Title: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: mikrh_paola on November 17, 2007, 01:35:16 am Από την μακρινή Αμερικανική ήπειρο όπου ζω, ακούω στις τηλεοράσεις και διαβάζω στις εφημερίδες για την «επανάσταση» των φοιτητών και τους «ήρωες του πολυτεχνείου» και ψάχνω να βρω τι πραγματικά συνέβη εκείνη την εποχή.
Για να μπορέσουμε να ξεκαθαρίσουμε τα γεγονότα: Πως φθάσαμε στη δικτατορία To σοβαρότερο ρήγμα στις τάξεις της Ένωσης Κέντρου σημειώθηκε τον Ιούλιο του 1965. Αφορμή υπήρξε η απόφαση του Γ.Παπανδρέου να αντικαταστήσει τον Πέτρο Γαρουφαλιά από το υπουργείο Εθνικής Αμύνης και η άρνηση του βασιλιά να υπογράψει το σχετικό διάταγμα, αν ο διάδοχος του Γαρουφαλιά δεν απολάμβανε της απόλυτης εμπιστοσύνης του. Ο Παπανδρέου υπέβαλε την παραίτησή του. Από εκείνη την ημέρα και μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου του 1966, ο Κωνσταντίνος προσπάθησε να σχηματίσει κυβερνήσεις - φαντάσματα με τη συμμετοχή κατά διαστήματα 48 βουλευτών της Ένωσης Κέντρου που εγκατέλειψαν τον Γεώργιο Παπανδρέου. Οι κυβερνήσεις αυτές που στηρίζονταν στη Βουλή από την ΕΡΕ και τους αποστάτες της Ένωσης Κέντρου, αποδείχθηκαν θνησιγενείς. Με εντολή του Κωνσταντίνου και τη σύμφωνη γνώμη της Ε.Κ. στις 3 Απριλίου την πρωθυπουργία ανέλαβε ο Παναγιώτης Κανελόπουλος για να διεξάγει βουλευτικές εκλογές στις 28 Μαΐου 1967. Oι εκλογές αυτές δεν έγιναν ποτέ, διότι η κυβέρνηση Κανελόπουλου και η νομιμότητα καταλύθηκαν από το πραξικόπημα των συνταγματαρχών στις 21 Απριλίου. Οι πραξικοπηματίες ήταν οι συνταγματάρχες Γεώργιος Παπαδόπουλος, Στυλιανός Παττακός και Νικόλαος Μακαρέζος. Συνοπτικά: 15.07.1965 : Παραίτησις Κυβερνήσεως Γεωργίου Παπανδρέου. Oρκωμοσία Κυβερνήσεως Γεωργίου Αθανασιάδη - Νόβα. 05.08.1965 : Καταψήφισις Κυβερνήσεως Νόβα. Εντολή σχηματισμού κυβερνήσεως εις τον Ηλίαν Τσιριμώκον. 28.08.1965 : Καταψήφισις Κυβερνήσεως Τσιριμώκου. 17.09.1965 : Ορκωμοσία Κυβερνήσεως Στεφάνου Στεφανοπούλου. 22.12.1966 : Ορκωμοσία Υπηρεσιακής Κυβερνήσεως Ιωάννου Παρασκευοπούλου. 03.04.1967 : Ορκωμοσία Κυβερνήσεως Παναγιώτη Κανελλοπούλου. 14.04.1967 : Προκήρυξις εκλογών δια την 29ην Μαϊου 1967. Από τα παραπάνω διαπιστώνουμε ότι η δημοκρατία είχε φτάσει σε ένα αδιέξοδο και με κάποιο τρόπο έπρεπε να βρεθεί μια λύση για να συνεχίσει η Ελλάς την ανάπτυξη της. Η επανάσταση Πολλοί υποστηρίζουν πως το «πραξικόπημα» υποκινήθηκε από τις αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες. Πιστεύω ότι αυτός ο μύθος έχει καταρριφθεί καθώς έχουν ανοίξει τα μυστικά έγγραφα του StD. Τα αρχεία του State Dpt και της Inteligent Service έχουν ανοίξει και πουθενά δεν φαίνεται ανάμειξη. Και αν κρίνει κανείς με τα δικτατορικά καθεστώτα σε ολόκληρο τον κόσμο, θα διαπιστώσουμε, πως πότε δεν φυγαδεύτηκαν στο εξωτερικό και δεν απήλαυσαν την στοργή των αμερικανών οι πρωτεργάτες της επανάστασης του 67. Κατά τη διάρκεια της επταετίας Οι περισσότερες πηγές μιλάνε μια επταετία που γινόταν βασανισμοί, φυλακίσεις και υπήρχαν ελάχιστες ελευθερίες. Δεν αντιλέγω. Αρχικά στην Ελλάς υπήρχε στρατιωτικός νόμος σε όλες τις πόλεις. Στην συνέχεια περιορίστηκε στις τρεις πόλεις με τον μεγαλύτερο πληθυσμό. Ο πληθυσμός αυτών των πόλεων παρέμεινε σταθερός. Δεν μειώθηκε! Οι κάτοικοι αυτών των πόλεων είχαν όλη την ελευθερία να πάνε να ζήσουν σε κάποιο μέρος που θα υπήρχαν περισσότερες ελευθερίες. Γιατί δεν το έκαναν? Έκανε τίποτα θετικό το καθεστώς του 67? Στα σημαντικότερα θετικά καταγράφονται: -Οι ξένες επενδύσεις σημείωσαν αύξηση από τον πρώτο χρόνο της επταετίας. -Τα δημόσια έργα. Δημιουργήθηκε πλήρες οδικό δίκτυο σε όλη την Ελλάδα. Δεν έχουν τέλος τα αναπτυξιακά έργα σε ολόκληρη την χώρα. -Ο μέσος ετήσιος ρυθμός του ΑΕΠ της Ελλάδας την περίοδο 69-73 ήταν 7.8% ! -Τα αγροτικά χρέη, διαγράφηκαν! -Υπήρχε πραγματικά δωρεάν παιδεία. Στοιχείο αποτελεί η δήλωση του ομότιμου καθηγητή Φαίδωνος Βεγλέρη: «Μόνον επί χούντας είχαμε δωρεάν παιδεία». Επίσης ο πρύτανης των συνταγματολόγων, ο οποίος στη δίκη για την 21η Απριλίου κατέθεσε εναντίον των φυλακισμένων αξιωματικών παραδέχεται την χρεωκοπία της εκπαιδευτικής πολιτικής των μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων. -Η μηδενική ανεργία -Η μηδενική εγκληματικότητα Το σημαντικότερο λάθος ήταν ένα: Μετά το τέλος της πρώτης τετραετίας δεν έκανε εκλογές. Γνώμη μου είναι πως εάν έκανε εκλογές θα τις κέρδιζε και με μεγάλο ποσοστό. Έπειτα από την τετραετία άρχισαν να γίνονται οι αντιδράσεις εντονότερες και κατά συνέπεια και τα μέτρα καταστολής αυτών, είτε αδίκως είτε όχι. Η κύρια μάζα του λαού: http://www.youtube.com/watch?v=Ylg8ilc3LVQ&feature=related Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: gepeltek on November 17, 2007, 02:07:05 am Το μεγαλύτερο επίτευγμα της 21ης Απριλίου υπήρξε το Χουντέμπλει. Αχάριστοι βάζελοι! Άγαλμα του Παττακού έπρεπε να έχετε έξω από τη Λεωφόρο!
Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: gerdi on November 17, 2007, 02:11:33 am Αγαπητή paola:
Έχεις δίκιο σε πολλά από αυτά που αναφέρεις! Πράγματι η πολιτική ζωή της χώρας όταν ανέλαβαν οι συνταγματάρχες ήταν μπάχαλο!! (10 φορές χειρότερα από ότι σήμερα) και πράγματι η χούντα έκανε πολλά καλά στον τόπο, με έμφαση στον τομέα των έργων. Οδικά δίκτυα, σχολεία κτλ. κτλ. Όσα έργα γίνανε την επταετία μπορώ να πω ότι δεν έχουνε γίνει από τότε μέχρι σήμερα!! Πρόλα αυτά πρέπει να τονίσουμε το εξής: Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να καταπατεί τις ανθρώπινες ελευθερίες και να επιβάλει με τη βία ένα καθεστώς. Η βία είναι πάντα καταδικαστέα!!!!!!! Αυτός ήταν και ο λόγος της πτώσης του συγκεκριμένου καθεστώτος!! Το μεγαλύτερο επίτευγμα της 21ης Απριλίου υπήρξε το Χουντέμπλει. Αχάριστοι βάζελοι! Άγαλμα του Παττακού έπρεπε να έχετε έξω από τη Λεωφόρο! ;D ;DTitle: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: chggr005 on November 17, 2007, 12:16:16 pm Όποιος άκουσε το χθεσινό αφιέρωμα του ραδιοφωνικού σταθμού 1431am ξέρει ότι τα περισσότερα από αυτά που γράφονται παραπάνω είναι απλά βλακείες.
mikrh_paola και λοιποί, να ξέρετε ότι η αμάθεια και η ημιμάθεια είναι πολύ κακοί σύμβουλοι. Ψάξτε το πρώτα και μετά γράψτε. Εμείς οι υπόλοιποι δεν φταίμε σε τίποτα να ακούμε τις ανακρίβειές σας. Θα απαντούσα σημείο προς σημείο στα παραπάνω, αλλά πραγματικά δεν νομίζω ότι αξίζει να χάσω τον χρόνο μου. Όποιος μπορεί και θέλει, ας ενημερώσει τους παραπάνω συναδέλφους για τα πραγματικά γεγονότα. Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: mikrh_paola on November 17, 2007, 13:44:44 pm Έχω ακούσει πολλά αφιερώματα:
Ένα είναι και το παρακάτω: http://www.youtube.com/watch?v=yRUGrRz6L4M Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: cecs on November 17, 2007, 13:55:11 pm Τελικά δεν υπάρχει κανένας σεβασμός έτσι;
Ούτε "επανάσταση" λοιπόν ούτε "ήρωες του Πολυτεχνείου". Και η χούντα άγια..Έκανε και καλό στη χώρα. Έχουμε ξεφύγει.. Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: mikrh_paola on November 17, 2007, 14:04:28 pm Τελικά δεν υπάρχει κανένας σεβασμός έτσι; Ούτε "επανάσταση" λοιπόν ούτε "ήρωες του Πολυτεχνείου". Και η χούντα άγια..Έκανε και καλό στη χώρα. Έχουμε ξεφύγει.. Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα του gerdi: Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να καταπατεί τις ανθρώπινες ελευθερίες και να επιβάλει με τη βία ένα καθεστώς. Η βία είναι πάντα καταδικαστέα!!!!!!! και συμπληρώνω: η βία είναι πάντα καταδικαστέα ακόμα και εάν ασκείται σε μικρή μάζα του πληθυσμού αλλά ταυτόχρονα δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τα όποια θετικά στοιχεία υπήρχαν στο καθεστώς της 21ης Απριλίου Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: Nessa NetMonster on November 17, 2007, 14:05:35 pm Πόσο πιο προκλητικός μπορεί να γίνει κάποιος; Το thread είναι αισχρό από μόνο του, αλλά να ποστάρεται σήμερα, την επέτειο της μέρας που κάποιοι νέοι έχασαν τη ζωή τους από το καθεστώς της χούντας, παλεύοντας για ψωμί, παιδεία, ελευθερία, είναι αρρωστημένο.
Ο τεράμπιτος έχει διαγραφεί. Η μικρή πάολα γιατί βρίσκεται ακόμα εδώ; Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: cecs on November 17, 2007, 14:12:27 pm Πόσο πιο προκλητικός μπορεί να γίνει κάποιος; Το thread είναι αισχρό από μόνο του, αλλά να ποστάρεται σήμερα, την επέτειο της μέρας που κάποιοι νέοι έχασαν τη ζωή τους από το καθεστώς της χούντας, παλεύοντας για ψωμί, παιδεία, ελευθερία, είναι αρρωστημένο. Ο τεράμπιτος έχει διαγραφεί. Η μικρή πάολα γιατί βρίσκεται ακόμα εδώ; Γιατί διαγράφηκε ο terabitos. Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: Αθάνατος on November 17, 2007, 20:20:28 pm Από εδώ (http://www.hri.org/E/1997/97-04-17.dir/keimena/greece/greece1.htm)
του ΠANAΓIΩTH KAΦETZH* (* Πολιτικός επιστήμων, ερευνητής του ΕΚΚΕ) Στην παρούσα έρευνα για τη δικτατορία, επιχειρήθηκε να γίνει μια πρώτη προσέγγιση στο περιεχόμενο της φιλοδικτατορικής στάσης. Οι ερωτώμενοι που ανέφεραν ότι «η δικτατορία έκανε βασικά καλό» στη χώρα (N=130), εκλήθησαν να αναφέρουν «κάποια καλά που έκανε»· η σχετική ερώτηση ήταν «ανοιχτή» και η κωδικοποίηση των απαντήσεων αποτυπώνεται στα δεδομένα του Γραφήματος 1. Tα δεδομένα αυτά αφήνουν να διαφανεί μία, εκ πρώτης όψεως, «οικονομιστική» εκλογίκευση των κριτηρίων και των σημασιών της φιλοδικτατορικής στάσης. Tο 80% των ατόμων με αυτή τη στάση αναφέρουν ως θετικά στοιχεία της χούντας την παραγραφή χρεών, τις κοινωνικές παροχές, τα δάνεια κ.λπ. και μόνο ένα πολύ μικρό, στατιστικώς ασήμαντο, ποσοστό έχει ιδεολογικής φύσεως κριτήρια στη στάση του (ησυχία-τάξη-ασφάλεια). Aυτός ο «οικονομισμός» παραπέμπει τόσο στο εγχείρημα του απριλιανού καθεστώτος να δημιουργήσει μία ωφελιμιστικού-αντιπολιτικού τύπου νομιμοποίησή του όσο και σε κάποιες γενικότερες λαϊκιστικές διαστάσεις στην πολιτική κουλτούρα της χώρας. Ομως, όπως θα δούμε στη συνέχεια, αυτή η «φιλολαϊκή» εκλογίκευση είναι μία μόνον πτυχή μιας γενικότερης στάσης νομιμοποίησης της δικτατορίας. Tο αν η δικτατορία έκανε καλό ή κακό στην Eλλάδα είναι μία στάση, η διάσταση της οποίας είναι σχετικώς ανεξάρτητη από τη διάσταση η οποία περικλείεται στην εκτίμηση του κοινού για την εξέλιξη του βιοτικού επιπέδου του πληθυσμού κατά τη διάρκεια της επταετίας. H σχετική ανεξαρτησία των δύο αυτών στάσεων ερμηνεύεται, ώς ένα βαθμό, και από τη μορφή διατύπωσης της ερώτησης περί βιοτικού επιπέδου: οι τρεις εκδοχές απάντησης στην ερώτηση (βελτίωση, στασιμότητα, υποβάθμιση), αλλά και η ίδια η ερώτηση δεν συναρτήθηκαν άμεσα με κάποια πολιτική (π.