύ χειρότερο...


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Alexkasgr on December 20, 2007, 14:29:11 pm
Πάντως σήμερα που πήγα από Κασάνδρου ως το ύψος της Ίωνος Δραγούμη και γύρισα από Αγίου Δημητρίου, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Ειδικά στο γυρισμό, σε ένα 10' ήμουν Τριανδρία. Γενικά, όπως είχε πει και ο dim, έχουν καλή ροή κυκλοφορίας... το μόνο πρόβλημα είναι τα παρκαρίσματα που τις κάνουν πρακτικά με μία λωρίδα (την Κασάνδρου δηλαδή).


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: fugiFOX on December 20, 2007, 20:21:29 pm
χεχε...

θα λέω καλύτερα που φεύγω φαντάρος τον Φεβρουάριο..... :D

Ψαρά!


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: tsokis on December 20, 2007, 20:44:28 pm
:D

Η χολή του παλιού..... :P ;D


Title: Re: Κυκλοφοριακές αλλαγές από 14/12
Post by: Turambar on December 20, 2007, 22:50:01 pm
ουστ κωλοφάνταρα....


Ο καημός ο μεγάλος είναι η Λαγκαδά... απανωτοί στραγγαλισμοί στην κυκλοφορία... η χαρά του ταξίμετρου!