χ. οικονομική) του καθεστώτος της χούντας, αλλά τοποθετήθηκαν ουδέτερα στο χρονικό ορίζοντά του («κατά την περίοδο της δικτατορίας»). Οπως φαίνεται στα δεδομένα των απαντήσεων (Γράφημα 2), η πλειοψηφία της σημερινής κοινής γνώμης κρίνει ότι το βιοτικό επίπεδο βελτιώθηκε κατά την επταετία της χούντας, «σε σύγκριση με αυτό που ήταν πριν από τη δικτατορία». Aυτή η εκτίμηση επιβεβαιώνεται από μια σειρά οικονομικούς δείκτες και μεγέθη της εποχής '67-'74, αλλά και από την ανάδυση νέων καταναλωτικών προτύπων και τρόπων ζωής, φορείς των οποίων είναι νέα μεσαία στρώματα που διαμορφώνονται από τα τέλη της δεκαετίας του '60. Mόνον ένας στους τέσσερις περίπου από τον πληθυσμό του δείγματος της έρευνας θεωρεί ότι το βιοτικό επίπεδο χειροτέρευσε την περίοδο αυτή σε σύγκριση με την προδικτατορική αντίστοιχη. Οι διαφοροποιήσεις στις εκτιμήσεις αυτές παρατηρούνται κυρίως μεταξύ ανδρών-γυναικών, νεότερων-μεγαλύτερων ηλικιών, αστικών-αγροτικών περιοχών, αλλά όχι και μεταξύ των επιμέρους ομάδων (τυπικής) εκπαίδευσης (βλ. Πίνακες 1 και 2). Οπωσδήποτε, η μεγάλη πλειοψηφία όλων αυτών των επιμέρους ομάδων εκτιμά ότι υπήρξε βελτίωση του βιοτικού επιπέδου, όμως, αν υπολογιστούν τα σχετικά ποσοστά επί των απαντώντων στην ερώτηση (και όχι επί του συνόλου του πληθυσμού της κάθε ομάδας) διαπιστώνεται ότι οι άνδρες, οι μεγαλύτερες ηλικίες, τα αγροτικά στρώματα και, δευτερευόντως, οι εκπαιδευτικά υστερούντες, τείνουν σε μία σαφώς εντονότερη θετική εκτίμηση. Στο Γράφημα 3 αποτυπώνεται η προαναφερθείσα σχετική ανεξαρτησία των στάσεων του κοινού απέναντι στη δικτατορία και των εκτιμήσεών του για την εξέλιξη της στάθμης ευημερίας του πληθυσμού κατά τη διάρκεια της χούντας. Tο φαινόμενο, όμως, εντοπίζεται κυρίως στην ομάδα πολιτών με απορριπτική, αντιδικτατορική στάση («έκανε μόνον κακό»), το 1/3 περίπου των οποίων (31, 5%) έχουν μία πιο «αντικειμενική» εκτίμηση για την οικονομική εξέλιξη. Aντιθέτως, η ομάδα με φιλοδικτατορική τοποθέτηση («έκανε βασικό καλό») χαρακτηρίζεται από μία σαφή συνοχή της πολιτικής αυτής στάσης της με την αξιολογική της εκτίμηση για το βιοτικό επίπεδο, με αρκετά συγκρίσιμη την εικόνα εκτιμήσεων της ομάδας με διφορούμενη στάση για τη δικτατορία («και καλό και κακό»). Σε ένα άλλο επίπεδο, όμως, οι εκτιμήσεις για το βιοτικό επίπεδο σαφώς πολιτικοποιούνται, με τη φιλοδικτατορική στάση να υπεραντιπροσωπεύεται στο σύνολο της άποψης περί «βελτίωσης» και την αντιδικτατορική στην αντίθεση άποψη περί «επιδείνωσης» (οι σχετικοί λόγοι, μάλιστα, είναι σχεδόν ταυτόσημοι: 1, 72 και 1, 74, αντιστοίχως). Tο γενικότερο ζήτημα που τίθεται, και δεν μπορεί να προσεγγιστεί από την παρούσα έρευνα, είναι η σχέση ανάμεσα στην οικονομική ανάπτυξη και τις μορφές πολιτικών καθεστώτων. Aρκεί εδώ η επισήμανση ότι η σχετική αυτονομία και δευτερευόντως η συνεκτική συνάρτηση μεταξύ των στάσεων του κοινού που μετρώνται με τις δύο αυτές ερωτήσεις, σημαίνει ότι η πλειοψηφούσα άποψη περί βελτίωσης του βιοτικού επιπέδου «κατά την περίοδο της δικτατορίας» δεν μπορεί να αποτελέσει δείκτη μιας έστω και έμμεσης νομιμοποίησης του καθεστώτος της 21ης Aπριλίου. Eξ άλλου, συμπτώματα αποσταθεροποίησης του τελευταίου έχουν σχέση (και) με την οικονομική-πετρελαϊκή κρίση του '73, ενώ οι ολέθριες συνέπειες της «φιλολαϊκής» πολιτικής της χούντας αναλύθηκαν έξοχα και έγκαιρα από τον αείμνηστο Σ. Kαράγιωργα. Iδιες πολιτικές διαφοροποιήσεις, αλλά και σχετικά «εγκάρσιες» κατανομές, της άποψης περί βελτίωσης του βιοτικού επιπέδου, εμφανίζονται και μεταξύ των φηφοφόρων των επιμέρους κομμάτων. Οι ψηφφόροι της ιστορικής Aριστεράς και του ΠAΣΟK έχουν μία εμφανέστερη απόκλιση προς την άποψη περί επιδείνωσης, ενώ οι συντηρητικοί ψηφοφόροι (N.Δ., ΠΟΛ.AN.) εμφανίζουν μια ακριβώς αντίστροφη απόκλιση υπέρ της άποψης περί βελτίωσης. (Aυτή η σχετική γραμμικότητα διαταράσσεται, πάντως, από τις απαντήσεις των ψηφοφόρων του «λαϊκού» ΔHKKI, οι οποίοι έχουν ταύτιση με τους ψηφοφόρους προς τα δεξιά του πολιτικού φάσματος...) H δικτατορία στήριζε την ιδεολογία της σε μετεμφυλιακές διαιρέσεις της χώρας, τις οποίες ώθησε στα άκρα αποδιαρθρώνοντάς τες. Παράλληλα, όμως, η θεματική στην οποία στηρίχθηκε ο νομιμοποιητικός λόγος της χούντας έχει καταβολές και σε μακροχρόνια σύμβολα, σχήματα αντίληψης του κόσμου και αξίες, που υπερβαίνουν την εν στενή εννοία πολιτική σφαίρα· συγκροτούν ουσιώδεις σημασιολογικούς πυρήνες των ηθικών και «αισθητικών» κωδίκων με βάση τους οποίους διαμορφώνονται ταυτότητες και κανοναρχούνται ρόλοι στον ιδιωτικό και το δημόσιο χώρο. Οι αξίες αυτές και τα σύμβολα χαρακτηρίζονται από ένα κράμα παραδοσιακότητας, άρνησης της Iστορίας και της Διαφοράς, εξοβελισμού του κριτικού Ορθού Λόγου και της Πολιτικής, και λατρείας των μεταφυσικών ολιστικών σχημάτων: ο ελληνοχριστιανισμός, η Οικογένεια, το Eθνος, η χειραγωγική εσωτερίκευση από τους «υπηκόους» ενός κοινού «μέτρου» για τη «συνετή πολιτεία», ήσαν σταθερά επί επτά χρόνια κυρίαρχες διαστάσεις της ρητορικής και του «αφηγηματικού» λόγου του καθεστώτος της χούντας. Ο γράφων συμπεριέλαβε ορισμένες από αυτές τις διαστάσεις στην παρούσα έρευνα, υπό τη μορφή στερεοτύπων - απόψεων απέναντι στις οποίες κάθε ερωτώμενος εκλήθη να απαντήσει αν και πόσο συμφωνεί ή διαφωνεί μαζί τους. H σχετική υπόθεση που οδήγησε στη διατύπωση των σχετικών ερωτήσεων ήταν διπλή: να διερευνηθεί σε ποιο βαθμό η σημερινή κοινή γνώμη έχει μια προσήλωση σε αξίες και σύμβολα με μακροσκοπικότερη - ιστορική διάσταση, και κατά πόσο αναγνωρίζεται ότι αυτές οι αξίες οργανώθηκαν, «συντάχθηκαν» υπό το δικτατορικό καθεστώς. Eίναι ένας από τους πιθανούς τρόπους, για να διερευνηθεί η ύπαρξη ενός «σκληρότερου» αξιακού - πολιτισμικού πυρήνα στις αυταρχικές στάσεις ομάδων πληθυσμού που εμφανίζονται στην τυπικά, ονοματοθετικά πολιτική σφαίρα. Tα δεδομένα των απαντήσεων συμφωνίας - διαφωνίας προς τα πέντε στερεότυπα παρουσιάζονται στο Γράφημα 4. Διαπιστώνεται μια συστηματική κατανομή των απαντήσεων και στις πέντε μεταβλητές: σταθερά, περίπου το 1/3 του κοινού της έρευνας συγκεντρώνεται στις στάσεις συμφωνίας, ένα 50-55% έχει στάση διαφωνίας και το υπόλοιπο ποσοστό «δεν απάντησε» ή «δεν γνώριζε» να απαντήσει στην ερώτηση. Προχωρήσαμε, με βάση τα δεδομένα αυτά, σε μια παραγοντική στατιστική επεξεργασίας τους, από την οποία διαπιστώθηκε μια ισχυρή συσχέτιση των στάσεων απέναντι στα πέντε στερεότυπα - με σχετική εξαίρεση εκείνο περί «γερμανικής κατοχής» (οι σχετικοί συντελεστές των συσχετίσεων έχουν τιμές από.60 έως.69). Aυτό σημαίνει ότι υφίσταται στις σχετικές στάσεις μια ισχυρή κοινή διάσταση. Kατασκευάστηκε, έτσι, ένας συνολικός αθροιστικός δείκτης και για τα πέντε στερεότυπα, διχοτομώντας τις απαντήσεις σε αυτά μεταξύ συμφωνίας - διαφωνίας. Στο δείκτη αυτό η συμφωνία - διαφωνία σχηματίζει ένα «συνεχές» αρνητικού - θετικού ( ...-), το οποίο στην ακραία αρνητική του θέση έχει τιμή.00 (συμφωνία προς όλα τα στερεότυπα) και στην ακραία θετική του θέση έχει τιμή 5.00 (διαφωνία προς όλα). H κατανομή του συνόλου των απαντώντων (75% του δείγματος πληθυσμού) στις έξι θέσεις αυτού του δείκτη παρουσιάζεται στην πρώτη αριστερή στήλη ποσοστών του Πίνακα 4. Διακρίνονται δύο βασικές ομάδες: ένα 25% των απαντώντων (περίπου 19% του συνολικού πληθυσμού της παρούσας έρευνας) τοποθετείται στις δύο πρώτες θέσεις (.00 και 1.00) του δείκτη, που θα μπορούσαν να οριστούν ως θέσεις της παραδοσιακής - αυταρχικής πολιτισμικής στάσης. Στον άλλο πόλο, των «αντιαυταρχικών» στάσεων (θέσεις 4.00 και κυρίως 5.00 του δείκτη), τοποθετείται η απόλυτη πλειοψηφία (56%) των απαντώντων (42% του συνόλου του κοινού της έρευνας). Tέλος, οι ενδιάμεσες θέσεις του δείκτη (2.00 και 3.00), που χαρακτηρίζονται από ένα μικτό πρόσωπο στάσεων συμφωνίας - διαφωνίας προς τα αξιακά αυτά στερεότυπα, συγκεντρώνουν, ισομερώς, το 19% περίπου των απαντώντων (14% του συνόλου του δείγματος της έρευνας). Στα δεδομένα του Πίνακα 1 καταγράφεται επίσης ο διαφοροποιητικός ρόλος του φύλου, της ηλικίας και της εκπαίδευσης στην κατανομή των ομάδων του πληθυσμού στις έξι θέσεις του δείκτη των στερεοτύπων περί δικτατορίας. Aυταρχικότεροι είναι οι άνδρες και οι μεγαλύτερες ηλικίες. Σε αυτές, η πρώτη τομή τοποθετείται στην ομάδα 45-54 ετών και μια δεύτερη, εντονότερη, διαχωρίζει τα άτομα της τρίτης ηλικίας από όλες τις άλλες ομάδες. Tα αυταρχικά πρότυπα Eντονότερη είναι η διαφοροποίηση με βάση το επίπεδο τυπικής εκπαίδευσης. Οι τρεις ομάδες σχηματίζουν σχεδόν ισάριθμα πρότυπα στάσεων, με σαφή τάση προς παραδοσιακά - αυταρχικά στερεότυπα της πληθυσμιακά σημαντικής ομάδας με κατώτερη μόρφωση. Aυτή η κατανομή του δείκτη στις τρεις ομάδες εκπαίδευσης υποδηλώνει ίσως ότι οι σχετικές στάσεις τέμνονται και από την ευρύτερη αντίθεση παράδοσης - νεωτερικότητας, αντίθεση συνοψιζόμενη και στο διαφορετικό «πολιτισμικό κεφάλαιο» κάθε ομάδας της εκπαιδευτικής αυτής ιεραρχίας. H πολιτική στάση έναντι της δικτατορίας (αν «έκανε μόνον κακό», «βασικά καλο» κ.λπ.) είναι συνυφασμένη άμεσα και αμοιβαία προς τις στάσεις έναντι των πολιτισμικών αυτών στερεοτύπων περί του καθεστώτος τους. H μία όψη αυτής της συσχέτισης παρουσιάζεται στα δεδομένα του Πίνακα 5. H πλέον εμφατική μορφή της σχέσης των «πολιτικών» προς τις «πολιτισμικές» στάσεις για τη δικτατορία αποτυπώνεται στα δύο διαμετρικά αντίθετα πρότυπα της φιλοδικτατορικής και της αντιδικτατορικής στάσης: η πρώτη ομάδα (η δικτατορία έκανε «βασικά» καλό) έχει το 57, 0% των μελών της στην πιο ακραία αυταρχική - πολιτισμική στάση (θέση.00 του δείκτη), ενώ η ομάδα που θεωρεί ότι «έκανε μόνον κακό» η δικτατορία, έχει το 61% των μελών της στην ακριβώς αντίθετη θέση του δείκτη (τη θέση 5.00). Aυτή η πόλωση κατοπτρίζεται εξάλλου και στις ριζικά αντίθετες μέσες τιμές που έχει η κάθε μία από τις δύο αυτές ομάδες στο δείτη στερεοτύπων (όπου το 0 σημαίνει υιοθέτηση όλων των στερεοτύπων και το 5 απόρριψή τους). H αξία αυτού του Πίνακα, όμως, έγκειται και στη δυνατότητα που προσφέρει για την επισήμανση ορισμένων χαρακτηριστικών της ομάδας με διφορούμενη στάση απέναντι στη δικτατορία («και καλό και κακό»), που αντιπροσωπεύει και τη σχετική πλειοψηφία του πληθυσμού του δείγματο της παρούσας έρευνας (47%). H κατανομή της ομάδας αυτής στο δείκτη, δείχνει ότι η διφορούμενη στάση της δεν είναι απόρροια μιας γενικότερης στάσης απόστασης, ουδετερότητας ή αδιαφορίας απέναντι στην εν γένει πολιτική και ορισμένες «ακανθώδεις» εκφράσεις της. Bεβαίως, η ομάδα αυτή, με την αρκετά ισοβαρή κατανομή της και στις έξι θέσεις του δείκτη, και με τη μέση τιμή της σε αυτόν να συμπίπτει σχεδόν με τη γενική μέση τιμή του (2, 59 έναντι 2, 50) δεχνει ότι η διφορούμενη πολιτική στάση της κατοπτρίζεται και σε ένα ανάμικτο πολιτισμικό στερεότυπό της. Ωστόσο οι διαφορές του εν λόγω προτύπου αυτής της ομάδας από το αντίστοιχο πρότυπο του συνολικού πληθυσμού είναι εμφανείς: Οι διφορούμενης στάσεως πολίτες υποαντιπροσωπεύονται σαφώς στις αντιαυταρχικές θέσεις (4.00 και 5.00) του δείκτη, και έχουν τονισμένη τη συμμετοχή τους στις δύο πρώτες αυταρχικότερες θέσεις του. Aν, λοιπόν, συνυπολογιστούν τα ποσοστά που συγκεντρώνουν στις δύο πρώτες θέσεις του δείκτη πολιτισμικών στερεοτύπων οι ομάδες με φιλοδικτατορική και εκείνες με διφορούμενη στάση, προκύπτει ένα αξιόλογο ποσοστό (17%-18% του συνολικού πληθυσμού της παρούσας έρευνας). Mπορεί να υποτεθεί ότι αυτός είναι ένας αξιακά περιγεγραμμένος πυρήνας πολιτών, ο οποίος συγκροτεί ένα συνειδησιακά έναρθρο στρώμα παραδοσιακού - αυταρχικού συντηρητισμού, με την ευρύτερη πολιτική-πολιτισμική εννοιοθέτηση του όρου. Στο Γράφημα 5 φαίνεται ότι αυτό το στρώμα έχει μια ταυτότητα τονισμένη σαφώς προς τα δεξιά ή και προς το δεξιότερο μέρος της κλίμακας A-Δ, ιδιαίτερα προκειμένου για την αυταρχικότερη ομάδα του δείκτη (.00). H επισήμανση καθίσταται εναργέστερη αν αυτή η ομάδα παραβληθεί προς τις δύο «αντιαυταρχικότερες» του δείκτη (θέσεις 4.00 και 5.00) και ιδιαίτερα προς την ακριβώς αντίθετή της (θέση 5.00), η μέση τιμή αυτοτοποθέτησης της οποίας βρίσκεται προς τα αριστερά της κλίμακας (4, 6) και με σημαντικό βαθμό αριστερής απόκλισης από τη μέση τιμή αυτοποθέτησης του συνολικού πληθυσμού του δείγματος της παρούσας έρευνας (5, 8 ). H διαίρεση αυτή εξάλλου κατοπτρίζεται και στο σώμα των εκλογέων. Οι ψηφοφόροι της N.Δ. τοποθετούνται στις δύο πρώτες (ιδίως στην πρώτη) συντηρητικότερες θέσεις του δείκτη πολιτισμικών στερεοτύπων σε ποσοστό 50%. Aντιθέτως, ποσοστό περίπου 63% των εκλογέων του ΣYN και του KKE τοποθετείαι στους αντίποδες (θέση 5, 00) όπου τοποθετείται και το μισό σχεδόν εκλογικό σώμα (48%) του ΠAΣΟK και του ΔHKKI. ΥΓ Τα σχετικά γραφήματα, που συνοδεύουν και αναφέρονται στην έρευνα, δεν τα βρήκα Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: mikrh_paola on November 18, 2007, 15:24:58 pm Πέρασε άλλη μία επέτειος μνήμης προς τους "αγωνιστές" του πολυτεχνείου.
Μνήμης και τιμής σε αυτούς που εναντιώθηκαν στην επανάσταση της 21ης Απριλίου. Αλλά συνεχίζω και έχω για ακόμα μία χρονιά την ίδια απορία: Πόσοι ήταν οι νεκροί της "εξέγερσης του πολυτεχνείου"? Πόσοι σκοτώθηκαν? Ένας, πέντε, δέκα, εκατο...? Πόσοι? Γιατί δεν έχω δει ποτέ συγγενείς των νεκρών? Γιατί δεν καταθέτουμε στεφάνια στους τάφους των νεκρών? Τελικά υπήρχαν νεκροί? Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: digitally cursed on November 18, 2007, 15:31:22 pm Πέρασε άλλη μία επέτειος μνήμης προς τους "αγωνιστές" του πολυτεχνείου. Μνήμης και τιμής σε αυτούς που εναντιώθηκαν στην επανάσταση της 21ης Απριλίου. Αλλά συνεχίζω και έχω για ακόμα μία χρονιά την ίδια απορία: Πόσοι ήταν οι νεκροί της "εξέγερσης του πολυτεχνείου"? Πόσοι σκοτώθηκαν? Ένας, πέντε, δέκα, εκατο...? Πόσοι? Γιατί δεν έχω δει ποτέ συγγενείς των νεκρών? Γιατί δεν καταθέτουμε στεφάνια στους τάφους των νεκρών? Τελικά υπήρχαν νεκροί? http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=3366.msg28995#msg28995 ΥΓ Απορω γιατι χανω το χρονο μου... Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: mikrh_paola on November 18, 2007, 15:34:04 pm Λοιπον για να ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση, δεν είμαι υπερ της κατπάτησης των ελευθεριών με τη μορφή βίας.(βλ. καθεστώς 67)
Αλλά πιστεύω οτι υπάρχουν θετικά στοιχεία (μαζί με τα αρνητικά της βίας) της επανάστασης της 21ης Απριλίου του 67 Και απλά θέλω να μου απαντήσει κάποιος εάν υπήρχαν νεκροί και πόσοι ήταν αυτοί. Υπάρχουν στοιχεία για τον αριθμό? that's all! Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: auroraTM on November 18, 2007, 15:58:36 pm Ρε παιδια είμαστε σοβαροι τι μλκς λέγονται τέτοιες μερες?
Όσον αφορά τους νεκρους του Πολυτεχνείου αν δε κάνω λάθος κατα την είσοδο των χουντικών στο Πολυτεχνείο ήταν περίπου 20(κατα τη διαρκεια εκείνης της μαύρης νύχτας) http://www.fotoartmagazine.gr/history/istorika_afieromata/polytexneio/index.htm Δες τη φωτό στο ανω link(απο τη μέση και κάτω) Ειναι αμοντάριστες Μερικά ονοματα εκτελεσθέντων για όλη τη διαρκεια της χούντας http://www.geocities.com/antimamala/index.htm Αν θέλεις και τις διευθύνσεις των γονιών τους ψαξτες μονη σου μικρη παολα.... Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: Nick_nAME on November 18, 2007, 16:01:08 pm http://www.youtube.com/v/8xUyXfuiq48
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο, δεν υπήρχε κανένας νεκρός... Η "Επανάσταση" δεν σκοτωσε κανέναν... Έτσι μικρή Πάολα μωρό μου??? Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: auroraTM on November 18, 2007, 16:06:28 pm Στην τελική κανένας δε πέθανε στο Πολυτεχνείο ειναι ολοι ζωντανοι μέσα στις καρδιές μας............. :'(
Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: Dr. Gonzo on November 18, 2007, 16:11:16 pm Ζήτα αν θέλεις απ' το μπαμπά σου να σου ξαναπεί ότι δεν υπήρχαν νεκροί στο πολυτεχνείο,
ότι η χούντα ήταν η μόνη σωστή κυβέρνηση που πέρασε από τον τόπο τα τελευταία 100 χρόνια, ότι έγιναν μόνο δημόσια έργα και ανάπτυξη, και καθόλου βασανιστήρια και πολιτικές διώξεις. Ένας σοβαρά σκεπτόμενος άνθρωπος, ποτέ δεν αντιμετωπίζει το δίλημμα που ανέφερες πιο πάνω αλλά ταυτόχρονα δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τα όποια θετικά στοιχεία υπήρχαν στο καθεστώς της 21ης Απριλίου όπως επίσης δεν θα αναφερόταν ποτέ στη χούντα, με τον όρο "επανάσταση".Από αυτά συμπεραίνω λοιπόν, ότι όχι απλά είσαι άσχετη/ος για την περίοδο εκείνη της ιστορίας, κι απλά μας μεταφέρεις τις απόψεις με τις οποίες έχεις ανατραφεί, αλλά δυστυχώς έχεις άλλο σκοπό εκτός του trolling (http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll), οπότε νομίζω ότι ο chggr005 σου έχει δώσει ακριβώς την απάντηση που σου αρμόζει. Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: Nick_nAME on November 18, 2007, 17:30:56 pm Διαγράψτε την να πάει στο διάολο.
Καθωσπρεπισμοί και μαλακίες... Δεν ντρέπεται να τα γράφει αυτά που σκέφτεται? Έλεος... Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: Nessa NetMonster on November 18, 2007, 17:41:05 pm Κι εγώ μπορεί να σκέφτομαι ότι πρέπει να σε δολοφονήσουμε... δικαιούμαι να το λέω δημοσίως;
Ο/Η/Το mikrh_paola άνοιξε επίτηδες αυτό το προκλητικό τόπικ την ημέρα του Πολυτεχνείου. Έχει πει και άλλα, τα οποία στρέφονται εναντίον ανθρώπων με το χειρότερο τρόπο (πχ για τους μετανάστες). Δες λίγο την πορεία της στο φόρουμ. Δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ από προπαγάνδα μίσους... αισχρό φασιστάκι. Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: vag on November 18, 2007, 17:41:46 pm Ρε παιδιά, οι πρωτεργάτες αυτης της επαναστασάρας σάπησαν στη φυλακή.
Εμείς δυσκολευόμαστε να διαλοστείλουμε(μπανάρουμε) τους οπαδούς της? δεν καταλαβαίνω.. Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: Nick_nAME on November 18, 2007, 18:24:40 pm Έλα ντε.... Πολύ το σκαλίζουμε...
Γράψτε την/τον μωρέ... Κλάιν τώρα... Άντε με τον κάθε μαλάκα! Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: (Stalin)^2 on November 18, 2007, 18:43:48 pm Θα σε παρακαλούσα πάρα πολύ Nick_nAME να προσέχεις αυτά που γράφεις και λες μέσα σε αυτό το φόρουμ. Η ύπαρξή σου ως μέλος της κοινώτητας σου επιβάλει να δείχνεις τον δέοντα σε βασμό στα υπόλοιπα μέλη. Κοινώς (και γηπεδικώς) πάρε μπούλους.
Όχι εκ της Διαχείρησης. Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: anonymous-root on November 18, 2007, 20:16:33 pm Πόσοι ήταν οι νεκροί της "εξέγερσης του πολυτεχνείου"? Πόσοι σκοτώθηκαν? Ένας, πέντε, δέκα, εκατο...? Πόσοι? Πολλοί, άπειροι, αμέτρητοι. Δεν έχει προσδιοριστεί ακριβώς ο αριθμός. Γιατί δεν έχω δει ποτέ συγγενείς των νεκρών? Για 2 λόγους: α) έχεις σοβαρά προβλήματα όρασης. Λένε ότι η έλλειψη σεξ κάνει κακό στα μάτια. β) αν δεν έχεις σοβαρά προβλήματα όρασης, δεν τους βλέπεις γιατι πολύ απλά αυτοί οι άνθρωποι δεν αποζητούν τα 15 λεπτά της δημοσιότητας, ούτε γουστάρουν να το παίξουν ήρωες, εν αντιθέση με κάποιους άλλους. Γιατί δεν καταθέτουμε στεφάνια στους τάφους των νεκρών? Έχεις ιδέα πόσο πάει ένα στεφάνι σήμερα; Με τέτοια ακρίβεια δεν έχουμε να φάμε, τα στεφάνια θα κοιτάμε; Εν τέλει, ο νεκρός θέλει να πολεμήσεις για αυτό που πέθανε αυτός, όχι να του καταθέσεις στεφάνι και να ξεμπερδέψεις από την υποχρέωση. Τελικά υπήρχαν νεκροί? Ναι, και σωματικά και ψυχικά Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: tolos on November 18, 2007, 20:24:58 pm Ειναι δυνατον να προσπαθεις να κρινεις ενα τετοιο καθεστως εκ του αποτελεσματος;
Απο την επαναλειτουργια του forum καποια ατομα εχουν καταφερει να με εκνευρισουν πολλακις. Πως να καταφερεις να απαντησεις με επιχειρηματα σ΄αυτα τα τουλαχιστον αισχρα που γραφονται τις τελευταιες μερες; Δυο συμβουλες: α) Παρακαλω οσους καλοπροαιρετους συναδελφους να μη διαθεσουν λεπτο απο τη ζωη τους προσπαθωντας να αποδειξουν τα αυτονοητα. β) μικρη παολα, αν οντως εισαι στην Αμερικη μεινε εκει για παντα... Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: anonymous-root on November 18, 2007, 20:26:34 pm Δυο συμβουλες: α) Παρακαλω οσους καλοπροαιρετους συναδελφους να μη διαθεσουν λεπτο απο τη ζωη τους προσπαθωντας να αποδειξουν τα αυτονοητα. β) μικρη παολα, αν οντως εισαι στην Αμερικη μεινε εκει για παντα... +++++ και στα 2. Αμερική, η χώρα της ελευθερίας. (μη χέσω) Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: cecs on November 18, 2007, 20:31:11 pm Ειναι δυνατον να προσπαθεις να κρινεις ενα τετοιο καθεστως εκ του αποτελεσματος; Απο την επαναλειτουργια του forum καποια ατομα εχουν καταφερει να με εκνευρισουν πολλακις. Πως να καταφερεις να απαντησεις με επιχειρηματα σ΄αυτα τα τουλαχιστον αισχρα που γραφονται τις τελευταιες μερες; Δυο συμβουλες: α) Παρακαλω οσους καλοπροαιρετους συναδελφους να μη διαθεσουν λεπτο απο τη ζωη τους προσπαθωντας να αποδειξουν τα αυτονοητα. β) μικρη παολα, αν οντως εισαι στην Αμερικη μεινε εκει για παντα... Συμφωνώ. Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: AgentCain on November 18, 2007, 20:32:27 pm Πάντως μερικοί λένε ότι οι στρατιωτικοί τότε ήταν πολύ ευγενικοί όταν σου ζητούσαν εξακρίβωση στοιχείων στο δρόμο.
Μάλιστα στο τέλος σε χαιρετούσαν κιόλας. Σε αντίθεση με μερικούς σήμερα... Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: gerdi on November 18, 2007, 20:35:51 pm Μάγκες τελικά θλίβομαι γιατί όλοι εσείς οι αγωνισταράδες πάτε στην πορεία, κάνετε κυρήγματα, λέτε διάφορα άλλα.. αλλα στην τελική εσείς είστε αυτοί που δεν έχεται καταλάβει το νόημα του πολυτεχνείου.
Τα άτομα αυτά δεν πάλεψαν για τον κομουνισμό ούτε ήταν όλοι αριστεροί. Αγωνίστηκαν για την θεμελίωση της ελευθερίας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κτλ. Ζητάτε να διαγραφεί το μέλος mikrh_paola έτσι?? Γιατί? Επειδη εκφέρει μία διαφορετική άποψη? Δέχομαι ότι θίγει ζητήματα ευαίσθητα αλλά το ίδιο δεν κάνουν και πολλοί άλλοι εδω μέσα όταν μιλάνε για τη σημαία, το ΟΧΙ Ή ΓΙΑ ΤΟ 1821 και λένε ενα σωρό ασυναρτησίες όπως ότι οι Ελληνες στρατιώτες ήταν ιμπεριαλιστές κ για αυτό αφού νίκησαν τους Ιταλούς μπήκαν και στην Αλβανία ;D κ.ά. (και άλλες τέτοιες μαλακίες). Αυτοί σε τι διαφέρουν?? (αλλά είπαμε είναι της μόδας να είσαι αναρχοαριστερός!!!!!!!!) Λέτε ότι οι απόψεις της paolas έχουν καταδικαστεί από την Ελληνική δικαιοσύνη. Συμφωνώ! Και καλά έκαναν!Να ρωτήσω όμως, οι μολότοφ δεν καταδικάζονται από την Ελληνική δικαιοσύνη?? Κταδικάζονται!! Πολλοί όμως από εσάς τις υποστηρίζουν και λένε ο αγώνας κατά του συστήματος κτλ. (αλλά είπαμε είναι της μόδας να είσαι αναρχοαριστερός!!!!!!!!) Λοιπόν αν διαγραφεί η paola ''απαιτώ'' να διαγραφούν και όλοι αυτοί οι όποιοι κοροιδεύουν εθνικά σύμβολα, εθνικές επετείους ή με posts τους δικαιολογούν και υποσδτηρίζουν ενέργειες κουκουλοφόρων! Αν η paola βάλει για avatar το σήμα της χούντας ή της χρυσής αυγής θα ξεσηκωθείτε και θα βρίζετε, πολλοί όμως από εδώ μέσα εχετε μολότωφ κτλ για εικόνες ή γράφετε μαλακίες στα signatures!! Aυτό αν δεν είναι μεροληψία τότε τι είναι?? Η διαγραφή της paolas αν γίνει θα είναι μία πραξη άκρως φασιστική και δεν μπόρώ να καταλάβω πώς ένα φιλελευθερο άτομο που γιορτάζει το πολυτεχνείο και τη μάχη κατα της χούντας και του φασισμού μπορεί να σκέφτεται κατ αυτόν τον τρόπο και να ζητάει επανηλημένα κάτι τέτοιο :???: :???: Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: AgentCain on November 18, 2007, 20:37:55 pm Δεν ξέρω αν είναι περσόνα ο gerdi όμως συμφωνώ
Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: gerdi on November 18, 2007, 20:39:54 pm Δεν ξέρω αν είναι περσόνα ο gerdi όμως συμφωνώ περσόνα με 400 posts??Λίγο δύσκολο... Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: Ex_Mechanus on November 18, 2007, 20:51:34 pm Ξεκολλάτε απ' τις ταμπέλες, τα νεύρα μου γίνανε σαμπρέλες,
περσόνες, γάτες, ψύλλοι, σκύλοι, πιάστε απ' ένα καριοφίλι. Και αν δεν το καταλάβατε, θα σας το τραγουδήσω. Εdit: ^tomato^ Δεν περίμενα τίποτα καλύτερο... και συνεχίζω να θλίβομαι :(...Αλλά όποιος δεν μπορεί να απαντήσει με επιχειρήματα.... Mην αμφισβητείς την επιχειρηματική δεινότητα της τομάτας... εεε της Cecs. Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: auroraTM on November 18, 2007, 20:57:12 pm Ρε παιδια μη το !@#! το τοπικ παλι
Κάθε αποψη ειναι επιθυμητη ακόμη και αν είναι καταδικαστέα Και μη κάνετε καμιά μ,λκ και διαγράψετε τη μικρή παολα(γιατι αυτο και αν είναι λογοκρισια,παρολο που διαφωνω μαζι της της έδωσα καποια λινκ και αν θέλει να ψάξει περισσοτερο το θέμα) Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: anonymous-root on November 18, 2007, 21:02:11 pm Νεσσα σταμάτα να βρίζεις.
Το ότι έγιναν και "καλά" στην περίοδο της χούντας ισχύει. Εγώ ξέρω για το επαρχιακό οδικό δίκτυο που κατασκευάστηκε την περίοδο αυτή. Για το ότι αν χανόσουν οι αστυνομικοί σε πηγαίναν σπίτι σου. και το άλλο που είπε ο agentcain. Αλλά όπως και να έχει δεν αντισταθμίζουν το τίμημα της ελευθερίας. Είναι σα να έχεις ένα άτομο σε ένα μέρος κλεισμένο και να του παρέχεις ΟΛΑ τα αγαθά. Ό,τι ζητήσει. Αλλά να το έχεις κλεισμένο. Είναι δυνατόν να ευτυχήσει ένα τέτοιο άτομο; ΟΧΙ! Αλλά προφανώς είμαστε όλοι πολλοί ελεύθεροι σήμερα να κάνουμε και να λέμε ό,τι θελουμε χωρίς να σκεφτόμαστε. και μιλάμε εκ του ασφαλούς. Ίσως μια ακόμα περίοδος δικτατορίας να κάνει καλό. Να δούμε κι εμείς τι ήταν και τι γίνεται ακριβώς σε τέτοιο καθεστώς για να έχουμε πλήρη άποψη και να μη λέμε μαλακίες2. Φυσικά και δε μιλάω για τους βολεμένους, αυτούς που θα τρέξουν πρώτοι στο πραξικόπημα. Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: cecs on November 18, 2007, 21:02:41 pm Ξεκολλάτε απ' τις ταμπέλες, τα νεύρα μου γίνανε σαμπρέλες, περσόνες, γάτες, ψύλλοι, σκύλοι, πιάστε απ' ένα καριοφίλι. Και αν δεν το καταλάβατε, θα σας το τραγουδήσω. Εdit: ^tomato^ Δεν περίμενα τίποτα καλύτερο... και συνεχίζω να θλίβομαι :(...Αλλά όποιος δεν μπορεί να απαντήσει με επιχειρήματα.... Mην αμφισβητείς την επιχειρηματική δεινότητα της τομάτας... εεε της Cecs. Thnx Ex_Mechanus...!!! Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: AgentCain on November 18, 2007, 21:07:54 pm Νεσσα σταμάτα να βρίζεις. Το ότι έγιναν και "καλά" στην περίοδο της χούντας ισχύει. Εγώ ξέρω για το επαρχιακό οδικό δίκτυο που κατασκευάστηκε την περίοδο αυτή. Για το ότι αν χανόσουν οι αστυνομικοί σε πηγαίναν σπίτι σου. και το άλλο που είπε ο agentcain. Σίγουρα κανένας δεν εύχεται να είχαμε χούντα σήμερα. Αλλά κάποιοι έχουν δίκιο όταν λένε "ά ρε χούντα που σου χρειάζεται" Είναι αυτό που ξαναείπα. Στα 1000 καλά χρειάζεται 1 κακό για να αμαυρώσει την εικόνα. Η χούντα έκανε 1 καλό και 10 κακά, μην ξεχνάμε όμως το 1 καλό. Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: auroraTM on November 18, 2007, 21:15:11 pm Τι εννοεις ενα καλο τα οποια δημοσια εργα της πλακας έκανε
Δλδ ο Σημίτης που οργανωσε την ολυμπιαδα(μην ακουσω βλακειεες οτι τα ργα γίναν σε 3 μήνες),εκανε τεραστια δημοσια εργα και νοσοκομεια(χωρις εξοπλισμο και νοσηλευτες) και αυξησε κατα πολύ τον αριθμο των ΑΕΙ και ΤΕΙ πρεπει να του στησουμε αγαλμα???? (ρητορικη ερωτηση μην απαντησεις) Τα λεφτα της χούντας ήταν λεφτα απο το USA και το λαθρεμποριο οπλων και πετρελαιου που εκανε ο αξιότιμος κ.Ωνασης με τη χουντα(βλ.σχετικη εκμπομπη Μηχανη του χρόνου) Αλλά ναι και εμενα τι με νοιάζει εδω έχει πάντα ήλιο(που λέει και το τραγούδι) Όσο αφορα την κατασταση της οικονομίας ρώτα τους εκατοντάδες χιλιάδες ελληνες μετανάστες που έφυγαν για μια καλύτερη δικαιοτερη ζωή σε δυτικές χώρες Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: AgentCain on November 18, 2007, 21:21:10 pm Όσο αφορα την κατασταση της οικονομίας ρώτα τους εκατοντάδες χιλιάδες ελληνες μετανάστες που έφυγαν για μια καλύτερη δικαιοτερη ζωή σε δυτικές χώρες συνέχισε ...την οποία και απολαμβάνουν τώρα βλέποντας στη TV εμάς στην Ελλάδα να σφαζόμαστε(μεταφορικά) μεταξύ μας Να σου πω ένα καλό? Μειωμένη εγκληματικότητα. Που να τολμήσει ο π.χ. Αλβανός να κλέψει με τόσους οπλισμένους στρατιώτες :P Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: Nick_nAME on November 18, 2007, 21:25:05 pm Ρε παιδια μη το !@#! το τοπικ παλι Κάθε αποψη ειναι επιθυμητη ακόμη και αν είναι καταδικαστέα Όχι, μόνο επιθυμιτές δεν είναι τέτοιες απόψεις... Αυτό παύει να είναι ελευθερία σκέψης, καταντά διαστροφή... Έλεος... Επικίνδυνα πράγματα... Τζάμπα ασχολούμαστε..... Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: auroraTM on November 18, 2007, 21:27:04 pm Να σου πω ένα καλό? Μειωμένη εγκληματικότητα. Που να τολμήσει ο π.χ. Αλβανός να κλέψει με τόσους οπλισμένους στρατιώτες :P Δηλαδή οι 4 στις 10 επιχειρήσεις που σου κλέβουν τον ΦΠΑ(τον οποιο εχεις πληρώσει και αυτοι το βαζουν στην τσέπη τους) δεν είναι κλέφτες? Αυτοι γιατί τη γλιτώνουν? Εμ βέβαια ο "Αλβανός" που λες αξίζει και καλά κάνει να τιμωρηθεί Ο μπουρτζόβλαχος(δεν έχω τπτ με τους βλάχους) μεγαλοέμπορος-εισαγωγέας-εργολάβος είναι το οικονομικό θαύμα της Ελλάδας που σε κλέβει σε υπερχρεώνει και λες και ευχαριστώ Οχι Παπαδόπουλος Σανταμ Χουσειν σας χρειαζεται σκλαβοι μια ζωη θα μείνετε..... Τι ασχολουμαι βαρεθηκα..................δεν αξίζει Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: anonymous-root on November 18, 2007, 21:28:38 pm Είναι αυτό που ξαναείπα. Στα 1000 καλά χρειάζεται 1 κακό για να αμαυρώσει την εικόνα. Η χούντα έκανε 1 καλό και 10 κακά, μην ξεχνάμε όμως το 1 καλό. Σε προηγούμενο ποστ σου λές: (για τις πορείες) αρκεί 1 μπάχαλος για να αμαυρώσει την πορεία 1000. Τώρα λες να θυμόμαστε 1 καλό ανάμεσα στα 10 κακά της χούντας. Στέκει αυτό που λες; Γιατί να θυμόμαστε το 1 καλό και όχι τα 10 κακά; Μήπως έχει πρόβλημα η ζυγαριά σου; ;) Διακρίνω ότι για πολλοστή φορά φάσκεις και αντιφάσκεις. (και μετά γυρίζεις το θέμα αλλού). Έχω άδικο; Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: auroraTM on November 18, 2007, 21:30:01 pm Ρε παιδια μη το !@#! το τοπικ παλι Κάθε αποψη ειναι επιθυμητη ακόμη και αν είναι καταδικαστέα Όχι, μόνο επιθυμιτές δεν είναι τέτοιες απόψεις... Αυτό παύει να είναι ελευθερία σκέψης, καταντά διαστροφή... Έλεος... Επικίνδυνα πράγματα... Τζάμπα ασχολούμαστε..... Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: cecs on November 18, 2007, 21:30:46 pm Να σου πω ένα καλό? Μειωμένη εγκληματικότητα. Που να τολμήσει ο π.χ. Αλβανός να κλέψει με τόσους οπλισμένους στρατιώτες :P Δηλαδή οι 4 στις 10 επιχειρήσεις που σου κλέβουν τον ΦΠΑ(τον οποιο εχεις πληρώσει και αυτοι το βαζουν στην τσέπη τους) δεν είναι κλέφτες? Αυτοι γιατί τη γλιτώνουν? Εμ βέβαια ο "Αλβανός" που λες αξίζει και καλά κάνει να τιμωρηθεί Ο μπουρτζόβλαχος(δεν έχω τπτ με τους βλάχους) μεγαλοέμπορος-εισαγωγέας-εργολάβος είναι το οικονομικό θαύμα της Ελλάδας που σε κλέβει σε υπερχρεώνει και λες και ευχαριστώ Οχι Παπαδόπουλος Σανταμ Χουσειν σας χρειαζεται σκλαβοι μια ζωη θα μείνετε..... Τι ασχολουμαι βαρεθηκα..................δεν αξίζει Άλλος ένας που βαρέθηκε να ασχολείται..Λογικό.Δεν αξίζει. Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: AgentCain on November 18, 2007, 21:32:07 pm Ρε γμτ ο Αλβανός σε πείραξε?
Πες ο Ρουμάνος, ο Γύφτος, ο Ιταλός, ο Κινέζος, ο Κρητικός Αμάν πια Όχι ρουτ Για να μπορέσεις να το συγκρίνεις έτσι θα έπρεπε να πω: Έχουμε στους 1000 μπάχαλους 1 σωστό φοιτητή που αγωνίζεται, πρέπει να το θυμόμαστε αυτό. Πρέπει να θυμόμαστε τα καλά και τα κακά, ασχέτως με το ποια υπερνικούν Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: anonymous-root on November 18, 2007, 21:34:07 pm Όχι ρουτ Για να μπορέσεις να το συγκρίνεις έτσι θα έπρεπε να πω: Έχουμε στους 1000 μπάχαλους 1 σωστό φοιτητή που αγωνίζεται, πρέπει να το θυμόμαστε αυτό. Πρέπει να θυμόμαστε τα καλά και τα κακά, ασχέτως με το ποια υπερνικούν το ένα στα χίλια χάνεται. και άντε και θυμόμαστε το οδικό δίκτυο (καλό της χούντας). ε και; Title: Re: 21 Απριλίου 1967 - 24 Ιουλίου 1974 Post by: Johnny English on November 18, 2007, 21:53:07 pm Αγαπητέ gerdi,
θα σου απαντήσω εγώ λόγω υποχρέωσης: Αν δε μας γουστάρεις, σήκω φύγε. Πάρε και τις απαιτήσεις σου, και βάλτες εκεί που ξέρεις. Εδώ μέσα είμαστε (ή ήμασταν), πάντως ΘΑ είμαστε μια παρέα, και σεις με τις περσόνες σας και τα proxies, θέλετε να μας κάνετε μπουρδέλο. Έρχεται το κάθε μαλακισμένο να μας πει τώρα, ότι η κριτική απέναντι στα εθνικά σύμβολα είναι το ίδιο με τη χούντα. Ανακάλυψαν ότι υπάρχουν και ποστ εδώ μέσα που λένε να πάμε να πετάξουμε molotov.! Και μετά, έρχεται ο υπερασπιστής της χούντας στο Πολυτεχνείο και καταθέτει στεφάνι στον άγνωστο φοιτητή.. και λέει αυτούς που το πετάνε φασίστες! Όχι να το πετάξουν. Να τους το φορέσουν κολάρο πρέπει. Σήκω φύγε ρε. Πάνε και δω www.siteground.com, ψώνισε λίγο χώρο, και στήσε το δικό σου φόρουμ να βγάζετε τα χουντικά σας αποθυμένα χωρίς να κρύβεστε με περσόνες πίσω από proxy. Δε θα αργεί να φορτώσει και η σελίδα.. Κοροϊδεύετε όλα τα μέλη ψιλό γαζί.. Μέχρι και με τον Αθάνατο (σχεδόν) μια χαρά συζητάμε πλέον. Εσείς όμως δε παίζεστε! Από το πρώτο ποστ που έγραψες εδώ μέσα, φωνάζεις και ωρύεσαι. Μπήκες ποτέ για να κάνεις διάλογο? Μου στέλνεις pm απαιτώντας να σβήσω τις ντομάτες.. και μέσα σε 20 λεπτά, επειδή έκανα κάτι άλλο, με έχεις πει και μεροληπτικό.. Ποιος είναι ο προκατειλημμένος? Αυτά είχα να πω ως Juan και δεν αποτελούν επίσημη διαχειριστική θέση. Αυτή θα προκύψει από διάλογο. |